ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba365318226 Jornades Cures en la comunitat: innovació i transformació des de les polítiques locals 2022-04-25 09:00:00 2022-04-26 13:00:00 ... https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornades-cures-en-la-comunitat-innovaci%C3%B3-i-transformaci%C3%B3-des-de-les-pol%C3%ADtiques-locals Paranimf de l'Escola Industrial Escola Industrial de Barcelona C/ Comte d'Urgell 175, Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial Escola Industrial de Barcelona C/ Comte d'Urgell 175, Barcelona 41.3889840,2.1493710 http://www.diba.cat/web/jornada-cures 1 Ajuntaments; Diputació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona ajuntaments; diputacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Durant els dies 25 i 26 d’abril es presenten les jornades Cures en la comunitat: innovació i transformació des de les polítiques locals en comunitat on s’ofereixen espais de coneixement, reflexió i debat entorn les polítiques locals de cures des de diferents perspectives, amb les què es pretén enfortir els serveis locals de cures, així com promoure la innovació, el reconeixement i la corresponsabilitat en la cura. Comptaren també amb ponències i taules rodones on es presentaran algunes reflexions, recerques, experiències i bones pràctiques, amb una mirada de gènere i interseccional. Les jornades Cures en la comunitat: innovació i transformació des de les polítiques locals en comunitat ofereixen durant els dies 25 i 26 d’abril espais de coneixement, reflexió i debat entorn les polítiques locals de cures des de diferents perspectives: la millora i innovació en serveis i recursos de proximitat, com l’ajuda domiciliària, les tecnologies d’atenció a la llar, l’adaptació funcional dels habitatges i l’assistència personal; l’atenció integrada i l’enfortiment de la cooperació publico comunitària en el marc de les cures al llarg de la vida; el reconeixement i els recursos per a persones cuidadores i l’avenç cap a municipis cuidadors que situïn les cures com un eix de l’acció municipal, clau per a sostenibilitat de la vida i la cohesió social. Per això, comptarem amb ponències i taules rodones on es presentaran reflexions, recerques, experiències i bones pràctiques, amb una mirada de gènere i interseccional. Aquestes jornades presentaran també el resultat de la recerca i diagnosi entorn als serveis de cura a la província de Barcelona generada en el marc del projecte transformador Cap a un nou sistema públic de cures en la comunitat, amb què es pretén enfortir els serveis locals de cures, així com promoure la innovació, el reconeixement i la corresponsabilitat en la cura. Es compartirà també la recerca en l’àmbit de l’atenció domiciliària i l’assistència personal i l’informe de recomanacions del Fòrum de Persones Expertes en Cures per a la millora de l’organització social de la cura a la província de Barcelona; un espai de coneixement especialitzat creat amb l’objectiu d’orientar i acompanyar aquest projecte. Per a més informació i realitzar la inscripció, clica aquí. Pots descarregar-te la 'declaració per a uns municipis i comunitats cuidadores', aquí. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba365431586 Curs “Les Urbanitzacions amb Dèficits. Els dèficits de les Urbanitzacions” 2022-03-22 09:00:00 2022-04-07 12:00:00 Curs en format online, promogut conjuntament pel Servei d’Urbanisme i el Servei d’Equipaments i Espai Públic de la Diputació de Barcelona. Aquest curs es desenvolupa en el marc del CUIMPB, Consorci Universitat Internacional Menéndez Pelayo de Barcelona, Centre Ernest Lluch. https://www.diba.cat/web/agenda/-/curs-les-urbanitzacions-amb-d%C3%A8ficits.-els-d%C3%A8ficits-de-les-urbanitzacions- 1 Presentació L’objectiu del seminari és compartir i debatre a l’entorn de la problemàtica, les estratègies i les propostes per a la regulació i/o adequació d’aquests espais específics. El seminari compta també amb un enfocament acadèmic i professional vinculat a la planificació territorial i a la pràctica urbanística en particular (urbanistes, arquitectes, geògrafs, enginyers, juristes, ambientòlegs, sociòlegs, ...). Destinataris El curs està adreçat principalment a personal tècnic i càrrecs electes de municipis en els que s’hi localitzen urbanitzacions en general i urbanitzacions amb dèficits en particular. Programa i inscripcions Trobareu tota la informació referida al programa i a les inscripcions al següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba365546551 Reunió amb l'Associació de Mestres Rosa Sensat 2022-03-09 09:00:00 2022-03-09 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-associaci%C3%B3-de-mestres-rosa-sensat Rambla de Catalunya 126 Rambla de Catalunya 126 41.3955350,2.1575980 1 Echániz Sans, Juan; Àrea de Presidència; Presidència; Reunió; Grup d'interès echaniz_sans_juan; area_de_presidencia; presidencia; reunio; grup_dinteres <p>Francina Martí, presidenta de l'Associació de Mestres Rosa Sensat</p> <p>Angel Domingo, secretari de la Comissió Executiva de l'Associació de Mestres Rosa Sensat</p> <p>Juan Echániz, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Jordi Navarro, Cap del Servei de Premsa i Xarxes Socials de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba365546700 Reunió amb l'Escola d'Administració Pública de Catalunya EAPC 2022-03-09 12:00:00 2022-03-09 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-escola-d-administraci%C3%B3-p%C3%BAblica-de-catalunya-eapc Rambla de Catalunya 126 Rambla de Catalunya 126 41.3955350,2.1575980 1 Echániz Sans, Juan; Pericàs Torguet, Jordi; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Personal directiu professional; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Reunió; Grup d'interès echaniz_sans_juan; pericas_torguet_jordi; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; personal_directiu_professional; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; reunio; grup_dinteres <p>Ismael Peña, director de l'EAPC</p> <p>Juan Echániz, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Jordi Pericàs, coordinador de Recursos Humans, Hisenda i Serveis Interns</p> <p>Ramon Bosch, responsable de Polítiques Transversals de Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba365547315 Reunió amb el director de la Càtedra Josep Carner 2022-03-09 10:00:00 2022-03-09 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-director-de-la-c%C3%A0tedra-josep-carner Rambla de Catalunya, 126 Rambla de Catalunya, 126 41.3955350,2.1575980 1 Echániz Sans, Juan; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Reunió; Grup d'interès echaniz_sans_juan; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; reunio; grup_dinteres <p>Jaume Coll, director de la Càtedra Josep Carner</p> <p>Juan Echániz, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba365676622 Reunió - Projecte social i cultural L'Albada 2022 2022-03-03 09:00:00 2022-03-03 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-projecte-social-i-cultural-l-albada-2022 Reunió Virtual Reunió Virtual 1 Roca i Ventura, Jordi; Cultura; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Cultura; Lomas Pascual, Nuria; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès roca_i_ventura_jordi; cultura; area_de_cultura; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; cultura; lomas_pascual_nuria; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>- Sra. Judith Santos, productora executiva del projecte l'Albada 2022 i fundadora de La Entusiasta Producciones, la productora del film</p> <p>- Sra. Isa Comín, productora i part de l'equip de guió de l'Albada 2022 i fundadora de La Entusiasta Producciones</p> <p> </p> <p>- Sra. Núria Lomas Pascual, gerent de Serveis de Cultura </p> <p>- Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba365676635 Reunió - Associació per a les Nacions Unides 2022-03-03 16:00:00 2022-03-03 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-associaci%C3%B3-per-a-les-nacions-unides Reunió Virtual Reunió Virtual 1 Roca i Ventura, Jordi; Cultura; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Cultura; Lomas Pascual, Nuria; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès roca_i_ventura_jordi; cultura; area_de_cultura; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; cultura; lomas_pascual_nuria; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>- Sra. Eulàlia Pascual , Presidenta</p> <p>- Sr. Xavier Guerrero, Director</p> <p> </p> <p>- Sra. Núria Lomas Pascual, gerent de Serveis de Cultura </p> <p>- Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba365676649 Reunió - Gegants Sant Joan de Vilatorrada 2022-03-03 17:00:00 2022-03-03 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-gegants-sant-joan-de-vilatorrada Reunió Virtual Reunió Virtual 1 Roca i Ventura, Jordi; Cultura; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Cultura; Lomas Pascual, Nuria; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès roca_i_ventura_jordi; cultura; area_de_cultura; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; cultura; lomas_pascual_nuria; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>-</span></span> Sra. Montserrat Jové Sallés - regidora de cultura de l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada</p> <p>- Sra. Mireia Bosch Fainé - Técnica de Cultura de l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada </p> <p>- Sr. Isaac Puig González - Cap de Colla dels Geganters de Sant Joan de Vilatorrada</p> <p> </p> <p>- Sra. Núria Lomas Pascual, gerent de Serveis de Cultura </p> <p>- Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba365677352 Reunió - Arxiu Músics per la Cobla 2022-03-09 16:00:00 2022-03-09 16:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-arxiu-m%C3%BAsics-per-la-cobla Reunió Virtual Reunió Virtual 1 Roca i Ventura, Jordi; Cultura; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Cultura; Lomas Pascual, Nuria; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès roca_i_ventura_jordi; cultura; area_de_cultura; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; cultura; lomas_pascual_nuria; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>- Sr. Josep Maria Serracant i Clermont - President </p> <p>- Sr. Jesús Ventura i Barnet - Director </p> <p>- Sr. Alfons Tiñena i Pla - Assessor </p> <p>- Sra. Núria Lomas Pascual, gerent de Serveis de Cultura </p> <p>- Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba365679126 Propietat intel·lectual en la gestió cultural (2a edició) 2022-04-20 10:00:00 2022-04-22 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/propietat-intel%C2%B7lectual-en-la-gesti%C3%B3-cultural-2a-edici%C3%B3- 934 022 565 oerc.formacio@diba.cat Edició virtual. Plataforma ZOOM Edició virtual. Plataforma ZOOM 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual. Programa 20 d'abril 10:00 - 11:00 h: Introducció general a la propietat intel·lectual. Legislació principal que afecta l’àmbit de la cultura. 11:00 - 12:00 h: Com afecta la propietat intel·lectual en la tasca diària de la gestió cultural? 22 d'abril 10:00 - 11:30 h: La propietat intel·lectual i la gestió cultural. La seva importància en l’àmbit de les arts escèniques, visuals, de la comunicació i del patrimoni 11:30 - 12:00 h: Conclusions del curs. Torn final de preguntes Docent Cristina Calvet Advocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística. Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba365742828 Itineraris de natura i cultura. Cap a un enfocament global 2022-04-05 10:00:00 2022-04-07 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/itineraris-de-natura-i-cultura.-cap-a-un-enfocament-global 934 022 565 oerc.formacio@diba.cat Edició virtual. Plataforma ZOOM Edició virtual. Plataforma ZOOM 1 Els itineraris de natura i cultura són una eina de primer ordre pel que fa a la divulgació, la cura i la protecció del medi ambient municipal. No obstant això, elaborar i mantenir un itinerari natural requereix d'una bona planificació que subratlli els valors culturals i naturals, però també tot un seguit d'eines que assegurin el manteniment de l'itinerari. D'altra banda també és molt important la difusió que fem de les rutes, ja que el seu nombre és ingent en el territori i cada municipi ha de maldar per divulgar i conservar les seves propostes. Com poden difondre bé els itineraris? Quins valors hem de remarcar? Quines noves tècniques d'obtenció d'informació i de marcatge podem utilitzar? Aquests són només uns pocs interrogants que el curs contribuirà a aclarir, tot centrant-se també en l'exposició de casos i bones pràctiques en aquest àmbit. El curs vol posar en relleu els valors culturals i naturals propis de cada municipi, determinar els passos que cal seguir per a l'establiment d'itineraris i remarcar la necessitat de treballar amb els agents culturals, naturalistes i ecologistes del municipi. Al mateix temps es partirà de la consideració dels itineraris com un factor dinamitzador de tipus cultural, econòmic, social i paisatgístic dels municipis. Un altre punt clau són els espais protegits i les restriccions que presenten a l'hora de confegir un itinerari natural, així com la necessitat de posar en relleu els valors patrimonials, antropològics i històrics al costat dels naturals (biològics, geològics i climatològics). En les sessions també es parlarà del turisme accessible, amb exemples pràctics, així com dels mapes de patrimoni cultural, dels missatges interpretatius i dels itineraris guiats i autoguiats. Per últim, s'analitzaran també els elements de difusió, com ara plafons, senyalització, marcatge de camins i codis QR, tot tenint-ne en compte l'homologació. Programa 5 d’abril 10:00 - 10:20 h: Presentació i nocions bàsiques d’IP 10:20 - 11:00 h: Itineraris interpretatius 11:00 - 11:15 h: Diversitat de suports i senyalització 11:15 - 11:25 h: Treball pluridisciplinar, participació ciutadana i avaluació 11:25 - 12:00 h: Exposició i anàlisi d’exemples reals del formador i els participants Docent Enric Costa Tècnic de patrimoni de l'ajuntament de la Garriga. Responsable de nombrosos projectes museogràfics, visites guiades, itineraris i senyalitzacions a l'aire lliure. Expert en interpretació del patrimoni i membre del ‘Seminario permanente de interpretación del patrimonio cultural y natural’. 7 d’abril 10:00 - 11:00 h: Els itineraris de natura i cultura a la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona Docent Antoni Navarrete Tècnic d'ús públic i educació ambiental a la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona, als parcs de la serralada de Marina i al parc del Montnegre i el Corredor. La seva tasca se centra en la coordinació del disseny dels itineraris als espais naturals protegits, i el seu desenvolupament amb senyalètica pròpia de la Xarxa de Parcs, així com en la creació de publicacions, continguts webs i apps. 11:00 - 11:30 h: Els Mapes de Patrimoni Cultural com a eina de coneixement del patrimoni. Utilitat de l’aplicació per organitzar itineraris turístics de patrimoni. Docent Maria del Agua Cortès Maria del Agua Cortés. Doctora en Arqueologia per la UAB. Llicenciada en Filosofia Lletres-Història per la UAB. Màster en Gestió de Patrimoni Històric-Arqueològic i Màster en museologia i gestió de patrimoni per la UB. Treballo en la Oficina de Patrimoni Cultural en la secció d'Estudis i Projectes, en la gestió del programa dels Mapes de Patrimoni Cultural i assessoraments als municipis en temes de gestió del seu patrimoni cultural. 11:30 - 12:00 h: El programa La Mirada Tàctil. Exemples de millora en l’accessibilitat en diferents museus de la Xarxa de Museus Locals. Docent Lluis Rius Font Lluís Rius. Llicenciat en Ciències Biològiques per la Universitat de Barcelona. Fins l'any 2007 estigué vinculat a l'Institut de Paleontologia M. Crusafont de Sabadell. Actualment és tècnic en patrimoni cultural de l'Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona. Ha estat responsable de la implementació del programa d'accessibilitat cultural 'La Mirada Tàctil' als museus de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona. Aquest projecte mereixé el premi Rosa Gratacós de la Cultura l'any 2011. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba365752581 Reunió Ajuntament - Diputació - Foment de Treball 2022-02-15 09:00:00 2022-02-15 23:59:59 Possibles línies d'anàlisi del Think Tank de Foment de cara als propers mesos https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-ajuntament-diputaci%C3%B3-foment-de-treball Sala Gerència Municipal Pl. Sant Miquel, s/n, Edifici Novíssim, 3a planta Sala Gerència Municipal Pl. Sant Miquel, s/n, Edifici Novíssim, 3a planta 41.3820813,2.1775484 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio <p>Sr. Albert Dalmau, gerent d'Economia Recursos i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Sr. Jordi Alberich, vicepresident coordinador del Think Tank</p> <p>Sra. Ana Julia, analista econòmic del Think Tank</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-19 21:58
agendadiba365755320 Reunió Estudi Sector Salut - Cambra de Comerç de Manresa 2021-10-26 10:00:00 2021-10-26 12:00:00 Estudi Sector Salut - Cambra de Comerç de Manresa https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-estudi-sector-salut-cambra-de-comer%C3%A7-de-manresa Reunió virtual Reunió virtual 41.3955350,2.1575980 1 Bages; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Herranz Moral, Enric; Pérez Sánchez, Nicolasa; Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Arimany Manso, Josep; Reunió; Manresa; Grup d'interès bages; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; herranz_moral_enric; perez_sanchez_nicolasa; forcadell_esteller_francesc_xavier; arimany_manso_josep; reunio; manresa; grup_dinteres <p>Assistents: <br /> Dr. Josep Arimany i Manso, Diputat president de l’Àrea d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial (AIGLCT)<br /> Sr. Xavier Forcadell i Esteller, Coordinador de l’AIGLCT<br /> Sra. Nico Pérez, Gerent de la Gerència de Serveis d’Assistència al Govern Local de l’AIGLCT <br /> Sr. Enric Herranz, Director de Serveis de Formació de l’AIGLCT</p> <p>Sra. Sílvia Gratacòs, presidenta Cambra Manresa <br /> Sr. Sergi Macià, president comissió Salut Cambra Manresa <br /> Dr. Francesc X Sitges, vocal de la comissió de Salut i membre del Ple de Cambra Manresa <br /> Sra. Esther Hernández, gerent de Cambra Manresa</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba365756681 Reunió amb el Consolat d'Israel a Barcelona 2022-02-15 12:00:00 2022-02-15 23:59:59 Projectes científics en instituts de secundaria https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-consulat-d-israel-a-barcelona Edifici Can Serra - Rambla Catalunya, 125 5a planta - Barcelona Edifici Can Serra - Rambla Catalunya, 125 5a planta - Barcelona 41.3958214,2.1576089 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ruíz Novella, Carlos; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; ruiz_novella_carlos; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Sr. Yosef David Sanchez-Molina, cònsol honorari</p> <p>Sr. Carles Ruiz, alcalde de Viladecans</p> <p>Sr. David Bote, alcalde de Mataró</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba365756838 Reunió amb l'Institut per al desenvolupament de les APEU 2022-02-15 16:00:00 2022-02-15 23:59:59 Presentació de les activitats de l'institut​​ https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-institut-per-al-desenvolupament-de-les-apeu Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. 2a planta. Travessera de les Corts, 135 Barcelona Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. 2a planta. Travessera de les Corts, 135 Barcelona 41.3817076,2.1257886 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Comerç i consum; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Grup d'interès villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; comerc_i_consum; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; grup_dinteres <p>Sr. Benjamí Tous, president de l'Institut per al Desenvolupament de les APEUS</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba365757652 Reunió amb el Consorci Besòs Tordera 2022-02-15 17:00:00 2022-02-15 23:59:59 Projecte de rehabilitació de varis trams del Besòs Tordera per convertir-los en rutes de passeig https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-consorci-bes%C3%B2s-tordera Virtual Virtual 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Vallès Oriental; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; De 20.001 a 75.000; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Granollers villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; valles_oriental; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; de_20001_a_75000; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; granollers <p>Sr. Albert Solà, gerent del Consorci Besòs Tordera</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Sra. Soledad Bravo, gerent de Serveis de Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-19 21:58
agendadiba365765242 Sessió de treball de Diputació de Barcelona, Ajuntament de Sant Boi i Clúster de Salut Mental 2022-02-22 09:00:00 2022-02-22 23:59:59 Explorar vies de col·laboració des de la Diputació de Barcelona amb el Clúster de Salut Mental i l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-de-treball-de-diputaci%C3%B3-de-barcelona-ajuntament-de-sant-boi-i-cl%C3%BAster-de-salut-mental Palau de Marianao, Passeig del President Josep Tarradellas, 25, 08830 Sant Boi de Llobregat, Barcelona Palau de Marianao, Passeig del President Josep Tarradellas, 25, 08830 Sant Boi de Llobregat, Barcelona 41.3518915,2.0254913 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Baix Llobregat; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Més de 75.000; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Grup d'interès; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Molina Melero, Trinidad; Sant Boi de Llobregat; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; baix_llobregat; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; mes_de_75000; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; grup_dinteres; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; molina_melero_trinidad; sant_boi_de_llobregat; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Sra. Salut González, regidora de Salut Pública</p> <p>Sra. Ascensión Domínguez, regidora d'Ocupació i d'Igualtat d'Oportunitats i Diversitat Funcional</p> <p>Sra. Estrella Argüelles, directora de l'Àrea d'Igualtat, Drets Socials i Ciutat Educadora</p> <p>Sr. Francesc Gutiérrez, cap de Gabinet de l'Alcaldia</p> <p>Sra. Isabel Sarrate, coordinadora de Projectes Estratègics</p> <p>Sra. Agustina Caballero, responsable Tècnica OTL Sant Boi</p> <p>Dr. Francesc Arrufat, president Clúster de Salut Mental</p> <p>Dr. Jordi Royo, vicepresident Clúster de Salut Mental</p> <p>Sra. Marta Sánchez-Bret, Clúster Manager del Clúster de Salut Mental</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Sra. Trinidad Molina, gerent de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació</p> <p>Sra. Cristina Pardo, cap del Servei de Mercat de Treball</p> <p>Sra. Pilar Mort, cap de la Secció de Coordinació de Polítiques<br /> ​​​​​</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-20 11:08
agendadiba365767032 Reunió amb l'Ajuntament de Malgrat de Mar 2022-02-22 00:00:00 2022-02-22 23:59:59 Reunió per conèixer a la nova alcaldessa i tractar temes relacionats amb el desenvolupament econòmic, el turisme i el comerç https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-malgrat-de-mar Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 135, 08028 Barcelona Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 135, 08028 Barcelona 41.3817317,2.1258423 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Comerç i consum; Economia i treball; Turisme; Esdeveniments; Maresme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; De 5.001 a 20.000; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Reunió; Malgrat de Mar villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; comerc_i_consum; economia_i_treball; turisme; esdeveniments; maresme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; de__5001_a_20000; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; reunio; malgrat_de_mar Imatge de la jornada A les 11.30h <p>Sra. Sònia Viñoles, alcaldessa de Malgrat de Mar</p> <p>Sr. Ludwig Haski, regidor de Turisme, Comerç, Indústria i Pagesia, Esports i Benestar Social</p> <p>Sra. Eva Menor, diputada Presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba365915706 Reunió amb BBVA per parlar del projecte relatiu als caixers automàtics als municipis 2022-02-11 12:00:00 2022-02-11 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-bbva-per-parlar-del-projecte-relatiu-als-caixers-autom%C3%A0tics-als-municipis Reunió del Microsoft Teams Reunió del Microsoft Teams 1 Innovació i Governs Digitals; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Pérez Sánchez, Nicolasa; Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Reunió innovacio_i_governs_digitals; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; perez_sanchez_nicolasa; forcadell_esteller_francesc_xavier; reunio De les 12:00h ales 13:00h <p>Francesc Xavier Forcadell i Esteller, Coordinador d'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial</p> <p>Nico Pérez Sánchez, Ger. Serveis d'Assist. Govern Local</p> <p>Jordi Cluet Beltran, Director d'Institucions Catalunya</p> <p>​​​​​​​</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba365917602 Reunió amb Caixa Enginyers per parlar del projecte relatiu als caixers automàtics als municipis 2022-02-21 12:00:00 2022-02-21 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-caixa-enginyers-per-parlar-del-projecte-relatiu-als-caixers-autom%C3%A0tics-als-municipis Reunió del Microsoft Teams Reunió del Microsoft Teams 1 Innovació i Governs Digitals; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Pérez Sánchez, Nicolasa; Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Reunió; Grup d'interès innovacio_i_governs_digitals; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; perez_sanchez_nicolasa; forcadell_esteller_francesc_xavier; reunio; grup_dinteres De les 12:00h a les 13:00h <p>Francesc Xavier Forcadell i Esteller, Coordinador d'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial</p> <p>Nico Pérez Sánchez, Ger. Serveis d'Assist. Govern Local</p> <p>Juan José Llopis, director de Negoci bancari</p> <p>Eduard Barcons, director de Banca Institucional</p> <p>​​​​</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba365917956 Reunió amb el Gremi d'Hostaleria de Vilanova i la Geltrú 2022-03-17 10:00:00 2022-03-17 11:00:00 Presentar una possible idea sobre un futur projecte vinculat a turisme i noves tecnologies amb possible aplicació a la comarca del Garraf. Concretament un projecte de creació de rutes transversals i tematitzades al Garraf, mitjançant la tecnologia beacons; petits dispositius basats en tecnologia Bluetooth de baix consum, que emeten un senyal que identifica de forma única a cada dispositiu. Aquest senyal pot ser rebut i interpretat per altres dispositius (normalment un Smartphone), el que permet integrar-los dins de recorreguts establerts. Durant la reunió es passarà una presentació al respecte. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-gremi-d-hostaleria-de-vilanova-i-la-geltr%C3%BA Videoconferència Videoconferència 41.3822020,2.1258700 1 Garraf; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garrido Tinta, Abigail; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Vilanova i la Geltrú; Grup d'interès garraf; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; garrido_tinta_abigail; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; vilanova_i_la_geltru; grup_dinteres <p>Abigail Garrido Tinta, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Soledad Bravo Letelier, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Jordi Gasol Garcia, president del Gremi d'Hostaleria de Vilanova i la Geltrú.</p> <p>Eugeni Rojas Aparicio, <span style='color:black'>consultoria Projectcat.</span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba365918427 Reunio amb el Banc d'Espanya Sucursal Barcelona per parlar del projecte relatiu als caixers automàtics als municipis 2022-02-25 09:00:00 2022-02-25 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-banc-d-espanya-sucursal-barcelona-per-parlar-del-projecte-relatiu-als-caixers-autom%C3%A0tics-als-municipis Plaça Catalunya, 17 Plaça Catalunya, 17 41.3870863,2.1693154 1 Corella Colás, Aurelio; Innovació i Governs Digitals; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Bon Govern, Transparència i Participació; Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Arimany Manso, Josep; Reunió; Grup d'interès corella_colas_aurelio; innovacio_i_governs_digitals; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; bon_govern_transparencia_i_participacio; forcadell_esteller_francesc_xavier; arimany_manso_josep; reunio; grup_dinteres De les 09:00h a les 10:00h <p>Josep Arimany i Manso, Diputat de l’Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial</p> <p>Francesc Xavier Forcadell i Esteller, Coordinador d'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial</p> <p>Aurelio Corella Colás, Tresorer</p> <p>Luis Expósito Pineda, Director de la Sucursal de Barcelona</p> <p>Andrés Calvo Rigual, Jefe de Operaciones</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba365919925 Reunió amb Caixa Bank per parlar del projecte relatiu als caixers automàtics als municipis 2022-03-07 13:00:00 2022-03-07 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-caixa-bank-per-parlar-del-projecte-relatiu-als-caixers-autom%C3%A0tics-als-municipis Reunió del Microsoft Teams Reunió del Microsoft Teams 1 Innovació i Governs Digitals; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Pérez Sánchez, Nicolasa; Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Reunió; Grup d'interès innovacio_i_governs_digitals; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; perez_sanchez_nicolasa; forcadell_esteller_francesc_xavier; reunio; grup_dinteres De les 13:00 a les 13.30h <p>Francesc Xavier Forcadell i Esteller, Coordinador d'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial</p> <p>Nico Pérez Sánchez, Ger. Serveis d'Assist. Govern Local</p> <p>Daniel Gatius</p> <p>Mònica Barra</p> <p>Joan Josep Serrano</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba366086849 Inici d'una nova acció formativa «L’Adaptació dels equipaments esportius després de la covid-19» 2022-03-23 10:00:00 2022-03-23 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inici-d-una-nova-acci%C3%B3-formativa-%C2%ABl-adaptaci%C3%B3-dels-equipaments-esportius-despr%C3%A9s-de-la-covid-19%C2%BB 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/esports/adaptacio-equipaments-esportius-despr%C3%A9s-de-la-covid19 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba366086861 Darrera sessió de l'acció formativa «L’Adaptació dels equipaments esportius després de la covid-19» 2022-03-30 10:00:00 2022-03-30 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inici-d-una-nova-accio-formativa-l-adaptacio-dels-equipaments-esportius-despres-de-la-covid-19- 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/esports/adaptacio-equipaments-esportius-despr%C3%A9s-de-la-covid19 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba366093450 Al teu costat, fem un entorn més segur- Prevenció Robatoris i estafes- [Vilafranca del Penedès] 2022-04-05 11:00:00 2022-04-05 23:59:59 De la mà de Mossos d'Esquadra es donen consells de seguretat per a les persones grans. https://www.diba.cat/web/agenda/-/al-teu-costat-fem-un-entorn-mes-segur-prevencio-robatoris-i-estafes-manres-2 Casal Municipal de l'Espirall Carrer de Gelida, 15, Vilafranca del Penedès Casal Municipal de l'Espirall Carrer de Gelida, 15, Vilafranca del Penedès 41.3537010,1.7017440 1 Vilafranca del Penedès vilafranca_del_penedes Gratuït Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-22 17:33
agendadiba366101990 Reunió d'institucions entre l'Oficina de Coordinació Local de la Conferència Mundial (LCD) sobre educació superior, la Secció d'Educació Superior de la UNESCO i la 'Global University Network for Innovation' 2022-03-14 12:00:00 2022-03-14 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-d-institucions-entre-l-oficina-de-coordinaci%C3%B3-local-de-la-confer%C3%A8ncia-mundial-lcd-sobre-educaci%C3%B3-superior-la-secci%C3%B3-d-educaci%C3%B3-superior-de-la-unesco-i-la-global-university-network-for-innovation- 93 404 90 82 ds.suportcg@diba.cat Ajuntament de Barcelona, Plaça Sant Jaume, 1 Ajuntament de Barcelona, Plaça Sant Jaume, 1 41.3825315,2.1773544 1 Esdeveniments; Barcelonès; Alta direcció i gerents; Fernández González, Daniel; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona esdeveniments; barcelones; alta_direccio_i_gerents; fernandez_gonzalez_daniel; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona 12:00h a 13:30h nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-21 08:53
agendadiba366111665 Reunió amb l'Institut d'Economia de Barcelona (IEB) 2022-01-14 10:00:00 2022-01-14 11:00:00 Reunió de finalització del conveni del 2021 entre l'IEB i la Diputació de Barcelona i preparació de les activitats del 2022 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-institut-d-economia-de-barcelona-ieb- 93 404 90 82 ds.suportcg@diba.cat Virtual - Microsoft Teams Virtual - Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Barcelonès; Alta direcció i gerents; Fernández González, Daniel; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès barcelones; alta_direccio_i_gerents; fernandez_gonzalez_daniel; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres 10:00h a 11:00h nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba366112413 Reunió Ajuntament Torrelles de Llobregat 2022-03-21 10:00:00 2022-03-21 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-ajuntament-torrelles-de-llobregat 41.3955350,2.1575980 1 Esports; Baix Llobregat; Àrea d'Educació; Educació; Escudé Rodríguez, David; Sarraute Sainz, Santi; Reunió; Torrelles de Llobregat; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona esports; baix_llobregat; area_deducacio; educacio; escude_rodriguez_david; sarraute_sainz_santi; reunio; torrelles_de_llobregat; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>David Escudé, diputat delegat d'Esports</p> <p>Antonio Carmona, assessor Àrea Educació, Esports i Joventut</p> <p>Mario Bravo, cap Oficina Equipaments Esportius</p> <p>Ignasi LLorente, alcalde</p> <p>Eduard Garcia, 1er tinent d'alcalde</p> <p>Sebas Guichandut, assessor d'alcaldia</p> <p>Alberto Sobrin, tècnic d'Esports</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-21 18:04
agendadiba366167052 Reunió amb Sr. Albert Sales Campos, consultor extern de la Direcció General de Serveis Socials de la Generalitat 2022-03-17 11:00:00 2022-03-17 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-sr.-albert-sales-campos-consultor-extern-de-la-direcci%C3%B3-general-de-serveis-socials-de-la-generalitat 934022160 g.serveissocials@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres 11:00-12:00 <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>-Sr. Albert Sales Campos, consultor extern de la Direcció General de Serveis Socials de la Generalitat.</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>-Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba366351277 Reunió amb representants de l'Agència Catalana de Consum de la Generelitat de Catalunya 2022-03-23 16:00:00 2022-03-23 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-representants-de-l-ag%C3%A8ncia-catalana-de-consum-de-la-generelitat-de-catalunya Videoconferència Videoconferència 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Naharro Rodríguez, Jesús; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; naharro_rodriguez_jesus; reunio <p style='margin-left: 24px;'><b><span style='color: rgb(228, 108, 10);'><font face='Calibri'>Agència Catalana de Consum<font color='#000000'><font face='Calibri'> </font></font></font></span></b></p> <ul> <li><span style='font-size: 11pt;'><span style='font-style: normal;'><span style='font-weight: normal;'>Sr. Francesc Sutrias, director de l’ACC,</span></span></span></li> <li><span style='font-size: 11pt;'><span style='color: rgb(0, 0, 0);'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'><span style='font-style: normal;'><span style='font-weight: normal;'>Sr. Albert Melià, subdirector general de Disciplina de Mercat </span></span></span></span></span></li> <li><span style='font-size: 11pt;'><span style='color: rgb(0, 0, 0);'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'><span style='font-style: normal;'><span style='font-weight: normal;'>Sra. Marta Rovira, subdirectora general d’Atenció al Consumidor </span></span></span></span></span></li> <li><span style='font-size: 11pt;'><span style='color: rgb(0, 0, 0);'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'><span style='font-style: normal;'><span style='font-weight: normal;'>Sr. Salvador Grifell, tècnic de Direcció</span></span></span></span></span></li> </ul> <p><font color='#000000'><font face='Calibri'> <b><span style='color: rgb(228, 108, 10);'><font face='Calibri'>Diputació de Barcelona<b><span style='color: rgb(228, 108, 10);'><font face='Calibri'> </font></span></b></font></span></b></font></font></p> <ul> <li><span style='font-size: 11pt;'><span style='font-style: normal;'><span style='font-weight: normal;'>Sr. Jesús Naharro, diputat de Salut Pública i Consum</span></span></span></li> <li><span style='font-size: 11pt;'><span style='color: rgb(0, 0, 0);'><span style='font-family: &quot;Calibri&quot;,sans-serif;'><span style='font-style: normal;'><span style='font-weight: normal;'>Sra. Teresa Llorens, coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></span></span>​​​​​​​</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-21 08:53
agendadiba366351407 Reunió amb SESPAS (Sociedad Española de Salud Pública y Administración Sanitaria) 2022-03-23 11:00:00 2022-03-23 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-sespas-sociedad-espa%C3%B1ola-de-salud-p%C3%BAblica-y-administraci%C3%B3n-sanitaria- Videoconferència Videoconferència 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Obrador Solé, Guida; Reunió; Grup d'interès area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; obrador_sole_guida; reunio; grup_dinteres <p>Rosa Urbanos, Presidenta SESPAS</p> <p>David Cantarero, vocal desarrollo SESPAS</p> <p>Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</p> <p>Catalina Chamorro, cap del Servei de Salut Pública</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba366398858 Reunió Ajuntament de Centelles 2022-03-23 12:00:00 2022-03-23 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-ajuntament-de-centelles 41.3955350,2.1575980 1 Esports; Osona; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Educació; Escudé Rodríguez, David; Sarraute Sainz, Santi; Reunió; Centelles; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona esports; osona; area_deducacio; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; educacio; escude_rodriguez_david; sarraute_sainz_santi; reunio; centelles; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>David Escudé, diputat delegat d'Esports</p> <p>Antonio Carmona, assessor Àrea d'Educació, Esports i Joventut</p> <p>Mario Bravo, cap d'Oficina Equipaments Esportius</p> <p>Xavier García, cap d'Oficina d'Activitats Esportives</p> <p>Santiago Sarraute, gerent de la Gerència d'Esports</p> <p>Josep Paré, alcalde</p> <p>Josep Arisa, regidor d'Esports</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba366568968 Reunió amb els veïns de la Guixa i l'alcaldessa de Vic 2022-03-29 20:00:00 2022-03-29 21:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-els-ve%C3%AFns-de-la-guixa-i-l-alcaldessa-de-vic Centre Cívic de la Guixa Centre Cívic de la Guixa 1 Osona; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Vic; Grup d'interès osona; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; reunio; pons_i_vendrell_pere; vic; grup_dinteres <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Anna Erra, alcaldessa de Vic</p> <p>Vicenç Izquierdo, gerent de la Gerència d'Infraestructures Viàries i Mobilitat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba366582224 Inauguració exposició 'El Romànic en temps d'Oliba' 2022-04-19 13:00:00 2022-04-19 14:00:00 Dimarts, 19 d’abril, a les 13 hores, tindrà lloc al monestir de Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà la presentació, en roda de premsa, de l’inici de les itinerància de l’exposició “El romànic del temps d’Oliba. Castells, esglésies i monestirs restaurats per la Diputació de Barcelona”. https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguracio-exposicio-el-romanic-en-temps-d-oliba Guardiola de Berguedà Guardiola de Berguedà 1 L’exposició al monestir de Sant Llorenç és una síntesi de la mostra que es va poder visitar a la seu central de la Diputació, a l’edifici Can Serra, durant els mesos de febrer i març de l’any 2020, però que a causa de la pandèmia de la Covid-19 va haver de tancar les seves portes, i que després va poder visitar-se virtualment a la pàgina web de l'SPAL. Enguany, l’exposició també es podrà veure i continuarà la seva itinerància als municipis de Sant Pere Sallavinera i del Pont de Vilomara i Rocafort. Des de fa més de cent anys, la Diputació de Barcelona ha salvaguardat i restaurat alguns dels edificis més representatius del romànic català del temps d’Oliba (972-1046). L’exposició mostra, mitjançant documents gràfics, maquetes i peces originals, les característiques arquitectòniques i funcionals d’aquests edificis, exemplificades en els casos del castell de Boixadors (Sant Pere Sallavinera, l’Anoia), de l’església de Santa Maria de Matadars (el Pont de Vilomara, el Bages) i del monestir de Sant Llorenç prop Bagà (Guardiola de Berguedà, el Berguedà). També s’explica el procés de restauració que hi ha efectuat el Servei de Patrimoni Arquitectònic Local de la Diputació de Barcelona. El monestir de Sant Llorenç prop Bagà és un dels grans conjunts monàstics catalans. Està situat estratègicament prop de l’aiguabarreig dels rius Bastareny i Llobregat, on, segles a venir, es fundà el poble de Guardiola de Berguedà. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba366582515 Reunió Grup impulsor de Comerç i Restauració del Vallès Occidental 2022-03-10 11:00:00 2022-03-10 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-grup-impulsor-de-comer%C3%A7-i-restauraci%C3%B3-del-vall%C3%A8s-occidental Fórum de la Masia Can Serra. Carrer de Can Serra, 3 (Rubí) Fórum de la Masia Can Serra. Carrer de Can Serra, 3 (Rubí) 41.5016800,2.0298200 1 Ajuntaments; Comerç i consum; Jornades, congressos i seminaris; Vallès Occidental; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Martínez Martínez, Ana María; Vilamala Bastarras, Sergi; Inauguració i/o cloenda; Jornada; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès ajuntaments; comerc_i_consum; jornades_congressos_i_seminaris; valles_occidental; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; martinez_martinez_ana_maria; vilamala_bastarras_sergi; inauguracio_io_cloenda; jornada; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p class='MsoPlainText'>Diputada delegada de Comerç, Ana M. Martínez.</p> <p>Gerent de Serveis de Comerç, Sergi Vilamala.</p> <p>Alcalde de Barberà del Vallès i conseller del Consell Comarcal del Vallès Occidental, Xavier Garcés.</p> <p>President Consell Comarcal Vallès Occidental, Ignasi Giménez.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba366627641 Les músiques urbanes i la seva repercussió social i cultural 2022-04-26 10:00:00 2022-04-28 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/les-m%C3%BAsiques-urbanes-i-la-seva-repercussi%C3%B3-social-i-cultural 934 022 565 oerc.formacio@diba.cat Edició virtual (plataforma ZOOM) Edició virtual (plataforma ZOOM) 1 Presentació Les músiques urbanes estan presents de manera intensa en els nostres municipis, sobretot entre el públic adolescent i el més jove. Aquest tipus de música ha passat de ser l’expressió més o menys marginal i perifèrica a ser centrals en la vida urbana. Fenòmens com el rap, el hip-hop, el dancehall, el trap i el reggaeton han configurat estètiques pròpies, llenguatges nous i una cultura que s’expressa en els carrers i places dels municipis. Sense oblidar altres formes expressives, com el metall extrem, el curs incidirà en la definició de les músiques urbanes al llarg del temps, però també en el seu potencial transformador. El curs té com a objectiu principal reflexionar sobre el fenomen de les músiques urbanes, buscar-ne les constants, analitzar-ne els trets més rellevants i contribuir-ne a un coneixement més elevat, per tal que els tècnics tinguin més elements d’anàlisi a l’hora de programar grups i activitats que incloguin algun tipus de música urbana. En un món com el de la música, massa sovint vinculat a elements efímers, és bo saber destriar el gra de la palla i tenir un coneixement ampli del què signifiquen i quines implicacions socials i artístiques tenen les músiques urbanes. I això sense oblidar aspectes conflictius, com ara el d’algunes lletres o bé els derivats de l’ocupació dels espais urbans. Sigui com vulgui, les músiques urbanes són un dels fenòmens culturals més importants de les últimes dècades i els ajuntaments han d’estar alerta a l’hora de detectar i potenciar el talent local, així com d'ampliar les programes municipals i treballar nous públics joves. Al capdavall, com diu Nando Cruz, docent d’aquest curs, “el millor equipament públic i comunitari és el carrer”. Programa 26 d’abril 10:00 - 12:00 h: Contextualització de les músiques urbanes al llarg del segle XX. El rebuig de les músiques de les perifèries 28 d’abril 10:00 - 11:30 h: Els llenguatges i valors de les músiques urbanes 11:30 - 12:00 h: La centralitat cultural de les músiques urbanes en les programacions culturals municipals Docent Nando Cruz, és periodista musical des de finals dels anys 80. Ha col·laborat en programes de televisió i ràdio, revistes musicals i portals digitals. Entre 2016 i 2020 va publicar a El Periódico de Catalunya la sèrie de reportatges ‘Otros escenarios posibles’, on explorava realitats musicals en els marges del circuit oficial i que aquest any s’ha transformat en una exposició itinerant pels barris de Barcelona. Condueix a Betevé el programa radiofònic ’10.000 Fogueres”, i escriu a ElDiario. En aquesta entrevista a BTV, conduïda per Antonio Baños, Nando Cruz reflexiona sobre les músiques urbanes, l’actual escena musical i les repercussions culturals que està tenint en l’actualitat. ENTREVISTA A NANDO CRUZ (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba366634710 Reunió amb Aigües de Barcelona 2022-03-28 12:00:00 2022-03-28 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-aig%C3%BCes-de-barcelona 934022160 g.serveissocials@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres 12:00-13:00 <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>-Sra. Beatriz Beza Fredes, responsable de projectes d'Acció Social </span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>-Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba366634969 Reunió del Grup de Treball del Món Local de DIPLOCAT 2022-03-15 15:00:00 2022-03-15 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-del-grup-de-treball-del-m%C3%B3n-local-de-diplocat 934049444 casanovaspl@diba.cat Teams Teams 41.3914924,2.1476957 1 Ajuntaments; Administració local; Esdeveniments; Barcelonès; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona; Grup d'interès ajuntaments; administracio_local; esdeveniments; barcelones; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona; grup_dinteres nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba366646986 Reunió amb la Casa Asia 2022-03-30 10:00:00 2022-03-30 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-casa-asia Rambla de Catalunya 126, 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Echániz Sans, Juan; Villamayor Caamaño, Javier; Àrea de Presidència; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Grup d'interès echaniz_sans_juan; villamayor_caamano_javier; area_de_presidencia; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; grup_dinteres <p>Javier Parrondo, director general de Casa Asia</p> <p>Juan Echániz, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba366764940 Reunió amb Segittur 2022-03-16 10:00:00 2022-03-16 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-segittur-2 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3814728,2.1255820 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; grup_dinteres <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> <p>- Bernat Vall, tècnic turisme</p> <p>- Elisa Domenech, de Segittur</p> <p>- Carlos Romero, de Segittur</p> <p>- Luís Javier Gadea, de Segittur</p> <p>- Lourdes M. de Pedro, de Segittur</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba366766559 Reunió SIMCAT 2022-03-24 09:30:30 2022-03-24 10:30:30 Sistema Integral de Màrqueting de Catalunya https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-simcat 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Gerència de Serveis de Turisme Gerència de Serveis de Turisme 41.3814728,2.1254747 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; grup_dinteres <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Lluïsa Cortada, repesentant de l'Ag. Catalana de Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba366818766 Visita a l'Ajuntament de Sant Adrià del Besòs 2022-04-27 00:00:00 2022-04-27 23:59:59 Reunió per valorar suport Àrea Acció Climàtica a projectes de renovables pel municipi https://www.diba.cat/web/agenda/-/plantilla-xesco-go-12 Ajuntament de Sant Adrià del Besòs Ajuntament de Sant Adrià del Besòs 1 Domènech Montagut, Martí; Medi ambient; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Acció Climàtica i Transició Energètica; Gomar Martín, Francesc Xavier; Pruna González, Immaculada; Agenda; Reunió; general; Sant Adrià de Besòs; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona domenech_montagut_marti; medi_ambient; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; accio_climatica_i_transicio_energetica; gomar_martin_francesc_xavier; pruna_gonzalez_immaculada; agenda; reunio; general; sant_adria_de_besos; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona De les 11:00 a les 12:00h <p>Xesco Gomar, president delegat de l'Àrea d'Acció Climàtica</p> <p>Martí Domènec, coordinador de l'Àrea d'Acció Climàtica</p> <p>Inma Pruna, gerent de serveis de Medi Ambient</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-25 00:18
agendadiba366820250 Visita Súria: Reunió amb alcalde i visita instal.lació fotovoltaica Escola Salipota 2022-04-06 00:00:00 2022-04-06 23:59:59 Reunió ......... https://www.diba.cat/web/agenda/-/plantilla-xesco-go-14 41.3955350,2.1575980 1 Medi ambient; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; diputat/diputada; Acció Climàtica i Transició Energètica; Gomar Martín, Francesc Xavier; Agenda; general; Súria; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona medi_ambient; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; diputatdiputada; accio_climatica_i_transicio_energetica; gomar_martin_francesc_xavier; agenda; general; suria; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona De les 11:30 a les 12:30h <p>Xesco Gomar, president delegat de l'Àrea d'Acció Climàtica</p> <p> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 23:03
agendadiba366823537 La ciència com a cultura. Seguim explorant 2022-05-04 10:00:00 2022-05-06 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-ci%C3%A8ncia-com-a-cultura.-seguim-explorant 934 022 565 oerc.formacio@diba.cat Edició virtual (plataforma ZOOM) Edició virtual (plataforma ZOOM) 1 Presentació La relació entre la ciència, la cultura i les arts és un camp del tot fructífer i que, a poc a poc, està trencant la separació que s'havia produït en les últimes dècades en aquest àmbit. Els programes de ciència ciutadana ja són una realitat i tenen moltes implicacions i connexions amb el món de les arts visuals, amb l'educació, amb el foment de l'esperit crític i, com a derivació important, també contribueixen a destriar el gra de la palla i a impedir la proliferació de notícies falses. Des d'aquest punt de vista la ciència s'integra de manera radical amb la cultura, n'és una part substancial i conforma la nostra manera d'entendre i de veure el món. Durant el curs s'analitzaran exemples de bones pràctiques en aquest àmbit, sobretot en el camp de l'art i la seva implicació amb la ciència. També es debatran fórmules d'implicació ciutadana en el camp científic i es visualitzaran polítiques reals d'acostament de la ciència a la ciutadania, des del punt de vista de la divulgació, de la participació i del reforçament del sentit crític. Al mateix temps s'estudiaran els mètodes de treball de l'art i de la ciència, així com els sistemes de col·laboració i els beneficis i reptes que comporten. Però a més, ens endinsarem en el programa Arts at Cern, del Centre Europeu per a la Investigació Nuclear, situat a Ginebra, on tenen lloc residències artístiques a la investigació i l'art, tot realitzant una apassionant imbricació entre artistes i físics de partícules. En resum: aquest curs és una gran oportunitat per veure com la ciència i la cultura estan molt més a prop que no sembla a primera vista. I també permetrà tenir contacte amb experiències reals en aquest àmbit, dutes a terme amb èxit. Programa 4 de maig 10:00 - 11:30 h: Presentació del marc general. Exemples concrets de confluència entre art i ciència. Mètodes de treball d’art i ciència. La col·laboració: beneficis i reptes 11:30 - 12:00 h: Debat sobre els models de col·laboració 6 de maig 10:00 - 11:30 h: Relacions entre les arts i la cultura: una conjunció fructífera. El CERN de Ginebra i els programes de confluència entre les arts i la ciència de partícules. 11:30 - 12:00 h: Recapitulació: vies de col·laboració en la confluència de l’art i la ciència. Debat final. Docents Josep Perelló Catedràtic al Departament de Física de Matèria Condensada de la Universitat de Barcelona i investigador del Universitat de Barcelona Institut of Complex Systems (UBICS). El 2013, crea OpenSystems-UB i treballa des d’aleshores en projectes de ciència ciutadana de temàtica social o socio-ambiental. Ha impulsat i coordinat fins el 2018 l’Oficina de Ciència Ciutadana. Actualment coordina el projecte europeu CoAct (Co-dissenyant la ciència ciutadana social per a l’acció col·lectiva). Mónica Bello Comissària i historiadora de l'art. Dirigeix el programa Arts at CERN, dins el Centre Europeu per a la Investigació Nuclear de Ginebra, a Suïssa. En aquest àmbit té cura de residències artístiques i de comissions d'art, que reflexionen les interaccions entre les arts i la ciència. També va ser la directora artística de Vida, fins al 2015, a la Fundació Telefónica. Igualment, dirigí el Laboral Centre d'Art de Gijón. Ha estat també comissària d'exposicions i participa en diversos equips d'assessorament. En aquesta intervenció, a la Cátedra Acciona, Mónica Bello ens parla de les relacions entre art i ciència, cultura i coneixement. I aquí podeu veure Josep Perelló tot parlant de tecnologies de participació guiades per ciència ciutadana. ENTREVISTA A MÒNICA BELLO (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba366886535 Inauguració del Saló del Turisme B-TRAVEL 2022-04-01 12:00:00 2022-04-01 14:00:00 Acte inaugural del saló B-TRAVEL. https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-del-sal%C3%B3-del-turisme-b-travel Recinte Montjuïc. Fira de Barcelona. Recinte Montjuïc. Fira de Barcelona. 41.3742600,2.1510500 1 Villamayor Caamaño, Javier; Barcelonès; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garrido Tinta, Abigail; Bravo Letelier, Soledad Paula; Inauguració i/o cloenda; Barcelona villamayor_caamano_javier; barcelones; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; garrido_tinta_abigail; bravo_letelier_soledad_paula; inauguracio_io_cloenda; barcelona <p>Roger Torrent, conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.</p> <p>Abigail Garrido Tinta, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Soledad Bravo Letelier, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Javier Villamayor Caamaño, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Anna Sánchez Orensanz, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Altres assistents d'altres entitats.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba366903765 La propietat horitzontal i el deure de conservació i rehabilitació dels edificis 2022-05-04 09:00:00 2022-05-25 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-propietat-horitzontal-i-el-deure-de-conservaci%C3%B3-i-rehabilitaci%C3%B3-dels-edificis 1 Presentació La convocatòria d’ajuts públics a la rehabilitació residencial amb fons europeus Next Generation suposa una gran oportunitat per a millorar l’eficiència energètica del parc edificat d’ús residencial existent. Un aspecte essencial per a complir els objectius d’aquests ajuts a la rehabilitació d’edificis i habitatges és la presa de decisions en el sí de les comunitats de propietaris en règim de propietat horitzontal. Els administradors de finques jugaran un paper cabdal en l’assessorament a les comunitats per a sol·licitar aquests ajuts però el personal de les Oficines Locals d’Habitatge, en la seva funció d’assessorament a la ciutadania en matèria d’habitatge, especialment d’aquelles comunitats amb menor nivell d’estructuració i que acostumen a ser les més vulnerables, també requeriran tenir uns coneixements bàsics del funcionament de les comunitats de propietaris (constitució de la Junta de Propietaris, majories necessàries per a l’adopció d’acords, sobretot els que fan referència a obres a la finca, impugnació d’acords, etc.). Igualment rellevant per a les OLHs és el coneixement de les actuacions que han de dur a terme les comunitats de propietaris per a conservar i mantenir el parc construït aixií com per a realitzar les obres de rehabilitació que requereixen els edificis i habitatges. Per tal de donar resposta a aquestes necessitats, des de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona, hem cregut convenient programar l’acció formativa “La propietat horitzontal i el deure de conservació i rehabilitació dels edificis”, de deu hores lectives de durada i estructurada en quatre sessions, impartides en format webinar, en les que es combinarà l’explicació teòrica amb els casos pràctics sobre la normativa destacada en propietat horitzontal i sobre la intervenció en la conservació, manteniment i rehabilitació del parc construït. Destinataris Personal tècnic de les administracions locals vinculats a la prestació dels serveis locals d’habitatge. Programa SESSIÓ 1 (04/05/2022). Constitució i gestió de comunitats de propietaris I ·Constitució de la comunitat de propietaris en règim de propietat horitzontal. Escriptura i registre. ·Estatuts i reglament de règim interior. ·Òrgans de govern. Presidència, Secretaria, Junta de Propietaris, administrador. ·Reunions. Convocatòria, assistència, dret de vot. SESSIÓ 2 (11/05/2022). Constitució i gestió de comunitats de propietaris II ·Acords en Junta de Propietaris. Còmput de vots, acta, llibre d’actes, majories necessàries, vinculació i obligatorietat dels acords, impugnació i suspensió dels acords. ·Obres en elements comuns. ·Arbitratge, mediació i actuacions judicials sobre propietat horitzontal. SESSIÓ 3 (18/05/2022). Deure de conservació i rehabilitació dels edificis i habitatges I ·Introducció. ·Importància del manteniment preventiu dels edificis. ·El deure de conservació dels edificis. ·L’ordre d’execució. Vessant pràctica. ·Anàlisi de casos reals d’intervencions dels ajuntaments en matèria d’edificis d’habitatges privats en mal estat de conservació. ·Obres en comunitats de propietaris. Mediació de l’ajuntament. ·Tècniques de conscienciació ciutadana vers el manteniment dels edificis. SESSIÓ 4 (25/05/2022). Deure de conservació i rehabilitació dels edificis i habitatges II ·Desallotjament d’edificis per risc de col·lapse. ·Problemàtica de les ocupacions irregulars d’edificis d’habitatges privats. ·La Inspecció Tècnica de l’Edifici (ITE). ·Intervencions dels ajuntaments en matèria d’ITE. ·El programa de rehabilitació. ·Introducció a la certificació d’eficiència energètica d’edificis. ·El Llibre de l’Edifici. Inscripcions Les inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu Gestforma i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d'assistents es podrà limitar l'assistència al curs a una persona per ens local. Tindrà preferència d’admissió el personal tècnic adscrit al servei d’habitatges d’aquells ens locals adherits a la Xarxa de Serveis Locals d’Habitatge de la Diputació de Barcelona. L'organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 29 d’abril de 2022 mitjançant el següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-19 19:32
agendadiba367010526 Inauguració “Millora general. Nova connexió entre la C-153 PK 17+500 i BV-5207 PK 1+000” 2022-04-04 18:00:00 2022-04-04 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-millora-general.-nova-connexi%C3%B3-entre-la-c-153-pk-17-500-i-bv-5207-pk-1-000- L'Esquirol - https://goo.gl/maps/Ja8xMx7qWC8A3BXS8​​​​​​​ L'Esquirol - https://goo.gl/maps/Ja8xMx7qWC8A3BXS8​​​​​​​ 1 Osona; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Inauguració i/o cloenda; Pons i Vendrell, Pere; L'Esquirol osona; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; inauguracio_io_cloenda; pons_i_vendrell_pere; lesquirol <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Àlex Muntanyà, alcalde de l'Esquirol</p> <p>Vicenç Izquierdo, gerent de la Gerència de Serveis d'Infraestructures Viàries i Mobilitat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 23:03
agendadiba367015127 Sessió tècnica sobre la regularització jurídica de les prestacions socials locals 2022-04-07 09:30:30 2022-04-07 11:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-t%C3%A8cnica-sobre-la-regularitzaci%C3%B3-jur%C3%ADdica-de-les-prestacions-socials-locals Sessió on line Sessió on line 1 Diputació diputacio Des de l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona estem impulsant el Projecte transformador Dret a uns ingressos bàsics. Polítiques municipals de garantia d'ingressos que vol aportar coneixement, així com suport i eines tècniques i tecnològiques als municipis de la província de Barcelona per desenvolupar i implementar un model local de polítiques de garantia d'ingressos per cobrir necessitats bàsiques i garantir el dret a una vida digne. En el marc dels treballs i consultes realitzades amb diferents ens locals pel Projecte hem detectat que moltes d'elles estaven relacionades amb aspectes jurídiques i de regulació. Per això, us volem convidar a una Sessió tècnica sobre la regulació jurídica de les prestacions de garantia d'ingressos locals adreçada a responsables de serveis socials dels ajuntaments i consells comarcals de la província de Barcelona. Comptarem amb la presència de Vicenç Aguado i Cudolà, Catedràtic de Dret Administratiu, i Joan Pere López Pulido, Professor de Dret Administratiu de la Universitat de Barcelona, que abordaran els aspectes d'interès i consultes plantejades prèviament per correu electrònic pels participants a la sessió. La sessió tindrà lloc en format telemàtic el dijous 7 d'abril, de 9.30h a 11.30h, amb el programa següent: Programa 9.30 h - Presentació, Teresa Llorens, coordinadora de l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona. 9.40 h - Dinàmica de la sessió, Étienne Pagès, Diputació de Barcelona. 9.45 h - Debat sobre la regulació jurídica de les prestacions de garantia d'ingressos locals, Vicenç Aguado, Catedràtic de Dret Administratiu, i Joan Pere López, Professor de Dret Administratiu, de la Universitat de Barcelona. 11.30 h - Fi de la sessió La inscripció es pot fer mitjançat correu electrònic a l'adreça sas.gestiorecursos@diba.cat. A més, si teniu alguna proposta de tema o consulta per al debat ens ho podeu fer arribar. Esperem que aquesta proposta sigui del vostre interès per seguir impulsant i millorant les prestacions econòmiques de caràcter social. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-20 11:08
agendadiba367020130 Reunió amb Vodafone 2022-04-04 12:00:00 2022-04-04 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-vodafone 934022160 g.serveissocials@diba.cat Centre Spott, C/Sant Honorat, 5 de Barcelona Centre Spott, C/Sant Honorat, 5 de Barcelona 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Grup d'interès esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; grup_dinteres 12:00-13:00 <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>-Sra. Mercedes Aguiló, executiva de vendes Vodafone</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>-Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 38,38 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc