ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba427772429 Reunió Fundació per a l’atenció a persones dependents 2025-03-21 12:00:00 2025-03-21 13:00:00 Plataforma online Plataforma online 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat   nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba428231708 Taller: Com treballar projectes d'art contemporani i salut mental en l'àmbit local 2025-05-28 09:30:00 2025-05-28 15:00:00 Organització: Programa d’Arts Visuals de l'Oficina de Difusió Artística (Àrea de Cultura/Diputació de Barcelona)Coordinació a cura de Roser Sanjuan Plana, responsable Programes Públics del Centre d'Art La Panera https://www.diba.cat/web/cerc/-/com-treballar-projectes-d-art-contemporani-i-salut-mental-2 Plató del Pati Manning (Montalegre, 7 - Barcelona) Plató del Pati Manning (Montalegre, 7 - Barcelona) 41.3843602,2.1662459 1 Després de la jornada teòrica sobre art contemporani i salut mental, aquesta sessió vol explorar col·lectivament metodologies i dinàmiques per iniciar projectes d’art contemporani que incideixin en la salut mental, introduint algunes pautes a tenir en compte. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba428916005 Reunió Fundació Oncovallès, agenda diputada Gemma Tarafa 2025-04-03 00:00:00 2025-04-03 23:59:59 Rambla Catalunya, 126 Rambla Catalunya, 126 41.3955350,2.1575980 1 Salut pública; Reunió; Tarafa Orpinell, Gemma; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública salut_publica; reunio; tarafa_orpinell_gemma; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p></p> <p>Pere Cladellas</p> <p>Mònica Cladellas</p> <p>Núria Vilamala</p> <p>Gemma Tarafa Orpinell, diputada delegada de Salut Pública</p> <p>Tània Corrons, assessora diputada delegada</p> <p>Pilar Solanes, comissionada de la Xarxa de Salut Mental</p> <p></p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-29 08:27
agendadiba429134504 Mercat municipal d'Abrera_ Diagnosi i el pla d'acció - agenda gerent Sergi Vilamala- activitat 2025-03-31 00:00:00 2025-03-31 23:59:59 Rambla Torrentet, 16, Abrera, Rambla Torrentet, 16, Abrera, 41.5173252,1.8991643 1 Comerç i consum; Abrera; Baix Llobregat; Reunió; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; abrera; baix_llobregat; reunio; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica De 14.30h a 16.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Tècnics de Comerç, de l'Ajuntament d'Abrera</p> <p>Representants del Mercat municipal</p> <p>Xavier Torrent, responsable de Mercats municipals de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-03 04:27
agendadiba429178023 Reunió amb el Centre Excursionista de Catalunya - agenda Daniel Fernández - reunió 2025-04-09 12:30:00 2025-04-09 13:30:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Fernández González, Daniel personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; fernandez_gonzalez_daniel <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Ton Barnils, director del Centre Excursionista de Catalunya</p> <p>Montserrat Catalan</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba428670278 Reunió amb l'Ajuntament de Castellar del Vallès - agenda Daniel Fernández - Reunió 2025-03-31 17:00:00 2025-03-31 18:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Vallès Occidental; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Fernández González, Daniel; Argüelles Busto, Estrella valles_occidental; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; fernandez_gonzalez_daniel; arguelles_busto_estrella <p>Yolanda Rivera, alcaldessa de l'Ajuntament de Castellar del Vallès</p> <p>Joan Creus, regidor d'Urbanisme de l'Ajuntament de Castellar del Vallès</p> <p>José Luiva, regidor d'Espai Públic de l'Ajuntament de Castellar del Vallès</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Estrella Argüelles, directora del Gabinet de la Presidència de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-23 08:47
agendadiba430733957 Reunió amb l'Ajuntament de Vallirana - Agenda Daniel Fernández - Reunió 2025-05-06 12:00:00 2025-05-06 13:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta. 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta. 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Baix Llobregat; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; Fernández González, Daniel baix_llobregat; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; fernandez_gonzalez_daniel <p>Eva Martínez, alcaldessa de l'Ajuntament de Vallirana</p> <p>Òscar Suñe, regidor Serveis Territorials de l'Ajuntament de Vallirana</p> <p>Jordi Urrea, regidor Cultura de l'Ajuntament de Vallirana</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local de la Diputació de Barcelona</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba429307352 Reunió amb Roger Palà de CRÍTIC 2025-04-10 12:30:00 2025-04-10 13:30:00 Reunió del Gabinet de Comunicació amb Roger Palà de CRÍTIC, per parlar d'una nova revista en paper que durà el nom de DESIGUALS. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Feminismes i Igualtat; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria feminismes_i_igualtat; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Comunicació</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat</p> <p>Roger Palà, director de CRÍTIC</p> <p>Laia Soldevila, responsable àrea de projectes i contingut de CRÍTIC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-08 18:17
agendadiba428925899 Reunió Anna Maria Sendra amb Clàudia Pujol de SAPIENS 2025-04-01 11:30:00 2025-04-01 12:30:00 Reunió del Gabinet de Comunicació amb Clàudia Pujol, de SAPIENS, per parlar del Premi Sapiens. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Comunicació</p> <p>Josep Lluís Rodríguez, cap de la Unitat de Contractació de Mitjans</p> <p>Clàudia Pujol, directora de SAPIENS</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-01 04:07
agendadiba428887685 Reunió Anna Maria Sendra amb Francesc Robert d'Onda Cero 2025-03-13 10:30:00 2025-03-13 11:30:00 Reunió d'Anna Maria Sendra amb Francesc Robert, d'Onda Cero, per presentació d'un projecte conjunt amb La Sexta. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Francesc Robert, director d'Onda Cero a Catalunya</p> <p>Esperança García, delegada de La Sexta a Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-29 08:27
agendadiba428888709 Reunió Anna Maria Sendra amb Laura Lacalle d'El Confidencial 2025-03-13 12:00:00 2025-03-13 13:00:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb Laura Lacalle, d'El Confidencial, per presentar els projectes anuals. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat</p> <p>Laura Lacalle, directora comercial d'El Confidencial a Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-29 08:27
agendadiba428888796 Reunió Anna Maria Sendra amb Marc Argemí de SIBILARE 2025-03-26 13:00:00 2025-03-26 14:00:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb Marc Argemí, de SIBILARE, per presentar els seus projectes de comunicació. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Anna Berruezo, subdirectora d'Imatge Corporativa i Promoció Institucional</p> <p>Jordi Navarro, cap del Servei de Premsa, Contingut Digital i Suport a la Comunicació Local</p> <p>Marc Argemí, director de SIBILARE</p> <p>Míriam Habiti, consultora de comunicació de SIBILARE</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-28 20:37
agendadiba428889162 Reunió Anna Maria Sendra amb Tate Santaeulària de Something to Say 2025-04-01 09:30:00 2025-04-01 10:30:00 Reunió d'Anna Maria Sendra amb Tate Santaeulària, de Something to Say, per presentar un projecte de comunicació. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Comunicació</p> <p>Tate Santaeulària, directora general de Something to Say</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 14:57
agendadiba427932892 Reunió Anna Maria Sendra amb Tate Santaeulària i Daniel Guillem de Something to Say 2024-12-17 14:30:00 2024-12-17 15:30:00 Reunió d'Anna Maria Sendra amb Tate Santaeulària i Daniel Guillem de Something to Say per a presentació anual. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Tate Santaeulària, directora general de Something to Say.</p> <p>Daniel Guillem, soci de Something to Say.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 14:57
agendadiba428886168 Reunió Anna Maria Sendra amb Cristina Mont de LAVINIA 2025-03-12 15:30:00 2025-03-12 16:30:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb Cristina Mont de LAVINIA per parlar de l'aplicació de l'IA. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; Innovació i Governs Digitals; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; innovacio_i_governs_digitals; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Anna Berruezo, subdirectora d'Imatge Corporativa i Promoció Institucional</p> <p>Jordi Navarro, cap del Servei de Premsa, Contingut Digital i Suport a la Comunicació Local</p> <p>Cristina Mont, directora de LAVINIA</p> <p>Xavier Fisa, director d'Estratègia i Desenvolupament de Negoci de LAVINIA</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 09:37
agendadiba428696526 Reunió Anna Maria Sendra amb Pablo Canals del diari ARA 2025-03-11 16:00:00 2025-03-11 17:00:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb el diari ARA per a presentació del nou director general i dels projectes del 2025. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat</p> <p>Pablo Canals, director general del diari ARA</p> <p>Sergi Germán, director comercial del diari ARA</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 09:37
agendadiba428695278 Reunió Anna Maria Sendra amb Enric Casas de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) 2025-03-06 14:30:00 2025-03-06 15:30:00 Reunió d'Anna Maria Sendra amb Enric Cases de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA). Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Enric Casas, conseller i secretari de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 09:37
agendadiba428695201 Reunió Anna Maria Sendra amb Eduard Voltas de TimeOut 2025-03-06 13:30:00 2025-03-06 14:30:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb TimeOut per a presentació anual. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat</p> <p>Eduard Voltas, director gerent de TimeOut</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 09:37
agendadiba428694465 Reunió Anna Maria Sendra amb Fèlix Noguera de Prensa Ibérica 2025-03-06 12:00:00 2025-03-06 13:00:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb Prensa Ibérica per a presentació anual. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicació</p> <p>Fèlix Noguera, director general de Prensa Ibérica</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba428694391 Reunió Anna Maria Sendra amb Lau Delgado del Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC) 2025-03-04 12:30:00 2025-03-04 13:30:00 Reunió Anna Maria Sendra amb el Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC). Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Lau Delgado, director del Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba428693160 Reunió Anna Maria Sendra amb Jordi Casoliva de COPE Catalunya 2025-03-04 10:30:00 2025-03-04 11:30:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació i COPE Catalunya per a presentació anual de projectes. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat</p> <p>Jordi Casoliva, director de COPE Catalunya</p> <p>Cristina Montori, cap comercial de COPE Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba428692546 Reunió Anna Maria Sendra amb Imma Lucas 2025-02-20 10:00:00 2025-02-20 11:00:00 Reunió d'Anna Maria Sendra i Imma Lucas per presentació de projectes. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Imma Lucas, periodista independent</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba423997808 Actualització normativa en matèria d'arrendaments urbans 2025-02-26 09:30:00 2025-03-19 14:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/actualitzaci%C3%B3-normativa-en-mat%C3%A8ria-d-arrendaments-urbans Recinte Escola Industrial – Edifici El Vagó (Sala d’Actes). Carrer Comte d’Urgell, 187. 08036 - Barcelona Recinte Escola Industrial – Edifici El Vagó (Sala d’Actes). Carrer Comte d’Urgell, 187. 08036 - Barcelona 1 Dates: 26 de febrer, 5, 12 i 19 de març de 2025 PresentacióUna de les tasques essencials en la prestació dels serveis locals d’habitatge es basa en el coneixement de la normativa que regula els arrendaments: ja sigui des de les Borses de lloguer (duent a terme l’assessorament jurídic a les persones propietàries i a llogateres) com des de la gestió dels habitatges municipals o cedits (ja siguin patrimonials o amb protecció oficial).Per a desenvolupar el servei d’habitatge el personal que s’hi dedica necessita una formació continuada sobre la normativa d’aplicació, que és complexa i que ha estat objecte de canvis legislatius durant els darrers anys.L’objectiu del curs és oferir una visió de conjunt de la normativa vigent en arrendaments d’habitatge, incidint en les actualitzacions i modificacions introduïdes per la normativa sectorial d’habitatge (com la determinació del preu de renda en les zones de mercat residencial tensionat) així com fer esment d’altres conceptes i formes jurídiques que regulen les relacions contractuals d’habitatge, com son la definició de grans tenidors, els lloguers de temporada, les llars compartides o coliving, el lloguer d’habitacions, etc...Les sessions seran impartides per la formadora Mar Escutia Abad, professora d’ESADE i advocada del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona - Lleida, que combinarà l’explicació teòrica amb la resolució de casos pràctics i aplicats a la gestió dels serveis locals d’habitatge.DestinatarisProfessionals de les administracions locals vinculats a la prestació de serveis locals d’habitatge.InscripcionsLes inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu Gestforma i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l’adequació del perfil dels demandants i l’ordre de presentació de les sol·licituds. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 21 de febrer de 2025 mitjançant el següent enllaç.ProgramaSESSIÓ 1 (26/02/2025): El contracte d’arrendament d’habitatge: marc legal i règim jurídic vigentSESSIÓ 2 (05/03/2025): El contracte d’arrendament d’habitatge: aspectes definitiusSESSIÓ 3 (12/03/2025): El contracte d’arrendament d’habitatge: finalització i extincióSESSIÓ 4 (19/03/2025): Altres figures jurídiques en la contractació d’habitatge nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-06 01:07
agendadiba429435137 Recorregut inaugural del Mercat del Ram de Vic - Agenda vicepresident 2n, Dionís Guiteras 2025-04-12 10:00:00 2025-04-12 14:00:00 Organitza: Aiu Recinte Firal El Sucre de Vic Recinte Firal El Sucre de Vic 41.3955350,2.1575980 1 Presidència; Guiteras i Rubio, Dionís; Osona; Inauguració i/o cloenda; Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides; Signatura; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial presidencia; guiteras_i_rubio_dionis; osona; inauguracio_io_cloenda; bon_govern_transparencia_i_participacio; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; 16__pau_justicia_i_institucions_solides; signatura; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial <ul> <li style='margin-top:2px; margin-left:17px'><span style='tab-stops:42.5pt'> Hble. Sr. Miquel Sàmper, conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat de <span style='letter-spacing:-.1pt'>Catalunya nominatim/OK Agenda corporativa 2025-10-12 22:07
agendadiba430147274 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-04-25 13:00:00 2025-04-25 14:30:00 Pla Transformació Digital Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme Recinte Maternitat - pavelló Garbí - Barcelona Recinte Maternitat - pavelló Garbí - Barcelona 41.3835121,2.1241446 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>José Ángel Torres, coordinador d'actuacions i projectes</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Francisco Javier Giménez, director de l’àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Maria Eugènia Saurina, subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> <p>Roger Pumares, gerent del Servei de Promoció Econòmica i Ocupació</p> <p>Soledad Paula Bravo, gerent de la Gerència de Serveis de Turisme</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Àssun Juan, cap de servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba425158901 Reunió amb Fundació PIMEC - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-02-05 11:00:00 2025-02-05 12:30:00 Presentació nova directora de la Fundació PIMEC, Sra. Marta Amorós. https://www.diba.cat/documents/890286/0/Foto+1+%285%29.jfif/15bbf359-6d43-e930-c211-e02f149335d5?t=1747394640255 Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Barcelona; Barcelonès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna barcelona; barcelones; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> <p>Roger Pumares, gerent GSPEiO</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora ADET</p> <p>Josep González, president Fundació PIMEC</p> <p>Marta Amorós, directora Fundació PIMEC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba430638905 Reunió amb Fundació Impulsa Talentum - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez 2025-04-30 10:30:00 2025-04-30 11:30:00 Presentació del Manifest pel Talent i Projecte Observatori Internacional del Talent i la Capitalitat Mundial del Talent a Barcelona. https://www.diba.cat/documents/890286/0/Foto+1+%283%29.jfif/69c0b340-8f80-1c90-d832-5e60985faf7e?t=1747393481598 Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Bru Recolons, president Fundació Impulsa Talentum</p> <p>Albert Torras, patró Fundació Impulsa Talentum</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba430639311 Reunió amb Get a Partner - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez 2025-04-30 11:30:00 2025-04-30 12:30:00 Poder conèixer quines línies està treballant Promoció Econòmica de la Diputació, presentar-se i veure si podem tenir algun tipus d’encaix. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Gemma Sallés, gerent, sòcia i administradora de Get a Partner, SL</p> <p>Natàlia Cugueró Escofet, sòcia de Get a Partner, SL</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba428423832 Reunió amb l'Ajuntament d'Igualada - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-03-26 11:00:00 2025-03-26 12:00:00 Presentació Projecte Singulars. Proposta d’articulació agroalimentària. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Igualada; Anoia; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alvarez Jurado, Anna igualada; anoia; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez Jurado, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Jordi Marcé, regidor de l'Ajuntament d'Igualada</p> <p>Adrianna Requena Corredor, Ajuntament d'Igualada</p> <p>Marc Talavera Roma, Ajuntament d'Igualada</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-22 07:47
agendadiba428423266 Reunió amb Daleph - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-03-26 09:00:00 2025-03-26 10:00:00 Línies estratègiques. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Barcelona; Barcelonès; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna barcelona; barcelones; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora ADET</p> <p>Jaume Amill Miralles, soci-director d'Empresa Territori i Sostenibilitat</p> <p>Oriol Valentí Bassa, gerent d'Ocupació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-22 07:47
agendadiba431427633 Reunió amb Josep Tous, Product Safety Management and solutions - ieConsumo SL - agenda Josep Pena 2025-05-16 12:00:00 2025-05-16 13:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-josep-tous-product-safety-management-and-solutions-ieconsumo-sl-agenda-josep-pena Recinte Mundet, Edifici Serradell Recinte Mundet, Edifici Serradell 41.4389397,2.1445508 1 Comerç i consum; #DIBAOBERTA; Personal directiu professional; Reunió; Obrador Solé, Guida; Alta direcció i gerents; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Pena Sant, Josep comerc_i_consum; dibaoberta; personal_directiu_professional; reunio; obrador_sole_guida; alta_direccio_i_gerents; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; pena_sant_josep <p style='margin-bottom:11px'>Josep Pena Sant, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Guida Obrador, gerenta de serveis de consum i salut pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Albert de Gregorio, cap del servei de consum</p> Reunió amb Josep Tous, Product Safety Management and solutions - ieConsumo SL i amb la Delegació Uncraïnesa. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba427771945 Reunió La Baula 2025-03-19 09:00:00 2025-03-19 10:00:00 Recinte Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171, Edifici Serradell, 4a planta Barcelona Recinte Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171, Edifici Serradell, 4a planta Barcelona 41.4366654,2.1446441 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat   nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba430627034 Reunió amb Societat Catalana de Pedagogia 2025-05-06 16:00:00 2025-05-06 17:00:00 Museu de l'educació de Catalunya Recinte escola industrial, edifici del Rellotge 1ª planta Recinte escola industrial, edifici del Rellotge 1ª planta 41.3955350,2.1575980 1 Educació; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Educació; Alta direcció i gerents; Bosch i Costa, Marcel·lina; Garcia Chicano, Lidia educacio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; educacio; alta_direccio_i_gerents; bosch_i_costa_marcellina; garcia_chicano_lidia <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora Àrea d'educació</p> <p>Lidia Garcia Chicano, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Jordi Vivancos, Museu de l'educació de Catalunya</p> <p>Josep Serentill, president societat catalana de pedagogia</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba429851930 Reunió Projecte Estiu 2025-04-10 11:15:00 2025-04-10 12:00:00 Recinte escola industrial, edifici del Rellotge 1ª planta. (Actualment, per obres, l'entrada es fa pel carrer Rosselló 121) Recinte escola industrial, edifici del Rellotge 1ª planta. (Actualment, per obres, l'entrada es fa pel carrer Rosselló 121) 41.3955350,2.1575980 1 Educació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Educació; 04 - Educació de qualitat; Bosch i Costa, Marcel·lina; Garcia Chicano, Lidia educacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; educacio; 04__educacio_de_qualitat; bosch_i_costa_marcellina; garcia_chicano_lidia nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba428419567 Acte d'entrega del Segell Infoparticipa 2024 2025-03-31 16:00:00 2025-03-31 23:59:59 El Segell Infoparticipa, atorgat per la UAB, reconeix les bones pràctiques als webs de les administracions públiques locals de Catalunya. La Diputació de Barcelona és receptora de la distinció. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/acte-entrega-segell-infoparticipa Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona (Campus UAB. Edifici A. Plaça Acadèmica, s/n) de Bellaterra Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona (Campus UAB. Edifici A. Plaça Acadèmica, s/n) de Bellaterra 41.5036494,2.1008780 1 Entre els aspectes analitzats hi ha el nivell de transparència en l’explicació de qui són els representants polítics de la institució, com es gestionen els recursos econòmics i les eines que s’ofereixen per a la participació ciutadana. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba429168087 Reunió amb l'Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta - Montserrat Tordera 2025-04-09 11:30:00 2025-04-09 12:00:00 Reunió Telemàtica Reunió Telemàtica 1 Sant Julià de Vilatorta; Osona; Reunió; Àrea d’Infraestructures i Territori; Tordera Vigas, Montserrat; Infraestructures i Territori sant_julia_de_vilatorta; osona; reunio; area_dinfraestructures_i_territori; tordera_vigas_montserrat; infraestructures_i_territori <p>Sra. Montserrat Tordera, coordinadora de l'Àrea d'Infraestructura i Territori</p> <p>Sr. Hugo Moreno, Cap de l’Oficina Tècnica de Mobilitat i Seguretat Viària Local</p> <p>Sra. Marta Cornellas, alcaldessa de Sant Julià de Vilatorta i el regidor d’urbanisme i serveis públics, Sr Sergi Saiz.</p> <p>Plataforma mobilitat Sant Julià de Vilatorta i Vilalleons</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-06 05:17
agendadiba429690599 Presentació Hyland Software. 2025-05-19 13:00:00 2025-05-19 13:45:00 Reunió de presentació del catàleg de productes i serveis de l’empresa Hyland Software. Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Reunió; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial; Salgado Páez, Josep Miquel reunio; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial; salgado_paez_josep_miquel <p><b>Per part de la Diputació de Barcelona</b>:</p> <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba428917599 Reunió de treball Cooperativa CoopDev. 2025-04-11 11:00:00 2025-04-11 11:45:00 Reunió de treball per compartir el Portfoli de servei de solucions de BI. Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació; Alta direcció i gerents; Salgado Páez, Josep Miquel reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio; alta_direccio_i_gerents; salgado_paez_josep_miquel <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local<span style='tab-stops:list 36.0pt'> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-01 04:07
agendadiba429442280 Jornada sobre recursos i estratègies audiovisuals per a la comunicació local, al MAC 2025-06-11 10:00:00 2025-06-11 23:59:59 Dins del marc del Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC), tècnics i regidors de comunicació dels ajuntaments de la província tindran l’oportunitat de participar en una sessió de treball exclusiva i a porta tancada dedicada a explorar i compartir recursos i estratègies audiovisuals per a la comunicació local. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-recursos-i-estrategies-audiovisuals-comunicacio-local-al-mac Roca Umbert Fàbrica de les Arts (c/ Enric Prat de la Riba, 77) de Granollers Roca Umbert Fàbrica de les Arts (c/ Enric Prat de la Riba, 77) de Granollers 41.6025042,2.2837565 https://audiovisualmac.cat/ 1 La sessió, enfocada a debatre sobre els desafiaments i oportunitats de la comunicació audiovisual en l’àmbit municipal, està estructurada en quatre blocs: 1) Els mitjans de comunicació d’origen analògic i el seu procés de transformació. 2) Noves formes de distribució del contingut audiovisual a l’era digital. 3) Noves estratègies per explotar el contingut audiovisual generat al municipi. 4) Com gestionar la demanda de rodatges al territori.Es tracta d'una activitat participativa, coorganitzada per la Diputació de Barcelona i el MAC, en què intervindran com a ponents Carles Rams, CEO d’Ebantic; Alba Tosquella, gestora de mitjans de comunicació i consultora audiovisual; Hector Anoro, CEO de Produccions Planetàries; i Lau Delgado, director del MAC. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431416701 La presidenta de la Diputació de Barcelona visita la rotonda de les Ovelletes a Sant Vicenç dels Horts 2025-05-22 10:00:00 2025-05-22 11:00:00 La presidenta de la Diputació de Barcelona, acompanyada per l'alcalde de Sant Vicenç dels Horts, Miguel Comino, el delegat del Govern a Catalunya, Carlos Prieto, i el diputat d'Infraestructures i Territori, Sergi Vallès, fa una visita a la rotonda de les Ovelletes per conèixer com les obres que s'han dut a terme en els darrers mesos han millorant l'accés i la fluïdesa del trànsit. També s'hi han afegit nous carrils i un pas inferior per a vianants. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presidenta-diputacio-barcelona-visita-rotonda-ovelletes-sant-vicen-horts Rotonda Ovelletes (c/ Nou, 170) de Sant Vicenç dels Horts Rotonda Ovelletes (c/ Nou, 170) de Sant Vicenç dels Horts 41.3870162,2.0154679 1 Les obres a la rotonda de les Ovelletes, a Sant Vicenç dels Horts, van començar el juny del 2023 i han suposat un gran avenç per al municipi, ja que es tracta d'un dels principals accessos a Sant Vicenç i una intersecció triple amb la carretera de Sant Boi (BV-2002), la carretera de Torrelles (BV-2005) i el vial que connecta amb l'autovia. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431183411 Prats de Rei: taller per a famílies d’habilitats educatives en el bon ús de les pantalles 2025-05-19 19:00:00 2025-06-02 21:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/Captura+de+pantalla+tallers.png/5386cb7b-316c-326a-535e-35f82f6fcfdb?t=1697443058616 https://www.diba.cat/web/spott/-/prats-de-rei-taller-per-a-fam%C3%ADlies-d-habilitats-educatives-en-el-bon-%C3%BAs-de-les-pantalles Sala 1 d' octubre de La Cooperativa. Carrer Ravalet, 31. Prats de Rei (Barcelona) Sala 1 d' octubre de La Cooperativa. Carrer Ravalet, 31. Prats de Rei (Barcelona) 41.7058350,1.5410360 1 (2 sessions de 2h cadascuna) https://www.diba.cat/documents/130988559/381215976/2023-2024+Continguts+tallers+fam%C3%ADlies+i+pantalles.pdf/4d79f512-8713-a545-3bd0-b38befa4c2f4?t=1704885281289 Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba430725761 1ª Sessió Curs ' Adolescència i cànnabis. Pautes per a una prevenció eficaç' 2025-06-11 09:00:00 2025-06-11 14:00:00 Curs BAF teòric-pràctic de 10 hores presencial adreçat als professionals municipals dels ens locals de la província de Barcelona.Docents: Mireia Ambròs i Mireia VenturaPreinscripcions: del 17 de març al 22 de maig 2025 (Preinscripcions tancades) https://www.diba.cat/documents/130988559/424685120/Carrousel+cannabis+baf.png/726fb175-e50e-0e30-7cff-ea663edad8c8?t=1748165304353 https://www.diba.cat/web/spott/-/1%C2%AA-sessi%C3%B3-curs-adolesc%C3%A8ncia-i-c%C3%A0nnabis.-pautes-per-a-una-prevenci%C3%B3-efica%C3%A7- Sala A. Edifici Serradell, Recinte Mundet. Passeig de la Vall Hebron, 171. 08035 Barcelona Sala A. Edifici Serradell, Recinte Mundet. Passeig de la Vall Hebron, 171. 08035 Barcelona 41.4365210,2.1456780 1 (5 hores) Continguts11/06/2025 Sessió 1Tipus de productes i vies d'administracióFarmacologia bàsica: Com actua el cànnabis?Metabolització i eliminació dels cannabinoidesCannabinoides sintètics i semisintèticsPlaers i riscos del consumFactors de vulnerabilitatEfectes sobre la salutReducció de riscos16/06/2025 Sessió 2Adolescència etapa del cicle vital i característiques.Usos i addicció.Significats d'ús de cànnabis.Les drogues abans i ara.Els clubs i associacions de consum de cànnabis.Patrons de consum entre la població adolescent i la influència de la socialització de gènere.Perspectiva de gènere i consum de drogues.Acompanyament educatiu del consum de cànnabis.El treball amb les famílies: pautes per a la intervenció.Xarxa assistencial i recursos per a professionals.Dossier de materials sobre prevenció d'addiccions Centre SPOTT nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba430583886 1ª Sessió Curs 'Consum de drogues i ús problemàtic de pantalles en persones amb discapacitat intel·lectual (DI). Un repte preventiu' 2025-05-21 09:30:00 2025-05-21 14:30:00 Curs BAF teòric-pràctic de 10 hores presencial adreçat als professionals municipals dels ens locals de la província de Barcelona.Docent: Natàlia Gonzàlez Hernando.Preinscripcions: del 3 de març al 2 de maig 2025 (Preinscripcions tancades) https://www.diba.cat/documents/130988559/424685120/Discapacitat+intelectual.png/832853e7-ca79-c2e9-85ce-80a05c90b15e?t=1744561936283 https://www.diba.cat/web/spott/-/1%C2%AA-sessi%C3%B3-curs-consum-de-drogues-i-%C3%BAs-problem%C3%A0tic-de-pantalles-en-persones-amb-discapacitat-intel%C2%B7lectual-di-.-un-repte-preventiu- Sala A. Edifici Serradell, Recinte Mundet. Passeig de la Vall Hebron, 171. 08035 Barcelona Sala A. Edifici Serradell, Recinte Mundet. Passeig de la Vall Hebron, 171. 08035 Barcelona 41.4365070,2.1446360 1 (5 hores) Continguts21/05/2025 Sessió 1Presentació i realitat dels serveis.Història i evolució del concepte 'Discapacitat intel·lectual i del desenvolupament' (DID).Què és la DID: Definició i diagnòstic.Tipus i necessitats de suport.Una mirada integradora: el marc multidimensional.Reflexió i casos pràctics.28/05/2025 Sessió 2Accessibilitat universal.Accessibilitat cognitiva.Què trobem als estudis?Dificultats que ens trobem en l'atenció a persones amb DID.Xarxa d'atenció a les persones amb DID.Reflexió i casos pràctics. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba430977399 Presentació de les GastroEscapades BCN+ 2025-05-16 17:00:00 2025-05-16 23:59:59 La xef Ada Parellada presenta aquest acte de promoció turística promogut per l’Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona, orientat a la difusió de l’oferta enogastronòmica de les comarques de Barcelona, aprofitant que Catalunya aquest any és Regió Mundial de la Gastronomia. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-gastroescapades-bcn Sala Events del Time Out Market del Maremagnum de Barcelona Sala Events del Time Out Market del Maremagnum de Barcelona 41.3747301,2.1823721 1 L’objectiu de la campanya és que, a través de diversos viatges promocionals i simultanis protagonitzats per creadors de contingut especialitzats en turisme gastronòmic i enoturisme, generar impactes i continguts digitals efímers i permanents a les xarxes socials, especialment a Instagram, per donar a conèixer al públic final l’oferta de turisme gastronòmic i enològic de la província de Barcelona.Les GastroEscapades BCN+ són una gran oportunitat per posicionar la gastronomia i l’enoturisme de les comarques de Barcelona com una experiència imprescindible. Amb una estratègia digital potent i la col·laboració d’influencers destacats en aquest àmbit, es busca generar impactes significatius i potenciar l’interès pel turisme gastronòmic de proximitat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba427470078 L’Aplec de les Remeieres 2025-03-31 19:00:00 2025-03-31 23:59:59 Entremès escènic musical en memòria de les lluites d’Anselm Clavé https://www.diba.cat/web/cultura/-/l-aplec-de-les-remeieres.-homenatge-a-anselm-clav%C3%A9 Sala Gran de l’Espai Francesca Bonnemaison. Carrer Sant Pere més Baix 7, Barcelona Sala Gran de l’Espai Francesca Bonnemaison. Carrer Sant Pere més Baix 7, Barcelona 1 L'Aplec de les Remeieres és el títol de la sarsuela bilingüe d’Anselm Clavé, que es va estrenar el 1858 al Gran Teatre del Liceu. Com explica Albert Arribas, el nom de la verge del Remei de Caldes volia subratllar el fet que aplegar-se és el remei. Probablement, aquest títol va permetre esquivar la censura de l’època. L'Aplec de les Remeieres és una proposta escènica i musical, que recupera aquesta idea, que el remei és aplegar-se i, en aquest cas, a través d’una societat de dones que lluiten pels drets de les persones vulnerables, i ho fan amb les eines que va fer servir Anselm Clavé: la literatura, la llengua, la música i la política.L’Aplec de les remeieres contemporitza les lluites de Clavé, a través dels moviments eco-feministes, interseccionals, interculturals i decolonials.Fitxa artísticaLaura Aubert, actriu. Imma Colomé, actriu. Adeline Flaun, actriu. Cristina Gàmiz, direcció escènica. Cor de dones L’ARC de l’EMM Can Ponsic, de Barcelona (dir. Laia de las Heras) Cor de dones de Xamfrà, de Barcelona (dir. Magalí Sala) Eir Grup Vocal, de Terrassa. Simbiath Eboh, baix, veu i percussió. Maria Gil, violí, veu i percussió. Paula Espinet, piano, veu i percussió. Sílvia Raventós, violí, veu, bateria i percussió. Amidea Clotet, guitarra, veu i percussió. Ester Bonal, idea, text i direcció artística.Organitza: Àrea de Cultura de la Diputació de BarcelonaProposta creativa: Xamfrà-Centre de Música i Escena i L'Arc FundacióRecursosPrograma de màLlegiu-ne la notícia nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba430724830 Reunió de la Comissió per a l’erradicació de l’Amiant a Catalunya (CEAC) - agenda d'Elisenda Realp 2025-05-05 00:00:00 2025-05-05 11:30:30 La sessió plenària de la Comissió per a l’Erradicació de l’Amiant, reunida avui al Palau de la Generalitat, ha fet pública la nova xifra del fibrociment que encara queda per retirar a Catalunya. El nou càlcul, que situa aquesta xifra en un milió de tones, es basa en les dades reals següents:Les obtingudes amb l’anàlisi de les cobertes que ha elaborat l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (IGCC).Els censos que han fet les institucions públiques, com la Generalitat de Catalunya.El cens que estan elaborant els ajuntaments del país.Les dades sobre canonades, baixants i dipòsits que han facilitat les empreses subministradores d’aigua. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-de-la-comissi%C3%B3-per-a-l-erradicaci%C3%B3-de-l-amiant-a-catalunya-ceac-agenda-d-elisenda-realp Sala Gàrgoles, a la 3a planta del Palau de la Generalitat, amb accés pel C/ de Sant Sever, 12 Sala Gàrgoles, a la 3a planta del Palau de la Generalitat, amb accés pel C/ de Sant Sever, 12 41.3834680,2.1758740 https://govern.cat/salapremsa/notes-premsa/704482/reunio-plenaria-comissio-lerradicacio-lamiant 1 Medi ambient; Reunió; Acció Climàtica i Transició Energètica; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; 07 - Energia neta i assequible; 13 - Acció pel clima; Realp Campalans, Elisenda; Canvi climàtic, sostenibilitat i salut medi_ambient; reunio; accio_climatica_i_transicio_energetica; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; 07__energia_neta_i_assequible; 13__accio_pel_clima; realp_campalans_elisenda; canvi_climatic_sostenibilitat_i_salut <p style='margin-bottom:11px'>Elisenda Realp Campalanas, coordinadora de l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica</p> Les estimacions que es donaven per bones fins ara es basaven en la quantitat de tones, quatre, d’amiant que havia rebut Catalunya fins a la seva prohibició. Les dades sorgien d’un informe de l’any 2001 que, però, ja parlava que més o menys la meitat del material ja hauria estat retirat en forma de runa. L’any 2021 l’Institut Cerdà va fer un altre informe en què ja xifrava la quantitat màxima en 1,9 milions de tones.La dada ha estat facilitada als membres de la Comissió reunits avui, entre els quals hi ha diferents departaments de la Generalitat, com Presidència, Territori o Salut; institucions públiques, com les diputacions o l’Ajuntament de Barcelona; entitats municipalistes, com la Federació de Municipis de Catalunya, l’Associació Catalana de Municipis o Micropobles de Catalunya; agents socials com les patronals Foment o Pimec i els sindicats CCOO i UGT; associacions d’afectats i entitats veïnals. La comissió està presidida pel secretari del Govern, Javier Villamayor. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba429130161 Jornada sobre perspectives jurídiques dels mitjans de comunicació 2025-04-28 09:30:00 2025-04-28 23:59:59 La jornada tractarà sobre les novetats i normatives tècniques que avui estan en el debat públic sobre el règim jurídic dels mitjans de comunicació: el paper dels reguladors, el tractament de l’European Media Freedom Act; la nova planificació de l’espectre i la tensió entre desinformació i dret de rectificació sense oblidar la problemàtica de la comunicació local. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-sobre-perspectives-juridiques-mitjans-de-comunicacio Sala Mirador del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) (c/ Montalegre, 5) de Barcelona Sala Mirador del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) (c/ Montalegre, 5) de Barcelona 41.3837205,2.1668625 https://cuimpb.cat/ca/curs/335-perspectives-juridiques-mitjans 1 La sessió és presencial. Es farà en català i castellà segons criteri de cada ponent. És gratuïta, però cal isncrició prèvia. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431186173 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Castellví de la Marca] 2025-05-15 10:30:00 2025-05-15 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-pr%C3%A0ctics-que-ens-fan-la-vida-m%C3%A9s-f%C3%A0cil-mobilitat-segura-i-prevenci%C3%B3-de-caigudes-castellv%C3%AD-de-la-marca-1 Sala Polivalent Maset dels Cosins Maset dels Cosins, 10, Castellví de la Marca Sala Polivalent Maset dels Cosins Maset dels Cosins, 10, Castellví de la Marca 41.3334600,1.5931300 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba425842537 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Castellví de la Marca] 2025-04-23 10:30:00 2025-04-23 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-pr%C3%A0ctics-que-ens-fan-la-vida-m%C3%A9s-f%C3%A0cil-mobilitat-segura-i-prevenci%C3%B3-de-caigudes-castellv%C3%AD-de-la-marca- Sala Polivalent Maset dels Cosins Maset dels Cosins, 10, Castellví de la Marca Sala Polivalent Maset dels Cosins Maset dels Cosins, 10, Castellví de la Marca 41.3334190,1.5931360 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 11:17
agendadiba428222982 Urbanisme pràctic_taller: Actuacions en sòl no urbanitzable 2, els actes previs a la llicència, el Pla Especial vs Projecte d’Actuació específica 2025-04-28 09:30:00 2025-04-28 14:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-pr%C3%A0ctic_taller-actuacions-en-s%C3%B2l-no-urbanitzable-2-els-actes-previs-a-la-llic%C3%A8ncia-el-pla-especial-vs-projecte-d-actuaci%C3%B3-espec%C3%ADfica Sala S7, Edifici 25. Comte Urgell 187 Recinte Escola Industrial. Sala S7, Edifici 25. Comte Urgell 187 Recinte Escola Industrial. 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania. L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic està compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals. Els tallers, en format presencial intenten resoldre casos pràctics d’una matèria concreta, sent un espai de treball entre diferents tècnics i juristes municipals que comparteixes dubtes i neguits sobre la matèria.En el últims anys el règim d’intervenció del sòl no urbanitzable ha estat objecte de nova regulació ha generat molta controvèrsia, per una banda les directrius de preservació dels valors naturals del territori i per altre la pressió per a la implantació d’usos en aquest tipus de sòl (càmping, piscina, ampliació i implementació turisme rural, autocaravanes...) han generen sovint dubte i conflictes d’aplicació del marc legal. En aquest taller, el segon que es fa en matèria de sòl no urbanitzable, es treballaran els actes previs a la llicència, en especial els plans especials i els projectes d’actuació especifica. El taller el conduiran dos tècnics representant dels serveis territorials d’urbanisme de la Catalunya Central, que ens ajudaran a entendre la interpretació en els diferents casos plantejats.Aquest taller es realitza en format presencial, on els ponents exposaran els continguts teòrics acompanyats de casos pràctics amb la participació activa dels assistents.PonentsAnna Comellas, arquitecta, Cap del Servei Territorial d’Urbanisme de la Catalunya Central.Oriol Roca, arquitecte del Servei Territorial d’Urbanisme de la Catalunya Central.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals amb experiència en la tramitació de llicències, en especial a municipis on el sòl no urbanitzable té una especial rellevància. Les places s’atorgaran preferentment a personal tècnic i jurista, es podrà tenir en consideració l’equilibri entre els diferents perfils professionals, de municipis amb característiques similars per maximitzar l’eficàcia dels casos pràctics i exemples treballats durant la sessió. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.RequisitsEls assistents hauran de portar la legislació vigent en matèria urbanística, així com el material necessari per a participar en la sessió i resoldre els diferents casos que s’aniran plantejant.Programa9:30-14:30 h. El sòl no urbanitzable: els actes previs a la llicència, el Pla Especial Urbanístic i el Projecte d’Actuació Específica. Taller, casos pràctics, d’activitats d’interès públic.InscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.La inscripció es pot formalitzar fins el 17 d’abril en aquest enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 23,11 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc