ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba369579788 Inauguració del V Maridatge dels Sentits: perfum, flors i enogastronomia a Teià 2022-05-21 00:00:00 2022-05-21 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-del-v-maridatge-dels-sentits-perfum-flors-i-enogastronomia 934 049 296 gs.comerc@diba.cat Plaça de l'Ajuntament, Teià Plaça de l'Ajuntament, Teià 41.5004100,2.3197900 1 Comerç i consum; Esdeveniments; Maresme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Vilamala Bastarras, Sergi; Inauguració i/o cloenda; Teià comerc_i_consum; esdeveniments; maresme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; vilamala_bastarras_sergi; inauguracio_io_cloenda; teia De 10.30h a 12.30h <p style='text-align: justify;'>Molt Hble. Sr. Roger Torrent, conseller d’Empresa i Treball</p> <p style='text-align: justify;'>Sr. Andreu Bosch, alcalde</p> <p style='text-align: justify;'>Regidors i Regidores de l'Ajuntament de Teià</p> <p style='text-align: justify;'>Sr. Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369595241 Consell Directiu de l'Organisme de Gestió Tributària (ORGT) 2022-05-26 00:00:00 2022-05-26 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-directiu-de-l-organisme-de-gestio-tributaria-or-12 Reunió telemàtica: Microsoft Teams Reunió telemàtica: Microsoft Teams 1 Administració local; diputat/diputada; Díaz Romero, Pilar; Ruíz Novella, Carlos; Garcia i Cañizares, Joan Carles; Fortuny Camarena, Carmela; Guijarro Palma, Rubén; Reunió; general administracio_local; diputatdiputada; diaz_romero_pilar; ruiz_novella_carlos; garcia_i_canizares_joan_carles; fortuny_camarena_carmela; guijarro_palma_ruben; reunio; general A les 8:30h <p>President: Carles Ruiz Novella</p> <p>Vocals:</p> <p>- Pilar Díaz Romero</p> <p>- Rubén Guijarro Palma</p> <p>- Carmela Fortuny i Camarena</p> <p>- Joan Carles Garcia i Cañizares</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369573652 Reunió amb la Secretaria d'Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya 2022-03-22 15:00:00 2022-03-22 16:00:00 Tancar punts de col·laboració que puguin aparèixer el Pacte Nacional per a la Indústria https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-secretaria-d-empresa-i-competitivitat-de-la-generalitat-de-catalunya-1 Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta - Travessera de les Corts, 131-159 Barcelona Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta - Travessera de les Corts, 131-159 Barcelona 41.3816915,2.1258423 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Sra. Natalia Mas, directora general d'Indústria de la Generalitat</p> <p>Sr. Albert Castellanos, secretaria d'Empresa i Competitivitat de la Generalitat</p> <p>Sr. Roger Romagosa, coordinador de projectes transversals DGI/ACCIÓ de la Generalitat</p> <p>Sra. Eva Menor, diputada presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona​​​​​​​</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba363908950 Anàlisi i gestió de dades en el màrqueting digital dels museus 2022-04-19 12:00:00 2022-05-10 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/an%C3%A0lisi-i-gesti%C3%B3-de-dades-en-el-m%C3%A0rqueting-digital-dels-museus 934 022 566 o.patrimonic@diba.cat Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 Presentació Proposem una formació per aprendre a analitzar i gestionar les dades en l´ús de les tècniques de marketing digital per a una millor comunicació i difusió dels continguts i activitats dels museus. Durant les sessions, els participants posaran en pràctica l’explicat creant un document per utilitzar en el seu pla de comunicació en línia. Metodologia La docent explicarà el funcionament de Google Analytics i proposarà exercicis als participants per posar-lo en pràctica. A cada sessió, els participants crearan un document que acabaran fora de classe i que els serà d’utilitat en el seu pla de comunicació online. Curs amb prova d’aprofitament Al final de les sessions, els participants lliuraran en PowerPoint el document fet al llarg de les classes com a exercici pràctic per posar en correlació les dades i un perfil creat. L’exercici es podrà acabar fora de les sessions si no ha donat temps abans, i l’avaluació final serà d’apte o no apte. Formadora | Montserrat Peñarroya Farell Graduada en Turisme i Postgrau en Màrqueting Internacional i Comerç Exterior, és consultora, investigadora i docent experta en entorn Web i Màrqueting Digital, i directora de 3isic, l'Institut Internacional d'Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement. PROGRAMA (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba362587005 Espai Claustre amb Begoña Roman: Polítiques culturals i educatives. Propostes per a una visió conjunta i integral 2022-03-01 10:00:00 2022-03-03 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/pol%C3%ADtiques-culturals-i-educatives.-propostes-per-a-una-visi%C3%B3-conjunta-i-integral 934 022 565 oerc.formacio@diba.cat Edició virtual. Plataforma ZOOM Edició virtual. Plataforma ZOOM 1 L’Espai claustre és un cicle formatiu on es posa l’èmfasi en la creació de continguts i interacció directa amb el docent, compta amb un nombre reduït de participants. Es treballa la reflexió i el diàleg sobre qüestions que tenen a veure amb la cultura, el pensament i les tendències emergents. Aquest cicle agafa el seu nom del claustre renaixentista del Pati Manning, on es troba ubicat el Centre d’Estudis i Recursos Culturals. Espai Claustre amb Begoña Roman: Polítiques culturals i educatives. Propostes per a una visió conjunta i integral La unió entre les polítiques culturals i educatives és una qüestió que pocs posarien en dubte avui dia. I tanmateix encara ens costa molt establir polítiques conjuntes en aquests àmbits, amb activitats que tinguin una implicació i una traducció directa en el dia a dia dels ciutadans. Les escoles, tant les que imparteixen ensenyaments reglats com les que no, són un viver de primer ordre per implementar aquestes polítiques, sense oblidar els equipaments culturals com centres cívics o biblioteques. El curs vol tenir en compte també experiències de bones pràctiques que s’hagin desenvolupament en els municipis i que tinguin com a centre la relació indestriable entre la cultura i l’educació. El curs vol incidir, a més, en la necessitat de disposar de criteris compartits per tal de jerarquitzar i dinamitzar projectes, a més de promoure canvis en els professionals i la gestió dels projectes a partir de criteris ètics i aprendre la transparència i la gestió del conflicte. Docent Begoña Román Maestre Begoña Román Maestre és professora agregada a la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona. És membre del grup consolidat de recerca de la Generalitat de Catalunya 'Aporia: Filosofia contemporània, Ètica i Política'. Presideix el Comitè d'Ètica de Serveis Socials de Catalunya. És vocal del Comitè de Bioètica de Catalunya, del Comitè per la integritat en la recerca de Catalunya i del Comitè d'ètica assistencial de l'Hospital clínic de Barcelona. El seu àmbit d'especialització és la Bioètica i l'ètica aplicada a entorns professionals i organitzatius. Ha publicat seixanta articles en revistes especialitzades. Entre els seus llibres cal destacar: Ética de los servicios sociales (Herder, 2016) i ¿Quo vadis, Universidad? (Universitat Oberta de Catalunya, 2016, en col·laboracio amb F. Esteban). PROGRAMA (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369561438 Taula Reindustrialtzació de Robert Bosch 2022-04-11 10:00:00 2022-04-11 11:00:00 Seguiment i posada al dia de les actuacions del projecte de reindustrialització https://www.diba.cat/web/agenda/-/taula-reindustrialtzaci%C3%B3-de-robert-bosch Virtual Virtual 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Sra. Cristina de la Cruz, consellera d'Empresa i Ocupació del Consell Comarcal de l'Alt Penedès</p> <p>Sr. Èric Gómez, cap del Servei de Desenvolupament i Ocupació del Consell Comarcal de l'Alt Penedès</p> <p>Sr. Jordi Carbonell, subdirector general d'Inversió Industrial de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Sr. Àlex Llovet, responsable Àrea de Serveis a l'Empresa del SOC</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Xavi Revuelta, alcalde de Castellet i la Gornal</p> <p>Sr. Carlos Teruel, UGT</p> <p>Sra. Imma Tello, UGT</p> <p>Sr. Tomàs Díar, CCOO</p> <p>Sr. Oriol Solé, CCOO</p> <p>Sr. Pedro Giménez, CCOO</p> <p>Sr. Santiago Sans, representant de l'empresa GCR</p> <p>Sr. Juan José Berbel, soci Consultoria Metyis</p> <p>Sr. Javier Nieto, soci Consultoria Metyis</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369563811 Presentació proves pilot d’inversió del pressupost municipal en infància- Ajuntament de Sitges 2022-05-23 10:00:00 2022-05-23 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-proves-pilot-d-inversi%C3%B3-del-pressupost-municipal-en-inf%C3%A0ncia-ajuntament-de-sitges Zoom Zoom 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Presentació llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; presentacio <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Aurora Carbonell i Abella, Alcaldessa de Sitges </span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Luis Miguel García Alcaraz, Primer Tinent d’Alcaldessa, Regidor de Relacions Institucionals, Turisme, Impuls Econòmic i Projectes Estratègics</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>David Martínez Lluís, Segon Tinent d’Alcaldessa, Regidor d’Educació, Tradicions i Festes</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Júlia Vigó Pasqual, Tercera tinent d’Alcaldessa, Drets Socials, Ciutadania i Igualtat, i Habitatge</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Jaume Monasterio i Miró, Quart tinent alcaldessa, Regidor de Serveis Urbans i Mobilitat i d’Esports</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Jose Maria Martínez Carbajosa, cinquè tinent d’Alcaldessa, regidor de Governació i adjunt de Serveis Urbans i Territorials a Les Botigues i Garraf</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Eduard Terrado i Pablo, Sisè tinent d’Alcaldessa, Regidor d’Urbanisme i Disciplina urbanística i d’Espais Naturals.</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Xavier Roig Juan, Setè Tinent d’Alcaldessa, Regidor Sostenibilitat, Canvi Climàtic i Transició Energètica</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Carme Almirall i Viñola, Regidoria de Hisenda i Contractació, d’Organització i Recursos Humans, Atenció Ciutadana i Processos i de Tecnologia</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elisabeth Pérez Ribas, Regidora de participació i Transparència, Salut pública i Benestar animal.</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Guillem Escolà Hueso, Regidor d’esdeveniments, Ocupació de via pública i Disciplina d’activitats, Regidor de Platges, de promoció econòmica i ocupació.</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Xavier Salmerón Carbonell, Regidor de Cultura, i de Joventut</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Fermí Sanchez Ferrer, Director d’àrea de serveis a les persones</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Mercè Muntané Peris, Cap de departament d’educació i joventut</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Silvia Alba, Cap de Serveis Socials</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens, coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Marta Castillo, Fundación Tomillo </span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba365767032 Reunió amb l'Ajuntament de Malgrat de Mar 2022-02-22 00:00:00 2022-02-22 23:59:59 Reunió per conèixer a la nova alcaldessa i tractar temes relacionats amb el desenvolupament econòmic, el turisme i el comerç https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-malgrat-de-mar Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 135, 08028 Barcelona Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 135, 08028 Barcelona 41.3817317,2.1258423 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Comerç i consum; Economia i treball; Turisme; Esdeveniments; Maresme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; De 5.001 a 20.000; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Reunió; Malgrat de Mar villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; comerc_i_consum; economia_i_treball; turisme; esdeveniments; maresme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; de__5001_a_20000; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; reunio; malgrat_de_mar Imatge de la jornada A les 11.30h <p>Sra. Sònia Viñoles, alcaldessa de Malgrat de Mar</p> <p>Sr. Ludwig Haski, regidor de Turisme, Comerç, Indústria i Pagesia, Esports i Benestar Social</p> <p>Sra. Eva Menor, diputada Presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba362587112 Propietat intel·lectual en la gestió cultural 2022-03-15 00:00:00 2022-03-16 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/propietat-intel%C2%B7lectual-en-la-gesti%C3%B3-cultural-1 934 022 565 oerc.formacio@diba.cat Edició virtual. Plataforma ZOOM Edició virtual. Plataforma ZOOM 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual. Programa 15 de març 10:00 - 11:00 h: Introducció general a la propietat intel·lectual. Legislació principal que afecta l’àmbit de la cultura. 11:00 - 12:00 h: Com afecta la propietat intel·lectual en la tasca diària de la gestió cultural? 16 de març 10:00 - 11:30 h: La propietat intel·lectual i la gestió cultural. La seva importància en l’àmbit de les arts escèniques, visuals, de la comunicació i del patrimoni 11:30 - 12:00 h: Conclusions del curs. Torn final de preguntes Docent Cristina Calvet Advocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística. Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba366886535 Inauguració del Saló del Turisme B-TRAVEL 2022-04-01 12:00:00 2022-04-01 14:00:00 Acte inaugural del saló B-TRAVEL. https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-del-sal%C3%B3-del-turisme-b-travel Recinte Montjuïc. Fira de Barcelona. Recinte Montjuïc. Fira de Barcelona. 41.3742600,2.1510500 1 Villamayor Caamaño, Javier; Barcelonès; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garrido Tinta, Abigail; Bravo Letelier, Soledad Paula; Inauguració i/o cloenda; Barcelona villamayor_caamano_javier; barcelones; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; garrido_tinta_abigail; bravo_letelier_soledad_paula; inauguracio_io_cloenda; barcelona <p>Roger Torrent, conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.</p> <p>Abigail Garrido Tinta, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Soledad Bravo Letelier, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Javier Villamayor Caamaño, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Anna Sánchez Orensanz, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Altres assistents d'altres entitats.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba349616649 Confluències 2021 2021-04-26 00:00:00 2021-04-26 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-//confluencies-2021 934 022 566 o.patrimonic@diba.cat Seminari en línia Seminari en línia 1 Ajuntaments; Ciutadania; Cultura; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Cultura; general; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona ajuntaments; ciutadania; cultura; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_cultura; general; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Presentació El procés de digitalització s’ha accelerat de manera imprevisible en el darrer any i s’ha estès a moltes esferes de manera precipitada, sense una reflexió prèvia. Els sectors basats en la presencialitat s’han hagut de reinventar incorporant amb urgència el paradigma digital. En els museus ja sabíem que la visita no ho era tot i que la mera exposició dels objectes no en justifica la seva existència. Pensar en aquestes transformacions i quines en són les implicacions en tots els àmbits esdevé, doncs, una necessitat. Com es posicionen els museus, en tant que espais de coneixement, en la societat del coneixement actual? Quin paper hi juguen els continguts digitals si volem reivindicar, alhora, el seu valor com a espais de socialització, de lloc de trobada i vivència, de generació de sentit de comunitat i de pertinença? Com conjugar aquesta doble necessitat de presencialitat i d’esdevenir entorns digitals significatius? Per reflexionar entorn a aquestes qüestions, l’Espai Confluències comptarà amb Liliana Arroyo, doctora en Sociologia, especialista en innovació social digital, i amb Carles Sora, director del Centre de la Imatge i la Tecnologia multimèdia de l’UPC. Eduard Bech, museòleg al capdavant del Museu de l’Empordà, conduirà el diàleg entre els dos convidats. Programa Dilluns 26 d'abril de 2021, en format webinar 11.45 h Accés a la connexió 12.00 h Benvinguda i presentació de la sessió. 12.15 h Diàleg-debat amb Carles Sora i Liliana Arroyo i conducció d’Eduard Bech 13.15 h Intervencions i preguntes dels assistents 13.45 h Finalització i comiat Participants Liliana Arroyo Moliner. Doctora en Sociologia, és experta en transformació digital i impacte social. Ha participat com a membre de l’equip investigador en diversos projectes de diferents àrees de la sociologia, amb l’objectiu comú de comprendre fenòmens socials i canvis importants en l’esfera col·lectiva. Actualment investiga quin impacte social tenen les eines digitals en la manera de fer, de sentir i de relacionar-nos. Ha publicat un assaig sobre l'experiència digital dels joves, Tu no ets la teva selfie (Pagès Editors). Participa regularment en espais no acadèmics per a la transferència del coneixement. escriu als diaris Ara i El Periódico, entre d’altres, i ha col·laborat en programes de RAC1 i TV3. Carles Sora Domenjó. Doctor en Comunicació Interactiva, és professor i investigador de mitjans digitals i treballa en la intersecció entre la tecnologia, les arts i la cultura. És director del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la Universitat Politècnica de Catalunya. Ha presentat el seu treball en diversos fòrums internacionals i ha treballat en més de 25 projectes professionals d'arts visuals, teatre i difusió científica. La seva activitat acadèmica l’ha dut a fer més de 40 conferències en diverses universitats, congressos i centres culturals, destacant Emerson College (Boston), MIT (Boston) i UPV (València) i ha participat en diversos projectes competitius de recerca nacionals i europeus. Eduard Bech i Vila. Llicenciat en Història de l’Art i Màster en Gestió del Patrimoni Cultural, és el director del Museu de l’Empordà (Figueres) des del 2017 i docent al Màster en Gestió Cultural de la UB en la producció d’exposicions des del 2012. Amb una àmplia formació en educació i en estratègies comunicatives i de continguts en l’àmbit del patrimoni cultural, ha coordinat els programes públics i les exposicions temporals del Museu Agbar de les Aigües i ha estat durant set anys el responsable de la programació i la gestió del Museu dels Sants així com de la comunicació dels Museus d’Olot, on hi ha liderat projectes relacionats amb l’àmbit digital. Informació pràctica Inscripcions fins al dimecres 21 d’abril A través de Gestforma (aplicatiu per al personal públic dels ens locals de la província de Barcelona). Interessats sense accés a Gestforma, a través del següent enllaç. Connexió El dijous 22 d’abril s’enviarà l’enllaç per l’assistència en línia. #confluenciesXML21 Twitter: @patcdiba @CulturaDIBA Facebook: @XarxaMuseusLocals @culturaDIBA 🔗 Enllaç als continguts de Confluències 2020 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba362697464 Telefonia mòbil i difusió d’activitats culturals 2022-03-29 10:00:00 2022-03-31 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/telefonia-m%C3%B2bil-i-difusi%C3%B3-d-activitats-culturals-1 934 022 565 oerc.formacio@diba.cat Edició virtual. Plataforma ZOOM Edició virtual. Plataforma ZOOM 1 Una bona part de la comunicació que establim de manera diària té lloc a través dels dispositius de telefonia mòbil, especialment tot allò relatiu a les connexions a Internet, però també a l’ús d’aplicacions com WhatsApp i xarxes socials de tota mena. Aquest curs està enfocat de manera directa a com poden els ajuntaments difondre les seves activitats a través de la telefonia mòbil, tot aprofitant les xarxes socials i els missatges de WhatsAp. Aquesta comunicació, tanmateix, ha de saber-se dosificar d’una manera racional, ja que el ciutadà tendeix a rebutjar les comunicacions invasives, prolixes o reiterades. D’aquesta manera cal saber segmentar bé a qui adrecem els missatges i conèixer les preferències dels ciutadans abans de fer la difusió pertinent. Totes aquestes estratègies seran analitzades de manera detallada en aquest curs, pensat per a tècnics de cultura que tenen cura també dels aspectes comunicatius, o que treballen de manera directa amb els departaments de comunicació municipals. Programa 29 de març 10:00 - 10:45 h: Explicació teòrica dels canals de WhatsApp i Telegram, amb exemples de bones pràctiques. 10:45 - 11:30 h: Exercicis en grup per posar en pràctica la teoria explicada. Creació d’un pla de contingut. Escollir un bon canal i preparació dels primers missatges. 11:30 - 12:00 h: Presentació i posada en comú de les resolucions dels exercicis. 31 de març 10:00 - 10:45 h: Explicació teòrica de les noves eines comunicatives que ofereixen les xarxes (Streaming, Reels, Spaces, My Business) i exemples de bones pràctiques. 10:45 - 11:30 h: Exercicis en grup. 11:30 - 12:00 h: Presentació i posada en comú de les resolucions dels exercicis. Docent Roger Rodríguez Responsable del departament digital de Both. People & Comms. amb més de 7 anys d'experiència en comunicació digital. Expert en desenvolupament de continguts i narrativa en entorns híbrids. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369505808 185 Aniversari del Conservatori del Liceu 2022-05-21 19:00:00 2022-05-21 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-bisbe-de-v-3 Gran Teatre del Liceu. La Rambla, 51 de Barcelona Gran Teatre del Liceu. La Rambla, 51 de Barcelona 41.3804540,2.1732700 1 Àrea de Presidència; diputat/diputada; Presidència; Marín Martínez, Núria; Altres area_de_presidencia; diputatdiputada; presidencia; marin_martinez_nuria; altres 19:30h <p>Núria, Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sergi Ferrer-Salat, president del Conservatori del Liceu</p> <p>Maria Serrat, directora general del Conservatori del Liceu</p> <p>Laura Borràs, presidenta del Parlament de Catalunya</p> <p>Altres personalitats</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369513408 Tractament al Recinte de l’Escola Industrial 2022-05-25 2022-05-25 00:00:00 2022-05-25 23:59:59 Tractament Enfront morrut de les palmeres https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-al-recinte-de-l-escola-industrial-2022-05-25 Recinte Escola Industrial, carrer Comte d'Urgell, 187, Barcelona Recinte Escola Industrial, carrer Comte d'Urgell, 187, Barcelona 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 07:00 a 18:00 Empresa: FITOPATOLAGIA I NATURA, S.L. Tipus de tractament: Morrut de les palmeres Productes utilitzats: Palmanem (Steinemema carpocapsae) Mètode d'aplicació: Inundació a l’ull de la palmera (amb dutxa) Termini de seguretat: Fins que l’arbre deixi de gotejar o s’assequi el producte Es tracta d’un tractament biològic, no químic. A més a més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat Restringir l’accés únicament al personal de l’empresa aplicadora Tancar portes i finestres dels edificis fins a finalitzar el tractament Es recomana ventilar els espais tractats abans de permetre la seva utilització Per a urgències en cas d’exposició: Institut Nacional de Toxicologia (tel. 91 562 04 20) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba362578818 Creació, seguiment i avaluació de projectes culturals (2a edició) 2022-02-15 10:00:00 2022-02-17 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/creaci%C3%B3-seguiment-i-avaluaci%C3%B3-de-projectes-culturals-2a-edici%C3%B3- 934 022 565 oerc.formacio@diba.cat Edició virtual. Plataforma ZOOM Edició virtual. Plataforma ZOOM 1 Aquest curs tractarà què entenem per projecte cultural i com se’n pot crear un tot partint de zero, amb una exposició clara i didàctica de les diferents fases de què ha de constar un projecte. Per tant el curs ha de proporcionar eines per a l’elaboració i posada en marxa d’un projecte cultural, tot partint de la necessitat de la planificació en les polítiques culturals municipals, tot plegat d’acord amb els criteris de governança. Estructurar d’aquesta manera la nostra feina vol dir posar l’èmfasi en la necessitat del treball amb diferents agents i departaments municipals, així com subratllar la vinculació de les propostes amb les línies estratègiques dels municipis en matèria de cultura. Planificar també vol dir vincular les nostres visions amb les línies estratègiques dels municipis en matèria de cultura, així com incidir en la importància del seguiment i avaluació dels projectes culturals. Crear un projecte també implica tractar els consensos i divergències a l’hora d’elaborar-lo. D’aquí que la governança sigui fonamental a l’hora de parlar amb tots els agents implicats. Docent Elisabet Parés Albors Elisabet Parés Albors és màster en Gestió Cultural per la Universitat Pompeu Fabra. És la cofundadora del segell editorial StendhalBooks i BeyleBooks. L’any 2016 fundà, al costat d’Alvaro García, Karakter Studio, empresa dedicada a la Gestió Cultural i producció editorial. Ha impulsat el Festival CREA a L’Hospitalet de Llobregat, i és la directora i fundadora del Festival Berdache , així com de la xarxa d’agents culturals de L’Hospitalet de Llobregat ElDistrito.cat, empresa que cohesiona i dona serveis al col·lectiu artístic del Districte Cultural de la ciutat. Aquest 2020 ha impulsat la Galería on line MyPlace i accions formatives vinculades per la digitalització d’obra de la mà d’AEBALL. Aquest 2021 ha creat el Curs de Disseny i Gestió de Projectes Culturals amb CIFO LH i ha creat el programa televisiu L’ORGULL, en coproducció amb Xarxa de televisions locals i Betevé. Paral·lelament a això, forma part de la junta de Pride BCN i de la Cambra de Comerç de L’Hospitalet de Llobregat. En aquest vídeo, corresponent al CoNCA_Lab1, Elisabet Parés ens explica la seva noció de projecte i com cal treballar per crear complicitats entre els agents culturals que hi intervenen. Podeu llegir l'entrevista a l'Elisabet Parés a Interacció. Programa (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba365679126 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (2a edició) 2022-04-20 10:00:00 2022-04-22 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/propietat-intel%C2%B7lectual-en-la-gesti%C3%B3-cultural-2a-edici%C3%B3- 934 022 565 oerc.formacio@diba.cat Edició virtual. Plataforma ZOOM Edició virtual. Plataforma ZOOM 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual. Programa 20 d'abril 10:00 - 11:00 h: Introducció general a la propietat intel·lectual. Legislació principal que afecta l’àmbit de la cultura. 11:00 - 12:00 h: Com afecta la propietat intel·lectual en la tasca diària de la gestió cultural? 22 d'abril 10:00 - 11:30 h: La propietat intel·lectual i la gestió cultural. La seva importància en l’àmbit de les arts escèniques, visuals, de la comunicació i del patrimoni 11:30 - 12:00 h: Conclusions del curs. Torn final de preguntes Docent Cristina Calvet Advocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística. Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369260986 Reunió amb l'Ajuntament de l'Esquirol 2022-05-17 00:00:00 2022-05-17 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-l-esquirol-1 Recinte Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta Recinte Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta 41.3882970,2.1490500 1 Osona; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; L'Esquirol osona; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; pons_i_vendrell_pere; lesquirol 11:30 <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Àlex Montanyà, alcalde de l'Esquirol</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369478403 Assemblea General Consorci Parc del Foix 2022-05-24 00:00:00 2022-05-24 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/assemblea-general-consorci-parc-del-f-10 Reunió telemàtica: Microsoft Teams. Reunió telemàtica: Microsoft Teams. 41.3880330,2.1492970 1 Medi ambient; Territori i parcs naturals; Àrea d’Infraestructures i Territori; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Acció Climàtica i Transició Energètica; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Junyent Torras, Valentí; general medi_ambient; territori_i_parcs_naturals; area_dinfraestructures_i_territori; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; accio_climatica_i_transicio_energetica; reunio; pons_i_vendrell_pere; junyent_torras_valenti; general Inici a les 13:30 hores <p>Vicepresident, Valentí Junyent i Torras</p> <p>Vocal, Pere Pons i Vendrell</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369458959 Reunió amb l'Ajuntament de Badalona 2022-05-19 12:00:00 2022-05-19 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-badalona-2 Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta 41.3882970,2.1490500 1 Barcelonès; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Badalona barcelones; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; reunio; pons_i_vendrell_pere; badalona <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Jordi Subirana, regidor delegat d'Espais Públic</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369409798 Taula de representació territorial del projecte de candidatura als Jocs Olímpics i Paralímpics d’Hivern Pirineus-Barcelona 2022-05-19 12:00:00 2022-05-19 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/taula-de-representaci%C3%B3-territorial-del-projecte-de-candidatura-als-jocs-ol%C3%ADmpics-i-paral%C3%ADmpics-d-hivern-pirineus-barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Esports; Jornades, congressos i seminaris; Àrea d'Educació; Educació; Escudé Rodríguez, David; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona esports; jornades_congressos_i_seminaris; area_deducacio; educacio; escude_rodriguez_david; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>David Escudé, diputat delegat d'Esports</p> <p>Representants de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Representants dels Consells Comarcals</p> <p>Representants de la resta de Diputacions</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369408770 125 Aniversari Reial Club de Polo de Barcelona 2022-05-18 18:00:00 2022-05-18 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/125-aniversari-reial-club-de-polo-de-barcelona Ajuntament de Barcelona. Sala Cent Ajuntament de Barcelona. Sala Cent 41.3955350,2.1575980 1 Esports; Esdeveniments; Barcelonès; Àrea d'Educació; Educació; Escudé Rodríguez, David; Altres; Barcelona; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès esports; esdeveniments; barcelones; area_deducacio; educacio; escude_rodriguez_david; altres; barcelona; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>David Escudé, diputat delegat d'Esports i regidor d'Esports de Barcelona</p> <p>Jaume Collboni, 1er tinent d'alcalde</p> <p>Regidors, regidores Ajuntament de Barcelona</p> <p>Presidència, socis i sòcies Reial Club de Polo Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369293597 Reunió amb l'Ajuntament de Montgat 2022-05-18 10:00:00 2022-05-18 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-montgat Can Serra, Rambla Catalunya, 126, Barcelona Can Serra, Rambla Catalunya, 126, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assistents Ajuntament de Montgat:</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Marian Sotos- Regidora de Recursos Humans, Benestar Social, Promoció de la Salut, Família, Gent Gran i Polítiques d'Igualtat</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>José Antonio Monteagudo- Assessor alcaldia</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assistents Diputació de Barcelona:</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials (telemàtic)</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elena Lledós- Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369291398 Comissió Especial de Comptes del Consorci del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) 2022-05-26 00:00:00 2022-05-26 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-general-del-consorci-del-centre-de-cultura-contemporania-de-barcelona-cc-12 Reunió virtual: Microsoft Teams. Reunió virtual: Microsoft Teams. 41.0000000,2.0000000 1 Cultura; Administració local; Àrea de Cultura; diputat/diputada; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Marín Martínez, Núria; Reunió; general cultura; administracio_local; area_de_cultura; diputatdiputada; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; marin_martinez_nuria; reunio; general Inici a les 16:30 hores <p>Presidenta, <span style='line-height: 1.4;'>Núria Marín Martínez</span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369293664 Entrevista projecte Nexes- La Vanguardia 2022-05-18 11:00:00 2022-05-18 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/entrevista-projecte-nexes-la-vanguardia Telefònica Telefònica 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Entrevista area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; entrevista <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Lluïsa Moret - Presidenta delegada de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social<b> </b></span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369257442 Reunió de l'Àrea d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial (DIBA) amb la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). 2022-05-16 09:00:00 2022-05-16 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-de-%C3%80rea-d-innovaci%C3%B3-governs-locals-i-cohesi%C3%B3-territorial-diba-amb-la-universitat-polit%C3%A8cnica-de-catalunya-upc-. Rambla de Catalunya, 126, 08008 Barcelona Rambla de Catalunya, 126, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Pérez Sánchez, Nicolasa; Forcadell Esteller, Francesc Xavier area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; perez_sanchez_nicolasa; forcadell_esteller_francesc_xavier <ul> <li>Sr. Jordi Ros Ballesteros, Vicerector de Arquitectura, Infraestructures y Territori a la UPC</li> <li>Sra. Carme Fenoll Clarabuch, Directora de l'Àrea de Cultura i Comunitat a la UPC</li> <li>Sr. Xavier Forcadell i Esteller, coordinador de Àrea d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial (DIBA)</li> <li>Sra. Nico Pérez Sánchez, gerent de la Gerència de Serveis d’Assistència al Govern Local</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369203853 Reunió amb Ajuntament de Begues 2022-03-16 10:00:00 2022-03-16 11:00:00 Tractar temes relacionats amb l'economia https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-ajuntament-de-begues Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Comerç i consum; Economia i treball; Esdeveniments; Baix Llobregat; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; De 5.001 a 20.000; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Begues villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; comerc_i_consum; economia_i_treball; esdeveniments; baix_llobregat; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; de__5001_a_20000; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; begues <p>Sra. Maria Llauradó, 2a tinenta d'alcalde</p> <p>Sr. Xavier Teixidor, tècnic</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369296577 Comissió Executiva Consorci Parc Agrari Baix Llobregat 2022-05-25 00:00:00 2022-05-25 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissio-executiva-consorci-parc-agrari-baix-llobre-20 Sessió a través de mitjans telemàtics Sessió a través de mitjans telemàtics 41.3414700,2.0782600 1 Medi ambient; Territori i parcs naturals; Àrea d’Infraestructures i Territori; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Acció Climàtica i Transició Energètica; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Tarin Canales, Josep; Junyent Torras, Valentí; general medi_ambient; territori_i_parcs_naturals; area_dinfraestructures_i_territori; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; accio_climatica_i_transicio_energetica; reunio; pons_i_vendrell_pere; tarin_canales_josep; junyent_torras_valenti; general Inici a les 16:00h <p>President delegat de l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons i Vendrell</p> <p>Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals, Valentí Junyent i Torras</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369461951 Reunió amb l'Associació de Premsa Comarcal 2022-05-19 17:00:00 2022-05-19 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-bisbe-de-v-2 Can Serra, despatx de la Presidenta, Rambla Catalunya, 126 de Barcelona Can Serra, despatx de la Presidenta, Rambla Catalunya, 126 de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; diputat/diputada; Presidència; Marín Martínez, Núria; Reunió area_de_presidencia; diputatdiputada; presidencia; marin_martinez_nuria; reunio 17:30h <p>Núria, Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Francesc Fàbregas</p> <p>Núria Piera, directora de l'empresa Publidaser</p> <p>Òscar Cabana, editor i director del setmanari La Comarca d'Olot</p> <p>Sita Vilaró, coordinadora de l'Associació</p> <p>Xavier Casinos, director de Premsa i Comunicació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369461831 Reunió amb la Fundació Catalunya Europa 2022-05-19 11:00:00 2022-05-19 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-fundacio-catalana-de-l-espo-1 Can Serra, despatx de la Presidenta, Rambla Catalunya, 126 de Barcelona Can Serra, despatx de la Presidenta, Rambla Catalunya, 126 de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Marín Martínez, Núria; Reunió fernandez_gonzalez_daniel; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; marin_martinez_nuria; reunio 11:00h <p>Núria, Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Josep M. Vallès, president Fundació Catalunya Europa</p> <p>Pau Mas, director Fundació Catalunya Europa</p> <p>Dani Fernández, director de Serveis de Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369457878 Reunió amb l'Ajuntament de Viladecans 2022-05-19 11:00:00 2022-05-19 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-viladecans-4 Videoconferència Teams Videoconferència Teams 1 Baix Llobregat; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Viladecans baix_llobregat; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; reunio; pons_i_vendrell_pere; viladecans <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Richard Calle, president de l'Àmbit de Transició Ecològica i Promoció de la Ciutat i Tinent d'alcalde de l'Àrea de Planificació Territorial de Viladecans</p> <p>Enric Serra , director de l'Àrea de Planificació Territorial de Viladecans</p> <p>Anabel Camacho, directora de l'Àrea d'Espai Públic de Viladecans</p> <p>Toni Chaves, cap del departament de Territori i Ciutat de Viladecans</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369480265 Sopar-Networking amb PIMEC Vallès Occidental: Parlem d'Infraestructures i logística 2022-05-18 00:00:00 2022-05-18 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sopar-networking-amb-pimec-vall%C3%A8s-occidental-parlem-d-infraestructures-i-log%C3%ADstica Masia Can Ametller (Camí de Can Ametller, s/n, 08195 Sant Cugat del Vallès, Barcelona) Masia Can Ametller (Camí de Can Ametller, s/n, 08195 Sant Cugat del Vallès, Barcelona) 41.4779818,2.0462158 1 Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Altres; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; altres; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona A les 19.45h <p>Ramon Tremosa, diputat al Parlament de Catalunya, professor d’Economia a la Universitat de Barcelona i autor de diversos llibres en matèria d’infraestructures</p> <p>Josep Maria Catalán, president de PIMEC Vallès Occidental</p> <p>Ignasi Sayol, president de PIMEC Logística i del Clúster Logístic de Catalunya</p> <p>Eva Menor, diputada Presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Altres autoritats</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369298989 Inauguració del UNESCO World Higher Education Conference 2022 (WHEC) 2022-05-18 12:00:00 2022-05-18 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/trobada-institucional-de-les-presidentes-i-els-presidents-de-la-diputacions-catalanes-a-la-diputacio-de-giro-1 Auditori de la Fira de Barcelona. Avda. Maria Cristina. Auditori de la Fira de Barcelona. Avda. Maria Cristina. 41.3749300,2.1531300 1 Fernández González, Daniel; Àrea de Presidència; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Presidència; Educació; Díaz Romero, Pilar; Tarragona Piñol, Neus; Marín Martínez, Núria; Monràs Galindo, Josep; Jornada; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès fernandez_gonzalez_daniel; area_de_presidencia; area_deducacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; presidencia; educacio; diaz_romero_pilar; tarragona_pinol_neus; marin_martinez_nuria; monras_galindo_josep; jornada; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres 12:00h <p>Núria Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Pilar Díaz, diputada adjunta de la Presidència i delegada de Relacions Internacionals</p> <p>Josep Monràs, diputat president de l'Àrea d'Educació, Esports i Joventut</p> <p>Pere Aragonès, president de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Joan Subirats, ministre d'Universitats</p> <p>M. Eugènia Gay, delegada del Govern a Catalunya</p> <p>Ada Colau, alcaldessa de Barcelona</p> <p>Audrey Azoulay, directora general de la UNESCO</p> <p>Daniel Fernández, director de serveis de Presidència</p> <p>Altres personalitats</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369501905 Sopar solidari “Mou-te per la infància amb pluridiscapacitat” 2022-06-16 20:30:30 2022-06-16 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sopar-solidari-mou-te-per-la-inf%C3%A0ncia-amb-pluridiscapacitat- Restaurant el Xalet de Montjuïc Avinguda Miramar, 31, 08038 Barcelona Restaurant el Xalet de Montjuïc Avinguda Miramar, 31, 08038 Barcelona 41.3691120,2.1636180 1 Entitats entitats El col·lectiu d’infants i joves amb pluridiscapacitat representa el 2 per mil % de la població europea i espanyola. La pluridiscapacitat té el seu origen principalment en malalties minoritàries, la gran prematuritat i els accidents durant i posteriorment al part. En ser una població minoritària, la seva realitat sovint queda invisibilitzada, però aquests nens i nenes hi són i tenen dret a rebre una educació i una atenció sanitària adequada des del seu naixement, a jugar i a participar en igualtat de condicions amb la resta d’infants. I les seves famílies, a disposar dels suports que necessiten, principalment en les cures i un acompanyament professional, emocional i social. Malgrat que s’han fet grans passes en l’atenció a la diversitat, cal continuar avançant en un abordatge global de les seves necessitats sanitàries, educatives i psicosocials. Nexe Fundació continuem treballant perquè així sigui i per a aconseguir més compromís polític i social envers aquest col·lectiu. Amb aquest sopar concert, volem fer visible la infància amb grans necessitats de suport, les seves capacitats i necessitats, alhora que fem una crida a la solidaritat perquè, tant els nens i nenes, com les seves famílies, puguin exercir els seus drets amb dignitat. Més informació, clica aquí. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369461908 Reunió amb el Bisbe de Vic 2022-05-19 12:00:00 2022-05-19 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-fundacio-catalunya-europa Can Serra, despatx de la Presidenta, Rambla Catalunya, 126 de Barcelona Can Serra, despatx de la Presidenta, Rambla Catalunya, 126 de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Marín Martínez, Núria; Reunió fernandez_gonzalez_daniel; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; marin_martinez_nuria; reunio 12:00h <p>Núria, Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Monsenyor Romà Casanova, bisbe de Vic</p> <p>Mossen Josep M. Riba vicari general</p> <p>Dani Fernández, director de Serveis de Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369459305 Reunió amb l'Ajuntament de Gurb 2022-05-19 13:00:00 2022-05-19 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-gurb-3 Videoconferència Teams Videoconferència Teams 41.3882970,2.1490500 1 Osona; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Gurb osona; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; reunio; pons_i_vendrell_pere; gurb <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Josep Casassas, alcalde de Gurb</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369459345 Presentació de resultats de l’enquesta d’hàbits relacionats amb la salut a l’alumnat de 4t d’ESO de Premià de Dalt 2022-05-19 12:00:00 2022-05-19 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-resultats-de-l-enquesta-d-h%C3%A0bits-relacionats-amb-la-salut-a-l-alumnat-de-4t-d-eso-de-premi%C3%A0-de-dalt Ajuntament de Premià de Dalt - Pl. de la Fàbrica, 1 Ajuntament de Premià de Dalt - Pl. de la Fàbrica, 1 1 Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Obrador Solé, Guida; Naharro Rodríguez, Jesús; Inauguració i/o cloenda; Entrevista; Presentació esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; obrador_sole_guida; naharro_rodriguez_jesus; inauguracio_io_cloenda; entrevista; presentacio <p>- Jesús Naharro, diputat delegat de Salut Pública i Consum</p> <p>- Josep Triadó, alcalde de Premià de Dalt</p> <p>- Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369503374 Tractament Recinte Torribera 2022-05-25 2022-05-25 00:00:00 2022-05-25 23:59:59 Enfront morrut de les palmeres https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-recinte-torribera-2022-05-25 Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 07:00 a 16:00 Empresa: Fitonatur Productes utilitzats: Palmanem Mètode d'aplicació: Dutxa dirigida a l’ull de la palmera. Termini de seguretat: fins que deixi de gotejar A més a més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. A més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancar portes, finestres i sistemes de ventilació dels edificis, durant el tractament. Treure animals i aliments de les finestres i balcons Telèfon de l'Institut Nacional de Toxicologia (91 562 04 20). nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369267236 Acte signatura conveni en matèria de prevenció i control de mosquits, entre la Diputació i el Consell Comarcal del Baix Llobregat 2022-05-17 13:00:00 2022-05-17 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-signatura-conveni-en-mat%C3%A8ria-de-prevenci%C3%B3-i-control-de-mosquits-entre-la-diputaci%C3%B3-i-el-consell-comarcal-del-baix-llobregat Masia Can Comas - Camí del Sorral, s/n Parc Agrari del Baix Llobregat - El Prat de Llobregat Masia Can Comas - Camí del Sorral, s/n Parc Agrari del Baix Llobregat - El Prat de Llobregat 1 Llorens Carbonell, Teresa; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Naharro Rodríguez, Jesús; Roda de premsa; Signatura llorens_carbonell_teresa; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; naharro_rodriguez_jesus; roda_de_premsa; signatura <p>Jesús Naharro, diputat delegat de Salut Pública i Consum</p> <p>Teresa Llorens, coordinadora de l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social</p> <p>Eva Martínez, presidenta del Consell Comarcal i alcaldesa de Vallirana</p> <p>Enric Giner, gerent del Consell Comarcal</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369257883 Visita delegació d'Andorra 2022-05-17 10:00:00 2022-05-17 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-delegaci%C3%B3-d-andorra 41.3955350,2.1575980 1 Espinosa de Castro, Marina; Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Presidència; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Presidència; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Parlon Gil, Núria; Reunió espinosa_de_castro_marina; llorens_carbonell_teresa; area_de_presidencia; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; presidencia; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; parlon_gil_nuria; reunio <p><u><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>Per part d'Andorra</span></span></span></u></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>- M.I. Sra. Trini Marín González -</span><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>Ministra d'Administracions Públiques i Participació Ciutadana</span><br /> <span lang='ES' style='font-size:11.0pt'></span></span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>- Excm. Sr. Vicenç Mateu - </span></span></span><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>Ambaixador d'Andorra a Espanya</span></span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>- Excma. Sra. Lara Vilamala - </span></span></span><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>Secretària d'Estat de Funció Pública</span></span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>- Sr. Marc Pons - </span></span></span><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>Assessor de la ministra d'Administracions Públiques i Participació Ciutadana</span></span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>Per part de la Diputació de Barcelona</span></span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>- Núria Parlon - Vicepresidenta 4a i Diputada </span></span></span><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>per a les Polítiques de Participació, Agenda 2030 i ODS</span></span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>- Marina Espinosa - Coordinadora d’Estratègia Corporativa i Concertació Local</span><span style='font-size:11.0pt'></span></span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>- Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'>- Elena Lledós - Gerent de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</span></span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span lang='ES' style='font-size:11.0pt'></span><br /> <span style='font-size:11.0pt'></span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369256043 Jornada Agenda 2030 - Sant Feliu de Llobregat 2022-05-11 09:00:00 2022-05-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-agenda-2030 Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat 1 diputat/diputada; Presidència; Parlon Gil, Núria; Jornada; Barcelona; Mataró; Sant Feliu de Llobregat; Presidència diputatdiputada; presidencia; parlon_gil_nuria; jornada; barcelona; mataro; sant_feliu_de_llobregat; presidencia <p>- Núria Parlon - Vicepresidenta 4a, diputada de Polítiques de Participació, Agenda 2030 i ODS i Alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet</p> <p>- Lídia Muñoz - Alcaldessa de Sant Feliu de Llobregat</p> <p>- Oriol Bossa - 1r Tinent d'Alcaldia de Sant Feliu de Llobregat </p> <p>- Enrique Santiago - Secretario de Estado para la Agenda 2030</p> <p>- José Francisco Hila - Alcalde de Palma de Mallorca i President de la Red de Entidades Locales para la Agenda 2030</p> <p>- Pedro del Cura - Alcalde de l'Ajuntament de Rivas Vaciamadrid</p> <p>- Laura Pérez - 4a Tinenta d'Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>- Roberto Raga - Alcalde de l'Ajuntament de Riba-Roja de Túria</p> <p>- David Bote - Alcalde de l'Ajuntament de Mataró </p> <p>- Arnau Queralt - Director del Consell Assessor pel Desenvolupament Sostenible d ela Generalitat de Catalunya</p> <p>- Sonia Hernández - Subdirectora Adjunta de Polítiques Urbanas Dirección de Agenda Urbana y Arquitectura Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana</p> <p>- Joan Saliner - Director General de l'empresa SET</p> <p>- David Espert - President de la Cooperativa MTK SPACE</p> <p>- Xavier Bachs - President de l'Associació CineBAix</p> <p>- Cristina González - Tècnica de l'Oficina de Serveis Ambientals de l'Ajuntament</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369262097 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat i Visita de les Termes Romanes 2022-05-17 13:00:00 2022-05-17 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-sant-boi-de-llobregat-i-visita-de-les-termes-romanes Ajuntament de Sant Boi de Llobregat Ajuntament de Sant Boi de Llobregat 41.3479800,2.0431900 1 Baix Llobregat; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Closa Pujabet, Joan; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Sant Boi de Llobregat baix_llobregat; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; closa_pujabet_joan; reunio; pons_i_vendrell_pere; sant_boi_de_llobregat <p>Pere Pons, president de l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Joan Closa, gerent de la Gerència de Serveis d’Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic.​​​​​​</p> <p>Lluïsa Moret, alcaldessa de Sant Boi de Llobregat</p> <p>José Ángel Carcelén, tinent d'alcaldia de Ciutat Sostenible i Saludable</p> <p>José Manuel González, regidor de Cultura</p> <p>Estrella Argüelles, directora de l'Àrea d'Igualtat i Drets Socials</p> <p>Francesc Gutiérrez, director del Gabinet d'Alcaldia</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369261359 Reunió amb l'Ajuntament de Bagà 2022-05-17 11:00:00 2022-05-17 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-bag%C3%A0 Recinte Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta Recinte Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta 41.3882970,2.1490500 1 Berguedà; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Bagà bergueda; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; pons_i_vendrell_pere; baga <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Joan Oña, alcalde de Bagà</p> <p>Marc Camps, regidor de Bagà</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369094088 Programa específic escolta jove municipis pilot. 2 sessions 2022-04-07 17:00:00 2022-04-07 19:00:00 Programa específic escolta jove municipis pilot. 2 sessions https://www.diba.cat/web/agenda/-/programa-espec%C3%ADfic-escolta-jove-municipis-pilot.-2-sessions Via Teams Via Teams 41.3955350,2.1575980 1 Ajuntaments; Sambola Ferré, Teresa; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Educació; Silva Pérez, Javier; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona ajuntaments; sambola_ferre_teresa; area_deducacio; diputatdiputada; educacio; silva_perez_javier; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <ul> <li>Sr. Javier Silva, Diputat delegat de Joventut</li> <li>Sra. Teresa Sambola, Coordinadora Àrea d'Educació, Esport i Joventut</li> <li>Sr. Oriol Fernandez, Cap Oficina del Pla Jove</li> </ul> <p>Ajuntaments de la província de Barcelona.</p> Programa específic escolta jove municipis pilot. 2 sessions nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369120453 Inauguració de la trobada d'intercanvi experiències - EqualMED - Integració de la dimensió de gènere en les polítiques públiques locals 2022-05-17 00:00:00 2022-05-17 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguracio-conferencia-dins-del-cicle-de-converses-lab-bonnemaison-potenciant-lideratges-visibilitzant-talents Sala Cotxeres del Palau Robert, passeig de Gracia, 107, Barcelona Sala Cotxeres del Palau Robert, passeig de Gracia, 107, Barcelona 1 Llorens Carbonell, Teresa; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Barnusell Ortuño, Alba; Inauguració i/o cloenda llorens_carbonell_teresa; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; barnusell_ortuno_alba; inauguracio_io_cloenda a les 09.30 h <p>Alba Barnusell Ortuño, diputada delegada de Polítiques d'Igualtat</p> <p>Zakia Mrini, presidenta d'Imadel (Institut Marocain pour le Développment Local)</p> <p>Hanane Mabrouk, presidenta de la Comuna Youssoufia</p> <p>Núria Marín, tinenta d'alcaldia de l'Ajuntament de Terrassa</p> <p>Nadia Chadi, tinenta d'alcaldia de la Comuna de Tetuan<font color='#000000'><b><span style='font-size: 10pt;'><span style='line-height: 115%;'></span></span></b></font></p> <p>​​​​​​​​​​​Teresa Llorens Carbonell, coordinadora de l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba368704219 Reunió amb l'Oficina de Prospectiva y Estrategia del Gobierno de España 2022-03-03 13:00:00 2022-03-03 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-oficina-de-prospectiva-y-estrategia-del-gobierno-de-espa%C3%B1a Avenida Puerta del Hierro, s/n - Madrid Avenida Puerta del Hierro, s/n - Madrid 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio <p>Sr. Diego Rubio Rodriguez, director de la Oficina de Prospectiva y Estrategia del Gobierno de España</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369190149 Junta de Govern de l'Institut del Teatre 2022-05-18 00:00:00 2022-05-18 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/junta-de-govern-de-l-institut-del-tea-65 Aula P.1 - Seu de l'Institut del Teatre Aula P.1 - Seu de l'Institut del Teatre 41.3717450,2.1571960 1 Pericàs Torguet, Jordi; Cultura; Educació; Àrea de Cultura; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Cultura; Educació; Garcia i Cañizares, Joan Carles; Marín Martínez, Núria; Mascarell Canalda, Ferran; Institut del Teatre; Reunió; general pericas_torguet_jordi; cultura; educacio; area_de_cultura; area_deducacio; diputatdiputada; cultura; educacio; garcia_i_canizares_joan_carles; marin_martinez_nuria; mascarell_canalda_ferran; institut_del_teatre; reunio; general Inici a les 13:30h <p>Presidenta, Núria Marín Martínez</p> <p>Vicepresident, Joan Carles Garcia i Cañizares</p> <p>Vocal, Ferran Mascarell i Canalda</p> <p>Vocal, Jordi Pericàs Torguet</p> <p>Vocal, Francesc X. Marcé Carol</p> <p>Vocal, Josep Altayó i Morral</p> <p>Vocal, Gemma Sendra Planas</p> <p>Vocal, Sílvia Ferrando Luquin</p> <p>Vocal, Toni Pérez Rodríguez</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369134896 Reunió amb l'Ajuntament de Cornellà 2022-05-13 11:00:00 2022-05-13 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-cornell%C3%A0-1 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assistents Ajuntament de Cornellà:</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Joana Piñero- Regidora Àrea de Polítiques Socials</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Enric Térmens- Cap de Gestió de l'Àrea d'Acció Social </span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Núria Jiménez- Cap del Departament d’Igualtat</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assistents Diputació de Barcelona:</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elena Lledós- Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369135017 Reunió amb l'Ajuntament de Cercs 2022-05-13 12:00:00 2022-05-13 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-cercs-1 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assistents Ajuntament de Cercs:</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span lang='ES' style='color:#1f497d'></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sr Jesus Calderer Palau,- Alcalde </span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Montse Pedrals Casas- Treballadora Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assistents Diputació de Barcelona:</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba368903648 Reunió amb Regidores de Bucha (Ucraïna) 2022-05-11 14:00:00 2022-05-11 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-telefonica Despatx de la Presidenta, Rambla Catalunya, 126 de Barcelona Despatx de la Presidenta, Rambla Catalunya, 126 de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Presidència; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Presidència; Díaz Romero, Pilar; Montseny Domènech, Antoni; Marín Martínez, Núria; Reunió area_de_presidencia; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; presidencia; diaz_romero_pilar; montseny_domenech_antoni; marin_martinez_nuria; reunio 14:00h <p>Núria, Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Pilar Diaz, diputada adjunta a l'Àrea de Presidència i delegada per a les Relacions Internacionals</p> <p>Irina Yarmolenko, regidora de Bucha</p> <p>Alevtina Morozova, regidora de Bucha</p> <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369197252 Presentació del conveni per a la prevenció i el control de mosquits a la província de Barcelona 2022-05-17 13:30:30 2022-05-17 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-del-conveni-per-a-la-prevenci%C3%B3-i-el-control-de-mosquits-a-la-prov%C3%ADncia-de-barcelona Masia Can Comas (Camí el Sorral s/n Parc Agrari del Baix Llobregat, El Prat de Llobregat Masia Can Comas (Camí el Sorral s/n Parc Agrari del Baix Llobregat, El Prat de Llobregat 41.3415146,2.0782979 1 03 - Salut i benestar 03__salut_i_benestar Dimarts 17 de maig a les 13.30 h tindrà lloc a la Masia Can Comas (Camí el Sorral s/n Parc Agrari del Baix Llobregat, El Prat de Llobregat) la presentació i signatura del conveni entre la Diputació de Barcelona i el Consell Comarcal del Baix Llobregat que ho fa possible. Assistiran el diputat delegat de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona, Jesús Naharro, i la presidenta del Consell Comarcal del Baix Llobregat, Eva Martínez Morales. Des de 2015 es va establir el conveni de col·laboració entre la Diputació de Barcelona, i el Consell Comarcal del Baix Llobregat, per fomentar la prevenció i el control dels mosquits culícids mitjançant el Servei de Control de Mosquits (SCM). Entre 2015 i 2020 s’han realitzat diagnosis de mosquit a 141 municipis i des del 2021 es va iniciar una línia amb la realització d’estudis temàtics de mosquits i altres plagues. Els mitjans que ho desitgin podran prendre imatges dels laboratoris del centre on es duen a terme els treballs tècnics per a la prevenció i el control de mosquits i altres plagues. Presentació del conveni per a la prevenció i el control de mosquits a la província de Barcelona DIA: dimarts 17 de maig HORA: 13.30 hores LLOC: Masia Can Comas (Camí el Sorral s/n Parc Agrari del Baix Llobregat, El Prat de Llobregat) Els periodistes interessats en assistir-hi podeu enviar un correu electrònic a bayosl@diba.cat o a rjimenez@elbaixllobregat.cat amb el nom, cognom i nom del mitjà de comunicació. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 39,37 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar tots els actes culturals de Badalona?

Amb la API Rest pots cercar en un conjunt de dades en concret però també per tipus de contingut (que permet una cerca més àmplia) i/o inclús per municipi.

Exemple: https://do.diba.cat/api/tipus/acte/camp-rel_municipis/08015/