ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba409200299 Enllumenat Públic: gestió, tendències i actualització normativa 2024-04-17 09:00:00 2024-04-17 14:00:00 El Servei d’Equipaments i Espai Públic (SEEP) organitza aquesta jornada en la qual tècnics experts tant d’administracions públiques com d’empreses privades, que ja han redactat Plans i han estudiat la problemàtica i patologies de l’enllumenat, faran exposició de les seves experiències i compartiran els seus criteris pel que fa a procediments, equips, materials, etc., més adequats per objectivar la necessitat de canvis en la gestió de l’enllumenat. https://www.diba.cat/web/agenda/-/enllumenat-public-gestio-tendencies-i-actualitzacio-normativa Sala d’Actes de l’Edifici El Vagó (edifici annex a l’edifici El Rellotge). Recinte Escola Industrial (c/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona Sala d’Actes de l’Edifici El Vagó (edifici annex a l’edifici El Rellotge). Recinte Escola Industrial (c/ Comte d'Urgell, 187) de Barcelona 41.3873817,2.1489288 https://www.diba.cat/documents/d/seep/programa-jornada-enllumenat-2024 1 https://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=19494 La Jornada té diversos objectius El primer, explicar les actuacions normatives que afecten l’enllumenat municipal. El segon, fer una explicació de l’estat de l’art de la gestió del manteniment de les xarxes d’enllumenat, en particular per l’impacte que té la substitució del VSAP per tecnologia LED. En tercer lloc, es vol fer difusió dels requisits i avantatges que comporta distintiu ambiental Espai amb cel nocturn de qualitat. Finalment, es vol donar difusió del suport tècnic que des del Servei d'Equipaments i Espai Públic de la Diputació de Barcelona es dona als municipis per a la gestió de les xarxes d’enllumenat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba409020777 Reunió amb l'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat - agenda PDA Eva Menor - reunió 2024-03-26 00:00:00 2024-03-26 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-d-esplugues-de-llobregat-agenda-pda-eva-menor-activitat Recinte Maternitat (Pavelló Mestral, 2a planta) Recinte Maternitat (Pavelló Mestral, 2a planta) 41.3822851,2.1260259 1 Alvarez Jurado, Anna; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona alvarez_jurado_anna; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona A les 12h. <p>Eva Menor, presidenta Delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Montserrat Zamora, 2a tinenta d’alcaldia i regidora de Desenvolupament Econòmic i Ciutat d’oportunitats de l'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409115979 PIMEC Informa. Com fer front al Pla especial de la sequera: afectacions per al sector industrial i químic - agenda PDA Eva Menor - jornada 2024-03-13 00:00:00 2024-03-13 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/pimec-informa-com-fer-front-al-pla-especial-de-la-sequera-afectacions-per-al-sector-industrial-i-quimic-agenda-pda-eva-menor-activitat Centre d'Empreses Can Gavarra (Camí de Can Gavarra, 2, Polinyà) Centre d'Empreses Can Gavarra (Camí de Can Gavarra, 2, Polinyà) 41.5628731,2.1611076 1 Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Jornada economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; jornada Imatge A les 9h. <p>Eva Menor, presidenta Delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Javier Silva, alcalde de Polinyà</p> <p>David Pagan, president de l'AIQC</p> <p>Xavier Pujol, president de PIMEC Vallès Occidental</p> <p>Lluís Ridao, expert en el cicle de l’aigua</p> <p>Emili Giralt, director comercial de Nous Models de Negocis i Agricultura d’Agbar</p> <p>Carles Mas, director de l’Àrea d’Economia i Empresa de PIMEC</p> <p>Cristóbal del Caño, membre de la Comissió Executiva de PIMEC Vallès Oriental i President del gremi d'instal·ladors del Vallès</p> <p>Marisol Lage, cap de l'Oficina Tècnica d'Estratègies per al Desenvolupament Econòmic de la Diputació de Barcelona</p> <p>Altres assistents. </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409433069 Reunió direcció general de centres públics de la Generalitat de Catalunya 2024-04-09 10:00:00 2024-04-09 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-direccio-general-de-centres-publics-de-la-generalitat-de-catalunya Urgell 187 edifici del Rellotge Urgell 187 edifici del Rellotge 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Educació; Colom i Puigbò, Glòria; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona bosch_i_costa_marcellina; educacio; area_deducacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; educacio; colom_i_puigbo_gloria; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Glòria Colom, diputada adjunta d'educació</p> <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> <p>Francesca Alaminos, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Mar Viura, cap secció suport a la gestió de centres i serveis</p> <p>Martín Rivadulla, arquitecte</p> <p>Simó López, director general de centres públics</p> <p>Imma Buxadera, subdirectora general construccions, manteniment i equipaments de centres públics</p> Compartir aspectes tècnics sobre pla d'adequació al canvi climàtic nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409431653 Reunió amb Impulsa 2024-04-02 09:00:00 2024-04-02 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-impulsa Presencial a Urgell i Teams Presencial a Urgell i Teams 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Educació; Colom i Puigbò, Glòria; Galiano i Peralta, Joan; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès bosch_i_costa_marcellina; educacio; area_deducacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; educacio; colom_i_puigbo_gloria; galiano_i_peralta_joan; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>Joan Galiano, diputat president Àrea d'educació</p> <p>Glòria Colom, diputada adjunta d'educació</p> <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora Àrea d'educació</p> <p>Alejandra Manau, directora Impulsa</p> Empresa dedicada a l'acompanyament a joves en situació de vulnerabilitat social i econòmica per a que cursin cicles de FP. Ofereixen durant dos o quatre anys beques econòmiques, ordinadors, formacions en temes emocionals i laborals. Presents a Osona, Garrotxa, Berguedà, Moianès, Bages, Anoia, Vallès occidental i baix Empordà nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409422304 Reunió amb Alcaldessa ajuntament Les Masies de Voltregà 2024-04-02 00:00:00 2024-04-02 23:59:59 Reunió Diputació Barcelona-Ajuntament de Les Masies de Voltregà temes Urbanisme Pla Parcial Sector del Despujol https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-alcaldessa-ajuntament-les-masies-de-voltrega 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3876912,2.1487044 1 Ajuntaments; Sanz Sánchez, Rosa; Urbanisme i habitatge; Osona; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Xalabarder Aulet, Maria; Reunió; Les Masies de Voltregà; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles ajuntaments; sanz_sanchez_rosa; urbanisme_i_habitatge; osona; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; xalabarder_aulet_maria; reunio; les_masies_de_voltrega; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles De 12:30 h a 13:30 h <p style='text-align: justify;'><u>Assistents per part de l’Ajuntament de Les Masies de Voltrega:</u></p> <p style='text-align: justify;'>Sra Verònica Ruiz Leiva, Alcaldessa</p> <p style='text-align: justify;'><u>Assistents per part de la Diputació de Barcelona:</u></p> <p style='text-align: justify;'>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana</p> <p style='text-align: justify;'>Sra. Maria Xalabarder Aulet, Gerent de Serveis d’habitatge, Urbanisme i Activitats</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409362114 Reunió amb l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar - agenda Sergi Vallès - reunió 2024-04-03 10:00:00 2024-04-03 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-castellbell-i-el-vilar-agenda-sergi-valles-reunio Carrer Joaquim Borràs, 40 Castellbell i el Vilar Carrer Joaquim Borràs, 40 Castellbell i el Vilar 41.6296400,1.8594400 1 Bages; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Infraestructures i Territori; Aceña Ramos, Valentín; Vallès Domingo, Sergi; Reunió; Castellbell i el Vilar bages; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; infraestructures_i_territori; acena_ramos_valentin; valles_domingo_sergi; reunio; castellbell_i_el_vilar <p>Sergi Vallès, president delegat Àrea Infraestructures i Territori</p> <p>Adrià Valls, alcalde de Castellbell i el Vilar</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409247421 Reunió Club de Polo de Barcelona - Agenda Javier Villamayor - Reunió 2024-04-02 10:00:00 2024-04-02 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-club-de-polo-de-barcelona-agenda-javier-villamayor-reunio Edifici Can Serra. Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Edifici Can Serra. Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Villamayor Caamaño, Javier; Sambola Ferré, Teresa; Presidència; Esports i Activitat Física; Molina Melero, Trinidad; Reunió villamayor_caamano_javier; sambola_ferre_teresa; presidencia; esports_i_activitat_fisica; molina_melero_trinidad; reunio <p>Lluis Comas Martínez de Tejada, president de la Fundación del Real Club de Polo de Barcelona</p> <p>Santi Marcé Muntanyola, president del CSIO</p> <p>Daniel García-Giró, director del CSIO</p> <p>Bener Maimí, director de RRII i Àrea de Negoci de Foment del Treball</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Teresa Sambola, coordinadora de l'Àrea d'Esports i Activitat Física</p> <p>Trinidad Molina, directora de la Direcció de Suport a la Coordinació General</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409224146 UGT - agenda Javier Villamayor - reunió 2024-03-18 13:00:00 2024-03-18 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/ugt-agenda-javier-villamayor-reunio Can Serra. Rambla de Catalunya 126. Barcelona Can Serra. Rambla de Catalunya 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Presidència; Reunió presidencia; reunio <p>Luis Perez Capitan, secretario de Recursos y Estudios Confederal UGT Madrid</p> <p>Camil Ros, secretari general UGT Catalunya</p> <p>David Papiol, secretari d'organització UGT Catalunya</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Trinidad Molina, directora de la Direcció de Serveis de Suport a la Coordinació General de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408282529 Vallirana: taller per a famílies d'habilitats educatives en el bon ús de les pantalles a l'àmbit familiar. 2024-05-02 18:00:00 2024-05-09 20:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/web/agenda/-/vallirana-taller-per-a-families-d-habilitats-educatives-en-el-bon-us-de-les-pantalles-a-l-ambit-familiar- 934 049 417 spott@diba.cat Espai Central. Avinguda Parellada, 6-5. Vallirana (Barcelona) Espai Central. Avinguda Parellada, 6-5. Vallirana (Barcelona) 41.3869856,1.9326123 1 Diputuació de Barcelona (2 hores per sessió) Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409640015 Comissió Social d'Ens Locals del CSC (Consorci de Salut i Social de Catalunya) 2024-04-08 12:00:00 2024-04-08 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissio-social-d-ens-locals-del-csc-consorci-de-salut-i-social-de-catalunya- 934022160 g.serveissocials@diba.cat Seu del CSC (Avinguda Tibidabo 21, de Barcelona) Seu del CSC (Avinguda Tibidabo 21, de Barcelona) 41.4161426,2.1364468 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p style='margin-bottom:11px'>Membres de la Comissió Social d'Ens Locals del CSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409515262 Planejament urbanístic 2024-05-08 09:00:00 2024-05-29 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/planejament-urbanistic-1 Recinte Escola Industrial. Edifici 25, Sala S7. Carrer Comte Urgell, 187- 08036 Barcelona Recinte Escola Industrial. Edifici 25, Sala S7. Carrer Comte Urgell, 187- 08036 Barcelona 1 8, 15, 22 i 29 de maig 2024 Presentació La Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania. L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants. Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració urbana s’organitza aquest cicle de tres cursos amb l’objectiu d’aprofundir ens les matèries d’urbanisme, el de planejament urbanístic, la gestió i el règim d’intervenció i protecció de la legalitat. El curs que tot seguit presentem, és el primer curs del cicle, dedicat al Planejament Urbanístic. L'objectiu d'aquest curs és aprofundir en els diferents aspectes del planejament urbanístic, la primera sessió tindrà un enfoc més jurídic amb l’encaix marc legal i principis bàsics, el règim jurídic del sòl, drets i deures. La classificació del sòl i regulació en cadascuna d’elles. La segona i tercera sessió, es treballen les figures de planejament i les seves competències, primer amb el planejament general i després el derivat. La darrera sessió es destinarà a la transversalitat del desenvolupament d’un pla. El Pla una visió pluridisciplinar, acabant el curs amb una taula rodona. Cadascuna de les tres primeres sessions del curs s’estructura en una primera part teòrica i una segona part de caràcter més pràctic. La darrera sessió, mantindrà una part teòrica i finalitzarà amb una taula rodona. Ponents Gemma Segura, advocada del despatx Pareja & Associats. Tomàs de Castro, arquitecte coordinador adjunt d’urbanisme de l’ajuntament de Sabadell. Mònica Baguer, arquitecta fundadora del despatx Territori XLM Laura Fonts, advocada. Cap de l'Oficina Territorial d'Acció i Avaluació Ambiental de Barcelona DG de Polítiques Ambientals i Medi Natural. Miquel Morell, Economista. Josep Illa, Biòleg. Màrius Navazo, Geògraf. Maria Bonet, Geògrafa. Eulàlia Mata, Arquitecta. Destinataris Aquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals, atesa l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb reduïts coneixements i experiència en la temàtica objecte del curs. Inscripcions Les preinscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu gestforma, la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió, el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de preinscripció. Per afavorir la pluralitat d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació de cada ens públic. Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 22 d’abril de 2024 mitjançant el següent enllaç. Programa 08/05 Sessió 1: Encaix marc legal i principis bàsics El règim jurídic del sòl, drets i deures. La classificació del sòl i regulació en cadascuna d’elles. Taller: practica sòl urbà, criteris legals. Distinció consolidat o no i conseqüències. Gemma Segura 15/05 Sessió 2: El sistema de planejament. El POUM. Contingut. La modificació de pla, i les seves repercussions, reserves de sistemes, habitatge protegit, cessió d’aprofitament. Taller: Exemples de modificacions pel càlcul de reserves i cessions Tomàs de Castro 22/05 Sessió 3: El planejament derivat. Figures, conceptes, competències i exemples. Taller: La delimitació del sector i polígons Mònica Beguer 29/05 Sessió 4: Tràmit urbanístic i ambiental. Laura Fonts. La transversalitat del desenvolupament d’un pla. El Pla una visió pluridisciplinar. Taula rodona: Miquel Morell, Economista. Josep Illa, biòleg. Màrius Navazo, Geògraf. Maria Bonet, Geògrafa. Eulàlia Mata, Arquitecta, conducció. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba409244259 Reunió Ajuntament Sant Esteve Sesrovires - Agenda Javier Villamayor - Reunió 2024-03-20 13:00:00 2024-03-20 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/ajuntament-sant-esteve-sesrovires-agenda-javier-villamayor-reunio Edifici Can Serra. Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona Edifici Can Serra. Rambla de Catalunya 126, 1a planta. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Villamayor Caamaño, Javier; Fernández González, Daniel; Personal directiu professional; Presidència; Reunió villamayor_caamano_javier; fernandez_gonzalez_daniel; personal_directiu_professional; presidencia; reunio <p>Enric Carbonell, alcalde de l'Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires</p> <p>Roser Broset, 1r tinent alcalde de l'Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires</p> <p>Joan Galceran, 2n tinent alcalde de l'Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires</p> <p>Javier Villamayor, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Daniel Fernández, director del Gabinet de la Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409199519 Inauguració de la Gira de primavera de 'Ciutats Defensores dels Drets Humans' 2024-04-08 17:00:00 2024-04-08 23:59:59 Acte inaugural de la gira de primavera del projecte “Ciutats Defensores dels Drets Humans”. Aquesta serà la XIV edició, que abordarà, a través de les veus dels activistes, algunes de les reivindicacions més rellevants a escala mundial, des de la lluita pel dret a la pau a Palestina fins als drets dels pobles indígenes al Mèxic. https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguracio-gira-primavera-ciutats-defensores-dels-drets-humans Sala Noble de l’Espai Can Rius (c/ del Pont, 3) de Caldes de Montbui Sala Noble de l’Espai Can Rius (c/ del Pont, 3) de Caldes de Montbui 41.6347226,2.1607948 https://www.diba.cat/web/ri/-/inauguracio-de-la-gira-de-primavera-de-ciutats-defensores-dels-drets-humans-a-caldes-de-montbui 1 Set defensors i defensores dels drets humans procedents de Mèxic, Palestina, Israel, Kenya, Afganistan i Sàhara Occidental visitaran els municipis catalans per donar a conèixer la tasca que realitzen als seus llocs d’origen i per conscienciar la ciutadania sobre la importància de la defensa dels drets humans i el suport internacional a les seves lluites. Durant deu dies, s’organitzaran activitats de sensibilització i tallers a les escoles, trobades amb els mitjans locals, xerrades a centre cívics obertes a la ciutadania i reunions institucionals d’incidència política, amb l’objectiu de visibilitzar i acompanyar la tasca de les persones defensores dels drets humans i denunciar la persecució que pateixen. Ciutats Defensores del Drets Humans és un projecte coordinat pel Fons Català de Cooperació al Desenvolupament i gestionat per la Comissió Catalana d’Acció pel Refugi amb la participació de 30 municipis i 8 institucions i entitats catalanes, i que compta amb el suport de la Diputació de Barcelona, a través de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba408851789 Reunió Oficina Antifrau de Catalunya- Agenda Diputat Dionís Guiteras - Reunió OAC-DIBA 2023-11-14 11:00:00 2023-11-14 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-oficina-antifrau-de-catalunya-agenda-diputat-dionis-guiteras-reunio-oac-diba 934049494 a.bgalct@diba.cat Carrer Ribes, 1-3, 08013 Barcelona, (Zona Arc de Triomf) - Seu de l'OAC Carrer Ribes, 1-3, 08013 Barcelona, (Zona Arc de Triomf) - Seu de l'OAC 41.3928355,2.1809191 1 Diputació de Barcelona; Bon Govern, Transparència i Participació; Guiteras i Rubio, Dionís; Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Reunió diputacio_de_barcelona; bon_govern_transparencia_i_participacio; guiteras_i_rubio_dionis; forcadell_esteller_francesc_xavier; reunio <p>Dionís Guiteras Rubio, vicepresident 2n i president delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p>Xavier Forcadell i Esteller, coordinador de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</p> <p> </p> <p>Assistents per part de l’OAC: </p> <p>Sr. Miguel Ángel Gimeno Jubero, director de l'OAC.</p> <p>Sra. Sara Vidal, responsable del Gabinet de Direcció</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408741857 Eines per a l'avaluació de la participació ciutadana3 2024-05-23 10:00:00 2024-05-23 14:00:00 Què avaluem quan es tracta de participació ciutadana? Quines tècniques, eines i criteris fem servir? Aquesta formació es vol ajudar als equips tècnics municipals a adquirir un conjunt d'eines diverses que puguin ser útils per a l'avaluació de diferents processos i espais formals de participació ciutadana. https://www.diba.cat/web/agenda/-/eines-per-a-l-avaluacio-de-la-participacio-ciutadana2-duplica-2 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/participacio/formacio 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba408992027 Viatge aprenentatge a Londres 2024-03-06 09:00:00 2024-03-08 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/viatge-aprenentatge-a-londres Londres Londres 41.3955350,2.1575980 1 Educació; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Educació; Colom i Puigbò, Glòria; Viatge; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona educacio; area_deducacio; diputatdiputada; educacio; colom_i_puigbo_gloria; viatge; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Glòria Colom, diputada adjunta d'educació</p> <p>Neus Gómez, tècnica assessora de l'Àrea d'educació</p> Conèixer de primera ma l'experiència i implantació del model anglès 'Good Career guidance' visitant diferents institucions clau del sistema educatiu i centres educatius anglesos. Organitzat per la Fundació Bertelsmann nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408933697 Comissió Executiva Consorci Barri La Mina 2024-03-20 12:00:00 2024-03-20 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissio-executiva-consorci-barri-la-mina 934022160 g.serveissocials@diba.cat Departament de Drets Social, passeig Taulat 166-170, Barcelona Departament de Drets Social, passeig Taulat 166-170, Barcelona 41.4100971,2.2188488 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'>Membres de la Comissió Executiva Consorci Barri La Mina</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba406552601 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Vilafranca del Penedès] 2024-03-19 10:30:30 2024-03-19 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/coneix-el-servei-local-de-teleassistencia-vilafranca-4 CAP Alt Penedès. Plaça Penedès, 1 4a planta, Vilafranca del Penedès. CAP Alt Penedès. Plaça Penedès, 1 4a planta, Vilafranca del Penedès. 41.3445380,1.6996800 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba408861238 Reunió amb RENFE. Trens Turístics - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-11 11:00:00 2024-03-11 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-renfe-trens-turistics-agenda-soledad-bravo 934 022 975 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817398,2.1258423 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Ma. José Tesouro, cap de la Secció d'Assistència i Coordinació Turística</p> <p>- Luisa Balcells, cap de la Unitat de Destinació Turística</p> <p>Per part de RENFE:</p> <p>- Víctor Puga</p> <p>- Fèlix Martín</p> <p>- Agustin Luna</p> Trens Turístics. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409000077 Seminari 'Estratègies de zonificació escolar per a l'equitat educativa' 2024-04-26 10:00:00 2024-04-26 12:00:00 El seminari analitza la zonificació escolar com a eina en la lluita contra la segregació escolar i com espai de corresponsabilitat en favor de l'equitat educativa. https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-estrategies-de-zonificacio-escolar-per-a-l-equitat-educativa- Seminari en línia Seminari en línia https://www.diba.cat/educacio/-/estrategies-zonificacio-escolar 1 https://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=19064 Adreçat a regidors i regidores d'educació. Docent: Xavier Bonal, Catedràtic de Sociologia al Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba408895911 Assistencia a la I Convenció Fòrum Social Metropolità 2024 2024-03-19 12:30:30 2024-03-19 13:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-patronat-de-la-fundacio-per-a-l-atencio-a-persones-dependents-duplica-1 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> </p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408613317 Assistència a la inauguració de Brain Film Fest de la Fundació Pasqual Maragall 2024-03-13 19:00:00 2024-03-12 21:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-ajuntament-calaf-duplica-1 CCCB, carrer Montalegre,5 Barcelona CCCB, carrer Montalegre,5 Barcelona 41.3839217,2.1673238 1 Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Cañete Carrillo, Filo; Inauguració i/o cloenda esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; canete_carrillo_filo; inauguracio_io_cloenda <p>Sra. Filo Cañete Carrillo, diputada delegada de Cures i Cicle de Vida de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'> Diverses autoritats</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408859101 Reunió Conselleria d'Economia-Agenda Dionís Guiteras i Rubio-Reunió amb la consellera Natàlia Mas 2023-12-18 11:00:00 2023-12-18 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-conselleria-d-economia-agenda-dionis-guiteras-i-rubio-reunio-amb-la-consellera-natalia-mas 934049494 a.bgalct@diba.cat Gran Via de les Corts Catalanes, 639, L'Eixample, 08010 Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 639, L'Eixample, 08010 Barcelona 41.3921062,2.1712832 1 Bon Govern, Transparència i Participació; Guiteras i Rubio, Dionís; Reunió bon_govern_transparencia_i_participacio; guiteras_i_rubio_dionis; reunio <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409015317 Corbera de Llobregat: taller per a famílies d'habilitats educatives en el bon ús de les pantalles a l'àmbit familiar 2024-04-26 15:00:00 2024-05-03 17:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies amb fills i filles de 0-6 anys interessades en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/web/agenda/-/corbera-de-llobregat-taller-per-a-families-d-habilitats-educatives-en-el-bon-us-de-les-pantalles-a-l-ambit-familiar 934 049 417 spott@diba.cat Escola Bressol Municipal 'El Petit Corb' al C/Casanoves, 28. Corbera de Llobregat (Barcelona) Escola Bressol Municipal 'El Petit Corb' al C/Casanoves, 28. Corbera de Llobregat (Barcelona) 41.4114508,1.9250563 1 Gratuït Diputació de Barcelona (2 hores per sessió) Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408933490 Reunió amb COHABITAC, la Coordinadora de fundacions d'habitatge social 2024-03-15 09:00:00 2024-03-15 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-cohabitac-la-coordinadora-de-fundacions-d-habitatge-social 934022160 g.serveissocials@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió; Grup d'interès esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Sergio Rodríguez, director F. Habitatge Social</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Maira Costa, directora F. Mambré</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Xavier Mauri, director F. Hàbitat 3</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba405264974 Internet, xarxes socials i tràmits en línia [L'Hospitalet de Llobregat] 2024-03-19 11:00:00 2024-03-19 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/internet-xarxes-socials-i-tramits-en-linia-l-hospitalet-de-llobregat-2 Casal Avis C/ plaça dels avis 12. Hospitalet de Llobregat Casal Avis C/ plaça dels avis 12. Hospitalet de Llobregat 41.3659630,2.1266570 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba408854124 Tractament Recinte Torribera 2024-03-28__ 2024-03-28 00:00:00 2024-03-29 23:59:59 Insecticida i fungicida per evitar l’assecada de xiprers https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-recinte-torribera-2024-03-28-1 Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet 41.3955350,2.1575980 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 23:00-05:00 Empresa: FITOPATOLOGIA I NATURA, S.L. Tipus de tractament: Insecticida i fungicida per evitar l’assecada de xiprers Productes utilitzats: ALIETTE WG (Fosetil-AL 80%), DECIS PROTECH (Deltametrin 1,5%), ATOMINAL 10EC (Piriproxifen 10%), Basfoliar (adobs orgànics) Mètode d'aplicació: Polvorització Termini d’espera: Fins que l’arbre deixi de gotejar A més a més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. A més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancar portes, finestres i sistemes de ventilació dels edificis, durant el tractament. Treure animals i aliments de les finestres i balcons Telèfon de l'Institut Nacional de Toxicologia (91 562 04 20). nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408857634 Reunió Secretaria d’Administració i Funció Pública - Agenda Dionís Guiteras i Rubio. Sistema intern d'alertes 2023-12-14 16:00:00 2023-12-14 17:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-secretaria-d-administracio-i-funcio-publica-agenda-dionis-guiteras-i-rubio-sistema-intern-d-alertes 934049494 a.bgalct@diba.cat reunió telemàtica a través de la plataforma Teams reunió telemàtica a través de la plataforma Teams 41.3928355,2.1809191 1 Bon Govern, Transparència i Participació; Guiteras i Rubio, Dionís; Vélez Barajas, Antoni; Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Reunió bon_govern_transparencia_i_participacio; guiteras_i_rubio_dionis; velez_barajas_antoni; forcadell_esteller_francesc_xavier; reunio <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Dionís Guiteras i Rubio, vicepresident 2n i diputat delegat de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Antoni Vélez Barajas, Diputat delegat d’Innovació Digital i Integritat Institucional</span></span></p> <p style='text-align:justify'><span style='background:white'><span style='letter-spacing:.35pt'>Xavier Forcadell Esteller, coordinador de l'àrea de bon govern, assistència local i cohesió territorial</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408729311 Reunió amb l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès - agenda PDA Eva Menor - reunió 2024-03-19 12:00:00 2024-03-19 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-ajuntament-de-cerdanyola-del-valles-eva-menor-presidenta-delegada-area-desenvolupament Carrer de Lluís Companys, 2, 08290 Cerdanyola del Vallès, Barcelona Carrer de Lluís Companys, 2, 08290 Cerdanyola del Vallès, Barcelona 41.4911667,2.1407443 1 Ajuntaments; Alvarez Jurado, Anna; Exposició presencial (dades bàsiques); Economia i treball; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Reunió; Cerdanyola del Vallès ajuntaments; alvarez_jurado_anna; exposicio_presencial_dades_basiques; economia_i_treball; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; reunio; cerdanyola_del_valles <p><strong><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'>Diputació de Barcelona</font></font></strong></p> <p><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'>Eva Menor, presidenta Delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</font></font></font></font></p> <p><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'>Anna Álvarez, coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</font></font></font></font></p> <p><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'>Kontxi Odriozola, assessora Fonts Europeus de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</font></font></font></font></p> <p><strong><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'>​​​​​Ajuntament de Cerdanyola del Vallès</font></font></font></font></strong></p> <p><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'>​​​​​​​​​​​​</font></font></font></font><font style='vertical-align: inherit;'><font style='vertical-align: inherit;'>Cristina Padilla, regidora Promoció Econòmica, Comerç i Mercats, Empresa i Polígons Industrial, Ocupació i Formació</font></font></p> <p>Javier Montes, cap gabinet de l'alcaldia</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408933632 Reunió amb Vodafone i Apple 2024-03-18 09:00:00 2024-03-18 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-vodafone-i-apple 934022160 g.serveissocials@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Anabel Martín, Key Account Manager AAPP Vodafone</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Ivan Peña, Apple</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408903738 Comissió Territorial Urbanisme Catalunya Central 2024-03-22 00:00:00 2024-03-22 23:59:59 L’àmbit d’actuació de la Comissió Territorial d'Urbanisme de la Catalunya Central comprèn les comarques del Bages, el Berguedà, el Moianès, Osona, el Solsonès i el Lluçanès i vuit municipis següents de l'Alta Anoia: Calaf, Calonge de Segarra, Castellfollit de Riubregós, els Prats de Rei, Pujalt, Sant Martí Sesgueioles, Sant Pere Sallavinera i Vecian https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissio-territorial-urbanisme-catalunya-central 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat Plaça del Salt, num 2 de Manresa Plaça del Salt, num 2 de Manresa 41.7235586,1.8287900 1 Sanz Sánchez, Rosa; Urbanisme i habitatge; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles sanz_sanchez_rosa; urbanisme_i_habitatge; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles De 09:00 h a 11:30 h <p style='text-align: justify;'>President: el secretari de Territori, Urbanisme i Agenda Urbana Francesc Sutrias i Grau. </p> <p>Vocals:<br /> a) Una persona en representació de la Direcció General d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura: Agustí Serra i Monté<br /> b) El cap del Servei Territorial d'Urbanisme: Anna Comellas Jodar.<br /> c) La persona titular de la delegació territorial del Govern de la Generalitat: Montserrat Barniol i Carcasona.<br /> d) La persona titular de la direcció dels serveis territorials: David-Aaron López i Martí.<br /> e) Tres persones en representació del Departament de Territori en matèria d’urbanisme:Josep Armengol Tatjé, Josep Cases Miralles i Daniel José Gallego i Martínez.<br /> f) Una persona en representació del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural en matèria de medi ambient: Laura Fonts Torres. <br /> g) Una persona de cadascun dels departaments de la Generalitat que tinguin competència en alguna de les matèries següents o en diverses: agricultura, medi natural, cultura, comerç, demarcació territorial, energia, habitatge, indústria, mobilitat, ordenació del territori, patrimoni cultural, protecció civil, salut, turisme, ensenyament i patrimoni immobiliari de la Generalitat: Manel Armengol Vilar, Maria Teresa Clotet Masana, Francesc Serra Sellarés, Ferran Octavi Martínez Verdú, Elena Roca Rosés, Alba Oms Llobet, Glòria Brugués Brugués, Joan Manuel Espuelas Puigdollers.<br /> h) Vuit persones, membres dels ens locals, designades per els organitzacions associatives d'entitats locals més representatives de Catalunya: Josep Casassas i Jordà i Albert Corberó Aymerich.<br /> i) Una persona en representació de la Diputació de Barcelona: Rosa Sanz Sánchez<br /> j) Dotze persones d’un reconegut prestigi professional o acadèmic en matèria d’urbanisme, d’habitatge i de medi ambient: Alba Xarpell Serracanta, Lluís Oriols Rodríguez, Rogeli Montoliu Casals, Miquel Morell i Deltell, Salvador Soler Casacuberta, Aleix Cervantes López, Jordi Barot Arqued, Joan Casas Casanovas, Marta Gómez Pons, Jordi Vall Droguet, Josep Claret Arimany, Josep Donés Barcons.</p> <p>Estanislau Vidal-Folch de Balanzó, designat per l’Administració general de l’Estat amb veu i sense vot.</p> <p>Secretària: Lourdes Aparicio Garcia; jurista, actua amb veu i sense vot.</p> Correspon a la Comissió Territorial d'Urbanisme de la Catalunya Central: • Emetre informes en el procediment d’avaluació ambiental • Resoldre expedients de planejament: a) L’aprovació definitiva dels plans d’ordenació urbanística municipal i els programes d’actuació urbanística municipal l’aprovació definitiva dels quals no correspongui al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat. b) L’aprovació definitiva dels plans de millora urbana i els plans parcials urbanístics en el cas que els ens locals no tinguin atribuïda o no hagin d’exercir aquesta competència, d’acord amb el que estableix aquesta Llei. c) Els plans especials urbanístics de desenvolupament, llevat dels que correspon d'aprovar als ajuntaments de conformitat amb l'article 81 del Text refós de la Llei d'urbanisme. d) L’aprovació definitiva dels plans i els programes urbanístics plurimunicipals l’aprovació definitiva dels quals no correspongui al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat. e) L’aprovació definitiva dels plans parcials urbanístics de delimitació que no correspongui aprovar al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat. • Autoritzacions d’obres en sòl no urbanitzable • Informar estudis de detall • Informes sobre l’autorització d’usos i obres provisionals nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408848152 Premis EPSA. Projecte SeTDIBA. Reconeixement de pràctica d'excel·lència europea 2024-03-20 17:00:00 2024-03-22 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/premis-epsa-projecte-setdiba-reconeixement-de-practica-d-excel-lencia-europea 934049494 a.bgalct@diba.cat Limburgiann, 10 (6229GA Masstricht) Limburgiann, 10 (6229GA Masstricht) 1 González Cambray, Josep; Esdeveniments; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Bon Govern, Transparència i Participació; Lliurament de premis; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona gonzalez_cambray_josep; esdeveniments; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; bon_govern_transparencia_i_participacio; lliurament_de_premis; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Josep Gonzàlez-Cambray, coordinador de l'àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial</p> <p>Magda Lorente, cap de la secció d'assistència en sistemes d'informació local (SIL). Gabinet d'Innovació Digital</p> <p style='margin-bottom:10px'> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408992092 Acte presentació i debat estudi 'Els programes de formació i inserció i les AAPP' 2024-03-07 10:00:00 2024-03-07 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-presentacio-i-debat-estudi-els-programes-de-formacio-i-insercio-i-les-aapp- Hub social Fundació Bofill. C/ Girona 34, Barcelona Hub social Fundació Bofill. C/ Girona 34, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Àrea d'Educació; Personal directiu professional; Educació; Presentació; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona bosch_i_costa_marcellina; area_deducacio; personal_directiu_professional; educacio; presentacio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora Àrea d'educació</p> <p>Elena Sintes, cap projectes Fundació Bofill</p> <p>Olga Romero, cap servei de programes de qualificació i iniciació professional del departament d'educació de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Dolors Peñafiel, cap àrea d'educació de l'aj. de Vilafranca del Penedès</p> <p>Josep Francí, coautor de l'estudi.</p> Taula rodona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba403577839 Palau-Solità i Plegamans : exposició per a la prevenció del consum de drogues 'Controles'? 2024-04-11 00:00:00 2024-04-29 23:59:59 Exposició adreçada a adolescents, joves, adults, professionals i famílies. https://www.diba.cat/web/agenda/-/palau-solita-i-plegamans-exposicio-per-a-la-prevencio-del-consum-de-drogues-controles-1 934 049 417 spott@diba.cat Format digital en un espai municipal. Espai Jove l'Escorxador. Passeig de la Carrerada, 57, 08184 Palau-solità i Plegamans, Barcelona. Web de l'Exposició 'Controles?' Format digital en un espai municipal. Espai Jove l'Escorxador. Passeig de la Carrerada, 57, 08184 Palau-solità i Plegamans, Barcelona. Web de l'Exposició 'Controles?' 41.5855500,2.1736976 1 Dilluns a divendres de 9:30h a 19:00h obert al públic. Vols una visita concertada? envia'ns un correu electrònic a spott@diba.cat. L’exposició Controles? proporciona informació sobre les drogues i l’ús problemàtic de pantalles i treballa els factors de protecció per prevenir-ne el consum. Està adreçada a tres col·lectius: adolescents d’entre 12 i 15 anys, joves a partir dels 16 anys, famílies, professionals i adults que desitgin informació sobre la temàtica. Actualment l’exposició també disposa d'un format digital, consistent en un tour virtual 360º i la recreació dels panells en 3D. Segueix-nos a les xarxes socials nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408863479 Jornades sector turístic. Construïm el Pla de Futur de la nostra destinació. ACT - agenda Soledad Bravo-jornada 2024-03-21 10:00:00 2024-03-21 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornades-sector-turistic-construim-el-pla-de-futur-de-la-nostra-destinacio-act-agenda-soledad-bravo-jornada 934 022 975 trigueroam@diba.cat Auditori Axa. Av. Diagonal, 547, Les Corts, 08029 Barcelona Auditori Axa. Av. Diagonal, 547, Les Corts, 08029 Barcelona 41.3896390,2.1369724 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Jornada; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; jornada; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona: </p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Ma. José Tesouro, Cap de Secció d'Assistència i Coordinació Turística</p> <p>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> Jornada organitzada per l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408860260 Reunió amb Sien Consulting - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-02-27 11:00:00 2024-02-27 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-sien-consulting Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817398,2.1258208 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; grup_dinteres <p>De Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</li> <li>Xavier Font, cap de l’Oficina Tècnica de Turisme</li> <li>Montse Giró, cap del LabTurisme</li> <li>Sara Aguilar, cap del Servei del BOPB i altres Publicacions Oficials</li> </ul> <p>Per part de SIEN Consulting:</p> <ul> <li>Pere Lloret de SIEN Consulting</li> <li>Rosanna Boronat de SIEN Consulting</li> </ul> Reunió sobre el projecte Destins Turístics Intel·ligents (DTI) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408731589 Reunió amb l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès - agenda PDA Eva Menor - reunió 2024-03-19 12:00:00 2024-03-19 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-vilafranca-del-penedes-eva-menor-presidenta-delegada-adet Servei d’Ocupació. Recinte La Fassina (Av. Catalunya, 22. Vilafranca del Penedès) Servei d’Ocupació. Recinte La Fassina (Av. Catalunya, 22. Vilafranca del Penedès) 41.3496408,1.6884980 1 Alvarez Jurado, Anna; Exposició presencial (dades bàsiques); Economia i treball; diputat/diputada; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Reunió; Vilafranca del Penedès alvarez_jurado_anna; exposicio_presencial_dades_basiques; economia_i_treball; diputatdiputada; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; reunio; vilafranca_del_penedes <p><strong>Diputació de Barcelona</strong><br /> Eva Menor, presidenta Delegada de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme<br /> Anna Álvarez, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i<br /> Turisme<br /> Konxi Oriozola, assessora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme<br /> <strong>Ajuntament de Vilafranca del Penedès</strong><br /> Jordi Junyent, regidor d’Ocupació, Salut i Consum, Participació i Barris i<br /> Protecció civil<br /> Gemma Romeu, regidora coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament<br /> Econòmic i regidora de Turisme, Educació i Esports<br /> Lourdes Sánchez, regidora coordinadora de l’Àrea de serveis Generals i<br /> regidora de Comerç, Hisenda, Recursos Humans, Serveis Jurídics i Transparència<br /> Salvador Ventura, coordinador Àrea de Desenvolupament Econòmic i cap de Comerç i Mercats<br /> Montse González, cap del Servei d’Ocupació<br />  </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408992255 GIPAC a Mataró_agenda Servi Vilamala gerent- activitat 2024-03-14 10:00:00 2024-03-14 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/gipac-a-mataro_agenda-servi-vilamala-gerent-activitat 934049296 gs.comer@diba.cat Espai Mataró connecta. Plaça de la Muralla, 21 Mataró Espai Mataró connecta. Plaça de la Muralla, 21 Mataró 41.5397836,2.4481439 1 Comerç i consum; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Alta direcció i gerents; Comerç, Consum i Salut Pública; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Grup d'interès comerc_i_consum; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; alta_direccio_i_gerents; comerc_consum_i_salut_publica; vilamala_bastarras_sergi; reunio; grup_dinteres <p class='Default'>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p class='Default'>Lala Méndez, cap de Secció de Promoció de Ciutat i Comerç, Mataró</p> <p style='margin-bottom:11px'>Anna Carbonell, tècnica de Promoció de Ciutat i Comerç, Mataró</p> <p style='margin-bottom:11px'>Ana Moriano, dinamitzadora RetailLab</p> <p style='margin-bottom:11px'>Santi Amaro, cap de Secció de Promoció Econòmica i Foment de l’Ocupació, Comerç i Turisme, Ajuntament de Castelldefels</p> <p style='margin-bottom:11px'>Rafael Gonzalez de Vivential Value</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sandra Ruiz, cap d'unitat de projectes d'innovació social, Ajuntament de l’Hospitalet</p> <p>Xavier Pérez, cap d'innovació i transformació social de la Fundació Sargim</p> <p>Tècnics i tècniques de la Gerència de Serveis de Comerç</p> <p>Tècnics i tècniques de comerç, dels municipis de la província</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408185326 Curs bàsic de tècnica de l’espectacle adreçat a gestors d’espais escènics 2024-04-02 09:00:00 2024-05-16 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/curs-basic-de-tecnica-de-l-espectacle-adrecat-a-gestors-d-espais-escenics-2 934022978 o.difusioa@diba.cat Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle) 41.5642184,2.0079811 1 Dia 16 de maig: taller intensiu de 9:00 a 13:30 h i de 15:00 a 17:30 h Destinataris: Curs amb un format pràctic, destinat a personal de gestió dels espais escènics municipals i tècnics de cultura que duen a terme tasques de programació d’espectacles d’arts escèniques i musicals. Preferentment personal dels espais escènics municipals adherits al Circuit de la Xarxa d'Espais Escènics Municipals. Presentació: L'objectiu general del curs és proporcionar als assistents els coneixements bàsics dels equipaments d’escenotècnia (luminotècnia, maquinària i sonorització) i dels processos de producció tècnica amb la finalitat de comprendre la seva complexitat i els seus processos de treball. Aprofundir en el coneixement dels equips que el personal tècnic utilitza i dels seus processos de treball, permetrà establir un diàleg millor i més productiu amb col·lectiu tècnic, així com fonamentar les decisions en un millor coneixement de què hi ha en joc amb relació a la tècnica per a l’espectacle viu. L'objectiu és afavorir la integració i col·laboració entre els equips tècnics i de gestió que treballen en un mateix espai escènic. La formació és teòrica-pràctica. S'efectuen classes-demostració amb equips i materials i muntatges pràctics a l'escenari. Les sessions es duran a terme a les aules, laboratoris i espais escènics de l'Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle (ESTAE) al Centre del Vallès de l'Institut del Teatre a Terrassa. Les activitats pràctiques tindran lloc a la Sala Maria Plans de Terrassa utilitzant els seus equipaments escènics i instal·lacions. PROGRAMA AMB HORARIS 2 d'abril de 2024 (Jordi Massó i Jordi Planas) Sessió introductòria i propedèutica. Presentació del curs. 10:00 a 13:30 – L'espai de representació. L'espai de representació L'edifici teatral. Evolució històrica La funció de l'edifici teatral: l'encontre de l'artista amb el seu públic. El confort del públic i el 'confort' dels artistes 11:00- 11:30 – Pausa 11:30- 13:30 - Anàlisi i evolució de l'espai de representació i els equipaments escenotècnies. Visita al teatre principal de Terrassa. Els espais de l'edifici teatral. La relació públic/escena. El concepte d'escenotècnia i els elements que la componen 9 d'abril de 2024 (Jordi Planas) 09:00 a 11:30 – La producció tècnica. Condicions tècniques per a l’explotació d’un espectacle. Marc legal de l’activitat. La negociació de les condicions tècniques. Ràtio cost/qualitat Planificació. Gestió del temps en la producció. Fulls de ruta 11:30 – 12:00 - Pausa 12:00 a 14:30 – La gestió dels riscos a l'activitat escènica. El teatre, una activitat de risc per als treballadors i per al públic. El riscos laborals del treball tècnic a l’escenari. Les tasques a l’escenari i la seva relació amb els riscos del públic. La seguretat del públic assistent. El paper del gestor de l'espai en la prevenció dels riscos 16 d'abril de 2024 (Oriol Ibáñez) El mòdul, dividit en dues sessions de dues hores i mitja es desenvolupa en un espai escènic, amb equips tècnics de luminotècnia. Exposa els equips i l'arquitectura dels sistemes de luminotècnia així com el processos de treball del personal tècnic de luminotècnia amb muntatges pràctics. 09:00 a 11:30 – Els equips i les instalꞏlacions de luminotècnia (i) La funció de la llum a l'escenari. Propietats controlables de la llum. Tipus de projectors, funcions i característiques tècniques. Classificació de les fonts de llum. Equips de regulació i control. Dimmers. Taules de control d'ilꞏluminació. Comunicació taula-dimmers i taula-projector. Xarxa DMX. Principi de funcionament, Característiques tècniques 11:30 – 12:00 - Pausa 12:00 a 14:30 – Els equips i les instalꞏlacions de luminotècnia (ii) La instalꞏlació elèctrica del teatre. Patch pannel. Línies de distribució. Tècniques bàsiques d'ilꞏluminació a l'escenari. Creació d'escenes d'ilꞏluminació i la gestió del temps. Documentació d'una ilꞏluminació. Plànols d'ilꞏluminació i quadern de llums de l'espectacle 23 d'abril de 2024 (Jaume Ferrer) El mòdul, dividit en dues sessions de dues hores i mitja es desenvolupa en un espai escènic, amb equips tècnics de sonorització. Exposa els equips i l'arquitectura dels sistemes de sonorització així com el processos de treball del personal tècnic de so amb muntatges pràctics. 09:00 a 11:30 – Els equips i les instalꞏlacions de sonorització (i) Paper del so en l’espectacle. El so com a eina dramatúrgica. “Escoltar” en lloc de només “sentir”. Els equips de sonorització, principis de funcionament i característiques tècniques: Fonts sonores, processament del senyal, amplificació i difusió. El sistema de sonorització d'un espectacle o concert: Parts que el componen i la seva funció. Tasques i llocs de treball 11:30 – 12:00 - Pausa 12:00 a 14:30 – Els equips i les instalꞏlacions de sonorització (ii) Instalꞏlacions de so per a l’espectacle en viu. Protocols, processos i tècniques d’utilització d’equips de so: Manipulació i muntatge d’equips. Ajust d’equips. La mescla. La documentació del so de l'espectacle. Documentació prèvia, de treball i d’explotació de l'espectacle 30 d'abril de 2024 (Jordi Massó) Dividit en dues sessions de dues hores i mitja, el mòdul es desenvolupa al laboratori de maquinària, amb equips tècnics de maquinària. Exposa els equips i les instalꞏlacions de la maquinària així com el processos de treball de la maquinària escènica amb muntatges pràctics. 09:00 a 11:30 – Els equips i les instalꞏlacions de la maquinària escènica (i) La funció del maquinista d’escena dins de la dramatúrgia de les arts escèniques. Geografia de l'espai escènic i equips de tramoia El teatre a la italiana. Equips i instalꞏlacions de maquinària en l'escenari tradicional. Els cortinatges escènics: les obertures dels telons de boca i els seus mecanismes. La càmera negra i les seves funcions. Ciclorames, panorames i tuls. Equips de suspensió i elevació en escenaris 11:30 – 12:00 - Pausa 12:00 a 14:30 – Els equips i les instalꞏlacions de la maquinària escènica (ii) Els elements escenogràfics segons la seva funció i posició a l’escenari i segons la seva Elements de repertori tarimes i trossos d'alumini. Implantació dels decorats. Anàlisi dels condicionants. L'espai escènic i les necessitats del joc escenotècnic. Visuals i aforades. Planificació del muntatge 7 de maig de 2024 (Aleix Soler i Oriol Ibáñez) Sessió basada en la realització simultània de dos tallers pràctics amb l'objectiu de comprendre la natura i necessitat de la informació de la documentació tècnica d'un espectacle, com a eina d'informació i comunicació. 09:00 a 11:30 – La documentació tècnica (i) Els assistents es divideixen en dos equips de treball en espais separats. A partir d’un supòsit pràctic convenientment caracteritzat: documentar el muntatge d’un microespectacle, estructurant la fitxa tècnica. Realitzar el muntatge i representacions d’un microespectacle a partir de la documentació lliurada per un altre equip. 11:30 – 12:00 - Pausa 12:00 a 14:30 – La documentació tècnica (ii) Documentar el quadern de funció i de muntatge d’un microespectacle. Debat i treball en grup: detecció d'assoliments i mancances. Model d'estructuració d'una fitxa tècnica i quadern de funció. Organització de la informació. Nivells i destinataris. Estructura completa de la fitxa tècnica del teatre i de l'espectacle 16 de maig de 2024 (Aleix Soler i Oriol Ibáñez) Taller pràctic en format intensiu en què es realitza tot el procés tècnic de muntatge escènic, assajos, representació i desmuntatge d'un espectacle de deu minuts de durada, especialment concebut com a exercici d'aplicació i posada en pràctica dels procediments de l'escenotècnia. 09:00 a 11:30 – Taller d'escenotècnia (i) A partir d’un supòsit pràctic convenientment caracteritzat, realitzar el muntatge d’un espectacle exercint els tasques pròpies de les professions tècniques: preparació de l’espai de representació. I muntatges (ilꞏluminació, so, maquinària escènica, utileria i videoprojeccions) 11:30 – 12:00 - Pausa 12:00 a 13:30 – Taller d'escenotècnia (ii) Enfocs i ilꞏluminació. Enregistrament de les memòries d’ilꞏluminació. Assajos de so i de maquinària 13:30 – 15:00 – Pausa dinar 15:00 a 17:30 – Taller d'escenotècnia (iii) Assajos tècnics de conjunt. Funcions del regidor. La “passada” i la representació. Execució tècnica. El desmuntatge PONENTS Aleix Soler Castañé Director i professor de l’especialitat de so de l’Escola Superior de Tècniques de les Arts de l’Espectacle de l’Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona i la Fundació Politècnica de Catalunya (Universitat Politècnica). Enginyer Tècnic Industrial, Especialitat Electrònica Industrial. Bachelor of Engineering, Sound Broadcast Engineering. Graduat en Art Dramàtic, especialitat escenografia. Tècnic de so per a l’espectacle en viu i televisió. Jordi Massó Soler Maquinista i director tècnic. Ha treballat en nombrosos projectes i teatres tant en l'àmbit nacional com internacional. Professor i coordinador de l'especialitat de Maquinària Escènica de l'Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle (ESTAE) de l'Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona i la Fundació Politècnica de Catalunya (Universitat Politècnica de Catalunya). Tècnic Superior en prevenció de riscos laborals. Graduat en Art Dramàtic, especialitat Escenografia. Jordi Planas Vandrell Titulat “Directeur Technique des Entreprises de Spectacle Vivant“ (ISTS). Màster “Sciences de la culture et la Comunicaction. Métiers de la Culture, option Directeur Technique” (Univ. Avignon- Vaucluse). Graduat en Art Dramàtic, especialitat escenografia. Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals. Professor de l’Escola Superior de Tècniques de les Arts de l’Espectacle de l’Institut del Teatre i la Fundació Politècnica de Catalunya (Universitat Politècnica). Ha treballat com a Director Tècnic i també com a luminotècnic i ilꞏluminador en diversos teatres i companyies (Teatre Nacional de Catalunya, Gran Teatre del Liceu, Centre Dramàtic de la Generalitat entre d'altres). Realitza tasques de consultoria escènica. Oriol Ibañez Fauquer Tècnic de les arts de l’espectacle especialitat en Luminotècnia per l’ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l’Espectacle de l’Institut del Teatre i la Universitat Politècnica de Catalunya). Tècnic superior en Realització d’Audiovisuals i Espectacles a l’EMAV (Escola de Mitjans Audiovisuals de Barcelona). Professor de l’especialitat de luminotècnia de l'Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle (ESTAE) de l'Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona i la Fundació Politècnica de Catalunya (Universitat Politècnica de Catalunya). La seva trajectòria laboral és ben extensa. Treballa amb nombroses companyies de dansa, música i teatre com a tècnic de gira, també ha treballat com a tècnic en nombrosos teatres de Catalunya i forma part d’equips de direcció tècnica de reconeguts festivals. Jaume Ferrer Muñoz Graduat a l’ESTAE (Institut del Teatre i UPC) en Tècniques de les Arts de l’Espectacle en l'especialitat de so. Estudiant de Grau Multimèdia a la UOC i la UPC. Tècnic de so, locutor professional i dissenyador gràfic. Professor de l'especialitat de So de l'Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle (ESTAE) de l'Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona i la Fundació Politècnica de Catalunya (Universitat Politècnica de Catalunya). Ha treballat com a responsable del departament Audiovisual del Teatre Kursaal de Manresa durant més de 17 anys. Actualment, com a freelance ha engegat un projecte personal de creació de continguts audiovisuals amb la directora de cinema Isabel Casanova, amb qui ha realitzat diferent projectes, fent tasques de captació de so directe, enregistrament de locucions publicitaries, creació de grafisme i animacions VFX, postproducció d’àudio, o disseny de so. Com a locutor treballa regularment amb empreses i entitats de reconegut prestigi com: RAC1, CCRTV (TV3), TV d’Andorra, Fundació La Pedrera, Patrimoni Nacional, CaixaBank, Endesa, Ecoembes, Generalitat de Catalunya, i Museu Thyssen. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba400652225 Jornada per a càrrecs electes en matèria de serveis socials 2023-12-14 10:00:00 2023-12-14 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-per-a-carrecs-electes-en-materia-de-serveis-socials Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona Carrer del Comte d'Urgell, 187, Barcelona Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona Carrer del Comte d'Urgell, 187, Barcelona 41.3890010,2.1493250 https://www.diba.cat/documents/14465/383259925/tr%C3%ADptic+p%C3%A0g+a+p%C3%A0g.pdf/3185e1fa-bae3-d40b-483a-cf9b6b057f78?t=1702554212931 1 Diputació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona La finalitat d'aquesta jornada és disposar d'un espai de trobada i reflexió conjunta sobre els reptes actuals de les polítiques socials als nostres municipis, així com del marc normatiu i competencial i del rol dels professionals dels nostres equips. Serà una ocasió especialment rellevant per a totes aquelles persones que assumiu per primera vegada la responsabilitat en aquesta matèria. Tot i que la sessió estigui especialment dirigida a càrrecs electes, les persones que ocupen llocs de comandament en l'àmbit dels serveis socials municipals també hi estan convidades. La jornada tindrà lloc el proper 14 de desembre, de 10.00 h a 13.30 h, al Paranimf de l'Escola Industrial de Barcelona. Per a més informació, cliqueu aquí. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408992273 Acte inauguració Saló de l'ensenyament 2024-03-13 08:00:00 2024-03-13 09:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-inauguracio-salo-de-l-ensenyament Pl. de l'univers, Barcelona Pl. de l'univers, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Educació; Colom i Puigbò, Glòria; Galiano i Peralta, Joan; Inauguració i/o cloenda; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona bosch_i_costa_marcellina; educacio; area_deducacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; educacio; colom_i_puigbo_gloria; galiano_i_peralta_joan; inauguracio_io_cloenda; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Joan Galiano, diputat president àrea d'educació</p> <p>Glòria Colom, diputada adjunta d'educació</p> <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> <p>Francesca Alaminos, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Anna Simó, consellera d'educació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408991789 Jornada Magnet 2024-03-05 17:00:00 2024-03-05 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-magnet Col.legi oficial arquitectes de Catalunya. Plaça Nova 5, Barcelona Col.legi oficial arquitectes de Catalunya. Plaça Nova 5, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; Àrea d'Educació; Personal directiu professional; Educació; Jornada; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona bosch_i_costa_marcellina; educacio; area_deducacio; personal_directiu_professional; educacio; jornada; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408189557 Reunió Consorci de Salut i Social de Catalunya 2024-03-04 12:30:30 2024-03-04 13:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-area-metropolitana-de-catalunya-duplica-1-1 Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona Edifici Serradell Trabal, Recinte Llars Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171. Barcelona 41.4371224,2.1445578 1 Argüelles Busto, Estrella; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió arguelles_busto_estrella; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio <p>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p class='x'>Sr. José Augusto Garcia Navarro, gerent Consorci</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408862661 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes - agenda Soledad Bravo-reunió 2024-03-20 13:00:00 2024-03-20 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-sant-pere-de-ribes-agenda-soledad-bravo-reunio 934 022 975 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817156,2.1257242 1 Turisme; Garraf; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Sant Pere de Ribes turisme; garraf; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; sant_pere_de_ribes <p>Per part de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona:</p> <ul> <li>Soledad Bravo, gerenta</li> <li>Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic</li> <li>Luisa Balcells, cap de la Unitat de Destinació Turística</li> </ul> <p>Per part de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes:</p> <ul> <li>Rakel Zamora, cap d’àmbit de Qualitat de Vida i Promoció Econòmica</li> <li>Yolanda Dauden, cap de Promoció Econòmica</li> <li>M. Fernández, tècnica de turisme</li> </ul> Necessitats turístiques del municipi de Sant Pere de Ribes nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba408741928 Eines per a l'avaluació de la participació ciutadana4 2024-05-30 10:00:00 2024-05-30 14:00:00 Què avaluem quan es tracta de participació ciutadana? Quines tècniques, eines i criteris fem servir? Aquesta formació es vol ajudar als equips tècnics municipals a adquirir un conjunt d'eines diverses que puguin ser útils per a l'avaluació de diferents processos i espais formals de participació ciutadana. https://www.diba.cat/web/agenda/-/eines-per-a-l-avaluacio-de-la-participacio-ciutadana3-duplica-1 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/web/participacio/formacio 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba408736843 Presentació iniciativa “Migracions i governança urbana: una agenda per a la cooperació'| IEMed - agenda director RI Antoni Montseny - jornada 2024-03-18 12:00:00 2024-03-18 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentacio-iniciativa-migracions-i-governanca-urbana-una-agenda-per-a-la-cooperacio-iemed-agenda-director-ri-antoni-montseny-jornada 934049444 casanovaspl@diba.cat Sala del Consell, IEMed, c. Girona 20 Sala del Consell, IEMed, c. Girona 20 41.3917842,2.1756600 1 Ajuntaments; Relacions internacionals; Jornades, congressos i seminaris; Barcelonès; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Presidència; Montseny Domènech, Antoni; Jornada; Barcelona; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona ajuntaments; relacions_internacionals; jornades_congressos_i_seminaris; barcelones; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; presidencia; montseny_domenech_antoni; jornada; barcelona; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba409004137 II Jornada Fomentem la Cultura de Pau – La memòria oral com a recurs educatiu pel foment de la pau 2024-04-26 00:00:00 2024-04-26 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/ii-jornada-fomentem-la-cultura-de-pau-la-memoria-oral-com-a-recurs-educatiu-pel-foment-de-la-pau Castell de Penyafort, Santa Margarida i els Monjos Castell de Penyafort, Santa Margarida i els Monjos 41.3090771,1.6520608 1 L’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos i la Xarxa Catalana d’Alcaldes/ses per la Pau, han organitzat la II Jornada de foment de la cultura de pau, està dedicada a «La memòria oral com a recurs educatiu pel foment de la pau». La Jornada reflexionarà sobre els recursos educatius que ens presenta la memòria oral amb l’objectiu de fomentar la cultura de pau. A través de la jornada es vol aprendre i fer visible del rol dels municipis en el rescat de la memòria oral i el seu ús com a recurs educatiu pel foment de la pau. La jornada tindrà lloc el dia 26 d’abril al Castell de Penyafort, Santa Margarida i els Monjos, i compta amb el suport de la Diputació de Barcelona. Inscripcions i programa aquí. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba408992352 'Cossos que parlen', al Museu de Cerdanyola 2024-04-05 00:00:00 2024-06-23 23:59:59 En l’exposició Cossos que parlen. Les representacions del cos en les autores de còmic. 1910-2020, la seva comissària, Marika Vila, explora com ha estat representat el cos de la dona en el còmic a través de la ploma de les autores en un recorregut cronològic que va des d’inicis del segle XX fins a l’actualitat. https://www.diba.cat/web/agenda/-/-cossos-que-parlen-al-museu-de-cerdanyola Museu d'Art de Cerdanyola (C/ Sant Martí, 88) de Cerdanyola del Vallès Museu d'Art de Cerdanyola (C/ Sant Martí, 88) de Cerdanyola del Vallès 41.4914143,2.1390061 https://www.diba.cat/web/opc/-/cossos-que-parlen-a-cerdanyola-del-valles 1 La mostra s’estructura en cinc àmbits en què el cos femení és representat en funció del context i els canvis socials de cada època. Des del noucentisme fins l’entrada del nou mil·lenni, il·lustren aquest recorregut cronològic dibuixos originals de Lola Anglada, Laura Albéniz, Maria Pascual, Pili Blasco, Rosa Galceran, Carme Barberà, Purita Campos, Pepita Pardell, Núria Pompeia, Montse Clavé, EIsa Plaza, Isa Feu i la curadora de la mostra, Marika Vila, Mariel Soria, Laura Pérez Vernetti, Marta Guerrero, Ana Miralles, Raquel Gu, Antonia Santolaya, Luci Gutiérrez, Olga Carmona, Lola Lorente i Ana Penyas. Cada àmbit es complementa amb documentació del període que representa. Un sisè espai, està dedicat a l’art digital i reuneix la mirada plural de les autores emergents i “clàssiques” vers un cos femení sempre en construcció. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba408992209 Reunió a l'ajuntament de Vilanova del Vallès 2024-03-11 13:00:00 2024-03-11 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-a-l-ajuntament-de-vilanova-del-valles Ajuntament de Vilanova. Pl. Ajuntament 1, Vilanova del Vallès Ajuntament de Vilanova. Pl. Ajuntament 1, Vilanova del Vallès 41.3955350,2.1575980 1 Bosch i Costa, Marcel·lina; Educació; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Personal directiu professional; Educació; Colom i Puigbò, Glòria; Galiano i Peralta, Joan; Reunió; Vilanova del Vallès; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona bosch_i_costa_marcellina; educacio; area_deducacio; diputatdiputada; personal_directiu_professional; educacio; colom_i_puigbo_gloria; galiano_i_peralta_joan; reunio; vilanova_del_valles; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Joan Galiano, diputat president Àrea d'educació</p> <p>Glòria Colom, diputada adjunta d'educació</p> <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora Àrea d'educació</p> <p>Roser Colomé, alcaldessa de Vilanova del Vallès</p> <p>Lluis Alvarez, regidor d'educació</p> Exposar l'estat del municipì i suport de la diputació nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 38,49 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5