ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba433696090 Reunió amb CPS Francesc Palau del Prat de Llobregat 2025-06-11 11:00:00 2025-06-11 12:00:00 41.3957328,2.1575016 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Alta direcció i gerents; Argüelles Busto, Estrella; Solé Pascual, Marta personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; alta_direccio_i_gerents; arguelles_busto_estrella; sole_pascual_marta <p style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat   nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba429529686 Gestió de les emocions i aprèn a relaxar-te [El Pla del Penedès] 2025-06-19 10:30:00 2025-06-19 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/gestioemocions.jpg/894db016-c1b1-5a04-5a3d-e9875fa61ab6?t=1673424819916 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/gesti%C3%B3-de-les-emocions-i-apr%C3%A8n-a-relaxar-te-el-pla-del-pened%C3%A8s- Ajuntament de El Pla del Penedès Plaça de Pau Fontanals, 1, El Pla del Penedès. Ajuntament de El Pla del Penedès Plaça de Pau Fontanals, 1, El Pla del Penedès. 41.4179980,1.7108050 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba425849634 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Torelló] 2025-06-19 10:30:00 2025-06-19 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-pr%C3%A0ctics-que-ens-fan-la-vida-m%C3%A9s-f%C3%A0cil-mobilitat-segura-i-prevenci%C3%B3-de-caigudes-torell%C3%B3- 42.0497900,2.2613710 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba431184436 Què són els refugis climàtics i com ens en podem beneficiar [Pallejà] 2025-06-18 10:00:00 2025-06-18 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/asdassas+%281%29.jpg/9e064f1c-77ed-9d86-ee7b-d223db277716?t=1718960651745 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/qu%C3%A8-s%C3%B3n-els-refugis-clim%C3%A0tics-i-com-ens-en-podem-beneficiar-pallej%C3%A0- Sala d'Actes de El Castell de Pallejà Av. Prat de la Riba, 10, Pallejà. Sala d'Actes de El Castell de Pallejà Av. Prat de la Riba, 10, Pallejà. 41.4215580,1.9968740 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433574705 Reunió amb l'Ecohub - agenda del diputat Marc Serra Solé 2025-06-10 00:00:00 2025-06-10 23:59:59 41.3955350,2.1575980 https://ecohub.cat/ 1 Medi ambient; Reunió; Acció Climàtica i Transició Energètica; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Grup d'interès; Serra Solé, Marc; Canvi climàtic, sostenibilitat i salut medi_ambient; reunio; accio_climatica_i_transicio_energetica; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; grup_dinteres; serra_sole_marc; canvi_climatic_sostenibilitat_i_salut 12:00 - 13:30 hores <ul> <li style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'>Marc Serra, president delegat de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica (Diputació de Barcelona)</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433559376 Seminari EqualMED III: ‘Teixint transversalitats de gènere a la Mediterrània: Estratègies i reptes de les polítiques locals d’igualtat al Marroc i Barcelona’ 2025-07-01 09:30:00 2025-07-01 14:00:00 https://www.diba.cat/documents/228621/424389326/slider_equalmed3.png/9caa2233-ff0c-81af-3f66-0022ca418ea1?t=1750331950915 https://www.diba.cat/web/ri/-/seminari-equalmed-iii-teixint-transversalitats-de-g%C3%A8nere-a-la-mediterr%C3%A0nia-estrat%C3%A8gies-i-reptes-de-les-pol%C3%ADtiques-locals-d-igualtat-al-marroc-i-barcelona- 41.3865408,2.1762730 1 El proper 1 de juliol, de 9.30 a 14.00 h, us convidem al seminari ‘Teixint transversalitats de gènere a la Mediterrània: Estratègies i reptes de les polítiques locals d’igualtat al Marroc i Barcelona’, que tindrà lloc a la La Cuina de l’Espai Francesca Bonnemaison. L’acte comptarà amb la participació d’una delegació de dones electes de 8 comunes marroquines (Aït Ourir, Districte de Guéliz-Marrakech, Tidili, Jaidat, Saada, Youssoufia, Tetuan i Oulad Ali Mansour), i de representants polítiques i tècniques dels municipis de la província de Barcelona.Aquesta trobada vol ser un espai de reflexió i identificació de reptes i estratègies per seguir impulsant el lideratge feminista local a la regió Mediterrània i la integració de la perspectiva de gènere en l’acció municipal al Marroc i a Barcelona.El programa EqualMED III és una iniciativa de cooperació descentralitzada impulsada per la Direcció de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona —amb l’assistència tècnica del Servei de Polítiques d’Igualtat— conjuntament amb dues entitats marroquines, l’Institut Marroquí per a Desenvolupament Local (IMADEL), i l’Association Démocratique des Femmes du Maroc (ADFM). El programa té 4 àrees de treball:Suport a la integració de la igualtat de gènere en la planificació local;Enfortiment del diàleg amb agents per a la promoció de polítiques d’igualtat;Promoció del lideratge feminista transformador a nivell municipal;Impuls de la cooperació tècnica descentralitzada Marroc-Barcelona*Per assistir al seminari cal inscripció prèvia. Cliqueu aquí nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433556730 Reunió amb Generalitat Catalunya, direcció general Migracions i Refugis 2025-06-06 09:30:00 2025-06-06 10:30:00 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Alta direcció i gerents; Argüelles Busto, Estrella; Solé Pascual, Marta personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; alta_direccio_i_gerents; arguelles_busto_estrella; sole_pascual_marta <p style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat   nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433550662 Reunió Ajuntament Badia del Valles 2025-06-03 11:00:00 2025-06-03 12:00:00 41.3957328,2.1575446 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat   nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433549594 Reunió amb Afanoc 2025-06-02 16:00:00 2025-06-02 17:00:00 41.3957328,2.1575446 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat   nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433450480 Reunió amb Col.legi Oficial de Psicologia de Catalunya 2025-05-28 13:00:00 2025-05-28 14:00:00 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat   nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433450244 Assistència a la presentació Fons Prestació Edatisme 2025-05-28 13:00:00 2025-05-28 14:00:00 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Alta direcció i gerents; Argüelles Busto, Estrella; Solé Pascual, Marta personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; alta_direccio_i_gerents; arguelles_busto_estrella; sole_pascual_marta <p style='margin-bottom:11px'> <span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat   nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433448828 Visita a Collsuspina - Agenda diputat Sergi Vallès 2025-06-18 11:30:00 2025-06-18 12:30:00 41.8463500,2.1741300 1 Collsuspina; Moianès; Reunió; Àrea d’Infraestructures i Territori; Closa Pujabet, Joan; Vallès Domingo, Sergi; Infraestructures i Territori collsuspina; moianes; reunio; area_dinfraestructures_i_territori; closa_pujabet_joan; valles_domingo_sergi; infraestructures_i_territori nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433021159 Reunió amb Fed. d'Ass. Veïns d'Habitatge Social de Catalunya (FAVIBC) 2025-05-08 09:30:00 2025-05-08 10:30:00 1 Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Solé Pascual, Marta reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; sole_pascual_marta nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433409695 II Jornades EMOCIUTATS Convivència, comunitat i benestar emocional 2025-05-14 09:30:00 2025-05-14 15:00:00 41.3890598,2.1499707 1 Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Jornada; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Solé Pascual, Marta sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; jornada; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; sole_pascual_marta nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433379147 Cloenda del curs 2024-2025 de Viure i Conviure de Fundació Roure 2025-05-30 10:30:00 2025-05-30 13:00:00 41.3837577,2.1709832 1 Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Jornada; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Solé Pascual, Marta sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; jornada; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; sole_pascual_marta <p style='margin-bottom:11px'>Generalitat de Catalunya: Sr. Javier Selva, director general de Transferència i Societat del Coneixement</p> <p style='margin-bottom:11px'>Diputació de Barcelona: Sra. Marta Solé gerenta de Serveis de Cicle de Vida, Diversitat i Comunitat, en representació de l’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat</p> <p style='margin-bottom:11px'>Ajuntament de Barcelona: Sr. Pedro Aguilera, Comissionat de Participació Ciutadana</p> <p style='margin-bottom:11px'>Fundació Roure: Sra. Llum Delàs, presidenta de la Fundació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433378606 reunió Grup 7 - Migració i Cohesió Social (CETIS) 2025-05-29 09:00:00 2025-05-29 10:00:00 1 Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Solé Pascual, Marta reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; sole_pascual_marta nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433378283 Reunió amb Ajuntament Calella 2025-05-28 13:00:00 2025-05-28 14:00:00 1 Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Solé Pascual, Marta reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; sole_pascual_marta <p>Sra. Sandra Herrero Gómez, cap de Serveis Socials</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Marta Solé, gerenta de Serveis de Cicle de Vida, Diversitat i Comunitat</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433365897 Reunió coordinadora - Direcció general d'Infraestructures de Mobilitat - Generalitat de Catalunya 2025-06-16 11:00:00 2025-06-16 12:00:00 41.3812500,2.1426900 1 Barcelona; Barcelonès; Reunió; Àrea d’Infraestructures i Territori; Tordera Vigas, Montserrat; Infraestructures i Territori barcelona; barcelones; reunio; area_dinfraestructures_i_territori; tordera_vigas_montserrat; infraestructures_i_territori nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433365783 Reunió coordinadora - Direcció General d’Infraestructures de Mobilitat 2025-06-13 10:00:00 2025-06-13 11:00:00 41.3812500,2.1426900 1 Barcelona; Barcelonès; Reunió; Àrea d’Infraestructures i Territori; Tordera Vigas, Montserrat; Aceña Ramos, Valentín; Infraestructures i Territori barcelona; barcelones; reunio; area_dinfraestructures_i_territori; tordera_vigas_montserrat; acena_ramos_valentin; infraestructures_i_territori nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433275679 Final individual del Catalonia Open WTA 125 de tennis-agenda del gerent d'esports Santi Sarraute 2025-05-03 11:00:00 2025-05-03 13:00:00 41.9346000,2.2339280 1 Esports; Vic; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Osona; Grup d'interès; Lliurament de premis; Sarraute Sainz, Santi; Alta direcció i gerents; Altres; Àrea d’Esports i Activitat Física; Esports i Activitat Física esports; vic; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; osona; grup_dinteres; lliurament_de_premis; sarraute_sainz_santi; alta_direccio_i_gerents; altres; area_desports_i_activitat_fisica; esports_i_activitat_fisica De 11.00 h a 13.00 h <p>Albert Castells, alcalde de Vic</p> <p>Eduard Comerma, regidor d'Activitat Física i Esports de l'Ajuntament de Vic</p> <p>Santi Sarraute, gerent de l'Àrea d'Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona</p> <p>Neus Ávila, directora del Catalonia Open</p> <p>Jordi Tamayo, president de la Federació Catalana de Tennis</p> <p>Miquel Vilardell, president del Club Tennis Vic</p> <p>Altres autoritats i representants del món del tennis</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba432595300 Presentació dels mallots oficials de la Volta Ciclista a Catalunya femenina 2025-agenda del gerent d'esports Santiago Sarraute 2025-05-29 11:00:00 2025-05-29 12:00:00 41.3066900,2.0257750 1 Esports; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès; Sarraute Sainz, Santi; Alta direcció i gerents; Presentació; Àrea d’Esports i Activitat Física; Esports i Activitat Física esports; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres; sarraute_sainz_santi; alta_direccio_i_gerents; presentacio; area_desports_i_activitat_fisica; esports_i_activitat_fisica De 11.00 h a 12.00 h <p>César Thovar, representant territorial de l’Esport a Barcelona</p> <p>Santi Sarraute, gerent de l'Àrea d'Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona</p> <p>Enric Campàs, assessor de l’Àrea d’Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona</p> <p>Rubèn Peris, director general de la Volta Ciclista a Catalunya</p> <p>Patricia Ortega, responsable esportiva de la Volta Ciclista a Catalunya</p> <p>María Jesús Montesinos, center manager de Viladecans The Style Outlets</p> <p>Antoni Sanmartí, director d'FGC Turisme</p> <p>Representants dels patrocinadors dels equips participants en la Volta </p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433183227 Reunió Barcelona Comerç - agenda coordinador Josep Pena 2025-06-10 12:00:00 2025-06-10 13:00:00 41.3873844,2.1665332 1 Comerç i consum; Barcelona; Diputació de Barcelona; Barcelonès; Reunió; Alta direcció i gerents; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Pena Sant, Josep comerc_i_consum; barcelona; diputacio_de_barcelona; barcelones; reunio; alta_direccio_i_gerents; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; pena_sant_josep <p>Josep Pena Sant, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública.</p> <p>Josep Xurigué Camprubí, Barcelona Comerç.</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433181711 Reunió amb Cambra de Comerç de Barcelona - agenda Josep Ramon Mut i Josep Pena 2025-06-12 12:00:00 2025-06-12 13:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Comerç i consum; Barcelona; Mut i Bosque, Josep Ramon; Barcelonès; #DIBAOBERTA; Reunió; Grup d'interès; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Pena Sant, Josep comerc_i_consum; barcelona; mut_i_bosque_josep_ramon; barcelones; dibaoberta; reunio; grup_dinteres; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; pena_sant_josep <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Josep Pena Sant, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p>Laura López, Cambra de Comerç de Barcelona</p> <p>Xavier Ricart, Director de les Cambres Territorials</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433181161 Jornada La Vanguardia - COMER - Agenda Soledad Bravo- esdeveniment 2025-06-12 11:00:00 2025-06-12 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-la-vanguardia-comer-agenda-soledad-bravo-esdeveniment 41.7428441,1.8992545 1 Turisme; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Jornada; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; jornada; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>Per part de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme.</p> Amb motiu de la distinció de Catalunya com a Regió Mundial de la Gastronomia 2025, La Vanguardia, a través del Canal Comer, va celebrar una trobada per posar en valor la riquesa gastronòmica del territori.L'acte, moderat per la periodista Cristina Jolonch, va comptar amb la benvinguda institucional de Damià Serrano (Agència Catalana de Turisme) i Soledad Bravo (Diputació de Barcelona), i una taula rodona amb figures destacades com Carme Ruscalleda, Eduard Xatruch, Víctor Quintillà, Paolo Casagrande i Ivan Margalef, que van reflexionar sobre el potencial gastronòmic de la província de Barcelona i els reptes per projectar-lo al món. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433180863 Reunió de coordinació de les comarques de Barcelona - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-06-11 11:30:00 2025-06-11 12:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-de-coordinaci%C3%B3-de-les-comarques-de-barcelona-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 41.3815944,2.1258098 1 Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Tècnics de l'Oficina Tècnica de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Responsables tècnics de turisme dels ens locals de les comarques de Barcelona.</p> Reunió tècnica periòdica de l'Oficina Tècnica de Turisme i responsables tècnics de turisme dels ens locals de les comarques de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433180572 Reunió amb Turisme de Barcelona - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-06-04 11:00:00 2025-06-04 12:00:00 41.3948555,2.1603034 1 Turisme; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> <p>- Mateu Hernández, director General de Turisme de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433180516 Comitè del Barcelona Convention Bureau - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-06-04 09:30:00 2025-06-04 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comit%C3%A8-del-barcelona-convention-bureau-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 41.3948635,2.1602927 1 Turisme; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>Altres assistents: </p> <p>Sr. Mateu Hernández, Sr. Christoph Tessmar, Sra. Marta Domènech, Sra. Cristina López, , Sr. Manuel Baena, Sr. Ernest Güell, Sr. Mireia Llopis, Sra. Cristina de Seras, Sr. Rafel Peris, Sra. Nerea Idoeta, Sra. Carles Bordanaba, Sr. Andrés Torres, Sra. Helena Castellón, Sra. Guillem Auladell, Sra. Elena de Paz, Sra. Laura García i Sra. Noemí Rosell.</p> Reunió periòdica del Comitè del Barcelona Convention Bureau de Turisme de Barcelona, dedicat a promocionar la ciutat com a destinació per a congressos, convencions i viatges d’incentiu. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433180307 Reunió amb Value Retail - Agenda Soledad Bravo - reunió 2025-05-29 16:30:00 2025-05-29 17:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-value-retail-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 41.6114213,2.3442788 1 Turisme; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>Diputació de Barcelona:</p> <p>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>Anna Sánchez, cap de l’OMT</p> <p>Value Retail:</p> <p>Nuria Pizarro, Director of Partnerships and International Markets​</p> <p>Joan Romero, Senior Partnerships Manager ​</p> <p>Helena del Rio, Partnerships Marketing Manager​</p> L’objectiu de la reunió és la valoració d'un possible acord de col·laboració per a la promoció conjunta de la destinació, mitjançant els canals de comunicació, mitjans i plataformes de què disposem ambdues entitats. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433179057 Encercla't Cercle de Turisme - Agenda Soledad Bravo- jornada 2025-05-28 00:00:00 2025-05-28 09:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/encercla-t-cercle-de-turisme-agenda-soledad-bravo-jornada 41.4339326,1.7073580 1 Turisme; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Jornada; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; jornada; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents 13:30 <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>- Membres del Cercle de Turisme</p> L'EnCercla't és un esdeveniment exclusiu per a membres del Cercle de Turisme centrat a facilitar connexions significatives, potenciar sinergies entre negocis i cocrear col·lectivament noves oportunitats amb impacte positiu per al sector. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433178840 XI Premis Cartaví - Agenda Soledad Bravo - esdeveniment 2025-05-28 19:00:00 2025-05-28 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/xi-premis-cartav%C3%AD-agenda-soledad-bravo-esdeveniment 41.3883582,2.1171471 1 Turisme; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Altres turisme; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; altres <p>Per part de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme.</p> Lliurament XI Premis Cartaví per Cartaví - Associació Vinícola Catalana nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433154512 Presentació del Catalonia Open WTA 125-agenda del coordinador d'esports Conrad Felip 2025-04-09 12:00:00 2025-04-09 16:00:00 41.9346000,2.2339280 1 Esports; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Osona; Personal directiu professional; Grup d'interès; Presentació; Àrea d’Esports i Activitat Física; Esports i Activitat Física; Felip Benach, Conrad esports; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; osona; personal_directiu_professional; grup_dinteres; presentacio; area_desports_i_activitat_fisica; esports_i_activitat_fisica; felip_benach_conrad De 12.00 h 16.00 h <p>Albert Castells, alcalde de Vic</p> <p>Eduard Comerma, regidor d'Esports de l'Ajuntament de Vic</p> <p>Conrad Felip, coordinador de l'Àrea d'Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona</p> <p>Neus Ávila, directora del Catalonia Open</p> <p>Jordi Tamayo, president de la Federació Catalana de Tennis</p> <p>Miquel Vilardell, president del CT Vic</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433147556 Esmorzar informatiu al Fòrum Europa Tribuna Catalunya amb el president de la Cambra Oficial de Comerç de Barcelona, el senyor Josep Santacreu-agenda del coordinador d'esports Conrad Felip 2025-04-01 09:00:00 2025-04-01 10:00:00 41.3916720,2.1715290 1 Esports; Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; Barcelonès; Personal directiu professional; Reunió; Jornada; Grup d'interès; Altres; Àrea d’Esports i Activitat Física; Esports i Activitat Física; Felip Benach, Conrad esports; barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; barcelones; personal_directiu_professional; reunio; jornada; grup_dinteres; altres; area_desports_i_activitat_fisica; esports_i_activitat_fisica; felip_benach_conrad De 9.00 h a 10.00 h <p>Josep Santacreu, president de la Cambra Oficial de Comerç de Barcelona</p> <p>Francesc Trillas, secretari d'Afers Econòmics i Fons Europeus de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Conrad Felip, coordinador de l'Àrea d'Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433147997 Sessió informativa pera ens locals sobre la campanya dels Dies Europeus de la Solidaritat Local 2025 2025-06-30 10:30:00 2025-06-30 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/d/ri/edls_2024_quadrat-1 https://www.diba.cat/web/ri/-/sessi%C3%B3-informativa-pera-ens-locals-sobre-la-campanya-dels-dies-europeus-de-la-solidaritat-local-2025 1 La Direcció de Relacions Internacionals organitza, el dilluns, 30 de juny, de 10:30h a 12:00h, una sessió informativa sobre la campanya dels Dies Europeus de la Solidaritat Local (European Days of Local Solidarity, EDLS). Els EDLS és una campanya impulsada per PLATFORMA, una coalició europea de governs locals i regionals europeus i les seves associacions actives en l'àmbit de la cooperació descentralitzada de la qual la Diputació de Barcelona n'és membre. Enguany tindrà lloc la 10a edició dels EDLS i els ens locals de la província estan convidats a adherir-se a la campanya incloent activitats que tinguin lloc entre el 15 i el 30 de novembre. Aquí podeu trobar més informació sobre la campanya i les edicions anteriors.La sessió se celebrarà en format virtual i servirà per explicar la campanya i com participar-hi.Cal inscripció prèvia.InscripcióUnes hores abans de l'inici de la sessió es farà arribar a través de correu electrònic l'adreça de connexió per a la sessió virtual. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433147533 Reunió amb Aj. Mollet , agenda diputada Gemma Tarafa 2025-06-12 12:00:00 2025-06-12 13:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Salut pública; Reunió; Tarafa Orpinell, Gemma; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública salut_publica; reunio; tarafa_orpinell_gemma; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p></p> <p>Gemma Tarafa Orpinell, diputada delegada de Salut Pública</p> <p>Pilar Solanes, comissionada de la Xarxa de Salut Mental</p> <p>Marina Escribano</p> <p>José López</p> <p></p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433147281 HOMENATGE A L'ENRIC MORIST, agenda diputada Gemma Tarafa 2025-06-05 18:30:00 2025-06-05 19:30:00 1 Salut pública; Tarafa Orpinell, Gemma; Altres salut_publica; tarafa_orpinell_gemma; altres <p></p> <p>Gemma Tarafa Orpinell, diputada delegada de Salut Pública</p> <p>Pilar Solanes, comissionada de la Xarxa de Salut Mental</p> <p></p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433147265 Reunió CAIROS- Dr. Manel del Castillo, agenda diputada Gemma Tarafa 2025-06-05 12:00:00 2025-06-05 13:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Salut pública; Reunió; Tarafa Orpinell, Gemma; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública salut_publica; reunio; tarafa_orpinell_gemma; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p></p> <p>Gemma Tarafa Orpinell, diputada delegada de Salut Pública </p> <p>Pilar Solanes, comissionada de la Xarxa de Salut Mental</p> <p>Dr Manel del Castillo, president de CAIROS</p> <p>Tino Martí, secretari tècnic del projecte</p> <p></p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433145380 Cafè amb Brussel·les: 'El rol dels ens locals en la nova Estratègia Europea de Seguretat Interior' 2025-06-27 10:00:00 2025-06-27 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/d/ri/cafe-bxl-seguretat https://www.diba.cat/web/ri/-/caf%C3%A8-amb-brussel%C2%B7les-el-rol-dels-ens-locals-en-la-nova-estrat%C3%A8gia-europea-de-seguretat-interior- 1 La seguretat ha sorgit els darrers anys com una de les principals preocupacions dels municipis i del conjunt del món local, en tant que element fonamental per garantir el benestar, la convivència i la qualitat de vida de la ciutadania. Davant d'un escenari cada cop més complex, marcat per una àmplia gamma d'amenaces amb un fort impacte en l'àmbit local, els municipis reclamen més eines i respostes normatives eficaces. Aquesta sessió, titulada 'El rol dels ens locals en la nova Estratègia Europea de Seguretat Interior', s'organitza conjuntament entre el Gabinet de Prevenció i Seguretat i la Direcció de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona. L'acte és una oportunitat per conèixer de prop la nova 'Estratègia Europea de Seguretat Interior 'ProtectEU', adoptada l'1 d'abril per la Comissió Europea, i que pretén modernitzar la visió de la UE en matèria de seguretat. L'Estratègia aposta per una acció més coordinada i eficient, basada en la cooperació reforçada, l'intercanvi d'informació i una resiliència col·lectiva més sòlida per fer front a les amenaces actuals amb més capacitat de prevenció, detecció i resposta. En aquesta edició comptarem amb Javier Castillejos Alsina, Team Leader a la Direcció General de Migració i Afers d'Interior de la Comissió Europea, amb qui analitzarem com la nova Estratègia Europea de Seguretat Interior pot reforçar la col·laboració amb els governs locals i impulsar polítiques de seguretat més eficaces i coordinades. Inscripció nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba427307702 Gestió de les emocions i aprèn a relaxar-te [Abrera] 2025-06-12 10:00:00 2025-06-12 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/gestioemocions.JPG/9e95728e-98e2-8a4c-8dce-1917cfb52329?t=1675077285971 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/gesti%C3%B3-de-les-emocions-i-apr%C3%A8n-a-relaxar-te-abrera- Casal de la Gent Gran Carrer Rosers 11, Abrera Casal de la Gent Gran Carrer Rosers 11, Abrera 41.5171610,1.9003280 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba425849838 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [La Palma de Cervelló] 2025-06-12 10:30:00 2025-06-12 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-pr%C3%A0ctics-que-ens-fan-la-vida-m%C3%A9s-f%C3%A0cil-mobilitat-segura-i-prevenci%C3%B3-de-caigudes-la-palma-de-cervell%C3%B3- 41.4129720,1.9682930 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba431183421 Coneix el Servei Local de Teleassistència [Montesquiu] 2025-06-11 10:30:00 2025-06-11 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/coneix+slt.JPG/5a7dcf3c-9a72-19af-3a54-9a05ad6424b9?t=1675077284755 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/coneix-el-servei-local-de-teleassist%C3%A8ncia-montesquiu- Centre Cívic Montesquiu Pl. de la República, 9 bx, Montesquiu. Centre Cívic Montesquiu Pl. de la República, 9 bx, Montesquiu. 42.1100590,2.2098250 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/GENERIC-CAT_LF.pdf/81accc8c-b8ca-c1fc-987e-e5af2e0cb362?t=1659000808648 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba421149467 Espai claustre amb Àngela Lorena Fuster. Les dones i la cultura: història, conflicte, i canvi 2025-12-02 10:00:00 2025-12-02 14:00:00 https://www.diba.cat/web/cerc/-/espai-claustre-amb-joana-maso-les-dones-i-la-cultura-historia-conflicte-i-canvi 41.3843602,2.1662459 1 La relació de les dones amb la cultura ha partit de la desigualtat. Una desigualtat patida pel que fa a l’accés i la possibilitat de desenvolupar una tasca creativa, però també per incorporar-se a la gestió cultural. Això ha afectat els discursos de la mateixa cultura, que estan profundament amarats de tics i estructures patriarcals. Aquest Espai Claustre parlarà, de la mà de la ponent A. Lorena Fuster, de les imposicions i obstacles que han hagut de sofrir i sofreixen encara les dones, però també dels conflictes que se’n deriven i dels canvis que cada vegada més s’imposen en el nostre àmbit. D’altra banda també existeixen els discursos subliminals, els oblits, els condicionants i les estructures d’un món cultural que s’ha bastit des dels homes i per als homes. Revertir aquesta situació és una tasca de reapropiació cultural. ObjectiusExposar un repàs històric dels silencis, coercions i dificultats pel que fa a l’accés de les dones a la culturaIncidir en els diferents discursos patriarcals que han impedit que la dona s’incorporés plenament al món cultural i de la creacióDeterminar quins condicionaments afecten el desenvolupament professional de les dones en la culturaAprofundir en les dificultats d’accés en les programacionsAbordar les desigualtats entre homes i dones a l’hora d’exercir les carreres professionals en l’àmbit de la cultura i la investigacióExposar mesures per revertir aquesta situació des dels municipis Continguts La història de la cultura i les dones. Desigualtats i processos de silenciamentDiscursos femenins i discursos patriarcals en el desenvolupament històric de la culturaDesigualtats d’accés i de desenvolupament de la tasca cultural, professional i creativaLa lluita per la igualtat. Què és pot fer des de l’àmbit municipalRevertir discursos, conquerir espais. El paper de les dones en la culturaLes programacions culturals i la igualtat. Què cal tenir en compte? DOCENT Àngela Lorena FusterDoctora en Filosofia per la Universitat de Barcelona (UB).À. Lorena Fuster és investigadora del Seminari Filosofia i Gènere / ADHUC - Centre de Recerca Teoria, Gènere, Sexualitat i del GAPP Grup Arendtià de Pensament i Política.Ha publicat nombrosos articles i assaigs sobre el tema de la imaginació i els imaginaris en el pensament contemporani, en particular sobre el pensament d’autores com Hannah Arendt, Simone Weil, Iris Murdoch, Ágnes Heller, Luce Irigaray o Judith Butler en publicacions nacionals i internacionals (Daimon, Anthropos, Isegoría, Edinburgh University Press, Social Imaginaries, Segni e Comprensione, Palgrave, entre d’altres). Ha coeditat amb Elena Laurenzi Contra la aridez. La propuesta filosófica de Iris Murdoch (Daimon, 2013), amb Fina Birulés la recopilació d’escrits d’Arendt Más allá de la filosofía. Escritos sobre cultura, arte y literatura (Trotta, 2014), amb Matías Sirczuk, Hannah Arendt en la col·lecció El arte de leer (Katz, 2017) i editat Palabras clave. Reflexiones para Fina Birulés (Icaria, 2020). Ha co-traduït al castellà La ética de la diferencia sexual d’Irigaray (Ellago, 2010) i al català Sobre la violència d’Arendt (Institut Català Internacional per la Pau-Angle, 2011; 2022). Forma part del consell editorial d’Aurora. Papeles del Seminario María Zambrano i de Lectora. Revista de Dones i Textualitat.En l’actualitat és IP de dos projectes sobre les relacions entre activisme i filosofia de les dones entre el s. XIX i XX (MUVAN i El llegat oblidat de Clotilde Cerdà/Esmeralda Cervantes). Ha estat investigadora en projectes nacionals (VULFIL, TRAFILÒ, Filòsofes del s. XX, SGR Creació i Pensament de les Dones entre d’altres) i europeus (TRAMOD, HERA). nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba433021394 Reunió amb Fundació Roure 2025-05-26 12:00:00 2025-05-26 13:00:00 1 Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Solé Pascual, Marta reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; sole_pascual_marta <p>Sra. Eva Morera, responsable de l’Àrea de gent gran</p> <p>Sra. Olga Ibañez, responsable tècnica del projecte</p> <p>Sra. Diana Dewey, responsable tècnica del projecte</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Marta Solé, gerenta de Serveis de Cicle de Vida, Diversitat i Comunitat</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433021343 Benvinguda Jornada Lleure i participació de les persones grans en la vida comunitària. Fundació Pere Tarrés 2025-05-20 09:30:00 2025-05-20 10:00:00 41.3958132,2.1463427 1 Jornades, congressos i seminaris; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Jornada; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Solé Pascual, Marta jornades_congressos_i_seminaris; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; jornada; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; sole_pascual_marta nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433021317 Reunió amb UNICEF 2025-05-21 13:00:00 2025-05-21 14:00:00 1 Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Solé Pascual, Marta reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; sole_pascual_marta <p>Sr. Roger García, Responsable de Polítiques d’infància i sensibilització</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Marta Solé, gerenta de Serveis de Cicle de Vida, Diversitat i Comunitat</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433021226 Reunió amb Confed. d'Assoc. Veïnals de Catalunya (CONFAVC) 2025-05-19 11:00:00 2025-05-19 12:00:00 1 Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Solé Pascual, Marta reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; sole_pascual_marta <p>Sra. Alba Gómez, gerent</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Marta Solé, gerenta de Serveis de Cicle de Vida, Diversitat i Comunitat</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433021200 Reunió amb SOS Racisme Catalunya. 2025-05-12 11:00:00 2025-05-12 12:00:00 1 Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Solé Pascual, Marta reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; sole_pascual_marta <p>Sra. Paula Rossi, coordinadora del SAiD</p> <p>Sra. Marilda Sueiras, coordinadora d’Estructura</p> <p style='margin-bottom:11px'>Sra. Marta Solé, gerenta de Serveis de Cicle de Vida, Diversitat i Comunitat</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433021004 Reunió CETIS Grup VII: Migració i Cohesió Social 2025-04-28 10:00:00 2025-04-28 11:30:00 41.3829887,2.1772648 1 Esdeveniments; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Solé Pascual, Marta esdeveniments; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; sole_pascual_marta nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433020942 Sessió presentació Fons Prestació Convivència i Diversitat 2025-04-25 11:00:00 2025-04-25 12:30:00 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Presentació; Solé Pascual, Marta activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; presentacio; sole_pascual_marta nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433020786 Reunió Grup VII - Migració i Cohesió Social (CETIS) 2025-04-23 13:00:00 2025-04-23 14:00:00 1 Esdeveniments; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Solé Pascual, Marta esdeveniments; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; sole_pascual_marta nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
agendadiba433020594 Reunió amb PINCAT 2025-04-14 15:30:00 2025-04-14 16:30:00 1 Esdeveniments; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Solé Pascual, Marta esdeveniments; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; sole_pascual_marta <p>Sra. Judith Calabria, coordinadora de Projectes i Incidència PINCAT</p> <p>Sra. Marta Solé, gerenta de Serveis de Cicle de Vida, Diversitat i Comunitat</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-07 20:47
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 22,58 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5