ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba425849287 Internet, xarxes socials i tràmits en línia [Vilanova i la Geltrú] 2025-06-04 10:30:30 2025-06-04 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/internet-xarxes-socials-i-tr%C3%A0mits-en-l%C3%ADnia-vilanova-i-la-geltr%C3%BA- Centre Cívic La Sardana Carrer de Josep Anselm Clavé, 74, Vilanova i la Geltrú Centre Cívic La Sardana Carrer de Josep Anselm Clavé, 74, Vilanova i la Geltrú 41.2190730,1.7223650 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425728892 Lluïsa Moret participa a la inauguració de l'exposició 'Botero, un mestre universal' 2025-02-13 19:00:00 2025-02-13 20:00:00 La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, participa a l'acte inaugural de l'exposició homenatge a Fernando Botero, 'Botero, un mestre universal'. https://www.diba.cat/web/agenda/-/lluisa-moret-participa-inauguracio-exposicio-botero-un-mestre-universal Palau Martorell (Carrer Ample, 11) de Barcelona Palau Martorell (Carrer Ample, 11) de Barcelona 41.3792236,2.1790748 https://www.palaumartorell.com/fernandobotero 1 L’exposició, comissariada per la seva filla, Lina Botero, i Cristina Carrillo de Albornoz, explora l'extraordinària versatilitat de Fernando Botero en l'ús de les diferents tècniques pictòriques i la riquesa que això va suposar per a la seva obra. Per això, s'ha reunit un conjunt de més de 110 obres, gran part d'elles inèdites, procedents de col·leccions privades, que inclou escultures, olis, aquarel·les, sanguines, carbonets i dibuix al llapis. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba425709340 Reunió amb la Fundació Neus Català 2025-02-13 13:10:10 2025-02-13 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-fundaci%C3%B3-neus-catal%C3%A0 Can Serra, 2a planta, despatx 202 Can Serra, 2a planta, despatx 202 41.3955350,2.1575980 1 diputat/diputada; Presidència; Borrell Moreno, Lourdes; Reunió; Grup d'interès diputatdiputada; presidencia; borrell_moreno_lourdes; reunio; grup_dinteres <ul> <li style='margin-left:8px'>Lourdes Borrell Moreno, Diputada delegada de Memòria Democràtica de la Diputació de Barcelona</li> <li style='margin-left:8px'>José Castro Borrallo, Assessor de Memòria Democràtica de la Diputació de Barcelona</li> <li style='margin-left:8px'>Ricard Ribera Llorens, president de la Fundació Neus Català</li> <li style='margin-left:8px'>Lidia Fuente Quintano, coordinadora de projectes de la Fundació Neus Català</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425756154 Presentació de la iniciativa i valoració de la creació d’una Comunitat Local d’Energia (CLE) 2025-02-20 19:00:00 2025-02-20 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-la-iniciativa-i-valoraci%C3%B3-de-la-creaci%C3%B3-d-una-comunitat-local-d-energia-cle- Virtual Virtual 41.3968315,2.1532416 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Sessió dirigida a les empreses i propietaris dels polígons de Martorell. En aquesta sessió es presentarà la iniciativa i valoració de la creació d’una Comunitat Local d’Energia (CLE), basada en instal·lacions solars fotovoltaiques. A la jornada s’exposaran les possibilitats legals, econòmiques i tècniques de compartir energia solar entre empreses, exposant un primer exemple concret al polígon industrial de Can Sunyer i Can Cases. Aquesta iniciativa s'ha dut a terme des del Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Martorell, amb el suport de la Diputació de Barcelona i amb l’equip tècnic de l’empresa Oîcos Estratègia Ambiental, i té com a objectiu promoure l’impuls de possibles comunitats energètiques als polígons de Martorell. Les inscripcions per aquesta sessió es gestionen des del Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Martorell. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-12 12:32
agendadiba425849634 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Torelló] 2025-06-19 10:30:30 2025-06-19 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consells-pr%C3%A0ctics-que-ens-fan-la-vida-m%C3%A9s-f%C3%A0cil-mobilitat-segura-i-prevenci%C3%B3-de-caigudes-torell%C3%B3- Museu de la Torneria C/de la Pau 14, Torelló Museu de la Torneria C/de la Pau 14, Torelló 42.0497900,2.2613710 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425763222 Sessió informativa sobre la nova convocatòria de subvencions a entitats ambientals 2025-02-20 12:00:00 2025-02-20 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-sobre-la-nova-convocat%C3%B2ria-de-subvencions-a-entitats-ambientals Virtual Virtual 41.3968315,2.1532416 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Us convidem a la sessió informativa sobre la nova convocatòria de subvencions a entitats ambientals dijous 20 de febrer de 12 a 13 hores. Entre els àmbits d'aquestes subvencions s'inclou la transició energètica comunitària. La presentació virtual tindrà lloc a la plataforma Teams. Una vegada feta la inscripció, rebreu l'enllaç per connectar-vos-hi. Consulteu-ne el programa en aquest enllaç. Inscripcions nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-12 12:32
agendadiba425757854 Reunió tècnica amb l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages- agenda gerent Sergi Vilamala- activitat 2025-02-12 00:00:00 2025-02-12 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-t%C3%A8cnica-amb-l-ajuntament-de-sant-fruit%C3%B3s-de-bages-agenda-gerent-sergi-vilamala-activitat 934049296 gs.comer@diba.cat Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona 41.3829711,2.1252898 1 Comerç i consum; Bages; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Sant Fruitós de Bages comerc_i_consum; bages; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; vilamala_bastarras_sergi; reunio; sant_fruitos_de_bages D'11.00 a 12.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Representants de l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages</p> <p>Tècnics de Comerç de la Gerència S. Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425589777 Inauguració de l’exposició itinerant «Europa, el nostre espai comú» als ajuntaments de la província 2025-02-11 12:00:00 2025-02-11 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-de-l-exposici%C3%B3-itinerant-%C2%ABeuropa-el-nostre-espai-com%C3%BA%C2%BB-als-ajuntaments-de-la-prov%C3%ADncia Rambla de Catalunya, 126 Rambla de Catalunya, 126 1 diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Gay Rosell, M. Eugènia; Inauguració i/o cloenda diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; gay_rosell_m_eugenia; inauguracio_io_cloenda <p>M. Eugènia Gay - Vicepresidenta sisena i diputada delegada de Relacions Internacionals i Agenda 2030</p> <p>Antoni Montseny - Director de Relacions Internacionals </p> <p>Manuel Szapiro - Director de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba413427908 Durant el mes d'agost no hi han tallers programats. Tornem al setembre! 2024-08-01 00:00:00 2024-08-31 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/durant-el-mes-d-agost-no-hi-han-tallers-programats-tornem-al-setembre- 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-19 19:32
agendadiba425850825 Al teu costat, fem un entorn més segur, prevenció de robatoris i estafes [Igualada] 2025-10-28 11:00:00 2025-10-28 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/al-teu-costat-fem-un-entorn-m%C3%A9s-segur-prevenci%C3%B3-de-robatoris-i-estafes-igualada- Centre Cívic Nord Carrer de Sant Martí de Tous, 8, Igualada Centre Cívic Nord Carrer de Sant Martí de Tous, 8, Igualada 41.5879510,1.6170570 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425848437 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Calella] 2025-05-22 10:00:00 2025-05-22 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/al-teu-costat-fem-una-llar-m%C3%A9s-segura-prevenci%C3%B3-i-actuaci%C3%B3-en-cas-d-incendi-calella- Auditori de Josep Mª Terricabras de Can Saleta c/ Sant Jaume, 225-229, Calella Auditori de Josep Mª Terricabras de Can Saleta c/ Sant Jaume, 225-229, Calella 41.6151200,2.6579680 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-27 08:37
agendadiba425531377 Sessió plenària constitutiva a la Federació de Municipis de Catalunya - agenda diputat adjunt Sam Núñez Amela 2025-02-10 13:00:00 2025-02-10 14:00:00 Federació de Municipis de Catalunya - Sessió plenària constitutiva de l’Àrea de Sanitat i Salut Pública https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-plen%C3%A0ria-constitutiva-a-la-federaci%C3%B3-de-municipis-de-catalunya-agenda-diputat-adjunt-sam-nunez-amela a.ccsp@diba.cat Via Laietana 33, 6è 1a de Barcelona Via Laietana 33, 6è 1a de Barcelona 41.3851015,2.1770908 1 Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; #DIBAOBERTA; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; diputat/diputada; Comerç, Consum i Salut Pública; Núñez Amela, Samuel; Agenda; Reunió; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès; 03 - Salut i benestar; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; dibaoberta; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; diputatdiputada; comerc_consum_i_salut_publica; nunez_amela_samuel; agenda; reunio; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres; 03__salut_i_benestar; 16__pau_justicia_i_institucions_solides <p style='margin-bottom:11px'>Sam Núñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> Ordre del dia: Constitució de l’Àrea de Sanitat i Salut Pública de l’FMC: Estructura organitzativa i funcions. Presentació i debat de la proposta de Pla de treball de l’Àrea de Sanitat i Salut Pública i dels temes a prioritzar en el mandat 2023-2027. Informar dels òrgans col·legiats de la Generalitat amb representació de l’Administració local i altres espais de col·laboració i coordinació amb altres organismes i entitats. Temes d’interès: Informar del conveni de col·laboració subscrit entre el Consorci de Salut i d’atenció Social de Catalunya (CSC) i l’FMC, a càrrec del Dr. José Augusto Garcia Navarro, director general del CSC. Informar de la proposta de col·laboració amb els ens locals de l’Institut Català de la Salut, a càrrec de la Dra. Montserrat Figuerola, presidenta de l’ICS. Informar de l’entrevista amb el president i la vicepresidenta del Comitè per a la reforma del sistema de salut de Catalunya (CAIROS), Dr. Manel del Castillo i Dra. Carmen Cabezas, respectivament. Precs i preguntes. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425336748 Reunió amb l'empresa Sociograph de Valladolid - agenda diputada delegada Olga Serra Luque 2025-02-06 11:00:00 2025-02-06 12:00:00 Càtedra d'innovació per al comerç de la Universidat de Valladolid Mostrar de primera mà el que fan a la Càtedra d'Innovació per al Comerç de la Universitat de Valladolid. En aquest sentit, estan desenvolupant projectes en l'àmbit de la recollida d'informació sobre el trànsit de persones, facturació i anàlisi de clients dels petits comerços, tant del centre com dels barris dels pobles i ciutats, censos interactius de locals a peu de carrer, mesuraments de l'experiència i l'eficàcia del petit comerç i l'impacte del turisme sobre el comerç local. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-empresa-sociograph-de-valladolid-agenda-diputada-delegada-olga-serra-luque a.ccsp@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Comerç i consum; Jornades, congressos i seminaris; #DIBAOBERTA; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Serra i Luque, Olga; Vilamala Bastarras, Sergi; Agenda; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona comerc_i_consum; jornades_congressos_i_seminaris; dibaoberta; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; serra_i_luque_olga; vilamala_bastarras_sergi; agenda; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p style='margin-bottom:11px'>Olga Serra Luque, diputada delegada de Comerç i Consum</p> <p>Sergi Vilamala i Bastarras, gerent de serveis de Comerç</p> <p>Elena Martín Guerra, directora de l’empresa Sociograph</p> <p>Decano de la Facultad de Comercio de Valladolid, Jose Antonio Salvador Insua</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425543216 Comissió Territorial d'Urbanisme de Catalunya Central - agenda Rosa Sanz - comissió 2025-02-12 10:00:00 2025-02-12 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissi%C3%B3-territorial-d-urbanisme-de-catalunya-central-agenda-rosa-sanz-comissi%C3%B3-1 Delegació Territorial del Govern a la Catalunya Central - Plaça del Salt número 2, de Manresa. Delegació Territorial del Govern a la Catalunya Central - Plaça del Salt número 2, de Manresa. 41.7236026,1.8286827 1 Sanz Sánchez, Rosa; Exposició presencial (dades bàsiques); Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Altres; Grup d'interès sanz_sanchez_rosa; exposicio_presencial_dades_basiques; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; altres; grup_dinteres <p>President: el secretari de Territori, Urbanisme i Agenda Urbana, Víctor Puga i López. </p> <p>Vocals:<br> a) Una persona en representació de la Direcció General d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura: Agustí Serra i Monté<br> b) El cap del Servei Territorial d'Urbanisme: Anna Comellas Jodar.<br> c) La persona titular de la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat: Elia Tortolero Orejuela.<br> d) La persona titular de la direcció dels Serveis Territorials: Eduard Banqueri Forns-Samsó.<br> e) Tres persones en representació del Departament de Territori en matèria d’urbanisme: Josep Armengol Tatjé, Josep Cases Miralles i Daniel José Gallego i Martínez.<br> f) Una persona en representació del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural en matèria de medi ambient: Laura Fonts Torres. <br> g) Una persona de cadascun dels departaments de la Generalitat que tinguin competència en alguna de les matèries següents o en diverses: agricultura, medi natural, cultura, comerç, demarcació territorial, energia, habitatge, indústria, mobilitat, ordenació del territori, patrimoni cultural, protecció civil, salut, turisme, ensenyament i patrimoni immobiliari de la Generalitat: Javier Cano Caballero, Ivet Castaño Vilella, Xavier Cano, Ferran Octavi Martínez Verdú, Elena Roca Rosés, Alba Oms Llobet, Saray Gomez Ortiz i Victor Vallés Celada.<br> h) Vuit persones, membres dels ens locals, designades per els organitzacions associatives d'entitats locals més representatives de Catalunya: Josep Casassas i Jordà, Josep Illa Antich, Albert Castells Vilalta, Eduard Sánchez Campoy, Moisès Masanas, Albert Corberó Aymerich, Jesús Solanelles Altarriba i Ramon Caballé.<br> i) Una persona en representació de la Diputació de Barcelona: Rosa Sanz Sánchez<br> j) Dotze persones d’un reconegut prestigi professional o acadèmic en matèria d’urbanisme, d’habitatge i de medi ambient: Alba Xarpell Serracanta, Lluís Oriols Rodríguez, Rogeli Montoliu Casals, Miquel Morell i Deltell, Salvador Soler Casacuberta, David Vila Bou, Jordi Barot Arqued, Joan Casas Casanovas, Marta Gómez Pons, Jordi Vall Droguet, Josep Claret Arimany, Josep Donés Barcons.</p> <p>Estanislau Vidal-Folch de Balanzó, designat per l’Administració general de l’Estat amb veu i sense vot.</p> <p>Secretària Davinia Marin Vizueta; jurista, actua amb veu i sense vot.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424967336 Coneix el servei local de teleassistència [Balsareny] 2025-02-17 10:30:30 2025-02-17 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/coneix-el-servei-local-de-teleassist%C3%A8ncia-balsareny- Cicle de l'Escola de Salut Casal Cívic i Comunitari Plaça del Rector Roc Garcia, 1 Cicle de l'Escola de Salut Casal Cívic i Comunitari Plaça del Rector Roc Garcia, 1 41.8632230,1.8767350 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba425763115 Presentació del llibre Aquí i així, renovables sí. Guia per a una gestió de les energies renovables eficaç, democràtica, equitativa i amb retorn al territori 2025-02-25 12:00:00 2025-02-25 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-del-llibre-aqu%C3%AD-i-aix%C3%AD-renovables-s%C3%AD.-guia-per-a-una-gesti%C3%B3-de-les-energies-renovables-efica%C3%A7-democr%C3%A0tica-equitativa-i-amb-retorn-al-territori Virtual Virtual 41.3968315,2.1532416 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Us convidem dimarts 25 de febrer, a les 12 h, a la presentació del llibre Aquí i així, renovables sí. Guia per a una gestió de les energies renovables eficaç, democràtica, equitativa i amb retorn al territori. Aquesta guia respon a la voluntat de la Diputació de Barcelona de facilitar eines als municipis per a aconseguir que la implantació de renovables als seus termes municipals sigui eficaç, democràtica, justa i amb retorn al territori. Consulteu-ne el programa i l'enllaç a la sessió. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-12 12:32
agendadiba425745404 Sessió Constitutiva del Plenari de l’Àrea de Desenvolupament i Estratègia Local de la Federació de Municipis de Catalunya - agenda diputat Adjunt ADET Juan A. Pérez 2025-02-13 00:00:00 2025-02-13 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-constitutiva-del-plenari-de-l-%C3%A0rea-de-desenvolupament-i-estrat%C3%A8gia-local-de-la-federaci%C3%B3-de-municipis-de-catalunya-agenda-diputat-adjunt-adet-juan-a.-p%C3%A9rez FMC (Via Laietana, 33 Barcelona) FMC (Via Laietana, 33 Barcelona) 41.3851484,2.1771948 1 Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Pérez García, Juan Antonio; Reunió economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; desenvolupament_economic_i_turisme; perez_garcia_juan_antonio; reunio Imatge de la jornada A les 11h. <p>Juan Antonio Pérez, diputat Adjunt de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Miguel Comino, alcalde de Sant Vicenç dels Horts</p> <p>Marçal Ortuño, alcalde de Torelló</p> <p>Albert Coberó, alcalde de Súria</p> <p>Carles Luz, alcalde de Gandesa</p> <p>Altres assistents</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425711597 Inauguració exposició Botero, un mestre universal. 2025-02-13 19:00:00 2025-02-13 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-de-l-exposici%C3%B3-central-del-programa-de-celebraci%C3%B3-de-l-any-t%C3%A0pies Palau Martorell. C/ Ample, 11. Barcelona Palau Martorell. C/ Ample, 11. Barcelona 41.3794400,2.1790640 1 Argüelles Busto, Estrella; Cultura; Exposicions; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Presidència; Moret Sabidó, Lluïsa; Tarragona Piñol, Neus; Inauguració i/o cloenda; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona arguelles_busto_estrella; cultura; exposicions; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; presidencia; moret_sabido_lluisa; tarragona_pinol_neus; inauguracio_io_cloenda; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona 19:30 <p style='margin-right:-2px; margin-left:57px; text-align:justify; text-indent:-56.75pt'><span style='tab-stops:42.55pt'><b> </b> Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona.</span><span style='background:#f2f2f2'></span></p> <p style='margin-right:-2px; margin-left:57px; text-align:justify; text-indent:-56.75pt'> Estrella Argüelles, directora del Gabinet de la Presidència.<span style='text-autospace:none'></span></p> <p style='margin-right:-2px; margin-left:57px; text-align:justify; text-indent:-56.75pt'><span style='text-autospace:none'> Jaume Duch, conseller d’Unió Europea i Acció Exterior.</span><span style='text-autospace:none'></span></p> <p style='margin-right:-2px; margin-left:57px; text-align:justify; text-indent:-56.75pt'><span style='text-autospace:none'> Carlos Prieto, delegat del govern a Catalunya. </span></p> <p style='margin-right:-2px; margin-left:57px; text-align:justify; text-indent:-56.75pt'><span style='text-autospace:none'><b> </b>Josep Fèlix Bentz<b>, </b>president del Reial Cercle Artístic, CEO i co-fundador del Palau Martorell.</span></p> <p style='margin-right:-2px; margin-left:57px; text-align:justify; text-indent:-56.75pt'><strong> </strong>Iole Siena, presidenta i fundadora d’Arthemisia.<i></i><span style='text-autospace:none'> </span></p> <p style='margin-right:-2px; margin-left:57px; text-align:justify; text-indent:-56.75pt'><span style='text-autospace:none'><b> </b>Lina Botero, comissària i filla de l’artista. </span></p> <p style='margin-right:-2px; margin-left:57px; text-align:justify; text-indent:-56.75pt'><span style='text-autospace:none'> </span><span style='text-autospace:none'>Cristina Carrillo, comissària.</span><span style='text-autospace:none'></span></p> <p style='margin-right:-2px; margin-left:57px; text-align:justify; text-indent:-56.75pt'><span style='text-autospace:none'> Xavier Marcé, regidor de Cultura i Indústries creatives de l’Ajuntament de Barcelona. </span><span style='text-autospace:none'> </span></p> <p style='margin-right:-2px; margin-left:57px; text-align:justify; text-indent:-56.75pt'> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425529665 Jornada Impulsa Talentum Audiovisual Forum i Premis Talent d'Honor - agenda diputat Adjunt ADET Juan A. Pérez 2025-02-07 00:00:00 2025-02-07 23:59:59 Cloenda a càrrec del diputat Adjunt de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme, Juan Antonio Pérez, per delegació de la Presidència, i del director General de la Catalunya Exterior, Oriol Lázaro. https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-impulsa-talentum-audiovisual-forum-i-premis-talent-d-honor-agenda-diputat-adjunt-adet-juan-a.-p%C3%A9rez Fira de Barcelona Gran Via (Av. Joan Carles I, 64, L'Hospitalet de Llobregat) Fira de Barcelona Gran Via (Av. Joan Carles I, 64, L'Hospitalet de Llobregat) 41.3548870,2.1278252 1 Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Pérez García, Juan Antonio; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; perez_garcia_juan_antonio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona Peu de la Imatge A les 10.30h. <p style='text-align:justify'>Bru Recolons, president de la Fundació Impulsa Talentum</p> <p>Miquel Rey, director General de Negoci d’Eurecat</p> <p>Altres assistents</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424875781 Acte de Proclamació del Premi Princesa de Girona. 2025-02-03 11:00:00 2025-02-03 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/gala-dels-xvii-premis-gaud%C3%AD Recinte Firal La Farga. C/ de Barcelona, 26. L’HOSPITALET DE LLOBREGAT. Recinte Firal La Farga. C/ de Barcelona, 26. L’HOSPITALET DE LLOBREGAT. 41.3619990,2.1044470 1 Àrea de Presidència; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Presidència; Moret Sabidó, Lluïsa; Tarragona Piñol, Neus; Lliurament de premis area_de_presidencia; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; presidencia; moret_sabido_lluisa; tarragona_pinol_neus; lliurament_de_premis 11:50h <p>Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona.</p> <p>S.M. El Rei.</p> <p>Carlos Prieto, delegat del Govern a Catalunya.</p> <p>David Quirós, alcalde de l'Hospitalet de Llobregat.</p> <p>Esther Niubó, consellera d’Educació.</p> <p><span style='text-autospace:none'>Mònica Martínez, consellera de Drets Socials i Inclusió.</span></p> <p><span style='text-autospace:none'>Javier Villamayor, secretari del Govern de la Generalitat de Catalunya.</span></p> <p style='margin-bottom:4px; text-align:justify'><span style='text-autospace:none'> Francisco Belil, president de la Fundació Princesa de Girona.</span></p> <p style='margin-bottom:4px; text-align:justify'><span style='text-autospace:none'>Salvador Tasqué, director de la Fundació Princesa de Girona.</span></p> <p style='margin-bottom:4px; text-align:justify'><span style='text-autospace:none'>Felipe Campos, director general de l’Associació Ítaca, president i patró delegat de la Fundació AGBAR i patró delegat de la Fundació Aquae a Espanya<i>.</i></span></p> <p style='margin-bottom:4px; text-align:justify'>Lídia González, subdirectora de l’Associació Educativa Ítaca.<span style='text-autospace:none'> </span><span style='text-autospace:none'></span></p> <p style='margin-bottom:4px; text-align:justify'><span style='text-autospace:none'>Laura Garcia, tinenta d’alcaldia de l’Àrea de Ciutat de Drets.</span><span style='text-autospace:none'></span></p> <p style='margin-bottom:4px; text-align:justify'><span style='text-autospace:none'>Cristina Santón, tinenta d’alcaldia de l’Àrea de Ciutat Transformadora.</span></p> <p>I altres autoritats, col·laboradors i premiats.</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424397637 Parlem de... Presentació de la publicació Aquí i així, Renovables, sí Guia per a una gestió eficaç, democràtica, equitativa i amb retorn al territori de les energies renovables 2025-02-25 12:00:00 2025-02-25 13:15:15 Presentació del llibre Aquí i així, Renovables, sí. Guia per a una gestió de les energies renovables eficaç, democràtica, equitativa i amb retorn al territori https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentacio-de-la-publicacio-aqui-i-aixi-renovables-si Can Serra: Rambla de Catalunya 126 - 08008 Barcelona Can Serra: Rambla de Catalunya 126 - 08008 Barcelona 41.3956919,2.1577946 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica Com a part del cicle de col·loquis «Parlem de...» que la Llibreria de la Diputació de Barcelona organitza periòdicament per donar a conèixer publicacions sobre temes d'actualitat per al món local i per a la ciutadania en general, presentem la publicació Aquí i així, Renovables, sí. Guia per a una gestió de les energies renovables eficaç, democràtica, equitativa i amb retorn al territori La guia és una resposta a la voluntat de la Diputació de Barcelona de facilitar eines als municipis per aconseguir que la implantació de parcs eòlics i fotovoltaics als seus termes municipals sigui eficaç, democràtica, justa i amb retorn al territori. S’obsequiarà les persones assistents amb un exemplar del llibre. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba422348568 Sitges: exposició per a la prevenció del consum de drogues 'Controles'? 2025-01-23 00:00:00 2025-02-05 23:59:59 Exposició adreçada a adolescents, joves, adults, professionals i famílies. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sitges-exposici%C3%B3-per-a-la-prevenci%C3%B3-del-consum-de-drogues-controles- 934 049 417 spott@diba.cat Espai jove de Sitges, Carrer Josep Soler Tasis, 4. Sitges (Barcelona). Espai jove de Sitges, Carrer Josep Soler Tasis, 4. Sitges (Barcelona). 41.2430010,1.8078790 https://controles.diba.cat/exposicio/presentacio 1 De dilluns a divendres de 9:30 a 17h per a visites concertades i de 17 a 19h entrada lliure. L’exposició 'Controles?' proporciona informació sobre les drogues i l’ús problemàtic de pantalles i treballa els factors de protecció per prevenir-ne el consum. Està adreçada a tres col·lectius: adolescents d’entre 12 i 15 anys, joves a partir dels 16 anys, famílies, professionals i adults que desitgin informació sobre la temàtica. Actualment l’exposició també disposa d'un format digital, consistent en un tour virtual 360º i la recreació dels panells en 3D. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba422571539 Hostalets de Pierola: exposició per a la prevenció del consum de drogues 'Controles'? 2025-01-27 00:00:00 2025-02-04 23:59:59 Exposició adreçada a adolescents, joves, adults, professionals i famílies. https://www.diba.cat/web/agenda/-/hostalets-de-pierola-exposici%C3%B3-per-a-la-prevenci%C3%B3-del-consum-de-drogues-controles-1 934 049 417 spott@diba.cat Espai de Cultura Cal Batista (sala1), Carrer Major, 1Bis. ( Barcelona) Espai de Cultura Cal Batista (sala1), Carrer Major, 1Bis. ( Barcelona) 41.5340430,1.7697330 https://controles.diba.cat/exposicio/presentacio 1 De dilluns a divendres de 9:30 a 17h per a visites concertades i de 17 a 19h entrada lliure. L’exposició 'Controles?' proporciona informació sobre les drogues i l’ús problemàtic de pantalles i treballa els factors de protecció per prevenir-ne el consum. Està adreçada a tres col·lectius: adolescents d’entre 12 i 15 anys, joves a partir dels 16 anys, famílies, professionals i adults que desitgin informació sobre la temàtica. Actualment l’exposició també disposa d'un format digital, consistent en un tour virtual 360º i la recreació dels panells en 3D. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425588744 4a edició de l'Observatori de riscos per les empreses d'Espanya - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-02-10 09:00:00 2025-02-10 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/4a-edici%C3%B3-de-l-observatori-de-riscos-per-les-empreses-d-espanya-agenda-coordinadora-adet-anna-%C3%A1lvarez-jurado Auditori Casa Seat. Passeig de Gràcia, 109. Barcelona. Auditori Casa Seat. Passeig de Gràcia, 109. Barcelona. 41.3968300,2.1585500 1 Alvarez Jurado, Anna; Barcelonès; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Jornada; Barcelona; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; barcelones; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; jornada; barcelona; grup_dinteres <p>Anna Álvarez Jurado, coordinadora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425582383 Reunió amb la Plataforma per la Llengua - agenda Daniel Fernández - reunió 2025-02-11 10:00:00 2025-02-11 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-plataforma-per-la-llengua-agenda-daniel-fern%C3%A1ndez-reuni%C3%B3 Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Presidència; Aguilar Ricart, Sara; Reunió fernandez_gonzalez_daniel; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; presidencia; aguilar_ricart_sara; reunio <p>Rut Carandell, directora</p> <p>Marcel Padrós, membre de l'executiva</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425844729 Reunió amb l'Ajuntament de Masquefa - Agenda Daniel Fernández - reunió 2025-02-14 12:00:00 2025-02-14 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-masquefa-agenda-daniel-fern%C3%A1ndez-reuni%C3%B3 Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Espinosa de Castro, Marina; Fernández González, Daniel; Anoia; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Reunió espinosa_de_castro_marina; fernandez_gonzalez_daniel; anoia; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; reunio <p>Daniel Gutiérrez, alcalde de Masquefa</p> <p>Roger Vazquez, 1r tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Masquefa</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Marina Espinosa, coordinador de Cooperació i Assistència Local</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425844521 Reunió amb l'Ajuntament de Mollet del Vallès - agenda Daniel Fernández - reunió 2025-02-12 12:00:00 2025-02-12 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-mollet-del-vall%C3%A8s-agenda-daniel-fern%C3%A1ndez-reuni%C3%B3 Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Espinosa de Castro, Marina; Fernández González, Daniel; Vallès Oriental; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Reunió; Mollet del Vallès espinosa_de_castro_marina; fernandez_gonzalez_daniel; valles_oriental; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; reunio; mollet_del_valles <p>Mireia Dionisio Calé, alcaldessa de l'Ajuntament de Mollet del Vallès</p> <p>Albert del Amor, cap del Gabinet de l'Ajuntament de Mollet del Vallès</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local de la Diputació de Barcelona</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425764076 Reunió de la presidenta de la Diputació de Barcelona amb l'alcalde de Ramal·lah 2025-02-20 13:00:00 2025-02-20 14:00:00 La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, rep al seu despatx l'alcalde de Ramal·lah (capital econòmica de Cisjordània), Issa Kassis. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-alcalde-ramala-amb-presidenta-diputacio-barcelona Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba425368462 Jornada 'Dones, gènere i seguretat' 2025-02-25 09:00:00 2025-02-25 15:00:00 Aquest acte pretén ser un espai de reflexió i estratègies de les dones que es dediquen a l’àmbit de la seguretat, conformat per un entorn molt poc feminitzat. https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-dones-genere-i-seguretat Paranimf de la Diputació de Barcelona. Urgell, 187 Paranimf de la Diputació de Barcelona. Urgell, 187 41.3892690,2.1492948 1 La trobada inclou la presentació del “III Estudi Dona i Gènere” de l’Observatori Dones i Seguretat. La jornada s'adreça a policies de tots els cossos de seguretat pública, especialment de les policies locals, a personal de les empreses de seguretat, a alumnes de les facultats de criminologia, del grau en seguretat, o dels diferents màsters en matèria de seguretat que imparteixen les universitats catalanes, i a regidors i regidores dels diferents consistoris de la província de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba424967876 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Manresa] 2025-02-10 16:30:30 2025-02-10 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/coneix-el-servei-local-de-teleassist%C3%A8ncia-manresa-3 Oficina d'Atenció a les Persones Grans Pl. Major 1, Manresa Oficina d'Atenció a les Persones Grans Pl. Major 1, Manresa 41.7230670,1.8268100 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba425851135 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Igualada] 2025-11-26 11:00:00 2025-11-26 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/coneix-el-servei-local-de-teleassist%C3%A8ncia-igualada- Espai Cívic Centre C/Trinitat, 12, Igualada Espai Cívic Centre C/Trinitat, 12, Igualada 41.5793510,1.6221570 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-05 22:12
agendadiba425850887 Mantenir una ment activa [Castellterçol] 2025-11-06 10:00:00 2025-11-06 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/mantenir-una-ment-activa-castellter%C3%A7ol- Sala polivalent de les Escoles Velles Carrer del Racó 8, Castellterçol Sala polivalent de les Escoles Velles Carrer del Racó 8, Castellterçol 41.7513710,2.1190970 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba421824846 Curs: La contractació de serveis en els arxius municipals 2025-03-13 09:00:00 2025-03-13 14:00:00 Conèixer l'abast legislatiu i la seva aplicació per contractar serveis des de l'arxiu municipal. https://www.diba.cat/web/agenda/-/curs-la-contractacio-de-serveis-en-els-arxius-municipals Aula: Aula S7 de l’Edifici 25 del Recinte de l’Escola Industrial. Aula: Aula S7 de l’Edifici 25 del Recinte de l’Escola Industrial. 41.3884368,2.1497173 1 2025; Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals 2025; formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals Durada: 5 hores (sessió de 9 a 14 hores). <p>Arxivers/res de la XAM. </p> 40 a 50 persones https://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=20871 Programa: El marc normatiu de la contractació pública i els seus principis. La planificació de la contractació. La contractació menor i la seva reconducció. La preparació dels contractes de les administracions públiques: consultes preliminars del mercat, expedient de contractació i plecs. La solvència de l’empresari. L’adjudicació dels contractes de les administracions públiques: procediments d'adjudicació, criteris d'adjudicació, ofertes anormalment baixes i mesa de contractació. Els efectes, el compliment i l’extinció dels contractes administratius. Professor: José Navarro Gavilán, cap de l’Oficina de Compra Pública Local i Publicitat de la Diputació de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425837793 Consell Directiu de l'Organisme de Gestió Tributària (ORGT) 2025-02-20 00:00:00 2025-02-20 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-directiu-de-l-organisme-de-gesti%C3%B3-tribut%C3%A0ria-orgt- Sala 0A - Can Serra (Rambla de Catalunya, 126) Sala 0A - Can Serra (Rambla de Catalunya, 126) 1 Administració local; diputat/diputada; Fàbrega i Colomer, Jordi; Llauradó Álvarez, Aïda; Cañete Carrillo, Filo; Quirós Brito, David; Núñez Amela, Samuel; Reunió; general administracio_local; diputatdiputada; fabrega_i_colomer_jordi; llaurado_alvarez_aida; canete_carrillo_filo; quiros_brito_david; nunez_amela_samuel; reunio; general A les 13:45h <p>Presidència: Filo Cañete Carrillo</p> <p>Vocals:</p> <p>- David Quirós Brito</p> <p>- Jordi Fàbrega i Colomer</p> <p>- Samuel Nuñez i Amela</p> <p>- Aïda Llauradó Álvarez</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425543473 Inauguració punt SIDH Cerdanyola - agenda Gemma Badia - inauguració 2025-02-13 09:00:00 2025-02-13 10:00:00 Presentació del Servei d’Intermediació sobre el Deute en l’Habitatge (SIDH) a l'Ajuntament de Cerdanyola, un programa gratuït d’informació, assessorament i intermediació adreçat a persones i famílies amb dificultats per afrontar el pagament del seu habitatge. https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-punt-sidh-cerdanyola-agenda-gemma-badia-inauguraci%C3%B3 Sala de Plens de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès (Plaça Francesc Layret, s/n) Sala de Plens de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès (Plaça Francesc Layret, s/n) 41.4915540,2.1407627 1 Sanz Sánchez, Rosa; Exposició presencial (dades bàsiques); Vallès Occidental; diputat/diputada; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Badia Cequier, Gemma; Presentació; Cerdanyola del Vallès; Grup d'interès; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles sanz_sanchez_rosa; exposicio_presencial_dades_basiques; valles_occidental; diputatdiputada; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; badia_cequier_gemma; presentacio; cerdanyola_del_valles; grup_dinteres; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles <ul> <li>Sr. Carlos Cordón, alcalde de Cerdanyola</li> <li>Sra. Gemma Badia, diputada de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</li> <li>Sra. Sonia Rodríguez, regidora d’Habitatge de l’Ajuntament de Cerdanyola</li> <li>Sra. Sílvia Grau, directora d'Actuacions d'Urgència en Matèria d'Habitatge de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya</li> <li>Sra. Eulàlia Barros, degana de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Sabadell</li> </ul> Aquest servei es durà a terme gràcies a l’adhesió de l’Ajuntament al conveni signat entre la Diputació de Barcelona, l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Sabadell. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425709356 Acte de lliurament dels Premis Respon.cat - agenda diputat adjunt Sam Núñez Amela 2025-02-12 17:00:00 2025-02-12 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-de-lliurament-dels-premis-respon.cat-agenda-diputat-adjunt-sam-nunez-amela a.ccsp@diba.cat Carrer de la Riera, 92, 08301 Mataró Carrer de la Riera, 92, 08301 Mataró 41.5414947,2.4441124 1 Comerç i consum; Esdeveniments; #DIBAOBERTA; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; diputat/diputada; Comerç, Consum i Salut Pública; Núñez Amela, Samuel; Agenda; Lliurament de premis; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès; 08 - Treball decent i creixement econòmic comerc_i_consum; esdeveniments; dibaoberta; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; diputatdiputada; comerc_consum_i_salut_publica; nunez_amela_samuel; agenda; lliurament_de_premis; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres; 08__treball_decent_i_creixement_economic <p style='margin-bottom:11px'>Sam Núñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> Diferents organitzacions de Catalunya desenvolupen la seva responsabilitat social en els àmbits de trajectòria en RSE d’empreses grans i pimes, ambiental, reforma horària i conciliació, voluntariat i territori socialment responsable. Reconeixement especial als germans Roca pel seu compromís amb la responsabilitat social a Catalunya. https://respon.cat/els-germans-roca-rebran-el-reconeixement-personal-en-els-premis-respon-cat-2024/ Aquesta entrega de premis, que s'organitza anualment, és un dels actes més importants de Respon.cat, una gran celebració i espai de trobada de les empreses i organitzacions més compromeses. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425591146 Presentació del Pla Infraestructura Verda a l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet - agenda d'Elisenda Realp 2025-02-12 00:00:00 2025-02-12 23:59:59 Presentació del Pla Infraestructura Verda a l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-del-pla-infraestructura-verda-a-l-ajuntament-de-sant-vicen%C3%A7-de-castellet-agenda-d-elisenda-realp Carrer de Maria Gimferrer, 4-20, 08295 Sant Vicenç de Castellet, Barcelona Carrer de Maria Gimferrer, 4-20, 08295 Sant Vicenç de Castellet, Barcelona 41.6658960,1.8639100 https://www.svc.cat/ 1 Realp Campalans, Elisenda; Exposició presencial (dades bàsiques); Medi ambient; Exposicions; Bages; Acció Climàtica i Transició Energètica; Presentació; Sant Vicenç de Castellet; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; 13 - Acció pel clima realp_campalans_elisenda; exposicio_presencial_dades_basiques; medi_ambient; exposicions; bages; accio_climatica_i_transicio_energetica; presentacio; sant_vicenc_de_castellet; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; 13__accio_pel_clima <p>Elisenda Realp Campalanas, coordinadora de l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica.</p> <table class='Table'> <tbody> <tr> <td style='padding:0cm 0cm 0cm 0cm'> <p>Eulalia Sarda i Bonvehi, regidora de Benestar Social, Gent Gran i Medi ambient </p> </td> </tr> <tr> <td style='padding:0cm 0cm 0cm 0cm'> <p> </p> </td> </tr> </tbody> </table> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425589928 Trobada Projectes Pla de Salut Mental - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-02-12 11:00:00 2025-02-12 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/trobada-projectes-pla-de-salut-mental-agenda-coordinadora-adet-anna-%C3%A1lvarez-jurado Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Alvarez Jurado, Anna; Barcelonès; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Barcelona alvarez_jurado_anna; barcelones; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; barcelona <p>Anna Álvarez Jurado, coordinador Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Pilar Solanes, comissionada del Pla de Salut Mental</p> <p>Ma José Tesouro, cap de la Secció d’Assistència i Coordinació Turística</p> <p>Mercè José, tècnica de la Gerència de Serveis de Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425849838 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [La Palma de Cervelló] 2025-06-12 10:30:30 2025-06-12 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consells-pr%C3%A0ctics-que-ens-fan-la-vida-m%C3%A9s-f%C3%A0cil-mobilitat-segura-i-prevenci%C3%B3-de-caigudes-la-palma-de-cervell%C3%B3- Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló 41.4129720,1.9682930 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425848178 Al teu costat, fem un entorn més segur, prevenció de robatoris i estafes [Santpedor] 2025-05-27 10:00:00 2025-05-27 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/al-teu-costat-fem-un-entorn-m%C3%A9s-segur-prevenci%C3%B3-de-robatoris-i-estafes-santpedor- Cal Clarassó, Santpedor Cal Clarassó, Santpedor 41.7839360,1.8381220 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-27 08:37
agendadiba425845054 Reunió amb la Fundació Ernest Lluch - agenda Daniel Fernández - reunió 2025-02-14 10:00:00 2025-02-14 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-fundaci%C3%B3-ernest-lluch-agenda-daniel-fern%C3%A1ndez-reuni%C3%B3 Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Reunió fernandez_gonzalez_daniel; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; reunio <p>Ferriol Sorial, director de la Fundació Ernest Lluch</p> <p>Ramon Jovells, gerent CUIMPB</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425761531 Nit del Turisme 2025 al Berguedà 2025-02-18 17:00:00 2025-02-18 22:00:00 Acte de lliurament de les certificacions/distincions Biosphere a les entitats certificades/distingides i celebració de la festa de la Nit del Turisme amb tast gastronòmic i música en viu, organitzat per Hostaleria i Turisme del Berguedà i associacions vinculades. https://www.diba.cat/web/agenda/-/nit-del-turisme-2025-al-bergueda Espai Curriu de Cal Rosal (Puig-reig) Espai Curriu de Cal Rosal (Puig-reig) 42.0691607,1.8704665 1 Programa: 19:45 h – Lliurament de les certificacions/distincions Biosphere a les entitats certificades/distingides. 20:00 h – Berguedà, tens una cita. Xerrada a càrrec del periodista David Jobé. La Nit del Turisme Coordinat per Hostaleria i Turisme del Berguedà i altres associacions vinculades. 20:30 h – Benvinguda institucional a la Nit del Turisme. 20:45 h – Tast gastronòmic i música en viu, organitzat per Hostaleria i Turisme del Berguedà i associacions vinculades. 22:00 h – Fi de la Nit del Turisme. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba425536071 5a edició Sex Education Film Festival - agenda diputat adjunt Sam Núñez Amela 2025-02-10 18:00:00 2025-02-10 21:00:00 5a edició Sex Education Film Festival El primer festival internacional de curtmetratges dedicat exclusivament a l’educació sexual. El festival aborda una àmplia gamma de temàtiques essencials per a la comprensió i el diàleg sobre la sexualitat. Entre els temes destacats en els curtmetratges s’inclouen la violència de gènere, la salut sexual, la identitat de gènere, el consentiment, els drets LGTBIQ+ i el coneixement del cos, entre d’altres. https://www.diba.cat/web/agenda/-/5a-edici%C3%B3-sex-education-film-festival-agenda-diputat-adjunt-sam-nunez-amela a.ccsp@diba.cat Cinema Catalunya, Carrer de Sant Pere, 9 Terrassa Cinema Catalunya, Carrer de Sant Pere, 9 Terrassa 41.5634612,2.0110678 1 Salut pública; Esdeveniments; #DIBAOBERTA; diputat/diputada; Comerç, Consum i Salut Pública; Núñez Amela, Samuel; Agenda; Inauguració i/o cloenda; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; 03 - Salut i benestar; 10 - Reducció de les desigualtats salut_publica; esdeveniments; dibaoberta; diputatdiputada; comerc_consum_i_salut_publica; nunez_amela_samuel; agenda; inauguracio_io_cloenda; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; 03__salut_i_benestar; 10__reduccio_de_les_desigualtats <p style='margin-bottom:11px'><strong>Sam Núñez i Amela</strong>, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, per delegació de la Presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p><strong>Sra. Yolanda Ferrer Guerra</strong>, secretària del Departament de Feminismes de la Generalitat</p> <p><strong>Sra. Rosa Boladeras</strong>, regidora de cultura de l’Ajuntament de Terrassa</p> <p><strong>Sra. Nàdia Gumà </strong>i<strong> Sr. Ivan Albacete</strong>, directors del Festival Sex Education Film Festival</p> <p><strong>Alba Povedano</strong>, psicòloga i sexòloga</p> <p> </p> 19:00 - 19:30 Intervencions: Benvinguda, Alba Povedano, psicòloga i sexòloga - Sra. Yolanda Ferrer Guerra, secretària del Departament de Feminismes de la Generalitat (en representació de la Generalitat de Catalunya). - Sr. Sam Núñez Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública de la Diputació de Barcelona (en representació de la presidenta de la Diputació de Barcelona). - Sra. Rosa Boladeras, regidora de cultura de l’Ajuntament de Terrassa (en representació de l’Ajuntament de Terrassa). - Sra. Nàdia Gumà i Sr. Ivan Albacete, directors del Festival Sex Education Film Festival: tanquen l’acte i donen pas a la projecció de curts. 19:30 Inici activitat acció>cinema 21:15 Fi acte inaugural nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425728867 Reunió amb l'Ajunt. de Malla 2025-02-13 12:00:00 2025-02-13 12:00:00 Sergi Vallès, president delegat Área d'Infraestructures i Territori Adjutori Redorta i Sentias, alcalde de Malla https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajunt.-de-malla Edifici Can Serra Edifici Can Serra 41.3957000,2.1575400 1 Barcelonès; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Infraestructures i Territori; Aceña Ramos, Valentín; Vallès Domingo, Sergi; Reunió; Barcelona barcelones; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; infraestructures_i_territori; acena_ramos_valentin; valles_domingo_sergi; reunio; barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425729163 Reunió amb l'Ajunt. de Sant Climent de Llobregat 2025-02-13 13:00:00 2025-02-13 14:00:00 Sergi Vallès, president delegat Àrea d'Infraestructures i Territori Isidre Sierra, alcalde de Sant Climent de Llobregat https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajunt.-de-sant-climent-de-llobregat Edifici Can Serra Edifici Can Serra 41.3957000,2.1575540 1 Barcelonès; Àrea d’Infraestructures i Territori; Infraestructures i Territori; Aceña Ramos, Valentín; Vallès Domingo, Sergi; Reunió; Barcelona barcelones; area_dinfraestructures_i_territori; infraestructures_i_territori; acena_ramos_valentin; valles_domingo_sergi; reunio; barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425709564 Missió Clima-Viladecans 2030 - agenda Rosa Sanz - reunió 2025-02-06 10:00:00 2025-02-06 11:00:00 Reunió amb membres de l’Ajuntament de Viladecans i la Diputació de Barcelona per parlar del projecte “Missió Climàtica 2030 de Viladecans” i en la que es poden establir possibles línies de cooperació. https://www.diba.cat/web/agenda/-/missi%C3%B3-clima-viladecans-2030-agenda-rosa-sanz-reuni%C3%B3 Reunió del Microsoft Teams Reunió del Microsoft Teams 1 Sanz Sánchez, Rosa; Baix Llobregat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Xalabarder Aulet, Maria; Reunió; Viladecans sanz_sanchez_rosa; baix_llobregat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; xalabarder_aulet_maria; reunio; viladecans <p><u>De l’ajuntament de Viladecans:</u></p> <p><b>Sr. Jordi Mazon Bueso</b>, 4t Tinent d’Alcaldessa. Tinent d'Alcaldessa de Mobilitat, neteja i recollida de residus, de Convivència i Civisme, de Foment de la Ciència i divulgació científica i Tinent d'Alcaldessa delegat de l'Àrea de Planificació Territorial</p> <p><b>Sra. Marina Jarque Fernández,</b> de la Fundació Ciutat de Viladecans</p> <p><u>Per part de la Diputació de Barcelona:</u></p> <p> </p> <p><b>Sra. Rosa Sanz Sánchez</b>, Coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</p> <p><b>Sra. Maria Xalabarder Aulet</b>, Gerenta de Servei d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de la Diputació de Barcelona</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425837770 Junta de Govern de l'Organisme de Gestió Tributària (ORGT) 2025-02-20 00:00:00 2025-02-20 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/junta-de-govern-de-l-organisme-de-gesti%C3%B3-tribut%C3%A0ria-orgt- Sala 0A - Can Serra (Rambla de Catalunya, 126) Sala 0A - Can Serra (Rambla de Catalunya, 126) 1 Administració local; diputat/diputada; Fàbrega i Colomer, Jordi; Llauradó Álvarez, Aïda; Verdaguer Montanyà, Marc; Cañete Carrillo, Filo; Quirós Brito, David; Núñez Amela, Samuel; Badia Cequier, Gemma; Solé Gimeno, David; Reunió; general administracio_local; diputatdiputada; fabrega_i_colomer_jordi; llaurado_alvarez_aida; verdaguer_montanya_marc; canete_carrillo_filo; quiros_brito_david; nunez_amela_samuel; badia_cequier_gemma; sole_gimeno_david; reunio; general Inici a les 13:15h <p>Presidència: Filo Cañete Carrillo</p> <p>Vocals:</p> <p>- David Quirós Brito</p> <p>- Gemma Badia Cequier</p> <p>- Jordi Fàbrega i Colomer</p> <p>- Samuel Nuñez i Amela</p> <p>- Aïda Llauradó Álvarez</p> <p>- Marc Verdaguer i Montanyà</p> <p>- David Solé Gimeno</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425849861 Internet, xarxes socials i tràmits en línia [La Palma de Cervelló] 2025-07-11 10:30:30 2025-07-11 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/internet-xarxes-socials-i-tr%C3%A0mits-en-l%C3%ADnia-la-palma-de-cervell%C3%B3- Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló 41.4129720,1.9682930 1 A portada a_portada Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424967370 Al teu costat, fem un entorn més segur, prevenció de robatoris i estafes [Sant Iscle de Vallalta] 2025-02-12 11:00:00 2025-02-12 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/al-teu-costat-fem-un-entorn-m%C3%A9s-segur-prevenci%C3%B3-de-robatoris-i-estafes-sant-iscle-de-vallalta- Casal de la Gent Gran Carrer Escoles, 2 baixos Casal de la Gent Gran Carrer Escoles, 2 baixos 41.6243860,2.5691290 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba421142221 Reglament d’espectacles públics i d’activitats recreatives 2025-02-25 10:00:00 2025-02-25 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reglament-d-espectacles-publics-i-d-activitats-recreatives +34934022565 oerc.formacio@diba.cat Presencial (Pati Manning - c. Montalegre, 7 / Barcelona) Presencial (Pati Manning - c. Montalegre, 7 / Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Els espectacles públics i les activitats recreatives constitueixen una part molt important de l’acció cultural dels nostres municipis, ja que concreten aspectes tan variats com el lleure, l’entreteniment, les exhibicions teatrals, les projeccions, els concerts i les activitats musicals. Aquest curs vol mostrar l’àmbit i el règim d’aplicació pel que fa a les activitats de caràcter lúdic en els municipis, entenent que aquesta tipologia d’actes té, en la majoria dels casos, un clar component cultural. Els municipis, i molt especialment les àrees de cultura, tenen una necessitat creixent de conèixer quin ha de ser el paper pel que fa a les activitats, tant en allò que fa referència als permisos, com a la contractació, les mesures de seguretat i la responsabilitat civil. Tots aquests elements són imprescindibles per a l’èxit de les accions culturals i també per preservar les garanties jurídiques, la seguretat dels ciutadans i la bona organització de les activitats. Aquest àmbit està regulat pel Decret 112/2010, de 31 d’agost, pel qual s’aprova el Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives. El Decret té per objecte el desplegament reglamentari i l’aplicació de la Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives. El curs vol donar èmfasi a les qüestions pràctiques, derivades de la tasca diària dels municipis. Per tant no només vol donar a conèixer la part més textual de la llei, sinó sobretot la seva aplicació directa i concreta en el cas de les activitats culturals i recreatives promogudes pels municipis. Per aquest motiu vol ser un curs en què les preguntes i l’intercanvi d’informació entre els assistents hi tingui un paper molt rellevant. Objectius Mostrar els àmbits d’actuació municipal pel que fa a l’organització d’activitats recreatives i espectacles públics Definir les tipologies d’actuació principals Analitzar els punts més rellevants del Decret 112/2010, de 31 d’agost, relatiu a activitats recreatives i espectacles públics Determinar els punts principals, l’abast i la implicació dels ajuntaments en els temes vinculats a permisos, seguretat, contractació i responsabilitat civil. Detallar les responsabilitats particulars i institucionals dels actes culturals i recreatius Continguts Anàlisi del marc legal relatiu a l’organització d’espectacles i actes recreatius El Decret 112/2010 i les seves implicacions La gestió cultural davant les exigències del Decret La responsabilitat civil dels ajuntaments: què cal tenir en compte Aspectes de seguretat Els permisos. Tramitació, exigències i necessitats La tramitació. Què s’ha de tramitar i qui ha de dur-ho a terme La responsabilitat municipal i la dels equips, entitats o àmbits organitzatius DOCENTS Alba Tuca Enginyera agrònoma superior d’indústries alimentàries, tècnic mig en prevenció de riscos laborals i acreditada per a la redacció de plans d’autoprotecció. Forma part del departament tècnic d’ACTICLIC ENGINYERIA, especialitzada en tràmits i intervenció administrativa municipal de les activitats econòmiques, realitza tasques d’assessoria externa en nombrosos ajuntaments des de fa més de 20 anys i ha desenvolupat un programa informàtic pels webs municipals i finestres empresarials de consulta rápida dels tràmits i documentació en matèria de llicències d’activitats i urbanístiques. Ha col·laborat en treballs relacionats amb les activitats amb la Diputació de Barcelona i amb la Direcció General de Qualitat Ambiental, entre altres. > RESUM DEL CURS (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-12 12:32
Estadístiques 2025
acte

Mitjana 2025: 6459,99 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar la informació dels museus en format RDF?

Actualment la API ofereix el retorn de les dades en format JSON per defecte, però se'n poden especificar d'altres com ara XML, CSV i RDF.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/museus/format/rdf-xml