ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba411620308 Reunió amb Aigües de Barcelona 2024-05-10 12:00:00 2024-05-10 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-aigues-de-barcelona 934022160 g.serveissocials@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió; Grup d'interès esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Nerea Plaza Martinez, responsable d'Acció Social</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411222703 Reunió amb l'Ajuntament d'Olvan - agenda Daniel Fernández - reunió 2024-05-27 12:00:00 2024-05-27 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-d-olvan-agenda-daniel-fernandez-reunio Rambla de Catalunya, 126 - 1a planta - 08008 Barcelona Rambla de Catalunya, 126 - 1a planta - 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Espinosa de Castro, Marina; Fernández González, Daniel; Berguedà; Àrea de Presidència; Personal directiu professional; Presidència; Reunió; Olvan espinosa_de_castro_marina; fernandez_gonzalez_daniel; bergueda; area_de_presidencia; personal_directiu_professional; presidencia; reunio; olvan <ul> <li>Sebastià Prat, alcalde</li> <li>Meritxell Tor, secretària Ajuntament</li> <li>Jordi Valls, arquitecte Ajuntament</li> <li>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local</li> <li>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411870471 Reunió coordinadora - TRAGSA- INCASÒL 2024-05-23 12:00:00 2024-05-23 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-coordinadora-tragsa-incasol-1 Videoconferència Teams Videoconferència Teams 41.3955350,2.1575980 1 Tordera Vigas, Montserrat; Barcelonès; Infraestructures i Territori; Reunió; Barcelona tordera_vigas_montserrat; barcelones; infraestructures_i_territori; reunio; barcelona <p>Montse Tordera, coordinadora de l'Àrea d'Infraestructures i Territori</p> <p>Membres de l'Incasòl</p> <p>Membres de Tragsa</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411866160 Reunió Onat Foundation 2024-05-16 11:00:00 2024-05-16 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-consell-comarcal-valles-oriental-duplica-2 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 1 Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Barnusell Ortuño, Alba; Reunió arguelles_busto_estrella; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; barnusell_ortuno_alba; reunio <p>Sra. Alba Barnusell Ortuño, diputada de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Sostenibilitat</p> <p>Sr. Francesc Colome, Onat Foundation</p> <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411713895 VIII Trobada Participa 311: Connectem els pressupostos participatius 2024-05-24 10:00:00 2024-05-24 13:00:00 El pròxim 24 de maig, organitzem una sessió de treball presencial al Pati Manning per revisar i concretar els dissenys i planificacions dels pressupostos participatius des d’un enfocament híbrid. https://www.diba.cat/web/agenda/-/viii-trobada-participa-311-connectem-els-pressupostos-participatius-1 Pati Manning Pati Manning 41.3955350,2.1575980 https://comunitat311.diba.cat/processes/participa311/f/3716/meetings/2698 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba411627765 Reunió amb Barcelona & Partners - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-05-15 11:00:00 2024-05-15 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-barcelona-partners-agenda-anna-alvarez-reunio Travessera de les Corts, 131-159, 2a planta pavelló Mestral - Recinte Maternitat - Barcelona Travessera de les Corts, 131-159, 2a planta pavelló Mestral - Recinte Maternitat - Barcelona 41.3823596,2.1259978 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició presencial (dades bàsiques); Economia i treball; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Molina Melero, Trinidad; Reunió; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; exposicio_presencial_dades_basiques; economia_i_treball; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme; molina_melero_trinidad; reunio; grup_dinteres <ul> <li>Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</li> <li>Trinidad Molina, directora de Serveis de Suport a la Coordinació General</li> <li>Gemma Folguera, cap de la Secció Administrativa de la Direcció de Serveis de Suport a la Coordinació General</li> <li>Montserrat Puig, directora General Barcelona &amp; Partners</li> <li>Carolina Angelini, director of Special Projects and Partnership Development</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411594450 Reunió coordinadora - Ajuntament Montcada i Reixac 2024-05-16 11:00:00 2024-05-16 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-coordinadora-ajuntament-montcada-i-reixac Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª Planta Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª Planta 41.3885100,2.1496600 1 Tordera Vigas, Montserrat; Vallès Occidental; Infraestructures i Territori; Aceña Ramos, Valentín; Reunió; Montcada i Reixac tordera_vigas_montserrat; valles_occidental; infraestructures_i_territori; acena_ramos_valentin; reunio; montcada_i_reixac <p>Montse Tordera, Coordinadora de l'Àrea d'Infraestructura i Territori</p> <p>Valentí Aceñia, Gerent de Serveis d’Infraestructures Viàries i Mobilitat</p> <p>Marta Bunyesch, coordinadora Àrea Territorial Ajuntament de Montcada i Reixac</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411456219 Exposició 'Mater' al Recinte de la Maternitat 2024-05-09 09:00:00 2024-05-31 23:59:59 Mitjançant la multiplicitat de sentits que engloba la paraula māter, l’exposició pretén ampliar l’horitzó de comprensió de com la maternitat, la cura dels fills i la procreació es pot entendre en termes binaris, no-binaris, humans i no humans. https://www.diba.cat/web/agenda/-/exposicio-mater-al-recinte-de-la-maternitat Arxiu General de la Diputació de Barcelona Pavelló Central (Recinte de la Maternitat) (Travessera de les Corts, 131) de Barcelona Arxiu General de la Diputació de Barcelona Pavelló Central (Recinte de la Maternitat) (Travessera de les Corts, 131) de Barcelona 41.3845569,2.1253771 1 La mostra s'inspira en els escrits de Silvia Federici, els quals disseccionen les interseccions entre el capitalisme, el patriarcat i l’explotació del treball de les dones, en particular dins del context històric de la subjugació de les dones i de la caça de bruixes de principis de l’Edat Moderna. La nostra intenció és examinar críticament les dinàmiques polítiques de les religions i els seus mecanismes coercitius i d’influència, alhora que trobem repòs a l’espai inclusiu dels aquelarres, un espai que facilita l’exploració d’interpretacions alternatives de nosaltres mateixos i de l’altre. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba411453180 Dinar Dones en Valor organitzat per 22@NETWORK BARCELONA-Agenda vicepresidenta 5a Raquel Albiol i Gilabert 2024-05-14 13:00:00 2024-05-14 15:00:00 Dinar Dones en Valor (22@NETWORK BARCELONA) https://www.diba.cat/web/agenda/-/dinar-dones-en-valor-organitzat-per-22-network-barcelona-agenda-vicepresidenta-5a-raquel-albiol-i-gilabert Hotel Novotel (Avinguda Diagonal 201) Barcelona Hotel Novotel (Avinguda Diagonal 201) Barcelona 41.4038270,2.1911720 1 Nieto Méndez, Montse; Feminismes i Igualtat; Igualtat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Feminismes i Igualtat; Albiol i Gilabert, Raquel; Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social; Altres; 05 - Igualtat de gènere nieto_mendez_montse; feminismes_i_igualtat; igualtat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; feminismes_i_igualtat; albiol_i_gilabert_raquel; area_digualtat_i_sostenibilitat_social; altres; 05__igualtat_de_genere <p>Raquel Albiol i Gilabert, vicepresidenta 5a i presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Montse Nieto Méndez, coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Gemma Ramírez, Sòcia Directora d'Ackermann Internacional</p> <p>Mar Datsira, Responsable de Recursos Humans de Parlem Telecom</p> <p>Amanda Maireles, Head of People de Factorial</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411422250 Jornada Let’s Clean Up! a les platges de Sitges 2024-05-12 09:00:00 2024-05-12 23:59:59 Prop d'un centenar de voluntaris participen en la neteja de la sorra i del fons marí d’un tram del litoral de Sitges, en el marc de la iniciativa europea Let’s Clean Up!, que promou la participació de la ciutadania per conscienciar sobre la quantitat de deixalles que es llencen de manera incontrolada als espais naturals. https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-let-s-clean-up-platges-de-sitges Platges de Sitges Platges de Sitges 41.2338057,1.8038734 1 Les accions de neteja estan organitzades pel Centre d’Estudis del Mar amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sitges, el Festival Jardins de Terramar i Nootka Kayak & Sup. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba411737735 Inauguració de la 32a edició de la Mostra Internacional de Films de Dones de Barcelona- Agendes diputades Raquel Albiol i Eva Soler 2024-05-21 20:00:00 2024-05-21 22:00:00 Inauguració de la 32a edició de la Mostra Internacional de Films de Dones de Barcelona https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguracio-de-la-32a-edicio-de-la-mostra-internacional-de-films-de-dones-de-barcelona-agendes-diputades-raquel-albiol-i-eva-soler Plaça de Salvador Seguí, 1, Ciutat Vella, 08001 Barcelona Plaça de Salvador Seguí, 1, Ciutat Vella, 08001 Barcelona 41.3782980,2.1712760 1 Nieto Méndez, Montse; Feminismes i Igualtat; Igualtat; Àrea de Feminismes i Igualtat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Feminismes i Igualtat; Albiol i Gilabert, Raquel; Soler i Guallar, Eva; Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social; Inauguració i/o cloenda; 05 - Igualtat de gènere nieto_mendez_montse; feminismes_i_igualtat; igualtat; area_de_feminismes_i_igualtat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; feminismes_i_igualtat; albiol_i_gilabert_raquel; soler_i_guallar_eva; area_digualtat_i_sostenibilitat_social; inauguracio_io_cloenda; 05__igualtat_de_genere <p>Sra. Tània Verge i Mestre, consellera d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Sra. Raquel Albiol i Gilabert, vicepresidenta cinquena i presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Eva Soler i Guallar, diputada adjunta de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Montse Nieto Méndez, coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Elena Lledós Monsó, Gerenta de Serveis de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sr. Edgar Garcia, director de l'ICEC</p> <p>Sr. Francisco Vargas, director de l’Àrea de l’Audiovisual de l’ICEC</p> <p>Sra. Maria Rengel, Directora del Servei de Feminismes i LGTBI de Barcelona</p> <p>Sra. Úrsula Wahl, Cap d’activitats culturals de l’Institut Goethe</p> <p>Sra. Astrid Schneider-Ruiz, agregada de cultura i promoció del consolat Suïs</p> <p> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411243568 Reunió amb Turisme de Barcelona - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-05-06 10:00:00 2024-05-06 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-turisme-de-barcelona-agenda-anna-alvarez-reunio Recinte Maternitat - Pavelló Mestral. Tarvessera de les Corts, 131-159 Recinte Maternitat - Pavelló Mestral. Tarvessera de les Corts, 131-159 41.3823596,2.1260246 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició presencial (dades bàsiques); Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió alvarez_jurado_anna; exposicio_presencial_dades_basiques; turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Soledad Bravo, gerent de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>Mateu Hernandez, director general del Consorci de Turisme de Barcelona</p> <p>Arantxa Calvera, gerent del Consorci de Turisme de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411213010 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat agenda diputat Sergi Vallès - Reunió 2024-05-09 12:00:00 2024-05-09 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-sant-boi-de-llobregat-agenda-diputat-sergi-valles-reunio Rambla Catalunya, 126, 3ª planta Rambla Catalunya, 126, 3ª planta 41.3955350,2.1575980 1 Baix Llobregat; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Infraestructures i Territori; Aceña Ramos, Valentín; Vallès Domingo, Sergi; Reunió; Sant Boi de Llobregat baix_llobregat; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; infraestructures_i_territori; acena_ramos_valentin; valles_domingo_sergi; reunio; sant_boi_de_llobregat <p>Sergi Vallès, president delegat Àrea Infraestructures i Territori</p> <p>José Ángel Carcelén, tinent d'alcalde de l'Àrea de Model de Ciutat i de l'Àrea de Ciutat Segura</p> <p>Carlos Aldana, director de l'Àrea de Ciutat emergent</p> <p>Maria Salinas, directora de l'Àrea de Model de Ciutat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411094994 Presentació Pla de Salut de la Llagosta - agenda Samuel Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública 2024-04-16 19:00:00 2024-04-16 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentacio-pla-de-salut-de-la-llagosta-agenda-samuel-nunez-i-amela-diputat-adjunt-a-l-area-de-comerc-consum-i-salut-publica Saló de Plens de la Casa Consistorial (Plaça d'Antoni Baqué, 1. La Llagosta) Saló de Plens de la Casa Consistorial (Plaça d'Antoni Baqué, 1. La Llagosta) 41.5154986,2.1927783 1 Diputació de Barcelona; Salut pública; #DIBAOBERTA; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Núñez Amela, Samuel; Presentació; La Llagosta; Grup d'interès diputacio_de_barcelona; salut_publica; dibaoberta; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; nunez_amela_samuel; presentacio; la_llagosta; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'>Samuel Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Óscar Sierra, alcalde de la Llagosta</p> <p style='margin-bottom:11px'>Mariano García, regidor de Salut Pública</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411047695 Comissió Executiva Patronat de la Muntanya de Montserrat 2024-05-08 12:00:00 2024-05-08 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissio-executiva-patronat-de-la-muntanya-de-montserrat-1 934049210 sanchezsdl@diba.cat Telematicament Telematicament 41.3955350,2.1575980 1 diputat/diputada; Presidència; Castells i Berzosa, Marc diputatdiputada; presidencia; castells_i_berzosa_marc <p>Marc Castells, vicepresident quart de la Diputació de Barcelona.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410936096 Reunió ajuntament Sant Esteve de Palautordera 2024-05-08 16:00:00 2024-05-08 17:00:00 Escola bressol municipal https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-ajuntament-sant-esteve-de-palautordera Carrer Major 14, Sant Esteve de Palautordera Carrer Major 14, Sant Esteve de Palautordera 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Educació; Colom i Puigbò, Glòria; Galiano i Peralta, Joan; Reunió; Sant Esteve de Palautordera bosch_i_costa_marcellina; educacio; area_deducacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; educacio; colom_i_puigbo_gloria; galiano_i_peralta_joan; reunio; sant_esteve_de_palautordera <p>Joan Galiano</p> <p>Glòria Colom</p> <p>Marcel.lina Bosch</p> <p>Francesca Alaminos</p> <p>Montse Montals</p> <p>Tomeu Aspa, alcalde</p> <p>Arnau Comas, reg. contractació</p> <p>Judit Molins, reg. salut pública</p> <p>Rut Fonoll, reg. cultura</p> <p>Mariona Ortiz, reg. mobilitat</p> <p>Miquel Campins, reg. educació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408933004 Mantenir una ment activa [Puig-Reig] 2024-04-24 17:00:00 2024-04-24 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/mantenir-una-ment-activa-puig-reig- Casal de la Gent Gran Sala d'actes Dr. Llaveries Carrer Joan Maragall, 6, Puig - Reig Casal de la Gent Gran Sala d'actes Dr. Llaveries Carrer Joan Maragall, 6, Puig - Reig 41.9756950,1.8781920 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba410417376 Reunió amb l'entitat LGTB Violeta - Agenda Coordinadora Montse Nieto Méndez - Activitat 2024-04-22 11:00:00 2024-04-22 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-entitat-lgtb-violeta-agenda-coordinadora-montse-nieto-mendez-activitat Reunió de Microsoft Teams Reunió de Microsoft Teams 1 Nieto Méndez, Montse; Àrea de Feminismes i Igualtat; Alta direcció i gerents; Feminismes i Igualtat; Reunió; Grup d'interès nieto_mendez_montse; area_de_feminismes_i_igualtat; alta_direccio_i_gerents; feminismes_i_igualtat; reunio; grup_dinteres <ul> <li>Montse Nieto Méndez, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Elena LLedós Monsó, Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</li> <li>Luis Serrano, President de l’Entitat LGTB Violeta</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411094948 Festa del Turisme, la Gastronomia i el Comerç - AgendaSamuel Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública i Olga Serra Luque, diputada delegada de comerç i consum 2024-04-24 19:00:00 2024-04-24 21:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/festa-del-turisme-la-gastronomia-i-el-comerc-agendasamuel-nunez-i-amela-diputat-adjunt-a-l-area-de-comerc-consum-i-salut-publica-i-olga-serra-luque-diputada-delegada-de-comerc-i-consum La Daurada (Placa Trajo de Garbi S/N, Moll de Ponent, 08800 Vilanova i la Geltrú Catalonia, Spain) La Daurada (Placa Trajo de Garbi S/N, Moll de Ponent, 08800 Vilanova i la Geltrú Catalonia, Spain) 41.2327437,1.7247334 1 Diputació de Barcelona; Comerç i consum; Esdeveniments; #DIBAOBERTA; Comerç, Consum i Salut Pública; Serra i Luque, Olga; Núñez Amela, Samuel; Agenda; Inauguració i/o cloenda; Vilanova i la Geltrú; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès diputacio_de_barcelona; comerc_i_consum; esdeveniments; dibaoberta; comerc_consum_i_salut_publica; serra_i_luque_olga; nunez_amela_samuel; agenda; inauguracio_io_cloenda; vilanova_i_la_geltru; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <ul> <li style='margin-bottom: 11px;'>Samuel Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</li> <li style='margin-bottom: 11px;'>Olga Serra Luque, diputada delegada de comerç i consum</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410934221 Trobada amb l'empresària Silvia Manzana i la senadora Elena Vila - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-04-29 13:00:00 2024-04-29 16:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/trobada-amb-l-empresaria-silvia-manzana-i-la-senadora-elena-vila-agenda-anna-alvarez-reunio Carrer de Sant Domènec, 7, 08172 Sant Cugat del Vallès, Barcelona Carrer de Sant Domènec, 7, 08172 Sant Cugat del Vallès, Barcelona 41.4732447,2.0813990 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició presencial (dades bàsiques); Economia i treball; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; exposicio_presencial_dades_basiques; economia_i_treball; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; grup_dinteres <p>Elena Vila, senadora PSC</p> <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> <p>Silvia Manzana, empresària </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410723119 Polítiques del temps durant la nit 2024-05-08 11:00:00 2024-05-08 12:00:00 Aquest esdeveniment és la presentació pública dels capítols 3 i 4 de l'Agenda Local i Regional del Temps, una recopilació de més de 40 bones pràctiques en polítiques del temps implementades per ens locals, metropolitans i regionals. https://www.diba.cat/web/agenda/-/politiques-del-temps-durant-la-nit En línia En línia https://timeuse.barcelona/ca/democracy-night-time-policies/ 1 La sessió estarà dividida en dos blocs. Durant el primer, s’exploraran les polítiques del temps durant la nit, oferint una anàlisi per navegar la nit urbana des d’una perspectiva holística. Si discutiran les tendències internacionals sobre governabilitat nocturna i el model de les Alcaldies de Nit, debat que ha ressorgit a Catalunya; a més, també s’observarà com promoure oci nocturn segur, inclusiu i respectuós. En seran exemples les polítiques del temps implementades per l'Autoritat del Gran Londres i l'Ajuntament de Trento, a més d’exemples de l’Ajuntament d'Estrasburg. Durant el segon bloc, l’atenció es focalitzarà en la democràcia i la participació ciutadana, destacant-ne polítiques que fomentem la participació pública en els processos de presa de decisió, la democràcia electrònica i els esforços d’enfortiment de la comunitat. Les polítiques del temps implementades per l'Ajuntament de Milà i l'Ajuntament de Barcelona seran analitzades com a exemples. L’Associació Europea per la Democràcia Local (ALDA) proporcionarà un punt de vista addicional que complementaran aquestes iniciatives. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba410718740 Reunió amb Nora&Pierre Agència de Màrqueting - Agenda Soledad Bravo - reunió 2024-04-26 09:00:00 2024-04-26 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-nora-pierre-agencia-de-marqueting-agenda-soledad-bravo-reunio-1 934 022 975 trigueroam@diba.cat Gerència de Serveis de Turisme. Travessera de les Corts 131-159 08028 Barcelona Recinte Maternitat, pavelló Mestral, planta zero. Gerència de Serveis de Turisme. Travessera de les Corts 131-159 08028 Barcelona Recinte Maternitat, pavelló Mestral, planta zero. 41.3819128,2.1257618 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>Per part de Nora &amp; Pierre:</p> <p>- Fátima Vila </p> <p>- Cristian Dávila </p> <p style='margin-bottom:16px'>- Zulma Sierra </p> Tema: Cercle de Turisme nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411092700 Reunió Ajuntament de Calldetenes - agenda Daniel Fernández - reunió 2024-05-15 13:00:00 2024-05-15 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-calldetenes 41.3955350,2.1575980 1 Espinosa de Castro, Marina; Fernández González, Daniel; Osona; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Verdaguer Montanyà, Marc; Reunió; Calldetenes espinosa_de_castro_marina; fernandez_gonzalez_daniel; osona; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; verdaguer_montanya_marc; reunio; calldetenes <ul> <li>Miquel Riera, alcalde</li> <li>Marc Verdaguer, regidor</li> <li>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local</li> <li>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411034823 Cafè amb Brussel·les - agenda director RI Antoni Montseny - activitat 2024-04-23 10:00:00 2024-04-23 11:00:00 Respostes d'Europa per una gestió resilient de l'aigua https://www.diba.cat/web/agenda/-/cafe-amb-brussel-les-agenda-director-ri-antoni-montseny-activitat 934049444 casanovaspl@diba.cat virtual virtual 41.3916896,2.1476957 1 Ajuntaments; Relacions internacionals; Esdeveniments; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Inauguració i/o cloenda; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona ajuntaments; relacions_internacionals; esdeveniments; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; inauguracio_io_cloenda; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> L'Oficina Europa i Estratègia Internacional de la Direcció de Relacions Internacionals ha programat una nova edició del 'Cafè amb Brussel·les', amb l'objectiu d'apropar la realitat europea als ens locals de la província de Barcelona. Aquesta sessió, titulada 'Respostes d'Europa per una gestió resilient de l'aigua' s'organitza en col·laboració amb l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica, i l'Àrea d'Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410936243 Fira de material sostenible per escoles 2024-05-09 16:00:00 2024-05-09 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/fira-de-material-sostenible-per-escoles Centre cívic Sant Feliu de Codines Centre cívic Sant Feliu de Codines 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Educació; Colom i Puigbò, Glòria; Galiano i Peralta, Joan; Altres; Sant Feliu de Codines; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona bosch_i_costa_marcellina; educacio; area_deducacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; educacio; colom_i_puigbo_gloria; galiano_i_peralta_joan; altres; sant_feliu_de_codines; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Joan Galiano, diputat president àrea d'educació</p> <p>Glòria Colom, diputada adjunta d'educació</p> <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410718561 Reunió Unicef 2024-04-24 10:00:00 2024-04-24 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-associacio-contra-el-cancer-duplica-3-1 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió arguelles_busto_estrella; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sra. Marta Solé Pasqual, cap del Servei de Convivència, Diversitat, Infància i Persones Grans </p> <p>Sr. Roger Garcia Rodoreda, Unicef</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410714756 Reunió Associació Contra el Cancer 2024-04-22 11:00:00 2024-04-22 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-ajuntament-esparreguera-duplica-1-2 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió arguelles_busto_estrella; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials </p> <p>Sr. Pau Berbel, Associació Contra el Cancer</p> <p>Sra. Angela Sanchez, Associació Contra el Cancer</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410717622 XVIII Trobada Gastronòmica 2024 CETT - Agenda Soledad Bravo - Activitat 2024-04-22 09:00:00 2024-04-22 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/xviii-trobada-gastronomica-2024-cett-agenda-soledad-bravo-activitat 934 022 975 trigueroam@diba.cat Hotel Alimara. Calle de Berruguete, 126, 08035 Barcelona Hotel Alimara. Calle de Berruguete, 126, 08035 Barcelona 41.4340187,2.1473366 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Jornada; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; jornada; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <ul> <li style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Maria Abellanet, Presidenta del Grup CETT</span></li> <li style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Soledad Bravo, gerent de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</span></li> <li style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Carles Gaig, Padrí de la Trobada Gastronòmica</span></li> <li style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Oriol Castro, Xef i copropietari del Restaurant Disfrutar 3*</span></li> <li style='margin-bottom:11px'>Lluc Guarro, Digital Business &amp; Innovation Director, Roca &amp; Salvatella</li> <li style='margin-bottom:11px'>Adrián Beloki, Director d'estratègia de continguts, Peldaño Media Group (Restauración News)</li> </ul> La Diputació de Barcelona inicia la col·laboració a les Trobades Gastronòmiques del CETT, l’any 2022, col·laborant en aquesta XVIII ena edició per 3er any consecutiu. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410560366 Reunió amb Barcelona - Catalunya Centre Logístic - Agenda Trinidad Molina - Reunió 2024-04-03 12:00:00 2024-04-03 13:00:00 Presentació de les activitats de Barcelona - Catalunya Centre Logístic https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-barcelona-catalunya-centre-logistic-agenda-trinidad-molina-reunio Can Serra - Rambla de Catalunya, 126 - Barcelona Can Serra - Rambla de Catalunya, 126 - Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Molina Melero, Trinidad; Reunió diputacio_de_barcelona; esdeveniments; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; molina_melero_trinidad; reunio <p>Santiago Bassols, director de Barcelona - Catalunya Centre Logístic</p> <p>Trinidad Molina, directora de serveis de Suport a la Coordinació General</p> <p>Gemma Folguera, cap de Secció de Subvencions i Convenis</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410430922 Reunió amb representant fons Next Generation - agenda Soledad Bravo- reunió 2024-04-18 10:30:30 2024-04-18 11:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-representant-fons-next-generation-agenda-soledad-bravo-reunio 934022975 trigueroam@diba.cat Rue de la Loi, 200 (BERL 06/187), 1049 Brussel·les Rue de la Loi, 200 (BERL 06/187), 1049 Brussel·les 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio <ul> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>María Teresa Fàbregas, directora Recovery and Resilience II Next Generation. Task Force de Recuperació i Resiliència. Secretariat General. Comissió Europea.</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Soledad Bravo,<b> </b>gerent de serveis de turisme. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona.</li> <li class='MsoPlainText' style='margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; margin-left: 9px; text-align: justify;'>Elisabet González,<b> </b>responsable de programes europeus. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona.</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411043828 Reunió Àrea Feminismes i Igualtat amb l'Entitat Acció Trans- Agendes diputades Sra. Raquel Albiol i Gilabert i Sra. Eva Soler i Guallar i coordinadora Sra. Montse Nieto Méndez 2024-05-07 10:00:00 2024-05-07 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-area-feminismes-i-igualtat-amb-l-entitat-accio-trans-agendes-diputades-sra-raquel-albiol-i-gilabert-i-sra-eva-soler-i-guallar-i-coordinadora-sra-montse-nieto-mendez Reunió per Teams Reunió per Teams 1 Nieto Méndez, Montse; Feminismes i Igualtat; Igualtat; Àrea de Feminismes i Igualtat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Feminismes i Igualtat; Albiol i Gilabert, Raquel; Soler i Guallar, Eva; Reunió; Grup d'interès; 05 - Igualtat de gènere nieto_mendez_montse; feminismes_i_igualtat; igualtat; area_de_feminismes_i_igualtat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; feminismes_i_igualtat; albiol_i_gilabert_raquel; soler_i_guallar_eva; reunio; grup_dinteres; 05__igualtat_de_genere <p>Sra. Raquel Albiol i Gilabert, presidenta delegada de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Eva Soler i Guallar. diputada adjunta de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Montse Nieto Méndez, coordinadora de l'Àrea de Feminismes i Igualtat</p> <p>Sra. Fina Campàs, presidenta de l’Entitat Acció Trans</p> Reunió Àrea Feminismes i Igualtat amb l'Entitat Acció Trans nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410718857 Reunió del comitè pel projecte “Què funciona en cures de llarga durada?” de Diputació de Barcelona i Ivalua 2024-04-22 15:00:00 2024-04-22 16:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/assistencia-a-la-4a-reunio-del-comite-de-programa-i-congres-de-salut-i-mon-local-duplica-2 Plataforma online Microsoft Teams Plataforma online Microsoft Teams 1 Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió arguelles_busto_estrella; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410711743 Assistència a la jornada Joventut Erasmus Sant Boi de Llobregat 2024-04-17 15:00:00 2024-04-17 18:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-ajuntament-esparreguera-duplica-1-1 Sant Boi Llobregat, Can Massarella, Carrer Mallorca, 30 Sant Boi Llobregat, Can Massarella, Carrer Mallorca, 30 41.3424136,2.0428361 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Jornada arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; jornada <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410714419 Assistència a la comissió de govern del Consorci de la Mina 2024-04-18 12:30:30 2024-04-18 13:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/assistencia-a-la-jornada-joventut-erasmus-sant-boi-de-llobregat-duplica-2 Departament de Drets Social, passeig Taulat 166-170 Sant Adrià de Besós Departament de Drets Social, passeig Taulat 166-170 Sant Adrià de Besós 41.4151158,2.2221280 1 Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Jornada arguelles_busto_estrella; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; jornada <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408633288 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Sant Julià de Vilatorta] 2024-04-26 10:30:30 2024-04-26 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/coneix-el-servei-local-de-teleassistencia-sant-julia-de-vilatorta- Centre de dia, C/ Marquesos de Vilallonga,24, Sant Julià de Vilatorta Centre de dia, C/ Marquesos de Vilallonga,24, Sant Julià de Vilatorta 41.9246320,2.3258400 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba410567594 X Trail Bisaura 2023-10-14 14:00:00 2023-10-14 16:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/x-trail-bisaura Piscines municipals-C/ Mestre Quer, 12, 08580 Sant Quirze de Besora, Barcelona Piscines municipals-C/ Mestre Quer, 12, 08580 Sant Quirze de Besora, Barcelona 42.1025109,2.2163675 1 Sambola Ferré, Teresa; Àrea d’Esports i Activitat Física; Personal directiu professional; Esports i Activitat Física sambola_ferre_teresa; area_desports_i_activitat_fisica; personal_directiu_professional; esports_i_activitat_fisica <p>David Solà, alcalde de Sant Quirze de Besora</p> <p>Teresa Sambola Ferré, Coordinadora Àrea d’Esports i Activitat Física</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba411095307 Reunió amb l'Abadia de Montserrat. Agenda coordinador general Javier Villamayor. Reunió 2024-04-29 15:00:00 2024-04-29 16:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-abadia-de-montserrat-agenda-coordinador-general-javier-villamayor-reunio Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya 126, 1a planta. 08008 Barcelona Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya 126, 1a planta. 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Villamayor Caamaño, Javier; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Presidència; Molina Melero, Trinidad; Reunió villamayor_caamano_javier; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; presidencia; molina_melero_trinidad; reunio <p>Lluís Baulenas, director general de Relacions Institucionals i Estratègia Corporativa de l'Abadia de Montserrat</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Trinidad Molina, directora de la Direcció de Serveis de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba406648240 La fase operativa dels plans estratègics de cultura: implementació, seguiment i avaluació 2024-05-07 09:00:00 2024-05-07 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-fase-operativa-dels-plans-estrategics-de-cultura-implementacio-seguiment-i-avaluacio-1 +34934022565 oerc.formacio@diba.cat c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) c. Montalegre, 7 (08001 - Barcelona) 41.3842358,2.1638979 1 Els plans estratègics, denominats pel CERC com a Pla d’Acció Cultural (PAC), són una eina bàsica per planificar les polítiques culturals a mig i llarg termini, a través d’un procés d’anàlisi, reflexió i debat que aspira a millorar la gestió i la implicació dels agents de l’ecosistema cultural, tot articulant el desplegament les accions culturals de manera consensuada. En els últims 20 anys s’han impulsat molts processos de planificació estratègica cultural als municipis de la província de Barcelona amb el suport del CERC, però un cop elaborats i aprovats, els ens locals sovint es troben amb dificultats per implementar les accions que se’n deriven, vinculades a les línies i objectius estratègics inclosos als plans. Com ho hem de fer per passar a la fase operativa amb garanties que allò que s’ha aprovat al Pla pugui aplicar-se? Quins factors hem de tenir en compte per tal que aquest procés pugui realitzar-se amb la màxima implicació de tots els agents que van participar al Pla Estratègic i amb el lideratge de les institucions? Com podem definir els recursos disponibles i fer un seguiment idoni de l’execució del Pla Estratègic? Quins òrgans seran els encarregats de fer aquest seguiment, quines funcions tindran i per qui estaran formats? Quines eines tenim per poder avaluar la implementació de les accions amb la màxima fidelitat a la realitat? El curs vol donar resposta a aquests interrogants a partir de l’exposició de models d’implementació que ja s’han aplicat en l’àmbit de la planificació estratègica territorial, ja sigui en l’àmbit cultural o en altres sectors. A més, comptarà amb l'exposició de dos casos aplicats en diferents territoris, a partir del qual s'obrirà un espai de debat per poder compartir dubtes i punts de vista entre els alumnes. Recomanem que les persones assistents al curs hagin participat en un procés de planificació estratègica cultural en el seu municipi PROGRAMA 7 de maig 10:00 - 10:25 h: Experiències de desenvolupament i implementació de PAC (Eugènia Argimon) 10:25 - 11’15 h: Principals característiques del procés d’implementació d’un PAC (Guillem Miralles i Xavier Gómez) 11:15 - 11:45 h: Pausa 11:45 - 13:30 h: Casos pràctics: Cabrera de Mar i Consell Comarcal del Moianès (Laura Martínez de l'ajuntament de Cabrera de Mar, Anna Gabriel del Consell comarcal del Moianès; moderació a càrrec de Guillem Miralles) 13:30 - 14:00 h: Punts clau de la sessió i conclusions (Eugènia Argimon i Xavier Gómez) DOCENTS Eugènia Argimon Maza Llicenciada en Història de l’Art (UB) i Postgrau en Polítiques Culturals Europees i Relacions Culturals Internacionals (UPF). Tècnica de cultura del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) vinculada al programa d’assessoraments als municipis amb el suport als ajuntaments de la definició i l’aplicació de polítiques i projectes culturals. En aquest sentit, a banda de fer el seguiment en l’elaboració i redacció de plans i projectes estratègics i documents i informes de caire més operatiu, ha participat, acompanyament i donant suport als ajuntaments, en els processos de desplegament dels plans d’acció cultural. Xavier Gómez Serrano Llicenciat en Sociologia (UAB) i màster en Gestió d’Institucions i Empreses Culturals (IL3-UB). Des de la sociologia s’ha acostat als àmbits de l’educació, de la comunicació i a la gestió cultural, amb experiències en l’àmbit públic, privat i associatiu. Ha estat tècnic a l’Ajuntament de Rubí (2014-2022), amb responsabilitats en diversos projectes de promoció cultural i de projecció de la ciutat, des de la gestió d’equipaments, la coordinació del programa de festes populars i el disseny i producció de cicles d’arts en viu i esdeveniments d’identitat i marca de ciutat. Actualment forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, vinculat al programa d’estudis i recerca, al d’assessoraments en matèria de polítiques i projectes culturals, i al projecte de Cercles de Comparació Intermunicipal (CCI) de Serveis Culturals. Guillem Miralles Puig Llicenciat en Ciències Econòmiques (UPF) i amb postgraus en Sistemes d’informació (IDEC-UPF) i Periodisme digital (UOC). Forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) i realitza projectes en el marc del programa d’Estudis i recerca, amb el desenvolupament d’eines i recursos per a la gestió cultural i la mesura de l’acció cultural, i també del programa d’Assessoraments, on participa donant suport a actuacions de caràcter estratègic als municipis. Ha treballat en diferents projectes de la Diputació de Barcelona, impulsant i coordinant el suport als ens locals en l’àmbit de la planificació estratègica i operativa, i el seguiment i avaluació de les actuacions amb indicadors. És coeditor del portal literari digital Paper de vidre des d’on organitza diferents actes en ateneus i llibreries. Laura Martínez Rubio Diplomada en turisme a la Universitat de Barcelona i especialitzada en turisme sostenible amb un Màster en medi ambient a l’Université Libre de Bruxel.les – Bèlgica, i un Màster en turisme sostenible a l’Université de Versailles- França; ha treballat a Plan Bleu -França, organisme del programa de medi ambient de Nacions Unides, com a tècnica de turisme sostenible, en la estratègia mediterrània de desenvolupament sostenible. També ha col.laborat amb la Diputació de Barcelona en la redacció de diferents itineraris turístics en els parcs naturals. Apassionada de les arts escèniques i amb una gran sensibilitat per al món cultural, des de l’any 2019 treballa a l’Ajuntament de Cabrera de Mar, com a tècnica de turisme i cultura, on ha coordinat des del consistori i amb el suport dels tècnics del CERC, els treballs per a la realització del Pla d’acció cultural de Cabrera de Mar (2020). L’any 2023, juntament amb l’equip del CERC va impulsar els grups de treball per tal de implementar dues de les accions del Pla d'acció cultural, seguint la metodologia proposada pel CERC. Anna Gabriel Llorach Llicenciada en Belles Arts (UB) i Postgrau en Museus i Educació (UB). Tècnica de cultura, comunicació i estratègia al Consell Comarcal del Moianès. Ha coordinat l’elaboració del Pla d’Actuació Comarcal del Moianès 2023-2026. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410857269 Dia d'Europa 2024-05-09 00:00:00 2024-05-09 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/dia-d-europa-3 41.3955350,2.1575980 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba410719941 Reunió Fedaia 2024-04-24 11:00:00 2024-04-24 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-unicef-duplica-2 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Argüelles Busto, Estrella; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió arguelles_busto_estrella; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials</p> <p class='x'>Sra. Sonia Martínez Marfil, directora Fedaia</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410718241 Reunió amb l'Institut de Turisme Responsable, l'Aj. de Barcelona i la Cambra de Comerç - Agenda Soledad Bravo- reunió 2024-04-25 12:00:00 2024-04-25 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-institut-de-turisme-responsable-l-aj-de-barcelona-i-la-cambra-de-comerc-agenda-soledad-bravo-reunio 934 022 975 trigueroam@diba.cat Gerència de Serveis de Turisme. Travessera de les Corts, 131-159 08028 Barcelona. Recinte Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero. Gerència de Serveis de Turisme. Travessera de les Corts, 131-159 08028 Barcelona. Recinte Maternitat, Pavelló Mestral, planta zero. 41.3820578,2.1257189 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Soledad Bravo, gerenta</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Maria José Tesouro, Cap de SACT</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Vanesa Mas, cap de la Unitat de Gestió Territorial</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Cristina Vicentini, tècnica de Turisme</span></li> </ul> <p>Per part de l’Instituto de Turismo Responsable:</p> <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Patricio Azcárate, Secretario general </span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Ángel Diaz</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Francesc Vila</span></li> </ul> <p>Per part de l’Ajuntament de Barcelona:</p> <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Xavier Suñol, director operatiu de Turisme, Esdeveniments i Indústries Creatives</span></li> </ul> <p>Per part de la Cambra de Comerç de Barcelona:</p> <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Xavier Ricart, director de Competitivitat y Relaciones Institucionals</span></li> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Victòria Silberstein</span></li> </ul> Tema: Plataforma Biosphere nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410713821 Acte central del Mes del Comerç Just 2024-05-16 10:00:00 2024-05-16 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-central-del-mes-del-comerc-just C. del Treball, 219, Sant Martí, 08020 Barcelona C. del Treball, 219, Sant Martí, 08020 Barcelona 41.4171926,2.1999465 1 La Biblioteca Gabriel García Márquez de Barcelona serà l’escenari de l’acte central del Mes del Comerç Just 2024, que tindrà lloc el dijous 16 de maig a les 10h. L’esdeveniment, d’entrada oberta i gratuïta, comptarà amb la participació de Laura López, representant i filla dels fundadors de Manduvira, una cooperativa productora de sucre de canya orgànica al Paraguai. López conversarà amb la periodista del Diari ARA Sònia Sánchez sobre els impactes del comerç just a les productores i les seves comunitats. Les inscripcions es poden realitzar a través d’aquest formulari. Aquesta activitat compta amb el suport de la Diputació de Barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba409819145 Reunió Ajuntament Esparreguera 2024-04-09 11:00:00 2024-04-09 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-cite-amic-duplica-1-duplica-3 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. Josep Muñoz Luque, gerent de Serveis Socials </p> <p>Sra. Anna Moral Gironés,cap d’Àrea de Drets Socials i Ciutadania de l'Ajuntament d'Esparreguera</p> <p>Sra. Rebeca Tevar, cap de Servei de Serveis Socials de l'Ajuntament d'Esparreguera</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410605002 69a. Nit de l'esport a Mataró 2024-01-26 19:00:00 2024-01-26 22:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/69a-nit-de-l-esport-a-mataro Teatro Monumental - C. de la Riera, 169, 08302 Mataró, Barcelona Teatro Monumental - C. de la Riera, 169, 08302 Mataró, Barcelona 41.5440206,2.4422310 1 Sambola Ferré, Teresa; Esports; Àrea d’Esports i Activitat Física; Personal directiu professional; Esports i Activitat Física; Jornada; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona sambola_ferre_teresa; esports; area_desports_i_activitat_fisica; personal_directiu_professional; esports_i_activitat_fisica; jornada; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba401630654 WSE Continental Cup Hoquei Patins 2023-10-01 11:00:00 2023-10-01 14:00:00 Final WSE Continental Cup Hoquei Patins https://www.diba.cat/web/agenda/-/wse-continental-cup-hoquei-patins Pavelló, Passatge Victorià Oliveras de la Riva, 08512 Sant Hipòlit de Voltregà, Barcelona Pavelló, Passatge Victorià Oliveras de la Riva, 08512 Sant Hipòlit de Voltregà, Barcelona 1 Sambola Ferré, Teresa; Osona; Àrea d’Esports i Activitat Física; Personal directiu professional; general; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès sambola_ferre_teresa; osona; area_desports_i_activitat_fisica; personal_directiu_professional; general; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>Verònica Ruiz Leiva, Alcaldessa Les Masies de Voltregà</p> <p>Teresa Sambola Ferré, Coordinadora d'Àrea d'Esports i Activitat Física</p> <p>Club Patí Voltregà</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410935999 Trobada a CRRTT Canet de Mar 2024-05-06 13:00:00 2024-05-06 14:00:00 Iniciar el debat per dibuixar el centre de FP integrada de la família del tèxtil en el context de planificació del mapa de centres de FP 2035 https://www.diba.cat/web/agenda/-/trobada-a-crrtt-canet-de-mar CRRTT Canet de mar. Pl. Indústria 1 CRRTT Canet de mar. Pl. Indústria 1 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Educació; Colom i Puigbò, Glòria; Galiano i Peralta, Joan; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona bosch_i_costa_marcellina; educacio; area_deducacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; educacio; colom_i_puigbo_gloria; galiano_i_peralta_joan; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Joan Galiano, diputat president àrea d'educació</p> <p>Glòria Colom, diputada adjunta d'educació</p> <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> <p>Francesca Alaminos, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Aj. de Canet</p> <p>Generalitat de Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408633245 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Gurb] 2024-04-19 10:30:30 2024-04-19 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/coneix-el-servei-local-de-teleassistencia-gurb- Mas Esperança s/n Gurb Mas Esperança s/n Gurb 41.9399350,2.2431120 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba410559155 Reunió Unió Empresarial Anoia - agenda Anna Álvarez - reunió 2024-04-24 10:00:00 2024-04-24 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-unio-empresarial-anoia-agenda-anna-alvarez-reunio Travesera de les Corts, 131 - 159, 2a planta Pavelló Mestral - Recinte Maternitat Travesera de les Corts, 131 - 159, 2a planta Pavelló Mestral - Recinte Maternitat 41.3823516,2.1259584 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició presencial (dades bàsiques); Economia i treball; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió alvarez_jurado_anna; exposicio_presencial_dades_basiques; economia_i_treball; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio <ul> <li>Anna Álvarez, coordinadora ADET</li> <li>Roger Pumares, gerent de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació</li> <li>Kontxi Odriozola, assessora dels Fons Europeus</li> <li>Paula Arias, gerent de la UEA</li> <li>Montse Soteras, assessorament socis</li> </ul> <p> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba410430295 Presentació de la temporada 2024 de les fires modernistes 2024-04-26 17:00:00 2024-04-26 23:59:59 Més d’un centenar de membres de les colles de les fires modernistes de la província, amb vestuari de l'època, s'aplegaran en la festa de presentació de la temporada 2024, que comptarà amb animació teatralitzada i música en directe. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentacio-de-la-temporada-2024-de-les-fires-modernistes Casa Alegre de Sagrera (c/ de la Font Vella 29) de Terrassa Casa Alegre de Sagrera (c/ de la Font Vella 29) de Terrassa 41.5628181,2.0123837 https://www.barcelonaesmoltmes.cat/modernisme 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba411218519 Reunió amb l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès - agenda diputats Samuel Nuñez, Olga Serra i Oriol Fernández, coordinador Àrea 2024-05-09 12:00:00 2024-05-09 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-ajuntament-de-cerdanyola-del-valles-agenda-diputats-samuel-nunez-olga-serra-i-oriol-fernandez-coordinador-area Can Serra, 9a planta Can Serra, 9a planta 41.3955350,2.1575980 1 Fernández i Saltor, Oriol; Comerç i consum; Vallès Occidental; #DIBAOBERTA; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Serra i Luque, Olga; Núñez Amela, Samuel; Reunió; Cerdanyola del Vallès; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona fernandez_i_saltor_oriol; comerc_i_consum; valles_occidental; dibaoberta; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; serra_i_luque_olga; nunez_amela_samuel; reunio; cerdanyola_del_valles; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p style='margin-bottom:11px'>Samuel Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Olga Serra Luque, diputada delegada de comerç i consum</p> <p style='margin-bottom:11px'>Oriol Fernández i Saltor, coordinador Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Cristina Padilla, regidora de Promoció Econòmica, Comerç i Mercats, Empresa i Polígons Industrials, Ocupació i Formació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 39,37 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar la informació dels museus en format RDF?

Actualment la API ofereix el retorn de les dades en format JSON per defecte, però se'n poden especificar d'altres com ara XML, CSV i RDF.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/museus/format/rdf-xml