ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba420936188 Sessió de bones pràctiques 'Experiències i novetats legislatives en la gestió dels polígons industrials' - agenda PDA ADET Ana María Martínez 2024-11-19 00:00:00 2024-11-19 23:59:59 Benvinguda d'aquesta sessió, organitzada pel Consell Comarcal del Vallès Occidental, a càrrec de la presidenta Delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme, Ana María Martínez i del conseller d’Impuls Econòmic i Treball del Consell Comarcal, Xavier Garcés. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessio-de-bones-practiques-experiencies-i-novetats-legislatives-en-la-gestio-dels-poligons-industrials-agenda-pda-adet-ana-maria-martinez Consell Comarcal del Vallès Occidental (Carretera N150 Km.15 - 08227 Terrassa) Consell Comarcal del Vallès Occidental (Carretera N150 Km.15 - 08227 Terrassa) 41.5550546,2.0595555 1 Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Martínez Martínez, Ana María; Jornada; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; martinez_martinez_ana_maria; jornada; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona Imatge de la jornada A les 9.45h. <p>Pere Condom, director Àrea d’Anàlisi i Estratègia de la Direcció General d’Indústria de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Carles Rivera, coordinador Gerent del Pacte Industrial de la Regió Metropolitana</p> <p>Olga González, directora de l'Àrea Indústria, Comerç i Ocupació de l’Ajuntament de Rubí</p> <p>Dionís Rovira, president de Fòrum Empresarial Cecot Rubí</p> <p>Irma Freijomil, tècnica de l’Ajuntament de Barberà (Nodus Barberà)</p> <p>Martí Puig, president Associació Empresarial Santa Maria (ASEMPIAB)</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora tècnica de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Altres assistents</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba415198726 Sessió constitutiva del Plenari de l'Àrea d'educació de l'FMC 2024-07-24 09:00:00 2024-07-24 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessio-constitutiva-del-plenari-de-l-area-d-educacio-de-l-fmc Telemàtica Telemàtica 41.3955350,2.1575980 1 Educació; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Educació; Colom i Puigbò, Glòria; Galiano i Peralta, Joan; Reunió educacio; area_deducacio; diputatdiputada; educacio; colom_i_puigbo_gloria; galiano_i_peralta_joan; reunio <p>Per part de la Diputació:</p> <p>Joan Galiano, president delegat de l'Àrea d'Educació</p> <p>Glòria Colom, diputada adjunta de l'Àrea d'Educació</p> <p>Neus Gómez, tècnica assessora de la Gerència de Serveis d'Educació</p> <p>Per part FMC:</p> <p>Alba Pijuan, presidenta Àrea sectorial FMC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba417926980 Sessió constitutiva de la Comissió de seguiment del Conveni de col·laboració entre la Diputació de Barcelona i l’Oficina Antifrau de Catalunya - Agenda Sr. Josep Gonzàlez-Cambray, coordinador de l'àrea de Bon govern 2024-07-25 09:00:00 2024-07-25 10:00:00 Sessió constitutiva de la comissió de seguiment del conveni de col·laboració entre la Diputació de Barcelona i l’Oficina Antifrau de Catalunya. Addicionalment es celebra reunió de treball per compartir experiències i posicionament en temes d’integritat institucional i l’enfocament orientat al suport als municipis de la demarcació de Barcelona de menys de 20.000 habitants. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessio-constitutiva-de-la-comissio-de-seguiment-del-conveni-de-col-laboracio-entre-la-diputacio-de-barcelona-i-l-oficina-antifrau-de-catalunya-agenda-sr-josep-gonzalez-cambray-coordinador-de-l-area-de-bon-govern 934049494 a.bgalct@diba.cat Diputació de Barcelona – Rambla de Catalunya, 126. Diputació de Barcelona – Rambla de Catalunya, 126. 41.3769153,2.1571670 1 González Cambray, Josep; Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial; Salgado Páez, Josep Miquel; Reunió; Presidència gonzalez_cambray_josep; alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial; salgado_paez_josep_miquel; reunio; presidencia <p><b>Diputació de Barcelona</b>:</p> <p><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Josep González-Cambray (coordinador de l’Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial)</span></p> <p><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Josep Miquel Salgado Páez (cap del Gabinet d’Innovació Digital)</span></p> <p><b>OAC</b>:</p> <p><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Lourdes Perramon Bregolat (cap de l’Àrea de relacions institucionals, visibilitat i participació)</span></p> <p><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Òscar Roca Safont (Director de prevenció)</span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba420852575 Sessió: Catàleg de serveis 2025 del Servei de Salut Pública 2024-11-25 00:00:00 2024-11-25 23:59:59 Horari: 10.00 h a 12.00 h Enllaç a la inscripció https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessio-cataleg-de-serveis-2025-del-servei-de-salut-publica En línia En línia 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona © Diputació de Barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba413792568 Sessió actualització Compromís Nacional per un Turisme Responsable - agenda diputada delegada Turisme Abigail Garrido Tinta 2024-06-19 12:00:00 2024-06-19 13:00:00 Reunió de seguiment i actualització del Compromís Nacional per un Turisme Responsable. S'abordaran les novetats més recents relacionades amb el Compromís Nacional per un Turisme Responsable i es presentaran les estratègies i accions futures per garantir la sostenibilitat i responsabilitat en el sector turístic a Catalunya. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessio-actualitzacio-compromis-nacional-per-un-turisme-responsable-agenda-diputada-delegada-turisme-abigail-garrido-tinta C/ Aragó, 244-248. 6a planta. Barcelona. C/ Aragó, 244-248. 6a planta. Barcelona. 41.3906800,2.1625900 1 Alvarez Jurado, Anna; Turisme; Barcelonès; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garrido Tinta, Abigail; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Barcelona alvarez_jurado_anna; turisme; barcelones; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; garrido_tinta_abigail; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; barcelona <p>Abigail Garrido Tinta, diputada delegada de Turisme.<br /> Anna Álvarez Jurado, coordinadora ADET.<br /> Soledad Bravo Letelier, gerenta de Serveis de Turisme.</p> <p>Núria Camps, Àrea continguts-Dinamització Econòmica. Associació Catalana de Municipis (ACM).<br /> Joan Carles Garcia, secretari general adjunt. Federació de Municipis de Catalunya (FMC).<br /> Norbert Bes, director. Patronat Costa Brava.<br /> Francesc Bueno, Patronat Costa Daurada.<br /> Juli Alegre, director. Patronat Terres de Lleida.<br /> Mateu Hernández, president. Turisme de Barcelona.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba377993283 Sessió virtual 'La seguretat a la ciutat, més enllà de la tradicional seguretat policial. Una mirada des de les defensories de la ciutadania' 2022-10-25 17:00:00 2022-10-25 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-virtual-la-seguretat-a-la-ciutat-m%C3%A9s-enll%C3%A0-de-la-tradicional-seguretat-policial.-una-mirada-des-de-les-defensories-de-la-ciutadania- 1 La seguretat a la ciutat ha d'incorporar tots els elements de la seguretat com a dret humà i no reduir-se a les actuacions policials, els delictes i l'espai públic. Per a conèixer els reptes, oportunitats i perspectives que implica la seguretat com a dret humà a l'espai urbà, comptarem amb l'experiència de les persones titulars de les defensories de dues grans i complexes ciutats de diferents regions del món: Barcelona i Ciutat de Mèxic. Es tracta de Nashieli Ramírez Hernández, presidenta de la Comissió de Drets Humans de la Ciutat de Mèxic, i de David Bondia, Síndic de Greuges de la ciutat de Barcelona. Les sindicatures o defensories de drets de ciutadania (ombudsperson) tenen com a mandat general el control de l'actuació de l'administració pública, emprant com a paràmetre principal els drets humans. Exerceixen un control de l'activitat administrativa diària i defensen els drets reconeguts en els diferents marcs normatius, ja siguin textos constitucionals, lleis regionals, locals o normativa municipal, segons les seves competències territorials. Si bé aquestes defensories, comissions o sindicatures no tenen una força jurídica imperativa en les seves decisions finals, són un instrument fonamental per a evitar que les administracions violentin els drets de la ciutadania. Conèixer el que poden fer i entenen per 'seguretat a la ciutat' és essencial per a avançar en la garantia i defensa dels drets humans, especialment en la prevenció i erradicació de les violències directes, culturals i estructurals en els espais urbans. Organitza l’IDHC i el Centre Delàs. Aquesta activitat compta amb el suport de la Diputació de Barcelona. Inscriu-t'hi! nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba367015127 Sessió tècnica sobre la regularització jurídica de les prestacions socials locals 2022-04-07 09:30:30 2022-04-07 11:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-t%C3%A8cnica-sobre-la-regularitzaci%C3%B3-jur%C3%ADdica-de-les-prestacions-socials-locals Sessió on line Sessió on line 1 Diputació diputacio Des de l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona estem impulsant el Projecte transformador Dret a uns ingressos bàsics. Polítiques municipals de garantia d'ingressos que vol aportar coneixement, així com suport i eines tècniques i tecnològiques als municipis de la província de Barcelona per desenvolupar i implementar un model local de polítiques de garantia d'ingressos per cobrir necessitats bàsiques i garantir el dret a una vida digne. En el marc dels treballs i consultes realitzades amb diferents ens locals pel Projecte hem detectat que moltes d'elles estaven relacionades amb aspectes jurídiques i de regulació. Per això, us volem convidar a una Sessió tècnica sobre la regulació jurídica de les prestacions de garantia d'ingressos locals adreçada a responsables de serveis socials dels ajuntaments i consells comarcals de la província de Barcelona. Comptarem amb la presència de Vicenç Aguado i Cudolà, Catedràtic de Dret Administratiu, i Joan Pere López Pulido, Professor de Dret Administratiu de la Universitat de Barcelona, que abordaran els aspectes d'interès i consultes plantejades prèviament per correu electrònic pels participants a la sessió. La sessió tindrà lloc en format telemàtic el dijous 7 d'abril, de 9.30h a 11.30h, amb el programa següent: Programa 9.30 h - Presentació, Teresa Llorens, coordinadora de l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona. 9.40 h - Dinàmica de la sessió, Étienne Pagès, Diputació de Barcelona. 9.45 h - Debat sobre la regulació jurídica de les prestacions de garantia d'ingressos locals, Vicenç Aguado, Catedràtic de Dret Administratiu, i Joan Pere López, Professor de Dret Administratiu, de la Universitat de Barcelona. 11.30 h - Fi de la sessió La inscripció es pot fer mitjançat correu electrònic a l'adreça sas.gestiorecursos@diba.cat. A més, si teniu alguna proposta de tema o consulta per al debat ens ho podeu fer arribar. Esperem que aquesta proposta sigui del vostre interès per seguir impulsant i millorant les prestacions econòmiques de caràcter social. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-20 11:08
agendadiba379752183 Sessió tècnica de presentació Projecte El Salto de El Eje – PT Barris 2022-11-21 09:00:00 2022-11-21 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-t%C3%A8cnica-de-presentaci%C3%B3-projecte-el-salto-de-el-eje-pt-barris Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió; Presentació llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio; presentacio <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens. Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Albert Arcarons. Subdirector Alto Comisionado contra la Pobreza Infantil. Presidencia del Gobierno.</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Marta Lladó. Federación Pantalla</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Representants ajuntaments de la província de Barcelona</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba397677366 Sessió Programa Mentoring: “parlen els i les protagonistes” 2023-10-04 00:00:00 2023-10-04 23:59:59 Dins dels actes del Saló BIZBarcelona i Saló de l'Ocupació, cloenda d'aquest acte a càrrec de la presidenta Delegada de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme, Eva Menor. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-programa-mentoring-parlen-els-i-les-protagonistes- Fira de Barcelona (Recinte Montujic, Sala Workshop 2) Fira de Barcelona (Recinte Montujic, Sala Workshop 2) 41.3740298,2.1493875 1 Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Menor Cantador, Eva; Inauguració i/o cloenda; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; menor_cantador_eva; inauguracio_io_cloenda; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Imatge de la jornada A les 16h <p style='margin-top:6px; margin-right:8px; margin-bottom:11px; text-align:justify'>Guillem Aris, director de la Fundació Autoocupació</p> <p>Xavier Pujol, mentor</p> <p>Carles Porta, emprenedor del negoci Qualla Kids,</p> <p>Rosa Germain, tècnica d’emprenedoria de l’Ajuntament de Sabadell</p> <p>Yolanda Larrubia, cap de subsecció de la Diputació de Barcelona</p> <p>Altres assistents</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba433020942 Sessió presentació Fons Prestació Convivència i Diversitat 2025-04-25 11:00:00 2025-04-25 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-presentaci%C3%B3-fons-prestaci%C3%B3-conviv%C3%A8ncia-i-diversitat 934725264 gs.cvidacomunitat@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Solé Pascual, Marta; Presentació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; sole_pascual_marta; presentacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-11 19:27
agendadiba379400675 Sessió 'Pràctiques de referència d'ECG a la província de Barcelona' 2022-11-22 17:00:00 2022-11-22 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-pr%C3%A0ctiques-de-refer%C3%A8ncia-d-ecg-a-la-prov%C3%ADncia-de-barcelona- LaFede. C. Tàpies 1-3 Barcelona LaFede. C. Tàpies 1-3 Barcelona 41.3766217,2.1714800 1 Et convidem a participar en la validació dels criteris elaborats de forma col·laborativa per part de persones tècniques dels governs locals, docents i persones d'entitats d'ECG, per valorar i sistematitzar les experiències d'ECG que es duen a terme a la província de Barcelona. A més, podràs conèixer diferents experiències educatives inspiradores i fer xarxa amb altres agents educatius transformadors dels territoris. Si tens interès en participar-hi, et recomanem que reservis la teva plaça omplint aquest formulari. Esperem que la proposta et resulti engrescadora i d'utilitat per dur a terme una educació més crítica, més transformadora i més arrelada al territori. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba377178973 Sessió pràctica. Plans integrats de gestió dels mosquits urbans Agenda 2022-10-26 10:00:00 2022-10-26 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-pr%C3%A0ctica.-plans-integrats-de-gesti%C3%B3-dels-mosquits-urbans-agenda En línia En línia 1 Diputació; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona En el marc del conveni de col·laboració entre l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona i el Servei de Control de Mosquits del Consell Comarcal del Baix Llobregat, s'ha elaborat la Guia per a l'avaluació municipal de plans integrats de gestió dels mosquits urbans. En el marc d'aquest producte organitzem aquesta sessió pràctica per ajudar a utilitzar aquesta guia i resoldre els possibles dubtes que hagin sorgit. Podeu fer la preinscripció a la sessió a través de l'enllaç següent: Formulari d'inscripció I descarregar la guia en aquest enllaç: Guia per a l'avaluació municipal de plans integrats de gestió dels mosquits urbans El termini d'inscripció finalitzarà dilluns 24 d'octubre. El dia abans de la sessió, les persones inscrites rebreu un correu amb l'enllaç i les indicacions per accedir-hi. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba427904619 Sessió plenària constitutiva de l’Àrea de Sanitat i Salut Pública de la FMC 2025-02-10 13:00:00 2025-02-10 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-plen%C3%A0ria-constitutiva-de-l-%C3%A0rea-de-sanitat-i-salut-p%C3%BAblica-de-la-fmc carrer de la Via Laietana, 33 de Barcelona carrer de la Via Laietana, 33 de Barcelona 41.3853150,2.1772858 1 Federació de Municipis de Catalunya; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Obrador Solé, Guida; Plens federacio_de_municipis_de_catalunya; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; obrador_sole_guida; plens nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba429315263 Sessió plenària constitutiva de l’Àrea de Cooperació i Solidaritat de la Federació de Municipis de Catalunya - agenda Antoni Montseny - activitat 2025-04-09 13:00:00 2025-04-09 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-plen%C3%A0ria-constitutiva-de-l-%C3%A0rea-de-cooperaci%C3%B3-i-solidaritat-de-la-federaci%C3%B3-de-municipis-de-catalunya-agenda-antoni-montseny-activitat 934049444 casanovaspl@diba.cat Federació de Municipis de Catalunya, Via Laietana 33 - Barcelona Federació de Municipis de Catalunya, Via Laietana 33 - Barcelona 41.3851659,2.1771230 1 Ajuntaments; Federació de Municipis de Catalunya; Relacions internacionals; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Altres; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona ajuntaments; federacio_de_municipis_de_catalunya; relacions_internacionals; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; reunio; altres; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425531377 Sessió plenària constitutiva a la Federació de Municipis de Catalunya - agenda diputat adjunt Sam Núñez Amela 2025-02-10 13:00:00 2025-02-10 14:00:00 Federació de Municipis de Catalunya - Sessió plenària constitutiva de l’Àrea de Sanitat i Salut Pública https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-plen%C3%A0ria-constitutiva-a-la-federaci%C3%B3-de-municipis-de-catalunya-agenda-diputat-adjunt-sam-nunez-amela a.ccsp@diba.cat Via Laietana 33, 6è 1a de Barcelona Via Laietana 33, 6è 1a de Barcelona 41.3851015,2.1770908 1 Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; #DIBAOBERTA; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; diputat/diputada; Comerç, Consum i Salut Pública; Núñez Amela, Samuel; Agenda; Reunió; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès; 03 - Salut i benestar; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; dibaoberta; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; diputatdiputada; comerc_consum_i_salut_publica; nunez_amela_samuel; agenda; reunio; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres; 03__salut_i_benestar; 16__pau_justicia_i_institucions_solides <p style='margin-bottom:11px'>Sam Núñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> Ordre del dia: Constitució de l’Àrea de Sanitat i Salut Pública de l’FMC: Estructura organitzativa i funcions. Presentació i debat de la proposta de Pla de treball de l’Àrea de Sanitat i Salut Pública i dels temes a prioritzar en el mandat 2023-2027. Informar dels òrgans col·legiats de la Generalitat amb representació de l’Administració local i altres espais de col·laboració i coordinació amb altres organismes i entitats. Temes d’interès: Informar del conveni de col·laboració subscrit entre el Consorci de Salut i d’atenció Social de Catalunya (CSC) i l’FMC, a càrrec del Dr. José Augusto Garcia Navarro, director general del CSC. Informar de la proposta de col·laboració amb els ens locals de l’Institut Català de la Salut, a càrrec de la Dra. Montserrat Figuerola, presidenta de l’ICS. Informar de l’entrevista amb el president i la vicepresidenta del Comitè per a la reforma del sistema de salut de Catalunya (CAIROS), Dr. Manel del Castillo i Dra. Carmen Cabezas, respectivament. Precs i preguntes. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba405175817 Sessió plenària Consell Formació professional Granollers 2024-01-31 18:00:00 2024-01-31 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-plen%C3%A0ria-consell-formaci%C3%B3-professional-granollers Ajuntament de Granollers. Pl. Porxada 6 Ajuntament de Granollers. Pl. Porxada 6 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; Àrea d'Educació; Personal directiu professional; Plens; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona bosch_i_costa_marcellina; educacio; area_deducacio; personal_directiu_professional; plens; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Marcelina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba422394108 Sessió plenària Consell educació de Catalunya 2024-12-17 16:00:00 2024-12-17 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-plen%C3%A0ria-consell-educaci%C3%B3-de-catalunya Via Augusta 202, Barcelona Via Augusta 202, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Educació; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Educació; Galiano i Peralta, Joan; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona educacio; area_deducacio; diputatdiputada; educacio; galiano_i_peralta_joan; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Joan Galiano, president delegat Àrea d'educació</p> <p>Membres del CEC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba389204605 Sessió ordinària i conjunta del Consell de Direcció i del Consell de Salut de la Regió Sanitària Girona 2023-04-14 10:00:00 2023-04-14 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-ordin%C3%A0ria-i-conjunta-del-consell-de-direcci%C3%B3-i-del-consell-de-salut-de-la-regi%C3%B3-sanit%C3%A0ria-girona Videoconferència Videoconferència 1 Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Obrador Solé, Guida; Reunió esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; obrador_sole_guida; reunio <p>Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba426717130 Sessió online, per presentar als ajuntaments la Campanya del Dia Mundial de Consumidor - agenda diputada delegada Olga Serra Luque 2025-02-28 10:00:00 2025-02-28 10:00:00 Presentar els materials que posem a disposició dels ajuntaments per la campanya del Dia Mundial de les Persones Consumidores 2025. Enguany la campanya se centra en els joves i adolescents per alertar-los dels riscos vinculats al consum que hi ha a les xarxes i a internet. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-online-per-presentar-als-ajuntaments-la-campanya-del-dia-mundial-de-consumidor-agenda-diputada-delegada-olga-serra-luque a.ccsp@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Comerç i consum; Jornades, congressos i seminaris; #DIBAOBERTA; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Serra i Luque, Olga; Obrador Solé, Guida; Agenda; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona comerc_i_consum; jornades_congressos_i_seminaris; dibaoberta; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; serra_i_luque_olga; obrador_sole_guida; agenda; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p style='margin-bottom: 13px; text-align: justify;'>Sra. Olga Serra i Luque, diputada delegada de Comerç i Consum</p> <p style='text-align: justify;'>Sra. Guida Obrador, gerenta de Salut Pública i Consum</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424224970 Sessió llançament de l'estiu enriquit 2025-01-20 10:00:00 2025-01-20 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-llan%C3%A7ament-de-l-estiu-enriquit Espai Francesca Bonnemaison, carrer Sant Pere més baix 7, Barcelona Espai Francesca Bonnemaison, carrer Sant Pere més baix 7, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Educació; Colom i Puigbò, Glòria; Jornada; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona bosch_i_costa_marcellina; educacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; educacio; colom_i_puigbo_gloria; jornada; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Glòria Colom, diputada adjunta de l'Àrea d'educació</p> <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora de l'Àrea d'educació</p> <p>Lidia Garcia Chicano, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Maria Truñó, directora Aliança Educació 360</p> <p>Aida. C. Rodríguez, adjunta síndica de greuges</p> <p>Txus Morata, directora càtedra de lleure educatiu</p> <p>Maria Vilas, representant de la PINCAT, plataforma d'infància de Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba375573602 Sessió 'La llibertat de circulació de serveis i treballadors dins la Unió Europea' 2022-09-27 18:00:00 2022-09-27 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-la-llibertat-de-circulaci%C3%B3-de-serveis-i-treballadors-dins-la-uni%C3%B3-europea- Col·legi d’Economistes de Catalunya (Pl. Gal·la Placídia, 32 Barcelona) Col·legi d’Economistes de Catalunya (Pl. Gal·la Placídia, 32 Barcelona) 41.3998878,2.1524233 1 Inscripcions nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba379391495 Sessió 'La llibertat de circulació de mercaderies dins la Unió Europea' a Santa Coloma de Gramenet 2022-11-16 18:00:00 2022-11-16 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-la-llibertat-de-circulaci%C3%B3-de-mercaderies-dins-la-uni%C3%B3-europea-a-santa-coloma-de-gramenet Centre d'art Can Sisteré. Carrer de Sant Carles, s n, Santa Coloma de Gramenet Centre d'art Can Sisteré. Carrer de Sant Carles, s n, Santa Coloma de Gramenet 41.4524473,2.2074694 1 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSerC8UMAt0HxFKXraf6__mrxAl1XXpoPHMEBgaG_rJ8PqgxmQ/viewform nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba376880858 Sessió informativa Xarxa NOE 2022-10-10 17:00:00 2022-10-10 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-xarxa-noe-1 Ajuntament de Vic Ajuntament de Vic 41.3955350,2.1575980 1 Sambola Ferré, Teresa; Educació; Berguedà; Osona; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Monràs Galindo, Josep; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona sambola_ferre_teresa; educacio; bergueda; osona; area_deducacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; monras_galindo_josep; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Josep Monràs, diputat delegat àrea educació, esports i joventut</p> <p>Teresa Sambola, coordinadora àrea</p> <p>Roberto Pescador, cap oficina Pla Jove</p> <p>Regidors d'educació i joventut de municipis de les comarques de Berguedà i Osona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba376880492 Sessió informativa Xarxa NOE 2022-10-27 17:00:00 2022-09-27 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-xarxa-noe Ajuntament de Santa Perpètua. Sala de plens Ajuntament de Santa Perpètua. Sala de plens 41.3955350,2.1575980 1 Sambola Ferré, Teresa; Educació; Vallès Occidental; Vallès Oriental; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Silva Pérez, Javier; Monràs Galindo, Josep; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona sambola_ferre_teresa; educacio; valles_occidental; valles_oriental; area_deducacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; silva_perez_javier; monras_galindo_josep; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Josep Monràs, diputat delegat àrea educació, esports i joventut</p> <p>Javier Silva, diputat de joventut</p> <p>Teresa Sambola, coordinadora àrea</p> <p>Regidors/es d'educació i joventut comarques vallès oriental i vallès occidental</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba425763222 Sessió informativa sobre la nova convocatòria de subvencions a entitats ambientals 2025-02-20 12:00:00 2025-02-20 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-sobre-la-nova-convocat%C3%B2ria-de-subvencions-a-entitats-ambientals Virtual Virtual 41.3968315,2.1532416 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Us convidem a la sessió informativa sobre la nova convocatòria de subvencions a entitats ambientals dijous 20 de febrer de 12 a 13 hores. Entre els àmbits d'aquestes subvencions s'inclou la transició energètica comunitària. La presentació virtual tindrà lloc a la plataforma Teams. Una vegada feta la inscripció, rebreu l'enllaç per connectar-vos-hi. Consulteu-ne el programa en aquest enllaç. Inscripcions nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-11 19:27
agendadiba388571900 Sessió informativa sobre el Pla de Sequera - Agència Catalana de l'Aigua 2023-04-19 12:00:00 2023-04-19 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-sobre-el-pla-de-sequera-ag%C3%A8ncia-catalana-de-l-aigua 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Agència Catalana de l’Aigua, carrer Provença 260 Barcelona Agència Catalana de l’Aigua, carrer Provença 260 Barcelona 41.3929615,2.1590478 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Presentació; Altres; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; presentacio; altres; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Sessió a càrrec de:</p> <p>- Marta Domènech, directora general de Turisme</p> <p>- Samuel Reyes, director de l'ACA</p> <p>- Jordi Molist, director de l'Àrea d'Abastament de l'Àigua de l'ACA</p> <p>Assistents per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- <span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</span></span></p> <p style='text-align:justify; margin-bottom:11px'> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371194525 Sessió informativa sobre desplegament del PVI a Sant Mateu de Bages 2022-06-28 11:00:00 2022-06-28 14:00:00 Sessió informativa sobre el desplegament del PVI al conjunt de la província de Barcelona, amb el diputat d’Espais Naturals i Prevenció d’Incendis Forestals, Valentí Junyent, acompanyat de l’alcalde de Sant Mateu de Bages, Josep Maria Junyent, el cap de l’Oficina de Prevenció d’Incendis Forestals i Desenvolupament Agrari, Jaume Minguell, i de responsables del PVI. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-sobre-desplegament-del-pvi-a-sant-mateu-de-bages Sant Mateu de Bages Sant Mateu de Bages 41.7966848,1.7325816 1 Prèviament, es farà una visita a actuacions de restauració de boscos després de l’incendi forestal de 1994 així com de gestió forestal enfocada a la prevenció, en la qual es podrà veure com seria el bosc si no s’hagués gestionat i com ha anat evolucionant després dels tractaments silvícoles que s’hi han realitzat des de la dècada del 2000 fins a l’actualitat. El PVI es realitza amb la col·laboració de 275 ajuntaments, 124 agrupacions de defensa forestal (ADF), 9 federacions d'ADF del territori i el Secretariat d'ADF de Catalunya, juntament amb altres administracions, amb la finalitat d’evitar incendis forestals i limitar-ne els seus efectes. La campanya d’enguany arriba a la 27a edició i s’allargarà fins a l’1 de setembre, amb un total de 75 dies, entre les 12:30 i les 19:30 hores, que és l’horari de màxim risc d’incendi forestal, i de forma ininterrompuda durant tots els dies de la setmana. El PVI es va iniciar l’any 1996 amb una prova pilot a la comarca de l’Alt Penedès i l’any 2000 es va estendre a gairebé tots els municipis amb superfície forestal de la demarcació de Barcelona. El dispositiu inclou la distribució d’unitats d’informació i vigilància a partir d’aspectes com el nombre d’habitants i les urbanitzacions existents en un determinat territori, així com la facilitat d’accés entre els diferents punts de risc de cada unitat. Així, s’ha fet una distribució de les unitats d’informació de forma ponderada entre la superfície forestal abastada, la densitat de punts de bona visibilitat i de risc a supervisar i la densitat de població de la zona. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba367545778 Sessió informativa: Programa d’ajuts a la rehabilitació energètica en edificis en municipis de repte demogràfic (PREE5000) 2022-05-13 10:00:00 2022-05-13 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-programa-d-ajuts-a-la-rehabilitaci%C3%B3-energ%C3%A8tica-en-edificis-en-municipis-de-repte-demogr%C3%A0fic-pree5000- On line via Zoom On line via Zoom 1 Presentació El parc edificat d’ús residencial existent a Catalunya està força envellit, presenta bastants deficiències i una qualificació d’eficiència energètica, en general, baixa. Pel que fa a l’antiguitat, segons dades provinents del cens d’habitatges de l’Idescat de 2011, el parc el composen 346.882 edificis d’habitatges plurifamiliars. Aquesta tipologia edificatòria representa el 75% dels immobles d’ús residencial de Catalunya. D’aquests, un 67% van ser edificats abans de 1980. Pel que fa a la qualitat arquitectònica de les edificacions, segons el darrer informe de setembre de 2021 de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya sobre els certificats d’aptitud derivats de les Inspeccions Tècniques d’Edificis (ITE), només un 12% dels edificis d’habitatges inspeccionats em 2021 van superar la ITE sense deficiències. Pel que fa a la certificació de l’eficiència energètica dels edificis, el 81% dels habitatges tenen una qualificació energètica d’E, F o G (les més baixes). Històricament, les polítiques públiques d’ajuts a la rehabilitació edificatòria residencial implementades a Catalunya s’han centrat en subvencionar obres de conservació, manteniment i millora de l’accessibilitat de les edificacions, mentre que les intervencions de rehabilitació en millora de l’eficiència energètica han tingut un paper molt residual. L’arribada dels fons europeus de recuperació Next Generation EU destinats a la rehabilitació energètica residencial i emmarcats en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència suposen una gran oportunitat per a abordar la necessària renovació sostenible dels edificis d’habitatges catalans. La Generalitat de Catalunya ja ha obert recentment vàries convocatòries públiques de subvencions en aquest sentit. A banda de l’objectiu de descarbonització de l’edificació, una prioritat europea és combatre el despoblament i una de les estratègies passa per la mobilització dels habitatges desocupats ubicats en nuclis rurals millorant la seva habitabilitat amb subvencions a la rehabilitació energètica. Aquesta jornada té com a objectiu donar a conèixer el Programa de Rehabilitació Energètica en Edificis Existents en municipis de repte demogràfic (PREE5000), municipis de menys de 5.000 habitants. Aquesta línia d’ajuts ha estat objecte de convocatòria pública per part de l’Institut Català d’Energia (ICAEN) amb la Resolució ACC/344/2022, de 16 de febrer. Destinataris Personal tècnic i càrrecs electes d’entitats locals de municipis de menys de 5.000 habitants de la demarcació de Barcelona. Programa 10.00 Presentació de la sessió. Sònia Ballester Escusa, cap de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona. 10.10 Institut Català d’Energia: el Programa de Rehabilitació Energètica en Edificis Existents en municipis de repte demogràfic (PREE5000). Oriol Muntané Raich, tècnic de l’Institut Català d’Energia (ICAEN). Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural. Generalitat de Catalunya. • Altres convocatòries vigents d’ajuts públics en rehabilitació energètica d’edificis i habitatges. • La convocatòria del Programa PREE. • Bases reguladores del Programa PREE5000 (Reial Decret 691/2021). • Convocatòria d’ajuts del Programa PREE5000 (Resolució ACC/344/2022): dotació pressupostària, beneficiaris, actuacions elegibles, quantia de les actuacions subvencionables, terminis de presentació de sol·licitud, execució i justificació, documentació requerida. 11.00 Torn de debat i preguntes. 11.30 Tancament de la sessió. Inscripcions La sessió informativa es realitzarà en format videoformació mitjançant la plataforma ZOOM. Les inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu Gestforma i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic el mateix dia de finalització del termini d’inscripció, així com l’enllaç a la Sala on es realitzarà la videoconferència. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d'assistents es podrà limitar l'assistència al curs a una persona per ens local. L'organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 12 de maig de 2022 mitjançant el següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba433147997 Sessió informativa pera ens locals sobre la campanya dels Dies Europeus de la Solidaritat Local 2025 2025-06-30 10:00:00 2025-06-30 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-pera-ens-locals-sobre-la-campanya-dels-dies-europeus-de-la-solidaritat-local-2025 Virtual Virtual 1 La Direcció de Relacions Internacionals organitza, el dilluns, 30 de juny, de 10:30h a 12:00h, una sessió informativa sobre la campanya dels Dies Europeus de la Solidaritat Local (European Days of Local Solidarity, EDLS). Els EDLS és una campanya impulsada per PLATFORMA, una coalició europea de governs locals i regionals europeus i les seves associacions actives en l'àmbit de la cooperació descentralitzada de la qual la Diputació de Barcelona n'és membre. Enguany tindrà lloc la 10a edició dels EDLS i els ens locals de la província estan convidats a adherir-se a la campanya incloent activitats que tinguin lloc entre el 15 i el 30 de novembre. Aquí podeu trobar més informació sobre la campanya i les edicions anteriors. La sessió se celebrarà en format virtual i servirà per explicar la campanya i com participar-hi. Cal inscripció prèvia. Inscripció Unes hores abans de l'inici de la sessió es farà arribar a través de correu electrònic l'adreça de connexió per a la sessió virtual. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-09-23 16:42
agendadiba368444563 Sessió informativa pels equips tècnics municipals d'Arranjament d'Habitatges 2022-05-09 11:30:30 2022-05-09 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-pels-equips-t%C3%A8cnics-municipals-d-arranjament-d-habitatges-2 1 Diputació diputacio Assistència virtual Ens plau informar-vos que el Programa d'Arranjament d'Habitatges està a punt per començar. Per donar-vos tots els detalls relacionats amb aquesta nova edició del programa, us convidem a una sessió tècnica el proper dia 9 de maig, a les 11.30 h, a la qual us podeu inscriure aquí. En el cas que no us funcioni el link, cal que envieu un correu a benestar.social@diba.cat amb el nom i cognoms, lloc de treball, ens/entitat, municipi i correu-e. Compartirem amb vosaltres el resultat dels processos de licitació de les empreses que executaran els arranjaments i us informarem dels lots territorials que hem configurat; farem recordatori de les fases i terminis de les actuacions (edició 2021 i 2022); i revisarem amb vosaltres les responsabilitats i tasques que heu d'assumir per garantir la bona marxa del programa en el vostre municipi. En aquest sentit, us enviem també aquesta infografia amb informació rellevant. Per a qualsevol consulta podeu adreçar-vos a arranjaments@diba.cat. Uns dies abans de la jornada us farem arribar el link per a connectar-vos a la sessió. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba383737948 Sessió Informativa nou servei de bibliobús - Consell Comarcal del Berguedà 2023-01-25 16:00:00 2023-01-25 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-nou-servei-de-bibliob%C3%BAs-consell-comarcal-del-bergued%C3%A0 Consell Comarcal del Berguedà, Carrer Barcelona, 49, 3r, 08600 Berga, Barcelona Consell Comarcal del Berguedà, Carrer Barcelona, 49, 3r, 08600 Berga, Barcelona 42.0993370,1.8449950 1 Roca i Ventura, Jordi; Esdeveniments; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Cultura; Cano Vers, Marta; Presentació; Cultura, Educació i Esports; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona roca_i_ventura_jordi; esdeveniments; area_de_cultura; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; cultura; cano_vers_marta; presentacio; cultura_educacio_i_esports; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>- Sra. Marta Cano Vers, gerent de Serveis de Biblioteques</p> <p>- Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba383738562 Sessió Informativa nou servei de bibliobús - Consell Comarcal de l'Anoia 2023-01-31 16:00:00 2023-01-31 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-nou-servei-de-bibliob%C3%BAs-consell-comarcal-de-l-anoia Consell Comarcal de l'Anoia, Carrer de Sant Carles, 83, 08700 Igualada, Barcelona Consell Comarcal de l'Anoia, Carrer de Sant Carles, 83, 08700 Igualada, Barcelona 41.5812763,1.5967971 1 Roca i Ventura, Jordi; Esdeveniments; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Cultura; Cano Vers, Marta; Presentació; Cultura, Educació i Esports; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona roca_i_ventura_jordi; esdeveniments; area_de_cultura; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; cultura; cano_vers_marta; presentacio; cultura_educacio_i_esports; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>- Sra. Marta Cano Vers, gerent de Serveis de Biblioteques</p> <p>- Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba435889629 Sessió informativa: Línies d’ajuts i de finançament a la promoció d’habitatge protegit i per a facilitar l’emancipació de joves 2025-09-16 11:00:00 2025-09-16 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-l%C3%ADnies-d-ajuts-i-de-finan%C3%A7ament-a-la-promoci%C3%B3-d-habitatge-protegit-i-per-a-facilitar-l-emancipaci%C3%B3-de-joves Recinte Escola Industrial – Edifici 25 (Sala S6). Carrer Comte d’Urgell, 187. 08036 – Barcelona. Opció presencial exclusiva per al personal en plantilla d’empreses públiques d’habitatge i altres entitats adherides a l’Associació de Gestors de Polítiques Socials d’Habitatge de Catalunya (GHS) i personal dels ens locals beneficiaris del recurs “Espai Promovem” que impulsa l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona. Recinte Escola Industrial – Edifici 25 (Sala S6). Carrer Comte d’Urgell, 187. 08036 – Barcelona. Opció presencial exclusiva per al personal en plantilla d’empreses públiques d’habitatge i altres entitats adherides a l’Associació de Gestors de Polítiques Socials d’Habitatge de Catalunya (GHS) i personal dels ens locals beneficiaris del recurs “Espai Promovem” que impulsa l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona. 1 On line Presentació La crisi d’assequibilitat de l’habitatge a Catalunya és una de les principals preocupacions de la ciutadania. Especialment greu són les creixents dificultats d’accés i tinença a un habitatge assequible per part del grup de població jove. Per tal de millorar la situació, la Generalitat de Catalunya ha posat en marxa diverses mesures. Algunes orientades a ampliar el parc d’habitatge assequible, activant ajuts públics i finançament especial a la promoció d’habitatge protegit, com són el ‘Pla 50.000’ i la Reserva Pública de Solars, en el que és preveu que, com a mínim, el 25% dels HPO construïts estiguin reservats per a joves. Altres mesures destinades a facilitar l’emancipació del jovent afavorint que puguin accedir al finançament hipotecari per a adquirir un habitatge en propietat, activant la mesura del Fons Públic d’Emancipació. Els objectius d’aquesta jornada són, per una banda, donar a conèixer al món local i als gestors d’habitatge social les condicions dels ajuts que posa en marxa la Generalitat de Catalunya destinats a la promoció d’HPO sobre sòls inscrits a la Reserva Pública de Solars, així com el finançament favorable que atorga l’Institut Català de Finances (ICF) a aquestes promotores; i, per altra banda, explicar les condicions dels préstecs Habitatge Emancipació. Programa 11.00 Presentació de la sessió 11.05 Línies d’ajuts i de suport a la promoció d’HPO sobre sòls inscrits a la Reserva Pública de Solars | Jaume Fornt Paradell, subdirector general de Promoció d’Habitatge Protegit i Sòl Residencial Associat de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya 11.35 Torn de preguntes 12.00 Solucions de finançament de l’ICF per a la promoció o adquisició d’habitatges | Lourdes Ridameya Ametller, responsable de Promoció de l’Institut Català de Finances 12.30 Torn de preguntes 13.00 Networking presencial ponents-participants. 14.00 Tancament de la sessió Persones destinatàries Càrrecs electes i personal tècnic dels ens locals o de les seves empreses públiques municipals promotores o gestores d’habitatge social. Inscripcions Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 12 de setembre de 2025. Al personal que presta serveis en alguna de les empreses públiques d’habitatge, serveis locals d’habitatge, fundacions i altres entitats del Tercer Sector promotores, cooperatives o gestores d’habitatge social que estiguin adherides a l’Associació de Gestors de Polítiques Socials d’Habitatge de Catalunya (GHS) i al personal dels ens locals beneficiaris de la línia d’assistència tècnica “Espai Promovem” que impulsa l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona se’ls ofereix la possibilitat d’assistir presencialment a aquesta sessió informativa. Les persones interessades que compleixin aquesta condició s’hauran d’inscriure per separat. En aquest cas, la sessió de dues hores de durada es complementarà amb una tercera hora de networking en què tindran l'opció de debatre amb els ponents els temes tractats i valorar projectes de promocions concretes. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-06 13:07
agendadiba383433865 Sessió informativa Ingrés Mínim Vital 2023-02-15 09:30:30 2023-02-15 11:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-ingr%C3%A9s-m%C3%ADnim-vital Sala la Cuina del Centre Bonnemaison ( Sant Pere Més Baix, 7. Barcelona) Sala la Cuina del Centre Bonnemaison ( Sant Pere Més Baix, 7. Barcelona) 41.3865530,2.1764000 1 Diputació diputacio A petició de l'Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS), us convidem a participar a una sessió informativa que aquest Organisme farà per informar als Ens Locals de la Província de Barcelona sobre diferents aspectes de l´Ingrés Mínim Vital (IMV), tals com la situació actual de la prestació, la deslocalització de la gestió, l´expedició de certificats (models oficials) i renovació anual així com proposar l´establiment de les bases per mantenir reunions periòdiques amb el mon local. La sessió tindrà lloc el proper 15 de febrer de les 9.30 h a les 13.00 h a la Sala la Cuina del Centre Bonnemaison ( Sant Pere Més Baix, 7. Barcelona). Podeu fer la vostra inscripció al següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372468683 Sessió informativa en línea: 'Projecte BELC- Construïm Europa amb les autoritats locals' 2022-09-30 00:00:00 2022-09-30 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-en-l%C3%ADnea-projecte-bele-constru%C3%AFm-europa-amb-les-autoritats-locals- Virtual Virtual 1 Aquesta sessió informativa pretén donar informació de primera mà sobre la convocatòria oberta per la Comissió Europea per crear una xarxa de regidors i regidores que contribueixi a promoure la comunicació sobre polítiques i iniciatives de la UE al territori. El projecte «Construir Europa amb les autoritats locals» va ser proposat com a projecte pilot pel Parlament Europeu el 2020 i aquest any ha estat llançat per la Direcció General de Comunicació de la Comissió Europea, centrant-lo en la millora de la capacitat de les autoritats locals per comunicar els assumptes relacionats amb la UE a l'àmbit local. Es busca especialment continuar el diàleg amb la ciutadania després de la clausura de la Conferència sobre el Futur d'Europa el 9 de maig de 2022. El projecte s'adreça a les administracions locals interessades a associar-se amb la Comissió Europea per reforçar la visibilitat de les polítiques europees i la presència de la Unió a tots els municipis de la geografia europea. La iniciativa suposarà la creació d'una xarxa europea de regidors i regidores locals que estaran connectats i podran compartir les seves experiències mitjançant una plataforma digital, permetent més sinergies i l'intercanvi transnacional de bones pràctiques durant un període de dos anys. El projecte es durà a terme en col·laboració amb la Xarxa europea de corresponsals regionals i locals de la UE impulsada pel Comitè Europeu de les Regions, iniciada el 2021, per connectar el treball del Comitè de les Regions i dels seus membres amb un públic més ampli de corresponsals locals presents a la UE. Aquesta sessió informativa s’emmarca en la línia de treball de la Diputació de Barcelona en l’àmbit de la sensibilització i divulgació europea. Programa 10.00 h Benvinguda institucional i introducció a càrrec de Pilar Díaz, diputada adjunta a l’Àrea de Presidència i delegada per a les Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona; i de Domènec Ruiz Devesa, diputat al Parlament Europeu. 10.20 h Presentació del programa i de la convocatòria (aspectes tècnics i pràctics) a càrrec d’Alessandro Giordani, cap d’unitat de xarxes als estats membres, DG COMM de la Comissió Europea; i de Roser Torres Moscad, punt de contacte nacional. 11.00 h Ronda de preguntes 11.25 h Tancament de la sessió a càrrec d’Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona. Inscripció a la sessió En enllaç a la sala virtual serà enviat per correu electrònic el dia anterior a la sessió Sessió organitzada per la Diputació de Barcelona en col·laboració amb les representacions de les institucions europees a Barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba371111464 Sessió informativa: El suport al món local per a la provisió d’habitatge assequible. Presentació Espai PROMOVEM (DIBA) i convocatòria Next Generation (AHC) 2022-06-28 11:00:00 2022-06-28 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-el-suport-al-m%C3%B3n-local-per-a-la-provisi%C3%B3-d-habitatge-assequible On line via Zoom On line via Zoom 1 Presentació Un dels objectius estratègics de l’Oficina d’Habitatge és donar suport en la provisió d’habitatge assequible i de qualitat al món local mitjançant diferents recursos de suport tècnic i econòmic, entre els quals els dirigits a l’impuls d’habitatge assequible i social mitjançant operacions d’obra nova i gran rehabilitació. Amb aquesta finalitat presentem l’”Espai Promovem: impuls per a l’obra nova i la gran rehabilitació”, un nou recurs del Catàleg de Serveis que està pensat com a espai de reflexió, interrelació, creació i transferibilitat de coneixement sobre el procés de promoció d’habitatge social i assequible; així com de suport al desenvolupament d’actuacions d’habitatge d’obra nova i gran rehabilitació. S’articularà a través de grups relacionals i grups operatius segons l’interès dels ens locals sol·licitants. Amb la publicació de la convocatòria que dona accés als fons NextGenerationEU i, molt concretament, la dirigida al finançament del Programa d’ajuts a la construcció d’habitatges en arrendament social en edificis energèticament eficients (RESOLUCIÓ DSO/1503/2022), resulta necessari donar impuls i reforçar el suport que l’Oficina d’Habitatge presta en matèria de promoció d’obra nova i gran rehabilitació. Per aquest motiu i aprofitant aquesta primera sessió de l’Espai Promovem presentarem el marc de treball del primer grup que tindrà per temàtica la sol·licitud dels fons NextGeneration. Destinataris Personal tècnic i càrrecs electes que treballin a les àrees d’habitatge dels ens locals de la demarcació de Barcelona. Programa 11.00 Presentació institucional. Pere Pons, president delegat de l’Àrea d’Infraestructures i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona 11.10 Presentació “Espai Promovem: impuls per a l’obra nova i la gran rehabilitació' David Mongil, cap de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona Lena Vidal, arquitecta de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona Isabel Ezpeleta, responsable jurídica de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona 11.50 Convocatòria Next Generation d’obra nova de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya. Eva Gundín, responsable de suport en matèria d’urbanisme de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya 12.30 Taula rodona agents Eduard Brull, vicepresident de l’Associació de Promotors de Catalunya (APCE) Javier Martínez, gerent de l’Associació de Gestors de Polítiques Socials d’Habitatge de Catalunya (GHS) Pere Esteve, president de la Coordinadora de Fundacions d’Habitatge Social (COHABITAC) Jordi Gálvez, president de la Federació de Cooperatives d’Habitatge de Catalunya (HABICOOP) Moderen: Isabel Ezpeleta, responsable jurídica i Lena Vidal, arquitecta de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona 13.00 Tancament de la sessió Inscripcions La sessió informativa es realitzarà en format videoformació mitjançant la plataforma Zoom. Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 27 de juny de 2022 mitjançant el següent enllaç. Les persones inscrites rebran la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona per correu electrònic el mateix dia de la finalització del termini d’inscripció així com l’enllaç a la Sala Zoom. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba371510838 Sessió informativa: El suport al món local per a la provisió d’habitatge assequible 2022-06-28 11:00:00 2022-06-28 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-el-suport-al-m%C3%B3n-local-per-a-la-provisi%C3%B3-d-habitatge-assequible Recinte de l'Escola Industrial Sala 5 de l'Edifici 25 Comte d'Urgell, 187 Recinte de l'Escola Industrial Sala 5 de l'Edifici 25 Comte d'Urgell, 187 41.3882970,2.1490500 1 Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Xalabarder Aulet, Maria; Pons i Vendrell, Pere; Jornada area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; xalabarder_aulet_maria; pons_i_vendrell_pere; jornada <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Eduard Brull, vicepresident de l'Associació de Promotors de Catalunya</p> <p>Javier Martínez, gerent de l'Associació de Gestors de Polítiques Socials d'Habitatge de Catalunya</p> <p>Enric Fabra, secretari tècnic de la Coordinadora de Fundacions d'Habitatge Social</p> <p>Federació de Cooperatives d'Habitatge de Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba384724460 Sessió informativa de l'INSS, sobre INGRÉS MÍNIM VITAL 2023-02-15 09:00:00 2023-02-15 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-del-inss-sobre-ingr%C3%89s-m%C3%8Dnim-vital Espai Francesca Bonnemaison- La Sala Espai Francesca Bonnemaison- La Sala 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Jornada llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; jornada <p style='margin-bottom:8px; margin-left:24px; text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:107%'>Carlos Prieto, subdelegat del govern a Barcelona</span></span></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:8px; margin-left:24px; text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='color:black'>Rafael Laraña, director provincial del INSS </span></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='color:black'></span></span></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify; margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span lang='ES' style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='color:black'> Montserrat Vilaseca Benedicto, subdirectora de incapacitat temporal i prestacions </span></span></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify; margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span lang='ES' style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='color:black'> de corta durada de l’INSS</span></span></span><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:107%'></span></span></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:8px; margin-left:24px; text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:107%'>Teresa Llorens. Coordinadora de l’Àrea d´Igualtat i Sostenibilitat Social. Diputació de Barcelona</span></span></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:8px; margin-left:24px; text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='color:black'>Francesc Hernández. Cap del servei de Suport als Serveis Socials Bàsics. Diputació de Barcelona</span></span></span></span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba426686098 Sessió Informativa de l’Àrea de Comerç, Turisme i Empresa de la Federació de Municipis de Catalunya - agenda diputat Adjunt ADET Juan A. García 2025-02-26 00:00:00 2025-02-26 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-de-l-%C3%A0rea-de-comer%C3%A7-turisme-i-empresa-de-la-federaci%C3%B3-de-municipis-de-catalunya-agenda-diputat-adjunt-adet-juan-a.-garc%C3%ADa Seu de la FMC (Via Laietana, 33, 6è 1a Barcelona) Seu de la FMC (Via Laietana, 33, 6è 1a Barcelona) 41.3851437,2.1772093 1 Comerç i consum; Economia i treball; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Pérez García, Juan Antonio; Presentació comerc_i_consum; economia_i_treball; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; perez_garcia_juan_antonio; presentacio A les 16h. <p>Juan Antonio Pérez, diputat Adjunt de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>Marta Angerri, directora Gral de Comerç del Departament d'Empresa i Treball (GenCat)</p> <p>Rosa Huguet, presidenta de l'Àrea de Comerç, Turisme i Empresa (FMC)</p> <p>Francesc Povedano, tècnic assessor de Comerç (FMC)</p> <p>Altres assistents</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba348693730 Sessió informativa: convocatòria de subvencions a entitats ambientals 2023-24 2023-02-13 09:00:00 2023-02-13 11:00:00 Un any més, la Diputació de Barcelona té previst obrir una línia de subvencions adreçades a entitats ambientals sense ànim de lucre que desenvolupin projectes i activitats de caire ambiental als municipis de menys de 300.000 habitants de la província de Barcelona. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-convocat%C3%B2ria-de-subvencions-a-entitats-ambientals-2023 Sessió en línia Sessió en línia 1 Les subvencions es destinaran específicament a projectes o activitats d’educació i sensibilització ambiental per a l’acció climàtica; sobre la prevenció de residus, especialment de plàstics i altres envasos d’un sol ús; i els que tinguin com a objectiu la realització d’accions de conscienciació, recerca o conservació dels ecosistemes aquàtics continentals; i en tots els casos complementin la competència municipal en aquestes matèries. Hem organitzat un sessió informativa per explicar-vos les principals novetats d’aquesta convocatòria respecte a les convocatòries anteriors i aclarir els dubtes que pugueu tenir. La sessió tindrà lloc el proper dilluns 13 de febrer del 2023 de 9:30h a 11:00h a la plataforma Zoom. Per inscriure-us a la jornada heu d’enviar un correu electrònic a: ot.educaciopa@diba.cat , amb el vostre nom, cognom, entitat i correu electrònic. Una vegada confirmada la inscripció rebreu l’enllaç per accedir a la sessió virtual a través de la plataforma Zoom. El programa de la sessió serà el següent: 09:30 - 09:55 Benvinguda i presentació de la convocatòria i de les principals novetats 09:55 - 10:25 Exemples de projectes subvencionats en l'anterior convocatòria 10:25 - 10:40 Característiques dels tràmits de sol·licitud, justificació i esmena 10:40 - 11:00 Dubtes Trobareu les bases de la convocatòria i el formulari de sol·licitud al web l'endemà de la seva publicació al BOP a: https://www.diba.cat/web/mediambient/subvencions-entitats Més Informació Contacte: ot.educaciopa@diba.cat/Telèfon: 934 020 789 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba403523843 Sessió informativa Catàleg de serveis 2024 2024-01-19 00:00:00 2024-01-19 23:59:59 L'Àrea de Cultura ha presentat els recursos del Catàleg de serveis 2024 en una sessió presencial divendres 19 de gener a les 9.30 h a l’Auditori del CERC (Centre d’Estudis i Recursos Culturals – Pati Manning Carrer Montalegre, 7, Barcelona). https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-cat%C3%A0leg-de-serveis-2024 Auditori del CERC, Centre d’Estudis i Recursos Culturals. Pati Manning. Carrer Montalegre, 7, Barcelona Auditori del CERC, Centre d’Estudis i Recursos Culturals. Pati Manning. Carrer Montalegre, 7, Barcelona https://catalegdeserveis-cercador.diba.cat/resultats?form=avan&cbAnyConv=2024&cbMateria%5B%5D=22 1 La sessió ha servit per informar sobre el suport de la Diputació de Barcelona als ajuntaments en la definició i aplicació de polítiques i projectes culturals locals que es vehicula a través del Catàleg de serveis. El Catàleg reuneix un ampli ventall de recursos econòmics, tècnics i materials tant dels àmbits específics de les biblioteques, la difusió artística i el patrimoni cultural, com de les polítiques culturals locals en el sentit més ampli. Al web es poden consultar tots els recursos en matèria de Cultura que s’ofereixen al nou Catàleg per al 2024 i l’especificitat de cadascun d’ells. La presentació de sol·licituds es va obrir el 28 de desembre de 2023 i, en el cas dels ajuts econòmics, es poden sol·licitar fins el 8 de febrer de 2024. En la sessió informativa s'ha presentat les característiques dels recursos disponibles i s'han atès els dubtes per tal d'optimitzar el procés de sol·licitud i la seva execució posterior. Vídeos de la sessió La vicepresidenta tercera, Candela López, presenta el Catàleg de serveis de Cultura 2024 Benvinguda i presentació, per la coordinadora de l'Àrea de Cultura, Mònica Mateos Els drets culturals, per Pau Gonzàlez i Daniel Granados, assessor de l'Àrea de Cultura Recursos de la Gerència de Serveis de Biblioteques, per Marta Cano, gerent Recursos de la Gerència de Serveis de Cultura, per Núria Lomas, gerent Cloenda de la sessió, per la diputada adjunta de l'Àrea de Cultura, Aïda Llauradó Per a més informació Gerència de Serveis de Biblioteques Diputació de Barcelona. C/ Comte d'Urgell, 187. Escola Industrial - Edifici annex al Vagó, 1a planta. 08036 Barcelona Tel. 934 022 241 Formulari de contacte Gerència de Serveis de Cultura Diputació de Barcelona. C/ Comte d'Urgell, 187. Edifici el Rellotge - 1a planta. 08036 Barcelona Tel. 934 022 271 Formulari de contacte nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba431638230 Sessió inaugural de la Setmana del Govern Obert 2025 - Agenda Sr. Antoni Vélez Barajas, diputat delegat d'Innovació Digital i Integritat Institucional 2025-05-19 10:00:00 2025-05-19 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-inaugural-de-la-setmana-del-govern-obert-2025-agenda-sr.-antoni-v%C3%A9lez-barajas-diputat-delegat-d-innovaci%C3%B3-digital-i-integritat-institucional 934049494 a.bgalct@diba.cat Auditori del Districte Administratiu de la Generalitat a Barcelona (Carrer Foc, 57) Auditori del Districte Administratiu de la Generalitat a Barcelona (Carrer Foc, 57) 41.3566960,2.1383900 https://governobert.gencat.cat/ca/actualitat/actes-i-jornades/setmana-govern-obert-2025/inauguracio_2025/ 1 Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Bon Govern, Transparència i Participació; Vélez Barajas, Antoni; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial; Inauguració i/o cloenda; Presidència; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; bon_govern_transparencia_i_participacio; velez_barajas_antoni; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial; inauguracio_io_cloenda; presidencia; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; 16__pau_justicia_i_institucions_solides <p>Sr. Antoni Vélez Barajas, diputat delegat d'Innovació digital i integritat institucional</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba371810666 Sessió inaugural de la Conferència de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada 2022-06-29 16:00:00 2022-06-29 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-inaugural-de-la-confer%C3%A8ncia-de-l-observatori-de-cooperaci%C3%B3-descentralitzada 934049444 casanovaspl@diba.cat Hotel Barceló Sants, Plaça dels Països Catalans Hotel Barceló Sants, Plaça dels Països Catalans 41.3793121,2.1395815 1 Ajuntaments; Administració local; Jornades, congressos i seminaris; Barcelonès; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Inauguració i/o cloenda; Barcelona; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona ajuntaments; administracio_local; jornades_congressos_i_seminaris; barcelones; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; inauguracio_io_cloenda; barcelona; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba376757471 Sessió inaugural de la 6a edició del Programa Comerç 21 2022-10-10 00:00:00 2022-10-10 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-inaugural-de-la-6a-edici%C3%B3-del-programa-comer%C3%A7-21 93 404 90 25 m.comerc@diba.cat Auditori del Pati Manning c/Montalegre 7 (Barcelona) Auditori del Pati Manning c/Montalegre 7 (Barcelona) 41.3843770,2.1665200 1 Ciutadania; Diputació de Barcelona; Comerç i consum; Jornades, congressos i seminaris; Barcelonès; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Martínez Martínez, Ana María; Vilamala Bastarras, Sergi; Jornada; Barcelona ciutadania; diputacio_de_barcelona; comerc_i_consum; jornades_congressos_i_seminaris; barcelones; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; martinez_martinez_ana_maria; vilamala_bastarras_sergi; jornada; barcelona De 12:00 h a 14:00 h <p>Ana Maria Martínez Martínez, diputada delegada Comerç</p> <p>Sergi Vilamala Bastarras, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Álex Goñi, president PIMEC Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba397023130 Sessió Inaugural de la 12a edició del Programa de suport a empreses 'Accelera el Creixement' 2023-09-28 00:00:00 2023-09-28 23:59:59 Prèviament a la sessió inaugural, a les 16h, es farà una visita guiada al Recinte de l’Escola Industrial, per tal de compartir el passat, present i futur d’aquest espai, i del projecte de La Industrial+. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-inaugural-de-la-12a-edici%C3%B3-del-programa-de-suport-a-empreses-amb-alt-potencial-de-creixement Paranimf de l’Escola Industrial (Comte d’Urgell, 187 Barcelona) Paranimf de l’Escola Industrial (Comte d’Urgell, 187 Barcelona) 41.3891121,2.1492733 1 Economia i treball; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Menor Cantador, Eva; Jornada; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona economia_i_treball; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; menor_cantador_eva; jornada; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Imatge de la jornada A les 17h. <p>Eva Menor, presidenta Delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Joan Pera, president de PIMEC Barcelona</p> <p>David Giménez, director Gerent de PIMEC</p> <p>Roger Pumares, gerent de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació</p> <p>Carlos González, cap del Servei de Teixit Productiu </p> <p>Mayte Rojas, directora comercial mèdica de Bolsaplast, empresa participant a la 7a edició</p> <p>Mónica Mendoza, nomenada com una de les Top 100 Speakers Spain (Thinking Heads) en categoria de màrqueting i vendes</p> <p>Altres assistents. </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba378811855 Sessió Inaugural de l'exposició Rehabilitem a Igualada 2022-11-03 12:00:00 2022-11-03 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-inaugural-de-l-exposici%C3%B3-rehabilitem-a-igualada Centre Cívic Nord C/Sant Martí de Tous, 6 Igualada Centre Cívic Nord C/Sant Martí de Tous, 6 Igualada 41.0000000,1.0000000 1 Anoia; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Inauguració i/o cloenda; Pons i Vendrell, Pere; Igualada anoia; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; inauguracio_io_cloenda; pons_i_vendrell_pere; igualada <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Marc Castells, alcalde d'Igualada</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba438950334 Sessió inaugural 9ª edició Comerç21 - agenda diputada delegada Olga Serra Luque 2025-09-29 14:00:00 2025-09-29 16:00:00 Inauguració de la 9a edició del programa Comerç21 i tret de sortida de la formació que duran a terme durant els propers mesos les empreses seleccionades en la 9a edició del programa. Comerç21 és una iniciativa conjunta entre la Diputació de Barcelona i PIMEC Comerç, amb l’objectiu de donar suport a les microempreses comercials, de serveis i parades de mercat municipal de la demarcació de Barcelona. Per aquesta 9a edició s’han rebut un total de 58 candidatures que representen un total de 35 municipis, distribuïts en 12 comarques. Es van seleccionar 50 candidatures, va quedar en llista d’espera 3. 30 (60%) de les empreses escollides estan dirigides per dones i 20 (40%) per homes. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-inaugural-9%C2%AA-edici%C3%B3-comer%C3%A721-agenda-diputada-delegada-olga-serra-luque a.ccsp@diba.cat Sala d’actes del Vagó- Escola Industrial Carrer del Comte d'Urgell, 217, 08036 Barcelona Sala d’actes del Vagó- Escola Industrial Carrer del Comte d'Urgell, 217, 08036 Barcelona 41.3888230,2.1490500 1 Comerç i consum; Esdeveniments; #DIBAOBERTA; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Serra i Luque, Olga; Vilamala Bastarras, Sergi; Agenda; Inauguració i/o cloenda; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès comerc_i_consum; esdeveniments; dibaoberta; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; serra_i_luque_olga; vilamala_bastarras_sergi; agenda; inauguracio_io_cloenda; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p style='margin-bottom:13px'>Olga Serra Luque, diputada delegada de Comerç i Consum</p> <p style='margin-bottom:13px'>Sergi Vilamala, gerent de Comerç de Diputació de Barcelona</p> <p>Silvia Carmona, cap de l’Oficina de Suport Intern, Planificació i Avaluació</p> <p>Xavier Blanca, cap de Secció d’anàlisi, comunicació i avaluació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-11 19:27
agendadiba368868880 Sessió inaugural 10è aniversari Fòrum Turístic 2022-05-10 08:00:00 2022-05-10 09:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-inaugural-10%C3%A8-aniversari-f%C3%B2rum-tur%C3%ADstic Cosmocaixa. C/ d'Isaac Newton, 26. Barcelona Cosmocaixa. C/ d'Isaac Newton, 26. Barcelona 41.4133800,2.1311200 1 Villamayor Caamaño, Javier; Barcelonès; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garrido Tinta, Abigail; Bravo Letelier, Soledad Paula; Jornada; Barcelona villamayor_caamano_javier; barcelones; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; garrido_tinta_abigail; bravo_letelier_soledad_paula; jornada; barcelona <p>Xavier Torra, president d'Eurecat.</p> <p>Enrique Martínez Marín, president de SEGITTUR.</p> <p>Abigail Garrido, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Xavier Marcé, regidor de Turisme i Indústries Creatives de l’Ajuntament de Barcelona.</p> <p>Roger Torrent, conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.</p> <p>Javier Villamayor, coordinador ADETC de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba368543351 Sessió 'Control dels mosquits en els sistemes de captació del clavegueram' Agenda 2022-06-08 10:00:00 2022-06-08 11:15:15 Sessió adreçada a personal tècnic municipal de l'àmbit de la salut pública. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-formativa-control-dels-mosquits-en-els-sistemes-de-captaci%C3%B3-del-clavegueram-agenda En línia En línia https://www.diba.cat/web/salutpublica/control-de-mosquits-en-els-sistemes-de-captacio-del-calvegueram 1 Diputació; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba389518524 Sessió formativa de fiscalitat 2023-04-24 12:00:00 2023-04-24 13:00:00 Assistència a una sessió formativa de fiscalitat https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-formativa Cuatrecasas - Av. Diagonal, 191, - Barcelona Cuatrecasas - Av. Diagonal, 191, - Barcelona 41.4047753,2.1921677 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Altres villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; altres <p>Sr. Carlos Onandia, soci de fiscal en Cuatrecasas</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
Estadístiques 2025
acte

Mitjana 2025: 6380,55 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5