ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba413293802 Reunió amb l'Ajuntament de Folgueroles-agenda Daniel Fernández-reunió 2024-07-05 12:00:00 2024-07-05 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-folgueroles-agenda-daniel-fernandez-reunio Edifici Can Serra, 1a planta Edifici Can Serra, 1a planta 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Osona; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Reunió; Folgueroles fernandez_gonzalez_daniel; osona; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; reunio; folgueroles <ul> <li>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</li> <li>Miquel Serra, alcalde</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba414404418 Ajuntament de Sant Hipòlit de Voltregà-agenda Daniel Fernández-reunió 2024-07-17 11:00:00 2024-07-17 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/ajuntament-de-sant-hipolit-de-voltrega-agenda-javier-villamayor-i-daniel-fernandez-reunio Can Serra, 1a planta Can Serra, 1a planta 41.3955350,2.1575980 1 Espinosa de Castro, Marina; Fernández González, Daniel; Osona; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Reunió; Sant Hipòlit de Voltregà espinosa_de_castro_marina; fernandez_gonzalez_daniel; osona; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; reunio; sant_hipolit_de_voltrega <ul> <li>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</li> <li>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local</li> <li>Gerard Sancho, alcalde</li> <li>Elisabet Ramoneda, regidora d'Urbanisme</li> <li>Verònica Ruiz, alcaldessa Les Masies de Voltregà</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba412318591 Reunió amb l'Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana-agenda Daniel Fernández-reunió 2024-06-05 16:00:00 2024-06-05 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-santa-eulalia-de-roncana-agenda-daniel-fernandez-reunio Can Serra, 1a planta Can Serra, 1a planta 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Vallès Oriental; Àrea de Presidència; Presidència; Reunió; Santa Eulàlia de Ronçana fernandez_gonzalez_daniel; valles_oriental; area_de_presidencia; presidencia; reunio; santa_eulalia_de_roncana <ul> <li>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</li> <li>Francesc Bonet, alcalde</li> <li>Marta Domínguez, regidora d'Economia</li> <li>Bernat Calpe, interventor </li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba427311683 Reunió Ajuntament Castellar del Vallès - agenda Daniel Fernández i Estrella Argüelles 2025-03-31 17:00:00 2025-03-31 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-ajuntament-castellar-del-vall%C3%A8s-agenda-daniel-fern%C3%A1ndez-i-estrella-arg%C3%BCelles Rambla de Catalunya, 126 - Edifici Can Serra - 1a planta. Rambla de Catalunya, 126 - Edifici Can Serra - 1a planta. 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Argüelles Busto, Estrella; Vallès Occidental; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Reunió; Castellar del Vallès fernandez_gonzalez_daniel; arguelles_busto_estrella; valles_occidental; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; reunio; castellar_del_valles <ul> <li>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</li> <li>Estrella Argüelles, directora del Gabinet de la Presidència</li> <li>Yolanda Rivera, alcaldessa </li> <li>Joan Creus, regidor d'Urbanisme</li> <li>José Luiva, regidor d'Espai Públic</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba427311616 Reunió Agrupació de Colles Geganteres de Catalunya - agenda Daniel Fernández i Estrella Argüelles - reunió 2025-03-06 17:00:00 2025-03-06 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-agrupaci%C3%B3-de-colles-geganteres-de-catalunya-agenda-daniel-fern%C3%A1ndez-i-estrella-arg%C3%BCelles-reuni%C3%B3 Rambla de Catalunya, 126- Edifici Can Serra - 1a planta Rambla de Catalunya, 126- Edifici Can Serra - 1a planta 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Reunió fernandez_gonzalez_daniel; arguelles_busto_estrella; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; reunio <ul> <li>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</li> <li>Estrella Argüelles, directora del Gabinet de la Presidència</li> <li>Fco. Javier Nicolás, coordinador de projectes culturals de la Federació d'Entitats Els Garrofers</li> <li>Miquel Àngel Audí de Tortosa, president i relacions institucionals i estratègia de l'Agrupació de Colles Geganteres de Catalunya</li> <li>Carmelo Martínez de Montmeló, vicepresident i vocalies de l'Agrupació de Colles Geganteres de Catalunya</li> <li>Esther Rodriguez de Montmeló, protocol i màrqueting de l'Agrupació de Colles Geganteres de Catalunya</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba421278657 Reunió amb la Diputació de Badajoz- agenda d'Elisenda Realp 2024-11-27 08:30:30 2024-11-27 10:00:00 Intercanvi d'experiencies i iniciatives relacionades amb projectes d'Acció Climàtica, Sostenibilitat i Gestió de l'aigua. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-diputacio-de-badajoz-agenda-d-elisenda-realp En línea En línea 41.3955350,2.1575980 1 Realp Campalans, Elisenda; Medi ambient; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Acció Climàtica i Transició Energètica; Pruna González, Immaculada; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; 13 - Acció pel clima realp_campalans_elisenda; medi_ambient; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; accio_climatica_i_transicio_energetica; pruna_gonzalez_immaculada; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; 13__accio_pel_clima <ul> <li>Assistents per part de la Diputació de Barcelona:</li> <li>Elisenda Realp Campalans, coordinadora del *Area d'Acció Climàtica i Transició Energètica</li> <li>Inma Pruna Gonzalez, gerenta de Serveis de Medi Ambient</li> <li>Fran de Sàrraga Mateo, cap de l'Oficina Tècnica de Canvi Climàtic i Sostenibilitat</li> <li>Núria Parpal Servole, cap de secció de Planificació Ambiental Local </li> <li>Alícia Gil Garcia, tècnica superior en Gestió del Cicle de l'Aigua</li> <li>Assistents per part de la Diputació de Badajoz:</li> <li>Alejandro Peña Paredes, director de l'Àrea de Transició Ecològica</li> <li>Martín Cobos, cap de Servei d'Eficiència i Gestió Energètica Local</li> <li>Sara Tena, tècnica d'Innovació i ODS</li> <li>Miguel Ángel Antón, técnico d'Edificació Sostenible</li> <li>Álvaro Jiménez, tecnico superior de Medi Ambient</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411584363 Ajuntament de Pallejà - agenda Daniel Fernández - reunió 2024-05-17 11:00:00 2024-05-17 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/ajuntament-de-palleja-agenda-daniel-fernandez-reunio Rambla de Catalunya, 126 -08008 Barcelona- 1a planta Rambla de Catalunya, 126 -08008 Barcelona- 1a planta 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Baix Llobregat; Àrea de Presidència; Presidència; Reunió; Pallejà fernandez_gonzalez_daniel; baix_llobregat; area_de_presidencia; presidencia; reunio; palleja <ul> <li>Ascensión Ratia, alcaldessa</li> <li>Joan Parera, 1r tinent d'alcalde</li> <li>Rafael Bellido, tècnic de suport jurídic</li> <li>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba426325689 Reunió amb el CIDOB - agenda Antoni Montseny - reunió 2025-01-30 10:00:00 2025-01-30 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-cidob-1 934049444 casanovaspl@diba.cat Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55 Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55 41.3914924,2.1476957 1 Relacions internacionals; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona relacions_internacionals; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</li> <li>Olívia Paton, cap de l'Oficina d'Europa i Estraftègia Internacional</li> <li>Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals</li> <li>Pol Morillas, director del CIDOB</li> <li>M. José Rodríguez, gerent del CIDOB<br> </li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408704297 Reunió amb el Cònsol General adjunt de la República Federal d'Alemanya - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-03-05 09:00:00 2024-03-05 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-consol-general-adjunt-de-la-republica-federal-d-alemanya 934049444 casanovaspl@diba.cat Consolat General de la República Federal d'Alemanya, Torre MAPFRE, C/Marina 16-18 Consolat General de la República Federal d'Alemanya, Torre MAPFRE, C/Marina 16-18 41.3879068,2.1975107 1 Ajuntaments; Relacions internacionals; Barcelonès; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona ajuntaments; relacions_internacionals; barcelones; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</li> <li>Octavi de la Varga, tècnic assessor en Projectes Estratègics Internacionals</li> <li>Patrick Heinz, Cònsol General adjunt de la República Federal d'Alemanya</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba426325784 Reunió amb la Secretaria d'Afers Europeus i Multilaterals i de Cooperació al Desenvolupament - agenda Antoni Montseny - reunió 2025-02-12 11:00:00 2025-02-12 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-secretaria-d-afers-europeus-i-multilaterals-i-de-cooperaci%C3%B3-al-desenvolupament-agenda-antoni-montseny-reuni%C3%B3 934049444 casanovaspl@diba.cat Carrer de la Pietat, 2. Barcelona Carrer de la Pietat, 2. Barcelona 41.3837415,2.1765364 1 Relacions internacionals; Barcelonès; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona relacions_internacionals; barcelones; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</li> <li>Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals</li> <li>Agustí Fernández de Losada, secretari d'Afers Europeus i Multilaterals i de Cooperació al Desenvolupament</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411044906 Reunió amb la Direcció General d'Associacions Internacionals de la Comissió Europea (DG INTPA) - agenda director RI Antoni Montseny - reunió 2024-05-07 16:00:00 2024-05-07 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-direccio-general-d-associacions-internacionals-de-la-comissio-europea-dg-intpa-agenda-director-ri-antoni-montseny-reunio 934049444 casanovaspl@diba.cat Comissió Europea, Rue de la Loi 41, 1040 Brussel·les Comissió Europea, Rue de la Loi 41, 1040 Brussel·les 1 Ajuntaments; Relacions internacionals; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona ajuntaments; relacions_internacionals; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</li> <li>Marga Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament</li> <li>Octavi de la Varga, assessor en Projectes Estratègics Internacionals</li> <li>Andrea Ferrari, Cap de Sector d'Entitats Locals de DG INTPA</li> <li>Anna Herrero, representant de la Unitat INTPA B2 - Mexico, Central America, Caribbean and Regional Operations 2</li> <li>Yolanda Rodriguez, representant de la Unitat INTPA B2 - Mexico, Central America, Caribbean and Regional Operations 2</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba426327361 Reunió amb la Direcció general d’Afers de la Unió Europea - agenda Antoni Montseny - reunió 2025-02-14 09:00:00 2025-02-14 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-direcci%C3%B3-general-d-afers-de-la-uni%C3%B3-europea-agenda-antoni-montseny-reuni%C3%B3 934049444 casanovaspl@diba.cat reunió virtual reunió virtual 41.3915004,2.1476743 1 Ajuntaments; Relacions internacionals; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona ajuntaments; relacions_internacionals; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</li> <li>Felip Roca, director de Serveis de Relacions Internacionals</li> <li>Sergi Barrera, cap de l'Oficina del Parlament Europeu a Barcelona</li> <li>Manuel Szapiro, director de la Representació de la CE a Barcelona</li> <li>Laura Rahola, cap de Comunicació de la Representació de la CE a Barcelona</li> <li>Laura Foraster, Secretària general de Catalunya Internacional</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409771350 Visita Associació Amical de Mauthausen - agenda director RI Antoni Montseny - activitat 2024-04-05 10:00:00 2024-04-05 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-associacio-amical-de-mauthausen-agenda-director-ri-antoni-montseny-reunio 934049444 casanovaspl@diba.cat carrer de Sils 1, baixos. BARCELONA carrer de Sils 1, baixos. BARCELONA 41.3783749,2.1777840 1 Ajuntaments; Relacions internacionals; Barcelonès; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona ajuntaments; relacions_internacionals; barcelones; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals DB</li> <li>Octavi de la Varga, tècnic assessor en projectes estratègics DB</li> <li>Patrick Heinz, Cònsol General adjunt de la República Federal d'Alemanya</li> <li>Juan Manuel Calvo, president Associació Amical de Mauthausen</li> <li>Josepa Gardenyes, vocal Junta Associació Amical de Mauthausen</li> <li>Elvira Fernández, secretària de publicacions Associació Amical de Mauthausen</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba420722543 Entrevista sobre cooperació descentralitzada a càrrec de la cooperativa Nadir - agenda Antoni Montseny - reunió 2024-10-17 11:00:00 2024-10-17 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/entrevista-sobre-cooperacio-descentralitzada-a-carrec-de-la-cooperativa-nadir 934049444 casanovaspl@diba.cat Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55, 1a planta. 08036 Barcelona Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55, 1a planta. 08036 Barcelona 41.3915004,2.1476743 1 Ajuntaments; Relacions internacionals; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona ajuntaments; relacions_internacionals; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <ul> <li>Antoni Montseny, director de Relacioans Internacionals DB</li> <li>Marga Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament DB</li> <li>Octavi de la Varga, tècnic assessor de Projectes Estratègics Internacionals DB</li> <li>Miquel Carrillo, cooperaiva Nadir</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba404857595 Reunió Hub b30 2024-01-17 10:00:00 2024-01-17 11:00:00 Presentació de la xarxa d’innovació oberta Hub B30: Comunitat d’empreses, agents d’R+D+I, administracions i ciutadans. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-hub-b30 Travessera de les Corts, 131-159, Edifici Mestral Travessera de les Corts, 131-159, Edifici Mestral 41.3822020,2.1258700 1 Alvarez Jurado, Anna; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; grup_dinteres <ul> <li>Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea</li> <li>Sergio Martínez, coordinador Hub b30</li> </ul> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411627765 Reunió amb Barcelona & Partners - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-05-15 11:00:00 2024-05-15 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-barcelona-partners-agenda-anna-alvarez-reunio Travessera de les Corts, 131-159, 2a planta pavelló Mestral - Recinte Maternitat - Barcelona Travessera de les Corts, 131-159, 2a planta pavelló Mestral - Recinte Maternitat - Barcelona 41.3823596,2.1259978 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició presencial (dades bàsiques); Economia i treball; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Molina Melero, Trinidad; Reunió; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; exposicio_presencial_dades_basiques; economia_i_treball; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme; molina_melero_trinidad; reunio; grup_dinteres <ul> <li>Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</li> <li>Trinidad Molina, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</li> <li>Gemma Folguera, cap de la Secció Administrativa de la Direcció de Serveis de Suport a la Coordinació General</li> <li>Montserrat Puig, directora General Barcelona &amp; Partners</li> <li>Carolina Angelini, director of Special Projects and Partnership Development</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410025416 Reunió W-Consulting - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-04-16 00:00:00 2024-04-16 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-w-consulting-agenda-anna-alvarez-reunio Escola industrial - Edifici del Rellotge 2ª planta sala 2 - Carrer del Comte d'Urgell, 187 pero per obres entrada C/Rosselló, 121, L'Eixample, 08036 Barcelona Escola industrial - Edifici del Rellotge 2ª planta sala 2 - Carrer del Comte d'Urgell, 187 pero per obres entrada C/Rosselló, 121, L'Eixample, 08036 Barcelona 41.3885181,2.1497049 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició presencial (dades bàsiques); Economia i treball; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; exposicio_presencial_dades_basiques; economia_i_treball; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; grup_dinteres <ul> <li>Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</li> <li>Kontxi Odriozola, assessora Fons Europeus</li> <li>Alex Gual, soci director de W-Consulting</li> </ul> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba414003418 Reunió sobre el Programa 3cat 'Regió Mundial de la Gastronomia'- agenda Anna Álvarez - reunió 2024-06-28 10:00:00 2024-06-28 11:00:00 Parlar d’una nova sèrie documental que es vol fer en motiu de què el 2025 Catalunya serà la Regió Gastronòmica Mundial. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-sobre-el-programa-3cat-regio-mundial-de-la-gastronomia-agenda-anna-alvarez-reunio Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició virtual; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; exposicio_virtual; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; grup_dinteres <ul> <li>Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</li> <li>Sílvia Galilea, responsable de Comunicació de l’Àrea</li> <li>Carles Farré </li> <li>Salvador Solé, director Gral d’Undatia</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410559155 Reunió Unió Empresarial Anoia - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-04-24 10:00:00 2024-04-24 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-unio-empresarial-anoia-agenda-anna-alvarez-reunio Travesera de les Corts, 131 - 159, 2a planta Pavelló Mestral - Recinte Maternitat Travesera de les Corts, 131 - 159, 2a planta Pavelló Mestral - Recinte Maternitat 41.3823516,2.1259584 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició presencial (dades bàsiques); Economia i treball; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió alvarez_jurado_anna; exposicio_presencial_dades_basiques; economia_i_treball; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio <ul> <li>Anna Álvarez, coordinadora ADET</li> <li>Roger Pumares, gerent de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació</li> <li>Kontxi Odriozola, assessora dels Fons Europeus</li> <li>Paula Arias, gerent de la UEA</li> <li>Montse Soteras, assessorament socis</li> </ul> <p> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba401893287 Reunió amb Foment de Treball 2023-12-11 00:00:00 2023-12-11 23:59:59 Reunió per informar els objectius del programa Accelera el Creixement. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-foment-de-treball-1 41.3815385,2.1258637 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició presencial (dades bàsiques); Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Pumares Carceller, Roger alvarez_jurado_anna; exposicio_presencial_dades_basiques; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; pumares_carceller_roger <ul> <li>Anna Álvarez Jurado, coordinadora de l’ADET</li> <li>Roger Pumares, gerent de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació</li> <li>Benet Maimí, director de RRII de Foment</li> <li>César Sánchez, director territorial de Foment</li> <li>Oriol Alba, secretari general de la CECOT</li> </ul> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba431639164 Reunió amb l'Ajuntament de Montgat - agenda Daniel Fernández i Estrella Argüelles - reunió 2025-05-20 11:00:00 2025-05-20 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-montgat-agenda-daniel-fern%C3%A1ndez-i-estrella-arg%C3%BCelles-reuni%C3%B3 Rambla de Catalunya, 126 - 08008 Barcelona - Edifici Can Serra - 1a planta Rambla de Catalunya, 126 - 08008 Barcelona - Edifici Can Serra - 1a planta 41.3955350,2.1575980 1 Espinosa de Castro, Marina; Fernández González, Daniel; Argüelles Busto, Estrella; Maresme; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Reunió; Montgat espinosa_de_castro_marina; fernandez_gonzalez_daniel; arguelles_busto_estrella; maresme; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; reunio; montgat <ul> <li>Andreu Absil, alcalde</li> <li>Lluís Solé, interventor municipal</li> <li>David Aguilà, tècnic d'administració general</li> <li>Daniel Fernández, coordinador general DIBA</li> <li>Estrella Argüelles, directora del Gabinet de la Presidència DIBA</li> <li>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local DIBA</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411090984 Acte commemoratiu 40è aniversari del primer transplantament de cor realitzat amb èxit a l’Estat - Agenda diputat adjunt Àrea, Samuel Nuñez i Amela 2024-05-09 16:00:00 2024-05-09 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-commemoratiu-40e-aniversari-del-primer-transplantament-de-cor-realitzat-amb-exit-a-l-estat-agenda-diputat-adjunt-area-samuel-nunez-i-amela Sant Pau Campus Salut Barcelona Sant Pau Campus Salut Barcelona 41.4196652,2.1744782 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Barcelonès; #DIBAOBERTA; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Núñez Amela, Samuel; Inauguració i/o cloenda; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona diputacio_de_barcelona; esdeveniments; barcelones; dibaoberta; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; nunez_amela_samuel; inauguracio_io_cloenda; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <ul> <li>Alba Vergés - vicepresidenta primera del Parlament de Catalunya</li> <li>Samuel Nuñez i Amela - diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública, de la Diputació de Barcelona</li> <li>Dr. Surrallés, director Institut de Recerca de Sant Pau</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba377150782 Premis Porxada, Gala del Comerç de Granollers 2022-10-14 00:00:00 2022-10-14 23:59:59 Quarta edició dels Premis Porxada, en reconeixement del sector comercial de la ciutat. Un acte, organitzat per l'Associació de Comerciants Gran Centre i l'Ajuntament de Granollers. https://www.diba.cat/web/agenda/-/premis-porxada-gala-del-comer%C3%A7-de-granollers 93 404 90 25 m.comerc@diba.cat Teatre Auditori de Granollers, C/ Josep Torras i Bages, 50 Teatre Auditori de Granollers, C/ Josep Torras i Bages, 50 41.6111500,2.2867400 1 Ciutadania; Comerç i consum; Esdeveniments; Vallès Oriental; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Martínez Martínez, Ana María; Vilamala Bastarras, Sergi; Grup d'interès; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Lliurament de premis; Granollers; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona ciutadania; comerc_i_consum; esdeveniments; valles_oriental; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; martinez_martinez_ana_maria; vilamala_bastarras_sergi; grup_dinteres; desenvolupament_economic_i_turisme; lliurament_de_premis; granollers; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona De 20:30 h a 22:30 h <ul> <li>Alba Barnusell, alcaldessa de Granollers</li> <li>Emili Cordero, president del Consell Comarcal del Vallès Oriental</li> <li>Anna Maria Martínez, diputada delegada de Comerç de la Diputació de Barcelona</li> <li>Gemma Giménez, regidora de Promoció Econòmica de Granollers</li> <li>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç de Diputació de Barcelona</li> <li>Isabel Maria Martín, presidenta de l’associació de comerciants Gran Centre</li> <li>Esteve Banús, president de l’associació de comerciants Del Rec al Roc</li> <li>Francesc Rocasalbas, president de l’associació de comerciants Més que Comerç</li> <li>Gisela Comas, presidenta de l’associació Sota Camí Ral</li> <li>Teresa Fernández, presidenta de l’associació Som Porxada</li> <li>David Vàzquez, president del Gremi d’hostaleria del Vallès Oriental</li> <li>Carles Gironès, president de PIMEC Comerç del Vallès Oriental</li> <li>Jaume Aragall, president de la Cambra de Comerç - delegació Vallès Oriental</li> <li>Jordi Torrades, director general de Comerç de la Generalitat de Catalunya</li> <li>Joaquim Colom, director general de l’Unió Empresarial Intersectorial</li> <li>Joan Pascal, representat de l’associació de comerciants Congost</li> <li>Jacint Carol, representant de l’associació de comerciants Gran Centre</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba414057795 Reunió amb l'Ajuntament de Berga - Agenda Soledad Bravo- reunió 2024-06-28 12:00:00 2024-06-28 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-berga-agenda-soledad-bravo-reunio 934 022 975 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3820095,2.1255848 1 Turisme; Berguedà; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Berga; Grup d'interès turisme; bergueda; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; berga; grup_dinteres <ul> <li>Abel Garcia, regidor de l’Ajuntament de Berga</li> <li>David Prieto director de Pangea Attitude, empresa organitzadora de l'esdeveniment.</li> <li>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona.</li> <li>Quim Vizcaino, tècnic de Turisme de l'Oficina de Màrqueting Turísticd de la Diputació de Barcelona</li> </ul> Reunió amb l'Abel Garcia, regidor de l'Ajuntament de Berga per tractar sobre el projecte Ultra Pirineu 2024. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba428177814 Reunió individual amb els membres del Consell d'Administració de la Xarxa Audiovisual Local (XAL) - agenda Rosa Sanz - reunió 2025-03-25 16:00:00 2025-03-25 17:00:00 Reunió individual amb cada membre del Consell d'Administració de la XAL per exposar els temes que es tractaran en la sessió del 27 de març https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-individual-amb-els-membres-del-consell-d-administraci%C3%B3-de-la-xarxa-audiovisual-local-xal-agenda-rosa-sanz-reuni%C3%B3 Edifici del Rellotge, 2na. Planta Despatx coordinadora - Recinte Escola Industrial, C/ Comte Urgell, 187, 08036 Barcelona Edifici del Rellotge, 2na. Planta Despatx coordinadora - Recinte Escola Industrial, C/ Comte Urgell, 187, 08036 Barcelona 41.3875619,2.1488740 1 Sanz Sánchez, Rosa; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana sanz_sanchez_rosa; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana <ul> <li><strong><span style='font-weight:normal'>Núria de José</span></strong><b>, </b><strong><span style='font-weight:normal'>consellera delegada de la XAL</span></strong></li> <li>Rosa Sanz, coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Reg. Urbana</li> <li>Paco Garcia, assessor Àrea</li> </ul> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424689821 FMC: Jornada de Presentació del Pla 50.000 Habitatges: Nova Línia de Suport als Ajuntaments - agenda Rosa - jornada 2025-02-03 11:00:00 2025-02-03 12:00:00 La Federació de Municipis de Catalunya, organitza una sessió informativa de presentació del Pla 50.000 Habitatges, centrada en la nova línia de suport als ajuntaments mitjançant la Reserva Pública de Solars. https://www.diba.cat/web/agenda/-/fmc-jornada-de-presentaci%C3%B3-del-pla-50.000-habitatges-nova-l%C3%ADnia-de-suport-als-ajuntaments-agenda-rosa-jornada Via Laietana 33, 6è 1a de Barcelona Via Laietana 33, 6è 1a de Barcelona 41.3851659,2.1771767 1 Sanz Sánchez, Rosa; Exposició presencial (dades bàsiques); Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Jornada; Grup d'interès sanz_sanchez_rosa; exposicio_presencial_dades_basiques; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; jornada; grup_dinteres <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sr. Xavier Fonollosa, president de l’Àrea de Territori i Regeneració Urbana de l’FMC i alcalde de Martorell.</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sr. David Bote, president de l’FMC i alcalde de Mataró.</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'></span><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sr. Jordi Mas, director general d’Habitatge.</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sr. Jaume Fornt, subdirector general de Promoció de l’Habitatge Protegit i Fons Residencial Associat de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya</span></li> <li>Sra. Rosa Sanz, coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana, entre d'altres assistents.</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411644907 Reunió amb Gaudí Innovation - Agenda Soledad Bravo - reunió 2024-05-09 10:00:00 2024-05-09 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-gaudi-innovation-agenda-soledad-bravo-reunio 934 022 975 trigueroam@diba.cat Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3818323,2.1257564 1 Turisme; Anoia; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès turisme; anoia; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Elisabet González, responsable de Programes Europeus de l’Àrea de Desenvolupament Econòmica</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Paco Medina, consultor i soci director de GAUDI INNOVATION SL</span></li> </ul> Reunió de seguiment de l'estratègia de gestió de la Via Blava Anoia Fase I nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba431872296 Reunió amb Viladecans The Style Outlets - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-05-20 13:00:00 2025-05-20 15:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-viladecans-the-style-outlets-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 934 022 975 trigueroam@diba.cat Viladecans The Style Outlets. Ctra. de la Vila, 90, 08840 Viladecans, Barcelona Viladecans The Style Outlets. Ctra. de la Vila, 90, 08840 Viladecans, Barcelona 41.3068666,2.0258214 1 Turisme; Baix Llobregat; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Altres; Viladecans turisme; baix_llobregat; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; altres; viladecans <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>María Jesús Montesinos, gerent de Viladecans The Style Outlets </span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Cristian Rastrojo Lara, gerent del Consell Comarcal del Baix Llobregat</span></li> <li style='text-align:justify'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Laura Garcia, coordinadora del Consorci de Turisme del Baix Llobregat</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona</span></li> </ul> Reunió per explorar suport en el posicionament internacional i donar a conèixer el projecte d'ampliació de l'espai. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba429300997 Reunió amb Barcelona Regional, Agencia de Desenvolupament Urbà - agenda d'Elisenda Realp 2025-04-09 00:00:00 2025-04-09 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-agencia-de-desenvolupament-urb%C3%A0-barcelona-regional-agenda-d-elisenda-realp Edifici del Rellotge del C/ Comte d’Urgell, 187. 2a. Planta 08036 Barcelona Edifici del Rellotge del C/ Comte d’Urgell, 187. 2a. Planta 08036 Barcelona 41.3955350,2.1575980 https://www.bcnregional.com/agencia/ 1 Realp Campalans, Elisenda; Canvi climàtic, sostenibilitat i salut; Medi ambient; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Acció Climàtica i Transició Energètica; Pruna González, Immaculada; Reunió; 13 - Acció pel clima realp_campalans_elisenda; canvi_climatic_sostenibilitat_i_salut; medi_ambient; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; accio_climatica_i_transicio_energetica; pruna_gonzalez_immaculada; reunio; 13__accio_pel_clima 16:00h - 17:30h <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Elisenda Realp, coordinadora de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Jordi Manils, assessor del Sr. Marc Serra, diputat de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Inma Pruna, gerent de Servicis de Medi Ambient</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Marc Montlleó, director de Medi Ambient, Energia i Dades</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>José Lao, cap del Departament de Qualitat de l’Aire i Eficiència Energètica</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Aleix Coral, cap del Departament d’Infraestructures</span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba417475008 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-05-24 11:00:00 2024-05-24 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reunio-19 TEams TEams 41.3955350,2.1575980 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Reunió carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; reunio <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='background:white'>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de Diputació de Barcelona</span></span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='background:white'>Elisabet González, responsable de Projectes Europeus</span></span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='background:white'>Judit Carrera, </span>directora del CCCB</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='background:white'>Elisabet Goula, </span><span style='background:white'>cap del Centre de documentació i debats del CCCB</span></span></li> </ul> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba428177750 Reunió coordinació Agenda 2030/XAUL - agenda Rosa Sanz - reunió 2025-03-25 00:00:00 2025-03-25 23:59:59 Trobada amb l’objectiu de tractar la xarxa d’agendes urbanes locals. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-coordinaci%C3%B3-agenda-2030/xaul-agenda-rosa-sanz-reuni%C3%B3 Carrer del Rosselló, 101- 2a planta- Edifici del Rellotge - Escola Industrial 08029 Barcelona Carrer del Rosselló, 101- 2a planta- Edifici del Rellotge - Escola Industrial 08029 Barcelona 41.3875297,2.1488632 1 Sanz Sánchez, Rosa; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Xalabarder Aulet, Maria; Reunió sanz_sanchez_rosa; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; xalabarder_aulet_maria; reunio <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Sra. Rosa Sanz</b>, coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Sra. Marina Espinosa</b>, coordinadora de Cooperació i Assistència Local</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Sra. Marina Garcia Brugada</b>, cap<b> </b>del Servei d’Agenda 2030</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Sra. Maria Xalabarder</b>, gerent del Servei d’Habitatge, Urbanisme i Activitats</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Sra. Pilar Cervantes</b>, cap del Servei d’Urbanisme</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Sra. Laura Noguera, </b>Manager de Estrategia y Desarrollo Urbano Sostenible · TECH friendly</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Sra. Rebeca López, </b>Directora de Estrategia, Innovación y Desarrollo Urbano · TECH friendly</span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba428520498 Trobada amb el M. H. President Salvador Illa i el conseller Albert Dalmau - Localret 2025-03-28 16:10:10 2025-03-28 17:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/trobada-amb-el-m.-h.-president-salvador-illa-i-el-conseller-albert-dalmau-localret Palau de la Generalitat, Plaça de Sant Jaume, 4, Barcelona Palau de la Generalitat, Plaça de Sant Jaume, 4, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 diputat/diputada; Presidència; Borrell Moreno, Lourdes; Reunió diputatdiputada; presidencia; borrell_moreno_lourdes; reunio <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>David Quirós</b>, president de Localret i alcalde de l’Hospitalet de Llobregat</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Marc Aloy</b>, vicepresident de Localret i alcalde de Manresa</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Pere Segura</b>, vicepresident de Localret i alcalde de Vila-seca</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Jordi Valls</b>, vicepresident de Localret i quart tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Lourdes Borrell</b>, vicepresidenta de Localret i diputada delegada de Memòria Democràtica a la Diputació de Barcelona</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Andreu Francisco</b>, director general de Localret</span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba414048192 Projecte Romànic Berguedà - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-07-01 11:00:00 2024-07-01 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/projecte-romanic-bergueda-agenda-anna-alvarez-reunio 41.3955350,2.1575980 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició virtual; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Closa Pujabet, Joan; Reunió; Guardiola de Berguedà alvarez_jurado_anna; exposicio_virtual; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; closa_pujabet_joan; reunio; guardiola_de_bergueda <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Ajuntament de Guardiola de Berguedà:</b></span> <ul style='list-style-type:circle'> <li><span style='tab-stops:list 72.0pt'>Ferran Sayes, alcalde</span></li> <li><span style='tab-stops:list 72.0pt'>Olga Saus, regidora de Cultura</span></li> </ul> </li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Agència de Desenvolupament Econòmic del Berguedà:</b></span> <ul style='list-style-type:circle'> <li><span style='tab-stops:list 72.0pt'>Lluís Vall, president de l'Agència</span></li> <li><span style='tab-stops:list 72.0pt'>Rosa Colomer, tècnica de turisme</span></li> </ul> </li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'><b>Diputació de Barcelona:</b></span> <ul style='list-style-type:circle'> <li><span style='tab-stops:list 72.0pt'>Anna Àlvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Comerç</span></li> <li><span style='tab-stops:list 72.0pt'>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</span></li> <li><span style='tab-stops:list 72.0pt'>Joan Closa, gerent de Serveis d'Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic</span></li> <li><span style='tab-stops:list 72.0pt'>Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</span></li> </ul> </li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba390489743 Reunió amb Advanced Leisure Services 2023-05-18 15:30:30 2023-05-18 16:30:30 Presentació projecte romànic al Berguedà https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-advanced-leisure-services-2 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3816995,2.1258101 1 Turisme; Berguedà; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Presentació; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès turisme; bergueda; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; presentacio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Ángel Díaz, presidente Advanced Leisure Services</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Marketa Stverakova de Advanced Leisure Services</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de Diputació de Barcelona</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic de Diputació de Barcelona</span></span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba386699051 Festa de l’Handbol Català 2023-02-10 20:30:30 2023-02-10 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/festa-de-l-handbol-catal%C3%A0 Recinte Ca n’Oliveras (Carrer Joan de la Cierva, 2, 08760 Martorell) Recinte Ca n’Oliveras (Carrer Joan de la Cierva, 2, 08760 Martorell) 1 Esports; Esdeveniments; Àrea d'Educació; Alta direcció i gerents; Educació; Sarraute Sainz, Santi; Lliurament de premis; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona esports; esdeveniments; area_deducacio; alta_direccio_i_gerents; educacio; sarraute_sainz_santi; lliurament_de_premis; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 20.30h <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sra. Anna Caula, Secretaria General de l’Esport</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Alcalde i Regidor d’Esports de Martorell</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Alcaldessa de Granollers</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Alcalde i Regidor d’Esports de Banyoles</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Alcalde i Regidor d’Esports de La Roca del Vallès</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Regidor d’Esports de Sant Cugat del Vallès</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Regidor d’Esports de Sant Joan Despí </span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>President de la Real Federación Española de Balonmano</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>President FCH i Junta Directiva</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sr. Gerard Esteva, president UFEC </span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sr. Santi Sarraute, gerent de Serveis d'Esports de la Diputació de Barcelona</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Representants de clubs catalans</span></span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba392452069 Reunió amb Turismon Travel 2023-06-13 14:30:30 2023-06-13 15:30:30 Reflexions Cercle de Turisme https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-turismon-travel 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero Gerència de Serveis de Turisme, Trav.Corts 131 08028 Barcelona. Rec.Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero 41.3817398,2.1258530 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pol Fages, director Turismon Travel</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de Diputació de Barcelona</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic de Diputació de Barcelona</span></span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370588485 Reunió amb Apartur 2022-06-10 09:00:00 2022-06-10 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-apartur 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3814728,2.1254961 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; grup_dinteres <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Per part d’Apartur:</span></span> <ul style='list-style-type:circle'> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Enrique Alcántara, President</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sílvia Pastor, Relacions Institucionals</span></span></li> </ul> </li> </ul> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Per part de Diputació de Barcelona</span></span> <ul style='list-style-type:circle'> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Soledad Bravo, Gerenta de Serveis de Turime </span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Anna Sánchez, Cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic</span></span></li> </ul> </li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba398640622 Reunió amb Festival Jardins Terramar 2023-10-20 11:00:00 2023-10-20 12:00:00 Possibles col·laboracions https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-festival-jardins-terramar 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817317,2.1257886 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; grup_dinteres <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Juan Ramon Rodríguez, director del Festival Jardins de Terramar</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic de la Gerència de Serveis de Turisme </span></span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba383667021 Presentació Estudi Enoturisme pel CETT 2023-01-23 11:30:30 2023-01-23 12:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-estudi-enoturisme-pel-cett 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Gerència de Serveis de Turisme. Travessera de les Corts, 131 Barcelona - Recinte Maternitat, Pavelló Mestral, 2a planta, sala Biblioteca Gerència de Serveis de Turisme. Travessera de les Corts, 131 Barcelona - Recinte Maternitat, Pavelló Mestral, 2a planta, sala Biblioteca 41.3817559,2.1257779 1 Villamayor Caamaño, Javier; Turisme; Barcelonès; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Presentació villamayor_caamano_javier; turisme; barcelones; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; presentacio <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Javier Villamayor, coordinador de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de Diputació de Barcelona</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de Diputació de Barcelona</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Najat Tort, tècnica de l’Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Arantxa Calvera, gerent de Turisme de Barcelona</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Alexandra Marcó, directora de Màrqueting de Turisme de Barcelona</span></span></li> <li style='margin-bottom:5px'><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='color:black'>Emma Pla, </span><span style='font-size:10.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>directora del Màster en Innovació de la Gestió Turística</span></span><span style='font-size:10.0pt'><span style='font-family:&quot;Segoe UI&quot;,sans-serif'></span></span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:black'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Eugeni Osàcar, <span style='font-size:10.0pt'><span style='font-family:&quot;Segoe UI&quot;,sans-serif'>director de recerca del CETT</span></span></span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:black'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Ainhoa Carballido, de l’equip del CETT</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:black'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Esther Velasco, de l’equip del CETT</span></span></span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba384557209 Reunió Jornada Red Internacional de Educación Emocional y Bienestar-RIEEB 2023-02-13 13:00:00 2023-02-13 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-jornada-red-internacional-de-educaci%C3%B3n-emocional-y-bienestar-rieeb-1 Reunió de Microsoft Teams Reunió de Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Reunió area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; reunio <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elena Lledós- Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:black'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Mercè Gradaille- Cap Secció comunicació</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Jaume Bosch- Responsable d'economia i Relacions Institucionals de la RIEEB</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Carme Pujol - Junta RIEEB </span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Júlia Peris - Coordinadora tècnica RIEEB </span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Mireia Cabero - Responsable de Cultura Emocional Pública </span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Maria Rovira - Col·laboradora de Cultura Emocional Pública </span></span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba388545908 Reunió amb Fundació ACSAR 2023-03-27 12:00:00 2023-03-27 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-fundaci%C3%B3-acsar Reunió del Microsoft Teams Reunió del Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Alta direcció i gerents; Reunió area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; alta_direccio_i_gerents; reunio <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Marta Solé Pascual, Cap del Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</span></span></li> </ul> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Ghassan Saliba, President Fundació ACSAR</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>José Luis Nvumba Mañana, Advocat i responsable de formació </span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Gemma Isern, Tècnica de Projectes</span></span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba402034811 Reunió amb el Consell Comarcal del Baix Llobregat 2023-12-13 13:00:00 2023-12-13 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-consell-comarcal-del-baix-llobregat-4 Videoconferència Videoconferència 1 Baix Llobregat; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Obrador Solé, Guida; Reunió baix_llobregat; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; obrador_sole_guida; reunio <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'>Guida Obrador - gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'>Cristian Rastrojo – gerent del Consell Comarcal del Baix Llobregat</span></span></span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba380305693 Taula de la Pobresa energètica 2022-11-30 09:00:00 2022-11-30 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/taula-de-la-pobresa-energ%C3%A8tica Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='color:#002060'>Teresa Llorens, coordinadora de </span><span style='color:#002060'>Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social </span><span style='color:#002060'>Diputació de Barcelona</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Francesc Hernandez, Cap del servei d'acció social Diputació de Barcelona</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sílvia Oliveras, Gerent de DipSalut </span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Ester Alberich, Diputació de tarragona. (enviar a secretaria Eva trullols) </span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Laia Pérez, diputació de Lleida. </span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Lucia Martín, regidora d'Habitatge i Rehabilitació Ajuntament de Barcelona</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Carlos Macias, assessor de la regidoria d'habitatge i rehabilitació Ajuntament de Barcelona.</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Laia Claverol, Gerent de l’INSS</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Hector Santcovsky, Director de l’Àrea de Desenvolupament Social i Econòmic de l’Àrea Metropolitana de Barcelona</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Montserrat Ballarín Espuña, Vicepresidenta de l’Àrea de Desenvolupament Social i Econòmic de l’Àrea Metropolitana de Barcelona</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Guillem Espriu, coordinador de Programes de Polítiques Socials Àrea metropolitana de Barcelona</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Josep Lluís Bonet, director de Serveis Socials del Consell Comarcal de la Noguera FMC</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sonia Oriola, coordinadora de l’Àrea d’acompanyament a les persones de l’ACM</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Lluís Corominas, ACM </span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Susanna Mèrida, FMC</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Xènia Carné, responsable tènica del grup de treball de Dret a l’Habitatge i a l’Energia de la Taula d’entitats del Tercer Sector Social a Catalunya.</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Marc Ramentol, DGCI</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Quico Sala, DGCi</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Maria Campuzano, portaveu de l'APE i el grup promotor de la Llei 24/2015</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Josep Babot, Jurista APE</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elisabet Vilaseca, APE</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Roger Civit, Taula del 3r sector </span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Albert Melià, Director Agència Catalan de Consum</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assumpta Farran, Directora general d’Energia</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Ramon Bel. Cap del Servei de Qualitat del Subministrament Elèctric</span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Francesc Sabio, Subdirector d’energia </span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Francesc Sutrias, Diretcor General de Consum. </span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Josep Maria Forné, Director General de Serveis Socials </span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Xavier Delgado, Subdirector General d’Anàlisi i Programació. </span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#002060'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Laia Herrera, Tècnica de la Direcció General de Serveis Socials </span></span></span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba392127305 Reunió Fundació Babel 2023-06-08 09:00:00 2023-06-08 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-fundacio-babel Reunió de Microsoft Teams Reunió de Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Alta direcció i gerents; Reunió; Grup d'interès area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; alta_direccio_i_gerents; reunio; grup_dinteres <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:black'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'>Elena Lledós Monsó - Gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania</span></span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:#1f4e79'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'><span style='color:black'>Marina García (coordinadora de l'entitat)</span></span></span></span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='color:black'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'>Marta Margallo (tècnica del projecte i psicòloga)</span></span></span></span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba401636818 Reunió amb l'Ajuntament de Canet de Mar 2023-12-22 12:00:00 2023-12-22 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-canet-de-mar-1 Rambla de Catalunya, 126- Edifici Can Serra- 1a planta Rambla de Catalunya, 126- Edifici Can Serra- 1a planta 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Maresme; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Reunió; Canet de Mar fernandez_gonzalez_daniel; maresme; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; reunio; canet_de_mar <ul> <li> <p>Sr. Pere Xirau (alcalde)</p> </li> <li> <p>Sr. Lluís Llovet (1r Tinent Alcalde i patró Fundació Garrofers)</p> </li> <li> <p>Sra. Àngels Isart (regidora de Benestar social i patrona Fundació Garrofers)</p> </li> <li> <p>Sra. Raquel Serra (regidora i patrona F. Garrofers)</p> </li> <li> <p>Sra. Mònica Ventura (regidora i patrona F. Garrofers)</p> </li> <li> <p>Sr. Daniel Fernández (director del Gabinet de la Presidència de la Diputació de Barcelona)</p> </li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba381386626 IV Seminari: Cas pràctic: L'aeroport del Prat 2022-11-29 16:00:00 2022-11-29 18:00:00 A través d'una aproximació fonamentada en dades reals i actuals, es presentarà el què es considera un model d'èxit aeroportuari. S'abordarà l'impacte econòmic i social que la infraestructura barcelonina genera sobre el seu entorn i la resta del país en forma d'activitats econòmiques derivades de l'activitat principal de transport. https://www.diba.cat/web/agenda/-/iv-seminari-cas-pr%C3%A0ctic-l-aeroport-del-prat Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta - Travessera de les Corts, 131-159 - Barcelona Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta - Travessera de les Corts, 131-159 - Barcelona 41.3817317,2.1258208 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Turisme; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Jornada; Presentació; Molina Melero, Trinidad; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; turisme; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; jornada; presentacio; molina_melero_trinidad; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <ul> <li> <p>Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> </li> <li> <p>Trinidad Molina, gerent de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació</p> </li> <li> <p>Soledad Bravo, gerent de Serveis de Turisme</p> </li> <li> <p>Jordi William Carnés, assessor de l’Àrea</p> </li> <li> <p>Mónica Belinchón, assessora de l’Àrea</p> </li> <li> <p>Èlia Tortolero, assessora de l’Àrea</p> </li> <li> <p>Anna Maria Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic</p> </li> <li> <p>Xavier Font, cap de l’Oficina Tècnica de Turisme</p> </li> <li> <p>Albert Torras, assessor tècnic del Servei de Teixit Productiu</p> </li> <li> <p>Jordi Boixader, cap de la Secció d’Innovació del Desenvolupament Econòmic</p> </li> <li> <p>Sílvia Galilea, responsable de Comunicació de l’Àrea</p> </li> <li> <p>Encarna Perán, Cap de l’Oficina de Suport al Teixit Comercial</p> </li> <li> <p>Marisol Lage, cap de l’Oficina Tècnica d’Estratègies per al Desenvolupament Econòmic</p> </li> <li> <p>Kontxi Odriozola, tècnica assessora en matèria de programes europeus de suport econòmic-financer al teixit productiu local</p> </li> <li> <p>Eugènia Mestres, directora de programa d’integració de la transversalitat i la perspectiva de gènere</p> </li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba411425775 Reunió amb l'Ajuntament de Caldes de Montbui - agenda Daniel Fernández - reunió 2024-06-03 11:00:00 2024-06-03 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-caldes-de-montbui-agenda-daniel-fernandez-reunio Rambla de Catalunya, 126 - 1a planta - 08008 Barcelona Rambla de Catalunya, 126 - 1a planta - 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Vallès Oriental; Àrea de Presidència; Presidència; Reunió; Caldes de Montbui fernandez_gonzalez_daniel; valles_oriental; area_de_presidencia; presidencia; reunio; caldes_de_montbui <ul> <li> <p>Isidre Pineda, alcalde</p> </li> <li> <p>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</p> </li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba405603574 Reunió amb l'insitut cerdà 2024-01-31 17:00:00 2024-01-31 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-insitut-cerd%C3%A0 Travessera de les Corts, 135 - 2a planta pavelló mestral - Recinte Maternitat Travessera de les Corts, 135 - 2a planta pavelló mestral - Recinte Maternitat 41.3822020,2.1258700 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; grup_dinteres <ul> <li> <p>Carlos Cabrera, director general de la Fundació Institut Cerdà</p> </li> <li> <p>Jordi W.Carnes, assessor</p> </li> <li> <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> </li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba403567671 Reunió amb pacte industrial 2024-01-10 11:00:00 2024-01-10 12:00:00 Presentar associació i línies estratègiques a la nova coordinadora. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-pacte-industrial Travessera de les Corts, 135 - 2a planta pavelló Mestral - rercinte Maternitat - Barcelona Travessera de les Corts, 135 - 2a planta pavelló Mestral - rercinte Maternitat - Barcelona 41.3822020,2.1258700 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició presencial (dades bàsiques); Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Pumares Carceller, Roger; Reunió; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; exposicio_presencial_dades_basiques; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; pumares_carceller_roger; reunio; grup_dinteres <ul> <li> <p>Carles Rivera, coordinador gerent del Pacte Industrial</p> </li> <li> <p>Anna Álvarez, coordinadora de l’ADET</p> </li> <li> <p>Roger Pumares, gerent de la Gerència de Promoció Econòmica i Ocupació</p> </li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba426328409 Seminari anual de CGLU - agenda Antoni Montseny - activitat 2025-02-18 00:00:00 2025-02-21 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-anual-de-cglu-agenda-antoni-montseny-activitat 934049444 casanovaspl@diba.cat Catalonia Barcelona Plaza Hotel, Plaça d’Espanya 8. Barcelona Catalonia Barcelona Plaza Hotel, Plaça d’Espanya 8. Barcelona 41.3751933,2.1495044 1 Ajuntaments; Relacions internacionals; Esdeveniments; Barcelonès; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Jornada; Barcelona; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona ajuntaments; relacions_internacionals; esdeveniments; barcelones; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; jornada; barcelona; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <ul> <li> <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacional</p> </li> <li> <p>Octavi de la Varga, assessor de Projectes Estratègics Internacionals</p> </li> <li> <p>Margarida Barceló, cap de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament</p> </li> <li> <p>Olívia Paton, cap de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional</p> </li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 39,27 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5