Detall - agendadiba403945752
Tipus de contingut: acte | Dataset: actesdiba_ca
ID
agendadiba403945752
Títol
Comunicació eficaç amb l'empresa per als Serveis Locals d'Ocupació
Data d'inici
2024-02-21 09:30:30
Data de finalització
2024-02-28 14:30:30
Descripció
La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per facilitar eines al personal tècnic de les entitats locals per millorar les habilitats comunicatives del personal tècnic dels SLO i que afavoreixen els vincles, l'apropament i la relació d'aquest amb el teixit empresarial.
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
https://www.diba.cat/web/agenda/-/comunicaci%C3%B3-efica%C3%A7-amb-l-empresa-per-als-serveis-locals-d-ocupaci%C3%B3
Telèfon
934 022 538
Correu de contacte
smt.formacio@diba.cat
Nom del lloc
Recinte de l'Escola Industrial sala 1B el Vagó
Adreça
Recinte de l'Escola Industrial sala 1B el Vagó
Codi postal
Nom del municipi
Localització
41.3895890,2.1482784
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
1
Etiquetes
Ajuntaments; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Formació
Categoria
ajuntaments; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; formacio
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
15
Inscripció
https://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=18657
Cos
Objectius específics Afavorir i potenciar les habilitats comunicatives per al desenvolupament de les tasques del personal tècnic dels SLO. Millorar els processos comunicatius interpersonals. Treballar les habilitats que milloren la comunicació. Aprofundir en els diferents tipus de comunicació. Conèixer quins són els aspectes bàsics a tenir en compte abans d'iniciar l'apropament amb l'empresa. Adquirir algunes de les habilitats necessàries per a la venda dels serveis del SLO a les empreses. Continguts Procés comunicatiu. La comunicació, factor clau per vendre les nostres serveis. Els nostres interlocutors / clients són diferents. Tipus de comunicació. Habilitats personals per a una comunicació eficaç. Barreres a la comunicació. Comunicació verbal i no verbal. Comunicació telefònica: preparar la trucada. Comunicació escrita: com redactar e-mails eficaços. Persuasió i influència: generació de confiança i altres. Tractament d'objeccions: quines són les més freqüents i com rebatre-les. Sessions de Role-play: casos pràctics. Què cal saber abans d'iniciar el contacte amb l'empresa. Tècniques de venda efectives per vendre els serveis dels SLO. Com assolir l'èxit en el nostres processos de captació i fidelització.
Cercador/Codi
nominatim/TIMEOUT
Url Inscripcions
Identificador secundari