ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba431422261 Seminari UB 'Administración compartida, bienes comunes y gobernanza conductual' - agenda Josep Ramon Mut 2025-05-07 16:00:00 2025-05-07 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-ub-administraci%C3%B3n-compartida-bienes-comunes-y-gobernanza-conductual-agenda-josep-ramon-mut a.ccsp@diba.cat Universitat de Barcelona, Salón de grados, Facultat de Dret. Avda. Diagonal 684, Barcelona Universitat de Barcelona, Salón de grados, Facultat de Dret. Avda. Diagonal 684, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Comerç i consum; Salut pública; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Mut i Bosque, Josep Ramon; Inauguració i/o cloenda comerc_i_consum; salut_publica; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; mut_i_bosque_josep_ramon; inauguracio_io_cloenda <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba428422464 Inauguració del Saló del Turisme B-TRAVEL - agenda diputada delegada Turisme Ana Herrera Bordallo 2025-03-28 11:00:00 2025-03-28 14:00:00 Inauguració de l'estand de Turisme, presentació de la campanya Sense anar més lluny i inauguració oficial del Saló del turisme B-Travel. https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-del-sal%C3%B3-del-turisme-b-travel-agenda-diputada-delegada-turisme-ana-herrera-bordallo Recinte Montjuïc. Palau 8. Av. Reina Maria Cristina, s/n. Barcelona. Recinte Montjuïc. Palau 8. Av. Reina Maria Cristina, s/n. Barcelona. 41.3741100,2.1505200 1 Alvarez Jurado, Anna; Turisme; Barcelonès; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Herrera Bordallo, Ana; Inauguració i/o cloenda; Altres; Barcelona alvarez_jurado_anna; turisme; barcelones; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; herrera_bordallo_ana; inauguracio_io_cloenda; altres; barcelona <p>Ana Herrera, diputada delegada Turisme</p> <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> <p>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>Assistents a la Fira B-Travel</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba420925554 IX edició Premis Talent Femení - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2024-11-15 19:00:00 2024-11-15 21:00:00 IX edició Premis Talent Femení. https://www.diba.cat/web/agenda/-/ix-edicio-premis-talent-femeni-agenda-coordinadora-adet-anna-alvarez-jurado Hotel Melià. C/ Joan Salvat Papasseit, 38. Sitges. Hotel Melià. C/ Joan Salvat Papasseit, 38. Sitges. 41.2369600,1.8240500 1 Alvarez Jurado, Anna; Garraf; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Lliurament de premis; Sitges alvarez_jurado_anna; garraf; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; lliurament_de_premis; sitges <p>Anna Álvarez Jurador, coordinadora ADET</p> <p>Susana Villagrasa, presidenta de Talent Femení</p> <p>Aurora Carbonell, alcaldessa de Sitges</p> <p>Eva Menor, consellera d’Igualtat i Feminisme. Generalitat de Catalunya</p> <p>Anna Ribera, regidora Àrea de Projecció de Ciutat, Capitalitat i Universitat de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú</p> <p>Ricard Checa, president de l’Observatori dels Drets Humans </p> <p>Anna Herrera, alcaldessa de Sant Pere de Ribes</p> <p>Keneth Martinez, alcalde del Vendrell</p> <p>Mònica Gallardo, presidenta del Consell Comarcal del Garraf</p> <p>David Martínez, regidor de l'Ajuntament de Sitges </p> <p>Rosa Huguet, alcaldessa de Canyelles</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba431004688 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-15 08:00:00 2025-05-15 09:00:00 Presentació Pla de Transformació Digital Àrea d'Educació https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-grup-tragsa-agenda-sara-aguilar-reuni%C3%B3-13 Edifici 25 de l'Escola Industrial - Sala Vidreres - carrer del Comte d'Urgell, 217 - Barcelona Edifici 25 de l'Escola Industrial - Sala Vidreres - carrer del Comte d'Urgell, 217 - Barcelona 41.3895247,2.1482677 1 Diputació de Barcelona; Educació; Innovació i Governs Digitals; Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Educació; Aguilar Ricart, Sara; Garcia Chicano, Lidia; Reunió diputacio_de_barcelona; educacio; innovacio_i_governs_digitals; esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; educacio; aguilar_ricart_sara; garcia_chicano_lidia; reunio <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Francisco Javier Giménez, director de l’àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Lídia García, gerent de Serveis d'Educació</p> <p></p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Ma. Eugenia Saurina, Desenvolupament dels Sistemes de Informació</p> <p>Àssun Juan, cap de Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials</p> <p>Araceli Rebeca Rodríguez, cap de Servei de Planificació Educativa</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba425849092 Mantenir una ment activa [La Palma de Cervelló] 2025-05-15 10:30:30 2025-05-15 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/mantenir-una-ment-activa-la-palma-de-cervell%C3%B3- Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló 41.4129720,1.9682930 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba429440098 Seminari d’Actualització Urbanística 2025 2025-05-15 10:00:00 2025-06-05 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-d-actualitzaci%C3%B3-urban%C3%ADstica-2025 Videoformació Videoformació 1 (Dates: 15, 22 i 29 de maig i 5 de juny) Presentació La Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb ajuntaments i consells comarcals per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania i el desplegament de models territorials sostenibles. Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l'Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana us presentem el Seminari d’Actualització Urbanística, una acció formativa l’objectiu de la qual és acollir aportacions i novetats d’interès en relació a l’acció urbanística local, que contribueixin a aprofundir en el coneixement disciplinar, incentivar la reflexió, el debat i l’intercanvi, i promoure el reciclatge i l’actualització dels tècnics locals que desenvolupen la seva activitat en aquest àmbit. El Seminari consisteix en un conjunt d’intervencions, a càrrec de responsables i professionals del sector públic o privat vinculats a la temàtica objecte de la seva intervenció, desenvolupades al llarg de les quatre sessions en format telemàtic integrades per dues ponències del mateix bloc temàtic. El Seminari conclourà amb una jornada presencial, Jornada d’Actualització Urbanística. Per d’assistir a la jornada serà necessari una inscripció prèvia que us comunicarem quan s’obrin inscripcions. Destinataris Tècnics municipals. Atesa l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb experiència en la temàtica objecte del curs. Programa Sessió 1 (15 maig): Urbanisme i Salut Sessió 2 (22 maig): Urbanisme i Transició energètica Sessió 3 (29 de maig): Urbanisme i Resiliència Sessió 4 (5 juny): Urbanisme i accessibilitat Inscripcions Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic. Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins 28 d’abril mitjançant el següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba431406546 Implantació i simulacres del Document Únic de Protecció Civil (DUPROCIM). Aplicació Protecció Civil Operativa Municipal (PCOM) 2025-05-22 09:00:00 2025-05-29 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/implantaci%C3%B3-i-simulacres-del-document-%C3%BAnic-de-protecci%C3%B3-civil-duprocim-.-aplicaci%C3%B3-protecci%C3%B3-civil-operativa-municipal-pcom- Edifici del Vagó Aula 2C, Recinte de l’Escola Industrial. C/Comte d'Urgell, 187 Barcelona Edifici del Vagó Aula 2C, Recinte de l’Escola Industrial. C/Comte d'Urgell, 187 Barcelona 1 (Dates: 22 i 29 de maig de 2025) Presentació La Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de la Diputació de Barcelona presenta aquesta acció formativa específica sobre l’àmbit de la Protecció Civil. Objectiu Adquirir coneixements per a redactar, conduir i avaluar un simulacre de despatx en un municipi d’acord amb el DUPROCIM. Pràctica de redacció, conducció i avaluació d’un simulacre de despatx d’un municipi contret. Adquirir coneixements per a l’ús d’eines de suport per a la preparació d’un simulacre: PCOM (Protecció Civil Municipal Operativa Municipal) aplicació per a la gestió d’emergències i simulacres i el SITMUN (Sistema d’informació Territorial Municipal) amb la seva capa de protecció civil municipal. Destinataris Personal tècnic en l’àmbit de la protecció civil. Inscripcions El període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba428424072 40a edició Premis CETT Alimara - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-03-27 18:00:00 2025-03-27 21:00:00 Premis CETT Alimara: creats l'any 1984, són organitzats pel CETT en col·laboració amb B-Travel, ONU Turisme i els Departaments de Turisme i Cultura de la Generalitat de Catalunya. Aquests guardons premien els productes, serveis, estratègies i iniciatives que destaquen per la seva innovació en àmbits com la comunicació, la digitalització, la sostenibilitat i la recerca en els sectors turístic, hoteler i gastronòmic. La celebració del 40è aniversari dels Premis Alimara és un acte de gran significat, que té per objectiu reconèixer l'esforç, la trajectòria i la contribució de les persones, institucions i projectes que impulsen un sector més sostenible i regeneratiu. https://www.diba.cat/web/agenda/-/40a-edici%C3%B3-premis-cett-alimara-agenda-coordinadora-adet-anna-%C3%A1lvarez-jurado Carrer de Berruguete, 126. Barcelona. Carrer de Berruguete, 126. Barcelona. 41.4342900,2.1475000 1 Alvarez Jurado, Anna; Barcelonès; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Lliurament de premis; Barcelona; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; barcelones; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; lliurament_de_premis; barcelona; grup_dinteres <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> <p>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>Altres assistents als Premis CETT Alimara </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba422559558 Reunió Brussels House de Barcelona - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2024-12-18 12:00:00 2024-12-18 13:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-brussels-house-de-barcelona-agenda-coordinadora-adet-anna-%C3%A1lvarez-jurado C/ Pujades, 340. Barcelona. C/ Pujades, 340. Barcelona. 41.4075200,2.2083900 1 Alvarez Jurado, Anna; Barcelonès; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Barcelona; Grup d'interès alvarez_jurado_anna; barcelones; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; barcelona; grup_dinteres <p>Anna Álvarez Jurado, coordinadora ADET</p> <p>Kontxi Odriozola Eizaguirre, assessora ADET</p> <p>Carme Coca, Brussels House de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba431186173 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Castellví de la Marca] 2025-05-15 10:30:30 2025-05-15 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consells-pr%C3%A0ctics-que-ens-fan-la-vida-m%C3%A9s-f%C3%A0cil-mobilitat-segura-i-prevenci%C3%B3-de-caigudes-castellv%C3%AD-de-la-marca-1 Sala Polivalent Maset dels Cosins Maset dels Cosins, 10, Castellví de la Marca Sala Polivalent Maset dels Cosins Maset dels Cosins, 10, Castellví de la Marca 41.3334600,1.5931300 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba431427755 Entrevista Ràdio Rubí - agenda Josep Pena Sant 2025-05-14 09:00:00 2025-05-14 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/entrevista-r%C3%A0dio-rub%C3%AD-agenda-josep-pena-sant a.ccsp@diba.cat telefònicament telefònicament 1 Pena Sant, Josep; Comerç i consum; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Agenda pena_sant_josep; comerc_i_consum; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; agenda <p style='margin-bottom:11px'>Josep Pena Sant, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> Entrevista de l'enquesta d’hàbits de consum i compra nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 39,38 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar la informació dels museus en format RDF?

Actualment la API ofereix el retorn de les dades en format JSON per defecte, però se'n poden especificar d'altres com ara XML, CSV i RDF.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/museus/format/rdf-xml