Detall - agendadiba391518116
Tipus de contingut: acte
| Dataset: actesdiba_ca
- ID
- agendadiba391518116
- Títol
- Eines de gamificació pels equips tècnics de la Xarxa OTL
- Data d'inici
- 2023-05-05 09:00:00
- Data de finalització
- 2023-06-02 14:00:00
- Descripció
- La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals que permetrà la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral
- Imatge
- Organitzadors
- Enllaç web
- https://www.diba.cat/web/agenda/-/eines-de-gamificaci%C3%B3-pels-equips-t%C3%A8cnics-de-la-xarxa-otl
- Telèfon
- 934 022 538
- Correu de contacte
- smt.formacio@diba.cat
- Nom del lloc
- Sala Plató Pati Manning
- Adreça
- Sala Plató Pati Manning
- Codi postal
- Nom del municipi
- Localització
- 41.3844213,2.1664878
- Web
- Col·laboradors
- Municipi
- Temes
- 1
- Etiquetes
- Exposició presencial (dades bàsiques); Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme
- Categoria
- exposicio_presencial_dades_basiques; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme
- Relació amb el punt
- Preu
- Peu Imatge
- Durada
- Observacions d'horari
- Dies
- Tipus
- Públic
- Observacions
- Comarca
- Documentació
- Assistents
- <p>Personal tècnic de la Xarxa d’Oficines Tècniques Laborals.</p>
- Aforament
- 30
- Inscripció
- Cos
- Objedtius: Objectiu general: Conèixer els principis bàsics de la gamificació i disposar d'eines per millorar els processos d'orientació amb les persones usuàries de les OTLs. Objectius específics: Conèixer els principis bàsics de la gamificació. Dotar d'eines als professionals per a la intervenció amb els casos, el treball en equip i els projectes. Millorar els resultats obtinguts amb els mètodes tradicionals i emprar noves formes didàctiques basades en la gamificació. Convertir l'experiència d'aprenentatge en una activitat que combina ensenyament i entreteniment. Customització de jocs per part dels participants. Continguts: Entendre els usos de la gamificació en els diversos contextos, educatius, socials, empresarials i creatius. Bases psico neurocientífiques i educatives de la gamificació. Conèixer jocs tècnics aplicats a la realitat professional de diversos experts. Exemples de customització de jocs. Exemples de casos pràctics on s'utilitza la gamificació. Ideació, disseny i prototip de joc customitzat per part del participant.
- Cercador/Codi
- nominatim/TIMEOUT
- Url Inscripcions
- Identificador secundari