ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba373034801 Reunió amb l'ajuntament de Sant Mateu de Bages 2022-07-19 17:00:00 2022-07-19 18:00:00 Conveni Observatori Castelltallat https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-sant-mateu-de-bages-1 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817478,2.1257350 1 Turisme; Bages; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Sant Mateu de Bages; Grup d'interès turisme; bages; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; sant_mateu_de_bages; grup_dinteres <p>- Joep M. Junyent, alcalde de Sant Mateu de Bages</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Jaume León, director Gerneral de Tu i Lleida</p> <p>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba373033055 Reunió - Fundació Festival Internacional de Música de Cantonigròs 2022-07-19 16:00:00 2022-07-19 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-fundaci%C3%B3-festival-internacional-de-m%C3%BAsica-de-cantonigr%C3%B2s Reunió Virtual Reunió Virtual 1 Roca i Ventura, Jordi; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Cultura; Lomas Pascual, Nuria; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès roca_i_ventura_jordi; area_de_cultura; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; cultura; lomas_pascual_nuria; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p style='margin-left:7px'>Sr. Josep Maria Busquets, president de la Fundació FIMC</p> <p>Sra. Yarima Torres col·laboradora partícep de la Fundació FIMC</p> <p>Sra. Núria Lomas Pascual, gerent de Serveis de Cultura</p> <p>Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba373012451 Reunió amb Institut Cerdà 2022-07-21 09:00:00 2022-07-21 10:00:00 Seguiment projectes convocatòria Next Generation de Comerç https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-institut-cerd%C3%A0-1 Can Serra - Rambla de Catalunya, 126 - 080008 Barcelona Can Serra - Rambla de Catalunya, 126 - 080008 Barcelona 41.3957650,2.1575875 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Comerç i consum; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; comerc_i_consum; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio <p>Sr. Carles Cabrera, director general a l'Institut Cerdà</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Jordi William Carnes, assessor </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba373011869 Reunió amb Òscar Oliver 2022-07-20 15:00:00 2022-07-20 16:00:00 Seguiment de l'estudi aeronàutic del aeroport de Barcelona i impacte en economia local https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-%C3%92scar-oliver Can Serra - Rambla de Catalunya, 126 - 08008 Barcelona Can Serra - Rambla de Catalunya, 126 - 08008 Barcelona 41.3957811,2.1575553 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio <p>Sr. Òscar Oliver, consultor independent en transport aeri</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba373007095 Reunió amb Barcelona Clúster Nàutic 2022-07-19 13:00:00 2022-07-19 14:00:00 Estudi projecte pel sector turístic amb motiu de la propera Copa Amèrica de Vela https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-barcelona-cl%C3%BAster-n%C3%A0utic Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta - Travessera de les Corts, 131-159 - Barcelona Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta - Travessera de les Corts, 131-159 - Barcelona 41.3816915,2.1258637 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio <p>Sr. Andor Serra, director general de Barcelona Clúster Nàutic</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sra. Soledad Bravo, gerent de Serveis de Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba373006555 Reunió Foment - Ajuntament de Barcelona - Diputació de Barcelona 2022-07-19 09:00:00 2022-07-19 11:00:00 Seguiment projecte Think Tank de Foment https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-foment-ajuntament-de-barcelona-diputaci%C3%B3-de-barcelona Virtual Virtual 41.3968315,2.1532416 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio <p>Sr. Albert Dalmau, gerent d'Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Sra. Carme González, cap del departament de Coordinació Operativa de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Sr. Jordi Alberich, vicepresident coordinador Institut d'Estudis Estratègics</p> <p>Sra. Rosa Nonell, departament d'Economia, Estadística i Economia Aplicada</p> <p>Sra. Ana Julia Cura, analista econòmica i coordinadora de l'Institut d'Estudis Estratègics</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba373005909 Reunió amb el Secretari general de Cultura i Esports 2022-07-14 14:00:00 2022-07-14 16:00:00 Copa Amèrica de Vela 2024 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-secretari-general-de-cultura-i-esports Restaurante La Ancha - C/ de Zorrilla, 7 - 28014 Madrid Restaurante La Ancha - C/ de Zorrilla, 7 - 28014 Madrid 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Sr. Víctor Francos, secretari general de Cultura i Esports</p> <p>Sr. Albert Dalmau, gerent d'Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba373005646 Reunió amb el director General del Ministeri d'Industria 2022-07-14 09:00:00 2022-07-14 10:00:00 Temes relacionats amb l'àmbit econòmic https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-director-general-del-ministeri-d-industria Ministerio de Industria, Comercio y Turismo - Paseo de la Castellana, 162 - 28046 Madrid Ministerio de Industria, Comercio y Turismo - Paseo de la Castellana, 162 - 28046 Madrid 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Molina Melero, Trinidad villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; molina_melero_trinidad <p>Sr. Galo Gutiérrez, director general d'Industria i PIME del Ministerio de Industria de Comercio y Turismo</p> <p>Sra. Ana Maria Lagares, unitat de recolzament </p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sra. Trinidad Molina, gerent de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372996664 10ª sessió del Ple de la Taula Nacional d'Infància 2022-07-26 16:00:00 2022-07-26 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/10%C2%AA-sessi%C3%B3-del-ple-de-la-taula-nacional-d-inf%C3%A0ncia Sala Gran del Palau de Pedralbes Sala Gran del Palau de Pedralbes 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Plens llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; plens <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Membres de la Taula</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372995982 Reunió amb La Bonne 2022-07-26 11:00:00 2022-07-26 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-bonne Espai Francesca Bonnemaison- AULA 401 Espai Francesca Bonnemaison- AULA 401 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió; Grup d'interès llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio; grup_dinteres <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b>Assistents Diputació de Barcelona:</b></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens- Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elena Lledós- Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b>Assistents La Bonne:</b></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Marta Vergonyós- Directora </span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Neus Oriol - Coordinadora</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Veronica Torreblanca -Area d'Espais</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Gemma Clarassó -Area Comunicació</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Rosa Pou- Co-direccio artistica</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Norma Falconi - Junta directiva i membre de Sindillar</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba372995918 Sessió de treball Diputació de Barcelona/Ajuntament de Bacelona: “Projecte transformador: Dret a uns ingressos bàsics. Polítiques municipals de garantia d'ingressos' 2022-07-26 09:00:00 2022-07-26 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-de-treball-diputaci%C3%B3-de-barcelona/ajuntament-de-bacelona-projecte-transformador-dret-a-uns-ingressos-b%C3%A0sics.-pol%C3%ADtiques-municipals-de-garantia-d-ingressos- Sala la Cuina de l'Espai Francesca Bonnemaisson- C/ de Sant Pere Més Baix, 7, 08001 Barcelona Sala la Cuina de l'Espai Francesca Bonnemaisson- C/ de Sant Pere Més Baix, 7, 08001 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='tab-stops:716.5pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assistents Ajuntament de Barcelona: </span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <ul> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sonia Fuertes Ledesma, Comissionada d’acció social</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Laia Claverol Torres, Gerent de l’Àrea de Drets Socials</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Lidia Garcia Chicano, Gerent de l’IMSS</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Lluís Torrens Mèlich, Director d’Innovació Social</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Anna de Palau de Rovira, Direcció d´Acció Social Territorial i Comunitària</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Rosa Martín Niubó, Direcció Executiva de gestió de recursos i provisió de serveis </span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Núria Menta Sala, Directora de Serveis d´Intervenció Social</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Marta Fabà Ortega, Directora d’Estratègia i Nous Projectes de l’IMSS</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Montserrat Rovira Jarque, Cap Departament de serveis d´urgències i emergències Socials: </span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Glòria Santamaria Pérez, Directora de Programes i Rec. Socials Bàsics</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Lluis Batlle Bastardas, Cap Departament de coordinació dels CSS i relació amb el territori</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Ester Quintana Esquerra, Directora de Serveis d´Atenció a l´Envelliment</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elena Boira Orantes, DS d´Atenció a la Infància i SARA</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Carme Fortea Busquets, Direcció de Serveis d´Atenció al Sensellarisme</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Ana M. Milian Huerta, Departament de projectes d’acció digital de l’IMSS</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Carlos Alarcon Zwirnmann, Departament de Projectes Estratègics i Processos de l´IMSS</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Andrea Giralt Dueso, Departament de Projectes Estratègics i Processos de l´IMSS</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Julia Fisas Fernandez, Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona</span></span></li> </ul> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assistents Diputació de Barcelona:</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <ul> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Francesc Hernández- Cap Servei Suport als Serveis Socials Bàsics</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Miguel Àngel Manzano- Cap secció Suport al Desenvolupament i la Innovació SSB</span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:10pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Gemma Parera- Tècnica assessora</span></span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372994167 Reunió amb la Fundació Banc dels Aliments 2022-07-22 11:00:00 2022-07-22 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-fundaci%C3%B3-banc-dels-aliments Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió; Grup d'interès llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio; grup_dinteres <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assistents Fundació Banc dels Aliments:</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Lluis Fatjó-Vilas- President</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Bosco Fonts- Director</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Oriol Dolader- Cap de Logística</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assistents Diputació de Barcelona:</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba372944723 Reunió amb l’Ajuntament El Pont de Vilomara i Rocafort 2022-07-27 10:00:00 2022-07-27 11:00:00 Xarxa de Governs Locals https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-el-pont-de-vilomara-i-rocafort c.eccl@diba.cat Telemàtica Telemàtica 1 Ajuntaments; Espinosa de Castro, Marina; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Balbàs Garrido, Maribel; Reunió; El Pont de Vilomara i Rocafort ajuntaments; espinosa_de_castro_marina; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; balbas_garrido_maribel; reunio; el_pont_de_vilomara_i_rocafort <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Alcalde - Enric Campàs</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Secretari/Interentor - Joaquim Moncunill </span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Coordinadora d’Estratègia Corporativa i Concertació Local - Marina Espinosa</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Directora de Serveis de Cooperació Local – Maribel Balbás</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372937506 Trobada intercormarcal d'empreses: Experiències de transformació vers l'electromobilitat. 2022-10-05 09:00:00 2022-10-05 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/trobada-intercormarcal-d-empreses-experi%C3%A8ncies-de-transformaci%C3%B3-vers-l-electromobilitat. adetc.comunicacio@diba.cat Centre de Formació Professional de l’Automoció de Martorell (c/Manuel Gallardo, sn. Polígon de la SEAT. Martorell) Centre de Formació Professional de l’Automoció de Martorell (c/Manuel Gallardo, sn. Polígon de la SEAT. Martorell) 41.5000200,1.9076600 1 Exposició presencial (dades bàsiques); Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme exposicio_presencial_dades_basiques; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p style='text-align: justify;'>Equip directiu i tècnic dels Consells Comarcals vinculats amb el projecte de suport al sector de l’automoció impulsat per la Diputació de Barcelona.</p> <p style='text-align: justify;'>Empreses del sector i agents socioeconòmics vinculades amb el sector de l’automoció.</p> https://formularis.diba.cat/activitats/jornada-experiencies-transformacio-vers-lelectromobilitat nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372932460 Assistència a la reunió ordinària de la Comissió Nacional per a una Intervenció Coordinada contra la Violència Masclista (CNVM) 2022-07-13 16:00:00 2022-07-13 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguracio-xiii-universitat-d-estiu-de-les-dones C/ Foc, 57, Barcelona C/ Foc, 57, Barcelona 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Barnusell Ortuño, Alba; Reunió area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; barnusell_ortuno_alba; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></b></span></span></p> <p>Alba Barnusell Ortuño, diputada delegada de Polítiques d'Igualtat</p> <p> Elena Lledos Monsó, gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania</p> <p> </p> <p><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size: 14.6667px;'></span></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372931920 Introducció a l’Acció Urbanística Local. Protecció de la legalitat urbanística: Marc normatiu i principis bàsics d’actuació 2022-10-06 09:00:00 2022-10-27 14:00:00 El curs té per objecte el coneixement bàsic i integral del contingut del Reglament sobre protecció de la legalitat urbanística i la seva aplicació a qüestions concretes de l’acció urbanística local. https://www.diba.cat/web/agenda/-/introducci%C3%B3-a-l-acci%C3%B3-urban%C3%ADstica-local.-protecci%C3%B3-de-la-legalitat-urban%C3%ADstica-marc-normatiu-i-principis-b%C3%A0sics-d-actuaci%C3%B3-1 Recinte Escola Industrial (Sala S6. Edifici 25). C/Comte d’Urgell, 187, Barcelona. Recinte Escola Industrial (Sala S6. Edifici 25). C/Comte d’Urgell, 187, Barcelona. 1 Presentació El Servei d’Urbanisme ofereix el darrer dels 4 cursos dedicats a la Introducció de l’Acció Urbanística Local. Després d’haver acomplert amb els respectius cursos d’Introducció als conceptes bàsics i principis generals, al de planejament i al de gestió, ara és el torn del de Protecció de la Legalitat Urbanística. Al llarg de les quatre sessions programades, que abordaran successivament els diferents blocs temàtics del reglament, es farà un repàs sistemàtic de la regulació normativa de cada bloc vinculant-los amb problemàtiques específiques que apareixen en el dia a dia de l’activitat desenvolupada des dels ajuntaments. Per aquesta edició s’ha recuperat el format presencial on els ponents esposaran els continguts teòrics acompanyats de casos pràctics amb la participació activa dels assistents. Ponents Trini Capdevila, advocada, Cap de Serveis Jurídics de l’Ajuntament de Santpedor; Yolanda López, Cap del Servei Jurídic de Medi Ambient de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat de l’Ajuntament de Terrassa. Eva Jiménez, advocada i experta en Dret Administratiu i Urbanisme; Xavier Silvestre, Lletrat dels Serveis Jurídics Centrals de l’Ajuntament de Barcelona. Destinataris Tècnics municipals. Atesa l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb reduïts coneixements i experiència en la temàtica objecte del curs. Inscripcions Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic. Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 22 de setembre enllaç. Programa 1.- Intervenció en l’ús del sòl i en l’execució de les obres: llicències urbanístiques i comunicacions prèvies. Dijous, 6 d’octubre. Professora: Trini Capdevila. 2.- El deure de conservació urbanística: Ordres d’execució, inspeccions tècniques d’edificis i supòsits de ruïna i figures connexes. Dijous, 13 d’octubre. Professora: Yolanda López. 3.- Procediment de restauració de la legalitat urbanística vulnerada. Revisió de títols administratius habilitants nuls i anul·lables. Dijous,20 d'octubre. Professora: Eva Giménez. 4.- Procediment sancionador urbanístic: infraccions urbanístiques, responsabilitat i sancions. Dijous, 27 d'octubre. Professor: Xavier Silvestre. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba372929794 Reunió amb l'Ajuntament de Masquefa 2022-07-25 17:00:00 2022-07-25 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-masquefa-4 Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta 1 Anoia; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Masquefa anoia; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; reunio; pons_i_vendrell_pere; masquefa <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Xavier Boquete, alcalde de Masquefa</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372929118 Reunió amb l'Ajuntament de Polinyà 2022-07-25 17:00:00 2022-07-25 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-poliny%C3%A0 Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta Comte d'Urgell, 187 - Barcelona Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta Comte d'Urgell, 187 - Barcelona 1 Vallès Occidental; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Polinyà valles_occidental; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; reunio; pons_i_vendrell_pere; polinya <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Javier Silva, alcalde de Polinyà</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372926290 Reunió amb la Direcció General de Turisme i l'Ajuntament de Barcelona 2022-07-12 08:00:00 2022-07-12 08:00:00 BCN Summit https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-direcci%C3%B3-general-de-turisme-i-l-ajuntament-de-barcelona-1 Virtual Virtual 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio <p>Sra. Marta Domènech, directora general de turisme de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Sr. Xavier Marcé, regidor de turisme i indústries creatives de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372926089 Reunió amb el Secretari d'Estat de Turisme 2022-07-13 14:00:00 2022-07-13 16:00:00 Tractar temes relacionats amb l'àmbit de turisme https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-secretari-d-estat-de-turisme-3 Restaurante Cabo do Mundo C. de Rosario Pino, 12, 28020 Madrid Restaurante Cabo do Mundo C. de Rosario Pino, 12, 28020 Madrid 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio <p>Sr. Fernando Valdés, secretari general de Turisme</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372926012 Reunió Copa Amèrica de Vela 2024 2022-07-18 18:00:00 2022-07-18 20:00:00 Reunió setmanal per seguiment de projecte https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-copa-am%C3%A8rica-de-vela-2024-6 Seu Fundació Navegació Oceànica Barcelona - Moll de Llevant, 1 - 08039 Barcelona Seu Fundació Navegació Oceànica Barcelona - Moll de Llevant, 1 - 08039 Barcelona 41.3681047,2.1871672 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Albert Dalmau, gerent d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Albert Castellanos, secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. José A. Carbonell, director general d’Autoritat Portuària de Barcelona (APB)</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Eduard Torres, president de Turisme de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sra. Eugènia Gay, delegada del Govern d'Espanya a Catalunya</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Ignacio Toda, soci fundador Toda&amp;Nel-lo Abogados</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona​​​​​​</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba372925923 Reunió amb l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages 2022-07-27 16:00:00 2022-07-27 17:00:00 Xarxa de Governs Locals https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-sant-fruit%C3%B3s-de-bages c.eccl@diba.cat Telemàtica Telemàtica 41.4859089,2.1608615 1 Ajuntaments; Espinosa de Castro, Marina; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Balbàs Garrido, Maribel; Reunió; Sant Fruitós de Bages ajuntaments; espinosa_de_castro_marina; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; balbas_garrido_maribel; reunio; sant_fruitos_de_bages <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Alcaldessa - Àdria Mazcuñan Claret </span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Secretari municipal - Josep Gonzalez </span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Coordinadora d’Estratègia Corporativa i Concertació Local - Marina Espinosa</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Directora de Serveis de Cooperació Local – Maribel Balbás</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372924987 Reunió Copa Amèrica de Vela 2024 2022-07-11 18:00:00 2022-07-11 20:00:00 Reunió setmanal de seguiment de projecte https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-copa-am%C3%A8rica-de-vela-2024-5 Seu Fundació Navegació Oceànica Barcelona - Moll de Llevant, 1 - 08039 Barcelona Seu Fundació Navegació Oceànica Barcelona - Moll de Llevant, 1 - 08039 Barcelona 41.3681610,2.1871028 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Albert Dalmau, gerent d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Albert Castellanos, secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. José A. Carbonell, director general d’Autoritat Portuària de Barcelona (APB)</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Eduard Torres, president de Turisme de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sra. Eugènia Gay, delegada del Govern d'Espanya a Catalunya</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Ignacio Toda, soci fundador Toda&amp;Nel-lo Abogados</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona​​​​​​</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba372924708 Reunió Copa Amèrica de Vela 2024 2022-07-07 16:00:00 2022-07-07 17:00:00 Seguiment de projecte https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-copa-am%C3%A8rica-de-vela-2024-4 Seu Fundació Navegació Oceànica Barcelona - Moll de Llevant, 1 - 08039 Barcelona Seu Fundació Navegació Oceànica Barcelona - Moll de Llevant, 1 - 08039 Barcelona 41.3681449,2.1871243 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. David Escudé, president del Patronat de la FNOB</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Damià Calvet, vicepresident del patronat de la FNOB i representant de l'Autoritat Portuària de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000' face='Calibri'>Sr. Antoni Fitó, representant de la Cambra de Comerç i Indústria</font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000' face='Calibri'>Sr. Jordi Cases, secretari</font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000' face='Calibri'>Sr. Luís Conde, representant de Fira Internacional de Barcelona</font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000' face='Calibri'>Sra. Susana Closa, directora gerent de la Fundació i gerent de l'Institut Barcelona Esports</font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000' face='Calibri'>Sra. Pepa Roig, responsable d'administració de la FNOB</font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sra. Aurora Cata, presidenta de Barcelona Global</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Albert Dalmau, gerent d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Albert Castellanos, secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. José A. Carbonell, director general d’Autoritat Portuària de Barcelona (APB)</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Eduard Torres, president de Turisme de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sra. Eugènia Gay, delegada del Govern d'Espanya a Catalunya</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Ignacio Toda, soci fundador Toda&amp;Nel-lo Abogados</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona​​​​​​</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba372924635 Reunió Copa Amèrica de Vela 2024 2022-07-05 18:00:00 2022-07-05 19:00:00 Seguiment de projecte https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-copa-am%C3%A8rica-de-vela-2024-3 Seu Fundació Navegació Oceànica Barcelona - Moll de Llevant, 1 - 08039 Barcelona Seu Fundació Navegació Oceànica Barcelona - Moll de Llevant, 1 - 08039 Barcelona 41.3681530,2.1871457 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sra. Aurora Cata, presidenta de Barcelona Global</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Albert Castellanos, secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Albert Dalmau, gerent d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. José A. Carbonell, director general d’Autoritat Portuària de Barcelona (APB)</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Eduard Torres, president de Turisme de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Ignacio Toda, soci fundador Toda&amp;Nel-lo Abogados</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona​​​​​​</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba372923566 Reunió amb Team NZ 2022-07-01 12:00:00 2022-07-01 15:00:00 Seguiment projecte Copa Amèrica de Vela 2024 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-team-nz Virtual Virtual 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sra. Aurora Cata, presidenta de Barcelona Global</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Albert Dalmau, gerent d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Jordi Cases, secretari general de l'Ajuntament de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Albert Castellanos, secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. José A. Carbonell, director general d’Autoritat Portuària de Barcelona (APB)</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Eduard Torres, president de Turisme de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Ignacio Toda, soci fundador Toda&amp;Nel-lo Abogados</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona​​​​​​</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba372868504 Reunió amb l'Ajuntament de Elda (Valencia) 2022-07-21 08:00:00 2022-07-21 10:00:00 Programa FAUL https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-elda-valencia- Recinte Escola Industrial, Edifici El Rellotge Recinte Escola Industrial, Edifici El Rellotge 41.3955350,2.1575980 1 Dossiers monogràfics; Alta direcció i gerents; Xalabarder Aulet, Maria; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona dossiers_monografics; alta_direccio_i_gerents; xalabarder_aulet_maria; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Reunió tècnica amb l'Ajuntament de Elda, municipi de València per presentar-los el Programa FAUL nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372864241 Primera Trobada Xarxa Escolta Jove 2022-09-27 09:00:00 2022-09-27 14:00:00 Trobada adreçada a electes i professionals de joventut dels 46 ens locals adherits al Programa Escolta Jove https://www.diba.cat/web/agenda/-/primera-trobada-xarxa-escolta-jove Sala d'actes, edifici Migjorn. Recinte Llars Mundet. Carrer de l'harmonia, 14, 08035, Barcelona Sala d'actes, edifici Migjorn. Recinte Llars Mundet. Carrer de l'harmonia, 14, 08035, Barcelona 41.4345992,2.1413832 https://www.diba.cat/es/web/joventut/programa-escolta-jove 1 PROGRAMA 9:30h Acreditacions 10:00h Presentació i benvinguda institucional, a càrrec de Javier Silva Pérez, diputat delegat de Joventut de la Diputació de Barcelona 10:15h Presentació i metodologia del programa Escolta Jove. Aproximació conceptual i implementació del programa, a càrrec de Roberto Pescador, cap de l’Oficina del Pla Jove 10:45h Xarxa Escolta Jove. A càrrec de Montse Giménez Ferrer i Andrea Barraquer Artís, referents Escolta Jove 11:15h Pausa cafè 11:45h Taules de treball: engegant l’Escolta Jove 13:15h Compartim experiències municipals: Ajuntament de Pineda de Mar i Ajuntament del Prat de Llobregat, moderada per Teresa Sambola Ferré, coordinadora de l’Àrea d’Educació, Esports i Joventut de la Diputació de Barcelona 14:00h Cloenda, a càrrec de Javier Silva Pérez, diputat delegat de Joventut de la Diputació de Barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba372840974 Comitè tècnic de seguiment del risc d'incendis forestals del CECAT. 2022-07-18 08:00:00 2022-07-18 09:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comit%C3%A8-t%C3%A8cnic-de-seguiment-del-risc-d-incendis-forestals-del-cecat.-4 Reunió virtual mitjançant eines informàtiques. Reunió virtual mitjançant eines informàtiques. 41.3955350,2.1575980 1 Padrós Selma, Jordi; Territori i parcs naturals; Àrea d’Infraestructures i Territori; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió padros_selma_jordi; territori_i_parcs_naturals; area_dinfraestructures_i_territori; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio <p>Jordi Padrós, coordinador en matèria d'Espais Naturals.</p> <p>Mercè Salvat, directora general de Protecció Civil.</p> <p>Membres del Comitè tècnic de seguiment del risc d'incendis forestals del CECAT.</p> Reunions realitzades els dies 18 i 20 de juliol de 2022 del Comitè tècnic de seguiment del risc d'incendis forestals del CECAT. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372824096 Seminaris tècnics sobre accions locals d'adaptació al canvi climàtic. 4. Cobertes verdes i productives com a estratègia per l’adaptació al canvi climàtic 2022-10-06 10:00:00 2022-10-07 12:00:00 4. Cobertes verdes i productives com a estratègia per l’adaptació al canvi climàtic La Diputació de Barcelona i l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), sota la coordinació de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat i amb el suport tècnic d'Anthesis Lavola, organitzen el cicle de seminaris tècnics sobre accions locals d'adaptació al canvi climàtic. https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminaris-tecnics-sobre-accions-locals-d-adaptacio-al-canvi-climatic-4-cobertes-verdes Multisessió en línia Multisessió en línia 1 A través d’aquest cicle es volen aportar i compartir coneixements fruit de les accions concretes d’adaptació que estan portant a terme diferents ajuntaments i ens municipals. Objectius: El quart seminari en dues sessions virtuals es proposa compartir quina és la visió i/o l’estratègia de ciutat que hi ha al darrera de l’impuls de projectes de cobertes verdes i aportar la visió des de l’arquitectura i l’enginyeria per saber quines consideracions d’infraestructura cal tenir en compte a l’hora de projectar cobertes verdes. PROGRAMA INSCRIPCIONS al formulari de l'enllaç Les persones inscrites en anteriors sessions no cal us torneu a inscriure. Us farem arribar l'accés a les sessions virtuals directament. DOCUMENTACIÓ I RESULTATS del cicle de seminaris. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba372823717 Reunió - Patronat La Pedrera 2022-07-14 17:00:00 2022-07-14 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-patronat-la-pedrera Pg. de Gràcia, 92, 08008 Barcelona Pg. de Gràcia, 92, 08008 Barcelona 41.3952195,2.1597137 1 Roca i Ventura, Jordi; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Cultura; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona roca_i_ventura_jordi; area_de_cultura; personal_directiu_professional; cultura; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>- Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372823599 Reunió - Ajuntament de Vilanova del Camí 2022-07-13 10:00:00 2022-07-13 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-ajuntament-de-vilanova-del-cam%C3%AD Reunió Virtual Reunió Virtual 1 Roca i Ventura, Jordi; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Cultura; Cano Vers, Marta; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona roca_i_ventura_jordi; area_de_cultura; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; cultura; cano_vers_marta; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p style='margin-left:7px;'>- Sra. Noemí Trucharte Cervera, alcaldessa</p> <p>- Sra. Carlota Silva Solis, regidora de cultura </p> <p>- Marta Cano Vers, gerent de Serveis de Biblioteques</p> <p>- Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372823538 Visita - Ajuntament de Subirats 2022-07-12 19:00:00 2022-07-12 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-ajuntament-de-subirats Plaça de l'Ajuntament, s/n, 08739 Sant Pau d'Ordal, Barcelona Plaça de l'Ajuntament, s/n, 08739 Sant Pau d'Ordal, Barcelona 41.3824146,1.7923654 1 Roca i Ventura, Jordi; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Cultura; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona roca_i_ventura_jordi; area_de_cultura; personal_directiu_professional; cultura; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>- Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372823391 Reunió - Ajuntament de Masquefa 2022-07-12 09:00:00 2022-07-12 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-ajuntament-de-masquefa Ajuntament de Masquefa, Carrer Major, 93 Ajuntament de Masquefa, Carrer Major, 93 41.5021829,1.8112282 1 Roca i Ventura, Jordi; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Cultura; Cano Vers, Marta; Reunió; Cultura, Educació i Esports; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona roca_i_ventura_jordi; area_de_cultura; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; cultura; cano_vers_marta; reunio; cultura_educacio_i_esports; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p style='margin-left:7px;'>- Sr. Boqueta, Alcalde Ajuntament de Masquefa<span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p style='margin-left:7px;'>- Sra. Marta Cano Vers, gerent de Serveis de Biblioteques</p> <p style='margin-left:7px;'>- Sr. Jordi Roca i ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372722304 Reunió amb l'Ajuntament de La Llacuna 2022-07-19 11:00:00 2022-07-19 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-la-llacuna-5 Rambla de Catalunya 126, 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Echániz Sans, Juan; Anoia; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Reunió; La Llacuna echaniz_sans_juan; anoia; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; reunio; la_llacuna <p>Josep Parera, alcalde de l'Ajuntament de La Llacuna</p> <p>Maria Antònia Torres, secretària-interventora de l'Ajuntament de La Llacuna</p> <p>Juan Echániz, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Cisco de la Cruz, assessor de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372711695 Trobades de Salut Pública Setembre 2022 Agenda 2022-09-15 14:00:00 2022-09-15 16:00:00 Alimentació, sostenibilitat i salut https://www.diba.cat/web/agenda/-/trobades-de-salut-p%C3%BAblica-setembre-2022-agenda Seu del CSC, Av. Tibidabo, 21, Barcelona, i webinar Seu del CSC, Av. Tibidabo, 21, Barcelona, i webinar 1 Entitats; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona entitats; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona Sota el títol 'Alimentació, sostenibilitat i salut', el Consorci de Salut i Social de Catalunya (CSC) celebrarà, el pròxim 15 de setembre, una nova trobada de Salut Pública. Més informació, programa i inscripcions nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372711510 Reunió amb la Sra. Maria Candel 2022-07-21 12:00:00 2022-07-21 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-sr-javier-pacheco-i-la-sra-m-jose-landaburu Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya, núm. 126. Barcelona Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya, núm. 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Cultura; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Marín Martínez, Núria; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès fernandez_gonzalez_daniel; cultura; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; marin_martinez_nuria; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres 12:30 <p>Núria Marin, presidenta de la Diputació de Barcelona<span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='tab-stops:35.45pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-size:16.0pt'></span></b></span></span></span></span>.</p> <p>Maria Candel</p> <p>Daniel Fernández, director de Serveis de la Presidència.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba372710121 Reunió Diputació de Barcelona/Mylala Network 2022-07-18 10:00:00 2022-07-18 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-diputaci%C3%B3-de-barcelona/mylala-network Reunió de Microsoft Teams Reunió de Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Alta direcció i gerents; Reunió; Grup d'interès area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; alta_direccio_i_gerents; reunio; grup_dinteres <p>- Elena Lledós Monsó - Gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania</p> <p>- Marta Gimeno - CEO % Co - Funder Mylala Network </p> <p>- Miquel Clariana - CTO Mylala Network </p> <p>- Anna Goixens - Mylala Network </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba372698016 Presentació Jornada Entitats Catalanes d’Acció Social - ECAS 2022 2022-07-20 09:00:00 2022-07-20 09:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-jornada-entitats-catalanes-d-acci%C3%B3-social-ecas-2022 Espai Francesca Bonnemaison- La Sala Espai Francesca Bonnemaison- La Sala 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Jornada; Presentació; Grup d'interès llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; jornada; presentacio; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='text-autospace:none'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='color:#333333'>David Lucas, secretario general de Agenda Urbana y Vivienda</span></span></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='color:#333333'>Carles Sala, secretari d’Habitatge i Inclusió</span></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='text-autospace:none'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='color:#333333'>Lucía Martín, regidora d’Habitatge i Rehabilitació </span></span></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens, coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='color:#333333'>Sira Vilardell, vicepresidenta d’ECAS</span></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Ferran Busquets, vocal de Pobresa d’ECAS</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sílvia Laporta, GT d’Habitatge i Vocalia de Pobresa</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Ricard Gomà, director de l’IERMB</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372697969 Reunió amb CCOO Televida 2022-07-20 11:00:00 2022-07-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-ccoo-televida Can Serra, 3a planta Can Serra, 3a planta 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Gemma Gómez Pérez Delegada LOLS de la SSCCOO teleassistència Catalunya</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Vanessa Rodriguez Gomez Secretaria de la Dona de la SSCCOO teleassistència Catalunya</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sílvia Marín Duque Secretaria General de la SSCCOO teleassistència Catalunya</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Consuelo Espejo Pulgarin Asesora i Presidenta de la Plataforma de Teleasistencia Universal</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372677148 Visita al Pont de Vilomara i Rocafort i als municipis afectats per l'incendi a la Comarca del Bages. 2022-07-18 07:00:00 2022-07-18 21:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-al-pont-de-vilomara-i-rocafort-i-als-municipis-afectats-per-l-incendi-a-la-comarca-del-bages. El Pont de Vilomara i Rocafort. El Pont de Vilomara i Rocafort. 41.7022600,1.8704000 1 Ajuntaments; Padrós Selma, Jordi; Territori i parcs naturals; Bages; Àrea d’Infraestructures i Territori; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Altres ajuntaments; padros_selma_jordi; territori_i_parcs_naturals; bages; area_dinfraestructures_i_territori; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; altres <p>Jordi Padrós coordinador en matèria d'Espais Naturals.</p> Visita al Pont de Vilomara i Rocafort i als municipis afectats per l'incendi a la Comarca del Bages. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372676885 Visita al Pont de Vilomara i Rocafort i als municipis afectats per l'incendi a la Comarca del Bages. 2022-07-17 14:00:00 2022-07-17 01:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-al-pont-de-vilomara-i-als-municipis-afectats-per-l-incendi-a-la-comarca-del-bages. El Pont de Vilomara i Rocafort. El Pont de Vilomara i Rocafort. 41.7022600,1.8704000 1 Ajuntaments; Padrós Selma, Jordi; Territori i parcs naturals; Bages; Àrea d’Infraestructures i Territori; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Altres ajuntaments; padros_selma_jordi; territori_i_parcs_naturals; bages; area_dinfraestructures_i_territori; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; altres <p>Jordi Padrós, coordinador en matèria d'Espais Naturals.</p> Visita al Pont de Vilomara i Rocafort i als municipis afectats per l'incendi a la Comarca del Bages. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372676833 Entrevista amb Els matins de TV3 en relació al perill d'incendis als Parcs Naturals. 2022-07-19 08:00:00 2022-07-19 09:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/entrevista-amb-els-matins-de-tv3-en-relaci%C3%B3-al-perill-d-incendis-als-parcs-naturals. Reunió virtual mitjançant eines informàtiques. Reunió virtual mitjançant eines informàtiques. 41.3888230,2.1490500 1 Padrós Selma, Jordi; Territori i parcs naturals; Àrea d’Infraestructures i Territori; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Entrevista padros_selma_jordi; territori_i_parcs_naturals; area_dinfraestructures_i_territori; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; entrevista <p>Jordi Padrós, coordinador en matèria d'Espais Naturals.</p> <p>Jofre Carnicer, periodista del programa Els matins de TV3.</p> Entrevista amb Els matins de TV3 en relació al perill d'incendis als Parcs Naturals. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372675126 Reunió amb l'Associació DI-SÍ DIVERSIDAD-SOCIEDAD INCLUSIVA 2022-07-18 09:00:00 2022-07-18 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-associaci%C3%B3-di-s%C3%8D-diversidad-sociedad-inclusiva Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió; Grup d'interès llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio; grup_dinteres <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assistents Diputació de Barcelona:</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elena Lledós- Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assistents Associació:</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Anna Borràs</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Tere Noguero</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba372674663 Inauguració del camp de futbol de La Llacuna 2022-07-30 00:00:00 2022-07-30 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-del-camp-de-futbol-de-la-llacuna 41.3955350,2.1575980 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba372674651 Cloenda XXIII Campionat d’Europa de Softbol Femení Sant Boi 2022-07-30 00:00:00 2022-07-30 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/cloenda-xxiii-campionat-d-europa-de-softbol-femen%C3%AD-sant-boi 41.3955350,2.1575980 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba372674639 Jornades de vela a Mataró amb la participació de Manresa i a Sitges amb la participació de Sallent 2022-07-26 00:00:00 2022-07-26 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornades-de-vela-a-matar%C3%B3-amb-la-participaci%C3%B3-de-manresa-i-a-sitges-amb-la-participaci%C3%B3-de-sallent 41.3955350,2.1575980 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba372674627 Jornada de vela adaptada a Sitges amb la participació de Barberà del Vallès 2022-07-25 00:00:00 2022-07-25 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-de-vela-adaptada-a-sitges-amb-la-participaci%C3%B3-de-barber%C3%A0-del-vall%C3%A8s 41.3955350,2.1575980 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba372673959 Inauguració XXIII Campionat d’Europa de Softbol Femení Sant Boi 2022-07-24 00:00:00 2022-07-24 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-xxiii-campionat-d-europa-de-softbol-femen%C3%AD-sant-boi 41.3955350,2.1575980 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba372673947 Jornada de vela adaptada a Mataró amb la participació de Manlleu 2022-07-22 00:00:00 2022-07-22 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-de-vela-adaptada-a-matar%C3%B3-amb-la-participaci%C3%B3-de-manlleu 41.3955350,2.1575980 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 39,24 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar la informació dels museus en format RDF?

Actualment la API ofereix el retorn de les dades en format JSON per defecte, però se'n poden especificar d'altres com ara XML, CSV i RDF.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/museus/format/rdf-xml