Detall - agendadiba403945752
Tipus de contingut: acte
| Dataset: actesdiba_ca
- ID
- agendadiba403945752
- Títol
- Comunicació eficaç amb l'empresa per als Serveis Locals d'Ocupació
- Data d'inici
- 2024-02-21 09:30:30
- Data de finalització
- 2024-02-28 14:30:30
- Descripció
- La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per facilitar eines al personal tècnic de les entitats locals per millorar les habilitats comunicatives del personal tècnic dels SLO i que afavoreixen els vincles, l'apropament i la relació d'aquest amb el teixit empresarial.
- Imatge
- Organitzadors
- Enllaç web
- https://www.diba.cat/web/agenda/-/comunicaci%C3%B3-efica%C3%A7-amb-l-empresa-per-als-serveis-locals-d-ocupaci%C3%B3
- Telèfon
- 934 022 538
- Correu de contacte
- smt.formacio@diba.cat
- Nom del lloc
- Recinte de l'Escola Industrial sala 1B el Vagó
- Adreça
- Recinte de l'Escola Industrial sala 1B el Vagó
- Codi postal
- Nom del municipi
- Localització
- 41.3895890,2.1482784
- Web
- Col·laboradors
- Municipi
- Temes
- 1
- Etiquetes
- Ajuntaments; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Formació
- Categoria
- ajuntaments; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; formacio
- Relació amb el punt
- Preu
- Peu Imatge
- Durada
- Observacions d'horari
- Dies
- Tipus
- Públic
- Observacions
- Comarca
- Documentació
- Assistents
- Aforament
- 15
- Inscripció
- https://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=18657
- Cos
- Objectius específics Afavorir i potenciar les habilitats comunicatives per al desenvolupament de les tasques del personal tècnic dels SLO. Millorar els processos comunicatius interpersonals. Treballar les habilitats que milloren la comunicació. Aprofundir en els diferents tipus de comunicació. Conèixer quins són els aspectes bàsics a tenir en compte abans d'iniciar l'apropament amb l'empresa. Adquirir algunes de les habilitats necessàries per a la venda dels serveis del SLO a les empreses. Continguts Procés comunicatiu. La comunicació, factor clau per vendre les nostres serveis. Els nostres interlocutors / clients són diferents. Tipus de comunicació. Habilitats personals per a una comunicació eficaç. Barreres a la comunicació. Comunicació verbal i no verbal. Comunicació telefònica: preparar la trucada. Comunicació escrita: com redactar e-mails eficaços. Persuasió i influència: generació de confiança i altres. Tractament d'objeccions: quines són les més freqüents i com rebatre-les. Sessions de Role-play: casos pràctics. Què cal saber abans d'iniciar el contacte amb l'empresa. Tècniques de venda efectives per vendre els serveis dels SLO. Com assolir l'èxit en el nostres processos de captació i fidelització.
- Cercador/Codi
- nominatim/TIMEOUT
- Url Inscripcions
- Identificador secundari