ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba423974140 Introducció a l’Acció Urbanística Local 2025-02-13 10:00:00 2025-03-20 12:15:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/introducci%C3%B3-a-l-acci%C3%B3-urban%C3%ADstica-local-1 1 PresentacióL’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des del Servei d’Urbanisme de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza aquest curs d’introducció a l’acció urbanística local amb l’objectiu de facilitar una aproximació a la matèria des d’una perspectiva global i introductòria. Al llarg de sis sessions del curs es pretén abordar els elements essencials de cadascun dels aspectes d’aquesta temàtica, els principis bàsics que la motiven, els agents presents en l’activitat urbanística, els conceptes tècnics i jurídics fonamentals, el planejament territorial i urbanístic, la gestió i el règim d’intervenció i disciplinari. En certa mesura de quina manera aquestes matèries s’organitzen i executen en les corporacions locals.La formació adoptarà un format híbrid de videoformació (sessions de Zoom amb els ponents) i un treball en línia en aula virtual (Entorn Formadiba).DestinatarisEl caràcter bàsic i introductori d’aquesta formació fa que aquesta sigui adreçada al personal tècnic i administratiu dels ens locals sense que siguin necessaris coneixements previs de la matèria.ProgramaSessió 1. Marc legal. Principis generals i directrius de l’urbanisme a Catalunya. Conceptes bàsics recollits a la normativa urbanísticaSessió 2. El sistema de planejament. Plans territorials. Plans directors urbanísticsSessió 3. El planejament general. El planejament derivatSessió4. L’execució del planejament: el sistema de reparcel·lació. L’execució del planejament: el sistema d’expropiacióSessió 5. Les llicències urbanístiques i comunicació prèvia. Deure de conservació, protecció de la legalitat urbanística i règim sancionadorSessió 6. El paper de l’urbanisme en el mon local, competències i agentsInscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 30 de gener de 2025 mitjançant el següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431967195 Coord. Diba + Aliança E360 2025-05-28 16:00:00 2025-05-28 17:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Reunió; Educació; 04 - Educació de qualitat; Alta direcció i gerents; Garcia Chicano, Lidia activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; reunio; educacio; 04__educacio_de_qualitat; alta_direccio_i_gerents; garcia_chicano_lidia <p><span style='letter-spacing:.15pt'> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431967119 DIBA + Orientació 2025-05-12 10:30:00 2025-05-12 12:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Educació; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Reunió; Educació; 04 - Educació de qualitat; Alta direcció i gerents; Garcia Chicano, Lidia educacio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; reunio; educacio; 04__educacio_de_qualitat; alta_direccio_i_gerents; garcia_chicano_lidia <p>Lidia Garcia Chicano, gerenta de serveis d’educació <a href='mailto:garciacl@diba.cat'>garciacl@diba.cat</a></p> <p>Sara Maroto, cap de la Secció de programes educatius <a href='mailto:marotoss@diba.cat'>marotoss@diba.cat</a></p> <p>Òscar Pascual, tècnic assessor d’educació <a href='mailto:pascualso@diba.cat'>pascualso@diba.cat</a></p> <p>Roser Cervera Giralt, Subdirectora General d’Orientació, Participació i Benestar de l’alumnat <a href='mailto:roser.cerverag@gencat.cat'>roser.cerverag@gencat.cat</a></p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba427771945 Reunió La Baula 2025-03-19 09:00:00 2025-03-19 10:00:00 Recinte Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171, Edifici Serradell, 4a planta Barcelona Recinte Mundet, Pg. Vall d'Hebron, 171, Edifici Serradell, 4a planta Barcelona 41.4366654,2.1446441 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat   nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba427772429 Reunió Fundació per a l’atenció a persones dependents 2025-03-21 12:00:00 2025-03-21 13:00:00 Plataforma online Plataforma online 1 Personal directiu professional; Reunió; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Argüelles Busto, Estrella personal_directiu_professional; reunio; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; arguelles_busto_estrella <p style='margin-bottom:11px'><span style='tab-stops:list 36.0pt'><span style='tab-stops:list 36.0pt'>Sra. Estrella Argüelles Busto, coordinadora de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat   nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431873650 Seminari Les cultures del turisme: De la gènesi al fenomen global - Agenda Soledad Bravo- esdeveniment 2025-05-20 18:30:00 2025-05-20 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-les-cultures-del-turisme-de-la-g%C3%A8nesi-al-fenomen-global-agenda-soledad-bravo-esdeveniment 41.3838815,2.1669161 1 Turisme; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Altres turisme; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; altres <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> Conferència pública del sociòleg i autor de El selfie del mundo. Una investigación sobre la edad del turismo (Anagrama, 2020) Marco d'Eramo: L'edat del turisme. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431872296 Reunió amb Viladecans The Style Outlets - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-05-20 13:30:00 2025-05-20 15:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-viladecans-the-style-outlets-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 41.3068666,2.0258214 1 Turisme; Viladecans; Baix Llobregat; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Altres turisme; viladecans; baix_llobregat; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; altres <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>María Jesús Montesinos, gerent de Viladecans The Style Outlets Reunió per explorar suport en el posicionament internacional i donar a conèixer el projecte d'ampliació de l'espai. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431828497 Sessió d'actualitat en participació ciutadana: Què es això de la ciència ciutadana? 2025-06-13 10:00:00 2025-06-13 13:00:00 https://www.diba.cat/web/participacio/-/sessi%C3%B3-d-actualitat-en-participaci%C3%B3-ciutadana-qu%C3%A8-es-aix%C3%B2-de-la-ci%C3%A8ncia-ciutadana- 1 <p>Electes i personal tècnic municipal interessat en la temàtica de la sessió.</p> L’objectiu d’aquesta activitat formativa és tractar temes innovadors i d'actualitat al voltant de la participació ciutadana. En aquesta ocasió parlarem de ciència ciutadana, coneixerem en què consisteix aquesta metodologia i compartirem algunes experiències desenvolupades al nostre territori.Les inscripcions ja estan obertes via Cercaforma. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431822009 Comissió de Seguiment de la Xarxa de Governs Oberts de Catalunya - Agenda Sr. Antoni Vélez Barajas, diputat delegat d'Innovació Digital i Integritat Institucional 2025-05-21 16:30:00 2025-05-21 18:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Vélez Barajas, Antoni; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial; Salgado Páez, Josep Miquel activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; velez_barajas_antoni; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial; salgado_paez_josep_miquel nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431405318 Activitats regulades: Procediment sancionador 2025-05-13 10:00:00 2025-05-20 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/activitats-regulades-procediment-sancionador-2 Aula S7 planta - 1 Edifici 25. Recinte de l’Escola Industrial. C/ Comte d’Urgell, 187. Barcelona Aula S7 planta - 1 Edifici 25. Recinte de l’Escola Industrial. C/ Comte d’Urgell, 187. Barcelona 1 (Dates: 13 i 20 de maig de 2025) PresentacióLa gestió de la intervenció en les activitats té per finalitat facilitar l’activitat econòmica i, alhora, garantir la protecció del medi ambient, la seguretat de les persones i els béns i la salut de les persones. La normativa que regula aquesta intervenció és nombrosa, complexa i canviant i, per això, és necessari que el personal dels ajuntaments que gestiona els diversos procediments tingui formació suficient i conegui les eines que poden ajudar-lo en el seu dia a dia.Un dels aspectes claus de la gestió de les activitats regulades és el procediment sancionador. Aquest curs té per objectiu oferir coneixements específics de la potestat sancionadora, en concret: Principis generals de la potestat sancionadora, procediments sancionadors i règims sancionadors en matèria d'activitats.ContingutRègim sancionador en matèria d’activitats (1): Principis generals de la potestat sancionadora. Procediments sancionadors.Els principis generals de la potestat sancionadoraLes actes d’inspeccióEl procediment sancionadorRègim sancionador en matèria d’activitats (2): Règims sancionadors aplicables.Llei 18/2020 de facilitació de l'activitat econòmicaLlei 20/2009 de prevenció i control ambiental de les activitatsLlei 11/2009 de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreativesAltres normatives sectorialsDestinatarisPersonal tècnic que presta serveis en matèria d’activitats des d’una vessant jurídica.Programa PresentacióSessió 1. 13/05/25. Règim sancionador en matèria d’activitats (1): Principis generals de la potestat sancionadora. Procediments sancionadors.Sessió 2. 20/05/25. Règim sancionador en matèria d’activitats (2): Règims sancionadors aplicables.InscripcionsEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431642201 Reunió amb AESCO - Agenda coordinadora Sonia Ruiz Garcia 2025-04-02 11:00:00 2025-04-02 12:00:00 41.3866032,2.1735414 1 Reunió; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Àrea de Feminismes i Igualtat; Feminismes i Igualtat; Ruiz Garcia, Sonia reunio; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; area_de_feminismes_i_igualtat; feminismes_i_igualtat; ruiz_garcia_sonia <ul> <li style='margin-left:7px'>Sonia Ruiz Garcia, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li style='margin-left:7px'>Sandra Garcia Urizarna, cap del Servei de Polítiques d’Igualtat</li> <li style='margin-left:7px'>Felipe Gonzalo Reyes González. Coordinador de la seu de Barcelona.</li> <li style='margin-left:7px'>Melica Félix Carvalho. Tècnica àrea social</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431642617 Reunió Fundació Step by Step - Agenda coordinadora Sonia Ruiz Garcia 2025-05-07 12:00:00 2025-05-07 13:00:00 41.3866032,2.1735414 1 Reunió; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Àrea de Feminismes i Igualtat; Feminismes i Igualtat; Franco Ortiz, Laia; Ruiz Garcia, Sonia reunio; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; area_de_feminismes_i_igualtat; feminismes_i_igualtat; franco_ortiz_laia; ruiz_garcia_sonia <ul> <li>Sonia Ruiz Garcia, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Laia Franco Ortiz, Gerenta de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Natalia Bettonica, directora de la Fundació Step by Step</li> <li>Emma Crespo, fundació Step by Step</li> <li>Xavier de Balaguer, Concept Agency</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431642743 Reunió amb Social.cat - agenda coordinadora Sonia Ruiz Garcia 2025-05-14 12:00:00 2025-05-14 13:00:00 41.3866032,2.1735414 1 Reunió; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Àrea de Feminismes i Igualtat; Feminismes i Igualtat; Franco Ortiz, Laia; Ruiz Garcia, Sonia reunio; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; area_de_feminismes_i_igualtat; feminismes_i_igualtat; franco_ortiz_laia; ruiz_garcia_sonia <ul> <li style='margin-bottom:24px'>Sonia Ruiz Garcia, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li style='margin-bottom:24px'>Laia Franco Ortiz, Gerenta de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li style='margin-bottom:24px'>Augusto Magaña, cap de projectes de social.cat</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431642421 Reunió amb La Cambra de Comerç - Agenda coordinadora Sonia Ruiz Garcia 2025-04-30 10:30:00 2025-04-30 11:30:00 41.3955880,2.1550233 1 Reunió; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Àrea de Feminismes i Igualtat; Feminismes i Igualtat; Ruiz Garcia, Sonia reunio; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; area_de_feminismes_i_igualtat; feminismes_i_igualtat; ruiz_garcia_sonia <ul> <li>Sonia Ruiz Garcia, coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Laura Llinàs, coordinadora de l'Observatori Dona, Empresa i Economia de la Cambra de Comerç de Barcelona</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431638230 Sessió inaugural de la Setmana del Govern Obert 2025 - Agenda Sr. Antoni Vélez Barajas, diputat delegat d'Innovació Digital i Integritat Institucional 2025-05-19 10:00:00 2025-05-19 11:00:00 41.3566960,2.1383900 https://governobert.gencat.cat/ca/actualitat/actes-i-jornades/setmana-govern-obert-2025/inauguracio_2025/ 1 Presidència; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Inauguració i/o cloenda; Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides; Vélez Barajas, Antoni; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial presidencia; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; inauguracio_io_cloenda; bon_govern_transparencia_i_participacio; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; 16__pau_justicia_i_institucions_solides; velez_barajas_antoni; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial <p>Sr. Antoni Vélez Barajas, diputat delegat d'Innovació digital i integritat institucional</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431639164 Reunió amb l'Ajuntament de Montgat - agenda Daniel Fernández i Estrella Argüelles - reunió 2025-05-20 11:00:00 2025-05-20 12:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Montgat; Maresme; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; Fernández González, Daniel; Argüelles Busto, Estrella montgat; maresme; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; fernandez_gonzalez_daniel; arguelles_busto_estrella <ul> <li>Andreu Absil, alcalde</li> <li>Lluís Solé, interventor municipal</li> <li>David Aguilà, tècnic d'administració general</li> <li>Daniel Fernández, coordinador general DIBA</li> <li>Estrella Argüelles, directora del Gabinet de la Presidència DIBA</li> <li>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local DIBA</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431597215 Sistemes de protecció passiva contra incendis (PPCI) dels edificis 2025-04-30 09:30:00 2025-05-14 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/sistemes-de-protecci%C3%B3-passiva-contra-incendis-ppci-dels-edificis-1 1 (Dates: 30 d’abril, 7 i 14 de maig de 2025) PresentacióLa Gerència d’Urbanisme, Habitatge i Activitats organitza, amb l’Associació Clúster de seguretat contra incendis de Catalunya aquest curs amb l’objectiu de formar als tècnics municipals sobre la necessitat d'exigir una correcta instal·lació, certificació i manteniment dels elements de protecció passiva que s'instal·lin en edificis. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431605607 Comissió Territorial d'Urbanisme del Penedès - agenda Rosa Sanz - comissió 2025-05-16 10:00:00 2025-05-16 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissi%C3%B3-territorial-d-urbanisme-del-pened%C3%A8s-agenda-rosa-sanz-comissi%C3%B3-1 41.5845089,1.6279885 1 Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa <p>President: el secretari de Territori, Urbanisme i Agenda Urbana, Víctor Puga i López.<br> Vicepresident: la directora general d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura, Elisabet Cirici i Amell. </p> <p> Vocals:<br> a) Una persona en representació de la Direcció General d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura: Xavier Rehues Estivill.<br> b) El cap del Servei Territorial d'Urbanisme: Siliva Segura Baro.<br> c) La persona titular de la delegació territorial del Govern de la Generalitat: Lluís Valls Comas<br> d) La persona titular de la direcció dels serveis territorials de Territori: Miguel Corral Ortega<br> e) Tres persones en representació del Departament de lTerritori en matèria d’urbanisme: Josep Casas Miralles, Mercè Albiol Núñez i Daniel José Gallego i Martínez.<br> f) Una persona en representació del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural en matèria de medi ambient: Laura Fonts i Torres.<br> g) Una persona de cadascun dels departaments de la Generalitat que tinguin competència en alguna de les matèries següents o en diverses: agricultura, medi natural, cultura, comerç, demarcació territorial, energia, habitatge, indústria, mobilitat, ordenació del territori, patrimoni cultural, protecció civil, salut, turisme, ensenyament i patrimoni immobiliari de la Generalitat: David Agustí Belart, Irene Mercader Prats, Romà Cano Franco, Sofia Moya Pereira, Lourdes Sànchez i López, Alba Brugués Brugués, Belén Alcón Vidal i Clàudia Casadevall Massuet.<br> h) Vuit persones, membres dels ens locals, designades per els organitzacions associatives d'entitats locals més representatives de Catalunya: Joan Serra Muset, Jaume Monasterio Miró, Cèsar Herráiz Pujol, Jaume Casañas Carballido, Montserrat Ventosa, Dolors Carreras, Gerard Llobet i Dani Gutiérrez.<br> i) Una persona en representació de la Diputació de Barcelona: Rosa Sanz Sánchez.<br> j) Dotze persones d’un reconegut prestigi professional o acadèmic en matèria d’urbanisme, d’habitatge i de medi ambient: Camil Queraltó i Ventura, Rosa Isabel Peña Sastre, Àlvar Garola Crespo, Josep Torrents Font, Laura Ivern Oliveras, Diego Teruel Roca, Antoni Ferran i Mèlich, Carles Cortès i Ribas, Mar López Almagro, Tomàs Bonilla Núñez i Joan Marc Torrent Dedeu. </p> <p>Estanislau Vidal-Folch de Balanzó, designat per l’Administració general de l’Estat amb veu i sense vot.</p> <p>Secretària: Cristina Garcia Perera, jurista; actua amb veu i sense vot.</p> Correspon a la Comissió Territorial d'Urbanisme del Penedès:• Emetre informes en el procediment d’avaluació ambiental• Resoldre expedients de planejament:a) L’aprovació definitiva dels plans d’ordenació urbanística municipal i els programes d’actuació urbanística municipal l’aprovació definitiva dels quals no correspongui al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat.b) L’aprovació definitiva dels plans de millora urbana i els plans parcials urbanístics, en el cas que els ens locals no tinguin atribuïda o no hagin d’exercir aquesta competència, d’acord amb el que estableix aquesta Llei.c) Els plans especials urbanístics de desenvolupament, llevat dels que correspon d'aprovar als ajuntaments de conformitat amb l'article 81 del Text refós de la Llei d'urbanisme.d) L’aprovació definitiva dels plans i els programes urbanístics plurimunicipals l’aprovació definitiva dels quals no correspongui al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat.e) L’aprovació definitiva dels plans parcials urbanístics de delimitació que no correspongui aprovar al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat.• Autoritzacions d’obres en sòl no urbanitzable• Informar estudis de detall• Informes sobre l’autorització d’usos i obres provisionals nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431522674 Reunió amb l'Ajuntament de Barcelona - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-05-15 11:30:00 2025-05-15 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-barcelona-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 41.4066422,2.1926674 1 Turisme; Barcelona; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; barcelona; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Elisabet González, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> <p>Ajuntament de Barcelona:</p> <p>- Sívia Villaró, tècnica de Turisme Sostenible</p> <p>- Judit Romera</p> Turisme Sostenible. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431522273 Reunió amb la Direcció General de Turisme de la Generalitat de Catalunya - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-05-14 15:30:00 2025-05-14 16:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-direcci%C3%B3-general-de-turisme-de-la-generalitat-de-catalunya-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 41.3816105,2.1258419 1 Turisme; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Elisabet González, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> <p>Direcció General de Turisme:</p> <p>- Xavier Font, subdirector general de Desenvolupament Turístic Territoria</p> <p>- Clara Plana</p> Estudi impacte PSTD NGEU nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431521512 Presentació Premis Lladonosa - Agenda Soledad Bravo- presentació 2025-05-12 12:00:00 2025-05-12 13:30:00 41.3866497,2.1761136 1 Turisme; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Presentació turisme; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; presentacio <p>Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>Altres assistents: </p> <p>-Organització Premis LLadonosa- empresa Inside Consultores<br> -Joan Gòdia, director general d'Empreses Agroalimentàries. Generalitat de Catalunya<br> -Josep Lladonosa. President dels Premis.<br> Juan S. Rodríguez Moranta, Direcció Premis Lladonosa<br> Pep Moreno, cuiner. Estrella Michelin Deliranto Salou<br> Jordi Castany, brand ambassador de Royal Bliss.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431521009 Reunió amb l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-05-09 10:00:00 2025-05-09 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-vilafranca-del-pened%C3%A8s-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 41.3463527,1.6962961 1 Turisme; Vilafranca del Penedès; Alt Penedès; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; vilafranca_del_penedes; alt_penedes; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>Ajuntament de Vilafranca del Penedès:</p> <p>- Gemma Romeu i Creixell. 3a Tinenta d'Alcalde i Regidora de Educació, Esport, Turisme, Promoció econòmica.</p> <p>- Emília Torres, Directora de Turisme<br> - David Puig, Tècnic de Turisme</p> <p>Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Elisabet González, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> Reunió per presentar algunes actuacions turístiques recents amb impacte en la dinamització econòmica local. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba425848289 Al teu costat, fem un entorn més segur, prevenció de robatoris i estafes [Castellbell i el Vilar] 2025-05-19 11:00:00 2025-05-19 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/mossos+%281%29.jpg/8a5eb6de-7f72-f951-a69b-3d07cd845c14?t=1675077280115 Casal de la Gent Gran Carrer Joaquim Borràs, 38, Castellbell i el Vilar Casal de la Gent Gran Carrer Joaquim Borràs, 38, Castellbell i el Vilar 41.6290370,1.8611290 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431428008 Acte presentació Informe indicadors de salut local 2024 Granollers - agenda Josep Pena Sant 2025-05-09 12:30:00 2025-05-09 13:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-presentaci%C3%B3-informe-indicadors-de-salut-local-2024-granollers-agenda-josep-pena-sant Sala de Plens de l'Ajuntament de Granollers. Plaça de la Porxada, 6. Granollers Sala de Plens de l'Ajuntament de Granollers. Plaça de la Porxada, 6. Granollers 41.6177564,2.2882430 1 Salut pública; Granollers; Vallès Occidental; Jornada; Grup d'interès; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Pena Sant, Josep salut_publica; granollers; valles_occidental; jornada; grup_dinteres; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; pena_sant_josep <p style='margin-bottom: 11px; text-align: justify;'>Josep Pena Sant, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> La jornada és per presentar els resultats de l’Informe d’Indicadors de Salut Local 2024 de Granollers. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431427755 Entrevista Ràdio Rubí - agenda Josep Pena Sant 2025-05-14 09:30:00 2025-05-14 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/entrevista-r%C3%A0dio-rub%C3%AD-agenda-josep-pena-sant telefònicament telefònicament 1 Comerç i consum; Agenda; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Pena Sant, Josep comerc_i_consum; agenda; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; pena_sant_josep <p style='margin-bottom:11px'>Josep Pena Sant, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> Entrevista de l'enquesta d’hàbits de consum i compra nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431427633 Reunió amb Josep Tous, Product Safety Management and solutions - ieConsumo SL - agenda Josep Pena 2025-05-16 12:00:00 2025-05-16 13:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-josep-tous-product-safety-management-and-solutions-ieconsumo-sl-agenda-josep-pena Recinte Mundet, Edifici Serradell Recinte Mundet, Edifici Serradell 41.4389397,2.1445508 1 Comerç i consum; #DIBAOBERTA; Personal directiu professional; Reunió; Obrador Solé, Guida; Alta direcció i gerents; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Pena Sant, Josep comerc_i_consum; dibaoberta; personal_directiu_professional; reunio; obrador_sole_guida; alta_direccio_i_gerents; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; pena_sant_josep <p style='margin-bottom:11px'>Josep Pena Sant, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Guida Obrador, gerenta de serveis de consum i salut pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Albert de Gregorio, cap del servei de consum</p> Reunió amb Josep Tous, Product Safety Management and solutions - ieConsumo SL i amb la Delegació Uncraïnesa. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba422559558 Reunió Brussels House de Barcelona - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2024-12-18 12:30:00 2024-12-18 13:30:00 https://www.diba.cat/documents/890286/0/Foto+2+%281%29.jfif/ed1da96d-5c2e-8e72-f6a5-bd31ad3ba201?t=1747395085072 C/ Pujades, 340. Barcelona. C/ Pujades, 340. Barcelona. 41.4075200,2.2083900 1 Barcelona; Barcelonès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna barcelona; barcelones; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez Jurado, coordinadora ADET</p> <p>Kontxi Odriozola Eizaguirre, assessora ADET</p> <p>Carme Coca, Brussels House de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431422261 Seminari UB 'Administración compartida, bienes comunes y gobernanza conductual' - agenda Josep Ramon Mut 2025-05-07 16:00:00 2025-05-07 18:00:00 Universitat de Barcelona, Salón de grados, Facultat de Dret. Avda. Diagonal 684, Barcelona Universitat de Barcelona, Salón de grados, Facultat de Dret. Avda. Diagonal 684, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Comerç i consum; Salut pública; Mut i Bosque, Josep Ramon; Inauguració i/o cloenda; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; salut_publica; mut_i_bosque_josep_ramon; inauguracio_io_cloenda; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431420704 20a edició de la Jornada Catalana de Voluntariat i Salut, agenda diputada Gemma Tarafa 2025-05-16 09:00:00 2025-05-16 10:30:00 Centre Esther Koplowitz – Hospital Clínic de Barcelona Centre Esther Koplowitz – Hospital Clínic de Barcelona 41.3888250,2.1517540 1 Salut pública; Tarafa Orpinell, Gemma; Jornada; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública salut_publica; tarafa_orpinell_gemma; jornada; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p>- Gemma Tarafa, <i>diputada de Salut Pública de la Diputació de Barcelona</i></p> <p>- Dr. Campistol, <i>Director general de l'hospital Clínic Barcelona</i></p> <p>- Marta Villanueva, <i>regidora de Salut, Persones amb Discapacitat i Estratègia contra la Soledat de l’Ajuntament de Barcelona</i></p> <p>- Sra. Gloria Gálvez<i>, secretària d’Atenció Sanitària i Participació de la Generalitat de Catalunya</i></p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba429440098 Seminari d’Actualització Urbanística 2025 2025-05-15 10:00:00 2025-06-05 12:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/seminari-d-actualitzaci%C3%B3-urban%C3%ADstica-2025 Videoformació Videoformació 1 (Dates: 15, 22 i 29 de maig i 5 de juny) PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb ajuntaments i consells comarcals per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania i el desplegament de models territorials sostenibles.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l'Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana us presentem el Seminari d’Actualització Urbanística, una acció formativa l’objectiu de la qual és acollir aportacions i novetats d’interès en relació a l’acció urbanística local, que contribueixin a aprofundir en el coneixement disciplinar, incentivar la reflexió, el debat i l’intercanvi, i promoure el reciclatge i l’actualització dels tècnics locals que desenvolupen la seva activitat en aquest àmbit.El Seminari consisteix en un conjunt d’intervencions, a càrrec de responsables i professionals del sector públic o privat vinculats a la temàtica objecte de la seva intervenció, desenvolupades al llarg de les quatre sessions en format telemàtic integrades per dues ponències del mateix bloc temàtic.El Seminari conclourà amb una jornada presencial, Jornada d’Actualització Urbanística. Per d’assistir a la jornada serà necessari una inscripció prèvia que us comunicarem quan s’obrin inscripcions.DestinatarisTècnics municipals. Atesa l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb experiència en la temàtica objecte del curs.ProgramaSessió 1 (15 maig): Urbanisme i SalutSessió 2 (22 maig): Urbanisme i Transició energèticaSessió 3 (29 de maig): Urbanisme i ResiliènciaSessió 4 (5 juny): Urbanisme i accessibilitatInscripcions Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins 28 d’abril mitjançant el següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431186173 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Castellví de la Marca] 2025-05-15 10:30:00 2025-05-15 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-pr%C3%A0ctics-que-ens-fan-la-vida-m%C3%A9s-f%C3%A0cil-mobilitat-segura-i-prevenci%C3%B3-de-caigudes-castellv%C3%AD-de-la-marca-1 Sala Polivalent Maset dels Cosins Maset dels Cosins, 10, Castellví de la Marca Sala Polivalent Maset dels Cosins Maset dels Cosins, 10, Castellví de la Marca 41.3334600,1.5931300 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba427307471 Gestió de les emocions i aprèn a relaxar-te [Avinyó] 2025-05-15 11:00:00 2025-05-15 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/gestioemocions.JPG/9e95728e-98e2-8a4c-8dce-1917cfb52329?t=1675077285971 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/gesti%C3%B3-de-les-emocions-i-apr%C3%A8n-a-relaxar-te-aviny%C3%B3- El Refugi Carrer Major 9, Avinyó El Refugi Carrer Major 9, Avinyó 41.8646800,1.9712410 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba428677802 Al teu costat, fem una llar més segura -Prevenció i actuació en cas d'incendi [Santa Maria d'Oló] 2025-05-15 10:30:00 2025-05-15 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/bombers.JPG/5d42be91-c32a-8a43-1f1d-73c713a4ae58?t=1675077282404 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/al-teu-costat-fem-una-llar-m%C3%A9s-segura-prevenci%C3%B3-i-actuaci%C3%B3-en-cas-d-incendi-santa-maria-d-ol%C3%B3- Casal de la Gent Gran Passeig Carme Vidal, 32, Santa Maria d'Oló Casal de la Gent Gran Passeig Carme Vidal, 32, Santa Maria d'Oló 41.8759740,2.0347940 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba425849092 Mantenir una ment activa [La Palma de Cervelló] 2025-05-15 10:30:00 2025-05-15 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-la-palma-de-cervell%C3%B3- Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló 41.4129720,1.9682930 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431405375 Parlem de l'impacte del nou Decret 2/2025 sobre les UDUs 2025-04-25 00:00:00 2025-04-25 23:59:59 https://www.diba.cat/web/hua/-/parlem-de-l-impacte-del-nou-decret-2/2025-sobre-les-udus 1 El Ple del Parlament va validar, el dimecres 9 d’abril de 2025, el Decret llei 2/2025, de 25 de febrer, pel qual s’adopten mesures urgents en matèria d’habitatge i urbanisme, que deroga la Llei 3/2009, de 10 de març, de regularització i millora d’urbanitzacions amb dèficits urbanístics. El ple ha donat llum verda al text (que atorga un règim especial per les urbanitzacions residencials amb dèficits urbanístics implantades en el territori entre el 1956 i el 1981 amb obres d’urbanització pendents de recepció per part de l’ajuntament corresponent), per que es tramiti com a projecte de llei, de manera que els grups parlamentaris hi puguin fer aportacions via esmenes. Restringit a membres de la comunitat. google/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba425849029 Al teu costat, fem una llar més segura -Prevenció i actuació en cas d'incendi [Torrelles de Foix] 2025-05-13 11:00:00 2025-05-13 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/bombers.JPG/5d42be91-c32a-8a43-1f1d-73c713a4ae58?t=1675077282404 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/al-teu-costat-fem-una-llar-m%C3%A9s-segura-prevenci%C3%B3-i-actuaci%C3%B3-en-cas-d-incendi-torrelles-de-foix- Casal d'Avis La Ronda, 2, Torrelles de Foix Casal d'Avis La Ronda, 2, Torrelles de Foix 41.3869720,1.5725400 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431198101 Reunió GSC amb la FEFIC- agenda gerent Sergi Vilamala- activitat 2025-05-05 00:00:00 2025-05-05 23:59:59 Pavelló Central. Recinte Maternitat. Travessera de les Corts, 131-159 08028 Barcelona Pavelló Central. Recinte Maternitat. Travessera de les Corts, 131-159 08028 Barcelona 41.3833730,2.1262738 1 Comerç i consum; Reunió; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; reunio; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica De 12.30h a 13.30h <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Coralí Cunyat, presidenta de FEFIC</p> <p>LLuïsa Romero, FEFIC</p> <p>Cristina Izquierdo, cap de Secció de Programes de Suport </p> <p>Malena Angles, responsable de Fires de la GSC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431197947 Acte de Lliurament de carretons a Fonollosa- agenda gerent Sergi Vilamala- activitat 2025-04-25 00:00:00 2025-04-25 23:59:59 Ajuntament. Carrer de l'Església, S/N, 08259 Fonollosa. Ajuntament. Carrer de l'Església, S/N, 08259 Fonollosa. 41.7633549,1.6704945 1 Comerç i consum; Fonollosa; Esdeveniments; Lliurament de premis; Alta direcció i gerents; Vilamala Bastarras, Sergi; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; fonollosa; esdeveniments; lliurament_de_premis; alta_direccio_i_gerents; vilamala_bastarras_sergi; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica D'11.00h a 12.00h <p>Eloi Hernàndez i Mosella, alcalde de Fonollosa</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç</p> <p>Cristina Izquierdo, tècnica responsable del projecte de la GSC</p> <p>Altres assistents a l'acte</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba431193359 Reunió coordinadora - Comitè Tècnic d'àmbit Català del Gran Départ du Tour de France 2025-05-09 12:00:00 2025-05-09 14:00:00 Telemàtica Telemàtica 41.4859089,2.1608615 1 Barcelona; Barcelonès; Reunió; Àrea d’Infraestructures i Territori; Tordera Vigas, Montserrat; Infraestructures i Territori barcelona; barcelones; reunio; area_dinfraestructures_i_territori; tordera_vigas_montserrat; infraestructures_i_territori <p>Montserrat Tordera, coordinadora de l'Àrea d'Infraestructures i Territori</p> <p>Comitè Tècnic d'àmbit Català del Tour de France</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba425849244 Mantenir una ment activa [Olvan] 2025-05-09 11:00:00 2025-05-09 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-olvan- Ateneu d'Olvan Carrer Serra Seca, 4, Olvan Ateneu d'Olvan Carrer Serra Seca, 4, Olvan 42.0580770,1.9034540 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba429529654 Què són els refugis climàtics i com ens en podem beneficiar [Hospitalet de Llobregat] 2025-05-08 16:00:00 2025-05-08 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/asdassas.JPG/9ec453d8-19e2-348e-6c31-16595a42785f?t=1679054235595 Fira Gran 2025, estand Diputació de Barcelona La Farga de l'Hospitalet Av. de Josep Tarradellas i Joan, L'Hospitalet de Llobregat, Fira Gran 2025, estand Diputació de Barcelona La Farga de l'Hospitalet Av. de Josep Tarradellas i Joan, L'Hospitalet de Llobregat, 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba430960530 Reunió amb D'Aleph - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-05-06 11:45:00 2025-05-06 13:00:00 Videoconferència. Videoconferència. 41.3822020,2.1258700 1 Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Jaume Amill Miralles, soci-director d'Empresa, Territori i Sostenibilitat</p> <p>Oriol Valentí Bassa, gerent d'Ocupació</p> <p>Martí Pol Nuevo, tècnic d'Empresa, Territori i Sostenibilitat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba427307424 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Sant Llorenç d'Hortons] 2025-05-08 11:00:00 2025-05-08 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-pr%C3%A0ctics-que-ens-fan-la-vida-m%C3%A9s-f%C3%A0cil-mobilitat-segura-i-prevenci%C3%B3-de-caigudes-sant-lloren%C3%A7-d-hortons-1 Casal de la Gent Gran de Sant Llorenç d' Hortons Carrer de la Diputació 27, Sant Llorenç d'Hortons Casal de la Gent Gran de Sant Llorenç d' Hortons Carrer de la Diputació 27, Sant Llorenç d'Hortons 41.4667690,1.8251220 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba425848267 Al teu costat, fem un entorn més segur, prevenció de robatoris i estafes [Torelló] 2025-05-08 10:30:00 2025-05-08 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/mossos+%281%29.jpg/8a5eb6de-7f72-f951-a69b-3d07cd845c14?t=1675077280115 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/al-teu-costat-fem-un-entorn-m%C3%A9s-segur-prevenci%C3%B3-de-robatoris-i-estafes-torell%C3%B3- Museu de la Torneria C/de la Pau 14, Torelló Museu de la Torneria C/de la Pau 14, Torelló 42.0497900,2.2613710 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba429529642 Què són els refugis climàtics i com ens en podem beneficiar [Hospitalet de Llobregat] 2025-05-07 16:00:00 2025-05-07 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/asdassas.JPG/9ec453d8-19e2-348e-6c31-16595a42785f?t=1679054235595 Fira Gran 2025, estand Diputació de Barcelona La Farga de l'Hospitalet Av. de Josep Tarradellas i Joan, L'Hospitalet de Llobregat, Fira Gran 2025, estand Diputació de Barcelona La Farga de l'Hospitalet Av. de Josep Tarradellas i Joan, L'Hospitalet de Llobregat, 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba428720704 Els subministraments bàsics [Manresa] 2025-05-07 10:00:00 2025-05-07 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/Consum.jpg/7afc5d9b-8efc-fc0c-ca32-60b2539f1d48?t=1732028723551 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/els-subministraments-b%C3%A0sics-manresa- Mercat Puigmercadal Carrer Muralla del Carme, 5, Manresa Mercat Puigmercadal Carrer Muralla del Carme, 5, Manresa 41.7249560,1.8254320 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba425842549 Al teu costat, fem un entorn més segur, prevenció de robatoris i estafes [Vilanova i la Geltrú] 2025-05-07 10:30:00 2025-05-07 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/mossos+%281%29.jpg/8a5eb6de-7f72-f951-a69b-3d07cd845c14?t=1675077280115 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/al-teu-costat-fem-un-entorn-m%C3%A9s-segur-prevenci%C3%B3-de-robatoris-i-estafes-vilanova-i-la-geltr%C3%BA- Centre Cívic La Sardana Carrer de Josep Anselm Clavé, 74, Vilanova i la Geltrú Centre Cívic La Sardana Carrer de Josep Anselm Clavé, 74, Vilanova i la Geltrú 41.2190730,1.7223650 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba427307436 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Sant Iscle de Vallalta] 2025-05-06 11:00:00 2025-05-06 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-pr%C3%A0ctics-que-ens-fan-la-vida-m%C3%A9s-f%C3%A0cil-mobilitat-segura-i-prevenci%C3%B3-de-caigudes-sant-iscle-de-vallalta- Casal de la Gent Gran C/ Escoles, 2 baixos, Sant Iscle de Vallalta Casal de la Gent Gran C/ Escoles, 2 baixos, Sant Iscle de Vallalta 41.6243860,2.5691290 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba430732554 181è aniversari de la Fundació de la Guàrdia Civil - agenda del diputat Sr. Jesús Naharro 2025-05-13 00:00:00 2025-05-13 23:59:59 Carrer Riera del Palau, 10, 08740 Sant Andreu de la Barca, Barcelona Carrer Riera del Palau, 10, 08740 Sant Andreu de la Barca, Barcelona 41.4563000,1.9597100 1 Medi ambient; Inauguració i/o cloenda; 13 - Acció pel clima; Naharro Rodríguez, Jesús; Espais Naturals i Infraestructura Verda; Canvi climàtic, sostenibilitat i salut medi_ambient; inauguracio_io_cloenda; 13__accio_pel_clima; naharro_rodriguez_jesus; espais_naturals_i_infraestructura_verda; canvi_climatic_sostenibilitat_i_salut 10:30h <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Jesús Naharro, diputat delegat de Mobilitat Sostenible</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
agendadiba430733957 Reunió amb l'Ajuntament de Vallirana - Agenda Daniel Fernández - Reunió 2025-05-06 12:00:00 2025-05-06 13:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta. 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta. 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Baix Llobregat; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; Fernández González, Daniel baix_llobregat; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; fernandez_gonzalez_daniel <p>Eva Martínez, alcaldessa de l'Ajuntament de Vallirana</p> <p>Òscar Suñe, regidor Serveis Territorials de l'Ajuntament de Vallirana</p> <p>Jordi Urrea, regidor Cultura de l'Ajuntament de Vallirana</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local de la Diputació de Barcelona</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-07 09:07
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 22,66 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc