Detall - agendadiba371539685
Tipus de contingut: acte
| Dataset: actesdiba_ca
- ID
- agendadiba371539685
- Títol
- Eines de gestió documental per a l'e-administració dels ajuntaments
- Data d'inici
- 2022-10-20 10:00:00
- Data de finalització
- 2022-10-20 12:00:00
- Descripció
- Imatge
- Organitzadors
- Enllaç web
- https://www.diba.cat/web/agenda/-/eines-de-gesti%C3%B3-documental-per-a-l-e-administraci%C3%B3-dels-ajuntaments
- Telèfon
- 934 022 566
- Correu de contacte
- o.patrimonic@diba.cat
- Nom del lloc
- Edició virtual (plataforma ZOOM)
- Adreça
- Edició virtual (plataforma ZOOM)
- Codi postal
- Nom del municipi
- Localització
- Web
- Col·laboradors
- Municipi
- Temes
- 1
- Etiquetes
- Categoria
- Relació amb el punt
- Preu
- Peu Imatge
- Durada
- Observacions d'horari
- Dies
- Tipus
- Públic
- Observacions
- Comarca
- Documentació
- Assistents
- Aforament
- Inscripció
- Cos
- Actualment ens trobem en plena implantació de l’Administració electrònica en els ajuntaments. Des de l’àmbit de l’arxiu municipal i d’acord amb la legislació vigent, cal impulsar les eines que facilitin la implementació d’un sistema de gestió documental en el conjunt de l’administració municipal. L’equip d’arxivers de l’Oficina de Patrimoni Cultural van presentar fa dos anys aquestes eines de gestió documental partint de normes de referència existents i de la seva pròpia experiència. Aquestes eines són: el model i esquema de metadades, el quadre de classificació i catàleg de processos i sèries documentals, els calendaris d’accés, transferència, conservació i eliminació de documents, el catàleg de documents essencials, el quadre de tipus documentals i el catàleg de formats. En el curs es tractaran els avantatges i els resultats en la implantació d’aquestes eines amb el convenciment que cal continuar treballant amb la normalització i consolidació d’aquestes mateixes eines amb l’objectiu final que els ajuntaments gestionin plenament amb paràmetres d’eficiència, eficàcia i transparència envers el ciutadà. Docents Patrícia Álvarez Patrícia Álvarez Martínez és llicenciada en història de l’art per la UAB, màster en gestió del patrimoni cultural per la UB i màster en arxivística i gestió documental per l’Escola Superior d’Arxivística i Gestió Documental de Catalunya (ESAGED) de la UAB. A més a més, compta amb la especialització del Postgrau en gestió, preservació i difusió d’arxius fotogràfics de la mateixa ESAGED. Ha treballat en l’àmbit dels arxius municipals. Des de l’any 2017 és arxivera itinerant del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona. PROGRAMA (PREINSCRIPCIONS TANCADES)
- Cercador/Codi
- nominatim/TIMEOUT
- Url Inscripcions
- Identificador secundari