ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba399676301 Assistència a l'acte anual Apropa Cultura 2023-11-03 11:00:00 2023-11-03 12:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/signatura-conveni-barris-i-visita-a-punt-tic-de-l-hospitalet-de-llobregat SAT! Teatre, carrer de Neopàtria, 54, Barcelona SAT! Teatre, carrer de Neopàtria, 54, Barcelona 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Barnusell Ortuño, Alba; Inauguració i/o cloenda arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; barnusell_ortuno_alba; inauguracio_io_cloenda <p>Sra. Alba Barnusell, diputada presidenta de l’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de<br /> Vida i Comunitat</p> <p>Sra. Sonia Fuertes, comissaria d’acció social de l’Ajuntament de Barcelona </p> <p>Sra. Aina Plaza, directora general de Planificació en Salut del Departament de Salut<br /> <br /> Sr. Carles Campuzano, conseller de Drets Socials del Govern de la Generalitat de<br /> Catalunya </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba406110901 Presentació Conveni Marc Time Use Week 2024 i 2025 2024-02-14 12:30:30 2024-02-14 13:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/xiii-jornada-anual-cercle-de-comparacio-intermunicipal-dels-serveis-de-mediacio-ciutadana Sala Actes Vagó-Recinte Escola Industrial, carrer Urgell, 187. Barcelona Sala Actes Vagó-Recinte Escola Industrial, carrer Urgell, 187. Barcelona 41.3887298,2.1489355 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Barnusell Ortuño, Alba; Inauguració i/o cloenda arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; barnusell_ortuno_alba; inauguracio_io_cloenda <p> Sra. Alba Barnusell Ortuño, presidenta delegada de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sra. Raquel Gil, regidora de Feminismes, Igualtat i Memòria Democràtic de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Sra. Núria Vergés, directora general de Cures i Equitat en els Treballs de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Sra. Gemma Badia, consellera delegada de Polítiques Socials i d'Igualtat de l’Àrea Metropolitana de Barcelona</p> <table class='MsoTableGrid' style='border-collapse:collapse; border:none'> <tbody> <tr> </tr> <tr> </tr> <tr> </tr> <tr> </tr> <tr> </tr> </tbody> </table> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba392719026 Jornada divulgativa sobre les implicacions de la Ley del deporte al sector esportiu 2023-06-09 00:00:00 2023-06-09 23:59:59 Jornada divulgativa organitzada pel COPLEFC conjuntament amb l'INEFC per analitzar el contingut i les implicacions principals de la Ley per al sector esportiu, tant a nivell nacional com català, des de la perspectiva federativa, empresarial i també pel que fa a les afectacions a nivell professional. https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-divulgativa-sobre-les-implicacions-de-la-ley-del-deporte-al-sector-esportiu Sala d'Honor - INEFC de Barcelona (Av. del Estadi, 12-22 08038 Barcelona) Sala d'Honor - INEFC de Barcelona (Av. del Estadi, 12-22 08038 Barcelona) 1 Esports; Jornades, congressos i seminaris; Àrea d'Educació; Alta direcció i gerents; Educació; Sarraute Sainz, Santi; Jornada; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona esports; jornades_congressos_i_seminaris; area_deducacio; alta_direccio_i_gerents; educacio; sarraute_sainz_santi; jornada; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 11:00h nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba386989064 Presentació del llibre 'Anàlisi dels serveis públics i de la gestió de la covid-19 a les ciutats agermanades de Mollet, Ravensburg i Rivoli' 2023-03-30 18:00:00 2023-03-30 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-del-llibre-an%C3%A0lisi-dels-serveis-p%C3%BAblics-i-de-la-gesti%C3%B3-de-la-covid-19-a-les-ciutats-agermanades-de-mollet-ravensburg-i-rivoli- Sala de Plens de l’Ajuntament de Mollet. Plaça Major, 1, 08100 Mollet del Vallès Sala de Plens de l’Ajuntament de Mollet. Plaça Major, 1, 08100 Mollet del Vallès 41.5353944,2.2106379 1 El proper dijous dia 30 de març a les 18:15h, a l’Ajuntament de Mollet del Vallès, presentara el llibre que hem elaborat de forma conjunta amb les nostres ciutats agermanades de Ravensburg (Alemanya) i Rivoli (Itàlia) anomenat: “Anàlisi dels serveis públics i de la gestió de la covid-19 a les ciutats agermanades de Mollet, Ravensburg i Rivoli” i elaborat amb suport de la Diputació de Barcelona. L’esdeveniment se celebrarà a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Mollet (edifici institucional). Durant els primers mesos de la pandèmia, van ser nombroses les mostres de solidaritat i suport que es van produir entre les ciutats amb l'objectiu de conèixer de primera mà l'estat de la pandèmia a les ciutats i oferir ajuda mútua. Aquest nou nivell de la relació entre les ciutats agermanades va permetre que l’Ajuntament de Mollet del Vallès liderés un projecte que permetés conèixer com ha estat l’impacte i la gestió de la covid-19 a les ciutats agermanades a través de l’anàlisi de la gestió dels serveis públics prestats pels consistoris. Al llibre s’han analitzat i comparat cinc àmbits dels serveis públics prestats pels ajuntaments com són: el Comerç, l’Educació, la Cultura, els Esports i els Serveis Socials. Aquest estudi és, doncs, el resultat de dos anys de treballs duts a terme pels ajuntaments de Mollet del Vallès, Ravensburg i Rivoli. Gràcies al compromís polític i al treball constant en l’àmbit tècnic han fet que aquesta publicació sigui una realitat malgrat la complexa situació que s’ha hagut d’afrontar durant la pandèmia de la covid-19 a les tres ciutats. La realització d’aquest estudi ha estat possible gràcies al suport econòmic rebut per part de la Diputació de Barcelona durant l’exercici 2021 i 2022 a través del catàleg de serveis per a accions de caràcter europeu i internacional dels ens locals. L’acte del dia 30 de març, serà conduit per una periodista que farà de moderadora i hi participaran representants polítics de cadascuna de les tres ciutats agermanades. En cas de no poder assistir presencialment, també podreu seguir la presentació de l’acte en directe a través d’aquest enllaç de zoom: Presentació estudi ciutats agermanades 30 de març. Perquè això sigui possible, i l'acte es pugui seguir des de qualsevol ciutat, comptarem amb servei de traducció simultània que permetrà seguir l'esdeveniment en tres idiomes: català, italià i alemany. Us podeu descarregar l'estudi al següent enllaç: https://www.molletvalles.cat/ca/la-ciutat/estudi-de-les-ciutats-agermanades nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba379394571 Jornada: 'L'acompanyament professional i especialitzat en els habitatges d'inserció social' 2022-11-22 09:30:30 2022-11-22 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-l-acompanyament-professional-i-especialitzat-en-els-habitatges-d-inserci%C3%B3-social-1 Sala de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix, 7,Barcelona. Sala de l'Espai Francesca Bonnemaison Carrer Sant Pere Més Baix, 7,Barcelona. 41.3864500,2.1761308 1 Diputació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona L'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social organitza la jornada 'L'acompanyament professional i especialitzat en els habitatges d'inserció social', amb l'objectiu de reconèixer i donar visibilitat la tasca psicosocial i educativa que porten a terme les entitats socials sense ànim de lucre que formen part de la xarxa d'habitatges d'inserció social, amb la intenció també de disposar d'un espai d'intercanvi de coneixement i de generació d'innovació en l'àmbit professional que acompanya a les persones que hi resideixen. La gestió dels habitatges s'articula a través de la Xarxa d'Habitatges d'Inserció Social (XHIS), coordinada per l'Agència de l'Habitatge de Catalunya, del Departament de Territori de la Generalitat de Catalunya, i aglutina totes les entitats sense ànim de lucre que disposen i gestionen habitatges destinats a l'acompanyament de persones en risc d'exclusió social. En aquest sentit, des de l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona, també es dona suport a aquestes entitats que gestionen habitatges d'inserció, en concret mitjançant la convocatòria anual de subvencions a les entitats socials de la XHIS per fer front a les despeses derivades de la tasca de suport psicosocial i educatiu del seu equip professional, que té un rol clau en la millora de les persones i famílies en el seu camí cap a la millora de l'autonomia personal i la seva inclusió social. La jornada tindrà com a base la conferència marc 'La inclusió social a partir de l'habitatge' , i tot seguit es seguirà amb 4 taules de debat: Suport emocional i jurídic en l'acompanyament cap a la vida autònoma Elements que promouen la inclusió social a través del suport socioeducatiu i la transició al mercat de treball Apoderament personal, formació professionalitzadora i economia social Promoció de la vida activa de persones grans vulnerables i gestió de la seva solitud Podeu consultar el programa sencer de la jornada en aquest enllaç La jornada tindrà lloc el 22 de novembre, a les 9:30h, a la Sala de l'Espai Francesca Bonnemaison, del carrer Sant Pere Més Baix, 7 de Barcelona. Si vols inscriure't, clica aquí. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba387067108 Presentació a Abrera de projectes d’instal·lació de biomassa i fotovoltaiques 2023-03-28 10:00:00 2023-03-28 23:59:59 El diputat d’Acció Climàtica de la Diputació de Barcelona, Xesco Gomar, i l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, acompanyats de regidors i regidores i de personal tècnic de l’Ajuntament d'Abrera, presenten els projectes per proveir amb energia renovable set equipaments municipals. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentacio-a-abrera-de-projectes-d-instalacio-de-biomassa-i-fotovoltaiques Sala de plens de l’Ajuntament d’Abrera (pl. de la Constitució, 1) Sala de plens de l’Ajuntament d’Abrera (pl. de la Constitució, 1) 41.5162722,1.9016037 1 En concret, es donaran detalls de la instal·lació de plaques fotovoltaiques per a l’autoconsum a l’Escola Ernest Lluch, l’Escola Bressol Municipal Món Petit, la Biblioteca Josep Roca i Bros, el Camp de Futbol Municipal, el Centre Aquàtic Municipal (CAM), el Pavelló Esportiu Municipal i la Piscina Municipal d’estiu. Als quatre recintes esportius també es preveu la instal·lació d’una xarxa de calor central amb biomassa per a l’abastiment d’aigua calenta. Les actuacions compten amb una subvenció total de prop d’1,3 milions d’euros del Programa sectorial Renovables 2030 de la Diputació de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba410711743 Assistència a la jornada Joventut Erasmus Sant Boi de Llobregat 2024-04-17 15:00:00 2024-04-17 18:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-ajuntament-esparreguera-duplica-1-1 Sant Boi Llobregat, Can Massarella, Carrer Mallorca, 30 Sant Boi Llobregat, Can Massarella, Carrer Mallorca, 30 41.3424136,2.0428361 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Jornada arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; jornada <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba415037771 Riudelletres 2024 2024-09-14 10:00:00 2024-09-15 20:00:00 Fira de llibres i trobada professional per a la recerca de noves fórmules de promoció de la literatura a Sant Pere de Riudebitlles. https://www.diba.cat/web/agenda/-/riudelletres-2024 Sant Pere de Riudebitlles Sant Pere de Riudebitlles 41.4563244,1.7013136 http://riudelletres.cat/ 1 Al llarg del cap de setmana hi haurà activitats i novetats per a tots els gustos. Parades de llibres d'editorials, llibreries i entitats, narracions orals, contes infantils, presentacions de novetats, jocs de pistes literaris, trobades de clubs de lectura... tot això i més en aquesta fira de llibres i trobada professional que té per objectiu la recerca de noves fórmules de promoció de la literatura. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba399687753 Inauguración acto Beneficios del ocio educativo y la acción sociocultural para el bienestar emocional y la salud mental de adolescentes y jovenes 2023-11-07 09:00:00 2023-11-07 10:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/assistencia-a-l-acte-anual-apropa-cultura Santaló, 37 Barcelona Santaló, 37 Barcelona 1 Argüelles Busto, Estrella; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Inauguració i/o cloenda arguelles_busto_estrella; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; inauguracio_io_cloenda <p>Sra. Estrella Argüelles, coordinadora de l’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat<br /> <br /> Dra. Txus Morata, directora de la Càtedra de Ocio Educativo y Acción Sociocultural de la Facultad de Educación Social y Trabajo Social Pere Tarrés</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba434916110 Acte Inauguració espai igualtat sant Andreu de la Barca - Agenda coordinadora Sonia Ruiz Garcia 2025-07-10 17:00:00 2025-07-10 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-inauguraci%C3%B3-espai-igualtat-sant-andreu-de-la-barca-agenda-coordinadora-sonia-ruiz-garcia Via de l’Esport, 3. Sant Andreu de la Barca Via de l’Esport, 3. Sant Andreu de la Barca 41.4495451,1.9692333 1 Ruiz Garcia, Sonia; Àrea de Feminismes i Igualtat; Alta direcció i gerents; Feminismes i Igualtat; Inauguració i/o cloenda ruiz_garcia_sonia; area_de_feminismes_i_igualtat; alta_direccio_i_gerents; feminismes_i_igualtat; inauguracio_io_cloenda <p>- Sonia Ruiz Garcia, coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-13 23:42
agendadiba391175936 Comissió Permanent de la Fundació Democràcia i Govern Local 2023-06-08 12:00:00 2023-06-08 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissio-permanent-de-la-fundacio-democracia-i-govern-loc-2 Videoconferència Videoconferència 40.4158690,3.6973020 1 Echániz Sans, Juan; Fernández González, Daniel; Administració local; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Díaz Romero, Pilar; Fundación Democracia y Gobierno Local; Marín Martínez, Núria; Reunió echaniz_sans_juan; fernandez_gonzalez_daniel; administracio_local; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; diaz_romero_pilar; fundacion_democracia_y_gobierno_local; marin_martinez_nuria; reunio 12h <p>Núria, Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Pilar Díaz, diputada adjunta a l'Àrea de Presidència i delegada per a les Relacions Internacionals</p> <p>Juan Echániz, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Daniel Fernández, director de Serveis de Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba427924433 Reunió amb la Central de Compres de l'ACM 2025-02-19 09:00:00 2025-02-19 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-central-de-compres-de-l-acm Videoconferència - Teams Videoconferència - Teams 1 Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Obrador Solé, Guida; Reunió area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; obrador_sole_guida; reunio <p><b>ACM</b></p> <ul> <li>Victor Torrents, cap de l’Oficina Central de Compres</li> </ul> <p><b>DIBA</b></p> <ul> <li>Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba429525500 Reunió projecte Poctefa 2025-04-09 11:00:00 2025-04-09 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-ajuntament-badia-del-valles plataforma microsoft Teams plataforma microsoft Teams 1 Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió arguelles_busto_estrella; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat  </span></span><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='tab-stops:list 36.0pt'></span></span></p> <p><span style='tab-stops:list 36.0pt'></span></p> <p>Sr. Antonio Rivero, UAB</p> <p> </p> <p><span style='tab-stops:list 36.0pt'></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba399469577 Mantenir una ment activa [Caldes d'Estrac] 2023-11-14 10:00:00 2023-11-14 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/mantenir-una-ment-activa-caldes-d-estrac- 'La Fabriqueta” La Riera, 5-9 (entrada per Camí Ral), Caldes d'Estrac 'La Fabriqueta” La Riera, 5-9 (entrada per Camí Ral), Caldes d'Estrac 41.5698120,2.5271300 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba276590613 EnduRoc 2019 2019-11-30 00:00:00 2019-12-01 23:59:59 L'EnduRoc és una competició que es celebra habitualment el darrer cap de setmana de novembre amb l’objectiu que sigui la gran festa de final de temporada de l’enduro. https://www.diba.cat/web/agenda/-/enduroc-20-1 'Les Comes' Carretera C-55 P.K.:43,5. 08260 Súria 'Les Comes' Carretera C-55 P.K.:43,5. 08260 Súria https://www.enduroc.com 1 esportius; Esdeveniments; general; Súria; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona esportius; esdeveniments; general; suria; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona A l’EnduRoc tenen cabuda tots els pilots: els més petits, les joves promeses, els més professionals i, com no, qualsevol aficionat a l’enduro. La cursa es desenvolupa a la finca de Les Comes, una magnífica finca al centre de Catalunya que disposa de tot el necessari per passar un cap de setmana d’enduro amb totes les comoditats: zona d’acampada, aparcament, vestuaris, zona comercial i exposició etc. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba412965123 Reunió amb l'Associació Comerciants No Sedentaris De Sant Boi De Llobregat i Associació de Marxants del Maresme, agenda diputada Olga Serra 2024-05-13 12:00:00 2024-05-13 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-associacio-comerciants-no-sedentaris-de-sant-boi-de-llobregat-i-associacio-de-marxants-del-maresme (Recinte Maternitat. Pavelló Central. C/Travessera de les Corts 131-159. 08028 Barcelona ) (Recinte Maternitat. Pavelló Central. C/Travessera de les Corts 131-159. 08028 Barcelona ) 41.3835852,2.1250070 1 Fernández i Saltor, Oriol; Comerç i consum; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Serra i Luque, Olga; Reunió fernandez_i_saltor_oriol; comerc_i_consum; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; serra_i_luque_olga; reunio <p>Diputada delegada de Comerç i Consum, Olga Serra Luque</p> <p>Coordinador de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, Oriol Fernàndez Saltor</p> <p></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411897476 Jornada 'V Espai Confluències. Intel·ligència Artificial: Reptes i oportunitats per als museus i el patrimoni' 2024-06-05 10:00:00 2024-06-05 13:00:00 La cinquena edició de l’Espai Confluències aborda el tema de la Intel·ligència Artificial, atenent el context actual d'irrupció i generalització d'aquesta disciplina. En un debat tecnològic tan candent i de tal magnitud, el sector cultural no en pot quedar al marge. https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-v-espai-confluencies-intel-ligencia-artificial-reptes-i-oportunitats-per-als-museus-i-el-patrimoni- (Virtual i presencial). Espai Francesca Bonnemaison (c/ de Sant Pere Més Baix, 7) de Barcelona (Virtual i presencial). Espai Francesca Bonnemaison (c/ de Sant Pere Més Baix, 7) de Barcelona 41.3865336,2.1761478 https://www.diba.cat/web/opc/-/v-espai-confluencies 1 Tractarem aquestes qüestions amb Ramon López de Mántaras, Professor d’Investigació emèrit del CSIC a l’Institut d’Investigació en Intel·ligència Artificial (IIIA), del qual fou fundador i director, i Lluís Nacenta, escriptor, músic i investigador en l’espai de confluència de la música, l’art, la tecnologia i la ciència i comissari de l’exposició «Intel·ligència artificial» del CCCB. Conxa Rodà, codirectora del Congrés Internacional de Museus i Estratègies Digitals (CIMED), conduirà el diàleg i el debat amb els assistents. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba401639492 Jornada 'Com ser un bon directiu? a càrrec d'Oriol Montanyà Vilalta ' 2023-11-28 12:00:00 2023-11-28 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-com-ser-un-bon-directiu-a-c%C3%A0rrec-d-oriol-montany%C3%A0-vilalta- - Videoconferència (ens locals de la província de Barcelona) - Videoconferència (ens locals de la província de Barcelona) 1 Diputació de Barcelona; Administració local; Jornades, congressos i seminaris; Barcelonès; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Més de 75.000; Guiteras i Rubio, Dionís; Herranz Moral, Enric; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial; general; Grup d'interès; #ODSdiba; Bon Govern, Transparència i Participació; Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Jornada; Barcelona; Presidència; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides diputacio_de_barcelona; administracio_local; jornades_congressos_i_seminaris; barcelones; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; mes_de_75000; guiteras_i_rubio_dionis; herranz_moral_enric; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial; general; grup_dinteres; odsdiba; bon_govern_transparencia_i_participacio; forcadell_esteller_francesc_xavier; jornada; barcelona; presidencia; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; 16__pau_justicia_i_institucions_solides <p>Sr. Dionís Guiteras i Rubio, president delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p>Sr. Francesc Xavier Forcadell i Esteller, coordinador de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p>Sr. Enric Herranz Moral, director de serveis de formació</p> <p>Sra. Nico Pérez Sánchez, gerent de serveis d'assistència al govern local</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba434544067 Presentació de les Renovables 2030 i visita a Sant Joan de Vilatorrada - agenda del diputat Marc Serra Solé 2025-07-08 00:00:00 2025-07-08 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-les-renovables-2030-i-visita-a-sant-joan-de-vilatorrada-agenda-del-diputat-marc-serra-sol%C3%A9 08250 Sant Joan de Vilatorrada, Barcelona 08250 Sant Joan de Vilatorrada, Barcelona 41.7441600,1.8074680 1 Realp Campalans, Elisenda; Canvi climàtic, sostenibilitat i salut; Medi ambient; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Acció Climàtica i Transició Energètica; Serra Solé, Marc; Presentació; Sant Joan de Vilatorrada; 13 - Acció pel clima realp_campalans_elisenda; canvi_climatic_sostenibilitat_i_salut; medi_ambient; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; accio_climatica_i_transicio_energetica; serra_sole_marc; presentacio; sant_joan_de_vilatorrada; 13__accio_pel_clima 11:00 - 14:00 hores <ul> <li style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'>Marc Serra, president delegat de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica (Diputació de Barcelona)</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-13 23:42
agendadiba257123101 III Jornadas de Estudiantes de Ciencias de la Documentación 2019-07-10 00:00:00 2019-07-10 23:59:59 Organitza: Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona amb la col·laboració de la Faculta de Ciencias de la Documentación de la Universidad Complutense de Madrid. Sota el lema “Construyendo el futuro: Transparencia y gestión de la información”. Programa https://www.diba.cat/web/agenda/-/iii-jornadas-de-estudiantes-de-ciencias-de-la-documentacion 10 de juliol de 2019 Barcelona, Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona 10 de juliol de 2019 Barcelona, Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona 1 general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba415724626 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès 2024-02-27 00:00:00 2024-02-27 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-sant-quirze-del-valles 1r pis edifici central de l’Ajuntament: Pl. Vila, 08192, Sant Quirze del Vallès 1r pis edifici central de l’Ajuntament: Pl. Vila, 08192, Sant Quirze del Vallès 41.3955350,2.1575980 1 Esports; Àrea d’Esports i Activitat Física; diputat/diputada; Esports i Activitat Física; Amor Martín, Xavier; Reunió; Sant Quirze del Vallès esports; area_desports_i_activitat_fisica; diputatdiputada; esports_i_activitat_fisica; amor_martin_xavier; reunio; sant_quirze_del_valles 11:30h a 12:30h <p>Sra. Elisabeth Oliveras, alcaldessa</p> <p>Sr. David Garriga, 1r tinent d’Alcaldia de l’àrea de Joventut, Esports i Cultura, i regidor d’Esports</p> <p>Sra. Marta Baldrich, 2a tinent d’Alcaldia de l’àrea d’Habitatge i Medi Ambient</p> <p>Sr. Albert Morera, tècnic d’Esports</p> <p>Sr. Xavier Amor, diputat adjunt de l'Àrea d'Esports i Activitat Física</p> <p>Sr. Abel Garcia, assessor de l'Àrea d'Esports i Activitat Física</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba405138025 Pautes bàsiques d’atenció a l’usuari en els museus locals (1a. edició) 2024-02-21 10:00:00 2024-02-26 14:00:00 En els museus, l’atenció personal que rep el públic a l’entrada és el primer contacte presencial després de visitar la web i decidir visitar-nos, per tant representa la cara humana de l’equipament i pot condicionar clarament l’experiència posterior. Com dispensar una bona rebuda? Podem adequar la nostra acollida a públics diversos? Quines eines i recursos ens poden ajudar a millorar l’atenció a l’usuari de museus? https://www.diba.cat/web/agenda/-/pautes-basiques-d-atencio-a-l-usuari-en-els-museus-locals-1a-edicio- 21 i 23 de febrer: curs en línia a través de la plataforma Zoom. 26 de febrer: Aula 1 Pati Manning, CERC (c. Montalegre, 7. Barcelona). ​​​ 21 i 23 de febrer: curs en línia a través de la plataforma Zoom. 26 de febrer: Aula 1 Pati Manning, CERC (c. Montalegre, 7. Barcelona). ​​​ 41.3844098,2.1664647 1 Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació; Formació de la Xarxa de Museus Locals; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona 21 i 23/02 (en línia) i 26/02 (presencial) de 2024. <p>Personal que desenvolupa tasques d'atenció al públic en la Xarxa de Museus Locals</p> Objectius del curs: Practicar pautes de comunicació efectiva en un context de servei públic. Prendre consciència i reconèixer les necessitats específiques de les persones amb discapacitat Conèixer eines i recursos per atendre persones amb discapacitat en els museus Entendre com funciona el cervell en relació a la gestió de les emocions amb l’usuari. Conèixer les especificitats del telèfon: La importància de la veu i els silencis. Practicar l’assertivitat com a eina clau d’atenció a l’usuari. Identificar els moments de la veritat d’un servei d’atenció i preveure possibles conflictes o tensions. Saber gestionar situacions difícils de comunicació amb l’usuari. Continguts: Com funciona el cervell en relació a les emocions? Especificitats de l’atenció presencial i telefònica. Habilitats clau per l’atenció a les persones: empatia, assertivitat i escolta activa. Bases de la comunicació interpersonal El poder de la pregunta. Per detectar necessitats i saber dirigir la conversa. Especificitats del llenguatge verbal, no verbal i paraverbal. Gestió eficaç de situacions difícils de comunicació. Pràctica sobre les barreres de la comunicació: estereotips i prejudicis. Pràctica sobre la pregunta efectiva. Rol play (simulació de situacions reals d’atenció telefònica i presencial) sobre la fórmula DESC de comunicació assertiva. Marc conceptual: persones amb discapacitat vs. persones amb diversitat funcional. Atenció a la diversitat (motriu, visual, auditiva, intel·lectual). Com comunicar-nos amb els diferents col·lectius? Llenguatge inclusiu. Professores: Laia Cortés, llicenciada en Pedagogia per la URL, Formació en Pactitioner PNL per l’Institut Gestalt i en Coaching executiu per l’Escola Europea de Coaching. Certificació en DISC per DISCSPAIN. Formació en Neurolideratge per Il3-UB. Andrea Granell Querol, Consultora de projectes culturals. Doctora en Psicologia per la URL. Docent en el Màster en Gestió del Patrimoni Cultural i Museologia de la UB de l’assignatura “Museus i Accessibilitat”. Membre del grup de recerca DIDPATRI i de la Xarxa AccessCat. Descarrega't el programa. Inscripcions: Fins al 12 de febrer de 2024 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba257135163 IFLA 2019 Satellite Conference: Inclusive Library Services to Children and Young Adults 2019-08-22 00:00:00 2019-08-22 23:59:59 Organitza: Libraries for Children and Young Adults Section (CYA) de la IFLA i la National Library of Serbia L’objectiu d’aquesta jornada és la inclusió, el mentoratge i l’aprenentatge dels nous professionals bibliotecaris que treballen amb nens i joves. A la vegada es compartiran les millors pràctiques d’aquests temes. Programa https://www.diba.cat/web/agenda/-/ifla-2019-satellite-conference-inclusive-library-services-to-children-and-young-adults 22 d’agost de 2019 Belgrad 22 d’agost de 2019 Belgrad 1 general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba404164244 Disseny i producció d’exposicions sostenibles ( 2a edició) 2024-01-23 10:00:00 2024-01-30 14:00:00 Construir per desconstruir, en això es basa l’arquitectura efímera. És per aquest motiu de «caducitat» que es fa necessari pensar en els impactes que pot generar la construcció dels espais que acullen patrimoni. Cal evitar el disseny d’exposicions temporals que creen residus permanents. Cal pensar, doncs, en criteris d’ecodisseny. Amb aquest curs volem conèixer quins processos i materials podem considerar per minimitzar l’impacte ecològic quan produïm o organitzem exposicions des de les nostres institucions. https://www.diba.cat/web/agenda/-/disseny-i-producci%C3%B3-d-exposicions-sostenibles-2a-edici%C3%B3- 23 i 25 gener: recinte de l’Escola Industrial (aules 2C i 1B respectivament, Edifici Vapor de l’Escola Industrial) 30 gener: Visita tècnica de l’exposició “Cossos que parlen” al Museu de Mataró 23 i 25 gener: recinte de l’Escola Industrial (aules 2C i 1B respectivament, Edifici Vapor de l’Escola Industrial) 30 gener: Visita tècnica de l’exposició “Cossos que parlen” al Museu de Mataró 41.3955350,2.1575980 1 Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació; Formació de la Xarxa de Museus Locals; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona 23, 25 i 30 de gener <p>Directors i personal tècnic dels museus de la XML</p> Objectius del curs: Conèixer el procés de realització de les exposicions temporals, amb clau sostenibilista, considerant totes les etapes que el formen i els agents que hi participen. Analitzar els criteris ambientals, tant genèrics com específics de construcció efímera, que ens ajudaran a tenir consciència ecològica. Promoure les bones pràctiques als espais expositius dels nostres centres culturals. Continguts: Cap a una gestió cultural sostenible: Com passar a l’acció? Context i referents als museus i centres culturals. Museus “Green”. L’adaptació ecològica al context cultural / El potencial a l’àmbit cultural i artístic / Marc legislatiu o pensament ecològic? / Exhibir sostenibilitat versus sostenibilitat camuflada. Inscripcions tancades nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba394099759 Disseny i producció d’exposicions sostenibles 2023-09-26 10:00:00 2023-10-04 14:00:00 Construir per desconstruir, en això es basa l’arquitectura efímera. És per aquest motiu de «caducitat» que es fa necessari pensar en els impactes que pot generar la construcció dels espais que acullen patrimoni. Cal evitar el disseny d’exposicions temporals que creen residus permanents. Cal pensar, doncs, en criteris d’ecodisseny. Amb aquest curs volem conèixer quins processos i materials podem considerar per minimitzar l’impacte ecològic quan produïm o organitzem exposicions des de les nostres institucions. https://www.diba.cat/web/agenda/-/disseny-i-producci%C3%B3-d-exposicions-sostenibles-2 26 i 28 setembre: recinte de l’Escola Industrial, aula 2Cde l’edifici Vagó. 4 d’octubre: Museu Palau Mercader de Cornellà (visita de l’exposició “Cossos que parlen” ​​ 26 i 28 setembre: recinte de l’Escola Industrial, aula 2Cde l’edifici Vagó. 4 d’octubre: Museu Palau Mercader de Cornellà (visita de l’exposició “Cossos que parlen” ​​ 41.3955350,2.1575980 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=17495 1 2023; Formació; Formació de la Xarxa de Museus Locals; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona 2023; formacio; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Directors i personal tècnic dels museus de la XML</span></span></span></p> Objectius del curs: Conèixer el procés de realització de les exposicions temporals, amb clau sostenibilista, considerant totes les etapes que el formen i els agents que hi participen. Analitzar els criteris ambientals, tant genèrics com específics de construcció efímera, que ens ajudaran a tenir consciència ecològica. Promoure les bones pràctiques als espais expositius dels nostres centres culturals. Continguts: Cap a una gestió cultural sostenible: Com passar a l’acció? Context i referents als museus i centres culturals. Museus “Green”. L’adaptació ecològica al context cultural / El potencial a l’àmbit cultural i artístic / Marc legislatiu o pensament ecològic? / Exhibir sostenibilitat versus sostenibilitat camuflada. Les exposicions temporals d’art. Els criteris sostenibilistes: genèrics, sobre els materials, el transport i la gestió / Les etapes vinculades i els actors implicats a un projecte expositiu. Què està passant? Del discurs a l’acció. Presentació d’experiències inspiradores: casos d’estudi / Autoavaluació de la pràctica de criteris ecològics dins una exposició. De Pompeu Fabra a Varón Dandy. Reaprofitament i reciclatge en exposicions de producció pròpia: l’exemple del Museu de Badalona. Diàleg amb els participants: experiències de produccions pròpies en els museus locals. Visita tècnica de l’exposició “Cossos que parlen” al Museu Palau Mercader de Cornellà i classe pràctica a partir de les experiències dels participants. Professores: Anna Alcubierre, Museògrafa i escenògrafa, doctora en Educació Francesca Garcia, Museòloga, cap del Departament de Difusió del Museu de Badalona Fi termini inscripció: Fins al 20 se setembre 2023 Enllaç per a inscripció: A partir del 24 de juliol nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba394099497 Disseny i producció d’exposicions sostenibles 2023-09-26 10:00:00 2023-10-04 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/disseny-i-producci%C3%B3-d-exposicions-sostenibles-1 26 i 28 setembre: recinte de l’Escola Industrial, aula 2Cde l’edifici Vagó. 4 d’octubre: Museu Palau Mercader de Cornellà (visita de l’exposició “Cossos que parlen” ​​​​​ 26 i 28 setembre: recinte de l’Escola Industrial, aula 2Cde l’edifici Vagó. 4 d’octubre: Museu Palau Mercader de Cornellà (visita de l’exposició “Cossos que parlen” ​​​​​ 41.3955350,2.1575980 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba383261810 Disseny i producció d’exposicions sostenibles 2023-09-27 10:00:00 2023-10-04 14:00:00 Construir per desconstruir, en això es basa l’arquitectura efímera. És per aquest motiu de «caducitat» que es fa necessari pensar en els impactes que pot generar la construcció dels espais que acullen patrimoni. Cal evitar el disseny d’exposicions temporals que creen residus permanents. Cal pensar, doncs, en criteris d’ecodisseny. Amb aquest curs volem conèixer quins processos i materials podem considerar per minimitzar l’impacte ecològic quan produïm o organitzem exposicions des de les nostres institucions. https://www.diba.cat/web/agenda/-/disseny-i-producci%C3%B3-d-exposicions-sostenibles 26 i 28 setembre: recinte de l’Escola Industrial, aula 2Cde l’edifici Vagó. 4 d’octubre: Museu Palau Mercader de Cornellà (visita de l’exposició “Cossos que parlen”. 26 i 28 setembre: recinte de l’Escola Industrial, aula 2Cde l’edifici Vagó. 4 d’octubre: Museu Palau Mercader de Cornellà (visita de l’exposició “Cossos que parlen”. 41.3955350,2.1575980 1 Jornades, congressos i seminaris; 2023; Formació; Formació de la Xarxa de Museus Locals; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona jornades_congressos_i_seminaris; 2023; formacio; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona ​​​​​​​ Objectius del curs: Conèixer el procés de realització de les exposicions temporals, amb clau sostenibilista, considerant totes les etapes que el formen i els agents que hi participen. Analitzar els criteris ambientals, tant genèrics com específics de construcció efímera, que ens ajudaran a tenir consciència ecològica. Promoure les bones pràctiques als espais expositius dels nostres centres culturals. Continguts: Cap a una gestió cultural sostenible: Com passar a l’acció? Context i referents als museus i centres culturals. Museus “Green”. L’adaptació ecològica al context cultural / El potencial a l’àmbit cultural i artístic / Marc legislatiu o pensament ecològic? / Exhibir sostenibilitat versus sostenibilitat camuflada. Les exposicions temporals d’art. Els criteris sostenibilistes: genèrics, sobre els materials, el transport i la gestió / Les etapes vinculades i els actors implicats a un projecte expositiu. Què està passant? Del discurs a l’acció. Presentació d’experiències inspiradores: casos d’estudi / Autoavaluació de la pràctica de criteris ecològics dins una exposició. De Pompeu Fabra a Varón Dandy. Reaprofitament i reciclatge en exposicions de producció pròpia: l’exemple del Museu de Badalona. Diàleg amb els participants: experiències de produccions pròpies en els museus locals. Visita tècnica de l’exposició “Cossos que parlen” al Museu Palau Mercader de Cornellà i classe pràctica a partir de les experiències dels participants. Programa Professores: Anna Alcubierre Doctora en Educació per la UdG. Forma part del personal docent investigador a EINA, Centre Universitari de Disseny i Art adscrit a la UAB, on fa classes al Grau de Disseny, al Màster de Disseny d'Espais i al Postgrau d'Exposicions, el qual coordina. També imparteix docència a l'Institut del Teatre. Estudià disseny a EINA, es llicencià en escenografia a l'Institut del Teatre de Barcelona, realitzà un curs de postgrau de Direcció d'Art a l'École Nationale Supérieure des Arts Décoratifs de París, i un màster Oficial Interuniversitari en Gestió Cultural a la UOC/UdG. Acumula 25 anys d’experiència en l’àmbit museogràfic i escenogràfic. Actualment dirigeix l’estudi Espai e. Ha treballat a nombroses i destacades institucions: museus, centres culturals i teatres d’arreu de l’Estat Espanyol. Els seus projectes han estat reconeguts amb premis o mencions, com els Premis MAX, Premis FAD, Premis ACCA, Premis de l’AMC, Premi Ramon Roca Boncompte o Premi de la Cambra de Comerç. Francesca García Almagro Llicenciada en Història de l’Art (UAB). Formació i experiència en museologia, museografia, gestió cultural i disseny gràfic. Des de l’any 1989 treballa al Museu de Badalona, d’on va ser-ne directora (1999-2004). L’any 2004 va ser cap del Gabinet de la Conselleria de Cultura de la Generalitat de Catalunya; del 2009 al 2014, representant de la Junta de Museus de Catalunya i membre de la Junta de l’Associació de Professionals de la Museologia de Catalunya. D’altra banda, és coautora de diverses publicacions i articles sobre la història de Badalona i de Santa Coloma de Gramenet, Actualment és cap del Departament de Difusió del Museu de Badalona i des del 2014, és la responsable dels dissenys expositius de producció pròpia així com del disseny gràfic de bona part de les publicacions i activitats. ​​​​​​​ Fi termini inscripció: Fins al 20 se setembre 2023 Enllaç per a inscripció: A partir del 24 de juliol nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba404943863 Pautes bàsiques d’atenció a l’usuari en els museus locals (2a edició) 2024-02-28 10:00:00 2024-03-05 14:00:00 En els museus, l’atenció personal que rep el públic a l’entrada és el primer contacte presencial després de visitar la web i decidir visitar-nos, per tant representa la cara humana de l’equipament i pot condicionar clarament l’experiència posterior. Com dispensar una bona rebuda? Podem adequar la nostra acollida a públics diversos? Quines eines i recursos ens poden ajudar a millorar l’atenció a l’usuari de museus? https://www.diba.cat/web/agenda/-/disseny-i-produccio-d-exposicions-sostenibles-2a-edicio- 28 de febrer i 1 de març: curs en línia a través de la plataforma Zoom. 5 de març: Aula 1 Pati Manning, CERC (c. Montalegre, 7. Barcelona). 28 de febrer i 1 de març: curs en línia a través de la plataforma Zoom. 5 de març: Aula 1 Pati Manning, CERC (c. Montalegre, 7. Barcelona). 41.3844098,2.1664647 1 Jornades, congressos i seminaris; 2024; Formació; Formació de la Xarxa de Museus Locals; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona jornades_congressos_i_seminaris; 2024; formacio; formacio_de_la_xarxa_de_museus_locals; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona 28/02 i 1/03 (en línia) i 5/03/2024 (presencial) de 2024. <p>Personal que desenvolupa tasques d'atenció al públic en la Xarxa de Museus Locals</p> Objectius del curs: Practicar pautes de comunicació efectiva en un context de servei públic. Prendre consciència i reconèixer les necessitats específiques de les persones amb discapacitat Conèixer eines i recursos per atendre persones amb discapacitat en els museus Entendre com funciona el cervell en relació a la gestió de les emocions amb l’usuari. Conèixer les especificitats del telèfon: La importància de la veu i els silencis. Practicar l’assertivitat com a eina clau d’atenció a l’usuari. Identificar els moments de la veritat d’un servei d’atenció i preveure possibles conflictes o tensions. Saber gestionar situacions difícils de comunicació amb l’usuari. Continguts: Com funciona el cervell en relació a les emocions? Especificitats de l’atenció presencial i telefònica. Habilitats clau per l’atenció a les persones: empatia, assertivitat i escolta activa. Bases de la comunicació interpersonal El poder de la pregunta. Per detectar necessitats i saber dirigir la conversa. Especificitats del llenguatge verbal, no verbal i paraverbal. Gestió eficaç de situacions difícils de comunicació. Pràctica sobre les barreres de la comunicació: estereotips i prejudicis. Pràctica sobre la pregunta efectiva. Rol play (simulació de situacions reals d’atenció telefònica i presencial) sobre la fórmula DESC de comunicació assertiva. Marc conceptual: persones amb discapacitat vs. persones amb diversitat funcional. Atenció a la diversitat (motriu, visual, auditiva, intel·lectual). Com comunicar-nos amb els diferents col·lectius? Llenguatge inclusiu. Professores: Laia Cortés, llicenciada en Pedagogia per la URL, Formació en Pactitioner PNL per l’Institut Gestalt i en Coaching executiu per l’Escola Europea de Coaching. Certificació en DISC per DISCSPAIN. Formació en Neurolideratge per Il3-UB. Andrea Granell Querol, Consultora de projectes culturals. Doctora en Psicologia per la URL. Docent en el Màster en Gestió del Patrimoni Cultural i Museologia de la UB de l’assignatura “Museus i Accessibilitat”. Membre del grup de recerca DIDPATRI i de la Xarxa AccessCat. ​​​​​​​Descarrega't el programa. Inscripcions: Fins al 12 de febrer de 2024 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba371444269 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Boi i el Clúster Salut Mental 2022-06-27 10:00:00 2022-06-27 12:00:00 Reunió Celebració dels 20 anys de la Xarxa OTL de Sant Boi de Llobregat i el Clúster de Salut Mental de Catalunya. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-sant-boi-i-el-cl%C3%BAster-salut-mental 2a planta Pavelló Mestral - Sala de la Biblioteca- Recinte Maternitat 2a planta Pavelló Mestral - Sala de la Biblioteca- Recinte Maternitat 41.3955350,2.1575980 1 Exposició presencial (dades bàsiques); Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Molina Melero, Trinidad; Sant Boi de Llobregat exposicio_presencial_dades_basiques; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; molina_melero_trinidad; sant_boi_de_llobregat <p><u>Diputació de Barcelona</u></p> <p>Sra. Trinidad Molina, Gerent de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació</p> <p>Sra. Cristina Pardo, Cap del Servei de Mercat de Treball</p> <p>Sra. Puri Martínez, Cap de la Subsecció Millora Ocup. i Econ. Product.</p> <p><u>Ajuntament de Sant Boi de Llobregat</u></p> <p>Sra. Salut González Martin, Regidora d'Aliances, Innovació, Govern Intern</p> <p>Sra. Sensi Domínguez, Regidora d'Igualtat de Gènere i Feminisme</p> <p>Sra. Petra Maldonado, Cap de Servei D'igualtats d'Oportunitats</p> <p><u>Clúster Salut Mental Catalunya</u></p> <p>Sra. Marta Sánchez, Clúster manager</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba418879896 Programa Alexa [Terrassa] 2024-01-01 00:00:00 2024-12-31 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/programa-alexa-terrassa- A casa de la persona beneficiària A casa de la persona beneficiària 1 Entitats entitats No té horari Organitza Creu Roja Terrassa Com funciona S’ensenyaran habilitats per poder mantenir contacte amb la seva xarxa /família, altres usuaris/àries del projecte, etc. S’ensenyaran habilitats per que la persona pugui aprofitar diverses skills (adjuntes al document) a fi de mantenir-se actiu/va: buscar activitat física, fer activitats d’estimulació cognitiva, buscar una recepta, etc. Crear grups i fer trucades grupals, que es poden usar per fer després activitat des del domicili (p. Ex. Cafè virtual, tipo club de lectura, però sobre una pel·lícula, etc.,). De forma paral·lela es faran activitats grupals fora del domicili per afavorir la vinculació entre persones usuàries. També es faran trucades telefòniques/online per fer seguiment, donar pautes, indicacions, etc. Objectius Ampliar/mantenir xarxa social: Apoderament Assistents Dirigit a persones grans nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba415115724 Acompanyament voluntari [Manresa] 2024-01-01 00:00:00 2024-12-31 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acompanyament-voluntari-manresa- A casa de la persona beneficiària A casa de la persona beneficiària 1 Diputació diputacio Depèn de la persona beneficiària Organitza Generalitat de Catalunya (Drets Socials) | Comunitats contra l'aïllament social. Com funciona Es farà una primera collida i hauran de signar un acord, i a partir d’aquí es fa l’acompanyament. Han participat usuaris de NEXES en el marc del seu Pla de Suport de 2023 amb gran satisfacció en base les seves necessitats i interessos. Objectius Acompanyament voluntari per millorar el benestar social i fer front a la solitud no volguda. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba375663743 Activitats en el marc de la Setmana Europea de l'Energia Sostenible 2022-09-26 00:00:00 2022-10-26 23:59:59 Des de la Diputació de Barcelona organitzem amb diversos ajuntaments activitats en el marc de la Setmana Europea de l'Energia Sostenible 2022, del 26 al 30 de setembre. Consulta les que es fan a prop teu. https://www.diba.cat/web/agenda/-/activitats-en-el-marc-de-la-setmana-europea-de-l-energia-sostenible A diversos municipis A diversos municipis 41.3955350,2.1575980 1 El missatge d’aquesta edició es basa en què el nou model energètic ja s’està començant a instaurar, que és canvi que ja està en marxa i que cal que la implicació activa de tota la ciutadania: 'Hi ha una moda que hauria de deixar de ser una moda, una tendència que tot i no haver estat sempre sí que hauria de quedar-se per sempre. Per presentar la única tendència que no hauria de passar de moda, aprofitem que tenim un model innovador i ben atractiu: El nou model energètic.” Més informació Les organitzacions supramunicipals i locals de Catalunya (ICAEN, Diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona, AMB, Xarxa i Cilma, i Ajuntament de Barcelona) que organitzem la Setmana de l'Energia a casa nostra donem suport als ens locals per complementar les accions que organitzin. Activitats en el marc de la Setmana Europea de l'Energia Sostenible de la Diputació de Barcelona: RECURS Municipi Esdeveniment Data Qüestió de temps Mollet del Vallès Setmana Europea de l’Energia Sostenible 26 de setembre Coneix l'autoconsum FV Barberà del Vallès Setmana Europea de l’Energia Sostenible 26 setembre, de 10 a 13 h Joc Ciutats en transició Manlleu Setmana Europea de l’Energia Sostenible 27 setembre, de de 10 a 13 h La Ciutat cosmopolita Viladecavalls Setmana Europea de l’Energia Sostenible 28 setembre, de 17 a les 18.30 h Qüestió de temps Montornès del Vallès Setmana Europea de l’Energia Sostenible 27 setembre, de 17 a 20 h Coneix l'autoconsum FV El Masnou Setmana Europea de l’Energia Sostenible 29 de setembre, de 16 a 19 h Biomassa pel clima Sant Pere de Ribes Setmana Europea de l’Energia Sostenible 1 d'octubre, de 10 a 13 h Coneix l'autoconsum FV Sant Esteve Sesrovires SEE Setmana Europea de l’Energia Sostenible 1 d'octubre, de 10 a 13 h Qüestió de temps La Nou de Berguedà Setmana Europea de l’Energia Sostenible 2 d'octubre, de 11 a 14 h Biomassa pel clima Viladecavalls Setmana Europea de l’Energia Sostenible 5 octubre, de 17 a 19 h Mesurem amb energia La Llagosta SEE Setmana Europea de l’Energia Sostenible 5 d'octubre, d’11 a 14.30 h Coneix l'autoconsum FV Sant Boi de Llobregat Setmana Europea de l’Energia Sostenible 5 octubre, de 17 a 19 h Coneix l'autoconsum FV Martorell Setmana Europea de l’Energia Sostenible 8 d'octubre Qüestió de temps Granollers Setmana Europea de l’Energia Sostenible 8 d'octubre, de 10.30 a 13.30 h Pedala amb energia Sant Andreu de la Barca Setmana Europea de l’Energia Sostenible 10 d'octubre durant el matí Qüestió de temps Súria Setmana Europea de l’Energia Sostenible 15 d’octubre, de 10 a 12.30 h Qüestió de temps Sant Just Desvern Fira Sant Just al carrer. Activitats prèvies durant la Setmana Europea de l’Energia Sostenible. 16 octubre, d’11 a 14 h Pedala amb energia Premià de Mar Jornada sobre transició energètica. 16 octubre, d’11 a 14 h Coneix l'autoconsum FV Santa Maria d'Oló Setmana Europea de l’Energia Sostenible 26 d'octubre nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba375348378 Cloenda de la 13a edició del Cercle de Comparació Intermunicipal de Seguretat Alimentària (CCISAM) Agenda 2022-10-04 10:00:00 2022-10-04 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/cloenda-de-la-13a-edici%C3%B3-del-cercle-de-comparaci%C3%B3-intermunicipal-de-seguretat-aliment%C3%A0ria-ccisam-agenda A l'Auditori del Pati Manning. C. Montalegre, 7. Barcelona A l'Auditori del Pati Manning. C. Montalegre, 7. Barcelona 41.3844326,2.1661923 1 Diputació; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona L'objectiu de la jornada és presentar els resultats i les dades més rellevants de la 13a edició del CCISAM. Però també aprofitar la trobada per ampliar coneixements, en aquest cas sobre la recerca en nutrigenòmica en relació amb els components bioactius dels aliments. Programa 10.00 h Presentació institucional Jesús Naharro Rodríguez. Diputat delegat de Salut Pública i Consum. Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social. Diputació de Barcelona. 10.15 h Conferència inaugural Nutrigenòmica i el llenguatge secret dels aliments Gerard Aragonès Bargalló. Investigador del Departament de Bioquímica i Biotecnologia. Universitat Rovira i Virgili. 11.15 h Pausa 11.45 h Presentació dels resultats del Cercle Ja ha passat el pitjor de la pandèmia? Com es recuperen els serveis públics locals el 2021? Ramon Dordal Zueras. Cap de la Secció de Suport a l'Activitat Economicofinancera Municipal. Servei de Programació. Àrea de Recursos Humans, Hisenda i Serveis Interns. Diputació de Barcelona. Resultats de la 13a edició Magda Bertran Ribera. Cap de Secció de Salut Pública. Servei de Salut Pública. Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social. Diputació de Barcelona. Valoració de la participació al Cercle Carolina Molist Badiola. Tècnica del Servei de Salut Pública. Ajuntament de Vic. Laia Vergés Gassó. Tècnica del Servei de Salut Pública. Ajuntament de Manlleu. Inscripcions Enllaç al formulari d'inscripció. L'aforament de la sala és limitat i els participants seran admesos per ordre d'inscripció. En cas que el nombre d'inscrits superi l'aforament, es garantirà la participació d'almenys una persona de cada ens local. El termini d'inscripció finalitzarà dijous 29 de setembre. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba368190317 Curs sobre noves polítiques de rehabilitació urbana organitzat pel CUIMPB - Centre Ernest LLuch 2022-05-05 09:00:00 2022-05-09 14:00:00 Aquest curs serà presencial i retransmès per streaming. El públic online no intervindrà en les sessions però podrà obtenir el certificat d'assistència. #RehabilitacioUrbanaNGEU El debat acadèmic i ciutadà sobre les polítiques de rehabilitació urbana ha adquirit, en els darrers temps, una renovada intensitat. Diversos factors contribueixen a l'actualitat de la qüestió. https://www.diba.cat/web/agenda/-/curs-politiques-rehabilitacio A1-CCCB (Barcelona) A1-CCCB (Barcelona) https://cuimpb.cat/ca/curs/248-politiques-rehabilitacio-urbana 1 a) En primer lloc, l'increment de les desigualtats socials en bona part dels països europeus comporta una agudització dels processos de segregació urbana, amb els efectes consegüents. Aquesta evolució és també clarament perceptible a les grans ciutats espanyoles. b) D'altra banda, l'impacte de la pandèmia COVID19 ha tingut efectes diferenciats no només des del punt de vista social, sinó també territorial, i ha contribuït a incrementar les fractures urbanes associades a la segregació. c) Finalment, la disposició dels fons Next Generation de la Unió Europea ha obert expectatives sense precedents a l'àmbit de la rehabilitació urbana, que podrien incidir de manera substantiva sobre la realitat i l'evolució de la segregació residencial i els seus efectes en les grans ciutats espanyoles. En el cas específic de Barcelona, ​​a aquestes iniciatives se suma l´anunci de l´Ajuntament de la ciutat d´ampliar i estendre el Pla de Barris que es troba en execució des de l´any 2017. En aquest context, resulta peremptori estendre el debat i la formació en l'àmbit de la rehabilitació urbana, tant des del punt de vista acadèmic com de la pràctica política i administrativa. A aquesta necessitat que es proposa respondre el curs Les noves polítiques de rehabilitació urbana: necessitats i perspectives en el marc del CUIMPB-Centre Ernest Lluch. El programa del curs uneix les aportacions d'alguns dels experts acadèmics més destacats en el camp de la rehabilitació i de responsables de les polítiques urbanes. A la primera jornada del curs es plantejaran les necessitats a què han de fer front les polítiques de rehabilitació ia la segona es debatran les principals iniciatives que a nivell estatal, autonòmic i local s'estan desenvolupant en aquest àmbit. El curs se celebrarà els dies 5 i 6 de maig 2022, coincidint amb la posada en marxa del programa Next Generation a diverses ciutats espanyoles. En la sessió taller del dia 9 es farà la presentació del Laboratori ‘Estratègies i potencial de rehabilitació de la ciutat de Barcelona’, que ofereix informació de l’estat físic del parc, la caracterització socioeconòmica i els escenaris potencials de millora energètica. Permet una lectura de la diagnosi a diferents escales, abordar la rehabilitació des de la mitigació i adaptació al canvi climàtic, treballar amb perspectiva holística, i respondre a preguntes concretes vinculades amb polítiques i fons existents. I s’exposen les estratègies publico-privades dissenyades per optimitzar la utilització dels fons Next-Generation per a la rehabilitació. Ressenya ponents rehabilitació urbana Ressenya ponents sessió taller Inscripcions nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba385850494 Millora de la seguretat viària del pas de vianants del PK 7+730 de la BV-2249 a la rotonda de Torrentfondo 2023-03-07 17:00:00 2023-03-07 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/millora-de-la-seguretat-vi%C3%A0ria-del-pas-de-vianants-del-pk-7-730-de-la-bv-2249-a-la-rotonda-de-torrentfondo AC Marca BV-2249, 5, 08791 Sant Llorenç d'Hortons, Barcelona AC Marca BV-2249, 5, 08791 Sant Llorenç d'Hortons, Barcelona 41.4727400,1.8115600 1 Alt Penedès; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Sant Llorenç d'Hortons alt_penedes; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; reunio; pons_i_vendrell_pere; sant_llorenc_dhortons <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Jordi Ferrer, alcalde de Sant Llorenç d'Hortons</p> <p>Jaume Julibert, 1r tinent d'alcalde de Sant Llorenç d'Hortons</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba396423371 Recepció institucional de la regata preliminar de la 37a Copa Amèrica Barcelona 2023-09-14 19:00:00 2023-09-14 20:00:00 La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, assisteix a l'acte de presentació de la regata preliminar de la 37a Copa Amèrica Barcelona, en el qual es presentaran els equips oficials que competiran en aquest esdeveniment esportiu internacional. https://www.diba.cat/web/agenda/-/recepcio-institucional-de-la-regata-preliminar-de-la-37a-copa-america-barcelona AC37 Club de la Daurada (Vilanova i la Geltrú) AC37 Club de la Daurada (Vilanova i la Geltrú) 41.2126056,1.7264123 https://www.americascup.com/es/vilanova 1 Per part de la Diputació de Barcelona, també assistiran a l'acte: la diputada de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme, Eva Menor; la diputada de Turisme, Abigail Garrido; el diputat de l’Àrea d’Esports i Activitat Física, David Escudé; i el diputat adjunt d’Esports i Activitat Física, Xavier Amor. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba396620845 Regata Preliminar de l’America’s Cup 2023-09-14 19:00:00 2023-09-14 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/regata-preliminar-de-l-america-s-cup AC37 Club de la Daurada. Plaza Trajo de Garbí s/n, Moll de Ponent. Vilanova i la Geltrú AC37 Club de la Daurada. Plaza Trajo de Garbí s/n, Moll de Ponent. Vilanova i la Geltrú 41.2102300,1.7280100 1 Garraf; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Garrido Tinta, Abigail; Bravo Letelier, Soledad Paula; Altres; Vilanova i la Geltrú garraf; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; garrido_tinta_abigail; bravo_letelier_soledad_paula; altres; vilanova_i_la_geltru <p>Eva Menor Cantador, presidenta delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme.</p> <p>Abigail Garrido Tinta, diputada delegada de Turisme.</p> <p>Soledad Bravo Letelier, gerenta de Serveis de Turisme.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba396418178 Recepció institucional de la regata preliminar a Vilanova i la Geltrú de la 37a Copa Amèrica Barcelona 2023-09-14 19:00:00 2023-09-14 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/primera-trobada-institucional-entre-l-alcalde-de-l-ajuntament-de-barcelona-i-la-presidenta-de-la-diputacio-de-barcelo-1 AC37 Club de la Daurada. Vilanova i la Geltrú AC37 Club de la Daurada. Vilanova i la Geltrú 41.2102730,1.7280280 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Esports; Esdeveniments; Garraf; Àrea de Presidència; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea d’Esports i Activitat Física; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Menor Cantador, Eva; Moret Sabidó, Lluïsa; Escudé Rodríguez, David; Garrido Tinta, Abigail; Amor Martín, Xavier; Tarragona Piñol, Neus; general; Altres; Barcelona; Vilanova i la Geltrú; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; esports; esdeveniments; garraf; area_de_presidencia; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; area_desports_i_activitat_fisica; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; menor_cantador_eva; moret_sabido_lluisa; escude_rodriguez_david; garrido_tinta_abigail; amor_martin_xavier; tarragona_pinol_neus; general; altres; barcelona; vilanova_i_la_geltru; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona 19:00h <p>Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Eva Menor, diputada presidenta delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Abigail Garrido, diputada delegada de Turisme</p> <p>David Escudé, diputat president delegat de l'Àrea d'Esports i Activitat Física</p> <p>Xavier Amor, diputat adjunt d'Esports i Activitat Física</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba387171504 Assistència a AC37 Preparació Accions Copa Amèrica 2023-03-15 09:00:00 2023-03-15 11:00:00 Trobada organitzada per ACE (America's Cup Event) Barcelona S.L. https://www.diba.cat/web/agenda/-/assist%C3%A8ncia-a-ac37-preparaci%C3%B3-accions-37%C3%A0-copa-am%C3%A8rica ACE offices, WOrld Trade Centre, Edifici Est, planta 5, Barcelona 08039 ACE offices, WOrld Trade Centre, Edifici Est, planta 5, Barcelona 08039 41.3718965,2.1810190 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Per part de Diputació de Barcelona: Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>Per part de l'organització: Leslie Ryan <em>Event Director 37th America's Cup Barcelona</em></p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba423836215 Presentació de l’estudi jurídic de participació dels ajuntaments en les comunitats energètiques i models de plecs corresponents. 2025-01-22 09:00:00 2025-01-22 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-l-estudi-jur%C3%ADdic-de-participaci%C3%B3-dels-ajuntaments-en-les-comunitats-energ%C3%A8tiques-i-models-de-plecs-corresponents.-1 ACM – Espai Prat de la Riba (València, 231, planta baixa) ACM – Espai Prat de la Riba (València, 231, planta baixa) 41.3914579,2.1614899 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques El pròxim dimecres 22 de gener, des de la Fundació Municipalista (FMIT) de l’ACM, s'organitza una jornada formativa en què es presentaran les conclusions principals de l’estudi jurídic encarregat amb el títol Articulació jurídica de la participació d'Ajuntaments a comunitats energètiques. Es tracta d’una guia completa que conté l’argumentació jurídica i uns models útils pràctics per utilitzar per a les corresponents modalitats de cessió. Informació i inscripcions nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba406238708 Consell de Direcció de l'Agència Catalana de Turisme 2024-02-15 16:00:00 2024-02-15 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-de-direcci%C3%B3-de-l-ag%C3%A8ncia-catalana-de-turisme-11 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat ACT. c/ Aragó, 244 Barcelona 2a pl. Sala 2.3 ACT. c/ Aragó, 244 Barcelona 2a pl. Sala 2.3 41.3905262,2.1626507 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>Resta d'assistents: Representants dels diferents Patronats de Turisme i personal de l'Ag.Catalana de Turisme.</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba426197446 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2025-02-11 10:00:00 2025-02-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-pilar-soldevila-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-6 ACTIU Tuset, 10 - 4a Planta 08006 Barcelona ACTIU Tuset, 10 - 4a Planta 08006 Barcelona 41.3958337,2.1529028 1 Soldevila i Garcia, Pilar; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Presentació soldevila_i_garcia_pilar; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; presentacio <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent CCCB</p> <p>- Sr. Mario Corea, cap d'infraestructures del CCCB</p> <p>- Sra . Cori Llaveria, cap de RRHH del CCCB</p> <p>- Sra. Núria Salinas, Tècnica del departament de comunicació del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba414275253 Reunió Judit Carrera amb alcalde de Barcelona, Sr. Jaume Collboni- agenda directius professionals- reunió 2024-04-22 11:00:00 2024-04-22 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-judit-carrera-amb-alcalde-de-barcelona-sr-jaume-collboni-agenda-directius-professionals-reunio AJUNTAMENT DE BARCELONA Plaça Sant Jaume, s/núm. AJUNTAMENT DE BARCELONA Plaça Sant Jaume, s/núm. 41.3823947,2.1773651 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Reunió carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; reunio <p>- Alcalde de Barcelona, Sr. Jaume Collboni</p> <p>- Sra. Judit Carrera</p> <p>- Sr. Lluis Mauri, director d'alcaldia</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba422406717 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-11 10:00:00 2024-11-11 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-22 AJUNTAMENT DE BARCELONA Quarta tinència d'Alcaldia Àrea d’Economia, Hisenda, Promoció Econòmica i Turisme Pl. Sant Miquel, 4. Edifici Nou, 1 planta. 08002 Barcelona AJUNTAMENT DE BARCELONA Quarta tinència d'Alcaldia Àrea d’Economia, Hisenda, Promoció Econòmica i Turisme Pl. Sant Miquel, 4. Edifici Nou, 1 planta. 08002 Barcelona 41.3816713,2.1775593 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura <p>- Sr. Jordi Valls, quart tinent d'alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba419176608 Governing Board ALDA - agenda Antoni Montseny - activitat 2024-10-09 15:00:00 2024-10-09 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/governing-board-alda-agenda-antoni-montseny-activitat 934049444 casanovaspl@diba.cat ALDA office, Rue de la Loi 26 ALDA office, Rue de la Loi 26 1 Ajuntaments; Relacions internacionals; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Viatge; Altres; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona ajuntaments; relacions_internacionals; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; viatge; altres; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals<br /> Octavi de la Varga, assessor en Projectes Estratègics Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba378838035 Jornada: digitalització i empresa 2022-11-04 00:00:00 2022-11-04 23:59:59 La diputada Presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç, Eva Menor, intervé a la benvinguda d'aquesta jornada, juntament amb l' alcaldessa de Vilassar de Dalt, Carola Llauró, i la directora Unió de Polígons Industrials de Catalunya, Sílvia Solanellas. https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-digitalitzaci%C3%B3-i-empresa ARTERO (Narcís Monturiol, 2-4 Vilassar de Dalt) ARTERO (Narcís Monturiol, 2-4 Vilassar de Dalt) 41.5120859,2.3653959 1 Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Inauguració i/o cloenda; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; inauguracio_io_cloenda; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona Imatge de la jornada A les 9h <p style='text-align:justify'>Nuno Neves, general Manager de S3 Advanced Engineering Digitalització</p> <p>Anna Torrents, directora de màrqueting d'ARTERO</p> <p>Victor Sagué, director de marca ARTERO</p> <p>Marcos Ferrer, gerent CBC Innova</p> <p>Josep Benítez, director comercial de CBC Innova</p> <p>Empresàries i empresaris</p> <p>Personal directiu i tècnic de l’Ajuntament de Vilassar de Dalt</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba422685913 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-11-25 16:00:00 2024-11-25 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-33 ATENEU BARCELONÈS Carrer de la Canuda, 6, Ciutat Vella, 08002 Barcelona ATENEU BARCELONÈS Carrer de la Canuda, 6, Ciutat Vella, 08002 Barcelona 41.3846412,2.1716466 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Jornada carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; jornada <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Fernando Flores, conferenciant</p> <p>- Sra. Nancy Garin, conferenciant</p> <p>Inauguració del cicle per part de la Consellera de Cultura, Hble. Sra. Sònia Hernàndez.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba122263140 Next library 2017 2017-06-11 00:00:00 2017-06-14 23:59:59 Organitza: Aarhus Public Libraries Trobada internacional de professionals de biblioteques, innovadors i responsables de prendre decisions, amb visió de futur, que estant ampliant els límits i propiciant els canvis que recolzen l'aprenentatge en el segle XXI. El propòsit de Next library és mirar cap endavant i explorar la naturalesa evolutiva de la biblioteca pública del segle XXI. Visites i activitats opcionals, del 9 al 15 de juny. Programa https://www.diba.cat/web/agenda/-/next-library-2017 Aarhus, Dinamarca. Dokk1 Aarhus, Dinamarca. Dokk1 http://www.nextlibrary.net/about-2017 1 general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba417099987 Acte institucional d'obertura del Mil·lenari de Montserrat 2024-09-07 19:30:30 2024-09-07 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/ple-extraordinari-de-canvi-d-alcaldia-de-l-ajuntament-d-esparreguera-duplica-2 Abadia de Montserrat Abadia de Montserrat 41.5935460,1.8376460 1 Esdeveniments; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Moret Sabidó, Lluïsa; Tarragona Piñol, Neus; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona esdeveniments; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; moret_sabido_lluisa; tarragona_pinol_neus; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 19.30h <p>Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Manel Gasch, abat de l'Abadia de Montserrat</p> <p>Barnat Juliol, prior i comissari del Mil·lenari</p> <p>Salvador Illa, presidenta de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Joan Josep Omella, arquebisbe metropolità de Barcelona</p> <p>Núria Parlon, consellera d'Interior de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Ramon Espadaler, conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Jaume Duch, conseller de la Unió Europea i Acció Exterior de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Carlos Prieto, delegat del Goven a Catalunya</p> <p>Representants del Parlament de Catalunya</p> <p>Expresidents de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Autoritats eclesiàstiques </p> <p>Presidents i presidenta i representants de les Diputacions catalanes</p> <p>Electes de les entitats locals de la província de Barcelona</p> <p>Representants de militars i policies</p> <p>altres autoritats</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410594736 Acte de presentació Mil.lenari de Montserrat agenda diputat Marc Castells 2024-04-26 12:00:00 2024-04-26 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-de-presentacio-mil-lenari-de-montserrat-agenda-diputat-marc-castells 934049210 sanchezsdl@diba.cat Abadia de Montserrat Abadia de Montserrat 41.5933800,1.8376900 1 diputat/diputada; Presidència; Castells i Berzosa, Marc; Presentació; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona diputatdiputada; presidencia; castells_i_berzosa_marc; presentacio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Marc Castells, vicepresident quart de la Diputació de Barcelona.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 39,38 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar la informació dels museus en format RDF?

Actualment la API ofereix el retorn de les dades en format JSON per defecte, però se'n poden especificar d'altres com ara XML, CSV i RDF.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/museus/format/rdf-xml