ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba364048489 Què és l'storytelling i com l'apliquem a l'arxiu? 2022-04-22 10:00:00 2022-04-29 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/qu%C3%A8-%C3%A9s-l-storytelling-i-com-l-apliquem-a-l-arxiu- 934 022 566 o.patrimonic@diba.cat Videoformació (ZOOM) Videoformació (ZOOM) 1 Presentació Els documents dels arxius estan plens de potencials històries que, ben explicades, poden donar peu a exitoses campanyes de difusió per donar a conèixer el llegat històric i documental de la societat actual. Al curs es donaran les eines bàsiques per poder crear aquestes històries. Docent Xavier Carmaniu Mainadé Xavier Carmaniu Mainadé, doctor en història i professor de màrqueting i difusió de l'ESAGED (UAB). És especialista en divulgació històrica a través dels mitjans de comunicació. Actualment és col·laborador de El Periódico de Catalunya, Sàpiens i de la Cadena SER. Programa (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba368908188 Reunió amb l'Ajuntament de Forgars de Selva per parlar del projecte dels caixers automatics als municipis 2022-03-28 14:00:00 2022-04-28 15:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-forgars-de-selva-per-parlar-del-projecte-dels-caixers-automatics-als-municipis Plataforma Teams Plataforma Teams 1 Innovació i Governs Digitals; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Bon Govern, Transparència i Participació; Pérez Sánchez, Nicolasa; Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Reunió innovacio_i_governs_digitals; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; bon_govern_transparencia_i_participacio; perez_sanchez_nicolasa; forcadell_esteller_francesc_xavier; reunio De les 14:00h a les 15:00h <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'>Francesc Xavier Forcadell i Esteller, Coordinador d'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial</span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'><span style='color:#333333'>Nicolasa Pérez Sánchez, Gerent de Serveis d’Assistència al Govern Local</span></span></span></span></span></p> <p>Josep Vila, Alcalde de Forgars de la Selva</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba368543351 Sessió 'Control dels mosquits en els sistemes de captació del clavegueram' Agenda 2022-06-08 10:00:00 2022-06-08 11:15:15 Sessió adreçada a personal tècnic municipal de l'àmbit de la salut pública. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-formativa-control-dels-mosquits-en-els-sistemes-de-captaci%C3%B3-del-clavegueram-agenda En línia En línia https://www.diba.cat/web/salutpublica/control-de-mosquits-en-els-sistemes-de-captacio-del-calvegueram 1 Diputació; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369203853 Reunió amb Ajuntament de Begues 2022-03-16 10:00:00 2022-03-16 11:00:00 Tractar temes relacionats amb l'economia https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-ajuntament-de-begues Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Comerç i consum; Economia i treball; Esdeveniments; Baix Llobregat; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; De 5.001 a 20.000; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Begues villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; comerc_i_consum; economia_i_treball; esdeveniments; baix_llobregat; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; de__5001_a_20000; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; begues <p>Sra. Maria Llauradó, 2a tinenta d'alcalde</p> <p>Sr. Xavier Teixidor, tècnic</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba368915554 Reunió amb la Comunidad de Madrid per tractar sobre el servei d’assistència tècnica a municipis 2022-05-11 12:00:00 2022-05-11 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-comunidad-de-madrid-per-tractar-sobre-el-servei-d-assist%C3%A8ncia-t%C3%A8cnica-a-municipis Plataforma Teams Plataforma Teams 1 Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Alta direcció i gerents; Pérez Sánchez, Nicolasa area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; alta_direccio_i_gerents; perez_sanchez_nicolasa <p>Sra. Nicolasa Pérez - Gerent de la Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local.</p> <p>Sr. Rafael García González - Director General de Reequilibrio Territorial de la Comunidad de Madrid</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370259565 La diagnosi del pla local de Joventut 2022-11-17 10:00:00 2022-11-17 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-diagnosi-del-pla-local-de-joventut-12 Zoom Zoom 1 Objectius Acompanyar als ens locals per que puguin fer la seva diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió de l’estructura i contingut de les sessions i del curs en general Motivació de les persones participants a participar activament del curs i seguir el calendari establert Explicació de les principals fases per desenvolupar la diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió dels exercicis a desenvolupar per fer el seguiment del curs Donar tips, recomanacions i exemples per la planificació i execució del treball de camp Compartir experiències en el desenvolupament de cadascuna de les fases Continguts Presentació del curs. Explicació què és un PLJ, per a què serveix, principals etapes per la realització de la diagnosi. Correspondència de les principals etapes amb les sessions i els exercicis. Què treballarem en cada sessió i com ho treballarem Explicació reunió político-tècnica i dels exercicis que hauran d’entregar Explicació de la focalització de temes Principals indicadors i interpretació de les dades sociodemogràfiques Explicacions de les principals metodologies a emprar per la diagnosi Explicacions per l’anàlisi de les informacions recollides Explicació per la redacció de la diagnosi Revisions d’exercicis nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370258821 La diagnosi del pla local de Joventut 2022-09-27 10:00:00 2022-09-27 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-diagnosi-del-pla-local-de-joventut-4 Zoom Zoom 1 Objectius Acompanyar als ens locals per que puguin fer la seva diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió de l’estructura i contingut de les sessions i del curs en general Motivació de les persones participants a participar activament del curs i seguir el calendari establert Explicació de les principals fases per desenvolupar la diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió dels exercicis a desenvolupar per fer el seguiment del curs Donar tips, recomanacions i exemples per la planificació i execució del treball de camp Compartir experiències en el desenvolupament de cadascuna de les fases Continguts Presentació del curs. Explicació què és un PLJ, per a què serveix, principals etapes per la realització de la diagnosi. Correspondència de les principals etapes amb les sessions i els exercicis. Què treballarem en cada sessió i com ho treballarem Explicació reunió político-tècnica i dels exercicis que hauran d’entregar Explicació de la focalització de temes Principals indicadors i interpretació de les dades sociodemogràfiques Explicacions de les principals metodologies a emprar per la diagnosi Explicacions per l’anàlisi de les informacions recollides Explicació per la redacció de la diagnosi Revisions d’exercicis nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370245930 El disseny del pla local de Joventut 2022-11-11 10:00:00 2022-11-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/el-disseny-del-pla-local-de-joventut-8 Zoom Zoom 1 Objectius Contribuir a l’apoderament del personal tècnic de joventut dels ens locals, mitjançant la capacitació en matèria de planificació estratègica i el lideratge efectiu de tot el procés. Garantir els paràmetres de qualitat i rigor metodològic dels Plans locals de joventut, elaborats pels mateixos professionals, en sintonia a les indicacions de la Direcció General de Joventut. Continguts Conceptuals. El PLJ com a eina estratègica per al disseny de les polítiques de joventut (PPJJ). Procedimentals: 1. El punt de partida de la Diagnosi: Anàlisi de les conclusions i identificació de les necessitats Validació de les orientacions Establiment de prioritats 2. La planificació estratègica: Objectius i línies estratègiques Programes, projectes i actuacions Metodologia participativa Recursos, pressupost Comunicació, temporització Avaluació Actitudinals. La importància del treball transversal i la participació juvenil en el disseny i l’execució de les PPJJ. La planificació estratègica com a requisit previ a la intervenció en PPJJ. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370245873 El disseny del pla local de Joventut 2022-10-21 10:00:00 2022-10-21 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/el-disseny-del-pla-local-de-joventut-5 Zoom Zoom 1 Objectius Contribuir a l’apoderament del personal tècnic de joventut dels ens locals, mitjançant la capacitació en matèria de planificació estratègica i el lideratge efectiu de tot el procés. Garantir els paràmetres de qualitat i rigor metodològic dels Plans locals de joventut, elaborats pels mateixos professionals, en sintonia a les indicacions de la Direcció General de Joventut. Continguts Conceptuals. El PLJ com a eina estratègica per al disseny de les polítiques de joventut (PPJJ). Procedimentals: 1. El punt de partida de la Diagnosi: Anàlisi de les conclusions i identificació de les necessitats Validació de les orientacions Establiment de prioritats 2. La planificació estratègica: Objectius i línies estratègiques Programes, projectes i actuacions Metodologia participativa Recursos, pressupost Comunicació, temporització Avaluació Actitudinals. La importància del treball transversal i la participació juvenil en el disseny i l’execució de les PPJJ. La planificació estratègica com a requisit previ a la intervenció en PPJJ. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba368883051 El Cicle de converses LAB Bonnemaison presenta 'Potenciant lideratges, visibilitzant talents' 2022-05-12 12:00:00 2022-05-12 14:00:00 Aquesta conversa, en format virtual, té per objectiu donar a conèixer iniciatives que treballen per potenciar el lideratge, l'empoderament i la generació de xarxes de dones empresàries i professionals, i abordar com es poden generar aliances entre l'àmbit privat i l'àmbit públic per enfortir la presència de les dones en espais de decisió i promoure nous models de lideratge que permetin avançar en la igualtat de gènere. https://www.diba.cat/web/agenda/-/el-cicle-de-converses-lab-bonnemaison-presenta-potenciant-lideratges-visibilitzant-talents- 1 La benvinguda serà a càrrec d'Alba Barnusell i Ortuño, diputada de Polítiques d'Igualtat de la Diputació de Barcelona. Les ponents seran: Lourdes Muñoz, Fundadora de SheLeader Anna Mercadé, Presidenta de l'Associació 50 a 50 Isabel Sabadí, Directora de 22@Network BCN Isabel M. Segura Roda, Presidenta executiva de la Fundació Grup Set Modera: Laura Marín, periodista Inscripcions: en aquest enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370245901 El disseny del pla local de Joventut 2022-10-28 10:00:00 2022-10-28 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/el-disseny-del-pla-local-de-joventut-6 Zoom Zoom 1 Objectius Contribuir a l’apoderament del personal tècnic de joventut dels ens locals, mitjançant la capacitació en matèria de planificació estratègica i el lideratge efectiu de tot el procés. Garantir els paràmetres de qualitat i rigor metodològic dels Plans locals de joventut, elaborats pels mateixos professionals, en sintonia a les indicacions de la Direcció General de Joventut. Continguts Conceptuals. El PLJ com a eina estratègica per al disseny de les polítiques de joventut (PPJJ). Procedimentals: 1. El punt de partida de la Diagnosi: Anàlisi de les conclusions i identificació de les necessitats Validació de les orientacions Establiment de prioritats 2. La planificació estratègica: Objectius i línies estratègiques Programes, projectes i actuacions Metodologia participativa Recursos, pressupost Comunicació, temporització Avaluació Actitudinals. La importància del treball transversal i la participació juvenil en el disseny i l’execució de les PPJJ. La planificació estratègica com a requisit previ a la intervenció en PPJJ. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370000271 Reunió - Projecte per la Pau 2022-05-25 17:00:00 2022-05-25 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-projecte-per-la-pau Reunió Virtual Reunió Virtual 1 Roca i Ventura, Jordi; Cultura; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Cultura; Lomas Pascual, Nuria; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona roca_i_ventura_jordi; cultura; area_de_cultura; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; cultura; lomas_pascual_nuria; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Sr. Francesc Grané, Intel.lectual i assessor</p> <p>Sr. Joan Salicrú, Productora AV i continguts</p> <p>Sra. Núria Lomas PAscual, gerent de Serveis de Cultura</p> <p>Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369685012 Comissió Executiva del Consorci del barri de la Mina 2022-05-24 10:00:00 2022-05-24 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissi%C3%B3-executiva-del-consorci-del-barri-de-la-mina 934022160 g.serveissocials@diba.cat Departament d’Afers Socials i Famílies, Pg. De Taulat, 266-270, Barcelona Departament d’Afers Socials i Famílies, Pg. De Taulat, 266-270, Barcelona 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose 10:00-11:00 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369595241 Consell Directiu de l'Organisme de Gestió Tributària (ORGT) 2022-05-26 00:00:00 2022-05-26 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-directiu-de-l-organisme-de-gestio-tributaria-or-12 Reunió telemàtica: Microsoft Teams Reunió telemàtica: Microsoft Teams 1 Administració local; diputat/diputada; Díaz Romero, Pilar; Ruíz Novella, Carlos; Garcia i Cañizares, Joan Carles; Fortuny Camarena, Carmela; Guijarro Palma, Rubén; Reunió; general administracio_local; diputatdiputada; diaz_romero_pilar; ruiz_novella_carlos; garcia_i_canizares_joan_carles; fortuny_camarena_carmela; guijarro_palma_ruben; reunio; general A les 8:30h <p>President: Carles Ruiz Novella</p> <p>Vocals:</p> <p>- Pilar Díaz Romero</p> <p>- Rubén Guijarro Palma</p> <p>- Carmela Fortuny i Camarena</p> <p>- Joan Carles Garcia i Cañizares</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369563517 Jornada: Introducció a la gestió d'activitats regulades 2022-06-15 09:00:00 2022-06-15 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-introducci%C3%B3-a-la-gesti%C3%B3-d-activitats-regulades Videoformació Videoformació 1 Presentació La Gerència d'Habitatge, Urbanisme i Activitats presenta aquesta jornada per oferir una visió general de la gestió de les activitats regulades. Durant un matí, juristes experts de diversos ens locals repassaran els conceptes clau i els procediments aplicables durant la vida de les activitats: Perquè es gestionen les activitats i com s'inicien? Què els pot passar a les activitats? Quan i com poden ser sancionades les activitats? Eines a l'abast dels municipis. Destinataris Personal tècnic i administratiu dels ens locals amb responsabilitats en la gestió de les activitats regulades. Inscripcions Podeu consultar el programa adjunt i formalitzar la preinscripció fins el dia 8 de juny en aquest enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba369457878 Reunió amb l'Ajuntament de Viladecans 2022-05-19 11:00:00 2022-05-19 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-viladecans-4 Videoconferència Teams Videoconferència Teams 1 Baix Llobregat; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Viladecans baix_llobregat; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; reunio; pons_i_vendrell_pere; viladecans <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Richard Calle, president de l'Àmbit de Transició Ecològica i Promoció de la Ciutat i Tinent d'alcalde de l'Àrea de Planificació Territorial de Viladecans</p> <p>Enric Serra , director de l'Àrea de Planificació Territorial de Viladecans</p> <p>Anabel Camacho, directora de l'Àrea d'Espai Públic de Viladecans</p> <p>Toni Chaves, cap del departament de Territori i Ciutat de Viladecans</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370280064 Reunió amb l'Ambaixada d'Israel a Espanya 2022-05-23 11:00:00 2022-05-23 16:00:00 Presentació i posada en marxa dels projectes 'Youth Space' i 'She Space' de foment de la cultura emprenedora en l'àmbit científic i amb perspectiva de gènere des dels centres locals de serveis a les empreses i els centres d'educació secundària https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ambaixada-d-israel-a-espanya Ambaixada d'Israel - C. de Velázquez, 150, 28002 Madrid​​​​​​​ Ambaixada d'Israel - C. de Velázquez, 150, 28002 Madrid​​​​​​​ 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio <p>Sra. Rodica Radian-Gordon, ambaixadora d'Israel a Espanya</p> <p>Sr. Noa Hakim, portaveu</p> <p>Sr. Uriel Macías, cap de premsa</p> <p>Sr. Carles Ruix, diputat i alcalde de l'Ajuntament de Viladecans</p> <p>Sra. Gisela Navarro, regidora de l'Ajuntament de Viladecans</p> <p>Sr. David Bote, alcalde de l'Ajuntament de Mataró</p> <p>Sr. Antonio Merino, gerent de l'Ajuntament de Mataró</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370259723 La diagnosi del pla local de Joventut 2022-11-22 10:00:00 2022-11-22 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-diagnosi-del-pla-local-de-joventut-13 Zoom Zoom 1 Objectius Acompanyar als ens locals per que puguin fer la seva diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió de l’estructura i contingut de les sessions i del curs en general Motivació de les persones participants a participar activament del curs i seguir el calendari establert Explicació de les principals fases per desenvolupar la diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió dels exercicis a desenvolupar per fer el seguiment del curs Donar tips, recomanacions i exemples per la planificació i execució del treball de camp Compartir experiències en el desenvolupament de cadascuna de les fases Continguts Presentació del curs. Explicació què és un PLJ, per a què serveix, principals etapes per la realització de la diagnosi. Correspondència de les principals etapes amb les sessions i els exercicis. Què treballarem en cada sessió i com ho treballarem Explicació reunió político-tècnica i dels exercicis que hauran d’entregar Explicació de la focalització de temes Principals indicadors i interpretació de les dades sociodemogràfiques Explicacions de les principals metodologies a emprar per la diagnosi Explicacions per l’anàlisi de les informacions recollides Explicació per la redacció de la diagnosi Revisions d’exercicis nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370245946 El disseny del pla local de Joventut 2022-11-18 10:00:00 2022-11-18 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/el-disseny-del-pla-local-de-joventut-9 Zoom Zoom 1 Objectius Contribuir a l’apoderament del personal tècnic de joventut dels ens locals, mitjançant la capacitació en matèria de planificació estratègica i el lideratge efectiu de tot el procés. Garantir els paràmetres de qualitat i rigor metodològic dels Plans locals de joventut, elaborats pels mateixos professionals, en sintonia a les indicacions de la Direcció General de Joventut. Continguts Conceptuals. El PLJ com a eina estratègica per al disseny de les polítiques de joventut (PPJJ). Procedimentals: 1. El punt de partida de la Diagnosi: Anàlisi de les conclusions i identificació de les necessitats Validació de les orientacions Establiment de prioritats 2. La planificació estratègica: Objectius i línies estratègiques Programes, projectes i actuacions Metodologia participativa Recursos, pressupost Comunicació, temporització Avaluació Actitudinals. La importància del treball transversal i la participació juvenil en el disseny i l’execució de les PPJJ. La planificació estratègica com a requisit previ a la intervenció en PPJJ. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370245916 El disseny del pla local de Joventut 2022-11-04 10:00:00 2022-11-04 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/el-disseny-del-pla-local-de-joventut-7 Zoom Zoom 1 Objectius Contribuir a l’apoderament del personal tècnic de joventut dels ens locals, mitjançant la capacitació en matèria de planificació estratègica i el lideratge efectiu de tot el procés. Garantir els paràmetres de qualitat i rigor metodològic dels Plans locals de joventut, elaborats pels mateixos professionals, en sintonia a les indicacions de la Direcció General de Joventut. Continguts Conceptuals. El PLJ com a eina estratègica per al disseny de les polítiques de joventut (PPJJ). Procedimentals: 1. El punt de partida de la Diagnosi: Anàlisi de les conclusions i identificació de les necessitats Validació de les orientacions Establiment de prioritats 2. La planificació estratègica: Objectius i línies estratègiques Programes, projectes i actuacions Metodologia participativa Recursos, pressupost Comunicació, temporització Avaluació Actitudinals. La importància del treball transversal i la participació juvenil en el disseny i l’execució de les PPJJ. La planificació estratègica com a requisit previ a la intervenció en PPJJ. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba363908950 Anàlisi i gestió de dades en el màrqueting digital dels museus 2022-04-19 12:00:00 2022-05-10 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/an%C3%A0lisi-i-gesti%C3%B3-de-dades-en-el-m%C3%A0rqueting-digital-dels-museus 934 022 566 o.patrimonic@diba.cat Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 Presentació Proposem una formació per aprendre a analitzar i gestionar les dades en l´ús de les tècniques de marketing digital per a una millor comunicació i difusió dels continguts i activitats dels museus. Durant les sessions, els participants posaran en pràctica l’explicat creant un document per utilitzar en el seu pla de comunicació en línia. Metodologia La docent explicarà el funcionament de Google Analytics i proposarà exercicis als participants per posar-lo en pràctica. A cada sessió, els participants crearan un document que acabaran fora de classe i que els serà d’utilitat en el seu pla de comunicació online. Curs amb prova d’aprofitament Al final de les sessions, els participants lliuraran en PowerPoint el document fet al llarg de les classes com a exercici pràctic per posar en correlació les dades i un perfil creat. L’exercici es podrà acabar fora de les sessions si no ha donat temps abans, i l’avaluació final serà d’apte o no apte. Formadora | Montserrat Peñarroya Farell Graduada en Turisme i Postgrau en Màrqueting Internacional i Comerç Exterior, és consultora, investigadora i docent experta en entorn Web i Màrqueting Digital, i directora de 3isic, l'Institut Internacional d'Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement. PROGRAMA (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369127245 Junta de Govern del CEMICAL 2022-05-24 00:00:00 2022-05-24 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/junta-de-govern-del-cemi-15 Reunió virtual: Microsoft Teams. Reunió virtual: Microsoft Teams. 1 Pericàs Torguet, Jordi; Administració local; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; diputat/diputada; Personal directiu professional; Serveis Generals i Transició Digital; Ruíz Novella, Carlos; Reunió; general pericas_torguet_jordi; administracio_local; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; diputatdiputada; personal_directiu_professional; serveis_generals_i_transicio_digital; ruiz_novella_carlos; reunio; general Inici a les 13:00 hores <p>President de l'Àrea de RRHH, Hisenda i Serveis Interns, Carles Ruiz Novella</p> <p>Coordinador de RRHH, Hisendai Serveis Interns, Jordi Pericàs Torguet</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370244991 El disseny del pla local de Joventut 2022-09-23 10:00:00 2022-09-23 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/el-disseny-del-pla-local-de-joventut Zoom Zoom 1 Objectius Contribuir a l’apoderament del personal tècnic de joventut dels ens locals, mitjançant la capacitació en matèria de planificació estratègica i el lideratge efectiu de tot el procés. Garantir els paràmetres de qualitat i rigor metodològic dels Plans locals de joventut, elaborats pels mateixos professionals, en sintonia a les indicacions de la Direcció General de Joventut. Continguts Conceptuals. El PLJ com a eina estratègica per al disseny de les polítiques de joventut (PPJJ). Procedimentals: 1. El punt de partida de la Diagnosi: Anàlisi de les conclusions i identificació de les necessitats Validació de les orientacions Establiment de prioritats 2. La planificació estratègica: Objectius i línies estratègiques Programes, projectes i actuacions Metodologia participativa Recursos, pressupost Comunicació, temporització Avaluació Actitudinals. La importància del treball transversal i la participació juvenil en el disseny i l’execució de les PPJJ. La planificació estratègica com a requisit previ a la intervenció en PPJJ. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba362587005 Espai Claustre amb Begoña Roman: Polítiques culturals i educatives. Propostes per a una visió conjunta i integral 2022-03-01 10:00:00 2022-03-03 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/pol%C3%ADtiques-culturals-i-educatives.-propostes-per-a-una-visi%C3%B3-conjunta-i-integral 934 022 565 oerc.formacio@diba.cat Edició virtual. Plataforma ZOOM Edició virtual. Plataforma ZOOM 1 L’Espai claustre és un cicle formatiu on es posa l’èmfasi en la creació de continguts i interacció directa amb el docent, compta amb un nombre reduït de participants. Es treballa la reflexió i el diàleg sobre qüestions que tenen a veure amb la cultura, el pensament i les tendències emergents. Aquest cicle agafa el seu nom del claustre renaixentista del Pati Manning, on es troba ubicat el Centre d’Estudis i Recursos Culturals. Espai Claustre amb Begoña Roman: Polítiques culturals i educatives. Propostes per a una visió conjunta i integral La unió entre les polítiques culturals i educatives és una qüestió que pocs posarien en dubte avui dia. I tanmateix encara ens costa molt establir polítiques conjuntes en aquests àmbits, amb activitats que tinguin una implicació i una traducció directa en el dia a dia dels ciutadans. Les escoles, tant les que imparteixen ensenyaments reglats com les que no, són un viver de primer ordre per implementar aquestes polítiques, sense oblidar els equipaments culturals com centres cívics o biblioteques. El curs vol tenir en compte també experiències de bones pràctiques que s’hagin desenvolupament en els municipis i que tinguin com a centre la relació indestriable entre la cultura i l’educació. El curs vol incidir, a més, en la necessitat de disposar de criteris compartits per tal de jerarquitzar i dinamitzar projectes, a més de promoure canvis en els professionals i la gestió dels projectes a partir de criteris ètics i aprendre la transparència i la gestió del conflicte. Docent Begoña Román Maestre Begoña Román Maestre és professora agregada a la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona. És membre del grup consolidat de recerca de la Generalitat de Catalunya 'Aporia: Filosofia contemporània, Ètica i Política'. Presideix el Comitè d'Ètica de Serveis Socials de Catalunya. És vocal del Comitè de Bioètica de Catalunya, del Comitè per la integritat en la recerca de Catalunya i del Comitè d'ètica assistencial de l'Hospital clínic de Barcelona. El seu àmbit d'especialització és la Bioètica i l'ètica aplicada a entorns professionals i organitzatius. Ha publicat seixanta articles en revistes especialitzades. Entre els seus llibres cal destacar: Ética de los servicios sociales (Herder, 2016) i ¿Quo vadis, Universidad? (Universitat Oberta de Catalunya, 2016, en col·laboracio amb F. Esteban). PROGRAMA (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369561438 Taula Reindustrialtzació de Robert Bosch 2022-04-11 10:00:00 2022-04-11 11:00:00 Seguiment i posada al dia de les actuacions del projecte de reindustrialització https://www.diba.cat/web/agenda/-/taula-reindustrialtzaci%C3%B3-de-robert-bosch Virtual Virtual 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Sra. Cristina de la Cruz, consellera d'Empresa i Ocupació del Consell Comarcal de l'Alt Penedès</p> <p>Sr. Èric Gómez, cap del Servei de Desenvolupament i Ocupació del Consell Comarcal de l'Alt Penedès</p> <p>Sr. Jordi Carbonell, subdirector general d'Inversió Industrial de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Sr. Àlex Llovet, responsable Àrea de Serveis a l'Empresa del SOC</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Xavi Revuelta, alcalde de Castellet i la Gornal</p> <p>Sr. Carlos Teruel, UGT</p> <p>Sra. Imma Tello, UGT</p> <p>Sr. Tomàs Díar, CCOO</p> <p>Sr. Oriol Solé, CCOO</p> <p>Sr. Pedro Giménez, CCOO</p> <p>Sr. Santiago Sans, representant de l'empresa GCR</p> <p>Sr. Juan José Berbel, soci Consultoria Metyis</p> <p>Sr. Javier Nieto, soci Consultoria Metyis</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba368561778 Reunió amb IMA contigo 2022-04-20 13:00:00 2022-04-20 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-ima-contigo 934022160 g.serveissocials@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona 13:00-14:00 <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>-Sr. Roger Guasch, CEO de IMA</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>-Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370259298 La diagnosi del pla local de Joventut 2022-10-25 10:00:00 2022-10-25 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-diagnosi-del-pla-local-de-joventut-9 Zoom Zoom 1 Objectius Acompanyar als ens locals per que puguin fer la seva diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió de l’estructura i contingut de les sessions i del curs en general Motivació de les persones participants a participar activament del curs i seguir el calendari establert Explicació de les principals fases per desenvolupar la diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió dels exercicis a desenvolupar per fer el seguiment del curs Donar tips, recomanacions i exemples per la planificació i execució del treball de camp Compartir experiències en el desenvolupament de cadascuna de les fases Continguts Presentació del curs. Explicació què és un PLJ, per a què serveix, principals etapes per la realització de la diagnosi. Correspondència de les principals etapes amb les sessions i els exercicis. Què treballarem en cada sessió i com ho treballarem Explicació reunió político-tècnica i dels exercicis que hauran d’entregar Explicació de la focalització de temes Principals indicadors i interpretació de les dades sociodemogràfiques Explicacions de les principals metodologies a emprar per la diagnosi Explicacions per l’anàlisi de les informacions recollides Explicació per la redacció de la diagnosi Revisions d’exercicis nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba369846990 Disseny urbà, transport i salut a les ciutats de Vic i Barcelona 2022-06-09 09:00:00 2022-06-09 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/disseny-urb%C3%A0-transport-i-salut-a-les-ciutats-de-vic-i-barcelona https://www.diba.cat/documents/713456/4301300/Programa+Urbanisme+i+Salut+UVic_RMIT+Europe.pdf/89834b86-b72c-20fe-1e47-3de22003e6d8?t=1653637880311 1 Entitats; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona entitats; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba367352689 Curs d'implantació i simulacres del Document Únic de Protecció Civil (DUPROCIM). Aplicació Protecció Civil Operativa Municipal (PCOM) 2022-05-18 10:00:00 2022-05-25 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/curs-d-implantaci%C3%B3-i-simulacres-del-document-%C3%9Anic-de-protecci%C3%B3-civil-duprocim-.-aplicaci%C3%B3-protecci%C3%B3-civil-operativa-municipal-pcom- Videoformació Videoformació 1 Presentació Des de la Gerència d'Habitatge, Urbanisme i Activitats es presenta aquesta acció formativa específica, destinada a personal tècnic i càrrecs electes dels ens locals amb responsabilitats en l'àmbit de la protecció civil per posar en valor la importància de la gestió de les emergències del municipi. Objectiu Tractar la normativa aplicable als ens locals en l'àmbit de la protecció civil. En especial, la normativa reguladora dels DUPROCIM així com la seva metodologia, fases d'implantació, formació als equips actuants, gestió de l'emergència, simulacres, informació als usuaris i actualització i manteniment de la seva operabilitat a través de l'eina PCOM. Destinataris Persones que formen part d'equips actuants dels DUPROCIM i personal tècnic i càrrecs electes que treballin en l'àmbit de la protecció civil. Inscripcions i programa Podeu consultar el programa adjunt i formalitzar la preinscripció fins el dia 2 de maig en aquest enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba368444563 Sessió informativa pels equips tècnics municipals d'Arranjament d'Habitatges 2022-05-09 11:30:30 2022-05-09 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-pels-equips-t%C3%A8cnics-municipals-d-arranjament-d-habitatges-2 1 Diputació diputacio Assistència virtual Ens plau informar-vos que el Programa d'Arranjament d'Habitatges està a punt per començar. Per donar-vos tots els detalls relacionats amb aquesta nova edició del programa, us convidem a una sessió tècnica el proper dia 9 de maig, a les 11.30 h, a la qual us podeu inscriure aquí. En el cas que no us funcioni el link, cal que envieu un correu a benestar.social@diba.cat amb el nom i cognoms, lloc de treball, ens/entitat, municipi i correu-e. Compartirem amb vosaltres el resultat dels processos de licitació de les empreses que executaran els arranjaments i us informarem dels lots territorials que hem configurat; farem recordatori de les fases i terminis de les actuacions (edició 2021 i 2022); i revisarem amb vosaltres les responsabilitats i tasques que heu d'assumir per garantir la bona marxa del programa en el vostre municipi. En aquest sentit, us enviem també aquesta infografia amb informació rellevant. Per a qualsevol consulta podeu adreçar-vos a arranjaments@diba.cat. Uns dies abans de la jornada us farem arribar el link per a connectar-vos a la sessió. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369071385 V Conferencia de Presidencias de Diputaciones Provinciales, Cabildos y Consejos Insulares 2022-05-12 16:00:00 2022-05-13 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/trobada-institucional-de-les-presidentes-i-els-presidents-de-la-diputacions-catalanes-a-la-diputacio-de-girona Centre Cultural La Beneficència, C/ de la Corona, 36 de València Centre Cultural La Beneficència, C/ de la Corona, 36 de València 1 Echániz Sans, Juan; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Marín Martínez, Núria; Jornada; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès echaniz_sans_juan; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; marin_martinez_nuria; jornada; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres 16:30h <p>Núria Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Juan Echániz, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Presidents i presidentes de les Diputacions, Cabildos i Consells Insulars</p> <p>FEMP</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba368913439 Reunió amb Ajuntament de Barcelona 2022-02-23 12:00:00 2022-02-23 12:00:00 Tractar el tema del Centro Iberoamericano de Desarrollo Estratégico Urbano (CIDEU)​​​​​​​ https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-ajuntament-de-barcelona-1 Plataforma Webex Plataforma Webex 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Barcelonès; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Més de 75.000; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Reunió; Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; barcelones; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; mes_de_75000; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; reunio; barcelona <p>Sra. Laura Pérez, tinenta d'alcaldia de Drets Socials, Justícia Global, feminismes i LGTBI del Ajuntament de Barcelona i secretària general de CIDEU</p> <p>Sra. Eva Menor, diputada presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona​​​​​​​</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba368869261 Reunió amb l'Ajuntament de Cabrera de Mar 2022-05-05 12:00:00 2022-05-05 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-cabrera-de-mar-1 Videoconferència Teams Videoconferència Teams 1 Maresme; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Cabrera de Mar maresme; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; reunio; pons_i_vendrell_pere; cabrera_de_mar <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Jordi Mir, alcalde de Cabrera de Mar</p> <p>David Meroño, regidor de Medi Ambient</p> <p>Ramon Vila, cap de Territori</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba368564578 Segundo Congreso de Transformación Social 'Pymes y Sociedad: Claves de la transformación con futuro' 2022-03-02 09:00:00 2022-03-02 14:00:00 Presentació del 1er estudi per conèixer i reconèixer la contribució de les PYMES al desenvolupament sostenible d'Espanya https://www.diba.cat/web/agenda/-/segundo-congreso-de-transformaci%C3%B3n-social-y-competitividad Caixa Forum - Paseo del Prado, 36 - Madrid Caixa Forum - Paseo del Prado, 36 - Madrid 1 Villamayor Caamaño, Javier; Economia i treball; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Jornada villamayor_caamano_javier; economia_i_treball; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; jornada <p>Sra. Eva Menor, diputada presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç​​​​​​​</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369852301 Jornada 'Governança i Participació ciutadana en l'era digital' 2022-05-27 10:00:00 2022-05-27 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-governan%C3%A7a-i-participaci%C3%B3-ciutadana-en-l-era-digital- Pati Manning Pati Manning 1 Espinosa de Castro, Marina; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Parlon Gil, Núria; Jornada; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona espinosa_de_castro_marina; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; parlon_gil_nuria; jornada; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p> </p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>10.00 h</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>Benvinguda i presentació de la Jornada</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Núria Parlon, vicepresidenta 4a i diputada de Polítiques de Participació, Agenda 2030 i ODS de la Diputació de Barcelona</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sr. Ricard Gomà, director de l' Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB-UAB).</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>10.10 h </strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>Xerrada Governança i participació en l’era digital </strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Raquel Jorge, analista de política digital. Investigadora del Real Instituto Elcano</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>10.50 h </strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>Presentació de l’estudi 'La participació ciutadana a través de les plataformes digitals a la província de Barcelona'</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Maria Garcia Brugada, cap del Servei d’Agenda 2030 i Participació de la Diputació de Barcelona</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sr. Marc Martí i Costa, cap de l'Àrea de Governança i Polítiques Públiques de l’IERMB</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>12.00 h</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>La participació ciutadana digital en els municipis</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Modera: Sra. Carola Castellà, cap de Secció de Participació Ciutadana del Servei d'Agenda 2030 i Participació de la Diputació de Barcelona</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>Taula 1: Municipis petits i participació digital: una relació complexa?</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 80px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Núria Rodríguez, tècnica de Participació Ciutadana de l'Ajuntament d’Alella</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 80px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Esther Rufas, tècnica de Participació Ciutadana i gent gran de l'Ajuntament de Begues</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 80px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Beatriu Quintana, tècnica de Participació Ciutadana de l' Ajuntament de Montornès del Vallès</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>Taula 2: Municipis grans i participació digital: bufar i fer ampolles?</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 80px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Ruth Gonzalez, tècnica de Participació Ciutadana de l'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 80px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Berta Cendrós, tècnica de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 80px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Marina Casals, sots directora de Participació Ciutadana i Acció als Barris de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès</em></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>13.30 h</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><strong style='font-weight: bolder; box-sizing: border-box;'>Cloenda de la jornada</strong></p> <p style='text-align: left; color: rgb(51, 51, 51); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-weight: 400; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; margin-left: 40px; word-spacing: 0px; white-space: normal; box-sizing: border-box; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;'><em style='box-sizing: border-box;'>Sra. Marina Espinosa, coordinadora d’Estratègia Corporativa i Concertació Local de la Diputació de Barcelona. </em>​​​​​​​</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369565829 Webinar sobre Ciutats de Pau i Desarmament Nuclear 2022-05-25 10:00:00 2022-05-25 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/webinar-sobre-ciutats-de-pau-i-desarmament-nuclear Virtual Virtual 1 El Capítol Europeu d’Alcaldes i Alcaldesses per la Pau organitza un seminari virtual sobre Ciutats de Pau i Desarmament Nuclear el pròxim 25 de maig a les 10 h sobre obert a representants d’entitats locals. Durant la sessió, també prendran la paraula diversos governs locals europeus. Aquest serà el principal punt de trobada de la xarxa en preparació de la 1a Reunió d'Estats Part (MSP1) del Tractat sobre la Prohibició de les Armes Nuclears (TPAN) que tindrà lloc a Viena del 21 al 23 de juny. Tindrà interpretació disponible al castellà, l’anglès i el francès. Els participants tindran l’oportunitat d’escoltar les perspectives sobre la reunió d’Estats Part dels principals representants de l’organització de la conferència i de socis internacionals clau, com ara ICAN (The International Campaign to Abolish Nuclear Weapons) o Ciutats i Governs Locals Units (CGLU). Diversos governs locals europeus també prendran la paraula per reivindicar el paper dels municipis a l’hora de promoure el Tractat de Prohibició de les Armes Nuclears i el desarmament. L'adopció del Tractat sobre la Prohibició de les Armes Nuclears el 2017 va impulsar l'agenda de desarmament nuclear i reforçar la cooperació internacional en l’àmbit. Cada any més països se sumen al TPAN i l'impacte de la seva ratificació ja es pot sentir en àmbits clau com el finançament i les inversions, les actituds públiques envers la prohibició nuclear i les negociacions de no proliferació. Més informació: [+] Enllaç de registre a la reunió [+] https://wp.granollers.cat/alcaldesperlapau/2022/05/05/dies-clau-en-lagenda-dalcaldes-i-alcaldesses-per-la-pau-webinar-sobre-desarmament-nuclear-i-reunio-msp1-de-viena/ nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba368903971 Taula de Reindustrialització de Robert Bosch 2022-02-17 09:00:00 2022-02-17 10:00:00 Seguiment i posada al dia de les actuacions efectuades https://www.diba.cat/web/agenda/-/taula-de-reindustrialitzaci%C3%B3-de-robert-bosch Plataforma ZOOM Plataforma ZOOM 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Sra. Cristina de la Cruz, consellera d'Empresa i Ocupació del Consell Comarcal de l'Alt Penedès</p> <p>Sr. Èric Gómez, cap del Servei de Desenvolupament i Ocupació del Consell Comarcal de l'Alt Penedès</p> <p>Sr. Jordi Carbonell, subdirector general d'Inversió Industrial de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Sr. Àlex Llovet, responsable 'Area de Serveis a l'Empresa del SOC de la Generalitat de Catalunya​​​​​​​</p> <p>Sr. Carlos Teruel, UGT</p> <p>Sra. Imma Telló, UGT</p> <p>Sr. Pedro Giménez, CCOO</p> <p>Sr. Oriol Solé, CCOO</p> <p>Sr. Santiago Sans, representant de l'empresa GCR</p> <p>Sr. Juan José Berbel, soci Consultoria Metyis</p> <p>Sr. Javier Nieto, soci Consultoria Metyis</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba368871532 Reunió - Ajuntament de Badalona 2022-05-05 16:00:00 2022-05-05 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-ajuntament-de-badalona Reunió Virtual Reunió Virtual 1 Roca i Ventura, Jordi; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Cultura; Lomas Pascual, Nuria; Cano Vers, Marta; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona roca_i_ventura_jordi; area_de_cultura; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; cultura; lomas_pascual_nuria; cano_vers_marta; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>- Sra. Anna Lara Carmona, Regidora delegada de l’Àrea de Cultura i Mobilitat</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='color:black'>- Sr. Dani Villalain, assessor de cultura</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>- Sra. Núria Lomas Pascual, gerent de Serveis de Cultura</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>- Sra. Marta Cano Vers, gerent de Serveis de Biblioteques</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>- Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370388433 Acte d'inauguració de l'exposició Rehabilitem a la seu de la nova Oficina de Rehabilitació de Terrassa 2022-06-14 11:00:00 2022-06-14 13:00:00 Rehabilitem és una exposició interactiva promoguda per la Diputació de Barcelona i el Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona (CAATEEB) que vol acostar la cultura de la rehabilitació a la ciutadania. https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-d-inauguraci%C3%B3-de-l-exposici%C3%B3-rehabilitem-a-la-seu-de-la-nova-oficina-de-rehabilitaci%C3%B3-de-terrassa Oficina de Rehabilitació de Terrassa (Plaça de Ca n'Anglada, 8-12. 08222 - Terrassa) Oficina de Rehabilitació de Terrassa (Plaça de Ca n'Anglada, 8-12. 08222 - Terrassa) 1 Inauguració Després d'inaugurar-se l'exposició el març passat i romandre fins a finals de maig a la seu de Barcelona del CAATEEB, comença ara la itinerància de l'exposició i s'instal·larà a diferents municipis de la demarcació de Barcelona començant per les noves instal·lacions de l'Oficina de Rehabilitació de Terrassa (Plaça de Ca n'Anglada, 8-12. Terrassa). Amb aquest motiu us convidem a l'acte d'inauguració de la mateixa que tindrà lloc el proper dia 14 de juny. Com a complement a aquesta exposició hem programat pel mateix dia 14 de juny una taula rodona prèvia sobre els fons euopeus Next Generation EU destinats a la rehabilitació energètica d'edificis i habitatges en la que hi participaran per a explicar aquesta convocatòria pública de subvencions i resoldre dubtes sobre la seva tramitació: L'Agència de l'Habitatge de Catalunya (AHC). Els col·legis professionals que col·laboren amb l'AHC en aquesta convocatòria: Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona, Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona - Lleida. En representació de les administracions locals: la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Terrassa. Inscripcions i programa Per raons d'aforament es prega confirmació d'assistència per correu electrònic a: o.habitatge@diba.cat nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370259368 La diagnosi del pla local de Joventut 2022-11-08 10:00:00 2022-11-08 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-diagnosi-del-pla-local-de-joventut-10 Zoom Zoom 1 Objectius Acompanyar als ens locals per que puguin fer la seva diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió de l’estructura i contingut de les sessions i del curs en general Motivació de les persones participants a participar activament del curs i seguir el calendari establert Explicació de les principals fases per desenvolupar la diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió dels exercicis a desenvolupar per fer el seguiment del curs Donar tips, recomanacions i exemples per la planificació i execució del treball de camp Compartir experiències en el desenvolupament de cadascuna de les fases Continguts Presentació del curs. Explicació què és un PLJ, per a què serveix, principals etapes per la realització de la diagnosi. Correspondència de les principals etapes amb les sessions i els exercicis. Què treballarem en cada sessió i com ho treballarem Explicació reunió político-tècnica i dels exercicis que hauran d’entregar Explicació de la focalització de temes Principals indicadors i interpretació de les dades sociodemogràfiques Explicacions de les principals metodologies a emprar per la diagnosi Explicacions per l’anàlisi de les informacions recollides Explicació per la redacció de la diagnosi Revisions d’exercicis nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370259234 La diagnosi del pla local de Joventut 2022-10-18 10:00:00 2022-10-18 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-diagnosi-del-pla-local-de-joventut-8 Zoom Zoom 1 Objectius Acompanyar als ens locals per que puguin fer la seva diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió de l’estructura i contingut de les sessions i del curs en general Motivació de les persones participants a participar activament del curs i seguir el calendari establert Explicació de les principals fases per desenvolupar la diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió dels exercicis a desenvolupar per fer el seguiment del curs Donar tips, recomanacions i exemples per la planificació i execució del treball de camp Compartir experiències en el desenvolupament de cadascuna de les fases Continguts Presentació del curs. Explicació què és un PLJ, per a què serveix, principals etapes per la realització de la diagnosi. Correspondència de les principals etapes amb les sessions i els exercicis. Què treballarem en cada sessió i com ho treballarem Explicació reunió político-tècnica i dels exercicis que hauran d’entregar Explicació de la focalització de temes Principals indicadors i interpretació de les dades sociodemogràfiques Explicacions de les principals metodologies a emprar per la diagnosi Explicacions per l’anàlisi de les informacions recollides Explicació per la redacció de la diagnosi Revisions d’exercicis nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370259061 La diagnosi del pla local de Joventut 2022-10-11 10:00:00 2022-10-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-diagnosi-del-pla-local-de-joventut-7 Zoom Zoom 1 Objectius Acompanyar als ens locals per que puguin fer la seva diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió de l’estructura i contingut de les sessions i del curs en general Motivació de les persones participants a participar activament del curs i seguir el calendari establert Explicació de les principals fases per desenvolupar la diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió dels exercicis a desenvolupar per fer el seguiment del curs Donar tips, recomanacions i exemples per la planificació i execució del treball de camp Compartir experiències en el desenvolupament de cadascuna de les fases Continguts Presentació del curs. Explicació què és un PLJ, per a què serveix, principals etapes per la realització de la diagnosi. Correspondència de les principals etapes amb les sessions i els exercicis. Què treballarem en cada sessió i com ho treballarem Explicació reunió político-tècnica i dels exercicis que hauran d’entregar Explicació de la focalització de temes Principals indicadors i interpretació de les dades sociodemogràfiques Explicacions de les principals metodologies a emprar per la diagnosi Explicacions per l’anàlisi de les informacions recollides Explicació per la redacció de la diagnosi Revisions d’exercicis nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370013324 Diàlegs per a la reconstrucció social 2022-06-01 19:00:00 2022-06-01 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/di%C3%A0legs-per-a-la-reconstrucci%C3%B3-social Hospitalet de Llobregat - Escola Joaquim Ruyra (c/ Garrofers) Hospitalet de Llobregat - Escola Joaquim Ruyra (c/ Garrofers) 1 Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Naharro Rodríguez, Jesús; Altres esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; naharro_rodriguez_jesus; altres <p>Jesús Naharro, diputat delegat de Salut Pública i Consum</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369857339 Seminari: 'Valores transatlánticos en la encrucijada' 2022-04-20 09:00:00 2022-04-20 11:00:00 Assistència a un seminari organitzat per Aspen Institute España https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-valores-transatl%C3%A1nticos-en-la-encrucijada- Pérez-Llorca Paseo de la Castellana, 50 Madrid Pérez-Llorca Paseo de la Castellana, 50 Madrid 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Altres; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; altres; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Sra. Julissa Reynoso, embajadora de EEUU en España</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba362587112 Propietat intel·lectual en la gestió cultural 2022-03-15 00:00:00 2022-03-16 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/propietat-intel%C2%B7lectual-en-la-gesti%C3%B3-cultural-1 934 022 565 oerc.formacio@diba.cat Edició virtual. Plataforma ZOOM Edició virtual. Plataforma ZOOM 1 La propietat intel·lectual constitueix una d’aquelles qüestions espinoses en l’àmbit de la gestió cultural. Una qüestió de què cal tenir coneixements per evitar problemes de tipus legal i reclamacions per part de ciutadans i artistes implicats. El curs vol ser un repàs a la legislació en matèria de propietat intel·lectual, remarcant aquells àmbits i situacions en què aquesta qüestió pot afectar els tècnics culturals (música, arts visuals, teatre, cinema, reproduccions, difusió, política comunicativa, etc.). Les sessions abordaran també els tipus de contracte que cal establir amb creadors i artistes, així com tots aquells aspectes de difusió en què poden donar-se conflictes derivats de la gestió i aplicació de la propietat intel·lectual. Programa 15 de març 10:00 - 11:00 h: Introducció general a la propietat intel·lectual. Legislació principal que afecta l’àmbit de la cultura. 11:00 - 12:00 h: Com afecta la propietat intel·lectual en la tasca diària de la gestió cultural? 16 de març 10:00 - 11:30 h: La propietat intel·lectual i la gestió cultural. La seva importància en l’àmbit de les arts escèniques, visuals, de la comunicació i del patrimoni 11:30 - 12:00 h: Conclusions del curs. Torn final de preguntes Docent Cristina Calvet Advocada especialitzada àmpliament en el sector cultural/artístic. Va ser responsable del Departament jurídic de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, AADPC. Ha treballat al Fòrum Universal de les Cultures BARCELONA 2004, SA com advocada responsable de les contractacions artístiques produïdes dins i fora del Recinte del Fòrum. El seu primer contacte com a professional amb el sector artístic va ser amb l'Associació professional de representants, promotors i mànagers de Catalunya (ARC) en l'àmbit de la música, promoció de concerts, i representació artística. Membre del Comitè científic i professora en el Màster en Dret de la Propietat Intel·lectual i industrial de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona; també professora en el Màster en Dret de la Societat de la Informació del mateix l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. Docent també en: la Universitat Abat Oliva de Barcelona (Màster en Postproducció Audiovisual i en el Grau en Publicitat); Universitat Internacional de Catalunya (Responsable del Mòdul jurídic Màster en Gestió Cultural); Taller de Músics de Barcelona (curs de gestió musical); Universitat de Blanquerna (Màster universitari en ficció en cine i televisió. Producció, guió i realització), Escola de Cinema Bande a Part; Centre de Formació IL3 adscrit a la Universitat de Barcelona (Postgrau en Gestió Espectacles), Escola guionistes SHOWRUNNERS BCN, Màster en Producció i Distribució Cinematogràfica adscrit a la Universitat de Vic, entre d'altres. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369459345 Presentació de resultats de l’enquesta d’hàbits relacionats amb la salut a l’alumnat de 4t d’ESO de Premià de Dalt 2022-05-19 12:00:00 2022-05-19 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-resultats-de-l-enquesta-d-h%C3%A0bits-relacionats-amb-la-salut-a-l-alumnat-de-4t-d-eso-de-premi%C3%A0-de-dalt Ajuntament de Premià de Dalt - Pl. de la Fàbrica, 1 Ajuntament de Premià de Dalt - Pl. de la Fàbrica, 1 1 Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Obrador Solé, Guida; Naharro Rodríguez, Jesús; Inauguració i/o cloenda; Entrevista; Presentació esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; obrador_sole_guida; naharro_rodriguez_jesus; inauguracio_io_cloenda; entrevista; presentacio <p>- Jesús Naharro, diputat delegat de Salut Pública i Consum</p> <p>- Josep Triadó, alcalde de Premià de Dalt</p> <p>- Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370406645 Presentació de l’Agenda del Temps Local i Regional amb noves polítiques per a la conciliació 2022-06-09 14:00:00 2022-06-09 16:00:00 Des de la Xarxa d’Usos del Temps de Governs Locals i Regionals (Local and regional governments time network), una xarxa d’àmbit internacional constituïda l’octubre de 2021 per impulsar noves polítiques d’usos del temps i promoure espais d’intercanvi, s’impulsa l’Agenda del Temps Local i Regional. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-l-agenda-del-temps-local-i-regional-amb-noves-pol%C3%ADtiques-per-a-la-conciliaci%C3%B3 Format virtual Format virtual 1 Aquesta Agenda és una recopilació pionera de polítiques del temps implementades en l'era post-COVID-19 per les autoritats locals, metropolitanes i regionals de diferents territoris del món. D’aquesta manera pretén convertir-se en una guia per a aquelles institucions interessades en les polítiques del temps com a eina per transformar la societat del segle XXI fent-la més saludable, igualitària, eficient i sostenible per a tothom. La primera publicació d’aquesta Agenda aborda la “Conciliació: treball, cura, descans i temps personal”, amb la voluntat de trobar un millor equilibri vital en un context de desigualtats socials i de gènere en els usos del temps. La publicació es presentarà en un acte en format virtual. Es pot consultar el programa i fer les inscripcions a l’enllaç següent: TIME USE WEEK 2022 (beplanet.tv) L’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona participa a la Xarxa d’Usos del Temps de Governs Locals i Regionals i ha contribuït en l’elaboració de la publicació de l’Agenda aportant les experiències dels “Tallers de corresponsabilitat i suport a les cures”, com a espais de sensibilització entorn els usos del temps entre la ciutadania i de suport a l’organització de la conciliació en entitats, en el marc del projecte transformador “Cap a un nou sistema públic de cures en la comunitat”, i el “Servei de Respir”, que ofereix un temps de descans personal a cuidadores de persones en situació de dependència, les quals, la majoria dones, dediquen un elevat nombre d’hores diàries a la cura. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370258858 La diagnosi del pla local de Joventut 2022-10-06 10:00:00 2022-10-06 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-diagnosi-del-pla-local-de-joventut-6 Zoom Zoom 1 Objectius Acompanyar als ens locals per que puguin fer la seva diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió de l’estructura i contingut de les sessions i del curs en general Motivació de les persones participants a participar activament del curs i seguir el calendari establert Explicació de les principals fases per desenvolupar la diagnosi del Pla Local de Joventut Comprensió dels exercicis a desenvolupar per fer el seguiment del curs Donar tips, recomanacions i exemples per la planificació i execució del treball de camp Compartir experiències en el desenvolupament de cadascuna de les fases Continguts Presentació del curs. Explicació què és un PLJ, per a què serveix, principals etapes per la realització de la diagnosi. Correspondència de les principals etapes amb les sessions i els exercicis. Què treballarem en cada sessió i com ho treballarem Explicació reunió político-tècnica i dels exercicis que hauran d’entregar Explicació de la focalització de temes Principals indicadors i interpretació de les dades sociodemogràfiques Explicacions de les principals metodologies a emprar per la diagnosi Explicacions per l’anàlisi de les informacions recollides Explicació per la redacció de la diagnosi Revisions d’exercicis nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370245961 El disseny del pla local de Joventut 2022-11-25 10:00:00 2022-11-25 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/el-disseny-del-pla-local-de-joventut-10 Zoom Zoom 1 Objectius Contribuir a l’apoderament del personal tècnic de joventut dels ens locals, mitjançant la capacitació en matèria de planificació estratègica i el lideratge efectiu de tot el procés. Garantir els paràmetres de qualitat i rigor metodològic dels Plans locals de joventut, elaborats pels mateixos professionals, en sintonia a les indicacions de la Direcció General de Joventut. Continguts Conceptuals. El PLJ com a eina estratègica per al disseny de les polítiques de joventut (PPJJ). Procedimentals: 1. El punt de partida de la Diagnosi: Anàlisi de les conclusions i identificació de les necessitats Validació de les orientacions Establiment de prioritats 2. La planificació estratègica: Objectius i línies estratègiques Programes, projectes i actuacions Metodologia participativa Recursos, pressupost Comunicació, temporització Avaluació Actitudinals. La importància del treball transversal i la participació juvenil en el disseny i l’execució de les PPJJ. La planificació estratègica com a requisit previ a la intervenció en PPJJ. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370245859 El disseny del pla local de Joventut 2022-10-21 10:00:00 2022-10-21 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/el-disseny-del-pla-local-de-joventut-4 Zoom Zoom 1 Objectius Contribuir a l’apoderament del personal tècnic de joventut dels ens locals, mitjançant la capacitació en matèria de planificació estratègica i el lideratge efectiu de tot el procés. Garantir els paràmetres de qualitat i rigor metodològic dels Plans locals de joventut, elaborats pels mateixos professionals, en sintonia a les indicacions de la Direcció General de Joventut. Continguts Conceptuals. El PLJ com a eina estratègica per al disseny de les polítiques de joventut (PPJJ). Procedimentals: 1. El punt de partida de la Diagnosi: Anàlisi de les conclusions i identificació de les necessitats Validació de les orientacions Establiment de prioritats 2. La planificació estratègica: Objectius i línies estratègiques Programes, projectes i actuacions Metodologia participativa Recursos, pressupost Comunicació, temporització Avaluació Actitudinals. La importància del treball transversal i la participació juvenil en el disseny i l’execució de les PPJJ. La planificació estratègica com a requisit previ a la intervenció en PPJJ. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 39,24 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar tots els actes culturals de Badalona?

Amb la API Rest pots cercar en un conjunt de dades en concret però també per tipus de contingut (que permet una cerca més àmplia) i/o inclús per municipi.

Exemple: https://do.diba.cat/api/tipus/acte/camp-rel_municipis/08015/