ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba371361866 Acte entrega de Diplomes Biosphere i Presentació projecte E-Bike Land Next Generation 2022-06-10 12:00:00 2022-06-10 12:00:00 Presentació del projecte Vies Blaves https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-projecte-e-bike-land-next-generation Sala de Plens del Consell Comarcal de l'Anoia - Plaça Sant Miquel, 5 - Igualada Sala de Plens del Consell Comarcal de l'Anoia - Plaça Sant Miquel, 5 - Igualada 41.5787488,1.6177016 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Anoia; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Més de 75.000; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Lliurament de premis; Presentació; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; anoia; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; mes_de_75000; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; lliurament_de_premis; presentacio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Sr. Dani Gutiérrez, conseller de Turisme, Relacions Institucionals i Programes Europeus del Consell Comarcal de l'Anoia</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371194525 Sessió informativa sobre desplegament del PVI a Sant Mateu de Bages 2022-06-28 11:00:00 2022-06-28 14:00:00 Sessió informativa sobre el desplegament del PVI al conjunt de la província de Barcelona, amb el diputat d’Espais Naturals i Prevenció d’Incendis Forestals, Valentí Junyent, acompanyat de l’alcalde de Sant Mateu de Bages, Josep Maria Junyent, el cap de l’Oficina de Prevenció d’Incendis Forestals i Desenvolupament Agrari, Jaume Minguell, i de responsables del PVI. https://www.diba.cat/web/agenda/-/sessi%C3%B3-informativa-sobre-desplegament-del-pvi-a-sant-mateu-de-bages Sant Mateu de Bages Sant Mateu de Bages 41.7966848,1.7325816 1 Prèviament, es farà una visita a actuacions de restauració de boscos després de l’incendi forestal de 1994 així com de gestió forestal enfocada a la prevenció, en la qual es podrà veure com seria el bosc si no s’hagués gestionat i com ha anat evolucionant després dels tractaments silvícoles que s’hi han realitzat des de la dècada del 2000 fins a l’actualitat. El PVI es realitza amb la col·laboració de 275 ajuntaments, 124 agrupacions de defensa forestal (ADF), 9 federacions d'ADF del territori i el Secretariat d'ADF de Catalunya, juntament amb altres administracions, amb la finalitat d’evitar incendis forestals i limitar-ne els seus efectes. La campanya d’enguany arriba a la 27a edició i s’allargarà fins a l’1 de setembre, amb un total de 75 dies, entre les 12:30 i les 19:30 hores, que és l’horari de màxim risc d’incendi forestal, i de forma ininterrompuda durant tots els dies de la setmana. El PVI es va iniciar l’any 1996 amb una prova pilot a la comarca de l’Alt Penedès i l’any 2000 es va estendre a gairebé tots els municipis amb superfície forestal de la demarcació de Barcelona. El dispositiu inclou la distribució d’unitats d’informació i vigilància a partir d’aspectes com el nombre d’habitants i les urbanitzacions existents en un determinat territori, així com la facilitat d’accés entre els diferents punts de risc de cada unitat. Així, s’ha fet una distribució de les unitats d’informació de forma ponderada entre la superfície forestal abastada, la densitat de punts de bona visibilitat i de risc a supervisar i la densitat de població de la zona. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba371234507 Acte de presentació de l'Estratègia de Turisme Enogastronòmic de Catalunya 2022-06-20 11:00:00 2022-06-20 13:00:00 Presentació de l'estratègia de turisme enogastronòmic de Catalunya 2022-2027. Es tracta d'un eix cabdal per al desenvolupament del nostre país que ha de permetre millorar l'atractivitat, competitivitat i sostenibilitat de Catalunya. https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-de-presentaci%C3%B3-de-l-estrat%C3%A8gia-de-turisme-enogastron%C3%B2mic-de-catalunya Celler d'Espiells de Juvé i Camps. Ctra. d'Espiells BV2247. Sant Sadurní d'Anoia. Celler d'Espiells de Juvé i Camps. Ctra. d'Espiells BV2247. Sant Sadurní d'Anoia. 41.4434600,1.8120500 1 Alt Penedès; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garrido Tinta, Abigail; Presentació; Sant Sadurní d'Anoia alt_penedes; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; garrido_tinta_abigail; presentacio; sant_sadurni_danoia <p>Abigail Garrido Tinta, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Roger Torrent i Ramió, conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371066906 Visita a l'Institut d'Estudis Catalans (IEC) 2022-06-20 12:00:00 2022-06-20 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-a-subirats Seu de l'IEC, C/ del Carme, 47 de Barcelona Seu de l'IEC, C/ del Carme, 47 de Barcelona 41.3819440,2.1692730 1 Fernández González, Daniel; Cultura; Esdeveniments; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Presidència; Tarragona Piñol, Neus; Marín Martínez, Núria; Reunió; Grup d'interès fernandez_gonzalez_daniel; cultura; esdeveniments; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; presidencia; tarragona_pinol_neus; marin_martinez_nuria; reunio; grup_dinteres 12:00h <p>Núria Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Teresa Cabré, presidenta de l'IEC</p> <p>Fàtima Duarte, IEC</p> <p>Daniel Fernández, director de Serveis de Presidència de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371005578 14a Convenció de Premsa Comarcal i Local 2022-06-18 12:00:00 2022-06-18 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-foment-del-treball-nacion-1 Hotel Comtes de Barcelona, Ps. de Gràcia, 73 de Barcelona Hotel Comtes de Barcelona, Ps. de Gràcia, 73 de Barcelona 41.3936700,2.1623200 1 Àrea de Presidència; diputat/diputada; Presidència; Marín Martínez, Núria; Lliurament de premis; Grup d'interès area_de_presidencia; diputatdiputada; presidencia; marin_martinez_nuria; lliurament_de_premis; grup_dinteres 12:25h <p>Núria, Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Francesc Fàbregas, president de l'ACPC</p> <p>Joaquim Rambla, vicepresident de l'ACPC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370668991 Jornada Por una Economía Circular y Competitiva 2022-06-02 12:00:00 2022-06-02 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-por-una-econom%C3%ADa-circular-y-competitiva 934049444 casanovaspl@diba.cat Espai Maragall, Pg. Joan Maragall 11. GAVÀ Espai Maragall, Pg. Joan Maragall 11. GAVÀ 41.3027075,2.0020049 1 Administració local; Jornades, congressos i seminaris; Baix Llobregat; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Jornada; Gavà; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona administracio_local; jornades_congressos_i_seminaris; baix_llobregat; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; jornada; gava; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370596897 25a Nit de la Solidaritat de Mataró 2022-06-17 19:00:00 2022-06-17 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/25a-nit-de-la-solidaritat-de-matar%C3%B3 Espai Mataró Connecta. Espai Mataró Connecta. 41.5392010,2.4484790 1 La Nit de la Solidaritat celebra el 25è aniversari el 17 de juny, a partir de les 19.30 h, a l’Espai Mataró Connecta. En primer lloc es projectarà el documental “25 anys enfortint llaços de solidaritat” que fa un repàs a la trajectòria de la ciutat en aquest àmbit de cooperació i desenvolupament.El documental, que recull diversos testimonis, ha estat una producció de Clack. A continuació hi haurà el debat/xerrada “Els reptes de la Justícia Global. La cooperació internacional que necessitem” que comptarà amb les següents ponents: -Paulina Ríos (Oaxaca, México), periodista fundadora de Pàgina 3, integrant de l’Aliança de Mitjans de la Xarxa Periodistes de a Peu, i acollida en l’actualitat per la Taula per Mèxic i l’Ajuntament de Barcelona. -Bea Felipe, Investigadora Associada al Centre d´Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT, URV), fundadora de CICrA Justicia Ambiental i membre d’Enginyeria sense Fronteres. -Miquel Carrillo, consultor en cooperació internacional, membre del Consell català de cooperació i del Consell de foment de la pau, i vocal de coherència de polítiques a la junta de govern de la Coordinadora estatal d’ONGD. 20 de juny, persones refugiades Amb motiu del Dia Internacional de les persones refugiades, el 20 de juny, Mataró se suma a la campanya “Siguem Refugi, per un món sense camps” (www.siguemrefugi.com) De suport a la campanya es faran diverses accions: -La il·luminació de la façana de l’Ajuntament, la nit del 19 al 20 de juny, en color blau. - L’exposició “Un món de camps” que es podrà veure al vestíbul de l’Ajuntament del 20 de juny al 4 de juliol. -El 20 de juny, a les 18 h, es farà la lectura del manifest davant de l’Ajuntament a càrrec del Consell Municipal per la Solidaritat i la Ciutadania Global i una “perfomance” a càrrec de La Nave Dance Studio. En la programació també està prevista la projecció del film “Parásitos” el 14 de juny, al Foment Mataroní. Aquesta iniciativa compta amb el suport de la Diputació de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370426174 Coneix el Servei Local de Teleassistència - Sant Llorenç d'Hortons 2022-06-09 12:00:00 2022-06-09 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/coneix-el-servei-local-de-teleassist%C3%A8ncia-sant-lloren%C3%A7-d-hortons Casal d'avis, Carrer de la Diputació, 25 Casal d'avis, Carrer de la Diputació, 25 41.4665970,1.8251090 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba371541314 Escola d'Estiu - Taller: Relief Maps, eina metodològica per la recerca interseccional 2022-06-29 12:00:00 2022-06-29 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/escola-d-estiu-taller-relief-maps-eina-metodol%C3%B2gica-per-la-recerca-interseccional Zoom Zoom 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Jornada llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; jornada <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elena Lledós- Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Maria Rodó-Zárate: Professora lectora Sierra Húnter al Departament de Mètodes d’Investigació i Diagnòstic en Educació de la Facultat d’Educació, UB. </span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371510805 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Hipòlit de Voltregà 2022-06-28 10:00:00 2022-06-28 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-sant-hip%C3%B2lit-de-voltreg%C3%A0 Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta Comte d'Urgell, 187 - Barcelona Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta Comte d'Urgell, 187 - Barcelona 41.3882970,2.1490500 1 Osona; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Sant Hipòlit de Voltregà osona; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; reunio; pons_i_vendrell_pere; sant_hipolit_de_voltrega <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Gerard Sancho, alcalde </p> <p>Irene Suñer, regidora d'Urbanisme</p> <p>Joan Solà, arquitecte municipal</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371471505 Què és un Refugi Climàtic i com ens podem beneficiar? [Castelldefels] 2022-07-08 10:00:00 2022-07-08 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/qu%C3%A8-%C3%A9s-un-refugi-clim%C3%A0tic-i-com-ens-podem-beneficiar-castelldefels- Edifici La República - C/ Arcadi Balaguer 27. Castelldefels Edifici La República - C/ Arcadi Balaguer 27. Castelldefels 41.2800010,1.9762530 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba371441508 Escola d'Estiu- Taula rodona: Nou marc per afrontar les no discriminacions. Aplicacions de la Llei 19/2020 d'igualtat de tracte i no-discriminació 2022-06-27 12:00:00 2022-06-27 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/escola-d-estiu-taula-rodona-nou-marc-per-afrontar-les-no-discriminacions.-aplicacions-de-la-llei-19/2020-d-igualtat-de-tracte-i-no-discriminaci%C3%B3 Zoom Zoom 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Jornada llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; jornada <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> <p style='text-align:justify; margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Marco Aparicio: Doctor en Dret Públic per la UAB i professor agregat Serra Húnter de Dret constitucional a la UdG.</span></span></span></p> <p style='text-align:justify; margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Coordinador del Programa interuniversitari de doctorat en Dret, Economia i Empresa (UdG). Director de la Càtedra</span></span></span></p> <p style='text-align:justify; margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Internacional UNESCO de Desenvolupament Humà Sostenible (UdG). President de l’Observatori DESC i membre de la Junta de l’ICIP.</span></span></span></p> <p style='text-align:justify; margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Montserrat Balaguer: Cap del Servei d'Igualtat i Diversitat Ciutadana de l’Ajuntament de Mataró.</span></span></span></p> <p style='text-align:justify; margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Anahí de Febrer: Coordinadora de la Unitat de Ciutadania i Convivència del Consell Comarcal de l’Anoia.</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371198145 Lliurament de la XVI edició Premis Sport Cultura Barcelona 2022-06-20 13:00:00 2022-06-20 16:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/lliurament-de-la-xvi-edici%C3%B3-premis-sport-cultura-barcelona Av. Diagonal, 189 Av. Diagonal, 189 41.3955350,2.1575980 1 Cultura; Esports; Esdeveniments; Cultura; Educació; Escudé Rodríguez, David; Lliurament de premis; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès cultura; esports; esdeveniments; cultura; educacio; escude_rodriguez_david; lliurament_de_premis; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>David Escudé, diputat delegat d'Esports</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371183779 Concert de ‘Brutal. Laboratori de rap contra el treball infantil a l'Amèrica Llatina' 2022-06-21 19:00:00 2022-06-21 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/concert-de-brutal.-laboratori-de-rap-contra-el-treball-infantil-a-l-am%C3%A8rica-llatina- Centre Cultural Albareda. c/ Albareda, 22-24. El Poble Sec. Barcelona Centre Cultural Albareda. c/ Albareda, 22-24. El Poble Sec. Barcelona 41.3740248,2.1734625 1 Després de 7 setmanes d’intensa preparació en l’àmbit musical i d’improvisació de versos, i de rebre de primera mà informació al voltant del treball infantil a l’Amèrica Llatina, es presenta en concert la quinzena d’alumnes de Brutal, el laboratori de rap impulsat per Casa Amèrica Catalunya per divulgar i conscienciar sobre l’impacte d’aquesta problemàtica. Nora, Jan Carles, Emil, Marian, Juan Luis, Oriol, Yássine, Juliana, Shinobi, Lucio, Arnau, Gabriel, Isabella i Ayman, d'entre 11 i 25 anys d'edat, vinculats al moviment rap de Barcelona i àrea metropolitana, estaran acompanyats pels rapers i formadors Sefo i Sutra i pels quatre músics de la formació estable: Marcos Expósito al baix elèctric, Gloria Laurel a la bateria, Mark Aanderud als teclats i Alba Careta a la trompeta, més alguns convidats. NOTA: Activitat gratuïta amb inscripció prèvia aquí. En aquest concert s'interpretaran els tres temes compostos als diferents tallers de rap i de décima tradicional. També s'hi sumaran altres joves per fer freestyle sobre bases musicals creades per a aquest projecte i inspirades en ritmes propis de l'Amèrica Llatina com el maracatú, el carnavalito, el candombe o la milonga. El final de la sessió estarà obert a la participació de qui vulgui sumar-se a improvisar versos sobre el treball infantil a l'Amèrica Llatina. Brutal es proposa com un espai de trobada i experimentació, on es consciencia sobre la problemàtica del treball infantil a l’Amèrica Llatina en relació amb la pròpia creació artística, poètica i musical, i amb la iniciativa de donar veu a una comunitat de joves. Amb aquest concert, la iniciativa encara la seva recta final que desembocarà en l'enregistrament de 4 videoclips amb un quartet de jazz-rap. Aquestes gravacions es presentaran a Casa Amèrica Catalunya el 12 de juliol. Segons l'informe del 2021 de l'Organització Internacional del Treball (OIT) i d’Unicef, 8,2 milions de nens d'entre 5 i 17 anys d'edat treballen a l'Amèrica Llatina i el Carib. Però organitzacions independents consideren aquestes xifres molt allunyades de la realitat i calculen que a la regió hi treballen uns 28 milions de nens, essent gairebé uns 10 milions els que ho fan només a Mèxic i el Brasil. El mateix informe assenyala que arreu del món 160 milions de nens, un de cada deu, treballen. Gairebé la meitat, uns 79 milions, ho fan en feines perilloses posant en risc la seva vida, salut, seguretat o desenvolupament moral. Aquesta activitat compta amb el suport de la Diputació de Barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370938760 Reunió amb l'IMAS i el Consell Insular de Mallorca 2022-06-09 11:00:00 2022-06-09 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-imas-i-el-consell-insular-de-mallorca c/ Palau Reial número 1, 07001 Palma de Mallorca c/ Palau Reial número 1, 07001 Palma de Mallorca 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió; Viatge llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio; viatge <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elena Lledós- Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</span></span></span></p> <p style='margin-top:16px; margin-bottom:13px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Àngels Candel, directora insular de l’Àrea de suport territorial. IMAS-Consell de Mallorca.</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:13px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Maria Bonnin, cap de Secció de suport tècnic a serveis socials del SPCIST</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:13px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Directius Consell</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370725572 34a commemoració del decés del Molt Hble. Sr. Josep Tarradellas (Delegació Presidenta) 2022-06-10 17:00:00 2022-06-10 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/34a-commemoraci%C3%B3-del-dec%C3%A9s-del-molt-hble.-sr.-josep-tarradellas-delegaci%C3%B3-presidenta- Cervelló - Església parroquial de St. Esteve (c. Major, 23) ​​​​​​​i Rbla. Josep Tarradellas Cervelló - Església parroquial de St. Esteve (c. Major, 23) ​​​​​​​i Rbla. Josep Tarradellas 1 Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Naharro Rodríguez, Jesús; Altres esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; naharro_rodriguez_jesus; altres <ul> <li>Sr. Josep Tarradellas i Macià, fill del president.</li> <li>Sr. Vicenç Villatoro director del Memorial Democràtic representant al govern de la Generalitat de Catalunya.</li> <li>Sra. Eva Martínez Morales, presidenta del Consell Comarcal del Baix Llobregat</li> <li>Sr. Jesus Naharro, diputat de la Diputació de Barcelona</li> <li>Sr. Antoni Morral, delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya a Barcelona</li> <li>Sr. Jose Ignacio Aparicio, alcalde de Cervelló​​​​​​​</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370669495 Reunió de seguiment de la recepció i estada de les persones desplaçades d'Ucraïna i del CREADE 2022-06-09 16:00:00 2022-06-09 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-de-seguiment-de-la-recepci%C3%B3-i-estada-de-les-persones-despla%C3%A7ades-d%C2%B4ucra%C3%AFna-i-del-creade 934049444 casanovaspl@diba.cat Delegació del Govern a Catalunya, c. Mallorca 278 Delegació del Govern a Catalunya, c. Mallorca 278 41.3956851,2.1650944 1 Ajuntaments; Administració local; Barcelonès; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona ajuntaments; administracio_local; barcelones; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370555053 Reunió seguiment NG_ zones rurals 2022-06-08 00:00:00 2022-06-08 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-seguiment-ng_-zones-rurals 934 049 296 gs.comerc@diba.cat Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 Barcelona Pavelló Central. Recinte Maternitat. Trav. de les Corts, 131-159 Barcelona 41.3823996,2.1252336 1 Comerç i consum; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió comerc_i_consum; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; vilamala_bastarras_sergi; reunio D'11.00h a 12.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de comerç</p> <p>Encarna Peran, cap oficina Suport Tècnic al Comerç Local</p> <p>Cristina Izquierdo, tècnica de Comerç</p> <p>Núria Serena</p> <p>Marina Vilaseca</p> <p>Ferran Canudas</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370454243 Seminari tècnic sobre transició energètica al món local 4 2022 Comunitats energètiques III 2022-06-22 10:00:00 2022-06-22 12:00:00 4. Comunitats energètiques III Des de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, continuem el cicle de seminaris de transició energètica al món local del 2022. En aquesta ocasió dedicarem la trobada a actualitzar la situació del concepte de Comunitats energètiques, després de les dues primeres parts realitzades els anys 2021 i 2019, i compartir diverses experiències. https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-tecnic-sobre-transicio-energetica-al-mon-local-2-2022-mobilitat-electrica Sessió en línia via Zoom Sessió en línia via Zoom 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica PROGRAMA INSCRIPCIONS: xarxasost@diba.cat . Les persones ja inscrites al cicle no cal es tornin a inscriure Anteriors sessions del cicle de seminaris La transició energètica justa és la via més evident per abordar l'emergència climàtica i un dels tres pilars dels compromisos del Pacte de les Alcaldies pel Clima i l’Energia. L’acció climàtica local ha de ser el punt de partida del procés, i ha d’implementar, com més aviat millor, l’eficiència i l’estalvi energètics i les fonts renovables, eixos també fonamentals de la recuperació verda i la transició justa. L’organització d'aquesta sessió del cicle per part de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat compta amb el suport de l’Àrea d’Acció Climàtica de la Diputació de Barcelona, i la col·laboració de l’Institut Català d’Energia i Ecoserveis. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370823056 Benestar, salut mental, i cultura 2022-07-05 10:00:00 2022-07-07 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/benestar-salut-mental-i-cultura 934 022 565 oerc.formacio@diba.cat Edició virtual (plataforma ZOOM) Edició virtual (plataforma ZOOM) 1 Aquest curs té com a objectiu principal analitzar i debatre quines polítiques es poden implementar en relació a la salut mental des de la gestió cultural, després de l’èxit de l’edició d’Interacció 21 dedicada en aquesta qüestió, on van obrir-se moltes possibilitats fructíferes que ara volem aprofundir amb aquestes sessions. En aquest sentit, com més va més apareixen iniciatives que posen en valor les arts i la lectura com a potenciadores de la salut mental i benestar dels ciutadans. Hi ha moltes experiències en aquest sentit en els últims anys i per aquest motiu cal que els ajuntaments comencin a tenir en compte, de manera continuada, aquesta vinculació ineludible. El curs abordarà les relacions entre la salut mental i l’activitat cultural, tot incidint en la necessitat de la cultura com a garant d’una bona salut mental i subratllant la importància de la cultura en les persones afectades per problemes de salut mental. Al mateix temps es posarà molt d’èmfasi en la presentació de bones pràctiques, tot destacant les iniciatives municipals situades en la intersecció de la cultura i la salut mental. D’aquesta manera s’abordaran qüestions com el marc legislatiu internacional i nacional, el problema social de la salut mental i en quines iniciatives es poden emprendre des de les regidories de cultura. Un cop més ens trobem de ple en un àmbit en què la transversalitat i la col·laboració entre departaments i agents diferents és un factor de primer ordre. El curs també vol donar eines per facilitar aquesta feina, que va més enllà dels marcs estrictes de la tasca cultural, però que alhora obre un ventall riquíssim de possibilitats. Programa 5 de juliol 10:00 - 10:15 h: Presentació d’Interarts i la seva experiència dins l’àmbit de la cultura i el benestar. Presentació dels participants i del programa 10:15 - 10:45 h: Definicions i marc legislatiu 10:45 - 11:05 h: Reflexió conjunta dels participants sobre la salut mental i el malalt mental en la societat 11:05 - 11:50 h: Presentació d’evidències (estudis) sobre l’acceptació de la salut mental i el paper de la comunitat. Exemples concrets a partir de la cultura i les arts 11:50 - 12:00 h: Preguntes i debat 7 de juliol 10:00 - 10:35 h: Discussió en petits grups. L’impacte de l’art i la cultura en la salut mental de les persones. Presentació de les relacions entre art i cultura, i entre benestar i salut mental, amb exemples concrets 10:35 - 11:00 h: Presentació de bones pràctiques multisectorials i interdisciplinàries gestionades a nivell municipal 11:00 - 11:50 h: Treball en grups, presentació i discussió. Resum dels recursos i enllaços d’interès 11:50 - 12:00 h: Reflexions finals i tancament del curs Docent Claudia Rosignoli. Programme Officer a Interarts, llicenciada en idiomes i relacions públiques per a les empreses i institucions. Té un màster en Planificació i gestió d'activitats culturals per la Universitat de Mòdena (Itàlia) i reuneix més de quinze anys d'experiència treballant en la gestió i execució de projectes en l'àmbit cultural a Europa i la resta del món. A Interarts, des de 2009, és responsable del disseny de projectes de cooperació enfocats en la cultura com a eina per reforçar la participació ciutadana, la cohesió social i la inclusió, tot especialitzant-se en la intersecció entre cultura, salut i benestar i perspectiva de gènere, migració i diàleg intercultural, cooperació internacional i internacionalització d'empreses culturals i creatives, entre altres temàtiques. Duu a terme formacions en els àmbits d'acció de l'organització. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371515292 La sostenibilitat com a element transformador del sector MICE 2022-06-21 09:00:00 2022-06-21 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-sostenibilitat-com-a-element-transformador-del-sector-mice 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Hospital de Sant Pau, carrer de Sant Antoni Maria Claret, 167, 08025 Barcelona Hospital de Sant Pau, carrer de Sant Antoni Maria Claret, 167, 08025 Barcelona 41.4138847,2.1743676 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Jornada; Barcelona turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; jornada; barcelona <p>- S<span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='tab-stops:21.3pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;'>oledad Bravo i Letelier, g</span></span></span></span></span><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='tab-stops:7.1pt'><span style='font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;'><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;'>erenta dels Serveis de Turisme de l’Àrea de Turisme de la Diputació de Barcelona<i></i></span></span></span></span></span></p> <p>- Marian Muro, directora General de Turisme de Barcelona</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic, dels Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Isabel Ruiz, tècnica en Turisme de l'Oficina de Màrqueting de la Diputació de Barcelona</p> <p>Resta d'assistents a l'acte</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371449475 Reunió desplegament fibra òptica Telefònica 2022-06-28 09:00:00 2022-06-28 10:00:00 Reunió desplegament fibra òptica Telefònica https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-desplegament-fibra-%C3%B2ptica-telef%C3%B2nica Recinte de l'Escola Industrial. Ed. del Rellotge, 4a planta-despatx 404 Recinte de l'Escola Industrial. Ed. del Rellotge, 4a planta-despatx 404 41.3955350,2.1575980 1 Tordera Vigas, Montserrat; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Izquierdo Camón, Vicente; Ramírez Pierna, Luis; Verdaguer Montanyà, Marc; Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Pons i Vendrell, Pere; Reunió tordera_vigas_montserrat; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; izquierdo_camon_vicente; ramirez_pierna_luis; verdaguer_montanya_marc; forcadell_esteller_francesc_xavier; pons_i_vendrell_pere; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assistents: </span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><u>Diputació de Barcelona </u></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sr. Pere Pons-President delegat de l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals.</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sr. Marc Verdaguer- President delegat de l'Àrea d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial.</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sra. Montse Tordera- Coordinadora de l’Àrea d’Infraestructures i Espais Naturals.</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sr. Xavier Forcadell-Coordinador de l'Àrea d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial.</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sr. Vicenç Izquierdo- Coordinador en matèria d'Infraestructures.</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sr. Lluís Ramírez-Director de la Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius.</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sr. Jordi Torrents Assessor tècnic de l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals.</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><u>Telefònica</u> </span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sr. Cèsar Sànchez- Gerent Administració Pública Catalunya.</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sra. Eva Ciruela- Cap de Vendes Administració Pública Catalunya.</span></span></p> <p><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Sr. Salvador Gisbert- Cap de desplegament de Xarxa d'operacions àrea mediterrània.</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371228152 Comitè tècnic de seguiment del risc d'incendis forestals del CECAT. 2022-06-14 13:00:00 2022-06-14 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comit%C3%A8-t%C3%A8cnic-de-seguiment-del-risc-d-incendis-forestals. Reunió virtual mitjançant eines informàtiques. Reunió virtual mitjançant eines informàtiques. 41.3888230,2.1490500 1 Padrós Selma, Jordi; Territori i parcs naturals; Àrea d’Infraestructures i Territori; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió padros_selma_jordi; territori_i_parcs_naturals; area_dinfraestructures_i_territori; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio <p>Jordi Padrós, coordinador en matèria d'Espais Naturals.</p> <p>Mercè Salvat, directora general de Protecció Civil.</p> <p>Membres del Comitè tècnic de seguiment del risc d'incendis forestals del CECAT.</p> Reunions realitzades els dies 14, 16, 17, 18 i 19 de juny de 2022, una al matí i altra a la tarda, del Comitè tècnic de seguiment del risc d'incendis forestals del CECAT. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371193304 Seminari virtual «La justificació dels recursos econòmics del Catàleg de serveis d'esports» 2022-03-15 10:00:00 2022-03-15 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-virtual-%C2%ABla-justificaci%C3%B3-dels-recursos-econ%C3%B2mics-del-cat%C3%A0leg-de-serveis-d-esports%C2%BB 41.3955350,2.1575980 1 Esports; Àrea d'Educació; Alta direcció i gerents; Sarraute Sainz, Santi; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona esports; area_deducacio; alta_direccio_i_gerents; sarraute_sainz_santi; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona 10:00 a 11:30 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371181969 Reunió amb la Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya 2022-06-17 11:00:00 2022-06-17 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-plataforma-unit%C3%A0ria-de-la-gent-gran-de-catalunya Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Josep Guinot Mauchan- Coordinador Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Juan Alamillo Cuesta- Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>José González Mora - Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370949377 Inauguració i visita de les obres de millora de la seguretat viària de l'Av. Catalunya de Parets del Vallès 2022-06-16 10:00:00 2022-06-16 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-i-visita-de-les-obres-de-millora-de-la-seguretat-vi%C3%A0ria-de-l-av.-catalunya-de-parets-del-vall%C3%A8s Parc Sot d'en Barriques, Parets del Vallès​​​​​​​ Parc Sot d'en Barriques, Parets del Vallès​​​​​​​ 41.5657800,2.2287300 1 Vallès Oriental; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Inauguració i/o cloenda; Pons i Vendrell, Pere; Parets del Vallès valles_oriental; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; inauguracio_io_cloenda; pons_i_vendrell_pere; parets_del_valles <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Vicenç Izquierdo, coordinador en matèria d'Infraestructures de la Diputació de Barcelona</p> <p>Francesc Juzgado, alcalde de Parets del Vallès</p> <p>Jaume Corominas, coordinador Àrea de Via Pública, Serveis Urbans i Mobilitat de Parets del Vallès</p> <p>Josep Manel Hernández, responsable de Via Pública de Parets del Vallès</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370938313 Presentació del nou director del Parc Natural del Montseny 2022-06-02 11:00:00 2022-06-02 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-del-nou-director-del-parc-natural-del-montseny Masia Mariona. Carretera 5119, Km 2,2 (Montseny) Masia Mariona. Carretera 5119, Km 2,2 (Montseny) 41.7286100,2.4401200 https://www.diba.cat/web/el-diari/-/el-montseny-primer-espai-natural-que-incorporar%C3%A0-la-societat-civil-en-els-seus-%C3%B2rgans-de-gesti%C3%B3?utm_source=home_diba&utm_medium=carrusel&utm_content=el-montseny-primer-espai-natural-que-incorporar%C3%A0-la-societat-civil-en-els-seus-%C3%B2rgans-de-gesti%C3%B3 1 Territori i parcs naturals; Esdeveniments; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Junyent Torras, Valentí; Presentació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona territori_i_parcs_naturals; esdeveniments; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; junyent_torras_valenti; presentacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d’Incendis Forestals, Valentí Junyent.</p> <p>Cap de Servei de Gestió de Parcs Naturals, Joana Barber.<br /> Director del Gabinet de Premsa i Comunicació, Xavi Casinos.<br /> Cap de la secció de Premsa i Xarxes Socials, Anna San Ambrosio.<br /> Redactor, Ramon Viladomat.<br /> Nou director Parc Natural del Montseny, Xavier Navalón.<br /> Periodistes.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369456694 La programació cultural en els micromunicipis i municipis petits 2022-06-14 10:00:00 2022-06-16 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-programaci%C3%B3-cultural-en-els-micromunicipis-i-municipis-petits 934 022 565 oerc.formacio@diba.cat Edició virtual (plataforma ZOOM) Edició virtual (plataforma ZOOM) 1 Aquest curs té com a objectiu principal analitzar el món de la cultura des de la perspectiva dels petits municipis i dels micropobles, tot evidenciant que hi existeix una rica programació cultural, ben sovint desconeguda pels habitants de les ciutats catalanes. Tanmateix, en els últims anys hi ha una gran vitalitat en els petits municipis, en forma de programacions estables, festivals de música, teatre, dansa i poesia o bé per mitjà d’intervencions artístiques en equipaments culturals o bé a l’aire lliure. Justament aquesta mena de municipis solen tenir un riquíssim patrimoni natural, arquitectònic, històric i etnogràfic, per la qual cosa aquests factors són la llavor per a formulacions contemporànies que connectin la tradició amb les fórmules més arriscades i avantguardistes d’entendre la cultura. El curs, per tant, no vol tant teoritzar des de la distància sinó donar la veu als veritables protagonistes de la cultura en els petits municipis i els micromunicipis. Persones que treballen cada dia per fer realitat activitats i programacions en aquest àmbit. Creure en la grandesa d’allò petit és confiar en totes les enormes potencialitats que presenten aquests nuclis, sovint massa oblidats. Anar del més local al més universal és un dels objectius que es plantegen aquestes dues sessions. El curs es plantejarà la situació actual i real de la cultura en els petits municipis, tot incidint també en com s’hi pot treballar la cultura. Un altre dels plats forts és una sessió dedicada íntegrament a bones pràctiques que ens duran de l’Empordà a Gósol, i de Duesaigües a Susqueda. Festivals, iniciatives per fomentar la lectura i concerts itinerants són algunes de les propostes que us oferirem. Programa 14 de juny 10:00 -11:00 h: La situació de la cultura en els petits municipis. Reptes i propostes de futur | Lluís Vall i Carrillo, Regidor de Cultura, Festes i Patrimoni de Gironella | Jordi Batriu i Font, regidor de Cultura, Turisme i Festes de Prats de Lluçanès 11:00 -12:00 h: Com podem treballar la cultura des dels micromunicipis? Impulsar el talent, establir aliances | Joan Solà. President de la sectorial de cultura de Micropobles de Catalunya. Alcalde de Riner 16 de juny Presentació d’experiències i bones pràctiques en els petits municipis i micropobles 10:00 - 10:20 h: El servei diari de transports de documents bibliogràfics | Marta Cano. Gerent de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona 10:20 - 10:40 h: Veus Collsacabra (L’Esquirol, Pruit, Rupit i Tavertet) | Alba Molas. Primera tinent d’alcalde de l’Esquirol. Regidora de Benestar Social i Gent Gran i d’Educació 10:40 - 11:00 h: L’Empordanet a Escena | Pep Vila, responsable de l’Empordanet a Escena 11:00 - 11:20 h: Festival Itinera. Música de qualitat als micropobles | Marcel Marata, responsable del Festival Itinera. 11:20 - 12:00 h: Micro obert, presentació de noves experiències, i debat entre els assistents Ponents Jordi Batriu i Font es actualment regidor de cultura, turisme i festes de l'Ajuntament de Prats de Lluçanès. Diplomat en Turisme, treballa des del 2008 en el conjunt turístic i cultural de Món Sant Benet. Lluís Vall i Carrillo. Tècnic en Màrqueting i Publicitat i tècnic esportiu per l’escola catalana de l’esport. Regidor de Cultura i Turisme i Promoció econòmica de Gironella. Conseller comarcal de turisme. Responsable de l’Agència de Desenvolupament Econòmic del Berguedà. Des de la regidoria ha apostat per la creació artística i el patrimoni cultural. Joan Solà i Bosch. Del 2003 al 2007 va ser regidor de l'Ajuntament de Riner. Del 2007 al 2011 va ser regidor i tinent d'alcalde de l'Ajuntament i vicepresident del Consell Comarcal del Solsonès, alhora que era president del Patronat de Turisme durant els anys 2010 i 2011. Del 2011 al 2015 va ser alcalde de l'Ajuntament de Riner i President del Consell Comarcal del Solsonès. Des del 2015 és alcalde de l'Ajuntament de Riner i el 2015 i 2016 va ser president de la Mancomunitat d'Abastament d'Aigua del Solsonès. Marta Cano Vers. Diplomada en Biblioteconomia i llicenciada en Documentació. Gerent de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona. Fins l’any 2016 fou la cap del Servei de Coordinació Bibliotecària de la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona. La seva experiència professional ha estat molt vinculada a les Biblioteques públiques i especialment a l’àmbit de la gestió. Alba Molas i Rifà. Primera tinent d’alcalde de l’Esquirol. Regidora de Benestar Social i Gent Gran. Regidora d’Educació. Des del 1979 és empresària de cinema. El 1992 va començar a treballar a la Coordinadora Catalana de Fundacions, tot compaginant les dues funcions. Mamen Gallego. Junt amb l'Helena López forma el tàndem impulsor de Projecte Veus, del qual és directora i productora. Treballa com a dinamitzadora d'envelliment actiu a la Fundació Assistencial d'Osona i com a tallerista i productora freelance per l'Ajuntament de l'Esquirol i pel Consorci d'Osona de Serveis Socials. Pep Vila. Actor, director, formador i activista teatral. Treballà com actor amb Els Joglars, Circ Perillós, o Los Los. El 2007 creà el seu propi espai de treball a Tor (Baix Empordà). Ha creat i dirigit 20 espectacles amb 16 companyies de teatre. Formador de clowns, Cofundador de l’escola de teatre 'El Galliner'. L'any 2018 crea i dirigeix 'Empordanet Escena'. El 2022 ha creat CRAC Empordà. Marcel Marata. Activista multicultural i creatiu. És un apassionat de les relacions humanes, del màrqueting i del jazz. Ha realitzat campanyes de màrqueting per mitjans de comunicació europeus i llatinoamericans. Actualment viu a un Micropoble de l'Empordà on la tramuntana l'ha ajudat a crear el Festival Itinera Parlem, juntament amb l'Associació de Micropobles de Catalunya. Itinera va guanyar el Premi Impulsa 2021! de la Fundació Catalunya Cultura al millor projecte cultural. (PREINSCRIPCIONA TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370657401 Inauguració Mostra gastronòmica i del Vi - Tast de Tiana 2022-06-10 00:00:00 2022-06-10 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-mostra-gastron%C3%B2mica-i-del-vi-tast-de-tiana 934 049 296 gs.comerc@diba.cat Can Riera i Plaça de la Vila, Tiana Can Riera i Plaça de la Vila, Tiana 41.4820500,2.2691400 1 Ajuntaments; Comerç i consum; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Vilamala Bastarras, Sergi; Inauguració i/o cloenda; Tiana ajuntaments; comerc_i_consum; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; vilamala_bastarras_sergi; inauguracio_io_cloenda; tiana De 19.00h a 21.00h <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Isaac Salvatierra, alcalde de Tiana</p> <p>Sra. Mercè Marín, Alcaldessa de Montgat.</p> <p>Sr. Sergi Vilamala, gerent de servis de comerç de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Pregó a càrrec del xef Víctor Quintillà del restaurant Lluerna.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370669418 Diputat Carlos Américo Selva, President de la Comisión Administradora de la Biblioteca del Congreso de la Nación Argentina 2022-06-07 09:00:00 2022-06-07 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/diputat-carlos-am%C3%A9rico-selva-president-de-la-comisi%C3%B3n-administradora-de-la-biblioteca-del-congreso-de-la-naci%C3%B3n-argentina 934049444 casanovaspl@diba.cat Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55 Direcció de Relacions Internacionals, c. Londres 55 41.3915085,2.1476743 1 Administració local; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona administracio_local; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals<br /> Carlos Américo Selva, President de la Comisión Administradora de la Biblioteca del Congreso de la Nación Argentina</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370598760 Inauguració del Mercat Medieval de Castellet i la Gornal 2022-06-11 11:00:00 2022-06-11 12:00:00 La diputada de Turisme, Abigail Garrido, inaugura el Mercat Medieval de Castellet i la Gornal https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-del-mercat-medieval-de-castellet-i-la-gornal 41.2646457,1.6362290 https://www.castelletilagornal.cat/el-municipi/turisme/festes-i-fires/fira-medieval.html#prettyMap260/0/ 1 Es tracta d’un autèntic mercat medieval: la gent i els carrers es disfressen per a l’ocasió, s’organitza una mostra d’oficis antics i es duen a terme espectacles al carrer i la cercavila medieval. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370438574 Reunió amb la Secretària d’Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya 2022-06-07 13:00:00 2022-06-07 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-secret%C3%A0ria-d-afers-socials-i-fam%C3%ADlies-de-la-generalitat-de-catalunya Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; reunio <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Lluïsa Moret - Presidenta delegada de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social<b> </b></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Anna Figueras- Secretària d’Afers Socials i Famílies</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371444974 Acte entrega distintius Biosphere Barcelona 2022-06-28 11:00:00 2022-06-28 11:00:00 Acte de lliurament de certificacions i distincions del Compromís per a la Sostenibilitat Turística Destinació Barcelona Biosphere. https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-entrega-distintius-biosphere-barcelona Llotja de Mar. Passeig d'Isabel II, 1. Barcelona Llotja de Mar. Passeig d'Isabel II, 1. Barcelona 41.3823900,2.1825200 1 Barcelonès; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garrido Tinta, Abigail; Bravo Letelier, Soledad Paula; Jornada; Lliurament de premis; Barcelona barcelones; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; garrido_tinta_abigail; bravo_letelier_soledad_paula; jornada; lliurament_de_premis; barcelona <p>Abigail Garrido Tinta, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Soledad Bravo Letelier, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Jaume Collboni, primer tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona.</p> <p>Marian Muro, directora general del Consorci Turisme de Barcelona.</p> <p>Mònica Roca, presidenta de la Cambra de Comerç de Barcelona.</p> <p>Presidents dels Consells Comarcals, alcaldes i empresaris.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371230154 Assemblea de l'Agenda dels pobles i ciutats de Catalunya (APCC) 2022-06-22 09:00:00 2022-06-22 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguracio-curs-cuimpb-les-noves-politiques-de-rehabilitacio-urba-1 Museu Marítim de Barcelona Museu Marítim de Barcelona 1 Fernández González, Daniel; Jornades, congressos i seminaris; Presidència; Tarragona Piñol, Neus fernandez_gonzalez_daniel; jornades_congressos_i_seminaris; presidencia; tarragona_pinol_neus 09:35h. <p>Núria Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Jordi Puigneró, vicepresident de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Victoria Alsina, consellera de Govern Obert i Afers Exteriors </p> <p>Teresa Jordà, consellera d'Acció Climàtica, Alimentació i <a href='http://A.Rural'>A.Rural</a></p> <p>Noemí Llauradó, prsidenta de la Diputació de Tarragona</p> <p>Miquel Noguer, president de la Diputació de Girona</p> <p>Jordi Latorre, vicepresident primer de la Diputació de Lleida</p> <p>Antoni Morral, delegat territorial del Govern a Barcelona</p> <p>Jordi Giró, president de la Confederació d'Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC)</p> <p>Ricard Font, secretari general del DVPDiT</p> <p>Isidre Gavín, secretari de Territori i Mobilitat</p> <p>Xavier Fornells, secretari d'Estratègia, Informació i Coordinació Territorial</p> <p>Dani Marco, director general d'Innovació i Economia Digital</p> <p>Maria Galindo, directora general d'Actuacions Territorials Estratègiques</p> <p>Jesús Fierro, director general de Polítiques de Muntanya i del Litoral</p> <p>Mercè Conesa, directora de l'INCASOL</p> <p>Pere Torres, director general de l'ATM de l'Àrea de Barcelona</p> <p>Daniel Fernandez, director de serveis de presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370726504 Consell d'Administració de la XAL, SL 2022-06-16 00:00:00 2022-06-16 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-d-administracio-de-la-xal-8 Sala Prat de la Riba, 3ª planta de l'edifici de Can Serra Sala Prat de la Riba, 3ª planta de l'edifici de Can Serra 41.3956400,2.1576400 https://www.diba.cat/web/ladiputacio/comissions-informatives-i-de-seguiment 1 Diputació de Barcelona; diputat/diputada; Guiteras i Rubio, Dionís; Parlon Gil, Núria; Díaz Romero, Pilar; Munté i Fernandez, Neus; Agenda; Garcia i Cañizares, Joan Carles; Collboni Cuadrado, Jaume; Reunió; general diputacio_de_barcelona; diputatdiputada; guiteras_i_rubio_dionis; parlon_gil_nuria; diaz_romero_pilar; munte_i_fernandez_neus; agenda; garcia_i_canizares_joan_carles; collboni_cuadrado_jaume; reunio; general Inici a les 13:00 hores <p style='line-height: 16.8px;'>President, Sr. Jaume Collboni Cuadrado</p> <p style='line-height: 16.8px;'>Vicepresidenta, Sra. Neus Munté i Fernández</p> <p style='line-height: 16.8px;'>Vocals:</p> <p style='line-height: 16.8px;'>- Sra. Núria Parlón Gil</p> <p style='line-height: 16.8px;'>- Sra. Pilar Díaz Romero</p> <p style='line-height: 16.8px;'>- Sr. Joan Carles Garcia i Cañizares</p> <p style='line-height: 16.8px;'>- Sr. Dionís Guiteras Rubio</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370439417 CICLE DE VISITES: Les polítiques d’habitatge dels municipis petits. El cas de Taradell i la Mancomunitat La Plana 2022-07-08 10:00:00 2022-07-08 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/cicle-de-visites-les-pol%C3%ADtiques-d-habitatge-dels-municipis-petits.-el-cas-de-taradell-i-la-mancomunitat-la-plana Ajuntament de Taradell (Carrer de la Vila, 45, Taradell) Ajuntament de Taradell (Carrer de la Vila, 45, Taradell) 1 Presentació Reprenem el “Cicle de visites: Les polítiques d’habitatge dels petits municipis” que vam engegar el 2019 amb les visites a Cardona i Vallcebre i que ens hem vist obligats a ajornar per la impossibilitat de realitzar activitats en modalitat presencial en 2020 i 2021 degut a les condicions sanitàries. Aquestes visites tenen com a objectiu donar a conèixer i posar en valor les polítiques públiques locals d’habitatge endegades a municipis de menys de 10.000 habitants de la demarcació de Barcelona que tinguin un enfocament innovador, ja sigui en la recerca de fórmules alternatives d’accés a l’habitatge que facilitin atreure població al municipi o frenar-ne la pèrdua, ja sigui en la recerca de sistemes de construcció sostenibles. L’activitat que ara us proposem tindrà lloc el divendres 8 de juliol, i se centra en conèixer les actuacions que, en matèria d’habitatge, s’han dut a terme els darrers anys al municipi osonenc de Taradell i a la Mancomunitat La Plana. Responsables polítics i tècnics d’aquestes actuacions ens explicaran: •L’execució d’un innovador projecte pilot europeu de rehabilitació que incorpora criteris d’eficiència energètica i millora del comportament tèrmic i bioclimàtic d’un edifici d’ús residencial de titularitat pública a Taradell, a càrrec del responsable operatiu d’aquesta rehabilitació de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya, i del responsable del seguiment de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès. •L’elaboració del Programa d’Actuacions Municipals d’Habitatge de Taradell (PAMH), ja en la seva fase final, per part de l’Ajuntament de Taradell, així com les actuacions de promoció i gestió d’habitatges tutelats per a gent gran en correlació amb l’estructura sociodemogràfica força envellida del municipi. Les estratègies de cooperació en matèria d’habitatge i l’estudi d’optimització del parc públic de la Mancomunitat de La Plana. Destinataris L’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge. Inscripcions La formalització de la inscripció s’ha de fer complimentant i enviant el següent formulari. El termini d’inscripció finalitza el dia 7 de juliol. La inscripció és gratuïta i l'aforament màxim de 25 persones. El lloc de trobada és a les 10:15 hores davant de l'Ajuntament de Taradell. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba371358995 Presentació de la iniciativa europea ‘CoP Cities’ al Fòrum Urbà Mundial (WUF11) a Katowice (Polònia) 2022-06-27 16:30:30 2022-06-27 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentacio-copcities-wuf Fòrum Urbà Mundial WUF11 a Katowice (Polònia) Fòrum Urbà Mundial WUF11 a Katowice (Polònia) https://catalonia2050.cat/ 1 La Diputació de Barcelona serà present a la 11a edició del Fòrum Mundial Urbà que té lloc a Katowice (Polònia) entre el 26 i el 30 de juny d’enguany. La corporació compartirà estand amb tres administracions catalanes més: la Generalitat de Catalunya, l’Àrea Metropolitana de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona. A les 16.30h la Diputació de Barcelona organitzarà a l’estand la presentació de la iniciativa europea ‘CoP Cities’. L'esdeveniment presentarà la Comunitat de Pràctiques per a Ciutats del Centre Comú de Recerca i la Comissió Europea, i les eines i publicacions que s'han produït, així com les properes oportunitats de col·laboració de les ciutats. Les administracions públiques catalanes tindran l'oportunitat d'explorar possibles col·laboracions amb ciutats CoP. L’acte comptarà amb la participació del director de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona, Toni Montseny. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba371441641 Presentació Pla Local LGTBI Calella 2022-06-27 19:00:00 2022-06-27 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-pla-local-lgtbi-calella Auditori Can Saleta, c/Sant Jaume, 225-229- Calella Auditori Can Saleta, c/Sant Jaume, 225-229- Calella 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Presentació llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; presentacio <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Marc Buch, alcalde de Calella</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Cindy Rando, regidora adjunta a l’alcaldia de l’Àrea d’Igualtat</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Rodrigo Prieto, Institut Diversitas</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371361578 Reunió amb el Consell Comarcal del Vallés Occidental 2022-06-09 12:00:00 2022-06-09 13:00:00 Possibles vies de col·laboració pel finançament del Pla de Transformació i Reactivació de l'Ecosistema industria del Vallès Occidental, futur del fons de prestació del projecte d'automoció i comentar estudi realitzat en relació a les polítiques actives d'ocupació i els ens locals https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-consell-comarcal-del-vall%C3%A9s-occidental Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta- Travessera de les Corts, 131-159 -Barcelona Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta- Travessera de les Corts, 131-159 -Barcelona 41.3817398,2.1259066 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Vallès Occidental; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Més de 75.000; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Molina Melero, Trinidad villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; valles_occidental; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; mes_de_75000; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; molina_melero_trinidad <p>Sr. Xavier Garcés, conseller de l'àrea i alcalde de Barberà del Vallès</p> <p>Sra. Elena Donate, cap d'Àrea de Desenvolupament Econòmic Local</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Sra. Trinidad Molina, gerent de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370944092 Consell Coordinador del Parc Natural de Montesquiu 2022-06-09 12:00:00 2022-06-09 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-coordinador-del-parc-natural-de-montesquiu Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3883000,2.1494400 1 Ajuntaments; Padrós Selma, Jordi; Territori i parcs naturals; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Junyent Torras, Valentí; Montesquiu; Sant Quirze de Besora; Santa Maria de Besora; Sora ajuntaments; padros_selma_jordi; territori_i_parcs_naturals; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; junyent_torras_valenti; montesquiu; sant_quirze_de_besora; santa_maria_de_besora; sora <p>Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals, Valentí Junyent.</p> <p>Membres del Consell Coordinador.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370936429 Assemblea General del Consorci del Parc Natural Serralada Marina 2022-05-31 18:00:00 2022-05-31 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/assemblea-general-del-consorci-del-parc-natural-serralada-marina Plataforma Microsoft Teams Plataforma Microsoft Teams 41.3883000,2.1494400 1 Ajuntaments; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Junyent Torras, Valentí ajuntaments; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; junyent_torras_valenti <p>Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals, Valentí Junyent.</p> <p>Membres de l'Assemblea General.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370831275 Presentació assessorament al SIS de Sant Joan Despí 2022-06-13 10:00:00 2022-06-13 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentacio-i-pla-d-inclusio-social-ajuntament-de-rubi Sala d'Actes de l'Àrea de Serveis a la Persona, Av. Barcelona, 41, Sant Joan Despí Sala d'Actes de l'Àrea de Serveis a la Persona, Av. Barcelona, 41, Sant Joan Despí 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Presentació; Sant Joan Despí llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; presentacio; sant_joan_despi <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'><font color='#000000'>Per part de l'Ajuntament de Rubí:</font></span></span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'>Alex Medrano, tinent d'alcaldia i president de l'Àrea de Serveis a la Persona</font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'>Margi Gual, tinenta d'alcaldia i regidora de Polítiques Socials, Comunitàries i Diversitat</font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'>​​​​​​​</font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'><font color='#000000'>​​​​​​​Per part de Diputació de Barcelona:</font></span></span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'>Teresa Llorens Carbonell - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370818626 Presentació cicle de converses LAB Bonnemaison: El lideratge de les dones i la perspectiva de gènere al periodisme 2022-06-09 00:00:00 2022-06-09 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguracio-de-la-trobada-d-intercanvi-experiencies-equalmed-integracio-de-la-dimensio-de-genere-en-les-politiques-publiques-locals Plataforma online Zoom Plataforma online Zoom 1 diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Barnusell Ortuño, Alba; Inauguració i/o cloenda diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; barnusell_ortuno_alba; inauguracio_io_cloenda a les 12.30 h <p>Alba Barnusell Ortuño, diputada delegada de Polítiques d'Igualtat</p> <p> </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370813846 Junta de Govern del Patronat d'Apostes 2022-06-23 00:00:00 2022-06-23 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/junta-de-govern-del-patronat-d-apos-11 Sala -1 soterrani 1 de l'edifici de Can Serra Sala -1 soterrani 1 de l'edifici de Can Serra 41.3955350,2.1575980 1 diputat/diputada; Mut i Bosque, Josep Ramon; Ruíz Novella, Carlos; Escudé Rodríguez, David; Gracia Álvarez, Daniel; Monràs Galindo, Josep; Pons i Vendrell, Pere; Junyent Torras, Valentí; Reunió; general diputatdiputada; mut_i_bosque_josep_ramon; ruiz_novella_carlos; escude_rodriguez_david; gracia_alvarez_daniel; monras_galindo_josep; pons_i_vendrell_pere; junyent_torras_valenti; reunio; general Inici a les 12:00h <p>President, Carles Ruiz Novella</p> <p>Vocal, David Escudé Rodríguez</p> <p>Vocal, Josep Monràs Galindo</p> <p>Vocal, Pere Pons i Vendrell</p> <p>Vocal, Valentí Junyent i Torras</p> <p>Vocal, Josep Mut i Bosque</p> <p>Vocal, Daniel Gracia Álvarez</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba367907409 XXIV Jornades de la Unió Europea: Els governs locals com actors de pau 2022-05-10 09:00:00 2022-05-10 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/xxiv-jornades-de-la-uni%C3%B3-europea-els-governs-locals-com-actors-de-pau- Sala Cotxeres. Palau Robert. Pg. de Gràcia, 107, 08008 Barcelona Sala Cotxeres. Palau Robert. Pg. de Gràcia, 107, 08008 Barcelona 41.3958293,2.1596869 1 Les XXIV Jornades de la Unió Europea que celebrem aquest any adquireixen una rellevància singular ja que es proposen ser un espai per a l'intercanvi i el debat al voltant de dos fenòmens d'actualitat i rellevància per al món local: en primer lloc, l'Any Europeu de la Joventut i, en segon lloc, l'esclat de la guerra a Ucraïna. Aquestes jornades volen ser una primera aproximació al posicionament dels governs locals europeus davant l'escalada de tensió a Europa i la crisi de persones refugiades generada per l'agressió militar a Ucraïna, posant en valor l'aposta dels governs locals a favor de la democràcia local i la diplomàcia de les ciutats, basada en els valors de la pau i solidaritat. En aquest sentit, les jornades també volen explorar com aquest conflicte està plantejant reptes a la capacitat i tipus de resposta del món local i destacar el significat i la rellevància de la cooperació internacional dels governs locals. A la vegada, fent ressò de l'Any Europeu de la Joventut, les jornades pretenen destacar la contribució positiva que pot fer la joventut en la prevenció i resolució de conflictes, així com agent crucial per a construir societats igualitàries, cohesionades i inclusives. Programa de la sessió 09.30 h Sessió d’obertura Pilar Díaz, diputada adjunta a l’Àrea de Presidència i delegada per a les Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona Aleksandra Dulkiewicz, alcaldessa de Gdansk (Polònia), presidenta del Grup de Treball sobre Ucraïna del Comitè Europeu de les Regions 10.15 h 1a Taula: Les generacions futures com a constructores de pau Modera: Lara Malvesí, periodista de l’Agència EFE, excorresponsal a Brussel·les i membre de l’Associació de Periodistes Europeus a Catalunya (APEC). Laia Cuscó Pallarés, regidora de Cultura, Foment del Català, Joventut i Cooperació i Solidaritat, Ajuntament de Caldes de Montbui Piera D’Arrigo, Programa sobre Polítiques de Joventut, Direcció General d’Educació i Cultura de la Comissió Europea Romy Karier, membre del Consell Municipal de Clervaux (Luxemburg) i membre de la Comissió de Política Social, Educació, Treball, Recerca i Cultura del Comitè Europeu de les Regions i membre de la Comissió de Política Social, Educació, Treball, Recerca i Cultura del Comitè Europeu de les Regions Julia Rosanna Sánchez-Valverde, presidenta del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya 11.15 h Pausa-cafè 11.45 h 2a taula: Els governs locals europeus davant de l’agressió militar a Ucraïna: més enllà de l’emergència humanitària. Modera: Tica Font, membre del centre Delas d’Estudis per la Pau Iryna Yarmolenko, regidora de l'Ajuntament de Bucha (Ucraïna), membre del Comitè Polític i membre del Comitè Permanent per a la Igualtat de Gènere del Consell de Municipis i Regions d’Europa (CMRE) i representant de l'Associació de Ciutats d'Ucraïna Alba Barnusell, alcaldessa de Granollers i diputada delegada de Polítiques d'Igualtat de la Diputació de Barcelona. Joanna Midgley, regidora de la ciutat de Manchester Marc Aguilà, regidor de Planificació, Qualitat i Avaluació de Polítiques Públiques i Projectes Europeus, Ajuntament de Sant Boi de Llobregat. 12.45 h Cloenda Manuel Szapiro, director de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona. Javier Silva Pérez, alcalde de Polinyà i diputat delegat de Joventut de la Diputació de Barcelona. Consulta la biografia de totes les persones que participen a la sessió Relatoria de la sessió: català i anglès nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370667909 Reunió de la Junta Executiva del Fons Català de Cooperació al Desenvolupament 2022-05-24 13:00:00 2022-05-24 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-de-la-junta-executiva-del-fons-catal%C3%A0-de-cooperaci%C3%B3-al-desenvolupament-2 934049444 casanovaspl@diba.cat Reunió virtual Reunió virtual 41.3915085,2.1476957 1 Ajuntaments; Administració local; Jornades, congressos i seminaris; Barcelonès; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona ajuntaments; administracio_local; jornades_congressos_i_seminaris; barcelones; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370438687 Benvinguda a la Taula de Serveis Socials del Baix Llobregat 2022-06-07 12:00:00 2022-06-07 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/benvinguda-a-la-taula-de-serveis-socials-del-baix-llobregat Sala de Plens del Consell Comarcal del Baix Llobregat Sala de Plens del Consell Comarcal del Baix Llobregat 41.3955350,2.1575980 1 Baix Llobregat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Inauguració i/o cloenda; Presentació baix_llobregat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; inauguracio_io_cloenda; presentacio <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Eva Martínez Morales, Presidenta del Consell Comarcal del Baix Llobregat</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Lluïsa Moret - Presidenta delegada de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social </span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Jose Antonio Monteagudo Urgel, Conseller d’Acció Social del Consell Comarcal del Baix Llobregat</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370384367 Acte de cloenda de l’11è curs del Programa Cultura Emprenedora a l’Escola de l'Ajuntament de Sabadell 2022-06-08 00:00:00 2022-06-08 23:59:59 Cloenda institucional a càrrec de la diputada Presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç, Eva Menor, i el diputat President de l'Àrea de Educació, Esports i Joventut, Josep Monràs. https://www.diba.cat/web/agenda/-/cloenda-cooperatives-cueme-de-l-ajuntament-de-sabadell Auditori de Fira Sabadell (Pl. de la Sardana, 7, 08203 Sabadell) Auditori de Fira Sabadell (Pl. de la Sardana, 7, 08203 Sabadell) 41.5452380,2.1170873 1 Comerç i consum; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Monràs Galindo, Josep; Inauguració i/o cloenda; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona comerc_i_consum; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; monras_galindo_josep; inauguracio_io_cloenda; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona Imatge de la jornada A les 11.15h. <p>Montserrat González, tinenta d’alcaldessa de Desenvolupament Econòmic i Impuls Administratiu de l'Aj. de Sabadell</p> <p>Manuel Robles, regidor d'Educació de l'Aj. Sabadell</p> <p>Equips directius, tutores i tutors de les escoles participants, alumnes i padrins i padrines de les cooperatives.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370215927 Acte institucional de commemoració dels 200 anys de les diputacions catalanes 2022-06-08 18:00:00 2022-06-08 19:00:00 Signatura de la Generalitat de Catalunya amb els presidents i presidentes de les diputacions de Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona d'una declaració conjunta de les quatre diputacions catalanes amb motiu del bicentenari de la seva constitució. https://www.diba.cat/web/agenda/-/actes-bicentenari.-trobada-institucional-de-les-presidentes-i-els-presidents-de-les-diputacions-catalanes-i-la-generalitat Paranimf de l'Escola Industrial de Barcelona Paranimf de l'Escola Industrial de Barcelona 41.3898653,2.1475821 1 L'acte s'iniciarà a les 17.00 h amb una visita que ofereix la presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, als altres tres presidents i presidentes: Noemí Llauradó, presidenta de la Diputació de Tarragona, Miquel Noguer, president de la Diputació de Girona, i Joan Talarn, president de la Diputació de Lleida, per diferents espais de l'Escola Industrial. En el decurs de la visita, podran conèixer el projecte 'La Industrial+', comentat pel Eloi Juvillà, comissionat de projectes especials de la Diputació de Barcelona. A les 18 h començarà l'acte institucional amb la Generalitat de Catalunya, amb la participació de la consellera de la Presidència, Laura Vilagrà, en el decurs del qual tindrà lloc la signatura del manifest 'Les diputacions catalanes, al servei dels municipis i dels seus ciutadans i ciutadanes', on es recorda que, des de les eleccions municipals de 1979, aquestes administracions públiques han desenvolupat i consolidat un model de govern local intermedi al servei dels municipis. L’acte comptarà, entre d’altres, amb l’assistència d’expresidents de les diputacions, diputats, presidents de consells comarcals i alcaldes. Estarà conduït per la periodista Anna Boadas, i inclourà la interpretació de la peça musical 'Song of hope', a càrrec del Cor Amics de la Unió de Granollers, abans de la signatura de la declaració, i de la 'Suite catalana', un cop signada. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370384181 Partit final Divisió Honor Rugby UESantboiana- Ordizia Any del Centenari 2022-06-05 12:00:00 2022-06-05 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/partit-final-divisi%C3%B3-honor-rugby-uesantboiana-ordizia-any-del-centenari Carrer de la Cerdanya, 94, 08830 Sant Boi de Llobregat Carrer de la Cerdanya, 94, 08830 Sant Boi de Llobregat 41.3955350,2.1575980 1 Esports; Baix Llobregat; Àrea d'Educació; Educació; Escudé Rodríguez, David; Altres; Sant Boi de Llobregat; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona esports; baix_llobregat; area_deducacio; educacio; escude_rodriguez_david; altres; sant_boi_de_llobregat; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Diputat delegat d'Esports David Escudé</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 38,60 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc