ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba429334926 Reunió amb el BOPB i la Diputació de Lleida - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-04-07 08:30:00 2025-04-07 09:30:00 Requeriments i valoració experiència desplegament aplicatiu Virtual Virtual 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>David Colomina, tècnic NNTT a la Diputació de Lleida</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Laura Olmos, cap de secció de BOPB</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba426465228 Exposició itinerant 'Cures en la comunitat' [Sant Sadurní d'Anoia] 2025-04-07 00:00:00 2025-04-21 23:59:59 https://www.diba.cat/web/benestar/-/exposici%C3%B3-itinerant-cures-en-la-comunitat-sant-sadurn%C3%AD-d-anoia- CAP Sant Sadurní d'Anoia C/ Gelida, 40-42 CAP Sant Sadurní d'Anoia C/ Gelida, 40-42 41.4286640,1.7884900 1 Diputació diputacio Dilluns a divendres de 8 a 20 h Exposició on es convida a reflexionar sobre el valor social de les cures, situa les persones cuidadores com a protagonistes i contribueix a sensibilitzar entorn les desigualtats socials i de gènere vinculades a l'organització social de les cures. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba429174626 Inauguració 2a edició del SARROCATAST - agenda coordinador Josep Pena 2025-04-05 18:30:00 2025-04-05 20:00:00 2a edició del SARROCATAST. Una mostra de la gran riquesa quetenim al nostre territori, amb cellers i restauradors. capella de la Mare de Déu de Montserrat de La Bleda, Sant Martí Sarroca capella de la Mare de Déu de Montserrat de La Bleda, Sant Martí Sarroca 41.3479674,1.6512317 1 Comerç i consum; Sant Martí Sarroca; #DIBAOBERTA; Personal directiu professional; Inauguració i/o cloenda; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Pena Sant, Josep comerc_i_consum; sant_marti_sarroca; dibaoberta; personal_directiu_professional; inauguracio_io_cloenda; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; pena_sant_josep <p style='margin-bottom:11px'>Josep Pena Sant, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-06 05:17
agendadiba428415139 Reunió amb Devoteam - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-04-04 13:30:00 2025-04-04 14:30:00 Seguiment projecte Microstrategy Virtual Virtual 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Jorge Cocina, responsable de projecte a Devoteam</p> <p>Carlos Pisonero, customer success manager a Microstrategy</p> <p>Carlos Cepero, senior sales engineer a Microstrategy</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Àssun Juan, cap de la Secció del CIDO</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba429664660 Acte de lliurament distintius Compromís per a la Sostenibilitat Turística Destinació Barcelona (Biosphere) i Punts d'Informació Turística (PIT)- Agenda Soledad Bravo- esdeveniment 2025-04-04 12:00:00 2025-04-04 13:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-de-lliurament-distintius-comprom%C3%ADs-per-a-la-sostenibilitat-tur%C3%ADstica-destinaci%C3%B3-barcelona-biosphere-i-punts-d-informaci%C3%B3-tur%C3%ADstica-pit-agenda-soledad-bravo-esdeveniment Mamut Beach Club (Camí de la Murtra, 08840, Viladecans) Mamut Beach Club (Camí de la Murtra, 08840, Viladecans) 41.2730540,2.0453192 1 Turisme; Baix Llobregat; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Lliurament de premis; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; baix_llobregat; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; lliurament_de_premis; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>- Sra. Olga Morales Segura, Alcaldessa de Viladecans<br> - Sr. Carles Guilera i Poch, President de la Cambra de Comerç de Barcelona del Baix Llobregat<br> - Sra. Soledad Bravo, Gerenta dels Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona<br> - Sra. Eva M. Martínez Morales, Presidenta del Consorci de Turisme del Baix Llobregat</p> Acte de lliurament distintius Compromís per a la Sostenibilitat Turística Destinació Barcelona (Biosphere) i Punts d'Informació Turística (PIT) organitzat per al Consorci de Turisme del Baix Llobregat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba429178065 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-04-04 09:00:00 2025-04-04 10:30:00 HOTEL ALMA Mallorca 271, 08008 Barcelona HOTEL ALMA Mallorca 271, 08008 Barcelona 41.3945549,2.1632686 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Pankaj Mishra, escriptor i assagista</p> <p>- Sr. Thomas Banchoff, Vice President for Global Engagement at Georgetown University</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431382765 II Jornades Cardedeu i la Memòria Democràtica 2025-04-04 00:00:00 2024-04-06 23:59:59 A l’ombra de la repressió. La doble victimització de les dones durant el franquisme https://www.diba.cat/web/memoria-democratica/-/ii-jornades-cardedeu-i-la-mem%C3%B2ria-democr%C3%A0tica-1 Ajuntament de Cardedeu Ajuntament de Cardedeu 41.3955350,2.1575980 1 Enllaç al programa de les jornades nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba429664614 Presentació Projecte Senyalització Espai Natural Colls i Miralpeix i Eix Costa Garraf- Agenda Soledad Bravo- esdeveniment 2025-04-03 16:00:00 2025-04-03 17:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-projecte-senyalitzaci%C3%B3-espai-natural-colls-i-miralpeix-i-eix-costa-garraf-agenda-soledad-bravo-esdeveniment Masia d'en Cabanyes. Camí Ral, 3. Vilanova i la Geltrú. Barcelona Masia d'en Cabanyes. Camí Ral, 3. Vilanova i la Geltrú. Barcelona 41.2408158,1.7153344 1 Turisme; Vilanova i la Geltrú; Garraf; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Presentació turisme; vilanova_i_la_geltru; garraf; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; presentacio <ul> <li style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>President del Consell Comarcal del Garraf, <b>Sr. Luis Miguel García</b> La Diputació de Barcelona ha impulsat un projecte de millora de la senyalització i la mobilitat sostenible a l’Espai Natural dels Colls i Miralpeix i a l’Eix Costa Garraf. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba425846328 Mantenir una ment activa [Premià de Mar] 2025-04-03 10:30:00 2025-04-03 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-premi%C3%A0-de-mar- Auditori de l’Ajuntament Carrer del Nord, 60, Premià de Mar Auditori de l’Ajuntament Carrer del Nord, 60, Premià de Mar 41.4916500,2.3582930 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 09:37
agendadiba427347596 Gestió Urbanística 2025-04-03 09:30:00 2025-05-08 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/gesti%C3%B3-urban%C3%ADstica Auditori, Pati Manning (Carrer Montalegre, 7. Barcelona) + Sala d'Actes, Edifici Vagó. Recinte Escola Industrial (Carrer Urgell, 187. Barcelona) Auditori, Pati Manning (Carrer Montalegre, 7. Barcelona) + Sala d'Actes, Edifici Vagó. Recinte Escola Industrial (Carrer Urgell, 187. Barcelona) 1 (Dates: 3, 24, 30 d’abril i 8 de maig de 2025) PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració urbana s’organitza un cicle de tres cursos amb l’objectiu d’aprofundir ens les matèries d’urbanisme, el de planejament urbanístic, la gestió i el règim d’intervenció i protecció de la legalitat. El curs que tot seguit presentem, és el segon curs del cicle, dedicat a la Gestió Urbanística.L'objectiu d'aquest segon bloc, Gestió urbanística: marc normatiu i principis bàsics d'actuació, és introduir als assistents en les eines bàsiques de la gestió urbanística. És a dir, el conjunt de procediments necessaris per la transformació de l’ús del sòl i per a la urbanització d’aquest d’acord als instruments de planejament municipal.El curs s’estructura en una primera part més teòrica, destinada a l’expropiació i la viabilitat econòmica dels plans on es farà una introducció a les valoracions urbanístiques, i una sessió dels sistemes i modalitats de gestió urbanística. Les altres dues sessions tindran un caràcter més pràctic, on es treballarà la reparcel·lació amb la resolució d’un cas pràctic, on a cadascun dels assistents se’ls assignarà un rol en la reparcel·lació, fomentant així el diàleg i la participació dels assistents.Degut al format necessàriament pràctic d’aquest curs, es realitza en forma presencial amb un límit de 40 inscripcions.Ponents− Pablo Molina, soci advocat a J&A Garrigues.− Joan Badia, arquitecte i soci director d’urbanisme a GMG Plans i Projectes.− Jordi Duatis, arquitecte a Duatis ARQUITECTES SLP i professor associat a l’ETSAB-UPC i l’Escola d’Arquitectura de la UdG.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals, amb cert coneixements i experiència prèvia en la temàtica objecte del curs.ProgramaDocumentació: Doc 1 i Doc 2Sessió 1. Valoracions i viabilitat en els sistemes d’actuació. Sessió 2. Estratègies de gestió urbanística. Sessió 3. Junta de Compensació. Sessió 4. El projecte de reparcel·lació. Inscripcions Les preinscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicatiu gestforma, la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per motius logístics i de dinàmica de la sessió, el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de preinscripció. Per afavorir la pluralitat d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació de cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins el dia 21 de març mitjançant el següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-05 01:37
agendadiba436069472 20250403 Intel·ligència artificial al món local: Local.IA 2025-04-03 09:00:00 2025-04-03 14:00:00 Sessió enregistrada amb accés als vídeos https://www.diba.cat/documents/425277321/436069487/03042025_Jornada_Local_IA.png/e4fcff30-8fc9-1a17-2558-38a1cafa4b72?t=1754463671171 https://www.diba.cat/web/local-ia/-/jornada-local.ia 41.3865730,2.1736981 1 Jornada jornada PresentacióProgramaVídeosContextEn els darrers mesos han sorgit multitud de notícies, iniciatives, reculls de bones pràctiques, recomanacions, materials, solucions, etc., en relació amb la implantació de la intel·ligència artificial (IA), també en l’àmbit de les administracions públiques.Actualment, i posant el focus territorial en els ens locals de la demarcació de Barcelona, ja s’utilitza i aplica la IA en menor o major mesura.Com es fa servir i s’aplica és una altra qüestió:L’ens local sap on i com s’utilitza la IA?Es fa de forma ètica i amb ple respecte als drets de la ciutadania?Es busca una aplicació pràctica, posant el focus en les necessitats reals de la ciutadania?Les eines, propostes, algoritmes, serveis o solucions, compleixen la normativa actual i respecten l’interès general?Els governs locals han de gestionar tots aquests inputs sobre l’impacte de la IA en els diferents àmbits de la seva organització en paral·lel al desplegament de la normativa aplicable, per regular aquest desplegament dins de les seves organitzacions, tant pel que fa a l’impacte en els processos interns com en la prestació de serveis a la ciutadania.Amb l’objectiu de concretar quin ecosistema normatiu, d’instruments i d’assistència tenen al seu abast els ens locals, la Diputació de Barcelona aposta per la creació d’un Banc de bones pràctiques per implantar la IA al món local, un corpus complert, obert, en format de Llibre Blanc, que ajudi a digerir la diversitat de fonts i simplificar la seva aplicabilitat.Aquesta iniciativa incorpora al model d’assistència tècnica i suport continu que presta la Diputació de Barcelona, en la seva concepció pràctica de Municipi360, un conjunt de solucions i serveis que permetrà als ens locals de la demarcació de Barcelona de fins a 20.000 habitants un ús pràctic, normatiu, ètic i eficient de la IA.Què implicarà Local.IA?La concentració en un únic ecosistema de tots els instruments que un govern local necessita per desplegar la IA a la seva organització:Objectius de la jornadaDonar a conèixer l'aposta de la Diputació de Barcelona per crear un banc de bones pràctiques i recursos per implantar la IA al món local. Serà un corpus complet, obert, en format de Llibre Blanc, que ajudarà els ens locals a desplegar la IA en la seva organització i a fer-ne un ús pràctic, normatiu, ètic i eficient.Donar a conèixer els serveis que la Diputació presta als ens locals en els àmbits de govern de la dada i IA.Compartir les proves de concepte en què està treballant l'Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial.Marc jurídic.Informació bàsica i de context.Models, guies i instruments per desplegar la IA a escala local.Recomanació de bones pràctiques.Càpsules formatives i de sensibilització per a diferents rols.Capacitació per als diferents perfils.Documentació per desplegar casos reals a l’organització.Novetats rellevants del sector.Suport i acompanyament continu, en format d’oficina tècnica, des del Gabinet d’Innovació, Integritat i Transformació Digital Local.9.00 h - 9.30 h Acreditació dels assistents 9.30 h - 9.45 h Presentació de l’acte i de la proposta estratègica del projecte Local.IAAntoni Vélez Barajas (Diputat Delegat d’Innovació Digital i Integritat Institucional).9.45 h - 11 h Taula rodona. Presentació de Local.IACoordinadoraMagda Lorente Martínez. Cap de l’Oficina de Suport i Assistència Municipal en Serveis Digitals i Orientació a la Dada. Diputació de Barcelona. Responsable del desplegament del projecte Local.IA al món local.PonentsRaül Rabionet Janssen. Director de Consultoria a AGTIC Consulting SL.Lurd Rodríguez Rivas. Consultora Digital IthinkUPC. Especialista en la transformació de les organitzacions. Cap de Projecte.Enric Herranz Moral. Director de Serveis de Formació. Diputació de Barcelona. 11 h - 11.45 h Pausa i cafè 11.45 h - 12.45 h Taula rodona. Té ètica la IA?CoordinadoraDolors Cáceres Alba. Cap de la Secció d’Assistència Municipal en Govern Obert i Bon Govern. Diputació de Barcelona. Responsable del desplegament del projecte de Sistemes d'Integritat al món local.PonentsPaula Subias Beltran. Doctora en governança algorítmica i recercaire postdoctoral a l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la UB.Arlet Brufau i Centelles. Tècnica jurista experta en IA de l'Observatori d'Ètica en Intel·ligència Artificial de Catalunya (OEIAC). Coautora del Model d'autoavaluació de sistemes d'IA sobre usos ètics i legals 'Model PIO'.Camilo Sarmiento Lozano. Membre de la unitat ética de la IA a la UNESCO. 12.45 h - 13.45 h Taula rodona. Parlem de futur: l’impuls de les diputacions a la Xarxa de Governs Locals Intel·ligentsCoordinadorJosep Miquel Salgado Páez. Cap del Gabinet d’Innovació, Integritat i Transformació Digital Local. Diputació de Barcelona. Coordinador de la Taula.PonentsMiquel Estapé Valls. Director-Gerent del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya.Sara Aguilar Ricart. Directora de Serveis de Presidència. Diputació de Barcelona.Astrid Desset Desset. Tècnica de l'Oficina de Suport a l'Administració Electrònica. Diputació de Girona.Ivan Bertrán Camps. Director de Noves Tecnologies i Administració Electrònica. Diputació de Lleida.Dolors Roo García. Cap de la Secció d'eAdministració / Actio. Diputació de Tarragona.13.45 h - 14 h Conclusions i cloendaAntoni Vélez Barajas (Diputat Delegat d’Innovació Digital i Integritat Institucional).BenvingudaPresentació Local IATé ètica la IAParlem de futurConclusions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba428868854 Jornada sobre la Intel·ligència artificial al món local: Local.IA - agenda diputat Sr. Antoni Vélez i Barajas, diputat delegat d'Innovació digital i integritat institucional president de l'àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial 2025-04-03 09:00:00 2025-04-03 14:00:00 Objectius: Lloc: Espai Francesca Bonnemaison. Carrer de Sant Pere Més Baix, 7. Barcelona Lloc: Espai Francesca Bonnemaison. Carrer de Sant Pere Més Baix, 7. Barcelona 41.3869594,2.1762086 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Jornada; 08 - Treball decent i creixement econòmic; Vélez Barajas, Antoni; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial; González Cambray, Josep; Salgado Páez, Josep Miquel activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; bon_govern_transparencia_i_participacio; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; jornada; 08__treball_decent_i_creixement_economic; velez_barajas_antoni; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial; gonzalez_cambray_josep; salgado_paez_josep_miquel <p>Antonio Vélez i Barajas, diputat delegat <span style='letter-spacing:.35pt'>d’Innovació Digital i Integritat Institucional nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 09:37
agendadiba428186150 Jornada sobre la Intel·ligència Artificial al món local 2025-04-03 09:00:00 2025-04-03 14:00:00 Amb l’objectiu de concretar quin ecosistema normatiu, d’instruments i d’assistència tenen al seu abast els ens locals, la Diputació de Barcelona aposta per la creació d’un Banc de bones pràctiques per implantar la IA al món local, un corpus complert, obert, en format de Llibre Blanc, que ajudi a digerir la diversitat de fonts i simplificar la seva aplicabilitat. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/jornada-sobre-inteligencia-artificial-mon-local Espai Francesca Bonnemaison (c/ de Sant Pere Més Baix, 7) de Barcelona Espai Francesca Bonnemaison (c/ de Sant Pere Més Baix, 7) de Barcelona 41.3866175,2.1762531 https://www.diba.cat/ca/web/local-ia/jornada-ia-local 1 La jornada també donarà a conèixer els serveis que la Diputació presta als ens locals en els àmbits de govern de la dada i IA, i compartirà les proves de concepte en què està treballant l'Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial.La presentació de l’acte i de la proposta estratègica del projecte Local.IA el donaran a conèixer el vicepresident 2n de la Diputació de Barcelona i diputat de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial, Dionís Guiteras Rubio, i el diputat d’Innovació Digital i Integritat Institucional, Antoni Vélez Barajas. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba428916005 Reunió Fundació Oncovallès, agenda diputada Gemma Tarafa 2025-04-03 00:00:00 2025-04-03 23:59:59 Rambla Catalunya, 126 Rambla Catalunya, 126 41.3955350,2.1575980 1 Salut pública; Reunió; Tarafa Orpinell, Gemma; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública salut_publica; reunio; tarafa_orpinell_gemma; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p></p> <p>Pere Cladellas</p> <p>Mònica Cladellas</p> <p>Núria Vilamala</p> <p>Gemma Tarafa Orpinell, diputada delegada de Salut Pública</p> <p>Tània Corrons, assessora diputada delegada</p> <p>Pilar Solanes, comissionada de la Xarxa de Salut Mental</p> <p></p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-29 08:27
agendadiba428688720 5a Setmana de la Solidaritat i la Cooperació a Torrelles de Llobregat 2025-04-03 00:00:00 2025-04-09 23:59:59 https://www.torrelles.cat/media/repository/CreuantMansiMurs__1_.jpg https://www.diba.cat/web/ri/-/5a-setmana-de-la-solidaritat-i-la-cooperaci%C3%B3-a-torrelles-de-llobregat Torrelles de Llobregat. Diferents emplaçaments. Torrelles de Llobregat. Diferents emplaçaments. 41.3551916,1.9795726 1 Del 3 al 9 d’abril, Torrelles celebrarà la 5a Setmana de la Solidaritat i la Cooperació amb un ampli programa d’activitats pensades per fomentar la reflexió i la conscienciació sobre la justícia global, les migracions i els drets humans.Sota el lema 'Creuant mars i murs', la setmana inclourà propostes educatives i culturals per a petits i grans. Entre els actes destacats, hi haurà l’exposició “Indestructibles”, que recull històries de superació de nens i nenes africans, i la presentació del llibre “Migracions. Obrir les fronteres a un món desigual”, que posarà sobre la taula la realitat de les persones migrants.El programa comptarà amb tallers com el de màscares del món i el de dansa africana, així com activitats lúdiques com els jocs gegants del món. També es faran sessions formatives per a infants i joves, com el conte “El Petit Toubab” per a primària o la xerrada sobre migracions per a l’alumnat de l’ESO.La setmana es tancarà amb la projecció del documental “Viatge de Kalilu”, que explicarà el dur camí de la migració i donarà peu a una taula rodona sobre el tema.Aquest esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament de Torrelles amb el suport d’entitats locals i la Diputació de Barcelona, serà una oportunitat per reforçar els valors de la solidaritat i la cooperació al municipi.Programa complet nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba428412676 Reunió amb l'ajuntament de L'Hospitalet de Llobregat - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-04-02 16:00:00 2025-04-02 17:00:00 Col·laboració amb temes de mobilitat Edifici Can Serra - Rambla Catalunya, 126 - Barcelona Edifici Can Serra - Rambla Catalunya, 126 - Barcelona 41.3957409,2.1575446 1 L'Hospitalet de Llobregat; Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Barcelonès; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Més de 75.000; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara lhospitalet_de_llobregat; diputacio_de_barcelona; esdeveniments; barcelones; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; mes_de_75000; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Manuel Pascual, ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Gemma Folguera, cap de la Secció Administrativa de Subvencions i Convenis</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba429170942 Visita Ajuntament de Castellterçol - agenda Josep Ramon Mut i Sam Nuñez 2025-04-02 12:00:00 2025-04-02 13:00:00 Visita comerç rural a Castellterçol Plaça Vella, 3 08183 Plaça Vella, 3 08183 41.7547520,2.1208244 1 Comerç i consum; Castellterçol; Mut i Bosque, Josep Ramon; Reunió; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Núñez Amela, Samuel comerc_i_consum; castelltercol; mut_i_bosque_josep_ramon; reunio; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; nunez_amela_samuel <p> </p> <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sam Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Xavi Comellas, regidor responsable de l'Àrea de promoció econòmica</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-06 05:17
agendadiba428412459 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-04-02 11:30:00 2025-04-02 12:30:00 Seguiment projecte transformació digital - Governança de dades Virtual Virtual 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>José Ángel Torres, coordinador d'actuacions i projectes al grup TRAGSA</p> <p>Emma Cabús, consultor d'analítica de dades al grup TRAGSA</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Àssun Juan, cap de servei del CIDO</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431642201 Reunió amb AESCO - Agenda coordinadora Sonia Ruiz Garcia 2025-04-02 11:00:00 2025-04-02 12:00:00 41.3866032,2.1735414 1 Reunió; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Àrea de Feminismes i Igualtat; Feminismes i Igualtat; Ruiz Garcia, Sonia reunio; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; area_de_feminismes_i_igualtat; feminismes_i_igualtat; ruiz_garcia_sonia <ul> <li style='margin-left:7px'>Sonia Ruiz Garcia, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li style='margin-left:7px'>Sandra Garcia Urizarna, cap del Servei de Polítiques d’Igualtat</li> <li style='margin-left:7px'>Felipe Gonzalo Reyes González. Coordinador de la seu de Barcelona.</li> <li style='margin-left:7px'>Melica Félix Carvalho. Tècnica àrea social</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba429178039 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-04-02 11:00:00 2025-04-02 21:30:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Inauguració i/o cloenda; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; inauguracio_io_cloenda; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra. Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sra. Pilar Soldevila, subdirectora gerent del CCCB</p> <p>- Sra. Elisenda Poch, coordinadora general del CCCB</p> <p>- Sr. Jordi Costa, cap d'exposicions del CCCB</p> <p>- Sr. Chris Ware, historietista</p> <p>- Sra. M. Elena Amat, gerent de l'àrea de cultura, esports i pla de barris de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>- Sr. Manel Brinquis, Coordinador de l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>- Representants de FICOMIC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba425846084 Mantenir una ment activa [Vilanova i la Geltrú] 2025-04-02 10:30:00 2025-04-02 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-vilanova-i-la-geltr%C3%BA- Casal de la Gent Gran Carrer de Josep Llanza, 4, Vilanova i la Geltrú Casal de la Gent Gran Carrer de Josep Llanza, 4, Vilanova i la Geltrú 41.2222750,1.7248360 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba426920073 Seminari en línia “Programari de suport a les comunitats energètiques” (sessió 2) 2025-04-02 10:00:00 2025-04-02 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024-27_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1746524626686 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia-programari-de-suport-a-les-comunitats-energ%C3%A8tiques-sessi%C3%B3-1-c%C3%B2pia- Virtual Virtual 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Des del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat us proposem una nova sessió del cicle de seminaris tècnics en línia sobre transició energètica local i justa. Els seminaris són oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).Aquesta sessió proposa compartir diferents solucions existents al mercat de suport a les comunitats energètiques - en un sentit ampli - i reflexionar sobre els reptes i potencialitats d'aquestes eines. Més informació i inscripcions nominatim/OK Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba429170733 Visita Ajuntament de Castellcir - agenda Josep Ramon Mut i Sam Nuñez 2025-04-02 10:00:00 2025-04-02 11:00:00 Visita comerç rural a Castellcir Plaça Era, 5 08183, Castellcir Plaça Era, 5 08183, Castellcir 1 Comerç i consum; Castellcir; Mut i Bosque, Josep Ramon; #DIBAOBERTA; Reunió; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Núñez Amela, Samuel comerc_i_consum; castellcir; mut_i_bosque_josep_ramon; dibaoberta; reunio; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; nunez_amela_samuel <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sam Nuñez i Amela, diputat adjunt a l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Eduard Guiteras Paré. alcalde Ajuntament de Castellcir </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-06 05:17
agendadiba428668918 Tourism and economy SUMMIT 2025 2025-04-02 09:50:00 2025-04-02 10:40:00 Auditori CosmoCaixa. Issac Newton, 26 Barcelona Auditori CosmoCaixa. Issac Newton, 26 Barcelona 41.4135788,2.1311015 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Moret Sabidó, Lluïsa; Presidència; Àrea de Presidència activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; moret_sabido_lluisa; presidencia; area_de_presidencia 10:40h <p>Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona<br> Jaume Collboni, alcalde de Barcelona<br> Raquel Sánchez, presidenta del Comitè Organitzador i presidenta de Paradors Nacionals<br> Isabel Atkinson, CEO del Tourism &amp; Economy Summit 2025<br> Miquel Sàmper, conseller d'Empresa i treball de la Generalitat de Catalunya<br> Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme de Govern d'Espanya<br> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-01 04:07
agendadiba428412237 Reunió amb Devoteam - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-04-02 09:30:00 2025-04-02 10:30:00 Seguiment projecte Microstrategy Virtual Virtual 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Jorge Rodríguez, líder de solucions d'anàlisis visual a Devoteam</p> <p>Jorge Cocina, responsable de projecte a Devoteam</p> <p>Carlos Pisonero, customer success manager a Microstrategy</p> <p>Alberto Valls, consultor business analytics a Devoteam</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Àssun Juan, cap de servei del CIDO</p> <p>Anabel Díaz, tècnica de servei del CIDO</p> <p>Susana Cabeza, tècnica de servei del CIDO</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba428505633 Congrés Tourism & Economy Summit Barcelona 2025 2025-04-02 09:30:00 2025-04-03 23:59:59 Sota el títol 'Un nou turisme resilient i sostenible: Grans ciutats i la proposta de Barcelona' debatrà, durant dos dies, un model de futur per al sector. La Diputació de Barcelona és sòcia global de l’esdeveniment, que reforça el compromís de la província per explorar un model de turisme sostenible tant per als visitants com per als ciutadans que els reben. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/congres-tourism-economy-summit-barcelona-2025 CosmoCaixa Barcelona CosmoCaixa Barcelona 41.4131885,2.1311337 https://tourismandeconomysummit.com/ca/ 1 https://www.diba.cat/documents/366552789/428672367/TOURISM_+ECONOMY_BARCELONA_SUMMIT%29.pdf/7c7f79b2-2468-b432-f6d9-79ba1d9c2dcc?t=1743496777911 El programa de la trobada inclou temes com l’evolució de la indústria, la sostenibilitat, el finançament del sector o la percepció dels mercats internacionals.Entre els ponents de la cimera figuren el president de la Generalitat de Catalunya, Salvador Illa; el ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu; la presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret; l’alcalde de Barcelona i president de l'Àrea Metropolitana de Barcelona, Jaume Collboni; el vicepresident executiu de l'Àrea Metropolitana de Barcelona i alcalde de Cornellà, Antonio Balmón; la secretària d'Estat de Turisme, Rosario Sánchez Grau; el secretari General d'ONU Turisme, Zurab Pololikashvili; la directora general de Turisme de Catalunya, Cristina Lagé; el director general de Turespaña, Miguel Sanz; el director general de Turisme de Barcelona, Mateu Hernández; el president de Segittur, Enrique Martínez; el president d'Aena, Maurici Lucena; o el conseller delegat d'Aigües de Barcelona, Felipe Campos, entre més d’una cinquantena de referents i experts del sector. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba428187796 Parlem de... la Llibreria 2025-04-01 17:30:00 2025-04-01 23:59:59 Acte de cloenda de la celebració dels 30 anys de la Llibreria de la Diputació. Serà una xerrada col·loqui, dins del cicle 'Parlem de...', per conversar sobre el món del llibre i les llibreries d'avui. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/parlem-de-30-anys-llibreria-de-la-diputacio Vestíbul de Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona Vestíbul de Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona 41.3955350,2.1575980 https://llibreria.diba.cat/cat/llibreria-de-la-diputacio-30-anys 1 A la taula, hi seran presents:El director de l'Escola de Llibreria de la Universitat de Barcelona, Lluís Agustí.I la cap del Servei de Planificació i Serveis Editorials de la Diputació de Barcelona, Àngels Prats.L'aforament és limitat i per això cal inscripció prèvia (trobareu formulari adjunt). nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba428925899 Reunió Anna Maria Sendra amb Clàudia Pujol de SAPIENS 2025-04-01 11:30:00 2025-04-01 12:30:00 Reunió del Gabinet de Comunicació amb Clàudia Pujol, de SAPIENS, per parlar del Premi Sapiens. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Comunicació</p> <p>Josep Lluís Rodríguez, cap de la Unitat de Contractació de Mitjans</p> <p>Clàudia Pujol, directora de SAPIENS</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-01 04:07
agendadiba427733390 Sessió en línia Educació ambiental i comunitària 2025-04-01 10:00:00 2025-04-01 12:00:00 Els municipis són els protagonistes de la transició ecològica, però hi necessiten la implicació de la població, les entitats, les empreses i, especialment, les administracions.Conscient d’aquesta responsabilitat, la Diputació de Barcelona reforça el seu acompanyament als municipis en matèria d’educació ambiental i acció comunitària. Per això, ha organitzat aquesta sessió en línia per compartir aquest nou format d’acompanyament amb els referents municipals i escoltar les vostres necessitats. https://www.diba.cat/documents/471041/423972784/Cubs_jornada_1_abril.jpg/06babcaf-48ec-43ef-5499-bdf271f1ed3e?t=1742315246083 https://www.diba.cat/web/mediambient/-/sessio-en-linia-educacio-ambiental-i-comunitaria-1 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica DESTINATARIS Electes i personal tècnic vinculat i/o referent en educació ambiental i medi ambientOBJECTIUS Presentar el nou format d’acompanyament, el seu funcionament i els recursos.Presentar l'equip tècnic de referència de la nostra oficina per a cada zona i projecte.Establir un espai de trobada per recollir les vostres necessitats i contribucions.ENREGISTRAMENT I RESULTATS DE LA SESSIÓ google/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-01 04:07
agendadiba428889162 Reunió Anna Maria Sendra amb Tate Santaeulària de Something to Say 2025-04-01 09:30:00 2025-04-01 10:30:00 Reunió d'Anna Maria Sendra amb Tate Santaeulària, de Something to Say, per presentar un projecte de comunicació. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Comunicació</p> <p>Tate Santaeulària, directora general de Something to Say</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 14:57
agendadiba433147556 Esmorzar informatiu al Fòrum Europa Tribuna Catalunya amb el president de la Cambra Oficial de Comerç de Barcelona, el senyor Josep Santacreu-agenda del coordinador d'esports Conrad Felip 2025-04-01 09:00:00 2025-04-01 10:00:00 41.3916720,2.1715290 1 Esports; Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; Barcelonès; Personal directiu professional; Reunió; Jornada; Grup d'interès; Altres; Àrea d’Esports i Activitat Física; Esports i Activitat Física; Felip Benach, Conrad esports; barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; barcelones; personal_directiu_professional; reunio; jornada; grup_dinteres; altres; area_desports_i_activitat_fisica; esports_i_activitat_fisica; felip_benach_conrad De 9.00 h a 10.00 h <p>Josep Santacreu, president de la Cambra Oficial de Comerç de Barcelona</p> <p>Francesc Trillas, secretari d'Afers Econòmics i Fons Europeus de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Conrad Felip, coordinador de l'Àrea d'Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba427470078 L’Aplec de les Remeieres 2025-03-31 19:00:00 2025-03-31 23:59:59 Entremès escènic musical en memòria de les lluites d’Anselm Clavé https://www.diba.cat/web/cultura/-/l-aplec-de-les-remeieres.-homenatge-a-anselm-clav%C3%A9 Sala Gran de l’Espai Francesca Bonnemaison. Carrer Sant Pere més Baix 7, Barcelona Sala Gran de l’Espai Francesca Bonnemaison. Carrer Sant Pere més Baix 7, Barcelona 1 L'Aplec de les Remeieres és el títol de la sarsuela bilingüe d’Anselm Clavé, que es va estrenar el 1858 al Gran Teatre del Liceu. Com explica Albert Arribas, el nom de la verge del Remei de Caldes volia subratllar el fet que aplegar-se és el remei. Probablement, aquest títol va permetre esquivar la censura de l’època. L'Aplec de les Remeieres és una proposta escènica i musical, que recupera aquesta idea, que el remei és aplegar-se i, en aquest cas, a través d’una societat de dones que lluiten pels drets de les persones vulnerables, i ho fan amb les eines que va fer servir Anselm Clavé: la literatura, la llengua, la música i la política.L’Aplec de les remeieres contemporitza les lluites de Clavé, a través dels moviments eco-feministes, interseccionals, interculturals i decolonials.Fitxa artísticaLaura Aubert, actriu. Imma Colomé, actriu. Adeline Flaun, actriu. Cristina Gàmiz, direcció escènica. Cor de dones L’ARC de l’EMM Can Ponsic, de Barcelona (dir. Laia de las Heras) Cor de dones de Xamfrà, de Barcelona (dir. Magalí Sala) Eir Grup Vocal, de Terrassa. Simbiath Eboh, baix, veu i percussió. Maria Gil, violí, veu i percussió. Paula Espinet, piano, veu i percussió. Sílvia Raventós, violí, veu, bateria i percussió. Amidea Clotet, guitarra, veu i percussió. Ester Bonal, idea, text i direcció artística.Organitza: Àrea de Cultura de la Diputació de BarcelonaProposta creativa: Xamfrà-Centre de Música i Escena i L'Arc FundacióRecursosPrograma de màLlegiu-ne la notícia nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba428670278 Reunió amb l'Ajuntament de Castellar del Vallès - agenda Daniel Fernández - Reunió 2025-03-31 17:00:00 2025-03-31 18:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Vallès Occidental; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Fernández González, Daniel; Argüelles Busto, Estrella valles_occidental; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; fernandez_gonzalez_daniel; arguelles_busto_estrella <p>Yolanda Rivera, alcaldessa de l'Ajuntament de Castellar del Vallès</p> <p>Joan Creus, regidor d'Urbanisme de l'Ajuntament de Castellar del Vallès</p> <p>José Luiva, regidor d'Espai Públic de l'Ajuntament de Castellar del Vallès</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Estrella Argüelles, directora del Gabinet de la Presidència de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-23 08:47
agendadiba428419567 Acte d'entrega del Segell Infoparticipa 2024 2025-03-31 16:00:00 2025-03-31 23:59:59 El Segell Infoparticipa, atorgat per la UAB, reconeix les bones pràctiques als webs de les administracions públiques locals de Catalunya. La Diputació de Barcelona és receptora de la distinció. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/acte-entrega-segell-infoparticipa Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona (Campus UAB. Edifici A. Plaça Acadèmica, s/n) de Bellaterra Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona (Campus UAB. Edifici A. Plaça Acadèmica, s/n) de Bellaterra 41.5036494,2.1008780 1 Entre els aspectes analitzats hi ha el nivell de transparència en l’explicació de qui són els representants polítics de la institució, com es gestionen els recursos econòmics i les eines que s’ofereixen per a la participació ciutadana. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba429176263 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-03-31 11:00:00 2025-03-31 12:00:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; cultura; carrera_escude_judit <p>- Sra Judit Carrera, directora del CCCB</p> <p>- Sr. Juan Villoro, escriptor i periodista mexicà</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba428411823 Reunió amb Optim People, SL - Agenda Sara - Reunió 2025-03-31 10:30:00 2025-03-31 11:30:00 Seguiment eina IA Plans municipals Diputació de Barcelona Edifici Can Serra, Sala 2B Can Serra - 2a planta - Barcelona Edifici Can Serra, Sala 2B Can Serra - 2a planta - Barcelona 41.3957811,2.1575767 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Jordi Roca, fundador i consultor Optim People, SL</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Àssun Juan, cap de servei del CIDO</p> <p>Marta Calvet, Oficina Tècnica d'Estratègies per al Desenvolupament Econòmic</p> <p>Josep Maria Canals, Oficina Tècnica d'Estratègies per al Desenvolupament Econòmic</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba428410699 Reunió amb Optim People, SL - Agenda Sara - Reunió 2025-03-31 09:30:00 2025-03-31 10:30:00 Seguiment eina IA Subvencions Diputació de Barcelona Edifici Can Serra - Sala 2B 2a planta - Rambla de Catalunya, 126 - Barcelona Edifici Can Serra - Sala 2B 2a planta - Rambla de Catalunya, 126 - Barcelona 41.3957650,2.1575231 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Balbàs Garrido, Maribel; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; balbas_garrido_maribel; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Jordi Roca, fundador i consultor</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Maria Isabel Balbas, directora de Serveis de Cooperació Local</p> <p>Francisco Javier Lozano, cap d'Oficina d’Assistència a la Cooperació Local</p> <p>Georgia Callealta, Gerència de Serveis d'Esports</p> <p>Gemma Folguera, cap de la Secció administrativa de subvencions i convenis</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba426796856 Exposició itinerant 'Cures en la comunitat' [Viladecavalls] 2025-03-31 00:00:00 2025-04-13 23:59:59 https://www.diba.cat/web/benestar/-/exposici%C3%B3-itinerant-cures-en-la-comunitat-viladecavalls- Consultori Mèdic Viladecavalls C/Francesc Macià 15-49, Viladecavalls Consultori Mèdic Viladecavalls C/Francesc Macià 15-49, Viladecavalls 41.5520470,1.9517290 1 Diputació diputacio Dilluns, Dimecres i Divendres de 8.00 a 14.00h Dimarts i Dijous de 15.00 a 20.00h. Exposició on es convida a reflexionar sobre el valor social de les cures, situa les persones cuidadores com a protagonistes i contribueix a sensibilitzar entorn les desigualtats socials i de gènere vinculades a l'organització social de les cures. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba429134504 Mercat municipal d'Abrera_ Diagnosi i el pla d'acció - agenda gerent Sergi Vilamala- activitat 2025-03-31 00:00:00 2025-03-31 23:59:59 Rambla Torrentet, 16, Abrera, Rambla Torrentet, 16, Abrera, 41.5173252,1.8991643 1 Comerç i consum; Abrera; Baix Llobregat; Reunió; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; abrera; baix_llobregat; reunio; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica De 14.30h a 16.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Tècnics de Comerç, de l'Ajuntament d'Abrera</p> <p>Representants del Mercat municipal</p> <p>Xavier Torrent, responsable de Mercats municipals de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-03 04:27
agendadiba421899379 Internet, xarxes socials i tràmits en línia [Manresa] 2025-03-28 10:30:00 2025-03-28 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/internet.JPG/ca8e01a2-8766-c5c9-fe9b-beb4cde23660?t=1675077287164 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/internet-xarxes-socials-i-tramits-en-linia-manresa-1 Sala de reunions el Casino Passeig Pere III, 27, Manresa Sala de reunions el Casino Passeig Pere III, 27, Manresa 41.7270120,1.8234750 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-23 08:47
agendadiba428424072 40a edició Premis CETT Alimara - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-03-27 18:00:00 2025-03-27 21:00:00 Premis CETT Alimara: creats l'any 1984, són organitzats pel CETT en col·laboració amb B-Travel, ONU Turisme i els Departaments de Turisme i Cultura de la Generalitat de Catalunya. Aquests guardons premien els productes, serveis, estratègies i iniciatives que destaquen per la seva innovació en àmbits com la comunicació, la digitalització, la sostenibilitat i la recerca en els sectors turístic, hoteler i gastronòmic.La celebració del 40è aniversari dels Premis Alimara és un acte de gran significat, que té per objectiu reconèixer l'esforç, la trajectòria i la contribució de les persones, institucions i projectes que impulsen un sector més sostenible i regeneratiu. https://www.diba.cat/documents/890286/0/Foto+2.jfif/f0f3df2b-d0ef-cfb5-d378-ddb8d4222442?t=1747393808581 Carrer de Berruguete, 126. Barcelona. Carrer de Berruguete, 126. Barcelona. 41.4342900,2.1475000 1 Barcelona; Barcelonès; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Lliurament de premis; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Alvarez Jurado, Anna barcelona; barcelones; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; lliurament_de_premis; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> <p>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>Altres assistents als Premis CETT Alimara </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba424976912 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Sant Llorenç d'Hortons] 2025-03-27 11:00:00 2025-03-27 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-pr%C3%A0ctics-que-ens-fan-la-vida-m%C3%A9s-f%C3%A0cil-mobilitat-segura-i-prevenci%C3%B3-de-caigudes-sant-lloren%C3%A7-d-hortons- Casal de la Gent Gran de Sant Llorenç d' Hortons Carrer de la Diputació 27, Sant Llorenç d'Hortons Casal de la Gent Gran de Sant Llorenç d' Hortons Carrer de la Diputació 27, Sant Llorenç d'Hortons 41.4667690,1.8251220 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-23 08:47
agendadiba429662328 Reunió Cooperació Socis ACT i Diputacions - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-03-27 09:00:00 2025-03-27 10:00:00 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3816246,2.1258419 1 Turisme; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>- Arantxa Calvera, directora de l'Agència Catalana de Turisme</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Norbert Bes, director del Patronat de Turisme Costa Brava-Girona</p> <p>- Juli Alegre, director del Patronat de Turisme de Lleida</p> <p>- Marta Farrero, directora del Patronat de Turisme de Tarragona</p> <p>- Mateu Hernández, director General de Turisme de Barcelona</p> <p>- J. Canut representant del Patronat Turisme de la Vall d'Aran</p> <p>- Patrick Torrent, director executiu de l'Ag.Catalana de Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba425841856 Mantenir una ment activa [Montgat] 2025-03-26 16:00:00 2025-03-26 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-montgat- Casal de la Gent Gran Carretera de Mataró, 114, Montgat Casal de la Gent Gran Carretera de Mataró, 114, Montgat 41.4646640,2.2747190 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/OK Agenda corporativa 2025-09-23 08:47
agendadiba428888796 Reunió Anna Maria Sendra amb Marc Argemí de SIBILARE 2025-03-26 13:00:00 2025-03-26 14:00:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb Marc Argemí, de SIBILARE, per presentar els seus projectes de comunicació. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Anna Berruezo, subdirectora d'Imatge Corporativa i Promoció Institucional</p> <p>Jordi Navarro, cap del Servei de Premsa, Contingut Digital i Suport a la Comunicació Local</p> <p>Marc Argemí, director de SIBILARE</p> <p>Míriam Habiti, consultora de comunicació de SIBILARE</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-28 20:37
agendadiba428423832 Reunió amb l'Ajuntament d'Igualada - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-03-26 11:00:00 2025-03-26 12:00:00 Presentació Projecte Singulars. Proposta d’articulació agroalimentària. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Igualada; Anoia; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alvarez Jurado, Anna igualada; anoia; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez Jurado, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Jordi Marcé, regidor de l'Ajuntament d'Igualada</p> <p>Adrianna Requena Corredor, Ajuntament d'Igualada</p> <p>Marc Talavera Roma, Ajuntament d'Igualada</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-22 07:47
agendadiba426920044 Seminari en línia “Programari de suport a les comunitats energètiques” (sessió 1) 2025-03-26 10:00:00 2025-03-26 11:30:00 https://www.diba.cat/documents/402228375/417231777/2024-27_cicleseminaris_transicioenergetica.png/9dda664e-122a-509d-71d2-294db081c557?t=1746524626686 https://www.diba.cat/web/comunitats-energetiques/-/seminari-en-l%C3%ADnia-programari-de-suport-a-les-comunitats-energ%C3%A8tiques-sessi%C3%B3-1- Virtual Virtual 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Des del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat us proposem una nova sessió del cicle de seminaris tècnics en línia sobre transició energètica local i justa. Els seminaris són oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).Aquesta sessió proposa compartir diferents solucions existents al mercat de suport a les comunitats energètiques - en un sentit ampli - i reflexionar sobre els reptes i potencialitats d'aquestes eines. Més informació i inscripcions nominatim/OK Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba429176240 Reunió Judit Carrera - agenda directius professionals- reunió 2025-03-26 09:30:00 2025-03-26 10:30:00 CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona CCCB Montalegre, 5 08001 Barcelona 41.3837044,2.1668625 1 Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Personal directiu professional; Cultura; Carrera Escudé, Judit centre_de_cultura_contemporania_de_barcelona; personal_directiu_professional; cultura; carrera_escude_judit <p>- Judit Carrera, directora del CCCB.</p> <p>- Marisa Siguan, presidenta del Patronat INSTITUT D'HUMANITATS</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba428423266 Reunió amb Daleph - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-03-26 09:00:00 2025-03-26 10:00:00 Línies estratègiques. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Barcelona; Barcelonès; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna barcelona; barcelones; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora ADET</p> <p>Jaume Amill Miralles, soci-director d'Empresa Territori i Sostenibilitat</p> <p>Oriol Valentí Bassa, gerent d'Ocupació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-22 07:47
agendadiba429133807 Reunió tècnica amb Ajuntament de Sant Pere de Ribes- agenda gerent Sergi Vilamala 2025-03-26 00:00:00 2025-03-26 23:59:59 Ajuntament Sant Pere de Ribes. Plaça Vinya d’en Petaca Ajuntament Sant Pere de Ribes. Plaça Vinya d’en Petaca 41.2269455,1.7477882 1 Comerç i consum; Sant Pere de Ribes; Garraf; Reunió; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; sant_pere_de_ribes; garraf; reunio; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica De 10.00h a 11.00h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Tècnics de Comerç de l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes</p> <p>Xavier Torrent, tècnic de Comerç de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-02 19:17
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 22,83 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5