ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba425294649 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-04 09:00:00 2025-02-04 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-68 Reunió online Reunió online 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Reunió carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; reunio <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Irek Gren, membre de la Fundació Olga Tokarczuk</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425288201 L'exposició Transitar, a l'Espai Baronda d'Esplugues de Llobregat 2025-02-18 10:00:00 2025-03-13 23:59:59 L’exposició tracta sobre l’orientació educativa i professional, entenent l’orientació com a una competència necessària al llarg de la vida, que va més enllà de les transicions dins el sistema educatiu i que afecta totes les persones al llarg del seu recorregut vital. https://www.diba.cat/web/agenda/-/exposicio-transitar-espai-baronda-esplugues-llobregat Espai Baronda (c/ de la Riba. 36) d'Esplugues de Llobregat Espai Baronda (c/ de la Riba. 36) d'Esplugues de Llobregat 41.3754849,2.0907407 https://www.diba.cat/ca/web/transitar/inici 1 El projecte recull l’essència de l’estratègia d’orientació de suport a les transicions educatives que impulsa la Gerència de Serveis d’Educació de la Diputació de Barcelona per lluitar contra l’abandonament escolar prematur i promoure l’educació al llarg i ample de la vida. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba424964918 Reunió amb l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès - agenda PDA ADET Ana María Martínez 2025-02-04 00:00:00 2025-02-04 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-cerdanyola-del-vall%C3%A8s-agenda-pda-adet-ana-mar%C3%ADa-mart%C3%ADnez Sala de Plens de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès (Lluís Companys, 2) Sala de Plens de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès (Lluís Companys, 2) 41.4910982,2.1408010 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Martínez Martínez, Ana María; Pérez García, Juan Antonio; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; martinez_martinez_ana_maria; perez_garcia_juan_antonio; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona Imatge de la jornada A les 12h <p>Ana María Martínez, presidenta Delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Juan Antonio Pérez, diputat Adjunt de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora tècnica de de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Cristina Padilla, regidora de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès </p> <p>Alexandra Moreno, assessora de Govern de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès </p> <p>Javier Montes, assessor de Govern de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425123193 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2025-01-28 00:00:00 2025-01-29 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-pilar-soldevila-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-4 Diferents reunions a diferents llocs de la ciutat de Màlaga. Acte principal: Teatre Albéniz Carrer Alcazabilla, 4 29015 MALAGA Diferents reunions a diferents llocs de la ciutat de Màlaga. Acte principal: Teatre Albéniz Carrer Alcazabilla, 4 29015 MALAGA 1 Soldevila i Garcia, Pilar; Personal directiu professional; Cultura; Viatge soldevila_i_garcia_pilar; personal_directiu_professional; cultura; viatge <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> <p>- Sra. Mònica Muñoz, cap de comunicació del CCCB</p> <p>- Tots els premiats de tots els museus d'Espanya que han estat convidats.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425097507 Visita de la Presidenta al Reial Club de Tennis Barcelona - 1899 2025-02-04 14:00:00 2025-02-04 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-de-la-presidenta-al-centre-de-control-d-aig%C3%BCes-de-barcelona Carrer de Bosch i Gimpera, 5-13, Les Corts, 08034 Barcelona Carrer de Bosch i Gimpera, 5-13, Les Corts, 08034 Barcelona 41.3929250,2.1174091 1 Àrea de Presidència; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Presidència; Moret Sabidó, Lluïsa; Tarragona Piñol, Neus; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona area_de_presidencia; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; presidencia; moret_sabido_lluisa; tarragona_pinol_neus; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 14:00h <p>Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Jordi Cambra, president del Reial Club de Tennis Barcelona - 1899</p> <p>Xavi Pujol, vicepresident 1r del Reial Club de Tennis Barcelona - 1899 i CEO del Torneig i president de FICOSA</p> <p>Maria Rosa Cruells, directora general del Reial Club de Tennis Barcelona - 1899</p> <p>Kristoff Puelinckx, CEO de Tennium </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425103345 Reunió presentació primera trobada ACEM 2025-01-22 11:00:00 2025-01-22 12:00:00 Primera trobada https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-presentaci%C3%B3-primera-trobada-acem Recinte escola industrial, edifici del Rellotge 1ª planta Recinte escola industrial, edifici del Rellotge 1ª planta 41.3875500,2.1489000 1 Educació; Àrea d'Educació; Alta direcció i gerents; Educació; Garcia Chicano, Lidia; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès educacio; area_deducacio; alta_direccio_i_gerents; educacio; garcia_chicano_lidia; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>Carles Farràs, president de l'ACEM.</p> <p>Lidia Garcia, gerenta de Serveis d’Educació.</p> <p>Eva Ladrón, tècnica assessora Gerència de Serveis d’Educació.</p> <p>Montse Montals, cap Servei Suport Municipal.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425558361 Reunió AFI amb l'Ajuntament de Manresa-Agenda diputada Raquel Albiol 2025-02-04 13:00:00 2025-02-04 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-afi-amb-l-ajuntament-de-manresa-agenda-diputada-raquel-albiol Plaça Major, 1, 08241 Manresa, Barcelona Plaça Major, 1, 08241 Manresa, Barcelona 1 Ruiz Garcia, Sonia; Àrea de Feminismes i Igualtat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Feminismes i Igualtat; Albiol i Gilabert, Raquel; Reunió; 05 - Igualtat de gènere ruiz_garcia_sonia; area_de_feminismes_i_igualtat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; feminismes_i_igualtat; albiol_i_gilabert_raquel; reunio; 05__igualtat_de_genere <p>Raquel Albiol i Gilabert, Vicepresidenta cinquena i presidenta delegada de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Eva Soler i Guallar, Diputada adjunta de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sonia Ruiz García, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Mariona Homs, 1era Tinent Alcalde Drets Socials i Presidencia de l'Ajuntament de Manresa</p> <p>Isabel Sánchez, Regidora Feminisme PSC de l'Ajuntament de Manresa</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425459256 Reunió Fiscalía Civil - agenda Josep Ramon Mut i Guida Obrador 2025-02-06 10:00:00 2025-02-06 11:00:00 Reunió amb la Sra. Paloma Pelegrín, de la Fiscalía Civil . Sección de Protección de los Derechos de Consumidores y Usuarios https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-fiscal%C3%ADa-civil-agenda-josep-ramon-mut-i-guida-obrador 93 472 36 06 a.ccsp@diba.cat 41.3955350,2.1575980 1 Comerç i consum; Barcelonès; #DIBAOBERTA; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Mut i Bosque, Josep Ramon; Obrador Solé, Guida; Reunió; Barcelona comerc_i_consum; barcelones; dibaoberta; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; mut_i_bosque_josep_ramon; obrador_sole_guida; reunio; barcelona <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Guida Obrador, gerenta de serveis de consum i salut pública</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425360945 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-02-07 12:00:00 2025-02-07 13:00:00 Inici projecte transformació digital https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-grup-tragsa-agenda-sara-aguilar-reuni%C3%B3 Virtual Virtual 41.3968315,2.1532416 1 Diputació de Barcelona; Innovació i Governs Digitals; Esdeveniments; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Ramírez Pierna, Luis; Aguilar Ricart, Sara; Reunió diputacio_de_barcelona; innovacio_i_governs_digitals; esdeveniments; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; ramirez_pierna_luis; aguilar_ricart_sara; reunio <p>Elena Salas, gerent territorial del grup TRAGSA</p> <p>José Ángel Torres, coordinador d'actuacions i projectes del grup TRAGSA</p> <p>Jesús Àngel Alonso, subdirector de Sistemas de Información Administrativos del grup TRAGSA</p> <p>Olga Seoane, cap departament projecte AGSA-MAPI Barcelona</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Luis Ramírez, director dels Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>Francisco Javier Giménez, sotsdirector de Desenvolupament dels Sistemes de Informació</p> <p>Ma. Eugenia Saurina, Desenvolupament dels Sistemes de Informació</p> <p>Antonio M. Solanes, Serveis de Suport a la Presidència</p> <p>Àssun Juan, cap de servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424963619 Acte Inaugural de la 9a edició de la Barcelona Wine Week - agenda PDA ADET Ana María Martínez 2025-02-03 00:00:00 2025-02-03 23:59:59 La presidenta Delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme, Ana María Martínez, hi assisteix per delegació de la presidenta. https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-inaugural-de-la-9a-edici%C3%B3-de-la-barcelona-wine-week-agenda-pda-adet-ana-mar%C3%ADa-mart%C3%ADnez Fira de Barcelona (Recinte Montjuïc - Av de la Reina Ma Cristina, s/n, Barcelona) Fira de Barcelona (Recinte Montjuïc - Av de la Reina Ma Cristina, s/n, Barcelona) 41.3742183,2.1490653 1 Economia i treball; Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Martínez Martínez, Ana María; Mateos Ruiz, Rocío; Inauguració i/o cloenda; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona economia_i_treball; turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; martinez_martinez_ana_maria; mateos_ruiz_rocio; inauguracio_io_cloenda; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona Imatge de la jornada A les 12h. <p>Luis Planas, ministre d' Agricultura, Pesca i Alimentació</p> <p>Ana Rodríguez, secretària general del Recursos Agraris i Seguretat Alimentària </p> <p>Òscar Ordeig, conseller d' Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya<br> <br> Pau Relat, president de Fira de Barcelona<br> <br> Javier Pagés, president del Saló Barcelona Wine Week'2025 i president de la D.O. Cava</p> <p>Rosa Cubel, secretària d' Alimentació del Departament d' Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya<br> <br> Ana Mª. Martínez, presidenta delegada de l' Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>Rocío Mateos, diputada del grup PSC de la Diputació de Barcelona</p> <p>Joan Gené, director general de l'INCAVI (Institut Català de la Vinya i el Vi) del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya<br> <br> Arantxa Calvera, directora de l’Agència Catalana de Turisme del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Altres autoritats. </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425153768 Reunió amb la Fundació Ecom 2025-02-06 11:00:00 2025-02-06 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-fundaci%C3%B3-fira-gran Can Serra, Rambla Catalunya, 126. Barcelona Can Serra, Rambla Catalunya, 126. Barcelona 41.3957022,2.1576273 1 Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Barnusell Ortuño, Alba; Reunió arguelles_busto_estrella; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; barnusell_ortuno_alba; reunio <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Alba Barnusell Ortuño, presidenta delegada de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Albert Carbonell, president Ecom</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425153568 Reunió amb Fernando Fantova Azkoaga 2025-02-03 16:00:00 2025-02-03 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-sant-adri%C3%A0-de-besos Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 1 Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió arguelles_busto_estrella; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'></span></p> <p>Sr. Fernando Fantova</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425097649 25a Assemblea General de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat 2025-03-06 09:00:00 2025-03-06 17:00:00 El 6 de març se celebra la 25a edició de l'Assemblea General de la Xarxa, aquest cop emplaçada a Centelles. https://www.diba.cat/web/agenda/-/25a-assemblea-general-de-la-xarxa-de-ciutats-i-pobles-cap-a-la-sostenibilitat Teatre casal Francesc Macià (carrer d'Anselm Clavé, 9, Centelles). Teatre casal Francesc Macià (carrer d'Anselm Clavé, 9, Centelles). 1 25a Assemblea General de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat Dijous, 6 de març del 2025, de 9 a 17 h (visita tècnica a la tarda, dinar inclòs) Teatre casal Francesc Macià, Centelles [INSCRIPCIONS OBERTES!] CONVOCATÒRIA I ORDRE DEL DIA Amb el marc de fons del Pla Estratègic de la Xarxa 2023-2027, de forma monogràfica, tractarem el repte de l’any de la Xarxa: la sequera i l'estalvi d'aigua al món local. En aquest sentit, comptarem amb un convidat excepcional, Pedro Arrojo, relator especial de l'ONU sobre l’aigua com a dret humà. A més, es presentarà el nou model d'Ordenança municipal d'estalvi d'aigua de la Xarxa. L’Assemblea és l'òrgan superior de decisió i administració de la Xarxa i està integrada per tots els representants polítics i tècnics de cada municipi i organització municipal que en són membres. Hem enviat aquesta invitació als representants polítics de la Xarxa del vostre municipi, ja que és el seu espai de participació, però fem extensiva la convocatòria al personal tècnic que també hi vulgueu assistir. En cas de no poder assistir-hi us preguem que ens ho feu saber i complimenteu el document de delegació de vot que us podeu descarregar en aquest enllaç i ens el feu arribar a l’adreça: xarxasost@diba.cat La 25a Assemblea General està coorganitzada per la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Centelles. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba425036871 Acte graduació Postgrau en Violències Masclistes UAB- Agenda diputada Raquel Albiol i Gilabert 2025-01-30 16:00:00 2025-01-30 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-graduaci%C3%B3-postgrau-en-viol%C3%A8ncies-masclistes-uab-agenda-diputada-raquel-albiol-i-gilabert carrer Sant Pere Més Baix 7, 08003 Barcelona carrer Sant Pere Més Baix 7, 08003 Barcelona 1 Ruiz Garcia, Sonia; Àrea de Feminismes i Igualtat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Albiol i Gilabert, Raquel; Inauguració i/o cloenda; 05 - Igualtat de gènere ruiz_garcia_sonia; area_de_feminismes_i_igualtat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; albiol_i_gilabert_raquel; inauguracio_io_cloenda; 05__igualtat_de_genere <p>Raquel Albiol i Gilabert, Vicepresidenta cinquena i presidenta delegada de l'Ârea de Feminismes i lgualtat</p> <p>Sonia Ruiz Garcia, Coordinadora de l'Ârea de Feminismes i lgualtat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424880998 Les subvencions en l'àmbit de la gestió cultural local (2a edició) 2025-02-20 10:00:00 2025-02-21 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/les-subvencions-en-l-%C3%A0mbit-de-la-gesti%C3%B3-cultural-local-2a-edici%C3%B3- Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 En l’activitat diària dels tècnics i tècniques de cultura és imprescindible conèixer el marc legal de les subvencions, els procediments de concessió i els requisits a l’hora d’atorgar-les. Tard o d’hora les persones que treballen en cultura acaben tenint contacte amb aspectes legals i de procediment relacionats amb les subvencions, amb la qual cosa apareixen, de manera inevitable, molts dubtes sobre com atorgar-les i també sobre els passos que cal fer en aquest sentit. El curs vol donar a conèixer el funcionament de l’activitat subvencional, els límits pressupostaris, el control financer i les conseqüències de l’incompliment de les obligacions per part del receptor de la subvenció. Es tracta d’un curs en què s’exposaran nombrosos casos pràctics i en què els participants podran exposar els seus casos reals. Aspectes com l’activitat subvencional, el concepte de subvenció, el procediment per atorgar subvencions, el control financer i pressupostari i, sobretot, la justificació de les subvencions seran analitzats de manera detallada. Objectius Determinar el marc legal al qual estan subjectes les subvencions Detallar les principals tipologies de subvencions Clarificar què entenem per activitat subvencional i què implica el concepte de subvenció Establir quins han de ser els passos pel que fa a la justificació Els casos d’incompliment: conseqüències legals i jurídiques Mostrar casos pràctics en aquest àmbit, tot fomentant la participació dels assistents Continguts El concepte de subvenció. La legislació reguladora de les subvencions Les subvencions en l’àmbit de la cultura municipal: abast i regulació L’activitat subvencionable: què és i com funciona El control financer i pressupostari La justificació de les subvencions La possibilitat de revocar les subvencions DOCENT Rebeca Cordeiro Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Funcionària de carrera en la categoria de Tècnica superior en gestió de l’Ajuntament de Barcelona. Experiència en l’Administració pública local des del 1998 i com a advocada per compte propi. Funcions de tècnica especialista jurídica a l’Institut municipal de l’habitatge de Barcelona (2009 a 2019), a l’Àrea de Drets socials, justícia global, feminismes i LGTBI on també he exercit com a Secretària delegada (2020 a 2023). Actualment Lletrada consistorial als Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament de Barcelona. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba424524989 Reunió amb Optim People - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-01-30 11:00:00 2025-01-30 12:00:00 Seguiment eina IA Subvencions Diputació de Barcelona https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-optim-people-sl-agenda-sara-reuni%C3%B3 Virtual Virtual 1 Diputació de Barcelona; Innovació i Governs Digitals; Esdeveniments; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Aguilar Ricart, Sara; Reunió diputacio_de_barcelona; innovacio_i_governs_digitals; esdeveniments; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; aguilar_ricart_sara; reunio <p>Jordi Roca, fundador i consultor de Optim People</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425456920 Reunió amb Orgull Anoia - Agenda Coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat - Sonia Ruiz García 2025-02-06 11:00:00 2025-02-06 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-orgull-anoia-agenda-coordinadora-de-l-%C3%A0rea-de-feminismes-i-igualtat-sonia-ruiz-garc%C3%ADa Edifici Francesca Bonnemaison c/ Sant Pere Més Baix, 7, 08003, Barcelona Edifici Francesca Bonnemaison c/ Sant Pere Més Baix, 7, 08003, Barcelona 41.3865329,2.1736353 1 Ruiz Garcia, Sonia; Àrea de Feminismes i Igualtat; Alta direcció i gerents; Feminismes i Igualtat; Reunió; Grup d'interès ruiz_garcia_sonia; area_de_feminismes_i_igualtat; alta_direccio_i_gerents; feminismes_i_igualtat; reunio; grup_dinteres <ul> <li>Sra. Sonia Ruiz García, coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Sra. Sonia Albuixech, cap de la Secció de Suport al Territori en Polítiques d’Igualtat</li> <li>Sr. Abel Martos Rozas, responsable de relacions institucionals d’Orgull Anoia</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425105714 La presidenta de la Diputació de Barcelona visita Alella, Sant Andreu de Llavaneres i Mataró 2025-02-11 09:00:00 2025-02-11 18:00:00 La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, fa una visita oficial a Alella, Sant Andreu de Llavaneres i Mataró, on es reunirà amb els respectius responsables polítics locals i visitarà alguns projectes municipals que compten amb el suport de la Diputació de Barcelona. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presidenta-diputacio-barcelona-visita-el-maresme Ajuntament d'Alella (Plaça de l’Ajuntament, 1) Ajuntament d'Alella (Plaça de l’Ajuntament, 1) 41.4936721,2.2952136 1 A les 9.00 h, la presidenta de la Diputació de Barcelona arribarà a Alella, on serà rebuda per l'alcalde Marc Almendro a l'Ajuntament. A les 10.30 h, Lluïsa Moret es desplaçarà a Sant Andreu de Llavaneres, on es reunirà amb l'alcalde Àlex Neira al despatx consistorial. Postriorment, iniciran una visita al Nou Pavelló Municipal d'Esports i a l'Escola Jaume Llull. Ja a la tarda i després de dinars amb alcaldes de la comarca del Maresme, Lluïsa Moret, es reunirà amb l'alcalde de Mataró, David Bote, a l'Ajuntament. Tot seguit, es desplaçaran fins al Centre Cívic Espai Gatassa, ubicat al barri de Cerdanyola, que participa en el programa 'Barris i Comunitat: motors de transformació social' i que està finançat per la Diputació de Barcelona, per conèixer alguna de les activitats que estan incloses en aquest programa. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba425374429 Reunió amb el Cercle d'Economia - agenda Daniel Fernández - Reunió 2025-02-07 09:00:00 2025-02-07 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-cercle-d-economia-agenda-daniel-fern%C3%A1ndez-reuni%C3%B3 Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Presidència; Aguilar Ricart, Sara; Reunió fernandez_gonzalez_daniel; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; presidencia; aguilar_ricart_sara; reunio <p>Albert Salvador, director de Relacions Institucionals del Cercle d'Economia</p> <p>Miquel Nadal, director general del Cercle d'Economia</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de Presidència de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424963939 Reunió amb l'Ajuntament de Montcada i Reixach - agenda PDA ADET Ana María Martínez 2025-02-04 00:00:00 2025-02-04 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-montcada-i-reixach-agenda-pda-adet-ana-mar%C3%ADa-mart%C3%ADnez Ajuntament de Montcada i Reixach (Avinguda de la Unitat, 6, Montcada i Reixac) Ajuntament de Montcada i Reixach (Avinguda de la Unitat, 6, Montcada i Reixac) 41.4800310,2.1873525 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Martínez Martínez, Ana María; Pérez García, Juan Antonio; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; martinez_martinez_ana_maria; perez_garcia_juan_antonio; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona Imatge de la jornada A les 10h. <p>Ana María Martínez, presidenta Delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Juan Antonio Pérez, diputat Adjunt de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora tècnica de de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Bartolomé Egea, alcalde de Montcada i Reixac</p> <p>Nani López, presidenta de l'Àrea de Planificació Econòmica de l'Ajuntament de Montcada i Reixac</p> <p>Andreu Iruela, president de l'Àrea Territorial i Mobilitat de l'Ajuntament de Montcada i Reixac</p> <p>David Zambrana, regidor de Desenvolupament i Promoció Econòmica Local de l'Ajuntament de Montcada i Reixac</p> <p>Lluïsa Casado, cap del Servei de Desenvolupament i Promoció Econòmica Local de l'Ajuntament de Montcada i Reixac</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425123044 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2024-12-12 18:00:00 2024-12-12 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-pilar-soldevila-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-2 Seu del Districte de Ciutat Vella Sala Ernest Lluch, Pl del Bonsuccés, 3 3ªpl 08001 Barcelona Seu del Districte de Ciutat Vella Sala Ernest Lluch, Pl del Bonsuccés, 3 3ªpl 08001 Barcelona 41.3840902,2.1694726 1 Soldevila i Garcia, Pilar; Personal directiu professional; Cultura soldevila_i_garcia_pilar; personal_directiu_professional; cultura <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> <p>Altres membres del Consell de Cultura del Districte de Ciutat Vella</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425113207 Reunió amb Departament Drets Socials i Inclusió 2025-01-30 17:00:00 2025-01-30 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-departament-drets-socials-i-inclusi%C3%B3-2 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió; Grup d'interès alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Anna Vila, directora general de Serveis Socials</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424969568 Reunió amb l'Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya - agenda Daniel Fernández - reunió 2025-01-30 17:00:00 2025-01-30 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-institut-d-estudis-fotogr%C3%A0fics-de-catalunya-agenda-daniel-fern%C3%A1ndez-reuni%C3%B3 Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència fernandez_gonzalez_daniel; arguelles_busto_estrella; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia <p>Josep M. Llobet, director </p> <p>Eduard Bertran</p> <p>Francesc Solà</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general</p> <p>Estrella Argüelles, directora del Gabinet de la Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425446094 Visita de la Presidenta de la Diputació de Barcelona a Mataró 2025-02-11 15:00:00 2025-02-11 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-de-la-presidenta-de-la-diputaci%C3%B3-de-barcelona-a-sant-andreu-de-llavaneres Ajuntament de Mataró, La Riera, 48. Mataró Ajuntament de Mataró, La Riera, 48. Mataró 41.5400580,2.4450020 1 Argüelles Busto, Estrella; Administració local; Baix Llobregat; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Moret Sabidó, Lluïsa; Altres; Mataró; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona arguelles_busto_estrella; administracio_local; baix_llobregat; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; moret_sabido_lluisa; altres; mataro; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona 15:50 <p>Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>David Bote, alcalde de Mataró</p> <p>Laura Seijo, regidora de Ciutat Inclusiva i Saludable. Atenció als barris i a la Comunitat de Mataró</p> <p>Estrella Argüelles, cap del Gabinet de Presidència de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424964967 Reunió amb l'Ajuntament de Mataró - agenda PDA ADET Ana María Martínez 2025-02-06 00:00:00 2025-02-06 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-matar%C3%B3-agenda-pda-adet-ana-mar%C3%ADa-mart%C3%ADnez Recinte Maternitat (Pavelló Mestral 2a planta) Recinte Maternitat (Pavelló Mestral 2a planta) 41.3825448,2.1260246 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Martínez Martínez, Ana María; Reunió alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; martinez_martinez_ana_maria; reunio Peu de la Imatge A les 12h. <p>Ana María Martínez, presidenta Delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora tècnica de de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Sergi Morales, regidor Delegat de Ciutat Pròspera, Generació de riquesa i Treball digne; Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Mataró</p> <p>Joan Sarrias, regidor Delegat de Promocio de Ciutat; Comerç; Turisme, Fires, Mercats, Promoció Internacional, Agermanaments i regidor adjunt de FP i Universitat de l'Ajuntament de Mataró</p> <p>Mireia Ràfols,<i> </i>cap de l'Àrea de Desenvolupament Urbà i Econòmic de l'Ajuntament de Mataró<i></i></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425459859 Cerdanyola presenta el Servei d’Intermediació sobre el Deute en l’Habitatge 2025-02-13 09:00:00 2025-02-13 23:59:59 La diputada d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona, Gemma Badia, presenta el nou punt del Servei d’Intermediació sobre el Deute en l’Habitatge (SIDH) de Cerdanyola del Vallès. https://www.diba.cat/web/agenda/-/cerdanyola-presenta-servei-intermediacio-sobre-deute-habitatge Sala de Plens de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès (plaça de Francesc Layret, s/n) de Cerdanyola del Vallès Sala de Plens de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès (plaça de Francesc Layret, s/n) de Cerdanyola del Vallès 41.4910774,2.1408143 https://www.diba.cat/ca/web/benestar/sidh1 1 En la presentació, també participaran l’alcalde de Cerdanyola del Vallès, Carlos Cordón; la regidora d’Habitatge de Cerdanyola del Vallès, Sonia Rodríguez; la directora d'Actuacions d'Urgència en Matèria d'Habitatge de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya, Sílvia Grau; i la degana de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Sabadell, Eulàlia Barros. Seguidament, es visitarà l’Oficina Municipal d’Habitatge, on s’ubica el servei SIDH. El SIDH és un servei gratuït d’informació, assessorament i intermediació adreçat a persones o famílies amb risc de perdre el seu habitatge habitual per dificultats en el pagament de la hipoteca o el lloguer. La Diputació de Barcelona −mitjançant les àrees d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana i Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat− impulsa i coordina aquest servei, amb la participació de la Generalitat de Catalunya, dels ajuntaments i dels consells comarcals i la col·laboració dels col·legis d’advocats. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba425458529 Reunió Ajuntament Malgrat de Mar - agenda Josep Ramon Mut i Sam Nuñez 2025-02-05 11:00:00 2025-02-05 12:00:00 Presentació de programa “La platja del litoral barceloní, un espai segur i saludable” i l’ordenança tipus de l’ús de les platges https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-ajuntament-malgrat-de-mar-agenda-josep-ramon-mut-i-sam-nu%C3%B1ez 93 472 36 06 a.ccsp@diba.cat Carrer del Carme, 30, 08380 Malgrat de Mar Carrer del Carme, 30, 08380 Malgrat de Mar 41.6460588,2.7410955 1 Salut pública; Maresme; #DIBAOBERTA; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Mut i Bosque, Josep Ramon; Núñez Amela, Samuel; Reunió; Malgrat de Mar; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona salut_publica; maresme; dibaoberta; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; mut_i_bosque_josep_ramon; nunez_amela_samuel; reunio; malgrat_de_mar; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sam Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sònia Viñolas Mollfulleda , alcaldessa de l'Ajuntament de Malgrat de Mar </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba421900504 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Castellet i la Gornal] 2025-01-30 11:00:00 2025-01-30 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consells-practics-que-ens-fan-la-vida-mes-facil-mobilitat-segura-i-prevencio-de-caigudes-castellet-i-la-gornal- Centre Cívic de 'La Gornal' Rbl. Penedès, 6, Castellet i la Gornal Centre Cívic de 'La Gornal' Rbl. Penedès, 6, Castellet i la Gornal 41.2539710,1.5928830 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba425544516 XXXII Jornada reflexió del Consell d'educació de Catalunya 2025-02-15 09:00:00 2025-02-15 14:00:00 Jornada de reflexió per promoure el debat i la reflexió al voltant de temes d'actualitat i d'interès per a la dinamització i la millora del sistema educatiu a Catalunya https://www.diba.cat/web/agenda/-/xxxii-jornada-reflexi%C3%B3-del-consell-d-educaci%C3%B3-de-catalunya Centre esplai Fundesplai. Carrer Riu Anoia 44, El Prat de Llobregat Centre esplai Fundesplai. Carrer Riu Anoia 44, El Prat de Llobregat 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Educació; Galiano i Peralta, Joan; Jornada; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona bosch_i_costa_marcellina; educacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; educacio; galiano_i_peralta_joan; jornada; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Joan Galiano, president delegat Àrea d'educació</p> <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora Àrea d'educació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425543261 Reunió Associació Catalana d'escoles de música 2025-02-13 13:00:00 2025-02-13 14:00:00 Mòdul finançament de música https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-associaci%C3%B3-catalana-d-escoles-de-m%C3%BAsica Departament d'educació. Via Augusta 202 Departament d'educació. Via Augusta 202 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Educació; Garcia Chicano, Lidia; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès bosch_i_costa_marcellina; educacio; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; educacio; garcia_chicano_lidia; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>Carles Farràs, ACEM</p> <p>Gemma Verdès, directora general de l'alumnat del Departament d'educació</p> <p>Marcelina Bosch, coordinadora Àrea d'Educació</p> <p>Lidia Garcia Chicano, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Araceli Rodríguez, cap de l'oficina de planificació educativa</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425458830 Reunió Ajuntament Calella de Mar - agenda Josep Ramon Mut i Sam Nuñez 2025-02-05 13:00:00 2025-02-05 14:00:00 Presentació de programa “La platja del litoral barceloní, un espai segur i saludable” i l’ordenança tipus de l’ús de les platges. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-ajuntament-calella-de-mar-agenda-josep-ramon-mut-i-sam-nu%C3%B1ez 93 472 36 06 a.ccsp@diba.cat Plaça de l’Ajuntament, 9, 08370 Calella Plaça de l’Ajuntament, 9, 08370 Calella 41.6134758,2.6569762 1 Ajuntaments; Salut pública; Maresme; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Mut i Bosque, Josep Ramon; Núñez Amela, Samuel; Agenda; Reunió; Malgrat de Mar; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès ajuntaments; salut_publica; maresme; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; mut_i_bosque_josep_ramon; nunez_amela_samuel; agenda; reunio; malgrat_de_mar; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sam Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Marc Buch, alcalde de Calella de Mar</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425297785 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-04 13:00:00 2025-02-04 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-73 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Reunió carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; reunio <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Norberto Bilbany, catedràctic emèrit UB</p> <p>- Sr. Marcello Bellotti, professor Història UAB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425293732 Dos tallers sobre el bon ús de les pantalles en l'àmbit familiar a Ullastrell 2025-02-18 18:00:00 2025-02-25 20:00:00 Tallers gratuïts adreçats a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/web/agenda/-/dos-tallers-sobre-bon-us-pantalles-ambit-familiar-a-ullastrell Biblioteca Josep Massagué – Sala TIC (c/ Josep Fornell s/n) d'Ullastrell Biblioteca Josep Massagué – Sala TIC (c/ Josep Fornell s/n) d'Ullastrell 41.5272730,1.9579462 https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/bbe545c2-ba8b-0080-fd35-88ca170dab1d?t=1680520957468 1 Aquesta activitat vol ser un espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba425103977 Reunió comissió seguiment Conveni Fund. Bofill i Aliança 360 2025-02-04 17:00:00 2025-02-04 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-comissi%C3%B3-seguiment-conveni-fund.-bofill-i-alian%C3%A7a-360 Recinte escola industrial, edifici del Rellotge 1ª planta. (Actualment, per obres, l'entrada es fa pel carrer Rosselló 121) Recinte escola industrial, edifici del Rellotge 1ª planta. (Actualment, per obres, l'entrada es fa pel carrer Rosselló 121) 41.3875500,2.1489000 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Educació; Garcia Chicano, Lidia; Reunió; Grup d'interès bosch_i_costa_marcellina; educacio; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; educacio; garcia_chicano_lidia; reunio; grup_dinteres <p>Maria Truñó, directora de l'Aliança Educació 360.</p> <p>Marta Domènech, coordinadora de l'Aliança Educació 360.</p> <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora de l’Àrea d’educació.</p> <p>Lidia Garcia, gerenta de Serveis d’Educació.</p> <p>Núria Salas, secretària tècnica servei suport municipal.</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424983084 Reunió amb Paka- Comerç- agenda gerent Sergi Vilamala- activitat 2025-01-28 00:00:00 2025-01-28 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-paka-comer%C3%A7-agenda-gerent-sergi-vilamala-activitat 934049296 gs.comer@diba.cat Pavelló Central. Recinte Maternitat Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona Pavelló Central. Recinte Maternitat Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona 41.3825531,2.1252591 1 Comerç i consum; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió comerc_i_consum; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; vilamala_bastarras_sergi; reunio De 9.30h a 10.30h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Nil Damià, representant Paka</p> <p>Xavier Torrent, responsables Mercats municipals GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba421142208 Les subvencions en l'àmbit de la cultura local 2025-02-11 10:00:00 2025-02-13 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/les-subvencions-en-l-ambit-de-la-cultura-local +34934022565 oerc.formacio@diba.cat Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 En l’activitat diària dels tècnics i tècniques de cultura és imprescindible conèixer el marc legal de les subvencions, els procediments de concessió i els requisits a l’hora d’atorgar-les. Tard o d’hora les persones que treballen en cultura acaben tenint contacte amb aspectes legals i de procediment relacionats amb les subvencions, amb la qual cosa apareixen, de manera inevitable, molts dubtes sobre com atorgar-les i també sobre els passos que cal fer en aquest sentit. El curs vol donar a conèixer el funcionament de l’activitat subvencional, els límits pressupostaris, el control financer i les conseqüències de l’incompliment de les obligacions per part del receptor de la subvenció. Es tracta d’un curs en què s’exposaran nombrosos casos pràctics i en què els participants podran exposar els seus casos reals. Aspectes com l’activitat subvencional, el concepte de subvenció, el procediment per atorgar subvencions, el control financer i pressupostari i, sobretot, la justificació de les subvencions seran analitzats de manera detallada. Objectius Determinar el marc legal al qual estan subjectes les subvencions Detallar les principals tipologies de subvencions Clarificar què entenem per activitat subvencional i què implica el concepte de subvenció Establir quins han de ser els passos pel que fa a la justificació Els casos d’incompliment: conseqüències legals i jurídiques Mostrar casos pràctics en aquest àmbit, tot fomentant la participació dels assistents Continguts El concepte de subvenció. La legislació reguladora de les subvencions Les subvencions en l’àmbit de la cultura municipal: abast i regulació L’activitat subvencionable: què és i com funciona El control financer i pressupostari La justificació de les subvencions La possibilitat de revocar les subvencions DOCENTS Rebeca Cordeiro Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Funcionària de carrera en la categoria de Tècnica superior en gestió de l’Ajuntament de Barcelona. Experiència en l’Administració pública local des del 1998 i com a advocada per compte propi. Funcions de tècnica especialista jurídica a l’Institut municipal de l’habitatge de Barcelona (2009 a 2019), a l’Àrea de Drets socials, justícia global, feminismes i LGTBI on també he exercit com a Secretària delegada (2020 a 2023). Actualment Lletrada consistorial als Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament de Barcelona. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425459810 Reunió Ajuntament de Barcelona - agenda Josep Ramon Mut i Sam Nuñez 2025-02-12 13:00:00 2025-02-12 14:00:00 Presentació de programa “La platja del litoral barceloní, un espai segur i saludable” i l’ordenança tipus de l’ús de les platges https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-ajuntament-de-barcelona-agenda-josep-ramon-mut-i-sam-nu%C3%B1ez 93 472 36 06 a.ccsp@diba.cat Ajuntament de Barcelona. entrada per Pl. Sant Miquel, edifici Palau, planta 2, Regidoria de Salut Ajuntament de Barcelona. entrada per Pl. Sant Miquel, edifici Palau, planta 2, Regidoria de Salut 41.3818484,2.1775593 1 Diputació de Barcelona; Salut pública; Barcelonès; #DIBAOBERTA; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; diputat/diputada; Comerç, Consum i Salut Pública; Mut i Bosque, Josep Ramon; Núñez Amela, Samuel; Reunió; Barcelona; Grup d'interès diputacio_de_barcelona; salut_publica; barcelones; dibaoberta; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; diputatdiputada; comerc_consum_i_salut_publica; mut_i_bosque_josep_ramon; nunez_amela_samuel; reunio; barcelona; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sam Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Marta Villanueva, regidora de salut pública de l'Ajuntament de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424005944 20a Jornada Anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials 2025-02-05 09:30:30 2025-02-05 13:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/20a-jornada-anual-del-cercle-de-comparaci%C3%B3-intermunicipal-de-serveis-socials Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix, 7, Barcelona Sala d'Actes de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix, 7, Barcelona 41.3865190,2.1763550 1 Diputació diputacio Enguany celebrem una edició especial, ja que commemorem la 20a edició d'aquest espai de reflexió i aprenentatge. Amb motiu d'aquesta fita, posarem el focus en els principals canvis que han marcat els serveis socials locals al llarg de les dues darreres dècades, alhora que abordarem els reptes actuals i explorarem les perspectives de futur amb una mirada local i propera a la ciutadania. Us animem a consultar el programa de la jornada, que inclou ponències i debats a càrrec de persones expertes de l'àmbit acadèmic i de la gestió pública local. Podeu formalitzar la vostra inscripció a través del següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425145469 Fundació .CAT - Aliança per la presència digital del català a la xarxa 2025-02-04 11:00:00 2025-02-04 12:00:00 Aliança per la presència digital del català a la xarxa. L’Aliança és una plataforma per garantir la presència de la llengua catalana en l'entorn digital. L'objectiu principal d'aquesta iniciativa és el de monitorar, diagnosticar, proposar i representar els drets lingüístics de la societat civil catalanoparlant. L'Aliança actua sota la coordinació de la Fundació.cat i està formada per les entitats següents: Acció Cultural del País Valencià, Amical Wikimedia, Fundació.cat, Institut d’Estudis Catalans, Institut Ramon Llull, Obra Cultura Balear, Òmnium Cultural, Plataforma per la Llengua, Softcatalà i Webmàsters Independents en Català, de Cultura i d’Àmbits Civils. La seva activitat es centra en garantir que no es produeix una discriminació de la llengua catalana, a través d’un monitoratge permanent de l’anàlisi del trànsit d’Internet dels dominis d’Internet. https://www.diba.cat/web/agenda/-/fundaci%C3%B3-.cat-alian%C3%A7a-per-la-pres%C3%A8ncia-digital-del-catal%C3%A0-a-la-xarxa 934049494 a.bgalct@diba.cat Can Serra. Rambla de Catalunya, 126-7a planta Can Serra. Rambla de Catalunya, 126-7a planta 41.3955350,2.1575980 1 González Cambray, Josep; Bon Govern, Transparència i Participació; Vélez Barajas, Antoni; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial; Salgado Páez, Josep Miquel; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; 09 - Indústria, innovació i infraestructures; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides; 17 - Aliança per a assolir els objectius gonzalez_cambray_josep; bon_govern_transparencia_i_participacio; velez_barajas_antoni; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial; salgado_paez_josep_miquel; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; 09__industria_innovacio_i_infraestructures; 16__pau_justicia_i_institucions_solides; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius <p>Antoni Vélez Barajas, diputat delegat d’Innovació Digital i Integritat Institucional</p> <p>Josep Gònzalez-Cambray, coordinador de l'Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial</p> <p>Josep Miquel Salgado, director del Gabinet d'Innovació digital i integritat institucional</p> <p>Josep Masoliver, director de Tecnologia de la Fundació .cat</p> <p>Albert Cuesta, responsable del programa de català digital de la Fundació .cat</p> <p> </p> <p> </p> El diputat d’Innovació Digital i Integritat Institucional, Antoni Vélez, i el responsable del programa de català digital de la Fundació .cat, Albert Cuesta, han formalitzat aquest dimarts, 4 de febrer, un acord de col·laboració perquè l’entitat analitzi les dades del web corporatiu i en pugui fer un monitoratge per saber si els cercadors penalitzen l’ús del català. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425456938 Reunió amb l'empresa Hoop Carpool - agenda d'Elisenda Realp 2025-02-10 13:00:00 2025-02-10 14:00:00 Hoop Carpool vol presentar el seu Projecte mobilitat sostenible, el qual pot arribar a connectar pobles, parcs empresarials i zones aïllades sense necessitat d'inversió en infraestructures. Projecte que ofereix beneficis com a estalvis econòmics per als passatgers gràcies al sistema CAEs del MITECO. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-empresa-hoop-carpool-agenda-d-elisenda-realp 41.3955350,2.1575980 https://www.hoopcarpool.com/es 1 Realp Campalans, Elisenda; Informativa; Medi ambient; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Alta direcció i gerents; Acció Climàtica i Transició Energètica; Pruna González, Immaculada; Reunió realp_campalans_elisenda; informativa; medi_ambient; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; alta_direccio_i_gerents; accio_climatica_i_transicio_energetica; pruna_gonzalez_immaculada; reunio <p>Elisenda Realp Campalanas, coordinadora de l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica</p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Inma Pruna Gonzalez, gerenta de Serveis de Medi Ambient</span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Fran de Sàrraga Mateo, cap de l'Oficina Tècnica de Canvi Climàtic i Sostenibilitat</span></p> <p>Adrià Aguado Lorente, consultor de Movilidad Sostenible de Hoop Carpool</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425335945 Reunió Memòria Democràtica 2025-02-06 12:00:00 2025-02-06 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-mem%C3%B2ria-democr%C3%A0tica Can Serra, 2a planta, despatx 202 Can Serra, 2a planta, despatx 202 41.3955350,2.1575980 1 diputat/diputada; Presidència; Borrell Moreno, Lourdes; Reunió diputatdiputada; presidencia; borrell_moreno_lourdes; reunio <p>Sra. Lourdes Borrell, diputada delegada de Memòria Democràtica</p> <p>Sr. José Castro, assessor de Memòria Democràtica</p> <p>Sr. Silvestre Gelaberte, historiador Memòria Fàbrica SEAT</p> <p>Sr. Isidor Boix, historiador Memòria Fàbrica SEAT</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425299174 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-04 16:00:00 2025-02-04 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-74 Reunió online Reunió online 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Entrevista carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; entrevista <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Manuel Padin, periodista de la COLECCIÓN SOLO</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425293943 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-02-03 10:00:00 2025-02-03 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-67 JUNO HOUSE Carrer d'Aribau, 226, Sarrià-Sant Gervasi, 08006 Barcelona JUNO HOUSE Carrer d'Aribau, 226, Sarrià-Sant Gervasi, 08006 Barcelona 41.3951523,2.1506252 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Reunió carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; reunio <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora del CCCB</p> <p>- Sra. Eva Vila-Massanas, Advisor &amp; Board Member</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425293299 Taller del bon ús de les pantalles en l'àmbit familiar a Sant Quirze de Besora 2025-02-11 17:00:00 2025-02-11 19:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/web/agenda/-/taller-bon-us-pantalles-ambit-familiar-a-sant-quirze-de-besora Institut Bisaura (c/ del Mestre Quer, 13) de Sant Quirze de Besora Institut Bisaura (c/ del Mestre Quer, 13) de Sant Quirze de Besora 42.1022459,2.2163545 https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/bbe545c2-ba8b-0080-fd35-88ca170dab1d?t=1680520957468 1 Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba425146621 Reunió amb l'Aj. de Sant Pere de Ribes - Agenda diputat Sergi Vallès 2025-02-05 09:00:00 2025-02-05 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-aj.-de-sant-pere-de-ribes-agenda-diputat-sergi-vall%C3%A8s Plaça de la Vinya d'en Petaca s/n Plaça de la Vinya d'en Petaca s/n 41.2248700,1.7533700 1 Garraf; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Infraestructures i Territori; Aceña Ramos, Valentín; Vallès Domingo, Sergi; Reunió; Sant Pere de Ribes garraf; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; infraestructures_i_territori; acena_ramos_valentin; valles_domingo_sergi; reunio; sant_pere_de_ribes <p>Sergi Vallès, president delegat Àrea d'Infraestructures i Territori</p> <p>Ana Herrera, alcaldessa de Sant Pere de Ribes</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425097717 Premis Catalonia FP BIZ DAY 2025-02-04 17:00:00 2025-02-04 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/xvii-premis-i-medallles-d-honor-foment-del-treball-guardons-carles-ferrer-salat-c%C3%B2pia- Paranimf de l'Escola Industrial. C/ Comte d'Urgell, 187 de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial. C/ Comte d'Urgell, 187 de Barcelona 41.3892890,2.1493000 1 Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Presidència; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Educació; Martínez Martínez, Ana María; Moret Sabidó, Lluïsa; Galiano i Peralta, Joan; Lliurament de premis; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona arguelles_busto_estrella; area_de_presidencia; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; area_deducacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme; educacio; martinez_martinez_ana_maria; moret_sabido_lluisa; galiano_i_peralta_joan; lliurament_de_premis; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona 17:00h <p>Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Joan Josep Galiano, diputat president delegat de l'Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona</p> <p>Ana M. Martínez, diputada presidenta delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>Esther Niubó, consellera d'Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Pilar Díaz, delegada territorial del Govern a Barcelona</p> <p>Pepín Beltrán, secretari de millora educativa d'Educació i Formació Professional</p> <p>Francesc Roca, seccretari de Formació Professional</p> <p>Gemma Verdés, directora general d'Alumnat</p> <p>Ricard Coma, director general de Formació Professional</p> <p>José Luís Duran, president de l'Agència de Formació Professional</p> <p>Estrella Argüelles, cap del Gabinet de Presidència</p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425103924 Reunió amb la Direcció General d’Energia de la Generalitat de Catalunya- agenda del diputat Marc Serra Solé 2025-02-04 12:30:30 2025-02-04 13:30:30 Reunió per posar en comú actuacions en relació a la transició energètica. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-direcci%C3%B3-general-d-energia-de-la-generalitat-de-catalunya-agenda-del-diputat-marc-serra-sol%C3%A9 Departament Territori: C/ del Foc, 57 Edifici A Departament Territori: C/ del Foc, 57 Edifici A 41.3561410,2.1384130 https://atenciociutadana.gencat.cat/ca/inici 1 Realp Campalans, Elisenda; Medi ambient; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Acció Climàtica i Transició Energètica; Serra Solé, Marc; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; 13 - Acció pel clima realp_campalans_elisenda; medi_ambient; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; accio_climatica_i_transicio_energetica; serra_sole_marc; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; 13__accio_pel_clima <p style='margin-bottom:11px'>Marc Serra, president delegat de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica (Diputació de Barcelona)</p> <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ma. Serena, director general d’Energia de la Generalitat de Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424885967 La presidenta de la Diputació de Barcelona assisteix a l'acte de lliurament dels Premis #FPCAT 2025-02-04 16:00:00 2025-02-04 18:00:00 La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, dona la benvinguda a l'acte de lliurament dels Premis #FPCAT 2024, que reconeixen les bones pràctiques i la contribució a la construcció d'una formació professional de qualitat. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presidenta-diputacio-de-barcelona-assisteix-acte-lliurament-premis-fpcat Paranimf de la Diputació (c/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de la Diputació (c/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3889752,2.1492518 https://fp.gencat.cat/ca/sistema-fpcat/premis-fpcat/index.html 1 L'objecte dels Premis #FPCAT a les bones pràctiques desenvolupades en l'àmbit de la Formació Professional és distingir les actuacions i els projectes que hagin contribuït amb excel·lència als interessos de la formació professional, amb l'aplicació de mètodes o tècniques de millora, innovació i/o qualitat en els sistemes pedagògics, ocupacionals, de gestió i d'assessorament, l'adequació a les necessitats del mercat de treball, la creació de materials didàctics, i qualssevol altres aportacions significatives i notables que mereixin un especial reconeixement. Aquest premis els atorga el Departament d'Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya i l'Agència Pública de Formació i Qualificació Professionals de Catalunya. Es premiaran les categories següents: - Bones pràctiques a les trajectòries individuals, de reconeixement de les actuacions dutes a terme per persones físiques en l'exercici de les seves professions. - Bones pràctiques als centres formatius, de reconeixement d'experiències notables dutes a terme per centres que imparteixen formació professional inicial o ocupacional. - Bones pràctiques a les empreses i altres entitats, de reconeixement de contribucions significatives a la construcció d'una formació professional de qualitat dutes a terme per entitats públiques i privades. - Premi a la recerca en el camp de la Formació Professional. - Bones pràctiques a la trajectòria individual de la persona usuària de centres de formació professional. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba425097243 Reunió amb l'ajuntament de Cabrera d'Anoia - agenda diputat Marc Castells 2025-02-04 11:45:45 2025-02-04 12:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-cabrera-d-anoia-agenda-diputat-marc-castells 934049210 sanchezsdl@diba.cat Can Serra, Rambla Catalunya, 126 de Barcelona. Can Serra, Rambla Catalunya, 126 de Barcelona. 41.3955350,2.1575980 1 diputat/diputada; Presidència; Infraestructures i Territori; Castells i Berzosa, Marc; Reunió diputatdiputada; presidencia; infraestructures_i_territori; castells_i_berzosa_marc; reunio <p>Marc Castells, vicepresident quart de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Joan Diaz, alcalde de Cabrera d'Anoia.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425153369 Assistència a l'acte de signatura de l’Acord de les defensories per a impulsar la Mediació i la Justícia Restaurativa 2025-02-05 11:00:00 2025-02-05 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-de-la-jornada-de-cloenda-del-cercle-de-comparaci%C3%B3-intermunicipal-de-serveis-socials-2024 Espai Francesca Bonnemaison. Carrer Sant Pere mes Baix, 7. Barcelona Espai Francesca Bonnemaison. Carrer Sant Pere mes Baix, 7. Barcelona 41.3867259,2.1762408 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Laroussi Akhrif Ben Ziane, Soufian; Jornada area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; laroussi_akhrif_ben_ziane_soufian; jornada <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Soufian Laroussi Akhrif, diputat adjunt de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Sostenibilitat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Síndica de Greuges de Catalunya</p> <p style='margin-bottom:11px'>Representants d'altres institucions </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
Estadístiques 2025
acte

Mitjana 2025: 6223,68 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar tots els actes culturals de Badalona?

Amb la API Rest pots cercar en un conjunt de dades en concret però també per tipus de contingut (que permet una cerca més àmplia) i/o inclús per municipi.

Exemple: https://do.diba.cat/api/tipus/acte/camp-rel_municipis/08015/