ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba384568435 Reunió amb Tamyko Ysa en relació al cens actual de xarxes de la GSEN, principals objectius. 2022-11-15 13:00:00 2022-11-15 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-tamyko-ysa-en-relaci%C3%B3-al-cens-actual-de-xarxes-de-la-gsen-principals-objectius. Carrer Urgell, 187, 3a. planta (Edifici del Rellotge) de Barcelona Carrer Urgell, 187, 3a. planta (Edifici del Rellotge) de Barcelona 41.3883000,2.1494400 1 Territori i parcs naturals; Esdeveniments; Barcelonès; Àrea d’Infraestructures i Territori; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona territori_i_parcs_naturals; esdeveniments; barcelones; area_dinfraestructures_i_territori; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Àngels Palacio Pastor</p> <p>Tamyko Ysa Figueras</p> Reunió amb Tamyko Ysa en relació al cens actual de xarxes de la GSEN, principals objectius. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba400548160 Reunió amb l'Ajuntament de Copons 2023-11-21 00:00:00 2023-11-21 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-copons Recinte Maternitat (Pavelló Mestral, 2a planta) Recinte Maternitat (Pavelló Mestral, 2a planta) 41.3818853,2.1257985 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; bravo_letelier_soledad_paula; reunio Imatge de la jornada A les 12h. <p>Àlex Prehn, alcalde de Copons</p> <p>Eva Menor, presidenta Delegada de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424638448 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres - Agenda Daniel Fernandez - Reunió 2025-01-23 11:00:00 2025-01-23 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-sant-andreu-de-llavaneres-agenda-daniel-fernandez-reuni%C3%B3 Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Maresme; Àrea de Presidència; Presidència; Reunió fernandez_gonzalez_daniel; maresme; area_de_presidencia; presidencia; reunio <p>Àlex Neira, alcalde</p> <p>Anna Villareal</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411888351 Reunió amb el CCCB Centre de Cultura Contemporània de Barcelona - Agenda Soledad Bravo - reunió 2024-05-24 11:00:00 2024-05-24 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-cccb-centre-de-cultura-contemporania-de-barcelona-agenda-soledad-bravo-reunio 934 022 975 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3819008,2.1257350 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio <p> </p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</li> <li>Elisabet González, responsable de Projectes Europeus de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona</li> <li>Judit Carrera, directora del CCCB</li> <li>Elisabet Goula, cap del Centre de Documentació i Debats del CCCB</li> </ul> Seminari CCCB nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba420221297 Jornada sobre Reptes i oportunitats en la gestió de l’aigua - agenda del diputat Marc Serra Solé 2024-10-30 11:45:45 2024-10-30 12:45:45 Taula rodona. El paper estratègic dels actors locals en la gestió sostenible de l’aigua Moderador: Josep Maria Durán (Universitat de Barcelona-IEB) https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-sobre-reptes-i-oportunitats-en-la-gestio-de-l-aigua-agenda-de-marc-serra-sole Barcelona: Edifici Històric de la UB - Gran Via de les Corts Catalanes 585, Aula Magna Barcelona: Edifici Històric de la UB - Gran Via de les Corts Catalanes 585, Aula Magna 41.3867400,2.1639780 https://ieb.ub.edu/ca/event/jornada-reptes-i-oportunitats-en-la-gestio-de-laigua/ 1 <p> </p> <ul> <li>Marc Serra, president delegat de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica (Diputació de Barcelona)</li> <li>David Bote, president delegat de la Federació de Municipis de Catalunya (FMC)</li> <li>Meritxell Budó, presidenta de l’Associació Catalana de Municipis (ACM)</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba368887816 XXIV Jornades de la Unió Europea Els governs locals com actors de pau 2022-05-10 09:00:00 2022-05-10 13:00:00 Els governs locals com actors de pau https://www.diba.cat/web/agenda/-/xxiv-jornades-de-la-uni%C3%B3-europea-els-governs-locals-com-actors-de-pau Palau Robert (Sala Cotxeres) Forma Hibrida Palau Robert (Sala Cotxeres) Forma Hibrida 41.3955350,2.1575980 1 Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Presidència; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Presidència; Educació; Díaz Romero, Pilar; Silva Pérez, Javier; Jornada; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona jornades_congressos_i_seminaris; area_de_presidencia; area_deducacio; diputatdiputada; presidencia; educacio; diaz_romero_pilar; silva_perez_javier; jornada; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p> </p> <ul> <li>Javier Silva, diputat delegat de Joventut, Diputació de Barcelona</li> </ul> <table class='MsoTableGrid' style='margin-left:7px; border-collapse:collapse; border:none'> <tbody> <tr> <td style='width:465px; padding:0cm 7px 0cm 7px' valign='top'> <ul> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:10.0pt'></span><b><span style='font-size:10.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Pilar Díaz</span></span></b><span style='font-size:10.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>, diputada adjunta a l’Àrea de Presidència i delegada per a les Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona</span></span><span style='font-size:10.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></span></span></span></span></li> </ul> <ul> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:10.0pt'></span><b><span style='font-size:10.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Manuel Szapiro</span></span></b><span style='font-size:10.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>, director de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona.</span></span></span></span></span></li> </ul> <ul> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:10.0pt'></span><b><span style='font-size:10.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Sergi Barrera</span></span></b><span style='font-size:10.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>, cap de l’Oficina del Parlament Europeu a Barcelona</span></span></span></span></span></li> </ul> <p style='margin-left:48px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-size:10.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='color:gray'></span></span></span></b></span></span></span></p> <p style='margin-left:48px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-size:10.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></span></b></span></span></span></p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> </p> <ul> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:10.0pt'><span style='line-height:107%'></span></span><b><span style='font-size:10.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Piera D'ARRIGO</span></span></span></b><span style='font-size:10.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>, Assistent del Programa sobre Polítiques de Joventut, Direcció General d’Educació i Cultura de la Comissió Europea </span></span></span></span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:10.0pt'><span style='line-height:107%'></span></span><b><span style='font-size:10.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Romy Karier</span></span></span></b><span style='font-size:10.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>, membre del Consell municipal de Luxemburg i membre de la Comissió de Política Social, Educació, Treball, Recerca i Cultura del Comitè Europeu de les Regions</span></span></span></span></span></span></li> <li style='margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:10.0pt'><span style='line-height:107%'></span></span><b><span style='font-size:10.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Julia Rosanna Sánchez-Valverde</span></span></span></b><span style='font-size:10.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>, presidenta del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya</span></span></span></span></span></span></li> <li style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:10.0pt'><span style='line-height:107%'></span></span><b><span style='font-size:10.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Laia Cuscó Pallarés</span></span></span></b><span style='font-size:10.0pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>, regidora de Cultura, Foment del Català, Joventut i Cooperació i Solidaritat, Ajuntament de Caldes de Montbui</span></span></span></span></span></span></li> </ul> <p style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'> </p> <p style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'> </p> Els governs locals com actors de pau nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba388144666 Reunió amb l'Ajuntament de Vallirana 2023-04-13 10:00:00 2023-04-13 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-vallirana Vallirana - carrer Major, 329 Vallirana - carrer Major, 329 41.3885226,1.9318355 1 Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Obrador Solé, Guida; Naharro Rodríguez, Jesús; Reunió esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; obrador_sole_guida; naharro_rodriguez_jesus; reunio <p> </p> <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'>Eva Martínez Morales, alcaldessa de Vallirana</span></span></span></li> </ul> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'></span></span></span></p> <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'>Jesús Naharro, diputat de Salut Pública i Consum</span></span></span></li> </ul> <p style='margin-left:48px'><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'></span></span></span></p> <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='font-size:12.0pt'>Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</span></span></span></li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba415727806 7a etapa (final) Volta Ciclista Catalunya - Sortida Barcelona 2024-03-24 00:00:00 2024-03-24 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/7a-etapa-final-volta-ciclista-catalunya-sortida-barcelona Plaza d'Espanya, Sants-Montjuïc, 08004 Barcelona Plaza d'Espanya, Sants-Montjuïc, 08004 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Sambola Ferré, Teresa; Esports; Esdeveniments; Àrea d’Esports i Activitat Física; diputat/diputada; Personal directiu professional; Esports i Activitat Física; Escudé Rodríguez, David; Inauguració i/o cloenda; Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona sambola_ferre_teresa; esports; esdeveniments; area_desports_i_activitat_fisica; diputatdiputada; personal_directiu_professional; esports_i_activitat_fisica; escude_rodriguez_david; inauguracio_io_cloenda; barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona 9:30h <p> </p> <p>Sr. David Escudé, diputat president de l'Àrea d'Esports i Activitat Física</p> <p>Sra. Teresa Sambola, coordinadora de l'Àrea d'Esports i Activitat Física</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba415727866 7a etapa (final) Volta Ciclista Catalunya - Arribada Barcelona 2024-03-24 00:00:00 2024-03-24 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/7a-etapa-final-volta-ciclista-catalunya-sortida-barcelona-duplica-1 Plaza d'Espanya, Sants-Montjuïc, 08004 Barcelona Plaza d'Espanya, Sants-Montjuïc, 08004 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Sambola Ferré, Teresa; Esports; Esdeveniments; Àrea d’Esports i Activitat Física; diputat/diputada; Personal directiu professional; Esports i Activitat Física; Escudé Rodríguez, David; Inauguració i/o cloenda; Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona sambola_ferre_teresa; esports; esdeveniments; area_desports_i_activitat_fisica; diputatdiputada; personal_directiu_professional; esports_i_activitat_fisica; escude_rodriguez_david; inauguracio_io_cloenda; barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona 13:30h <p> </p> <p>Sr. David Escudé, diputat president de l'Àrea d'Esports i Activitat Física</p> <p>Sra. Teresa Sambola, coordinadora de l'Àrea d'Esports i Activitat Física</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba374581237 Concert Occident- orient 'el diàleg de les ànimes' Sr. Jordi Savall, guardonat amb el Premi Tarradellas 2022 PERSeVERA 2022-09-04 19:00:00 2022-09-04 21:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/concert-occident-orient-el-di%C3%A0leg-de-les-%C3%A0nimes-sr.-jordi-savall-guardonat-amb-el-premi-tarradellas-2022-persevera Cervelló - Església de Santa Maria (Can Pi) Cervelló - Església de Santa Maria (Can Pi) 41.3876016,1.9625746 1 Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Naharro Rodríguez, Jesús; Altres esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; naharro_rodriguez_jesus; altres <p> </p> <p>Jesús Naharro, diputat delegat de Salut Pública i Consum</p> <p>José Ignacio Aparicio, alcalde de Cervelló</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba421674701 Sessió amb Worsley Acceleration Services 2024-11-18 12:00:00 2024-11-18 12:45:45 Reunió de treball per compartir experiències en l’àmbit de la innovació aplicada al sector públic. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentacio-del-portfoli-de-serveis-de-l-empresa-worsley- Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Personal directiu professional; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel personal_directiu_professional; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</li> </ul> <p><strong>Per part de Worsley:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Carles Agustí</li> <li style='margin-left: 40px;'>Albert Rivero</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba420342031 Actes Smart City Congress 2024-10-28 13:00:00 2024-10-28 14:00:00 Coordinació acte de presentació Rànquing 2025. https://www.diba.cat/web/agenda/-/actes-smart-city-congress Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel; Reunió alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel; reunio <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</li> </ul> <p><strong>Per part de Iniciativa Barcelona Open Data:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Lourdes Muñoz</li> <li style='margin-left: 40px;'>Carlos Galán</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba420434557 Smart City Congress 2024 2024-11-06 09:00:00 2024-11-06 18:30:30 Participació en tres sessions de treball dins del marc del programa general de la Fira Inici - Smart City expo - Diputació de Barcelona (diba.cat). https://www.diba.cat/web/agenda/-/smart-city-congress-2024 Fira, carrer de la Botànica, 08908 L'Hospitalet de Llobregat. Fira, carrer de la Botànica, 08908 L'Hospitalet de Llobregat. 41.3550760,2.1279586 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel; Jornada alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel; jornada <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418118973 Sessió de treball sobre l’evolució del nou model de governança eSET. 2024-09-25 12:00:00 2024-09-25 14:00:00 Sessió de treball per compartir l’evolució de les accions realitzades en relació a l’evolució del nou model de governança eSET. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessio-de-treball-sobre-l-evolucio-del-nou-model-de-governanca-eset- Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> <li style='margin-left: 40px;'>Dolors Cáceres Alba, responsable de suport al territori en Administració digital i transparència (SASIL)</li> </ul> <p><strong>Per part de la resta de diputacions provincials de Catalunya i Consorci AOC:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>La resta de membres són convocats directament per l’AOC</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418900180 Congrés d’Innovació Pública NovaGov 2024 2024-10-24 00:00:00 2024-10-25 23:59:59 Congrés per compartir experiències en l’àmbit de la innovació en la gestió pública. https://www.diba.cat/web/agenda/-/congres-d-innovacio-publica-novagov-2024 Presencial - València Presencial - València 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel Del 24/10/2024 al 25/10/2024, els dos dies complets <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> </ul> <p><strong>Per part del Congrés:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Participants de diferents administracions públiques</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418899890 Reunió de demostració servei OVAC. 2024-10-23 13:00:00 2024-10-23 14:00:00 Reunió de treball per compartir una demostració sobre el servei OVAC d’atenció virtual al ciutadà. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-demostracio-servei-ovac- Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> </ul> <p><strong>Per part de Telefònica:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Diferents representants de l’empresa</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418896585 Reunió de treball Consorci AOC. 2024-10-02 16:00:00 2024-10-02 18:00:00 Reunió de treball per compartir l’estat de situació dels projectes i iniciatives compartides. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-treball-consorci-aoc- Diputació de Barcelona - Rambla de Catalunya, 126. Diputació de Barcelona - Rambla de Catalunya, 126. 41.3955350,2.1575980 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> </ul> <p><strong>Per part de Microxarxa:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Participants de diferents estats iberoamericans</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418899498 Reunió de presentació solució PowerBI social. 2024-10-16 12:00:00 2024-10-16 13:00:00 Reunió de presentació per compartir el funcionament de la solució de PowerBI social. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-presentacio-solucio-powerbi-social- Reunió en format telemàtic Reunió en format telemàtic 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> </ul> <p><strong>Per part de FOC:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Francesc Oliveras, consultor</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba413424500 Reunió Jornada d’intercanvi d’informació sobre projectes compartits 2024-07-08 10:30:30 2024-07-08 12:00:00 Reunió de treball per compartir experiències i posicionament sobre projectes compartits entres les 4 diputacions catalanes i l'AOC. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-jornada-d-intercanvi-d-informacio-sobre-projectes-compartits Districte Digital. C/ Salvador Espriu, 45-51, 08908. L’Hospitalet de Llobregat Districte Digital. C/ Salvador Espriu, 45-51, 08908. L’Hospitalet de Llobregat 41.3647926,2.1280464 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel; Reunió alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel; reunio <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado, cap del Gabinet d’Innovació Digital</li> <li>Magda Lorente, cap de la Secció d'Assistència en Sistemes d'Informació Local</li> </ul> <p> </p> <p><strong>Per part de l'AOC:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Santi Gallardo, director-gerent</li> <li style='margin-left: 40px;'>Miquel Estapé, subdirector</li> <li style='margin-left: 40px;'>Rubén Cortés, subdirector</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba420434148 Sistema de gestió d’alertes de l’Ajuntament de Mollet del Vallès 2024-10-29 16:00:00 2024-10-29 18:30:30 Sessió de treball per compartir experiències dins del marc del sistema d’integritat municipal i del canal d’alertes de l’Ajuntament de Mollet del Vallès. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sistema-de-gestio-d-alertes-de-l-ajuntament-de-mollet-del-valles Reunió en format telemàtic Reunió en format telemàtic 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d’Innovació, <span style='font-size: 1rem; letter-spacing: 0.45px; text-align: inherit;'>Integritat i Transformació Digital Local</span></li> <li>Dolors Cáceres Alba, cap de la Secció d’Assistència Municipal en Govern Obert i Bon Govern</li> </ul> <p><strong>Per part de Iniciativa Barcelona Open Data:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Begoña Ballvé Jerez, interventora Ajuntament de Mollet del Vallès</li> <li style='margin-left: 40px;'>Valentín Gómez Sánchez, secretari de l’Ajuntament de Mollet del Vallès</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba420434273 Propostes de col·laboració en temes d’IA 2024-11-05 10:00:00 2024-11-05 11:00:00 Sessió de treball per compartir experiències en el marc del desplegament de proves de conceptes d’IA. https://www.diba.cat/web/agenda/-/propostes-de-col-laboracio-en-temes-d-ia Can Serra. Rambla de Catalunya, 126 Can Serra. Rambla de Catalunya, 126 41.3955350,2.1575980 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel; Reunió alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel; reunio <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</li> <li>Dolors Cáceres Alba, cap de la Secció d’Assistència Municipal en Govern Obert i Bon Govern</li> <li>Magda Lorente Martínez, cap de l'Oficina de Suport i Assistència Municipal en Serveis Digitals i Orientació a la Dada</li> </ul> <p><strong>Per part d'Adtende:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Elisabeth Udina, Adtende</li> <li>Victor Duque, Adtende</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418896300 Reunió de treball sobre l’evolució del projecte d’hiperautomatització d’expedients de pobresa energètica. 2024-10-02 15:30:30 2024-10-02 16:00:00 Reunió de treball per compartir evolució i situació del projecte. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-treball-sobre-l-evolucio-del-projecte-d-hiperautomatitzacio-d-expedients-de-pobresa-energetica- Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> </ul> <p> </p> <p><strong>Per part de l'AOC:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Els responsables interns del projecte</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418895521 Reunió de treball Microxarxa de ciutats intel·ligents i transició digital. 2024-10-01 16:00:00 2024-10-01 18:00:00 Reunió de treball per compartir experiències i posicionament sobre models de ciutat intel·ligent. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-treball-microxarxa-de-ciutats-intel-ligents-i-transicio-digital- Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> </ul> <p><strong>Per part de Microxarxa:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Participants de diferents estats iberoamericans.</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418897984 Reunió de treball Localret. 2024-10-17 10:00:00 2024-10-17 11:00:00 Reunió de treball per compartir experiències compartides. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-treball-localret- Diputació de Barcelona - Rambla de Catalunya, 126. Diputació de Barcelona - Rambla de Catalunya, 126. 41.3955350,2.1575980 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> </ul> <p><strong>Per part de Localret:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Andreu Francisco i Roger, director-gerent</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba419220864 Reunió de treball amb Omnios. 2024-10-14 16:30:30 2024-10-14 17:00:00 Reunió de treball per compartir experiències i realitzar unes demostracions sobre aplicacions de la IA en serveis orientats als serveis públics municipals. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-treball-amb-omnios- Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> </ul> <p><strong>Per part d'Omnios:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Albert Iruela, CEO</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418897358 Reunió de treball de seguiment del contracte de suport a la ciutadania, servei Fem-ho fàcil. 2024-10-07 16:00:00 2024-10-07 17:30:30 Reunió de treball per analitzar l’evolució de l’execució de la prestació. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-treball-de-seguiment-del-contracte-de-suport-a-la-ciutadania-servei-fem-ho-facil- Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> </ul> <p><strong>Per part d'Adtende:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Elisabeth Udina Tormo (CIO).</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba420340511 Generació de models de documents administratius 2024-10-21 09:00:00 2024-10-21 10:00:00 Sessió presentació exemple d’aplicació d’IA per a la generació de models de documents administratius. https://www.diba.cat/web/agenda/-/generacio-de-models-de-documents-administratius- Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <p style='margin-left: 40px;'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</p> <p><strong>Per part d'OptimPeople:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Jordi Roca</li> <li>Carlos Pérez</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba417436808 Intel·ligència Artificial àmbit municipal: casos d'ús. 2024-09-09 09:30:30 2024-09-09 10:00:00 Intel·ligència Artificial àmbit municipal: casos d'ús. https://www.diba.cat/web/agenda/-/intel-ligencia-artificial-ambit-municipal-casos-d-us- Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel; Reunió alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel; reunio <p> </p> <p><strong>Per part de Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d’Innovació Digital</li> <li>Magda Lorente Martínez, cap de la Secció d'Assistència en Sistemes d'Informació Local</li> </ul> <p><strong>Per part de FOC:</strong></p> <ul> <li>Francesc Oliveras, director</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba417439016 Intel·ligència Artificial - Cas d'ús: llenguatge natural i instància genèrica. 2024-09-10 12:00:00 2024-09-10 13:00:00 Intel·ligència Artificial - Cas d'ús: llenguatge natural i instància genèrica. https://www.diba.cat/web/agenda/-/intel-ligencia-artificial-cas-d-us-llenguatge-natural-i-instancia-generica- Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel; Reunió alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel; reunio <p> </p> <p><strong>Per part de Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d’Innovació Digital</li> <li>Magda Lorente Martínez, cap de la Secció d'Assistència en Sistemes d'Informació Local</li> </ul> <p><strong>Per part d'OMNIOS:</strong></p> <ul> <li>Albert Iruela, director general</li> <li>Luciano García, consultor</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418251824 Casos d'èxit d'intel·ligència artificial amb AWS. 2024-10-01 11:45:45 2024-10-01 16:45:45 Reunió de treball per compartir experiències i casos d’èxit d’intel·ligència artificial amb Amazon Web Services (organitzat per IThink UPC). https://www.diba.cat/web/agenda/-/casos-d-exit-d-intel-ligencia-artificial-amb-aws- El Born Centre de Cultura i Memòria. Plaça Comercial, 12, Ciutat Vella, 08003 Barcelona El Born Centre de Cultura i Memòria. Plaça Comercial, 12, Ciutat Vella, 08003 Barcelona 41.3858720,2.1839651 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> <li>Magda Lorente Martínez, cap de la Secció d'Asistència en Sistemes d'Informació Local</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418118666 Reunió de treball de presentació d’un projecte de paquetització de serveis relacionats amb la IA. 2024-09-20 13:00:00 2024-09-20 14:00:00 Reunió de treball per compartir experiències sobre la proposta de paquetització de serveis relacionats amb la implantació de serveis i solucions d’IA a nivell de món local a la província de Barcelona. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-treball-de-presentacio-d-un-projecte-de-paquetitzacio-de-serveis-relacionats-amb-la-ia- Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel; Reunió alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel; reunio <p> </p> <p><strong>Per part de Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> <li style='margin-left: 40px;'>Magda Lorente Martínez, cap de la Secció d'Asistència en Sistemes d'Informació Local</li> </ul> <p><strong>Per part de IA Council:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Sergi Jerez</li> <li>Josep Lluis Cano Giner</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba415457303 Reunió de treball de seguiment de les avaluacions del segell Infoparticipa. 2024-07-30 11:30:30 2024-07-30 13:00:00 Reunió de treball per compartir experiències i posicionament sobre les avaluacions del segell Infoparticipa i el seu impacte a les administracions locals de fins a 20.000 habitants a la demarcació de Barcelona. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-treball-de-seguiment-de-les-avaluacions-del-segell-infoparticipa- Diputació de Barcelona - Rambla de Catalunya, 126. Diputació de Barcelona - Rambla de Catalunya, 126. 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Presidència; Bon Govern, Transparència i Participació; Molina Melero, Trinidad; Salgado Páez, Josep Miquel; Reunió personal_directiu_professional; presidencia; bon_govern_transparencia_i_participacio; molina_melero_trinidad; salgado_paez_josep_miquel; reunio <p> </p> <p><strong>Per part de Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Trinitat Molina Melero, directora de serveis de suport a la Coordinació General.</li> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d’Innovació Digital.</li> </ul> <p><strong>Per part d'AOC:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Miquel Estapé i Valls, subdirector del Consorci AOC.</li> </ul> <p><strong>Per part d'Infoparticipa:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Marta Corcoy Rius, Infoparticipa.</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba415324723 Reunió de seguiment del contracte de suport a la ciutadania en tramitació electrònica. 2024-07-22 11:00:00 2024-07-22 12:00:00 Reunió de treball per efectuar un punt de control sobre l’execució de l’expedient de contractació vigent amb l’empresa Adtende. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-seguiment-del-contracte-de-suport-a-la-ciutadania-en-tramitacio-electronica- Recinte Mundet - Pavelló Migjorn. Bloc A, 4a planta. Passeig de la Vall d'Hebron, 171, 08035 Barcelona. Recinte Mundet - Pavelló Migjorn. Bloc A, 4a planta. Passeig de la Vall d'Hebron, 171, 08035 Barcelona. 41.4347240,2.1419510 1 Personal directiu professional; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel; Reunió personal_directiu_professional; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel; reunio <p> </p> <p><strong>Per part de Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez</li> <li>Magda Lorente Martínez</li> <li>Dolors Cáceres Alba</li> </ul> <p><strong>Per part d'Adtende:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Elisabeth Udina</li> </ul> <p><strong>Per part de BuisiTools:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Victor Duque</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba421812357 Projecte IA aplicat a formularis e-TRAM 2024-11-13 13:00:00 2024-11-13 14:00:00 Reunió de treball amb el Consorci AOC per compartir experiències i posicionament sobre la necessitat de disposar d’una solució basada en IA que simplifiqui la interacció entre la ciutadania i la seva administració de referència. https://www.diba.cat/web/agenda/-/projecte-ia-aplicat-a-formularis-e-tram- Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Personal directiu professional; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel personal_directiu_professional; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</li> <li>Magda Lorente Martínez, cap de l'Oficina de Suport i Assistència Municipal en Serveis Digitals i Orientació a la Dada</li> </ul> <p><strong>Per part de l'AOC:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Ferran Farriol</li> <li style='margin-left: 40px;'>Manel Rella</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418251392 Reunió del Comitè organitzador del Programa del Congrés de Govern Digital 2024. 2024-09-30 00:09:00 2024-09-30 13:00:00 Reunió de treball per compartir la proposta de continguts i Programa del Congrés de Govern Digital 2024. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-del-comite-organitzador-del-programa-del-congres-de-govern-digital-2024- Consorci AOC – Carrer Salvador Espriu, 45, 08908 L’Hospitalet de Llobregat. Consorci AOC – Carrer Salvador Espriu, 45, 08908 L’Hospitalet de Llobregat. 41.3521850,2.1266840 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel 14.30 h. <p> </p> <p><strong>Per part de Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> <li>Magda Lorente Martínez, cap de la Secció d'Asistència en Sistemes d'Informació Local</li> </ul> <p><strong>Per part del Comitè organitzador:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Resta dels membres representants de les entitats coorganitzadores</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418251052 Sessió de treball 'Espai de Dades del Món Local'. 2024-09-30 10:00:00 2024-09-30 13:00:00 Sessió de treball per compartir experiències i posicionament sobre el projecte d’Espai de Dades del Món Local. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessio-de-treball-espai-de-dades-del-mon-local- Consorci AOC – Carrer Salvador Espriu, 45, 08908 L’Hospitalet de Llobregat. Consorci AOC – Carrer Salvador Espriu, 45, 08908 L’Hospitalet de Llobregat. 41.3519434,2.1248326 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> <li>Magda Lorente Martínez, cap de la Secció d'Asistència en Sistemes d'Informació Local</li> </ul> <p><strong>Per part de la resta de diputacions provincials de Catalunya i Consorci AOC:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>La resta de membres són convocats directament per l’AOC</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418246474 Iniciativa Barcelona Open Data - Dia internacional del dret a saber. 2024-09-25 18:00:00 2024-09-25 20:00:00 Iniciativa Barcelona Open Data (node en Barcelona de l’Open Data Institute) realitza un esdeveniment anual coincidint amb la celebració del Dia Internacional del Dret a l’Accés Universal a la Informació (28 de setembre) i l’aniversari de la creació d'Iniciativa Barcelona Open Data el dia 20 de setembre de 2017. https://www.diba.cat/web/agenda/-/iniciativa-barcelona-open-data-dia-internacional-del-dret-a-saber- Espai Cuina de la Francesca Bonnemaison, carrer de Sant Pere Més Baix, 7, Ciutat Vella, 08003 Barcelona Espai Cuina de la Francesca Bonnemaison, carrer de Sant Pere Més Baix, 7, Ciutat Vella, 08003 Barcelona 41.3865050,2.1761840 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> <li>Magda Lorente Martínez, cap de la Secció d'Asistència en Sistemes d'Informació Local</li> </ul> <p><strong>Per part de la resta de diputacions provincials de Catalunya i Consorci AOC:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>La resta de membres són convocats directament per l’AOC</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418117851 Reunió de treball amb l’Ajuntament de Sant Esteve de Palautordera. 2024-09-19 09:15:15 2024-09-19 10:00:00 Reunió de treball sol·licitada per l’ajuntament per compartir les línies del Catàleg de Serveis de la Diputació de Barcelona, gestionades per l’Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial, que tenen incidència directa en la gestió ordinària de l’Ajuntament. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-treball-amb-l-ajuntament-de-sant-esteve-de-palautordera- Diputació de Barcelona - Rambla de Catalunya, 126. Diputació de Barcelona - Rambla de Catalunya, 126. 41.3955350,2.1575980 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel; Reunió alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel; reunio <p> </p> <p><strong>Per part de Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> </ul> <p><strong>Per part de l'Ajuntament de Sant Esteve de Palautordera:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Tomeu Aspa Miralta, alcalde de l'ajuntament</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba419003642 Reunió de treball amb IThink-Universitat Politècnica de Catalunya. 2024-10-11 11:00:00 2024-10-11 12:00:00 Reunió de treball per compartir experiències i posicionament sobre iniciatives público-privades en l’àmbit de la intel·ligència artificial. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-treball-amb-ithink-universitat-politecnica-de-catalunya- Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital</li> </ul> <p><strong>Per part de IThink-UPC:</strong></p> <ul> <li style='margin-left: 40px;'>Sergi Sales Llop, business manager</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba415821002 Reunió de treball sobre el funcionalment del Sistema d’informació Intern (Llei 2/2023). 2024-08-02 10:00:00 2024-08-02 11:00:00 Reunió de treball per compartir experiències i contrastar el funcionament intern del Sistema d’Informació Intern previst a la Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informen sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-de-treball-sobre-el-funcionalment-del-sistema-d-informacio-intern-llei-2/2023- Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Personal directiu professional; Bon Govern, Transparència i Participació; Molina Melero, Trinidad; Salgado Páez, Josep Miquel personal_directiu_professional; bon_govern_transparencia_i_participacio; molina_melero_trinidad; salgado_paez_josep_miquel <p> </p> <p><strong>Per part de Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul style='margin-left: 40px;'> <li>Josep Miquel Salgado Páez (cap del Gabinet d’Innovació Digital)</li> <li>Trinidad Molina Melero (directora de serveis de suport a la Coordinació General)</li> <li>Francisco Caamaño Domínguez (Marca Franca, S.L.).</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba376084268 Reunió DALE RECUERDOS 2022-09-30 11:00:00 2022-09-30 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-dale-recuerdos Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p> </p> <p>- Elena LLedós Monsó - Gerenta de Serveis d'Igualtat i Ciutadania</p> <p>- Marta Solé Pascual - Cap del Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>- Josefina Junquero Valle - Tècnica del Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida</p> <p>- Laia Papiol Bartolí - Cap de la Unitat d'Igualtat i Cohesió Social de l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba369852301 Jornada 'Governança i Participació ciutadana en l'era digital' 2022-05-27 10:00:00 2022-05-27 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-governan%C3%A7a-i-participaci%C3%B3-ciutadana-en-l-era-digital- Pati Manning Pati Manning 1 Espinosa de Castro, Marina; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Parlon Gil, Núria; Jornada; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona espinosa_de_castro_marina; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; parlon_gil_nuria; jornada; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p> </p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>10.00 h</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>Benvinguda i presentació de la Jornada</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Núria Parlon, vicepresidenta 4a i diputada de Polítiques de Participació, Agenda 2030 i ODS de la Diputació de Barcelona</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sr. Ricard Gomà, director de l' Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB-UAB).</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>10.10 h </strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>Xerrada Governança i participació en l’era digital </strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Raquel Jorge, analista de política digital. Investigadora del Real Instituto Elcano</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>10.50 h </strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>Presentació de l’estudi 'La participació ciutadana a través de les plataformes digitals a la província de Barcelona'</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Maria Garcia Brugada, cap del Servei d’Agenda 2030 i Participació de la Diputació de Barcelona</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sr. Marc Martí i Costa, cap de l'Àrea de Governança i Polítiques Públiques de l’IERMB</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>12.00 h</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>La participació ciutadana digital en els municipis</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Modera: Sra. Carola Castellà, cap de Secció de Participació Ciutadana del Servei d'Agenda 2030 i Participació de la Diputació de Barcelona</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>Taula 1: Municipis petits i participació digital: una relació complexa?</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 80px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Núria Rodríguez, tècnica de Participació Ciutadana de l'Ajuntament d’Alella</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 80px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Esther Rufas, tècnica de Participació Ciutadana i gent gran de l'Ajuntament de Begues</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 80px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Beatriu Quintana, tècnica de Participació Ciutadana de l' Ajuntament de Montornès del Vallès</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>Taula 2: Municipis grans i participació digital: bufar i fer ampolles?</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 80px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Ruth Gonzalez, tècnica de Participació Ciutadana de l'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 80px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Berta Cendrós, tècnica de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 80px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Marina Casals, sots directora de Participació Ciutadana i Acció als Barris de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>13.30 h</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>Cloenda de la jornada</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Marina Espinosa, coordinadora d’Estratègia Corporativa i Concertació Local de la Diputació de Barcelona. </em>​​​​​​​</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba408376571 Reunió amb El Gotic (casa d’acollida) 2024-03-11 11:00:00 2024-03-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-el-gotic-casa-d-acollida- 934022160 g.serveissocials@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p> </p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Miguel Paz, fundador i director el Gotic</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba348824112 Acció formativa: 'Webinar Els projectes transformadors de la Diputació: l'educació i l'esport: la clau per garantir l'equitat en els joves' 2021-03-15 10:00:00 2021-03-15 11:00:00 Destinat a posar en èmfasi la necessitat i voluntat de generar oportunitats per als joves en clau d'equitat. A través de 2 projectes: 'Joventut esportiva societat activa' i 'Noves Oportunitats Educatives 4.10' https://www.diba.cat/web/agenda/-/acci%C3%B3-formativa-weminar-els-projectes-transformadors-de-la-diputaci%C3%B3-l-educaci%C3%B3-i-l-esport-la-clau-per-garantir-l-equitat-en-els-joves- Webinar online Webinar online https://www.diba.cat/es/web/esports/projectes-transformadors 1 destaquem; Jornades, congressos i seminaris; Àrea d'Educació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona destaquem; jornades_congressos_i_seminaris; area_deducacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>presidenta de la Diputació</p> <p>alcaldes i alcaldesses</p> <p>experts</p> Reflexionarem sobre les noves polítiques adreçades als joves que s'han desvinculat prematurament del sistema educatiu o de la pràctica esportiva. I al mateix temps, volem també presentar-vos els dos projectes transformadors. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba439568682 Reunió deliberativa del jurat Memorial Àlex Seglers 2025 2025-09-03 00:00:00 2025-09-03 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-deliberativa-del-jurat-memorial-%C3%A0lex-seglers-2025 93 472 52 64 gs.cvidacomunitat@diba.cat Edifici del Rectorat de la UAB [Campus UAB, Edifici A, Plaça Acadèmica, s/n] de Bellaterra/Cerdanyola Edifici del Rectorat de la UAB [Campus UAB, Edifici A, Plaça Acadèmica, s/n] de Bellaterra/Cerdanyola 41.5022345,2.1038321 1 Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Solé Pascual, Marta; Reunió; Grup d'interès alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; sole_pascual_marta; reunio; grup_dinteres <p>membres del jurat del Memorial Àlex Seglers 2025 </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-13 23:42
agendadiba427907423 Junta General Ordinària CSC i Assemblea General Ordinària CAPSS 2025-03-18 12:00:00 2025-03-18 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/junta-general-ordin%C3%A0ria-csc-i-assemblea-general-ordin%C3%A0ria-capss 934022160 g.serveissocials@diba.cat Av. Tibidabo, 21, Barcelona Av. Tibidabo, 21, Barcelona 41.4122536,2.1357206 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió; Grup d'interès esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio; grup_dinteres <p>membres de la Junta General Ordinària CSC i Assemblea General Ordinària CAPSS</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba426976424 Comissió Executiva Consorci del barri de la Mina 2025-03-03 09:00:00 2025-03-03 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissi%C3%B3-executiva-consorci-del-barri-de-la-mina 934022160 g.serveissocials@diba.cat Departament d’Afers Socials i Famílies, Pg. De Taulat, 266-270 Departament d’Afers Socials i Famílies, Pg. De Taulat, 266-270 41.4096357,2.2187019 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió; Grup d'interès esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio; grup_dinteres <p>membres Comissió Executiva Consorci del barri de la Mina</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba434152523 Presentació del llibre del Bicentenari del Masnou 1825-2025 - Agenda vicepresident 2n i president delegat ABGALCT, Dionís Guiteras 2025-06-30 19:00:00 2025-06-30 21:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-del-llibre-del-bicentenari-del-masnou-1825-2025-agenda-vicepresident-2n-i-president-delegat-abgalct-dion%C3%ADs-guiteras 934049494 vicepresidencia2@diba.cat l’Espai Escènic Iago Pericot (c. de Fontanills, 77-79) l’Espai Escènic Iago Pericot (c. de Fontanills, 77-79) 41.4822236,2.3228508 1 Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Bon Govern, Transparència i Participació; Guiteras i Rubio, Dionís; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial; Presentació; Presidència; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; bon_govern_transparencia_i_participacio; guiteras_i_rubio_dionis; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial; presentacio; presidencia; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>diputat, Sr. Dionís Guiteras i Rubio</p> <p>alcalde del Masnou, Sr. Jaume Oliveras i Maristany</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-13 23:42
agendadiba419524806 Sessió informativa Consells Comarcals - Agenda vicepresident 2n i president delegat ABGALCT, Dionís Guiteras 2024-10-17 16:00:00 2024-10-17 18:00:00 Sessió informativa Suport Tècnic i Econòmic de l’Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial adreçada als Consells Comarcals https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessio-informativa-consells-comarcals-agenda-vicepresident-2n-i-president-delegat-abgalct-dionis-guiteras 934049494 a.bgalct@diba.cat Sala Prat de la Riba, 3a planta de Can Serra. Rambla de Catalunya, 126 Sala Prat de la Riba, 3a planta de Can Serra. Rambla de Catalunya, 126 41.3955350,2.1575980 1 González Cambray, Josep; Diputació de Barcelona; Alt Penedès; Anoia; Bages; Baix Llobregat; Berguedà; Maresme; Moianès; Osona; Vallès Oriental; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Guiteras i Rubio, Dionís; Pérez Sánchez, Nicolasa; Salgado Páez, Josep Miquel; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial; Reunió; Presentació gonzalez_cambray_josep; diputacio_de_barcelona; alt_penedes; anoia; bages; baix_llobregat; bergueda; maresme; moianes; osona; valles_oriental; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; guiteras_i_rubio_dionis; perez_sanchez_nicolasa; salgado_paez_josep_miquel; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial; reunio; presentacio <p>diputat president delegat de l'àrea de BGALCT, Sr. Dionís Guiteras i Rubio</p> <p>coordinador de l'àrea, Sr. Josep Gonzàlez-Cambray</p> <p>director del gabinet d'Innovació Digital, Sr. Josep Miquel Salgado</p> <p>gerent de serveis d'Assistència Local, Sra. Nico Pérez</p> <p>alcaldes, consellers i gerents dels consells comarcals</p> Sessió informativa Suport Tècnic i Econòmic de l’Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial adrçada als Consells Comarcals nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411093154 Reunió amb l'entitat Obertament - Agenda diputat adjunt Àrea, Samuel Nuñez i Amela, diputada delegada de salut pública, Gemma Tarafa, coordinador de l'Area Oriol Fernández i Guida Obrador, gerenta del serveis de salut pública i consum 2024-04-30 11:00:00 2024-04-30 12:00:00 Obertament, per la salut mental https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-entitat-obertament-agenda-diputat-adjunt-area-samuel-nunez-i-amela-diputada-delegada-de-salut-publica-gemma-tarafa-coordinador-de-l-area-oriol-fernandez-i-guida-obrador-gerenta-del-serveis-de-salut-publica-i-consum Can Serra, 9a planta Can Serra, 9a planta 41.3955350,2.1575980 1 Fernández i Saltor, Oriol; Salut pública; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Tarafa Orpinell, Gemma; Núñez Amela, Samuel; Obrador Solé, Guida; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès fernandez_i_saltor_oriol; salut_publica; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; tarafa_orpinell_gemma; nunez_amela_samuel; obrador_sole_guida; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>diputat adjunt Àrea, Samuel Nuñez i Amela</p> <p>diputada delegada de salut pública, Gemma Tarafa</p> <p>coordinador de l'Area Oriol Fernández</p> <p>Guida Obrador, gerenta del serveis de salut pública i consum</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 39,27 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5