ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba408857634 Reunió Secretaria d’Administració i Funció Pública - Agenda Dionís Guiteras i Rubio. Sistema intern d'alertes 2023-12-14 16:00:00 2023-12-14 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-secretaria-d-administracio-i-funcio-publica-agenda-dionis-guiteras-i-rubio-sistema-intern-d-alertes 934049494 a.bgalct@diba.cat reunió telemàtica a través de la plataforma Teams reunió telemàtica a través de la plataforma Teams 41.3928355,2.1809191 1 Bon Govern, Transparència i Participació; Guiteras i Rubio, Dionís; Vélez Barajas, Antoni; Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Reunió bon_govern_transparencia_i_participacio; guiteras_i_rubio_dionis; velez_barajas_antoni; forcadell_esteller_francesc_xavier; reunio <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Antoni Vélez Barajas, Diputat delegat d’Innovació Digital i Integritat Institucional</span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Xavier Forcadell Esteller, coordinador de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba421208199 Reunió Secretaria de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya - agenda Josep Ramon Mut 2024-11-19 11:00:00 2024-11-19 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-secretaria-de-salut-publica-de-la-generalitat-de-catalunya-agenda-josep-ramon-mut a.ccsp@diba.cat Secretaria de Salut Pública. Carrer Aragó, 330-332, 8a planta, Barcelona Secretaria de Salut Pública. Carrer Aragó, 330-332, 8a planta, Barcelona 41.3957396,2.1696639 1 Diputació de Barcelona; Salut pública; Barcelonès; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Mut i Bosque, Josep Ramon; Agenda; Reunió; Barcelona; Grup d'interès diputacio_de_barcelona; salut_publica; barcelones; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; mut_i_bosque_josep_ramon; agenda; reunio; barcelona; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Dr. Esteve Fernández, secretari de Salut Pública, Generalitat de Catalunya</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Xavier Llebaria, subdirector general de Coordinació de Salut Pública, Generalitat de Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba415110159 Reunió sector del verd urbà i la biodiversitat agenda diputat Marc Castells 2024-05-07 09:00:00 2024-05-07 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-sector-del-verd-urba-i-la-biodiversitat-agenda-diputat-marc-castells 934049210 sanchezsdl@diba.cat Can Serra, Rambla Catalunya, 126 2a. planta de Barcelona Can Serra, Rambla Catalunya, 126 2a. planta de Barcelona 41.3873300,2.1489700 1 diputat/diputada; Presidència; Castells i Berzosa, Marc; Closa Pujabet, Joan; Reunió diputatdiputada; presidencia; castells_i_berzosa_marc; closa_pujabet_joan; reunio <p>Marc Castells, vicepresident quart de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Joan Guitart, APEVC</p> <p>Mercè Martinez, CHOC</p> <p>David Borda, Federació d'agricultor viveristes de Catalunya.</p> <p>Miquel Marin i Carme Garrido, Gremi de Jardineria de Catalunya.</p> <p>Laia Grifell, APTYS</p> <p>Andreu Massoni, ASESCUVE</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba413651222 Reunió Seguiment acords grup Tot per Terrassa 2024-06-21 00:00:00 2024-06-21 23:59:59 Temes a tractar: Regeneració urbana, model de barri (continuació 1a reunió) Pla de Resilència Terrassa https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-seguiment-acords-grup-tot-per-terrassa 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat Ajuntament de Terrassa, Raval de Montserrat, 14 de Terrassa Ajuntament de Terrassa, Raval de Montserrat, 14 de Terrassa 41.5632599,2.0099897 1 Habitatge; Sanz Sánchez, Rosa; Urbanisme i habitatge; Vallès Occidental; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Terrassa; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles habitatge; sanz_sanchez_rosa; urbanisme_i_habitatge; valles_occidental; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; terrassa; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles De 10:00 h a 11:00 h <p>Sra. Rosa Sanz, Coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la DIBA</p> <p>Sra. Maria Vicenta Villar, Cap protecció civil i via pública de l’Aj. de Terrassa</p> <p>Sr. Ignasi Sagalés, coordinador grup TxT DIBA</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba412838905 Reunió amb Abric Rehabilitació S.L. de seguiment estratègia Regeneració Urbana Diputació de Barcelona 2024-05-31 00:00:00 2024-05-31 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-seguiment-estrategia-amb-abric-rehabilitacio-s-l-de-regeneracio-urbana-diputacio-de-barcelona 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat Edifici del Rellotge, 2na planta, C/ Comte Urgell 187 de Barcelona Edifici del Rellotge, 2na planta, C/ Comte Urgell 187 de Barcelona 41.3877073,2.1487259 1 Sanz Sánchez, Rosa; Urbanisme i habitatge; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles sanz_sanchez_rosa; urbanisme_i_habitatge; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles De 09:00 h a 10:30 h <p>Sra. Rosa Sanz, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatatge i Regeneració Urbana Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Ferran Barba Boada, Cap del Servei d'Urbanisme</p> <p>Sra. Montserrat Escudé Mestre, Tecnica Assesora</p> <p>Jordi Mas, d'Abric Rehabilitació, S.L.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411648916 Reunió seguiment formulari justificació Recurs-accions innovadores Regeneració Urbana 2024-05-15 00:00:00 2024-05-15 23:59:59 Reunió per fer control i treballar sobre el nou formulari de justificació nou recurs en Regeneració Urbana https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-seguiment-formulari-justificacio-recurs-accions-innovadores-regeneracio-urbana 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3877354,2.1489512 1 Sanz Sánchez, Rosa; Diputació de Barcelona; Urbanisme i habitatge; Barcelonès; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Barcelona; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles sanz_sanchez_rosa; diputacio_de_barcelona; urbanisme_i_habitatge; barcelones; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; barcelona; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles De 09:00 h a 10:30 h <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona,</p> <p>Sr. Ferran Barba Boada, cap de Servei d'Urbanisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sra. Montserrat Escudé, Tècnica Assessora jurista</p> <p>Sra. Geana Leschko, de Techfriendly</p> <p>Sra. Laura Soto de Techfriendly</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba412702832 Reunió seguiment pla de treball de regeneració Urbana amb Abric Rehabilitació estratègica SL 2024-04-25 00:00:00 2024-04-25 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-seguiment-pla-de-treball-de-regeneracio-urbana-amb-abric-rehabilitacio-estrategica-sl 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat Edifici del Rellotge, 2 na planta, C/ Comte Urgell 187 de Barcelona Edifici del Rellotge, 2 na planta, C/ Comte Urgell 187 de Barcelona 41.3877395,2.1487151 1 Sanz Sánchez, Rosa; Urbanisme i habitatge; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles sanz_sanchez_rosa; urbanisme_i_habitatge; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles De 15:30 h a 17:00 h <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Ferran Barba Boada, Cap del Servei d'Urbanisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Jordi Mas d'Abril Rehabilitació Estratègica, S.L.</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408578706 Reunió senyor Oriol Estela agenda diputat Marc Castells 2024-03-14 09:00:00 2024-03-14 09:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-senyor-oriol-estela-agenda-diputat-marc-castells 934049210 sanchezsdl@diba.cat Can Serra, Rambla Catalunya, 126, 2a. planta de Barcelona Can Serra, Rambla Catalunya, 126, 2a. planta de Barcelona 41.3955300,2.1576200 1 diputat/diputada; Presidència; Castells i Berzosa, Marc; Reunió; Barcelona diputatdiputada; presidencia; castells_i_berzosa_marc; reunio; barcelona <p>Marc Castells, vicepresident quart de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Oriol Estela.</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba419156598 Reunió senyor Santiago Uzal agenda diputat Marc Castells 2024-10-10 12:00:00 2024-10-10 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-senyor-santiago-uzal-agenda-diputat-marc-castells 934049210 sanchezsdl@diba.cat Can Serra, Rambla Catalunya, 126 de Barcelona. Can Serra, Rambla Catalunya, 126 de Barcelona. 41.3955350,2.1575980 1 Tordera Vigas, Montserrat; diputat/diputada; Infraestructures i Territori; Castells i Berzosa, Marc; Closa Pujabet, Joan; Reunió tordera_vigas_montserrat; diputatdiputada; infraestructures_i_territori; castells_i_berzosa_marc; closa_pujabet_joan; reunio <p>Marc Castells, vicepresident quart de la Diputació de Barcelona.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410635273 Reunió Sessió de Debat : L'aplicació del Pla de Barris, anys després 2024-04-24 00:00:00 2024-04-24 23:59:59 Reunió per fer un procés de reflexió sobre l’experiència de l’aplicació de la “Llei de Barris” del 2004 en els ens locals de la demarcació de Barcelona. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-sessio-de-debat-l-aplicacio-del-pla-de-barris-anys-despres 934022724 a.uhru@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3876670,2.1488010 1 Ajuntaments; Sanz Sánchez, Rosa; Urbanisme i habitatge; Anoia; Bages; Osona; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Calaf; Cardona; Centelles; Sant Martí de Tous; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles ajuntaments; sanz_sanchez_rosa; urbanisme_i_habitatge; anoia; bages; osona; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; calaf; cardona; centelles; sant_marti_de_tous; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles De 16:30 h a 18:00 h <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de la Barcelona</p> <p>Sr. Ferran Barba Boada, Cap del Servei d'Urbanisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Jordi Mas, consultor de «Abric Rehabilitacio Estrategica SL»</p> <p>Altres representants ajuntaments</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba414003418 Reunió sobre el Programa 3cat 'Regió Mundial de la Gastronomia'- agenda Anna Álvarez - reunió 2024-06-28 10:00:00 2024-06-28 11:00:00 Parlar d’una nova sèrie documental que es vol fer en motiu de què el 2025 Catalunya serà la Regió Gastronòmica Mundial. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-sobre-el-programa-3cat-regio-mundial-de-la-gastronomia-agenda-anna-alvarez-reunio Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició virtual; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; exposicio_virtual; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; grup_dinteres <ul> <li>Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</li> <li>Sílvia Galilea, responsable de Comunicació de l’Àrea</li> <li>Carles Farré </li> <li>Salvador Solé, director Gral d’Undatia</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418505121 Reunió sobre el projecte Vies Blaves - agenda diputada delegada Turisme Abigail Garrido Tinta 2024-09-23 13:00:00 2024-09-23 14:00:00 Explicació del Projecte Vies Blaves als diputats. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-sobre-el-projecte-vies-blaves-agenda-diputada-delegada-turisme-abigail-garrido-tinta Videoconferència. Videoconferència. 41.3822020,2.1258700 1 Alvarez Jurado, Anna; Turisme; Barcelonès; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Martínez Martínez, Ana María; Garrido Tinta, Abigail; Pérez García, Juan Antonio; Reunió; Barcelona alvarez_jurado_anna; turisme; barcelones; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; martinez_martinez_ana_maria; garrido_tinta_abigail; perez_garcia_juan_antonio; reunio; barcelona <p>Anna Maria Martínez Martínez, presidenta delegada ADET<br /> Abigail Garrido Tinta, diputada delegada de Turisme<br /> Juan Antonio Pérez García, diputat adjunt ADET<br /> Anna Álvarez Jurado, coordinadora ADET<br /> Elisabet González, responsable Programes Europeus</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba368441053 Trobada i visita amb l'Excm. Sr. Javier Godó al Museu Marítim de Barcelona 2022-05-02 14:00:00 2022-05-02 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-sobre-pobresa-energetica-i-acte-de-signatura-de-l-acord-de-col-laboracio-per-a-l-impuls-a-la-creacio-de-l-agencia-d-atencio-integrada-social-i-sanitaria Museu Marítim. Av. Drassanes, s/n de Barcelona Museu Marítim. Av. Drassanes, s/n de Barcelona 41.3753520,2.1761230 1 Echániz Sans, Juan; Administració local; Esdeveniments; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Marín Martínez, Núria; Reunió echaniz_sans_juan; administracio_local; esdeveniments; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; marin_martinez_nuria; reunio 14:00h <p>Núria Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Javier Godó. compte de Godó</p> <p>Enric Garcia, director del Museu Marítim</p> <p>Ramon Pastor, subdirector-gerent de Museu Marítim</p> <p>Ramon Rovira, adjunt a la Presidència i director de Relacions Institucionals del Grup Godó</p> <p>Juan Echániz, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba367044828 Reunió sobre situació dades epidemiològiques Duplica 1 2021-07-13 12:00:00 2021-07-13 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-sobre-situacio-dades-epidemiologiques Edifici Can Serra, despatx de la Presidenta. Rambla Catalunya, 126. Barcelona (reunió telemàtica) Edifici Can Serra, despatx de la Presidenta. Rambla Catalunya, 126. Barcelona (reunió telemàtica) 41.3955350,2.1575980 1 Brinquis Pérez, Manuel; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Naharro Rodríguez, Jesús; Marín Martínez, Núria; Grup d'interès brinquis_perez_manuel; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; naharro_rodriguez_jesus; marin_martinez_nuria; grup_dinteres 12.00h <p>Núria, Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Jesús Naharro, diputat delegat de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona</p> <p>Josep Maria Argimon, conseller de Salut de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Altres autoritats del Món Local</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 23:03
agendadiba408195399 Reunió Socis Programa Pirineus 2024-02-29 09:00:00 2024-02-29 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-socis-programa-pirineus 934 022 975 trigueroam@diba.cat 41.3955350,2.1575980 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio <p lang='es'>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p lang='es'>- Narcís Ferrer, director de l'ACT</p> <p lang='es'>- Patrick Torrent, director executiu de l'ACT</p> <p>- Arantxa Calvera, directora de Turisme de Barcelona</p> <p>- Marta Farrero, directora del Patronat de Turisme de Tarragona</p> <p>- Juli Alegre, director del Patronat de Turisme de Lleida</p> <p>- Norbert Bes, director del Patronat de Turisme Girona Costa Brava</p> Reunió periòdica de l'Agència Catalana de Turisme amb els Patronats de Turisme. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba412148027 Reunió Socis Programa Pirineus ACT- Agenda Soledad Bravo- reunió 2024-05-28 16:00:00 2024-05-28 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-socis-programa-pirineus-act-agenda-soledad-bravo-reunio 934 022 975 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3819491,2.1257135 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Ma. José Tesouro, responsable de la Secció d'Assistència i Coordinació Turística</p> Reunió organitzada per l'Agència Catalana de Turisme, trobada periòdica per tractar sobre l'estratègia del Programa Pirineus. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba398640386 Reunió Socis Programa Pirineus - Agència Catalana de Turisme 2023-10-19 10:00:00 2023-10-19 12:00:00 Reunió periòdica https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-socis-programa-pirineus-agencia-catalana-de-turisme 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Agència Catalana de Turisme. Pg. de Gracia 105 Barcelona Agència Catalana de Turisme. Pg. de Gracia 105 Barcelona 41.3961181,2.1596857 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><b><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Agència Catalana de Turisme</span></span></span></i></b></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i> </i><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>Narcís Ferrer, </span></span></i><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>director</span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'> Patrick Torrent, </span></span></i><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>director executiu</span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify; text-indent:35.4pt'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>Mireia Paz,</span></span></i><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'> cap de contractació i normativa</span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify; text-indent:35.4pt'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>Damià Serrano,</span></span></i><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'> director màrqueting d'experiències i recerca</span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify; text-indent:35.4pt'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>Rosalia Pont,</span></span></i><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'> cap de marques</span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify; text-indent:35.4pt'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>Dèlia Montesinos, </span></span></i><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>brand</span></span></i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'> manager Pirineus</span></span></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><b><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Assessoria Tècnica de Pirineus (Innova Management)</span></span></span></i></b></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'> Rainer Brusis, Director</span></span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify; text-indent:35.4pt'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Lorena Cañas, Tècnica</span></span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoBodyText' style='border:none; text-align:justify; padding:0cm'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'><b><i><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Diputació de Barcelona </span></span></i></b></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'> Soledad Bravo, Gerent de Turisme i Comerç</span></span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify; text-indent:35.4pt'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Anna Mª Sánchez, Cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic</span></span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'> Maria José Tesouro , Cap del departament jurídic</span></span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><b><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Ferrocarrils de la Generalitat</span></span></span></i></b></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'> Laura Vives, Cap Comercial – FGC Turisme i Muntanya</span></span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'> Joan Sánchez, Cap d’Estructura FGC-Turisme</span></span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><b><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>IDAPA</span></span></span></i></b></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'> Eva Fiter, directora</span></span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'> Marc Borrell, tècnic</span></span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><b><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida</span></span></span></i></b></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'> Juli Alegre, director</span></span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'></span></span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'></span></span></span></i></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Verdana,sans-serif'><b><u><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Assistents Via Teams</span></u></b><b><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>: </span></b></span></span></span></p> <p class='MsoBodyText' style='border:none; text-align:justify; padding:0cm'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'><i><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'></span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoBodyText' style='border:none; text-align:justify; padding:0cm'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'><b><i><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Conselh Generau d’Aran </span></span></i></b></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Verdana,sans-serif'><i> </i><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>Marisol Ariño, </span></span></i><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>Coordinadora Torisme Val d'Aran</span></span></i></span></span></p> <p class='MsoBodyText' style='border:none; text-indent:35.4pt; text-align:justify; padding:0cm'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>Mónica González, </span></span></i><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>Secretaria del CGA</span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoBodyText' style='border:none; text-indent:35.4pt; text-align:justify; padding:0cm'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>Xavi Pascual, Interventor i secretari del CGA</span></span></i><i><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'></span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><b><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Patronat de Turisme Costa Brava-Girona </span></span></span></i></b></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i> </i><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>Mireia Acosta, </span></span></i><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>Secretària interventora</span></span></i></span></span></span></p> <p class='MsoPlainText' style='text-align:justify; text-indent:35.4pt'><span style='font-size:10.5pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Consolas'><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>Jordi Aurich, </span></span></i><i><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'><span style='color:black'>Cap de servei de secretaria</span></span></i><i><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'></span></span></span></i></span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409817670 Reunió Sra. Judit Carrera amb Sr. Alfonso Armada - agenda directius professionals- reunió 2024-03-05 13:00:00 2024-03-05 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-sra-judit-carrera-amb-sr-alfonso-armada-agenda-directius-professionals-reunio Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Reunió carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; reunio <p>Sra. Judit Carrra, Directora del CCCB</p> <p>Sr. Alfonso Armada, periodista independent.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba414275926 Reunió Sra. Judit Carrera amb Sr. Amador Vega - agenda directius professionals- reunió 2024-04-25 16:00:00 2024-04-25 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-sra-judit-carrera-amb-sr-amador-vega-agenda-directius-professionals-reunio CCCB Montalegre, 5 CCCB Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Reunió carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; reunio <p>- Sr. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Amador Vega, doctor en filosofia i catedràtic d'estètica</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba414278729 Reunió Sra. Judit Carrera amb Sr. Joan Tarrida - agenda directius professionals- reunió 2024-05-14 09:00:00 2024-05-14 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-sra-judit-carrera-amb-sr-joan-tarrida-agenda-directius-professionals-reunio CCCB Montalegre, 5 CCCB Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Reunió carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; reunio <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Joan Tarrida, director i editor de Galaxia Gutemberg</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba414277350 Reunió Sra. Judit Carrera amb Sr. Lluís Noguera - agenda directius professionals- reunió 2024-04-25 16:00:00 2024-04-25 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-sra-judit-carrera-amb-sr-lluis-noguera-agenda-directius-professionals-reunio CCCB Montalegre, 5 CCCB Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Reunió carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; reunio <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Lluís Noguera, Conseller de CCMA</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba414278930 Reunió Sra. Judit Carrera amb Sra. Isabelle Berneron - agenda directius professionals- reunió 2024-05-14 16:00:00 2024-05-14 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-sra-judit-carrera-amb-sra-isabelle-berneron-agenda-directius-professionals-reunio CCCB Montalegre, 5 CCCB Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Reunió carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; reunio <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Isabelle Berneron, agregada del llibre de l'Institut Français de Madrid</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409817571 Reunió Sra. Judit Carrera amb Sra. Soledad Bravo - agenda directius professionals- reunió 2024-03-05 10:00:00 2024-03-05 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-sra-judit-carrera-amb-sra-soledad-bravo-agenda-directius-professionals-reunio Montalegre, 5 Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Reunió; Grup d'interès carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; reunio; grup_dinteres <p>Sra. Judit Carrera, Directora del CCCB</p> <p>Sra. Soledad Bravo, Gerenta de Turisme de Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba414277482 Reunió Sra. Judit Carrera con Sr. Michael Kimmelman - agenda directius professionals- reunió 2024-04-26 11:00:00 2024-04-26 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-sra-judit-carrera-con-sr-michael-kimmelman-agenda-directius-professionals-reunio CCCB Montalegre, 5 CCCB Montalegre, 5 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Michael Kimmelman, crítico de arquitectura del diari NEW YORK TIMES</p> Reunió prèvia amb Sra. Judit Carrera i visita després a l'exposició 'SUBÚRBIA. La construcció del somni americà' nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409367893 Reunió Tech Friendly Projecte Bases convocatòria Regeneració Urbana+Innovació 2024-03-27 00:00:00 2024-03-27 23:59:59 Reunió de seguiment pel nou projecte de Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-tech-friendly-projecte-bases-convocatoria-regeneracio-urbana-innovacio 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3876429,2.1487044 1 Sanz Sánchez, Rosa; Urbanisme i habitatge; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Barcelona; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles sanz_sanchez_rosa; urbanisme_i_habitatge; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; barcelona; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles De 13:30 h a 14:30 h <p>Sra Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Ferran Barba Boada, Cap del Servei d'Urbanisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sra Geana de Miranda Leschko. Coordinadora de Proyectos de Innovación y Derecho Urbanístico de Tech Friendly</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba420933314 Reunió tècnica amb la Cambra de Comerç- agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-11-14 00:00:00 2024-11-14 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-tecnica-amb-la-cambra-de-comerc-agenda-gerent-sergi-vilamala-activitat 934049296 gs.comer@diba.cat 41.3823945,2.1250371 1 Comerç i consum; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió comerc_i_consum; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; vilamala_bastarras_sergi; reunio De 9.00h a 10.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Laura López Puig, representant de la Cambra de Comerç</p> <p>Xavier Ricart, representant de la Cambra de Comerç</p> <p>Encarna Peran, cap de l'Oficina de Suport al Teixit comercial Local</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba419165168 Reunió tècnica projecte MVNS- agenda gerent Sergi Vilamala- activitat 2024-10-09 00:00:00 2024-10-09 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-tecnica-projecte-mvns-agenda-gerent-sergi-vilamala-activitat 934049296 gs.comer@diba.cat Pavelló Mestral. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona Pavelló Mestral. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 08028 Barcelona 41.3874418,2.1256779 1 Comerç i consum; Maresme; Vallès Oriental; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió comerc_i_consum; maresme; valles_oriental; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; vilamala_bastarras_sergi; reunio D'11.30h a 13.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Llorenç Alerm, tècnic de Comerç de l'Ajuntament de Granollers</p> <p>Jordi Bartroli, tècnic de Comerç de l'Ajuntament de Granollers</p> <p>Inmaculada Méndez, tècnica de Comerç de l'Ajuntament de Mataró</p> <p>Encarna Peran, cap de l'OSTCL de la Gerència de S. Comerç</p> <p>Malena Àngles, responsable de MVNS</p> <p>Representants de J3B3 consultors</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410719941 Reunió Fedaia 2024-04-24 11:00:00 2024-04-24 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-unicef-duplica-2 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió arguelles_busto_estrella; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. Sonia Martínez Marfil, directora Fedaia</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410720397 Reunió Fundació Pere Tarres 2024-04-29 12:00:00 2024-04-29 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-unicef-duplica-2-1 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió arguelles_busto_estrella; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sra. Marta Solé Pasqual, cap del Servei de Convivència, Diversitat, Infància i Persones Grans</p> <p>Sra. Txus Morata, Fundació Pere Tarres</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410559155 Reunió Unió Empresarial Anoia - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-04-24 10:00:00 2024-04-24 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-unio-empresarial-anoia-agenda-anna-alvarez-reunio Travesera de les Corts, 131 - 159, 2a planta Pavelló Mestral - Recinte Maternitat Travesera de les Corts, 131 - 159, 2a planta Pavelló Mestral - Recinte Maternitat 41.3823516,2.1259584 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició presencial (dades bàsiques); Economia i treball; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió alvarez_jurado_anna; exposicio_presencial_dades_basiques; economia_i_treball; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio <ul> <li>Anna Álvarez, coordinadora ADET</li> <li>Roger Pumares, gerent de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació</li> <li>Kontxi Odriozola, assessora dels Fons Europeus</li> <li>Paula Arias, gerent de la UEA</li> <li>Montse Soteras, assessorament socis</li> </ul> <p> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba400705212 Reunió Unió Empresaris Anoia 2023-11-22 15:00:00 2023-11-22 16:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-unio-empresaris-anoia Teams Teams 41.3955350,2.1575980 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bravo Letelier, Soledad Paula; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bravo_letelier_soledad_paula; grup_dinteres <p><u><strong>Diputació de Barcelona</strong></u></p> <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> <p>Soledad Bravo, gerent de turisme</p> <p><strong><u>Unió empresaris Anoia</u></strong></p> <p> </p> <p>Carles Carol, membre de la junta de la UEA i representant de Turisme</p> <p>Anna Marsal, tècnica de la UEA</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba374695034 Reunió amb ADECAFF 2022-09-08 13:00:00 2022-09-08 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-unio-sindical-obrera-de-catalunya-usoc- Can Serra. Barcelona Can Serra. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès fernandez_gonzalez_daniel; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres 13.00h <p>Núria Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>August Tarragó, president ADECAFF</p> <p>Iolanda Latorre, gerent ADECAFF</p> <p>Daniel Fernàndez, director de Serveis de la Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba406111184 Reunió Ajuntament Olesa de Montserrat 2024-02-19 12:00:00 2024-02-19 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-upc Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p>Sr. Jordi Martinez Vallmitjana, regidor de Benestar Social de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat</p> <p>Sra. Margarita Ruiz Bobé, cap de gestió de serveis socials de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408855602 Reunió UPC - Agenda Dionís Guiteras i Rubio - reunió rectorat de la UPC -DIBA 2023-12-05 16:00:00 2023-12-05 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-upc-agenda-dionis-guiteras-i-rubio-reunio-rectorat-de-la-upc-diba 934049494 a.bgalct@diba.cat Can Serra. Rambla Catalunya, 126, 2a planta Can Serra. Rambla Catalunya, 126, 2a planta 41.3928355,2.1809191 1 Bon Govern, Transparència i Participació; Guiteras i Rubio, Dionís; Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Reunió bon_govern_transparencia_i_participacio; guiteras_i_rubio_dionis; forcadell_esteller_francesc_xavier; reunio <p style='text-align:justify'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p style='text-align:justify'>Xavier Forcadell Esteller, coordinador de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p>Daniel Crespo, rector de la UPC</p> <p>Lluís Monfort, cap de gabinet del rector</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410025416 Reunió W-Consulting - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-04-16 00:00:00 2024-04-16 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-w-consulting-agenda-anna-alvarez-reunio Escola industrial - Edifici del Rellotge 2ª planta sala 2 - Carrer del Comte d'Urgell, 187 pero per obres entrada C/Rosselló, 121, L'Eixample, 08036 Barcelona Escola industrial - Edifici del Rellotge 2ª planta sala 2 - Carrer del Comte d'Urgell, 187 pero per obres entrada C/Rosselló, 121, L'Eixample, 08036 Barcelona 41.3885181,2.1497049 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició presencial (dades bàsiques); Economia i treball; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; exposicio_presencial_dades_basiques; economia_i_treball; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; grup_dinteres <ul> <li>Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</li> <li>Kontxi Odriozola, assessora Fons Europeus</li> <li>Alex Gual, soci director de W-Consulting</li> </ul> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409646000 Reunió web productes de proximitat NGEU- agenda gerent Sergi Vilamala-activitat 2024-04-10 00:00:00 2024-04-10 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-web-productes-de-proximitat-ngeu-agenda-gerent-sergi-vilamala-activitat 934049296 gs.comer@diba.cat Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3830643,2.1253771 1 Comerç i consum; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió comerc_i_consum; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; vilamala_bastarras_sergi; reunio De 9:30 a 10:30h <p>Sergi Vilamala, gerent Serveis de Comerç</p> <p>Representants de:</p> <p>Consell Comarcal de l'Alt Penedès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consell Comarcal del Bages</p> <p style='margin-bottom:11px'>Comarcal del Baix Llobregat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Agència Desenvolupament Berguedà</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consorci Moianès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consell Comarcal del Vallès Oriental</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consell Comarcal de l'Osona</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consel Comarcal Vallès Occidental</p> <p style='margin-bottom:11px'>Consorci Lluçanès</p> <p style='margin-bottom:11px'>Encarna Peran, cap Oficina Suport Comercial Local de la GSC</p> <p style='margin-bottom:11px'>Cristina Izquierdo, tècnica Responsable projecte</p> <p style='margin-bottom:11px'>Pilar Orús, responsable XPT de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba403947054 Reunió Consorci Salud i Atenció Social de Catalunya 2023-12-20 10:00:00 2023-12-20 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-xarxa-internacional-d-educacio-emocional-i-benest-1 Ajuntament de Granollers Ajuntament de Granollers 41.6082139,2.2872586 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Barnusell Ortuño, Alba; Reunió arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; barnusell_ortuno_alba; reunio <p>Sra. Alba Barnusell Ortuño, presidenta delegada de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Mayoral, president del Consorci de Salut i Atenció Social de Catalunya</p> <p>Sr. Augusto Garcia, director general del Consorci de Salut i Atenció Social de Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba402175400 Reunió Federació Salut Mental Catalunya 2023-12-11 15:30:30 2023-12-11 16:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-xarxa-internacional-d-educacio-emocional-i-benestar Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171 Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171 Barcelona 41.4366815,2.1446334 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p>Per part de Diputació de Barcelona: </p> <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p> Per part de Federació Salut Mental Catalunya</p> <p align='left' class='MsoFooter' style='text-align:left'>Sra. Marta Poll, Directora general</p> <p>Sra. Elisenda Ferrer, Directora d’incidència, Comunicació i Aliances</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408717723 Reunió XCN - agenda Carlos García - reunió 2024-03-19 12:00:00 2024-03-19 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-xcn-agenda-carlos-garcia-reunio Despatx coordinador. Edifici del Rellotge, 3a planta (Recinte Escola Industrial, Barcelona) Despatx coordinador. Edifici del Rellotge, 3a planta (Recinte Escola Industrial, Barcelona) 41.3888230,2.1490500 1 García Oquillas, Carlos; Territori i parcs naturals; Barcelonès; Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Barcelona; Grup d'interès garcia_oquillas_carlos; territori_i_parcs_naturals; barcelones; area_despais_naturals_i_infraestructura_verda; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; espais_naturals_i_infraestructura_verda; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; barcelona; grup_dinteres <p>Coordinador Àrea d'Espais Naturals i Infraestructura Verda, Carlos García.<br /> Gerent GSEN, M. Àngels Palacio.<br /> XCN, Sandra.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba412838347 Reunión amb TechFriendly seguiment Formulari de sol·licitud recurs Regeneració Urbana 2024-05-09 00:00:00 2024-05-09 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunion-amb-techfriendly-seguiment-formulari-de-sol-licitud-recurs-regeneracio-urbana 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3877073,2.1487044 1 Sanz Sánchez, Rosa; Urbanisme i habitatge; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles sanz_sanchez_rosa; urbanisme_i_habitatge; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles De 16:00 h a 17:00 h <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Ferran Barba Boada, Cap del Servei d'Urbanisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sra. Montserrat Escudé Mestre, Tècnica Assessora</p> <p>Sra Geana Leschko de Tech Friendly</p> <p>Sra. Laura Soto de Techfriendly</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba413130693 Reunión con la Dirección General de Mayores y Prevención de la Soledad No Deseada 2024-06-07 10:00:00 2024-06-07 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunion-con-la-direccion-general-de-mayores-y-prevencion-de-la-soledad-no-deseada 934022160 g.serveissocials@diba.cat c/Paseo de la Chopera, 41 – Madrid c/Paseo de la Chopera, 41 – Madrid 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió; Grup d'interès esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Jose Manuel Ropero, subdirector general</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Natalia Masegosa, jefa del departamento de Servicios de Ayuda a Domicilio</p> <p>Sr. Josep Muñoz, gerente de Servicios Sociales</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba371128382 Reunions amb els Ajuntament de Gelida, Sant Llorenç d'Hortons i Masquefa 2022-06-20 16:00:00 2022-06-20 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunions-amb-els-ajuntament-de-gelida-sant-lloren%C3%A7-d-hortons-i-masquefa Recinte Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4a pl. Comte d'Urgell, 187 - 08036 Barcelona ​​​​​​​ Recinte Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4a pl. Comte d'Urgell, 187 - 08036 Barcelona ​​​​​​​ 41.3882970,2.1490500 1 Anoia; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Gelida; Masquefa; Sant Llorenç d'Hortons anoia; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; reunio; pons_i_vendrell_pere; gelida; masquefa; sant_llorenc_dhortons <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Lluïsa Llop, alcaldessa de Gelida</p> <p>Xavier Boquete, alcalde Masquefa</p> <p>Jaume Julibert, tinent d'alcalde de Sant Llorenç d'Hortons</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba388538788 Reunions amb l'Agència Catalana de l'Aigua 2023-04-13 12:00:00 2023-04-13 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunions-amb-l-ag%C3%A8ncia-catalana-de-l-aigua Reunions virtuals mitjançant eines informàtiques Reunions virtuals mitjançant eines informàtiques 41.3881900,2.1482900 1 Padrós Selma, Jordi; Territori i parcs naturals; Àrea d’Infraestructures i Territori; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió padros_selma_jordi; territori_i_parcs_naturals; area_dinfraestructures_i_territori; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio <p>Jordi Padrós, coordinador en matèria d'Espais Naturals</p> <p><span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'></span></span></span>Representants de l'Agència Catalana de l'Aigua<span style='font-size:11.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'> </span></span></span></p> Reunions amb representants de l'Agència Catalana de l'Aigua per la Coordinació de l'Espai Natural entorn Pantà de Sau el 13 i 14 (12-13 h) d'abril. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba379504812 Reunions del XXVI Consell General i del Comitè Executiu de l'Associació Pacte Industrial de la Regió Metropolitana de Barcelona 2022-11-22 00:00:00 2022-11-22 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunions-del-consell-general-i-del-comit%C3%A8-executiu-de-l-associaci%C3%B3-pacte-industrial-de-la-regi%C3%B3-metropolitana-de-barcelona BCIN Badalona Centre Internacional de Negocis (Polígon Les Guixeres - C. Marcus Porcius, 1 de Badalona) BCIN Badalona Centre Internacional de Negocis (Polígon Les Guixeres - C. Marcus Porcius, 1 de Badalona) 41.4616171,2.2575000 1 Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Altres; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; altres; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona Imatge de la jornada A les 12.30h <p style='margin-bottom:13px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Eva Menor, diputada Presidenta de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona i vicepresidenta de l'Associació Pacte Industrial <span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>de la Regió Metropolitana de Barcelona</span></span></span></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:13px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Membres del Consell General i Comitè Executiu de l'Associació Pacte Industrial de la Regió Metropolitana de Barcelona</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba415037771 Riudelletres 2024 2024-09-14 10:00:00 2024-09-15 20:00:00 Fira de llibres i trobada professional per a la recerca de noves fórmules de promoció de la literatura a Sant Pere de Riudebitlles. https://www.diba.cat/web/agenda/-/riudelletres-2024 Sant Pere de Riudebitlles Sant Pere de Riudebitlles 41.4563244,1.7013136 http://riudelletres.cat/ 1 Al llarg del cap de setmana hi haurà activitats i novetats per a tots els gustos. Parades de llibres d'editorials, llibreries i entitats, narracions orals, contes infantils, presentacions de novetats, jocs de pistes literaris, trobades de clubs de lectura... tot això i més en aquesta fira de llibres i trobada professional que té per objectiu la recerca de noves fórmules de promoció de la literatura. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba387347095 Roda de premsa 2023-03-30 10:00:00 2023-03-30 11:00:00 Roda de premsa per parlar de les previsions turístiques de Setmana Santa i fer balanç turístic del 2022. https://www.diba.cat/web/agenda/-/roda-de-premsa-2 Recinte Escola Industrial. C/ Comte d'Urgell, 187. Barcelona Recinte Escola Industrial. C/ Comte d'Urgell, 187. Barcelona 41.3876800,2.1487300 1 Barcelonès; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garrido Tinta, Abigail; Bravo Letelier, Soledad Paula; Roda de premsa; Barcelona barcelones; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; garrido_tinta_abigail; bravo_letelier_soledad_paula; roda_de_premsa; barcelona <p>Abigail Garrido Tinta, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Soledad Bravo Letelier, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Mariona Poblet Barbero, cap de la Unitat de Gestió de Continguts i Difusió de la Diputació de Barcelona.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba427338935 Roda de Premsa a Manlleu - Agenda diputat Sergi Vallès 2025-03-12 12:00:00 2025-03-12 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/roda-de-premsa-a-manlleu-agenda-diputat-sergi-vall%C3%A8s Plaça de Fra Bernadí, 6 de Manlleu Plaça de Fra Bernadí, 6 de Manlleu 1 Osona; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Infraestructures i Territori; Aceña Ramos, Valentín; Vallès Domingo, Sergi; Roda de premsa; Manlleu osona; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; infraestructures_i_territori; acena_ramos_valentin; valles_domingo_sergi; roda_de_premsa; manlleu <p>Sergi Vallès, president delegat Àrea Infraestructures i Territori</p> <p>Arnau Rovira, alcalde de Manlleu</p> Projecte constructiu de millora de la carretera BV-4608 entre el PK 19+450 i el PK 22+185 (6490PC01 OB01) Projecte Itinerari de vianants i ciclistes a la carretera BV-4608, del PK 21+330 al 22+185. TM de Manlleu. (6490PC02) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411720237 Roda de Premsa a Manresa 2024-02-12 11:00:00 2024-02-12 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/roda-de-premsa-a-manresa Ajuntament de Manresa -sala de premsa (Plaça Major, 1) Ajuntament de Manresa -sala de premsa (Plaça Major, 1) 41.7232352,1.8270289 1 Sambola Ferré, Teresa; Àrea d’Esports i Activitat Física; Personal directiu professional; Esports i Activitat Física; Roda de premsa; Grup d'interès sambola_ferre_teresa; area_desports_i_activitat_fisica; personal_directiu_professional; esports_i_activitat_fisica; roda_de_premsa; grup_dinteres <p>-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa</p> <p>-Anjo Valentí Moll, regidor d'Esports</p> <p>-Teresa Sambola, Coordinadora Àrea d'Esports i Activitat Física</p> <p>-Josep March, Generalitat</p> <p>-Joan Antón Camuñas, ACES Europe</p> Programa de 'Manresa Ciutat Europea de l'Esport' -Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa: introducció i marc general. -Anjo Valentí Moll, regidor d'Esports: explicació del programa. -Teresa Sambola, Diputació: implicació de la institució en el projecte. -Josep March, Generalitat: implicació de la institució en el projecte. -Joan Antón Camuñas, ACES Europe: explicació del paper d'ACES. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba415186842 Roda de premsa 'Balanç de l'actuació del Servei d’atenció als abusos en el sector audiovisual i de les arts escèniques de l'Acadèmia del Cinema Català'-Agenda diputada Raquel Albiol i Gilabert 2024-07-22 10:45:45 2024-07-22 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/roda-de-premsa-balanc-de-l-actuacio-del-servei-d-atencio-als-abusos-en-el-sector-audiovisual-i-de-les-arts-esceniques-de-l-academia-del-cinema-catala-agenda-diputada-raquel-albiol-i-gilabert Seu de SGAE Catalunya, Passeig Colom 6. sala Mompou. Seu de SGAE Catalunya, Passeig Colom 6. sala Mompou. 1 Àrea de Feminismes i Igualtat; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Feminismes i Igualtat; Albiol i Gilabert, Raquel; Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social; Roda de premsa; 05 - Igualtat de gènere area_de_feminismes_i_igualtat; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; feminismes_i_igualtat; albiol_i_gilabert_raquel; area_digualtat_i_sostenibilitat_social; roda_de_premsa; 05__igualtat_de_genere <p>Raquel Albiol i Gilabert, Vipresidenta cinquena i presidenta delegada de l’Àrea de Feminismes i Igualtat de la Diputació de Barcelona</p> <p>Judith Colell, presidenta de l'Acadèmia del Cinema Català</p> <p>Maria Molins, vocal de la Junta de l'Acadèmia del Cinema Català</p> <p>Raquel Gil, Regidora de Feminismes, Igualtat i Memòria Democràtica de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Aina Troncoso, psicòloga del Servei d'atenció als abusos </p> <p>Elena Lledós Monsó, gerenta de Serveis de Feminismes i Igualtat de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba398032258 Roda de premsa Consell Comarcal de l'Alt Penedès 2023-09-25 13:00:00 2023-09-25 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/roda-de-premsa-consell-comarcal-de-l-alt-pened%C3%88s Carrer Hermenegild Clascar, 1-3 - 08720 Vilafranca del Penedès Carrer Hermenegild Clascar, 1-3 - 08720 Vilafranca del Penedès 41.3461000,1.6962500 1 Alt Penedès; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Infraestructures i Territori; Vallès Domingo, Sergi; Roda de premsa; Vilafranca del Penedès alt_penedes; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; infraestructures_i_territori; valles_domingo_sergi; roda_de_premsa; vilafranca_del_penedes <p>Sergi Vallès, president delegat Àrea d'Infraestructures i Territori</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 39,24 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc