ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba385929280 Conferència: 'Homologació, obertura i oportunitats' 2023-02-02 13:00:00 2023-02-02 16:00:00 Assistència a la conferència i al col·loqui posterior https://www.diba.cat/web/agenda/-/confer%C3%A8ncia-homologaci%C3%B3-obertura-i-oportunitats- Hotel Melià Sarrià - Av. de Sarrià, 50 - Barcelona Hotel Melià Sarrià - Av. de Sarrià, 50 - Barcelona 41.3912814,2.1416363 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Altres; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; altres; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Sr. Xavier Espot, cap de govern d'Andorra</p> <p>Sr. Miquel Roca, president de la Societat Econòmica Barcelonesa d'Amics del País</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385896811 Plenari del Consell Econòmic i Social del Baix Llobregat 2023-03-06 12:00:00 2023-03-06 14:00:00 Intervenció al CES del Baix Llobregat https://www.diba.cat/web/agenda/-/plenari-del-consell-econ%C3%B2mic-i-social-del-baix-llobregat Sala de Plens - Seu del CC del Baix Llobregat - Parc Torreblanca - CN 340 - Sant Feliu del Llobregat Sala de Plens - Seu del CC del Baix Llobregat - Parc Torreblanca - CN 340 - Sant Feliu del Llobregat 41.3798378,2.0568984 1 Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Baix Llobregat; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Plens diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; baix_llobregat; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; plens <p>Sra. Eva M. Martínez, presidenta del Consell Comarcal del Baix Llobregat</p> <p>Sra. Eva Menor, diputada presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> <p>Conselleres, consellers, sindicats, patronals, empresaris, empresàries i membres del CES</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385677715 Projecte de reurbanització de les travesseres urbanes BP-2427 i BP-2151 a Sant Sadurní d’Anoia 2023-03-07 12:00:00 2023-03-07 23:59:59 El diputat d'Infraestructures i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona, Pere Pons, acompanyat de l'alcalde de Sant Sadurní d'Anoia, Anton Amat, presenten el projecte de reurbanització de les travesseres urbanes de les carreteres BP-2427, entre els PK 7,760 i 8,275, i la BP-2151, entre els PK 8,275 i 8,325. https://www.diba.cat/web/agenda/-/projecte-de-reurbanitzacio-de-les-travesseres-urbanes-bp-2427-i-bp-2151-a-sant-sadurni-d-anoia Sala de Plens de l'Ajuntament (Plaça de l'Ajuntament, 1) de Sant Sadurní d'Anoia Sala de Plens de l'Ajuntament (Plaça de l'Ajuntament, 1) de Sant Sadurní d'Anoia 41.4240960,1.7867971 1 Actualment, la travessera BP-2151, anomenada carrer de Sant Antoni i després carrer de Montserrat, compta amb una calçada de sentit únic i voreres no accessibles en alguns trams. Disposa d’aparcament en cordó i semi-bateria, i el tram final, adjacent a la plaça de l’Era d’en Guineu, té dos sentits de circulació. D’altra banda, la travessera BP-2427, anomenada carrer de la Diputació, entra al municipi pel sud-est, travessant la riera de Lavernó i finalitza al PK 8,275 on entronca amb l’inici de la BP-2151 fins a la rotonda de la Font de la Mela, al nord-oest del municipi. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba384508910 Curs 'Relat i comunicació en participació ciutadana'. Sessió 1 2023-03-16 09:00:00 2023-03-16 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/curs-relat-i-comunicaci%C3%B3-en-participaci%C3%B3-ciutadana-.-sessi%C3%B3-1 Recinte Escola Industrial Recinte Escola Industrial 41.3955350,2.1575980 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba385383887 Reunió amb l'Ajuntament de Fonollosa 2023-02-28 11:30:30 2023-02-28 12:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-fonollosa-1 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Eloi Hernàndez- Alcalde de l’ajuntament de Fonollosa</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elisa Carvajal- Regidora d’Acció Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Joaquim Busom- Regidor de Salut Pública</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385195379 Entrevista SER- Resultats de l’enquesta de 4t d’ESO (2015-2022) 2023-02-23 13:00:00 2023-02-23 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/entrevista-ser-resultats-de-l-enquesta-de-4t-d-eso-2015-2022- Telefònica Telefònica 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Entrevista llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; entrevista <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba384571334 Al teu costat, fem una llar més segura -Prevenció i actuació en cas d'incendi [Cornellà de Llobregat] 2023-02-22 11:00:00 2023-02-22 23:59:59 De la mà de Bombers es donen consells de seguretat per a les persones grans. https://www.diba.cat/web/agenda/-/al-teu-costat-fem-una-llar-m%C3%A9s-segura-prevenci%C3%B3-i-actuaci%C3%B3-en-cas-d-incendi-cornell%C3%A0-de-llobregat- Sala Raimont Llort . Biblioteca Central Carrer de Mossèn Andreu, 15 Barri Gavarra. Cornellà de Llobregat Sala Raimont Llort . Biblioteca Central Carrer de Mossèn Andreu, 15 Barri Gavarra. Cornellà de Llobregat 41.3611940,2.0784150 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/BOMBERS-CAT_LF.pdf/8127ca08-d368-71eb-d273-f4de33ecfec1?t=1659000721308 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Gratuït Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385859668 Reunió amb l'Associació d'Enginyers Industrials de Catalunya 2023-03-07 09:00:00 2023-03-07 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-associaci%C3%B3-d-enginyers-industrials-de-catalunya Rambla de Catalunya 126, Barcelona Rambla de Catalunya 126, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Echániz Sans, Juan; Fernández González, Daniel; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Personal directiu professional; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Reunió echaniz_sans_juan; fernandez_gonzalez_daniel; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; personal_directiu_professional; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; reunio <p>Maria Salamero, presidenta de l'Associació d'Enginyers Industrials </p> <p>Llum Llosa, vicepresidenta 2a de l'Associació d'Enginyers Industrials</p> <p>Pere Homs, director general de l'Associació d'Enginyers Industrial</p> <p>Juan Echániz, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Daniel Fernández, director de Serveis de l'Àrea de Presidència</p> <p>Eloi Juvillà, comissionat per a Projectes Singulars en Matèria d'Espais</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba381386639 Taller famílies pantalles Sant Vicenç de Castellet 2023-03-16 18:00:00 2023-03-23 20:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. Cal inscripció prèvia -> https://bit.ly/Inscripcionstallerpantalles https://www.diba.cat/web/agenda/-/taller-fam%C3%ADlies-pantalles-sant-vicen%C3%A7-de-castellet 934 049 417 spott@diba.cat Auditori Mª Carme Grauvilardell. Carrer Creixell, 6. Sant Vicenç de Castellet. Auditori Mª Carme Grauvilardell. Carrer Creixell, 6. Sant Vicenç de Castellet. 41.6654549,1.8625379 1 (2 hores per sessió) Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. Amb la col·laboració de l'entitat Cafè i Social Media. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385755543 Assistència a l'acte Presentació Jocs Special Olympics Catalunya 2023 2023-03-06 00:00:00 2023-03-06 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-junta-de-l-observatori-de-les-dones-en-els-mitjans-de-comunicac-2 Palau de la Generalitat, plaça Sant Jaume, Barcelona Palau de la Generalitat, plaça Sant Jaume, Barcelona 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Barnusell Ortuño, Alba; Presentació area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; barnusell_ortuno_alba; presentacio a les 11.30 h <p>Alba Barnusell i Ortuño, diputada delegada de Polítiques d'Igualtat</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385672694 Presentació projecte final 'Plan de Sostenibilidad Turística en Destino COSTA BCN – DELTA' 2023-03-01 13:00:00 2023-03-01 15:00:00 Presentació per part del Consell Comarcal de Turisme del Baix Llobregat https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-projecte-final-plan-de-sostenibilidad-tur%C3%ADstica-en-destino-costa-bcn-delta- 93 402 29 75 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817398,2.1257564 1 Turisme; Baix Llobregat; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Presentació; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona turisme; baix_llobregat; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; presentacio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</span></span></p> <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</span></span></p> <p>- Elisabet González, tècnica Turisme</p> <p>- Josep Rodríguez, tècnic Turisme</p> <p>Per part del Baix Llobregat:</p> <p>- Laura Garcia, coordinadora</p> <p>- Gemma Rodríguez</p> <p>Per part del Gabinet Gaudí: Georgina Andreu</p> <p>Per part d'Icloud: Javier Vall </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385669792 Presentació resultats Estudi Oferta de Turisme Nàutic a Catalunya 2023-03-01 12:30:30 2023-03-01 13:30:30 Presentació de la Generalitat de Catalunya https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-resultats-estudi-oferta-de-turisme-n%C3%A0utic-a-catalunya 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817076,2.1257779 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Presentació; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; presentacio; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Per part de Diputació de Barcelona</p> <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</span></span></p> <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</span></span></p> <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</span></span></p> <p>- Mercè José, cap de la Unitat del Cercle de Turisme</p> <p>- Susana Garcia, tècnica de Turisme</p> <p>- Quim Vizcaino, tècnic de Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba383734944 L'avaluació de les activitats i polítiques culturals - 2a edició 2023-03-07 10:00:00 2023-03-09 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/l-avaluaci%C3%B3-de-les-activitats-i-pol%C3%ADtiques-culturals-2a-edici%C3%B3 +34934022565 oerc.formacio@diba.cat Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 Avaluar és una acció essencial a l’hora d’emprendre qualsevol projecte o activitat vinculada a les polítiques culturals. Massa sovint l’avaluació és un procés que es fa de manera apressada, ja que la programació no s’atura i no hi ha temps de reflexionar sobre el que s’ha fet. Aquest curs vol dotar d’eines bàsiques i contrastades d’avaluació, que tinguin en compte qüestions d’impacte i dades contrastades, però que també introdueixin maneres d’analitzar la realitat des d’una perspectiva qualitativa, que inclogui nous valors als merament estadístics. El curs donarà veu a diferents institucions de primer nivell per veure com aborden aquest tema i també oferirà eines útils per facilitar l’avaluació de l’acció cultural des de l’àmbit local. Programa 07 de març 10'00 - 11’15 h: La necessitat d’avaluar les programacions i les polítiques culturals municipals. Anna Villaroya. Directora del Centre de Recerca en Informació, Comunicació i Cultura de la UB 11’15 - 12'00 h: L’experiència de l’avaluació en el camp de la cultura des del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de la Diputació de Barcelona. Xavier Gómez i Guillem Miralles, tècnics del CERC 09 de març 10'00 - 11'00 h: Com poden ajudar-nos les dades en l’avaluació de les polítiques culturals? Ramon Castells, Cap d’Estudis del Consell Nacional de la Cultura i les Arts 11'00 - 12'00 h: A l’entorn de la 'Guia para la evaluación de las políticas culturales locales'. Juana Escudero, subdirectora d’Educació, Cultura, Patrimoni, Esports i Oci a la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP) Docents Anna Villarroya Llicenciada en Dret i Economia i doctora en Economia del sector Públic per la Universitat de Barcelona (UB). Des de l’any 1993 és professora al Departament d’Economia de la UB, on imparteix classes relacionades amb l’economia de la cultura i les polítiques culturals. És autora de l’informe sobre política cultural a Espanya inclòs en el Compendium of Cultural Policies and Trends i presidenta de l’European Association of Cultural Researchers. És també coordinadora del Programa de Doctorat Interuniversitari en Estudis de Gènere: Cultures, Societats i Polítiques. Autora de nombrosos articles, capítols de llibre i publicacions científiques sobre diferents aspectes relacionats amb la política cultural i l’economia de la cultura, ha publicat part de la seva recerca en prestigioses revistes com ara el Journal of Cultural Economics, l’International Journal of Cultural Policy, l’European Journal of Cultural Studies o l’European Journal of Women’s Studies. Es també directora del Centre de Recerca en Informació, Comunicació i Cultura de la UB (CRICC). Juana Escudero Méndez Llicenciada en dret per la Universitat Complutense de Madrid i especialitzada en Dret Comunitari Europeu, així com Màster en Propietat Intel·lectual i Industrial per la Universitat d’Alacant. Posseeix el Títol d’Especialista en Estudis Jurídics i Econòmics de la Unió Europea per la Universitat Complutense de Madrid y el DESUP en Estudis Superiors Jurídics i Econòmics de la Unió Europea del Centre d’Hautes Etudes Européennes de la Sorbona. Entre 2010 i 2012 fou Subdirectora de Cultura de l’Instituto Cervantes, responsable dels departaments d’activitats culturals, de biblioteques i documentació, així com de les propostes de programació de la xarxa de centres de l’Instituto. Des de l’any 2000, és directora de l’Àrea de Cultura de la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP) i secretaria de la Comisssió de Cultura. Actualment és Subdirectora d’Educació, Cultura, Patrimoni, Esports i Oci de la FEMP, secretaria de les Comissions d’Educació i Cultura i responsable tècnica del desenvolupament dels programes d’actuacions en aquestes àrees. Ramon Castells Ros Doctor en Gestió de la Cultura i el Patrimoni, llicenciat en econòmiques i gestor cultural. Investigador en l’àmbit de les industries culturals i especialista en finançament de la cultura. Responsable de l’àrea de coneixement del Consell Nacional de la Cultura i de les Arts (CoNCA) des d’on fa seguiment de les polítiques culturals i de l’evolució dels sectors culturals i artístics catalans. Familiaritzat en l’ús d’indicadors que utilitza en la seva activitat professional d’avaluació de les polítiques i de l’activitat cultural del país. En l’àmbit docent, és professor associat de la Universitat de Barcelona on imparteix les assignatures de “Viabilitat Econòmica de Projectes Culturals” i de “Finançament i Captació de Recursos” en el Màster oficial en Gestió Cultural. Xavier Gómez Serrano Llicenciat en Sociologia (UAB) i màster en Gestió d’Institucions i Empreses Culturals (IL3-UB). Durant els darrers 7 anys ha estat tècnic a l’Ajuntament de Rubí, amb responsabilitats en diversos projectes de promoció cultural i de projecció de la ciutat des de la gestió d’equipaments, la coordinació del programa de festes populars i el disseny i producció de cicles d’arts en viu i esdeveniments d’identitat i marca de ciutat. Actualment forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, vinculat al programa d’estudis i recerca, al d’assessoraments en matèria de polítiques i projectes culturals, i al projecte Cercle de Comparació Intermunicipal (CCI) de Serveis Culturals. Guillem Miralles Puig Llicenciat en Ciències Econòmiques per la UPF, compta amb els postgraus en Direcció d’Organització i Sistemes d’Informació per l’IDEC-UPF i en Periodisme Digital per la UOC. En l’àmbit professional té una experiència de més de 15 anys treballant a la Diputació de Barcelona, en primer lloc a l’Àrea de Desenvolupament Econòmic com a coordinador del programa Xarxa Productes de la Terra, amb la realització i implementació de dos plans estratègics i operatius (2010-14 i 2016-20) en coordinació amb 12 ens locals de caràcter comarcal i amb treball transversal amb diferents gerències de la Diputació. Des de fa un any i mig, forma part de l’equip del CERC on participa en projectes de diferents programes. En l’àmbit cultural, és impulsor i coeditor, conjuntament amb Tina Vallès, del portal digital Paper de vidre, una de les primeres revistes digitals culturals catalanes, nascuda l’any 2002, i que ara és exclusivament un portal de contes en català, i des del qual ha impulsat també l’edició de tres llibres, amb Labreu Edicions i Godall Edicions, i la realització de nombrosos actes amb la participació de destacats escriptors i músics de l’escena cultural catalana dels darrers 20 anys. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385570062 Benvinguda Institucional del 'Dia Mundial de l'Educació Ambiental' 2023-01-27 09:00:00 2023-01-27 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/benvinguda-institucional-del-dia-mundial-de-l-educaci%C3%B3-ambiental- Espai Francesca Bonnemaison. C. Sant Pere Més Baix, 7 (Barcelona) Espai Francesca Bonnemaison. C. Sant Pere Més Baix, 7 (Barcelona) 41.3865050,2.1761840 1 Territori i parcs naturals; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Inauguració i/o cloenda; Junyent Torras, Valentí; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona territori_i_parcs_naturals; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; inauguracio_io_cloenda; junyent_torras_valenti; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals, Valentí Junyent.</p> <p>Cap de la Secció d'Ús Públic i Educació Ambiental, Josep Melero.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385568418 Assemblea del Consorci de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona 2022-12-21 16:00:00 2022-12-21 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/assemblea-del-consorci-de-l-espai-natural-de-les-guilleries-savassona-1 Centre Cultural. Carrer de la Rambla, 17 (Folgueroles) Centre Cultural. Carrer de la Rambla, 17 (Folgueroles) 41.9390900,2.3209400 1 Ajuntaments; Osona; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Junyent Torras, Valentí; Folgueroles; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona ajuntaments; osona; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; junyent_torras_valenti; folgueroles; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals, Valentí Junyent.</p> <p>Membres de l'Assemblea.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385390277 Reunió amb l'Ajuntament d'Argentona 2023-02-28 17:00:00 2023-02-28 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-d-argentona-3 Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta 41.3882970,2.1490500 1 Maresme; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Argentona maresme; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; reunio; pons_i_vendrell_pere; argentona <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Montse Cervantes, regidora de mobilitat i seguretat d'Argentona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385384046 Reunió amb l'Ajuntament de Cornellà 2023-02-28 12:30:30 2023-02-28 13:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-cornell%C3%A0-2 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Joana Piñero Romera- Tinenta d’Alcalde- Àrea de Polítiques Socials, Igualtat i Salut- Ajuntament de Cornellà</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Enric Térmens López- Cap de Gestió d’Accio Social- Ajuntament de Cornellà</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385309708 Assistència - Premis Martí Gasull i Roig 2023-02-20 19:00:00 2023-02-20 21:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/assist%C3%A8ncia-premis-mart%C3%AD-gasull-i-roig Palau de la Música, C/ Palau de la Música, 4-6, 08003 Barcelona Palau de la Música, C/ Palau de la Música, 4-6, 08003 Barcelona 41.3875791,2.1710856 1 Roca i Ventura, Jordi; Cultura; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Cultura; Inauguració i/o cloenda; Cultura, Educació i Esports; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona roca_i_ventura_jordi; cultura; area_de_cultura; personal_directiu_professional; cultura; inauguracio_io_cloenda; cultura_educacio_i_esports; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>- Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385299215 Reunió Projecte Vies Blaves 2023-02-23 09:00:00 2023-02-23 10:00:00 Projecte Vies Blaves. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-projecte-vies-blaves Recinte Escola Industrial. Edifici El Vagó. Sala 2B. 2a planta. C/ Compte d'Urgell, 187. Barcelona. Recinte Escola Industrial. Edifici El Vagó. Sala 2B. 2a planta. C/ Compte d'Urgell, 187. Barcelona. 41.3895900,2.1482800 1 Pericàs Torguet, Jordi; Villamayor Caamaño, Javier; Barcelonès; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Serveis Generals i Transició Digital; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ruíz Novella, Carlos; Garrido Tinta, Abigail; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Barcelona pericas_torguet_jordi; villamayor_caamano_javier; barcelones; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; serveis_generals_i_transicio_digital; desenvolupament_economic_i_turisme; ruiz_novella_carlos; garrido_tinta_abigail; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; barcelona <p>Abigail Garrido, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Javier Villamayor, coordinador Àrea Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Elisabet Gonzàlez, tècnica responsable de Programes Europeus de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Carles Ruiz, president delegat de Recursos Humans, Hisenda i Serveis Interns de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Jordi Pericas, coordinador Àrea Recursos Humans, Hisenda i Serveis Interns de la Diputació de Barcelona.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385195716 Reunió amb l'Ajuntament de Calella 2023-02-24 13:00:00 2023-02-24 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-calella Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Montserrat Mateu- Tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Calella</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Salvador Maneu-Director Serveis Socials Sant Joan de Déu</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Javier Prieto- Subdirector Serveis Social Sant Joan de Déu</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Charo Sillero- Directora projecte Malla</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Puri Rojo- Germana de Sant Josep</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>S. Herrero- Tècnica Política Social Ajuntament de Calella</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385861793 Consell Directiu de l'Organisme de Gestió Tributària (ORGT) 2023-03-13 00:00:00 2023-03-13 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-directiu-de-l-organisme-de-gestio-tributaria-or-17 Reunió telemàtica: Microsoft Teams Reunió telemàtica: Microsoft Teams 1 Administració local; diputat/diputada; Díaz Romero, Pilar; Ruíz Novella, Carlos; Garcia i Cañizares, Joan Carles; Fortuny Camarena, Carmela; Guijarro Palma, Rubén; Reunió; general administracio_local; diputatdiputada; diaz_romero_pilar; ruiz_novella_carlos; garcia_i_canizares_joan_carles; fortuny_camarena_carmela; guijarro_palma_ruben; reunio; general A les 9:30h <p>President: Carles Ruiz Novella</p> <p>Vocals:</p> <p>- Pilar Díaz Romero</p> <p>- Rubén Guijarro Palma</p> <p>- Carmela Fortuny i Camarena</p> <p>- Joan Carles Garcia i Cañizares</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385846484 Reunió amb el director dels Serveis Territorials del Departament de la Presidència de Barcelona - Generalitat de Catalunya 2023-03-07 09:00:00 2023-03-07 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-director-dels-serveis-territorials-del-departament-de-la-presid%C3%A8ncia-de-barcelona-generalitat-de-catalunya Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta 41.3882970,2.1490500 1 Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Xalabarder Aulet, Maria; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Pons i Vendrell, Pere area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; xalabarder_aulet_maria; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; pons_i_vendrell_pere <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>David Agustí, director Serveis Territorials, Generalitat de Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385660145 Taller famílies pantalles Campins 2023-03-07 18:00:00 2023-03-14 20:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. Cal inscripció prèvia trucant a l'Ajuntament de Campins 938 47 50 30. https://www.diba.cat/web/agenda/-/taller-fam%C3%ADlies-pantalles-campins 934 049 417 spott@diba.cat Casal de Cultura. Plaça de la Vila, 4, 08472 Campins, Barcelona Casal de Cultura. Plaça de la Vila, 4, 08472 Campins, Barcelona 41.7248123,2.4635665 1 (2 hores per sessió) Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. Taller realitzat pel Centre SPOTT. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385766389 Exposició per a la prevenció del consum de drogues: 'Controles?' a Vilafranca del Penedès 2023-03-06 09:00:00 2023-03-27 23:59:59 Exposició adreçada a adolescents, joves, adults, professionals i famílies https://www.diba.cat/web/agenda/-/exposici%C3%B3-per-a-la-prevenci%C3%B3-del-consum-de-drogues-controles-a-vilafranca-del-pened%C3%A8s-1 934 049 417 spott@diba.cat Espai Jove La Nau al Carrer de Baltà de Cela 45-47. Vilafranca del Penedès Espai Jove La Nau al Carrer de Baltà de Cela 45-47. Vilafranca del Penedès 41.3553640,1.7035256 1 L’exposició Controles? proporciona informació sobre les drogues i l’ús problemàtic de pantalles i treballa els factors de protecció per prevenir-ne el consum. Està adreçada a tres col·lectius: adolescents d’entre 12 i 15 anys, joves a partir dels 16 anys, famílies, professionals i adults que desitgin informació sobre la temàtica. Actualment l’exposició també disposa d'un format digital, consistent en un tour virtual 360º i la recreació dels panells en 3D. Segueix-nos a les xarxes socials nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385630746 Tractament Recinte Torribera 2023-03-09 2023-03-09 00:00:00 2023-03-09 23:59:59 Tractament enfront el morrut de les palmeres/paysandisia https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-recinte-torribera-2023-03-09 Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 07:00 a 18:00 Empresa: FITOPATOLOGIA I NATURA SL Tipus de tractament: front el morrut de les palmeres/paysandisia Productes utilitzats: Palmanem Mètode d'aplicació: dutxa dirigida a l’ull Termini de seguretat: fins que deixi de gotejar Es tracta d’un tractament biològic, no químic. A més a més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. A més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancar portes, finestres i sistemes de ventilació dels edificis, durant el tractament. Treure animals i aliments de les finestres i balcons Telèfon de l'Institut Nacional de Toxicologia (91 562 04 20). nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385615486 Presentació Nou punt de l'SPOTT CC Berguedà 2023-03-02 10:00:00 2023-03-02 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-nou-punt-de-l-spott-cc-bergued%C3%A0 Can Serra, 2a planta, despatx Vicepresidència 1a Can Serra, 2a planta, despatx Vicepresidència 1a 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Lluïsa Moret – Vicepresidenta 1a i Presidenta delegada de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social<b> </b></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Josep Lara- President del Consell Comarcal del Berguedà</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Abel Garcia- vicepresident del Consell Comarcal del Berguedà</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385571429 Acte inauguració TRUFFORUM VIC 2023 2023-02-03 18:00:00 2023-02-03 21:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-inauguraci%C3%B3-trufforum-vic-2023 Recinte Firal El Sucre (Vic) Recinte Firal El Sucre (Vic) 41.9278600,2.2465600 1 Territori i parcs naturals; Osona; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Inauguració i/o cloenda; Lliurament de premis; Junyent Torras, Valentí; Vic; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona territori_i_parcs_naturals; osona; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; inauguracio_io_cloenda; lliurament_de_premis; junyent_torras_valenti; vic; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals, Valentí Junyent.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385391489 XVI Jornades sobre Contractació NGEU 2023-03-14 00:00:00 2023-03-14 23:59:59 L'Instituto Universitario General Gutiérrez Mellado conjuntament amb la Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED) organitzen les XVI Jornades de Contractació sobre l'eficiència en la contractació dels fons europeus per a la recuperació i resiliència / NextGenerationEU, La jornada tindrà lloc el proper 14 de març de 9.15 a 14h i es durà a terme en format presencial i en streaming. Més informació i inscripcions al següent enllaç. https://www.diba.cat/web/agenda/-/cicle-de-webinars-sobre-com-implantar-una-zona-de-baixes-emissions 1 nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba385311025 Assistència - Presentació Centenari Victoria de los Ángeles 2023-02-28 12:00:00 2023-02-28 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/assist%C3%A8ncia-presentaci%C3%B3-centenari-victoria-de-los-%C3%81ngeles Monestir de Pedralbes (Baixada del Monestir, 9 Barcelona) Monestir de Pedralbes (Baixada del Monestir, 9 Barcelona) 41.3953432,2.1098814 1 Roca i Ventura, Jordi; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Cultura; Inauguració i/o cloenda; Cultura, Educació i Esports; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona roca_i_ventura_jordi; area_de_cultura; personal_directiu_professional; cultura; inauguracio_io_cloenda; cultura_educacio_i_esports; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>- Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385310419 Reunió - Fundació la Roda 2023-02-22 16:00:00 2023-02-22 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-fundaci%C3%B3-la-roda-1 Reunió virtual Reunió virtual 1 Roca i Ventura, Jordi; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Cultura; Lomas Pascual, Nuria; Reunió; Cultura, Educació i Esports; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona roca_i_ventura_jordi; area_de_cultura; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; cultura; lomas_pascual_nuria; reunio; cultura_educacio_i_esports; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>- Sra. Anna Corbella, directora</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>- Sr. Miquel Àngel Vallès, secretari </span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>- Sra. Núria Lomas Pascual, gerent de Serveis de Cultura</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>- Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba383692366 Al teu costat, fem una llar més segura -Prevenció i actuació en cas d'incendi [Manresa] 2023-02-17 10:30:30 2023-02-17 23:59:59 De la mà de Bombers es donen consells de seguretat per a les persones grans. https://www.diba.cat/web/agenda/-/al-teu-costat-fem-un-entorn-m%C3%A9s-segur-prevenci%C3%B3-robatoris-i-estafes-manresa- Centre Cultural el Casino, Pg. Pere III 27 (baixos). Manresa Centre Cultural el Casino, Pg. Pere III 27 (baixos). Manresa 41.7269900,1.8234700 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/BOMBERS-CAT_LF.pdf/8127ca08-d368-71eb-d273-f4de33ecfec1?t=1659000721308 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Gratuït Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba384571146 Al teu costat, fem una llar més segura -Prevenció i actuació en cas d'incendi [L'Hospitalet de Llobregat]] 2023-02-16 11:15:15 2023-02-16 23:59:59 De la mà de Bombers es donen consells de seguretat per a les persones grans. https://www.diba.cat/web/agenda/-/al-teu-costat-fem-una-llar-m%C3%A9s-segura-prevenci%C3%B3-i-actuaci%C3%B3-en-cas-d-incendi-l-hospitalet-de-llobregat- Casal Can Arus AV Carrilet, 312. L'Hospitalet de Llobregat Casal Can Arus AV Carrilet, 312. L'Hospitalet de Llobregat 41.3578790,2.1025220 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/BOMBERS-CAT_LF.pdf/8127ca08-d368-71eb-d273-f4de33ecfec1?t=1659000721308 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Gratuït Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba384508939 Curs 'Relat i comunicació en participació ciutadana'. Sessió 3 2023-03-30 09:00:00 2023-03-30 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/curs-relat-i-comunicaci%C3%B3-en-participaci%C3%B3-ciutadana-.-sessi%C3%B3-3 Recinte Escola Industrial Recinte Escola Industrial 41.3955350,2.1575980 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba385850870 Presentació als veïns l'actuació 'Travessera dels Casots (BV-2427)' 2023-03-07 19:00:00 2023-03-07 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-als-ve%C3%AFns-l-actuaci%C3%B3-travessera-dels-casots-bv-2427- Centre Cultural Recreatiu dels Casots Centre Cultural Recreatiu dels Casots 41.4156900,1.8072200 1 Alt Penedès; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Pons i Vendrell, Pere; Presentació; Subirats alt_penedes; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; pons_i_vendrell_pere; presentacio; subirats <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals i alcalde de Subirats</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385383801 Reunió amb l'Associació Sonrisas de Bombay 2023-02-28 10:30:30 2023-02-28 11:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-associaci%C3%B3-sonrisas-de-bombay Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió; Grup d'interès llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio; grup_dinteres <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Ignasi Sagalés- Coordinador TxT</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Goretti Arana- Responsable de Lluita contra el Tràfic de Persones a Espanya </span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Jorge de Ory- Responsable d'Aliances Internacionals </span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385310848 Assistència - PATRONAT I COMISSIÓ DELEGADA DE LA FUNDACIÓ CATALUNYA LA PEDRERA 2023-02-23 16:00:00 2023-02-23 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/assist%C3%A8ncia-patronat-i-comissi%C3%93-delegada-de-la-fundaci%C3%93-catalunya-la-pedrera La Pedrera, Sala del Patronat de La Pedrera, al Carrer Provença, 261-265, 1r. E La Pedrera, Sala del Patronat de La Pedrera, al Carrer Provença, 261-265, 1r. E 41.3952622,2.1597718 1 Roca i Ventura, Jordi; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Cultura; Reunió; Cultura, Educació i Esports; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona roca_i_ventura_jordi; area_de_cultura; personal_directiu_professional; cultura; reunio; cultura_educacio_i_esports; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>- Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba384989917 Reunió amb l'alcaldessa de Montevideo i presidenta de CGLU 2023-02-23 13:30:30 2023-02-23 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-consol-general-del-regne-de-marr-1 Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Esdeveniments; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Presidència; Díaz Romero, Pilar; Montseny Domènech, Antoni; Marín Martínez, Núria; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona esdeveniments; area_de_presidencia; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; presidencia; diaz_romero_pilar; montseny_domenech_antoni; marin_martinez_nuria; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona 13.30h <p>Núria Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Pilar Díaz, diputada adjunta a la Presidència i delegada per a les Relacions Internacionals.</p> <p>Carolina Cosse, alcaldessa de Montevideo i presidenta de CGLU.</p> <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385195874 Entrevista COPE (La Linterna)- Resultats de l’enquesta de 4t d’ESO (2015-2022) 2023-02-24 16:00:00 2023-02-24 16:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/entrevista-cope-la-linterna-resultats-de-l-enquesta-de-4t-d-eso-2015-2022- Telefònica Telefònica 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Entrevista llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; entrevista <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385181922 Cinc minuts de silenci per les víctimes de la guerra d'Ucraïna. 2023-02-24 12:00:00 2023-02-24 12:05:05 https://www.diba.cat/web/agenda/-/cinc-minuts-de-silenci-per-les-v%C3%ADctimes-de-la-guerra-d-ucra%C3%AFna. Can Serra, Rambla Catalunya, 126 de Barcelona Can Serra, Rambla Catalunya, 126 de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Fortuny Camarena, Carmela fortuny_camarena_carmela <p>Carmela Fortuny, vicepresidenta segona de la Diputació de Barcelona.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385846674 Presentació a la premsa de l'actuació 'Travessera BP-2427 i BP-2151 a Sant Sadurní d'Anoia 2023-03-07 12:00:00 2023-03-07 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-a-la-premsa-de-l-actuaci%C3%B3-travessera-bp-2427-i-bp-2151-a-sant-sadurn%C3%AD-d-anoia Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia 41.4452900,1.7812600 1 Alt Penedès; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Pons i Vendrell, Pere; Presentació; Sant Sadurní d'Anoia alt_penedes; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; pons_i_vendrell_pere; presentacio; sant_sadurni_danoia <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Anton Amat, alcalde de Sant Sadurní d'Anoia</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385661971 Inauguració de la Placeta de les Filadores, Escola Industrial. 2023-03-04 10:00:00 2023-03-04 11:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-de-la-placeta-de-les-filadores-escola-industrial. Escola Industrial, carrer Comte d'Urgell, 187 de Barcelona Escola Industrial, carrer Comte d'Urgell, 187 de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 diputat/diputada; Mascarell Canalda, Ferran diputatdiputada; mascarell_canalda_ferran <p>Ferran Mascarell, vicepresident tercer de la Diputació de Barcelona.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385626646 XXV Trobades municipals europees 2023-03-01 00:00:00 2023-03-02 23:59:59 Organitzades per l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional de la Direcció de Relacions Internacionals https://www.diba.cat/web/agenda/-/xxv-trobades-municipals-europees 934049444 casanovaspl@diba.cat Museu Marítim de Barcelona Museu Marítim de Barcelona 41.3759329,2.1761808 1 Ajuntaments; Administració local; Jornades, congressos i seminaris; Barcelonès; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Inauguració i/o cloenda; Jornada; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona ajuntaments; administracio_local; jornades_congressos_i_seminaris; barcelones; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; inauguracio_io_cloenda; jornada; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385621450 Reunió amb representants de l'Ajuntament de Castelldefels 2023-02-09 12:00:00 2023-02-09 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-representants-de-l-ajuntament-de-castelldefels Sala Biblioteca, 3a planta. Edifici del Rellotge, Recinte Escola Industrial (Barcelona) Sala Biblioteca, 3a planta. Edifici del Rellotge, Recinte Escola Industrial (Barcelona) 41.3883000,2.1494400 1 Territori i parcs naturals; Baix Llobregat; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Junyent Torras, Valentí; Castelldefels territori_i_parcs_naturals; baix_llobregat; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; junyent_torras_valenti; castelldefels <p><u>DIBA</u><br /> Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d’Incendis Forestals, Valentí Junyent.<br /> Gerenta del Servei d’Espais Naturals, M. Àngels Palacio.<br /> Cap del Servei de Gestió de Parcs, Joana Barber.<br /> Director del Parc del Garraf, Santi Llacuna.</p> <p><u>Ajuntament</u><br /> Regidor de Medi Ambient, Jordi Maresma.<br /> Director de Serveis Territorials, Zeljko Kulic Jerbic.<br /> Arquitecta municipal, Henar Herrera Yenes.<br /> Assessor del regidor, Juan Ramón Molero Yll.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385620888 Assemblea del Consorci del Parc de Serralada Marina 2023-02-09 09:00:00 2023-02-09 09:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/assemblea-del-consorci-del-parc-de-serralada-marina Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3883000,2.1494400 1 Territori i parcs naturals; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Junyent Torras, Valentí territori_i_parcs_naturals; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; junyent_torras_valenti <p>Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals, Valentí Junyent.</p> <p>Membres de l'Assemblea.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385424988 8 de març 2023, Dia Internacional de les Dones- Jornada ‘Reptes de les Polítiques d’Igualtat Locals’ 2023-03-01 10:00:00 2023-03-01 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/8-de-mar%C3%A7-2023-dia-internacional-de-les-dones-jornada-reptes-de-les-pol%C3%ADtiques-d-igualtat-locals- Espai Francesca Bonnemaison Espai Francesca Bonnemaison 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Barnusell Ortuño, Alba; Jornada llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; barnusell_ortuno_alba; jornada <p class='Default'><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Arial,sans-serif'><span style='color:black'><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'></span></span></span></span></span></p> <ul> <li class='Default' style='margin-left:8px; text-align:justify'><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Arial,sans-serif'><span style='color:black'><span style='font-size:11.0pt'></span><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Isabel Rodríguez García, Ministra de Política territorial i Portaveu del Govern d’Espanya </span></span></span></span></span></li> <li class='Default' style='margin-left:8px; text-align:justify'><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Arial,sans-serif'><span style='color:black'><span style='font-size:11.0pt'></span><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Lluïsa Moret Sabidó, Vicepresidenta primera i presidenta de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social. Diputació de Barcelona </span></span></span></span></span></li> <li class='Default' style='margin-left:8px; text-align:justify'><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Arial,sans-serif'><span style='color:black'><span style='font-size:11.0pt'></span><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Alba Barnusell i Ortuño, Diputada delegada de Polítiques d’Igualtat. Diputació de Barcelona </span></span></span></span></span></li> <li class='Default' style='margin-left:8px; text-align:justify'><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Arial,sans-serif'><span style='color:black'><span style='font-size:11.0pt'></span><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Leire Pajín Iraola, Directora del Desenvolupament Internacional en l’IS Global, Presidenta de REDS (Xarxa de Solucions per al Desenvolupament Sostenible) </span></span></span></span></span></li> <li class='Default' style='margin-left:8px; text-align:justify'><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Arial,sans-serif'><span style='color:black'><span style='font-size:11.0pt'></span><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Núria Parlon Gil, Alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet </span></span></span></span></span></li> <li class='Default' style='margin-left:8px; text-align:justify'><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Arial,sans-serif'><span style='color:black'><span style='font-size:11.0pt'></span><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Olga Arnau Sanabra, Alcaldessa de Vilanova i la Geltrú </span></span></span></span></span></li> <li class='Default' style='margin-left:8px; text-align:justify'><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Arial,sans-serif'><span style='color:black'><span style='font-size:11.0pt'></span><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Lídia Muñoz Cáceres, Alcaldessa de Sant Feliu de Llobregat entre 2019 i 2022, actual 1ª Tinenta d’Alcaldia </span></span></span></span></span></li> <li class='Default' style='margin-top:3px; margin-left:8px; text-align:justify'><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Arial,sans-serif'><span style='color:black'><span style='font-size:11.0pt'></span><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Francesca Berenguer Priego, Alcaldessa de ViladecavallsYolanda Ferrer Polo Regidora de Serveis Socials, de Programes Sectorials i d’Igualtat de l’Ajuntament de Rubí </span></span></span></span></span></li> <li class='Default' style='margin-top:3px; margin-left:8px; text-align:justify'><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Arial,sans-serif'><span style='color:black'><span style='font-size:11.0pt'></span><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Olga Reyes Haro, Regidora delegada de Joventut i Igualtat de Gènere i LGTBI+ de l’Ajuntament de Viladecans </span></span></span></span></span></li> <li class='Default' style='margin-left:8px; text-align:justify'><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:Arial,sans-serif'><span style='color:black'><span style='font-size:11.0pt'></span><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Núria Marín García, 2a. Tinenta d'Alcaldia i Regidora de Projecció de la Ciutat, Indústria i Polígons, Empresa, Ocupació i Formació Professional i Consum i Polítiques de Gènere de l’Ajuntament de Terrassa. </span></span></span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Duñike Agirrezabalaga Ugarte, 3a. Tinent d’Alcaldia i Regidora d’Obres i Projectes Urbans de l’Ajuntament de Donostia San Sebastián.</span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='color:black'>Teresa Llorens, coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona.</span></span></span></span></li> <li style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Presenta i condueix l’acte: Milagros Pérez Oliva, Periodista</span></span></span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385200163 Consell de Direcció de l'Agència Catalana de Turisme 2023-02-24 11:00:00 2023-02-24 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-de-direcci%C3%B3-de-l-ag%C3%A8ncia-catalana-de-turisme-6 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817478,2.1257350 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p style='margin-right:4px; text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='tab-stops:0cm 7.1pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></b></span></span></span></span><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>- El Molt Hble. Sr. Roger Torrent, </span></span></span></span></span><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Conseller d’Empresa i Treball i President de l’Agència Catalana de Turisme </span><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>- Sr. Albert Castellanos i Maduell, </span></span></span></span><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Secretari d'Empresa i Competitivitat i<b> </b> Vicepresident de l’Agència Catalana de Turisme </span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>-Sra. Marta Domènech i Tomàs. </span></span></span></span></span><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Directora general de Turisme i Vicepresidenta executiva de l’Agència Catalana de Turisme amb delegació de la </span><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Sra.</span><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'> Carme Rubió i Soto<s>,</s> de l’ Hble. Sr Juan Antonio Serrano i Iglesias </span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>- Sr. Narcís Ferrer i Ferrer, </span></span></span></span><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Director de l’Agència Catalana de Turisme</span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>- Sr. Norbert Bes i Ginesta, </span></span></span></span><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Director del Patronat de Turisme Costa Brava – Girona</span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>- Sr. Narcís Bosch i Andreu, </span></span></span></span><span style='font-size:11pt'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-style:italic'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='font-style:normal'>Director – gerent del Consell general de Cambres Oficials de Comerç, Indústria i Navegació de Catalunya, amb la delegació del Sr. Miquel Gotanegra i Portell i del Sr. Santiago García-Nieto. </span></span></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-style:italic'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='font-style:normal'>- Sra. Soledad Bravo i Letelier, gerenta dels Serveis de Turisme de l’Àrea de Turisme de la Diputació de Barcelona </span></span></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-style:italic'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='font-style:normal'></span></span></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-style:italic'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='font-style:normal'>- Sra. Arantxa Calvera Cosculluela, </span></span></span></span></span></span><span style='font-size:11pt'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-style:italic'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='font-style:normal'>Gerent del Consorci de Turisme de Barcelona</span></span></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-style:italic'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>- Mgfc. Sr. Josep Canut i Herraiz, </span></span></span></span></span><span style='font-size:11pt'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-style:italic'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='font-style:normal'>Conselhèr Conselh Generau d’Aran amb la delegació del Mgfc. Sr. Juan Antonio Serrano i Iglesias</span></span></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-style:italic'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='font-style:normal'></span></span></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-style:italic'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='font-style:normal'>- Sr. Pol Fages i Ramió, president de la Cambra de Comerç de Palamós i representant del Consell General de Cambres Oficials de Comerç, Indústria i Navegació de Catalunya</span></span></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-style:italic'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></span></span></span></span></p> <p style='margin-right:4px; text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='tab-stops:7.1pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>- Sra. Marta Farrero Muñoz, <i></i></span></span></span></span></span><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='tab-stops:7.1pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Directora del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i amb la delegació de la </span><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Sra. </span><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Rosa Pujol i Esteve</span></span></span></span></span></p> <p style='margin-right:4px; text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='tab-stops:7.1pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>- Sr. Miquel Gotanegra i Portell, president de la Federació Catalana de Càmpings i Ciutats de Vacances i representant del Consell General de Cambres Oficials de Comerç, Indústria i Navegació de Catalunya <i></i></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>- Sr. David Riba i Lasurt, </span></span></span></span><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>President Federació Catalana d'Apartaments Turístics i representant del Consell General de Cambres Oficials de Comerç, Indústria i Navegació de Catalunya</span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='tab-stops:439.35pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>- Sr. Patrick Torrent i Queralt, <i></i></span></span></span></span></span><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='tab-stops:2.0cm'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Director executiu de l’Agència Catalana de Turisme<i> </i>i Secretari accidental dels òrgans de govern de l’Agència Catalana de Turisme<i></i></span></span></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></b></span></span></span></p> <p style='text-align:justify'> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385757427 Presentació pública posada en marxa punt lila 2023-03-06 00:00:00 2023-03-06 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/assistencia-a-l-acte-presentacio-jocs-special-olympics-catalunya-2023 Col·legi de Periodistes, Rambla Catalunya, 10, Barcelona Col·legi de Periodistes, Rambla Catalunya, 10, Barcelona 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Barnusell Ortuño, Alba; Presentació area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; barnusell_ortuno_alba; presentacio a les 13.00 h <p>Alba Barnusell i Ortuño, diputada delegada de Polítiques d'Igualtat</p> <p>Joan M. Morros, degà de Col·legi de Periodistes de Catalunya</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385628189 Reunió a l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar 2023-03-02 00:00:00 2023-03-02 23:59:59 Reunió per tractar temes fons NGEU respecte Comerç https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-a-l-ajuntament-de-castellbell-i-el-vilar 934049296 gs.comerc@diba.cat Carrer Joaquim Borràs, 40, 08296 Castellbell i el Vilar Carrer Joaquim Borràs, 40, 08296 Castellbell i el Vilar 41.6297600,1.8609500 1 Comerç i consum; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Castellbell i el Vilar comerc_i_consum; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; vilamala_bastarras_sergi; reunio; castellbell_i_el_vilar De 14.00h a 15.00h <p>Montserrat Badia Moreno, alcaldessa de Castellbell i el Vilar</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç de Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385624616 Seminari de l'Observatori de Cooperació Descentralitzada, en el marc de la visita de la Presidenta de la Diputació de Barcelona a l'oficina de Brussel·les 2023-02-19 00:00:00 2023-02-20 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-de-l-observatori-de-cooperaci%C3%B3-descentralitzada-en-el-marc-de-la-visita-de-la-presidenta-de-la-diputaci%C3%B3-de-barcelona-a-l-oficina-de-brussel%C2%B7les 934049444 casanovaspl@diba.cat BRUSSEL·LES BRUSSEL·LES 1 Ajuntaments; Administració local; Esdeveniments; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Viatge; Jornada; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona ajuntaments; administracio_local; esdeveniments; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; viatge; jornada; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Núria Marín, Presidenta<br /> Pilar Díaz, diputada adjunta a la Presidència i delegada per a les Relacions Internacionals<br /> Juan Echániz, coordinador general<br /> Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals<br />  </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385623084 Reunió amb representants del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural 2023-02-09 16:00:00 2023-02-09 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-representants-del-departament-d-acci%C3%B3-clim%C3%A0tica-alimentaci%C3%B3-i-agenda-rural-1 Sala Biblioteca. Seu del Departament. Gran Via de les Corts Catalanes, 612-614 (Barcelona) Sala Biblioteca. Seu del Departament. Gran Via de les Corts Catalanes, 612-614 (Barcelona) 41.3874100,2.1661400 1 Padrós Selma, Jordi; Territori i parcs naturals; Baix Llobregat; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Junyent Torras, Valentí; Vallirana padros_selma_jordi; territori_i_parcs_naturals; baix_llobregat; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; junyent_torras_valenti; vallirana <p><u>DIBA</u></p> <p>Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals, Valentí Junyent.</p> <p>Coordinador en matèria d'Espais Naturals, Jordi Padrós.</p> <p><u>GENCAT</u></p> <p>Anna Sanitjas.</p> <p>Ramón Jordana de Simon.</p> <p>Josep Pena Sant.</p> <p><u>Consell Comarcal Baix Llobregat</u></p> <p>Alcaldessa de Vallirana.</p> <p>J. Carbonell.</p> <p>Isidre Sierra.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 39,43 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar la informació dels museus en format RDF?

Actualment la API ofereix el retorn de les dades en format JSON per defecte, però se'n poden especificar d'altres com ara XML, CSV i RDF.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/museus/format/rdf-xml