Detall - agendadiba363759905
Tipus de contingut: acte
| Dataset: actesdiba_ca
- ID
- agendadiba363759905
- Títol
- El Reial Decret 203/2021, de 30 de març, del Reglament d’actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics (2a edició)
- Data d'inici
- 2022-04-04 10:00:00
- Data de finalització
- 2022-04-04 12:00:00
- Descripció
- Imatge
- Organitzadors
- Enllaç web
- https://www.diba.cat/web/agenda/-/el-reial-decret-203/2021-de-30-de-mar%C3%A7-del-reglament-d-actuaci%C3%B3-i-funcionament-del-sector-p%C3%BAblic-per-mitjans-electr%C3%B2nics-2a-edici%C3%B3-
- Telèfon
- 934 022 566
- Correu de contacte
- o.patrimonic@diba.cat
- Nom del lloc
- Edició virtual. Plataforma ZOOM
- Adreça
- Edició virtual. Plataforma ZOOM
- Codi postal
- Nom del municipi
- Localització
- Web
- Col·laboradors
- Municipi
- Temes
- 1
- Etiquetes
- Categoria
- Relació amb el punt
- Preu
- Peu Imatge
- Durada
- Observacions d'horari
- Dies
- Tipus
- Públic
- Observacions
- Comarca
- Documentació
- Assistents
- Aforament
- Inscripció
- Cos
- La Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, consagren el dret de les persones a relacionar-se per mitjans electrònics amb les administracions públiques, simplificant l’accés als mateixos, i reforcen l’ús de les tecnologies de la informació i les comunicacions (TIC) en les administracions públiques, tant per millorar l’eficiència de la seva gestió com per potenciar i afavorir les relacions de col·laboració i cooperació entre elles. El present Reglament desenvolupa i concreta les lleis esmentades i segons el seu preàmbul té quatre grans objectius: millorar l’eficiència administrativa, incrementar la transparència i la participació, garantir serveis digitals fàcilment utilitzables i millorar la seguretat jurídica. L’objecte de la sessió formativa és donar a conèixer l’abast del Reial Decret 203/2021, el contingut i la repercussió d’aquest decret en l’àmbit municipal, tant en la gestió de l’Ajuntament com de l’Arxiu Municipal en particular. Docent M. Ascensión Moro Cordero Llicenciada en Filologia i Graduada en Dret per la Universitat de Barcelona (UB). L’any 2010 va obtenir el Certificat de Gestora de Sistemes de Qualitat en l’Administració Pública, i l’any 2016 es va certificar com a Directiva Pública Professional. Funcionària de l’Administració Local, actualmente és la Cap del Departament de Govern Obert i Delegada de Protecció de Dades de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, amb funcions relacionades amb la revisió, simplificació i automatització de processos, Govern Obert i Bon Govern, Administració digital, planificació de la formació contínua, atenció ciutadana, seguretat de la informació, gestió documental, interoperabilitat interna i entre les administracions publiques. PROGRAMA (PREINSCRIPCIONS TANCADES)
- Cercador/Codi
- nominatim/TIMEOUT
- Url Inscripcions
- Identificador secundari