ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba424873070 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-17 09:00:00 2024-12-17 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-49 Reunó telemàtica Teams Reunó telemàtica Teams 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Izaskun Arretxe, filòloga i ex directora Institució Lletres Catalanes</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424838714 Reunió amb Innobaix - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-01-30 09:00:00 2025-01-30 10:00:00 Parlar de la innovació a la comarca del Baix Llobregat i fomentar l’ecosistema d’innovació al territori. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-innobaix-agenda-coordinadora-adet-anna-%C3%A1lvarez-jurado Recinte Escola Industrial. C/ Comte d'Urgell, 187. Barcelona. Recinte Escola Industrial. C/ Comte d'Urgell, 187. Barcelona. 41.3875600,2.1489500 1 Alvarez Jurado, Anna; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; grup_dinteres <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora de l'Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Natàlia Mir, directora general d’Innobaix</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424873025 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-16 12:00:00 2024-12-16 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-47 Ajuntament de Barcelona Plaça Sant Jaume, 1 08002 Barcelona Ajuntament de Barcelona Plaça Sant Jaume, 1 08002 Barcelona 41.3823947,2.1773651 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Reunió carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; reunio <p>- Sr. Lluís Mauri, director alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB.</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424838871 Presentació de serveis OpenText. 2025-02-13 13:00:00 2025-02-13 14:30:30 Reunió de presentació del Portfoli de serveis de l’empresa OpenText. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-serveis-opentext.-1 Mundet. Mundet. 41.4347240,2.1419510 1 Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Salgado Páez, Josep Miquel; Reunió alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; salgado_paez_josep_miquel; reunio <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</li> </ul> <p><strong>Per part de OpenText:</strong></p> <ul> <li>Marta Guerrero</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba416376237 Elaboració i venda de gelats d’àmbit local. Característiques i riscos sanitaris. 1ª edició 2024-10-29 00:00:00 2024-10-29 23:59:59 Horari: 9:00 h a 14:00 h Més informació Enllaç a la preinscipció https://www.diba.cat/web/agenda/-/elaboracio-i-venda-de-gelats-d-ambit-local-caracteristiques-i-riscos-sanitaris-1-edicio Obrador, c/ Santander 49. Barcelona Obrador, c/ Santander 49. Barcelona 41.4300392,2.2042875 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona © RossHelen. Shutterstock.com nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424886074 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2024-12-03 09:00:00 2024-12-03 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-pilar-soldevila-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3 Reunió telemàtica Reunió telemàtica 1 Soldevila i Garcia, Pilar; Personal directiu professional; Cultura; Reunió soldevila_i_garcia_pilar; personal_directiu_professional; cultura; reunio <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> <p>- Sra. Lola Miró, Directora dels Serveis de RRHH de Diputació de Barcelona </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424883460 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-28 10:00:00 2025-01-28 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-63 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Altres carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; altres <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB-</p> <p>- Membres del Patronat de l'INSTITUT D'HUMANITATS</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424876734 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-13 10:00:00 2025-01-13 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-52 CCCB Montalelgre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalelgre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Andreu Gomila, periodista i escriptor</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424845501 Reunió amb INNOVI - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-01-30 10:00:00 2025-01-30 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-innovi-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 934 022 975 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817559,2.1257242 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; grup_dinteres <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Gemma Belmonte, tècnica de Turisme de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>- Xavier Garcia, Cluster Manager de Tech Tourism Cluster</p> <p>- Eloi Montcada, Cluster Manager de Innovi</p> Projecte enoturisme INNOVI - Tech Tourism Cluster nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418736141 Actualització normativa en matèria d’activitats regulades 2024-11-07 09:00:00 2024-11-28 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/actualitzacio-normativa-en-materia-d-activitats-regulades-2 Aula S7. Urgell, 187, edifici 25 planta -1 Aula S7. Urgell, 187, edifici 25 planta -1 1 Dates: 7, 14, 21, 28 de novembre de 2024 Presentació La Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de la Diputació de Barcelona presenta aquesta acció formativa específica sobre l’àmbit de la gestió d’activitats. Objectiu Adquirir coneixements sobre la normativa d’aplicació a les activitats i sobre les novetats normatives que s’estan treballant en els diferents àmbits. Codi d’accessibilitat aplicat a les activitats Ordenança tipus d’olors de Diputació de Barcelona Decret 192/2023 de seguretat industrial dels establiments, les instal·lacions i els productes RIPCI. Inspeccions periòdiques Sistemes de Protecció Activa contra incendis Disseny prestacional Destinataris Personal tècnic que duu a terme tasques en matèria d’activitats. Inscripcions El període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç. Programa Sessió 1: Codi d’Accessibilitat de Catalunya i Ordenança Tipus d’Olors. 9:00-10:00 Jordi Oliva. Responsable tècnic d'accessibilitat. Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya. 10:00-12:00 Guillermo Hurtado. Tècnic en accessibilitat universal. Àrea de Drets Socials, Salut i Comunitat de l’Ajuntament de Barcelona. 12:30-13:30 Marta Garcia-Mila. Secció d’Accessibilitat. Gerència de Serveis d'Infraestructures Viàries i Mobilitat de la Diputació de Barcelona. 13:30-14:00 David Casabona. Cap de l’Oficina Tècnica d’Avaluació i Gestió Ambiental. Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona. 14:00-14:30 Mª Mar Garcia. Oficina Tècnica d’Avaluació i Gestió Ambiental. Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona. Sessió 2: Decret 192/2023, de 7 de novembre, de la seguretat industrial dels establiments, les instal·lacions i els productes. Codi d’Accessibilitat-Plans d’Autoprotecció. RIPCI. 9:00-10:00 Ma Eugènia Gil. Cap del Servei de Seguretat d’Instal·lacions. Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya. 10:00-11:00 Nil Homar. Tècnic de Peradejordi. Clúster de Seguretat Contra Incendis. 11:30-14:30 Mariano de Leonardo. CEO de KOSMOS GROUP. Clúster de Seguretat Contra Incendis. Sessió 3: RIPCI: Inspeccions periòdiques. PROTECCIÓ ACTIVA: Sistemes de protecció activa contra incendis. 09:00-14:30 Mariano de Leonardo. CEO de KOSMOS GROUP. Clúster de Seguretat Contra Incendis. Sessió 4: Bases del Disseny Basat en Prestacions en Aplicacions Contra Incendis. Projecte Prestacional. Modelització del incendi. Modelització de l’evacuació de les persones. Modelització estructural amb foc. 09:00-11:00 Pau Gavarró. Director de Peradejordi. Clúster de Seguretat Contra Incendis. 11:30-14:30 Francisco Javier Querol. Director de la zona nord-est de PEFIPRESA. Clúster de Seguretat Contra Incendis. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-20 05:37
agendadiba424700389 Cloenda del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials 2024 2025-02-05 09:00:00 2025-02-05 13:00:00 20a jornada del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials, en la qual es farà un balanç d'aquests 20 anys i es tractaran els reptes de futur dels serveis socials locals i de l'estat del benestar. https://www.diba.cat/web/agenda/-/cloenda-del-cercle-de-comparacio-intermunicipal-serveis-socials-2024 Auditori de l'Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona Auditori de l'Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona 41.3865289,2.1761351 1 9:30 - 9:50 h Benvinguda institucional - Alba Barnusell i Ortuño, diputada Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona - Mónica Martínez Bravo, consellera de Drets Socials i Inclusió de la Generalitat de Catalunya 9:50 - 11:00 h Ponència: “L’estat del benestar en qüestió: grans reptes dels serveis socials” a càrrec d'Eloisa del Pino, Presidenta del Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC), doctora en Ciència Política per la Universitat Complutense de Madrid (UCM) i l'Instituto de Investigación Ortega y Gasset (IUIOG), llicenciada en Dret i Ciències Polítiques. 11:00 - 11:30 h Pausa cafè 11:30 - 12:00 h 20 anys de la jornada de Cloenda del Cercle de Comparació de Serveis Socials Intervencions a càrrec de: - Ramón Dordal, cap de la Secció de Suport a l'Activitat Econòmic-Financera Municipal del Servei de Programació de la Diputació de Barcelona - Francesc Hernández, cap de Servei de Suport als Serveis Socials Bàsics de la Diputació de Barcelona. Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat Gerència de Serveis Socials 12:00 - 13:30 h Taula rodona: “El serveis socials locals. Lliçons apreses, reptes actuals i visió de futur” Participants: Eloi Ismael Cortes Serra, 1r tinent d'Alcalde de l’Àrea de Presidència i Serveis a les Persones. Ajuntament de Sabadell. Mariona Homs Alsina, 2a tinenta d’Alcalde de Presidència, Drets Socials i Persones Grans. Ajuntament de Manresa. Margarita Gual Izquierdo, regidora de Serveis Socials. Ajuntament de Sant Joan Despí. Cesca Domènech Ruera, regidora de Serveis Socials, Discapacitat i Autonomia Personal. Ajuntament de Premià de Mar. Modera: Josep Muñoz, Gerent de la gerència de Serveis Socials de la Diputació de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba424891499 Exposició 'Indestructibles', a Puig-reig 2025-02-04 15:00:00 2025-02-20 20:00:00 'Indestructibles' és fruit del treball de dues persones de reconegut prestigi com són Alfons Rodríguez i Xavier Aldekoa, que han documentat durant dos anys la vida d’onze nens i nenes de deu països africans que lluiten per un futur millor gràcies a la seva capacitat de superació. https://www.diba.cat/web/agenda/-/exposicio-indestructibles-a-puig-reig Biblioteca Guillem de Berguedà (Avinguda 1 d'Otubre 5-7) de Puig-reig Biblioteca Guillem de Berguedà (Avinguda 1 d'Otubre 5-7) de Puig-reig 41.9741274,1.8741596 https://www.diba.cat/ca/web/educacio/-/indestructibles-puig-reig 1 L'exposició proposa un paper actiu de l’espectador amb una sèrie d’activitats de caire educatiu a partir de les històries que mostra cada fotografia. Perquè la intenció és que, més enllà del seu valor fotoperiodístic, sigui un recurs educatiu que contribueixi a fer conèixer diferents realitats i també que sensibilitzi la ciutadania en el fet que totes les persones han de poder gaudir del dret a l’educació. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba424886117 Reunió Pilar Soldevila - agenda directius professionals- reunió 2024-12-03 13:00:00 2024-12-03 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-pilar-soldevila-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-1 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Soldevila i Garcia, Pilar; Personal directiu professional; Cultura soldevila_i_garcia_pilar; personal_directiu_professional; cultura <p>- Sra. Pilar Soldelvila, subdirectora gerent CCCB</p> <p>- Sra. Amàlia Llabrés, cap de gestió d'espais del CCCB</p> <p>- Sra. Gemma Arteman, reponsable de comptes de Vilaplana I Compass Group Spain</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424882262 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-27 16:00:00 2025-01-27 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-62 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Reunió carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; reunio <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Amador Vega, filòsof i catedratic d'estètica, també comissari exposicions</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba238626657 Taller d’elaboració de plans de verificació d’activitats 2019-05-08 09:00:00 2019-05-29 13:00:00 La Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea de Territori de la Diputació de Barcelona presenta aquesta acció formativa específica, destinada a personal tècnic dels ens locals, sobre l’àmbit de les activitats. https://www.diba.cat/web/agenda/-/taller-d-elaboracio-de-plans-de-verificacio-d-activita-1 Edifici 25 - Aula S7 i Edifici 14 - Aula 1. Recinte Escola Industrial. C/ Comte d'Urgell 187. 08036 Barcelona Edifici 25 - Aula S7 i Edifici 14 - Aula 1. Recinte Escola Industrial. C/ Comte d'Urgell 187. 08036 Barcelona 1 general general Presentació La normativa d’activitats estableix la necessitat de disposar de plans de verificació d’activitats comunicades. Aquesta formació pretén donar les eines perquè cada municipi pugui elaborar el seu Pla de Verificació d’activitats comunicades, seguint les pautes de la Guia per a l’elaboració de plans de verificació d’activitats comunicades i usant la informació del cens d’activitats i el GIA (Gestor d’Informació d’Activitats) de manera preferent. Objectiu Adquirir coneixements sobre la Llei 16/2015 de simplificació administrativa (LSA) i la normativa de plans de verificació d’activitats i sobre el cens d’activitats, la classificació d’acord amb la normativa en vigor. Adquirir coneixements per a l’elaboració del Pla i Programa de Verificació d’activitats comunicades. Destinataris Personal tècnic de gestió d’activitats. Avaluació i Certificació Cada assistent haurà d’acreditar l’assistència al 100% de les sessions presencials i haurà de lliurar un Pla de Verificació d’Activitats comunicades del municipi dins del termini que s’estableixi en el taller. Inscripcions i programa El període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç. 1a sessió (8 de maig): Conceptes generals. Recursos. 2a sessió (15 de maig): Informació necessària per a la redacció del pla de verificació. Cas pràctic. 3a sessió (29 de maig): L'execució del pla de verificació. L'activitat inspectora. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424841148 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-04 10:00:00 2024-12-04 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-41 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona <p>- Sr. Jordi Segarra, president FUNDACIÓ MIR-PUIG</p> <p>- Sra. Mercedes Arroyo, Fundació MIR-PUIG</p> <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Eliane Brum, resident del CCCB</p> <p>- Sra. Susana Arias, cap de Mediació del CCCB</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424840029 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-03 12:00:00 2024-12-03 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-40 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Valeria Bergalli, editora de llibres</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba416377513 Alimentació saludable i sostenible en infants i adolescents 2024-11-18 00:00:00 2024-11-18 23:59:59 Dates: 18 i 25 de novembre de 2024 Horari: 9.30 h a 14.30 h Més informació Enllaç a la preinscripció https://www.diba.cat/web/agenda/-/alimentacio-saludable-i-sostenible-en-infants-i-adolescents-2 Aula D1, Edifici Serradell, Recinte Mundet. Barcelona Aula D1, Edifici Serradell, Recinte Mundet. Barcelona 41.4366493,2.1447299 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona © Laddawan punna. Shutterstock nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba416377268 Elaboració i venda de gelats d’àmbit local. Característiques i riscos sanitaris. 4ª edició 2024-11-19 00:00:00 2024-11-19 23:59:59 Horari: 9:00 h a 14:00 h Més informació Enllaç a la preinscipció https://www.diba.cat/web/agenda/-/elaboracio-i-venda-de-gelats-d-ambit-local-caracteristiques-i-riscos-sanitaris-4-edicio Obrador, c/ Santander 49. Barcelona Obrador, c/ Santander 49. Barcelona 41.4300392,2.2042875 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona © RossHelen. Shutterstock.com nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424873049 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-16 17:00:00 2024-12-16 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-48 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura <p>Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>Elisabet Goula, cap de Centre de documentació i debat del CCCB</p> <p>Membres del comité ICCTP:</p> <p>Judith Butler<br> Daniel Loick<br> Zeynep Gambetti<br> Eva von Redecker<br> Penelope Deutscher<br> Gisela Catanzaro<br> Debaditya Bhattacharya<br> Rosaura Martínez<br> Fadi Bardawil</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba416377779 La seguretat alimentària municipal per a nous tècnics de Salut Pública. Nocions bàsiques 2024-11-26 00:00:00 2024-11-26 23:59:59 Dates: 26 i 28 de novembre de 2024 Horari: 9:00 h a 14:00 h Més informació Enllaç a la preinscipció https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-seguretat-alimentaria-municipal-per-a-nous-tecnics-de-salut-publica-nocions-basiques Aula D1. Edifici Serradell. Recinte Mundet. Barcelona Aula D1. Edifici Serradell. Recinte Mundet. Barcelona 41.4367049,2.1446635 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona © koumaru. Shutterstock.com nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba404193901 Gestió en matèria d’activitats regulades 2024-02-21 09:00:00 2024-03-06 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/gesti%C3%B3-en-mat%C3%A8ria-d-activitats-regulades-2 1 Dates: 21, 28 de febrer i 6 de març de 2024. Presentació La gestió de la intervenció en les activitats té per finalitat facilitar l’activitat econòmica i, alhora, garantir la protecció del medi ambient, la seguretat de les persones i els béns i la salut de les persones. La normativa que regula aquesta intervenció és nombrosa, complexa i canviant i, per això, és necessari que el personal dels ajuntaments que gestiona els diversos procediments tingui formació suficient i conegui les eines que poden ajudar-lo en el seu dia a dia. Els objectius d’aquesta acció formativa són proporcionar coneixements sobre la normativa que regula la intervenció de les activitats, tant per a la seva obertura com per a les incidències que es poden produir mentre funcionen i fins que cessen. També es farà referència a la potestat d’inspecció i control de l’Administració local i al règim sancionador. Aquest curs té una càrrega lectiva de quinze hores i està adreçada al personal tècnic i administratiu que presta serveis en matèria d’activitats que vulgui aprendre l’aplicació pràctica d’aquestes mesures d’intervenció administrativa. Comptarem amb un equip docent especialista en matèria d’activitats: Montserrat Escudé Mestre, Trini Capdevila Fígols i Xavier Silvestre i Castejón. Destinataris Preferentment personal tècnic i administratiu de les administracions locals vinculats a la prestació de serveis en matèria d’activitats. Programa Sessió 1 (21/02/2024): L’inici de les activitats: Els règims d’intervenció administrativa de les activitats. Principis i conceptes generals. Plans de verificació d’activitats comunicades. Legislació aplicable. La relació entre la intervenció en matèria urbanística i activitats. La relació amb la intervenció en matèria de prevenció i extinció d’incendis. Sessió 2 (28/02/2024): Règims d’intervenció i gestió durant la vida de les activitats: Controls periòdics i revisions, i modificacions de les activitats, canvis de titularitat. Vigència, potestat d’inspecció, procediment de restauració i mitjans d’execució forçosa. Sessió 3 (06/03/2024): Règim sancionador en matèria d’activitats: Principis generals de la potestat sancionadora. Procediments sancionadors. Règims sancionadors aplicables. Inscripcions Les inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicació Gestforma i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l’adequació del perfil dels demandants i l’ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. Tindrà preferència d’admissió el personal tècnic adscrit al servei d’activitats dels ens locals. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 9 de febrer de 2024 mitjançant el següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba416377212 Elaboració i venda de gelats d’àmbit local. Característiques i riscos sanitaris. 3ª edició 2024-11-12 00:00:00 2024-11-12 23:59:59 Horari: 9:00 h a 14:00 h Més informació Enllaç a la preinscipció https://www.diba.cat/web/agenda/-/elaboracio-i-venda-de-gelats-d-ambit-local-caracteristiques-i-riscos-sanitaris-3-edicio Obrador, c/ Santander 49. Barcelona Obrador, c/ Santander 49. Barcelona 41.4300392,2.2042875 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona © RossHelen. Shutterstock.com nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424884729 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-29 13:00:00 2025-01-29 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-65 ÒMNIUM CULTURAL Diputació, 276 08009 Barcelona ÒMNIUM CULTURAL Diputació, 276 08009 Barcelona 41.3917278,2.1692250 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Altres carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; altres <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>Altres membres del jurat del PREMI D'HONOR D'OMNIUM CULTURAL</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424884378 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-28 16:00:00 2025-01-28 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-64 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Jornada carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; jornada <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Membres de la organització del FESTIVAL FIL PENSAMIENTO de Mèxic.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424875897 Reunió ICPS (Instituto de Ciencias Politicas y Sociales) 2024-12-16 11:00:00 2024-12-16 12:00:00 Reunió ICPS (Instituto de Ciencias Politicas y Sociales) https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-premi%C3%A0-de-mar-horts-disa-cesc Diputació de Barcelona Rambla Catalunya, 126 Diputació de Barcelona Rambla Catalunya, 126 41.3955350,2.1575980 1 Argüelles Busto, Estrella; Sostenibilitat Social; Barcelonès; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Silva Pérez, Javier; Àrea d'Educació. Esports i Joventut; Reunió arguelles_busto_estrella; sostenibilitat_social; barcelones; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; silva_perez_javier; area_deducacio_esports_i_joventut; reunio <p>Diputació de Barcelona:</p> <p>Sr. Javier Silva, Diputat delegat de Cicle de Vida i Comunitat de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sra. Estrella Agüelles, Coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> </p> <p class='x'> </p> Reunió nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424845331 Reunió amb B-Travel - Agenda Soledad Bravo-reunió 2025-01-29 16:00:00 2025-01-29 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-b-travel-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3816512,2.1258530 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; grup_dinteres <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Marta Serra, B-Travel &amp; Ocasión Event Manager</p> Fira B-Travel 2025 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424842043 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2024-12-04 15:00:00 2024-12-04 16:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-43 Reunió zoom Reunió zoom 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Reunió carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; reunio <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Susana Arias, cap de Mediació CCCB</p> <p>- Sr. Mario Arriagada</p> <p>- Sr. Leonard Benardo</p> <p>- Sra. Maria Riofrio</p> <p>- Sr. Darius Cuplinskas</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba421149467 Espai claustre amb Àngela Lorena Fuster. Les dones i la cultura: història, conflicte, i canvi 2025-12-02 10:00:00 2025-12-02 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/espai-claustre-amb-joana-maso-les-dones-i-la-cultura-historia-conflicte-i-canvi +34934022565 oerc.formacio@diba.cat Pati Manning - CERC (Montalegre, 7 - Barcelona) Pati Manning - CERC (Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 La relació de les dones amb la cultura ha partit de la desigualtat. Una desigualtat patida pel que fa a l’accés i la possibilitat de desenvolupar una tasca creativa, però també per incorporar-se a la gestió cultural. Això ha afectat els discursos de la mateixa cultura, que estan profundament amarats de tics i estructures patriarcals. Aquest Espai Claustre parlarà, de la mà de la ponent A. Lorena Fuster, de les imposicions i obstacles que han hagut de sofrir i sofreixen encara les dones, però també dels conflictes que se’n deriven i dels canvis que cada vegada més s’imposen en el nostre àmbit. D’altra banda també existeixen els discursos subliminals, els oblits, els condicionants i les estructures d’un món cultural que s’ha bastit des dels homes i per als homes. Revertir aquesta situació és una tasca de reapropiació cultural. Objectius Exposar un repàs històric dels silencis, coercions i dificultats pel que fa a l’accés de les dones a la cultura Incidir en els diferents discursos patriarcals que han impedit que la dona s’incorporés plenament al món cultural i de la creació Determinar quins condicionaments afecten el desenvolupament professional de les dones en la cultura Aprofundir en les dificultats d’accés en les programacions Abordar les desigualtats entre homes i dones a l’hora d’exercir les carreres professionals en l’àmbit de la cultura i la investigació Exposar mesures per revertir aquesta situació des dels municipis Continguts La història de la cultura i les dones. Desigualtats i processos de silenciament Discursos femenins i discursos patriarcals en el desenvolupament històric de la cultura Desigualtats d’accés i de desenvolupament de la tasca cultural, professional i creativa La lluita per la igualtat. Què és pot fer des de l’àmbit municipal Revertir discursos, conquerir espais. El paper de les dones en la cultura Les programacions culturals i la igualtat. Què cal tenir en compte? DOCENT Àngela Lorena Fuster Doctora en Filosofia per la Universitat de Barcelona (UB). À. Lorena Fuster és investigadora del Seminari Filosofia i Gènere / ADHUC - Centre de Recerca Teoria, Gènere, Sexualitat i del GAPP Grup Arendtià de Pensament i Política. Ha publicat nombrosos articles i assaigs sobre el tema de la imaginació i els imaginaris en el pensament contemporani, en particular sobre el pensament d’autores com Hannah Arendt, Simone Weil, Iris Murdoch, Ágnes Heller, Luce Irigaray o Judith Butler en publicacions nacionals i internacionals (Daimon, Anthropos, Isegoría, Edinburgh University Press, Social Imaginaries, Segni e Comprensione, Palgrave, entre d’altres). Ha coeditat amb Elena Laurenzi Contra la aridez. La propuesta filosófica de Iris Murdoch (Daimon, 2013), amb Fina Birulés la recopilació d’escrits d’Arendt Más allá de la filosofía. Escritos sobre cultura, arte y literatura (Trotta, 2014), amb Matías Sirczuk, Hannah Arendt en la col·lecció El arte de leer (Katz, 2017) i editat Palabras clave. Reflexiones para Fina Birulés (Icaria, 2020). Ha co-traduït al castellà La ética de la diferencia sexual d’Irigaray (Ellago, 2010) i al català Sobre la violència d’Arendt (Institut Català Internacional per la Pau-Angle, 2011; 2022). Forma part del consell editorial d’Aurora. Papeles del Seminario María Zambrano i de Lectora. Revista de Dones i Textualitat. En l’actualitat és IP de dos projectes sobre les relacions entre activisme i filosofia de les dones entre el s. XIX i XX (MUVAN i El llegat oblidat de Clotilde Cerdà/Esmeralda Cervantes). Ha estat investigadora en projectes nacionals (VULFIL, TRAFILÒ, Filòsofes del s. XX, SGR Creació i Pensament de les Dones entre d’altres) i europeus (TRAMOD, HERA). nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-09 07:17
agendadiba424880520 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-21 10:00:00 2025-01-21 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-59 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura; centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Mabel Palacín, artista</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424541186 Inauguració de la nova Biblioteca Sarrià-J. V. Foix de Barcelona 2025-02-01 12:00:00 2025-02-01 23:59:59 L’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, presideix l'acte inaugural d'aquesta nova biblioteca, acompanyat del diputat de Cultura, Pau Gonzàlez, i de representants de diferents institucions i entitats del barri, a més de figures destacades de la cultura catalana. https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguracio-biblioteca-sarria-jvfoix-de-barcelona Plaça de Sarrià (Sarrià - Sant Gervasi) de Barcelona Plaça de Sarrià (Sarrià - Sant Gervasi) de Barcelona 41.4000510,2.1220733 1 La celebració inclourà contacontes, actuacions de dansa i circ, ball de gegants i lectures teatralitzades, tot amb la col·laboració de les associacions locals. Un dels moments més destacats serà l’acte d’homenatge al poeta J. V. Foix, amb figures culturals com Vicenç Altaió, Frederic Amat, Tortell Poltrona i Cesc Gelabert, entre d’altres. Aquest homenatge, organitzat en col·laboració amb la Fundació J. V. Foix, recordarà l’esperit avantguardista del poeta i la seva vinculació amb Sarrià. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba424700351 Classes magistrals sobre comunitats energètiques 2025-02-07 00:00:00 2025-04-25 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/classes-magistrals-sobre-comunitats-energ%C3%A8tiques Semipresencials Semipresencials 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques L'Agència Executiva Europea de Clima, Infraestructures i Medi Ambient organitza durant els mesos de març i abril el curs Master Class 8 de ManagEnergy sobre comunitats energètiques. Sol·licituds fins al 7 de febrer. Més informació nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-10-09 07:17
agendadiba424876903 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-01-14 12:00:00 2025-01-14 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-judit-carrera-agenda-directius-professionals-reuni%C3%B3-53 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Carrera Escudé, Judit; Personal directiu professional; Cultura carrera_escude_judit; personal_directiu_professional; cultura <p>- Sra. Judit Carrera, directora CCCB</p> <p>- Sra. Gemma Sendra, coordinadora Commemoració 1929</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424869024 XIV JORNADA ANUAL Cercle de Comparació Intermunicipal dels Serveis de Mediació Ciutadana 2025-10-21 09:00:00 2025-10-21 14:00:00 Jornada Anual XIV https://www.diba.cat/web/agenda/-/homenatge-v%C3%ADctimes-franquisme Auditori del Recinte Pati Manning. Carrer Montalegre, 7. Barcelona Auditori del Recinte Pati Manning. Carrer Montalegre, 7. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Silva Pérez, Javier; Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social; Jornada; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona arguelles_busto_estrella; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; silva_perez_javier; area_digualtat_i_sostenibilitat_social; jornada; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Diputació de Barcelona:</p> <p>Sr. Javier Silva, Diputat delegat de Cicle de Vida i Comunitat de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Estrella Argüelles, Coordinador de l'Àrea de de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p class='x'> </p> Cercle de Comparació Intermunicipal dels Serveis de Mediació Ciutadana nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424688317 Visita Ajuntament Lliça de Vall 2024-09-23 09:00:00 2024-09-23 11:00:00 Visita Territori https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-ajuntament-st.-lloren%C3%A7-savall Ajuntament. Carrer Plaça de la Vila S/n Ajuntament. Carrer Plaça de la Vila S/n 41.3955350,2.1575980 1 Joventut; Vallès Oriental; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Silva Pérez, Javier; Àrea d'Educació. Esports i Joventut; Reunió; Lliçà de Vall; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona joventut; valles_oriental; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; silva_perez_javier; area_deducacio_esports_i_joventut; reunio; llica_de_vall; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Diputació de Barcelona:</p> <p>Sr. Javier Silva, Diputat delegat de Cicle de Vida i Comunitat de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Roberto Pescador, Cap del Servei d'Adolèscencia i Joventut.</p> <p> </p> <p>Per part de l'Ajuntament:</p> <p class='x'><b>Alcalde</b>, Sr. Ferran Ballestà</p> <p class='x'><b>Tinent d’Alcalde: Regidor de Joventut</b>, Xavier Castillejo</p> <p class='x'><b>Regidora d'Educació, Joventut i Formació,</b> Eva Oms</p> <p class='x'><b>Regidora de esports, Benestar Social i Cooperació, Mobilitat i Transport Públic, Comunicació i Noves Tecnologies,</b> Sonia Marinas</p> <p class='x'><b>Regidora de Serveis Generals, Via Pública, Parcs i Jardins, Barris i Igualtat,</b> Maria José Álvarez</p> <p class='x'><b>Regidor de Seguretat Ciutadana, Gent Gran, Activitats, Promoció Econòmica i Empresa, Comerç i Consum</b>, Josep Calvet</p> <p class='x'><b>Coordinador general,</b> Xavier Codina</p> Visita territori i visita Casal de Joves nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424648704 Reunió Ajuntament Sant Vicenç de Montalt - agenda diputats Josep Ramon Mut i Sam Nuñez 2025-01-29 09:00:00 2025-01-29 10:00:00 Reunió presentació de programa “La platja del litoral barceloní, un espai segur i saludable” i l’ordenança tipus de l’ús de les platges. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-ajuntament-sant-vicen%C3%A7-de-montalt-agenda-diputats-josep-ramon-mut-i-sam-nu%C3%B1ez 93 472 36 06 a.ccsp@diba.cat Ajuntament Sant Vicenç de Montalt, c/ Sant Antoni, 13 Ajuntament Sant Vicenç de Montalt, c/ Sant Antoni, 13 41.5997262,2.5092234 1 Diputació de Barcelona; Salut pública; Maresme; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Mut i Bosque, Josep Ramon; Núñez Amela, Samuel; Agenda; Reunió; Sant Vicenç de Montalt; Grup d'interès diputacio_de_barcelona; salut_publica; maresme; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; mut_i_bosque_josep_ramon; nunez_amela_samuel; agenda; reunio; sant_vicenc_de_montalt; grup_dinteres <ul> <li style='margin-bottom: 11px;'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</li> <li style='margin-bottom: 11px;'>Sam Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</li> <li style='margin-bottom: 11px;'> <p>Javier Sandoval Carrillo, alcalde</p> </li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424221295 Comissió Territorial d'Urbanisme del Penedès - agenda Rosa Sanz - comissió 2025-01-24 09:00:00 2025-01-24 13:00:00 L’àmbit territorial d’actuació de la Comissió Territorial d’Urbanisme del Penedès comprèn els municipis de les comarques de l'Alt Penedès, el Baix Penedès, el Garraf i l'Anoia, llevat dels municipis següents: Calaf, Calonge de Segarra, Castellfollit de Riubregós, els Prats de Rei, Pujalt, Sant Martí Sesgueioles, Sant Pere Sallavinera i Veciana. https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissi%C3%B3-territorial-d-urbanisme-del-pened%C3%A8s-agenda-rosa-sanz-comissi%C3%B3 Sala d'Actes del Servei d'Empresa a Ignova, Avinguda Mestre Muntaner, 86, Igualada (08700). Sala d'Actes del Servei d'Empresa a Ignova, Avinguda Mestre Muntaner, 86, Igualada (08700). 41.5845731,1.6278812 1 Sanz Sánchez, Rosa; Exposició presencial (dades bàsiques); Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Altres; Grup d'interès sanz_sanchez_rosa; exposicio_presencial_dades_basiques; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; altres; grup_dinteres <p style='margin-bottom: 11px;'>President: el secretari de Territori, Urbanisme i Agenda Urbana, Francesc Sutrias Grau<br> Vicepresident: el director general d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura, Agustí Serra i Monté.</p> <p style='margin-bottom: 11px;'>Vocals:<br> a) Una persona en representació de la Direcció General d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura: Xavier Rehues Estivill.<br> b) El cap del Servei Territorial d'Urbanisme: Siliva Segura Baro.<br> c) La persona titular de la delegació territorial del Govern de la Generalitat: David Alquézar Claramunt.<br> d) La persona titular de la direcció dels serveis territorials de Territori: Raül Pérez Cobos<br> e) Tres persones en representació del Departament de lTerritori en matèria d’urbanisme: Josep Casas Miralles, Mercè Albiol Núñez i Daniel José Gallego i Martínez.<br> f) Una persona en representació del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural en matèria de medi ambient: Laura Fonts i Torres.<br> g) Una persona de cadascun dels departaments de la Generalitat que tinguin competència en alguna de les matèries següents o en diverses: agricultura, medi natural, cultura, comerç, demarcació territorial, energia, habitatge, indústria, mobilitat, ordenació del territori, patrimoni cultural, protecció civil, salut, turisme, ensenyament i patrimoni immobiliari de la Generalitat: David Agustí Belart, Elsa Buenaventura Espín, Romà Cano Franco, Sofia Moya Pereira, Àngel Soteras Largo, Irene Abad i Gil, Glòria Brugués Brugués i Clàudia Casadevall Massuet.<br> h) Vuit persones, membres dels ens locals, designades per els organitzacions associatives d'entitats locals més representatives de Catalunya: Joan Serra Muset, Jaume Monasterio Miró, pendent nomenament, pendent nomenament, pendent nomenament, pendent nomenament, Dolors Carreras Casany, pendent nomenament i Narcís Pineda Oliva.<br> i) Una persona en representació de la Diputació de Barcelona: Rosa Sanz Sánchez.<br> j) Dotze persones d’un reconegut prestigi professional o acadèmic en matèria d’urbanisme, d’habitatge i de medi ambient: Camil Queraltó i Ventura, Rosa Isabel Peña Sastre, Àlvar Garola Crespo, Josep Torrents Font, Laura Ivern Oliveras, Diego Teruel Roca, Antoni Ferran i Mèlich, Carles Cortès i Ribas, Mar López Almagro, Tomàs Bonilla Núñez i Joan Marc Torrent Dedeu.</p> <p style='margin-bottom: 11px;'>Estanislau Vidal-Folch de Balanzó, designat per l’Administració general de l’Estat amb veu i sense vot.</p> <p style='margin-bottom: 11px;'>Secretària: Cristina Garcia Perera, jurista; actua amb veu i sense vot.</p> Correspon a la Comissió Territorial d'Urbanisme del Penedès: • Emetre informes en el procediment d’avaluació ambiental • Resoldre expedients de planejament: a) L’aprovació definitiva dels plans d’ordenació urbanística municipal i els programes d’actuació urbanística municipal l’aprovació definitiva dels quals no correspongui al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat. b) L’aprovació definitiva dels plans de millora urbana i els plans parcials urbanístics, en el cas que els ens locals no tinguin atribuïda o no hagin d’exercir aquesta competència, d’acord amb el que estableix aquesta Llei. c) Els plans especials urbanístics de desenvolupament, llevat dels que correspon d'aprovar als ajuntaments de conformitat amb l'article 81 del Text refós de la Llei d'urbanisme. d) L’aprovació definitiva dels plans i els programes urbanístics plurimunicipals l’aprovació definitiva dels quals no correspongui al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat. e) L’aprovació definitiva dels plans parcials urbanístics de delimitació que no correspongui aprovar al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat. • Autoritzacions d’obres en sòl no urbanitzable • Informar estudis de detall • Informes sobre l’autorització d’usos i obres provisionals nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba418115338 Gestió de les emocions [Sant Llorenç d'Hortons] 2025-01-23 11:00:00 2025-01-23 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consells-practics-que-ens-fan-la-vida-mes-facil-mobilitat-segura-i-prevencio-de-caigudes-sant-llorenc-d-hortons- Casal de la Gent Gran de Sant Llorenç d' Hortons Carrer de la Diputació 27, Sant Llorenç d'Hortons Casal de la Gent Gran de Sant Llorenç d' Hortons Carrer de la Diputació 27, Sant Llorenç d'Hortons 41.4667690,1.8251220 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba424551152 Acte institucional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust-Delegació de Presidència 2025-01-27 18:00:00 2025-01-27 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-institucional-en-mem%C3%B2ria-de-les-v%C3%ADctimes-de-l-holocaust-delegaci%C3%B3-de-presid%C3%A8ncia Palau del Parlament- Parc de la Ciutadella, s/n, 08003 Barcelona Palau del Parlament- Parc de la Ciutadella, s/n, 08003 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 diputat/diputada; Presidència; Borrell Moreno, Lourdes; Altres diputatdiputada; presidencia; borrell_moreno_lourdes; altres <p>Lourdes Borrell Moreno- diputada delegada de Memòria Democràtica</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424543520 Reunió amb Col·lectiu Eixarcolant_agenda Josep Ramon Mut, Sam Nuñez, Olga Serra 2025-01-21 11:00:00 2025-01-21 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-col%C2%B7lectiu-eixarcolant_agenda-josep-ramon-mut-sam-nu%C3%B1ez-olga-serra 934723606 a.ccsp@diba.cat Rambla Catalunya, 126, 9a planta, Barcelona Rambla Catalunya, 126, 9a planta, Barcelona 41.3955350,2.1575980 https://www.eixarcolant.cat 1 Diputació de Barcelona; Comerç i consum; #DIBAOBERTA; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Mut i Bosque, Josep Ramon; Serra i Luque, Olga; Núñez Amela, Samuel; Reunió; Grup d'interès diputacio_de_barcelona; comerc_i_consum; dibaoberta; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; mut_i_bosque_josep_ramon; serra_i_luque_olga; nunez_amela_samuel; reunio; grup_dinteres <ul> <li style='margin-left:23px'> <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sam Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Olga Serra Luque, diputada delegada de comerç i consum</p> </li> <li style='margin-left:23px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'> Adrianna Quena: coordinadora d'Eixarcolant i membre del grup impulsor del projecte</span></li> <li style='margin-left:23px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'> Marc Talavera: coordinador d'Eixarcolant i membre del grup impulsor del projecte</span></li> <li style='margin-left:23px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'> Marc Muntaner: responsable de Queviure i de l'Economat Social i membre del grup impulsor del projecte</span></li> <li style='margin-left:23px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'> Mireia Franch: responsable de Sambucus i membre del grup impulsor del projecte</span></li> <li style='margin-left:23px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'> Susanna Llopart: tècnica desenvolupament econòmic del Consell comarcal de l'Anoia, gestionant projecte per incentivar el Comerç Rural a l'Anoia</span></li> </ul> Reunió projecte cooperativa Eixarcolant nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424541310 Cicle els dijous de Salut Pública (ASPCAT): Prevenció dels ofegaments. 2024-06-20 13:00:00 2024-06-20 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/cicle-els-dijous-de-salut-p%C3%BAblica-aspcat-prevenci%C3%B3-dels-ofegaments. Format telemàtic Zoom Format telemàtic Zoom 1 Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Obrador Solé, Guida; Jornada salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; obrador_sole_guida; jornada <p>Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424404619 Presentació de la jornada El procediment de gestió administrativa dels expedients de risc de la infància i l’adolescència 2025-01-24 10:00:00 2025-01-24 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-d-el-prat-de-llobregat Plataforma Zoom Plataforma Zoom 1 Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Barnusell Ortuño, Alba; Jornada arguelles_busto_estrella; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; barnusell_ortuno_alba; jornada <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Alba Barnusell i Ortuño, presidenta de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Emilio Cordero Soria, President del Consell Comarcal del Vallès Oriental</p> <p>Sra. Teresa Llorens Carbonell, Secretaria d'Infància, Adolescència i Joventut de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Sra. Silvia Pérez Corts, cap de l’àrea de Polítiques Socials i d’Igualtat del Consell Comarcal del Vallès Oriental</p> <p>Sr. Gilbert Niubó i Doiz, cap dels Serveis Jurídics del Consell Comarcal del Vallès Oriental</p> <p>Sr. Emilio Cordero Soria, President del Consell Comarcal del Vallès Oriental</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424225502 Reunió a l'ajuntament de Vilanova i la Geltrú 2025-01-21 10:00:00 2025-01-21 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-a-l-ajuntament-de-vilanova-i-la-geltr%C3%BA Carrer de la Unió 81-87, Vilanova i la Geltrú Carrer de la Unió 81-87, Vilanova i la Geltrú 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Educació; Colom i Puigbò, Glòria; Galiano i Peralta, Joan; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona bosch_i_costa_marcellina; educacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; educacio; colom_i_puigbo_gloria; galiano_i_peralta_joan; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Joan Galiano, president delegat àrea d'educació</p> <p>Glòria Colom, diputada adjunta d'educació</p> <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> <p>Lidia Garcia Chicano, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Rosalia Márquez, regidora d'educació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424015356 Jornada Anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis de Mediació Ciutadana 2025-01-23 09:00:00 2025-01-23 14:00:00 Nova edició de la Jornada Anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis de Mediació Ciutadana que organitza l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat. La jornada s'enmarca en la commemoració del Dia Europeu de la Mediació. https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-anual-cercle-comparacio-intermunicipal-serveis-mediacio-ciutadana Auditori Pati Manning (c/ Montalegre, 7) de Barcelona Auditori Pati Manning (c/ Montalegre, 7) de Barcelona 41.3842362,2.1663591 https://www.diba.cat/documents/d/convivencia/programa-jornada-mediacio-2025-4 1 Enguany la jornada es presenta sota el títol Convivència i mediació en els espais de sociabilitat de la ciutat. Es reflexionarà sobre la convivència en els tres entorns de sociabilitat: comunitats veïnals, espais públics i equipaments, destacant la importància de la comunitat i les xarxes comunitàries per promoure el benestar de les persones i avançar en una societat dialogant, inclusiva i diversa. Així mateix, es compartiran experiències municipals per reflexionar sobre la mediació i el paper que tenen els Serveis de Mediació Ciutadana i de convivència en el treball en aquests tres entorns. Finalment, es presentaran les conclusions del 14è Informe Anual del Cercle de Comparació Intermunicipal dels Serveis de Mediació Ciutadana. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba424460700 Reunió amb l'Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-01-22 11:00:00 2025-01-22 14:00:00 Publicacions, DOGC i Portal Jurídic https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-entitat-aut%C3%B2noma-del-diari-oficial-i-de-publicacions-agenda-sara-aguilar-reuni%C3%B3 Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions, av. de Josep Tarradellas, 20 - Barcelona Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions, av. de Josep Tarradellas, 20 - Barcelona 41.3830513,2.1428175 1 Diputació de Barcelona; Administració local; Esdeveniments; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Aguilar Ricart, Sara; Reunió diputacio_de_barcelona; administracio_local; esdeveniments; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; aguilar_ricart_sara; reunio <p>Carmen Carmona, directora de l'Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424275681 Ple ordinari de la Diputació de Barcelona de gener de 2025 2025-01-30 12:00:00 2025-01-30 23:59:59 La Diputació de Barcelona celebra el Ple ordinari del mes de gener de 2025. Començarà a les 12h i es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de Youtube. https://www.diba.cat/web/agenda/-/ple-ordinari-de-la-diputacio-de-barcelona-de-gener-de-2025 Paranimf de la Diputació (c/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Paranimf de la Diputació (c/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3889631,2.1492304 1 El punt més destacat de l'Ordre del dia és un dictamen pel qual es proposa aprovar l’increment de la quantia del “Programa sectorial de millora de polígons industrials 2025-2028”, per un import total de 8.000.000 d'euros. També es donarà lectura a una Declaració amb motiu del Dia Europeu de la Mediació (21 de gener), amb l’objectiu de reafirmar el compromís de la institució amb la mediació ciutadana com a eina fonamental de les polítiques de convivència i cohesió social, des de la proximitat, conjuntament amb els ens locals de la província de Barcelona. Podeu consultar l'Odre del dia clicant aquí i en un document adjunt en format Pdf. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba423801593 Webinar: El procediment de gestió administrativa dels expedients de risc de la infància i l'adolescència: processos i models de documentació 2025-01-24 10:00:00 2025-01-24 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/webinar-el-procediment-de-gesti%C3%B3-administrativa-dels-expedients-de-risc-de-la-inf%C3%A0ncia-i-l-adolesc%C3%A8ncia-processos-i-models-de-documentaci%C3%B3 1 Diputació diputacio Des de l'aprovació de la Llei 14/2010, del 27 de maig, dels drets i les oportunitats en la infància i l'adolescència, la Diputació de Barcelona està intensificant les seves accions de suport i acompanyament als serveis socials municipals en el desplegament de la llei. En aquest context, us volem convidar a la sessió 'El procediment de gestió administrativa dels expedients de risc de la infància i l'adolescència: processos i models de documentació' prevista inicialment pel passat mes de novembre i que es realitzarà finalment el proper divendres 24 de gener de 10.00 h a 12.00 h en format en línia. En aquesta sessió es presentarà el treball realitzat a partir de la col·laboració entre l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona i el Consell Comarcal del Vallès Oriental per a la definició dels processos per a l'obertura dels expedients d'infància i adolescència en risc i l'establiment d'un recull de models documentals per a la seva tramitació. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424404086 Reunió Ajuntament de Badia del Vallès - agenda Rosa Sanz - reunió 2025-01-27 11:00:00 2025-01-27 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-ajuntament-de-badia-del-vall%C3%A8s-agenda-rosa-sanz-reuni%C3%B3-2 Telemàtica Telemàtica 1 Sanz Sánchez, Rosa; Exposició presencial (dades bàsiques); Vallès Occidental; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Badia del Vallès sanz_sanchez_rosa; exposicio_presencial_dades_basiques; valles_occidental; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; badia_del_valles <ul> <li>Rosa Sanz, coordinadora de l’Àrea</li> <li>Maria Xalabarder, gerent de Serveis de la Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats</li> <li>Ferran Barba, Tècnic Assessor en Regeneració Urbana</li> <li>David Mongil, cap d’Habitatge</li> <li>Pilar Cervantes, cap del Servei d’Urbanisme</li> </ul> <p> </p> <ul> <li>Josep Martinez, alcalde de Badia del Vallès</li> <li>Samuel Aranda, tinent d’alcalde de Territori i Sostenibilitat</li> <li>Vanesa Chavero, cap de serveis de Territori i Sostenibilitat de l’Aj. de Badia</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba424467372 Reunió tècnica amb l'Ajuntament de Callús. Comerç- agenda gerent Sergi Vilamala- activitat 2025-01-24 00:00:00 2025-01-24 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-t%C3%A8cnica-amb-l-ajuntament-de-call%C3%BAs.-comer%C3%A7-agenda-gerent-sergi-vilamala-activitat 934049296 gs.comer@diba.cat Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3829637,2.1253384 1 Comerç i consum; Berguedà; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Callús comerc_i_consum; bergueda; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; vilamala_bastarras_sergi; reunio; callus De 9.30h a 10.30h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Tècnics Comerç de l'Ajuntament de Callús</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local</p> <p>Pau Fusté, tècnic de Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba423839891 Visita al Centre Internacional per a la Innovació en els Serveis Públics - Agenda Sara Aguilar - Visita 2025-01-17 12:00:00 2025-01-17 13:00:00 Visita al Centre Internacional per a la Innovació en els Serveis Públics https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-al-centre-internacional-per-a-la-innovaci%C3%B3-en-els-serveis-p%C3%BAblics Seu del Centre Internacional per a la Innovació als Serveis Públics - Recinte Escola Industrial Edifici 12 Plaça del Pou - Barcelona Seu del Centre Internacional per a la Innovació als Serveis Públics - Recinte Escola Industrial Edifici 12 Plaça del Pou - Barcelona 41.3886319,2.1491090 1 Diputació de Barcelona; Salut pública; Innovació i Governs Digitals; Esdeveniments; Àrea de Presidència; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Alta direcció i gerents; Presidència; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Juvillà Ballester, Eloi; Aguilar Ricart, Sara; Altres; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio_de_barcelona; salut_publica; innovacio_i_governs_digitals; esdeveniments; area_de_presidencia; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; alta_direccio_i_gerents; presidencia; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; juvilla_ballester_eloi; aguilar_ricart_sara; altres; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Miquel Estapé, director de l'Administració Oberta de Catalunya (AOC)</p> <p>Eloi Juvilla, director dels Serveis d'Edificació i Logística</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Ramón Bosch, comissionat del Centre Internacional Innovació Serveis Públics</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 38,49 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar tots els actes culturals de Badalona?

Amb la API Rest pots cercar en un conjunt de dades en concret però també per tipus de contingut (que permet una cerca més àmplia) i/o inclús per municipi.

Exemple: https://do.diba.cat/api/tipus/acte/camp-rel_municipis/08015/