ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba428931584 Seminari en línia Pergoles FV 2025-05-09 10:00:00 2025-05-09 11:30:00 Cicle de seminaris tècnics en línia per la transició energètica local i justaXarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat https://www.diba.cat/documents/63810/412352982/imageedit_3_2854966265.png/b41a1867-06d0-8745-5bee-05e0cec484e5?t=1719305924998 https://www.diba.cat/web/xarxasost/-/seminari-en-linia-pergoles-fv-2025 1 #ComunitatsEnergetiques comunitatsenergetiques Des del Grup de treball de transició energètica local i justa de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat us proposem una nova sessió del cicle de seminaris tècnics en línia sobre transició energètica local i justa. Els seminaris són oberts als ens locals membres de la Xarxa i la resta d’administracions públiques, i també al públic interessat del sector (empreses, consultories, centres de recerca, gestors...).En aquesta segona sessió tractarem sobre una de les opcions per promoure l’electrificació i la gestió de la demanada: els aparcaments per a vehicles elèctrics amb pèrgoles fotovoltaiques. google/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-01 04:07
agendadiba428917599 Reunió de treball Cooperativa CoopDev. 2025-04-11 11:00:00 2025-04-11 11:45:00 Reunió de treball per compartir el Portfoli de servei de solucions de BI. Reunió en format telemàtic. Reunió en format telemàtic. 1 Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació; Alta direcció i gerents; Salgado Páez, Josep Miquel reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio; alta_direccio_i_gerents; salgado_paez_josep_miquel <p><strong>Per part de la Diputació de Barcelona:</strong></p> <ul> <li>Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local<span style='tab-stops:list 36.0pt'> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-01 04:07
agendadiba428925899 Reunió Anna Maria Sendra amb Clàudia Pujol de SAPIENS 2025-04-01 11:30:00 2025-04-01 12:30:00 Reunió del Gabinet de Comunicació amb Clàudia Pujol, de SAPIENS, per parlar del Premi Sapiens. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Comunicació</p> <p>Josep Lluís Rodríguez, cap de la Unitat de Contractació de Mitjans</p> <p>Clàudia Pujol, directora de SAPIENS</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-01 04:07
agendadiba428668918 Tourism and economy SUMMIT 2025 2025-04-02 09:50:00 2025-04-02 10:40:00 Auditori CosmoCaixa. Issac Newton, 26 Barcelona Auditori CosmoCaixa. Issac Newton, 26 Barcelona 41.4135788,2.1311015 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Moret Sabidó, Lluïsa; Presidència; Àrea de Presidència activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; moret_sabido_lluisa; presidencia; area_de_presidencia 10:40h <p>Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona<br> Jaume Collboni, alcalde de Barcelona<br> Raquel Sánchez, presidenta del Comitè Organitzador i presidenta de Paradors Nacionals<br> Isabel Atkinson, CEO del Tourism &amp; Economy Summit 2025<br> Miquel Sàmper, conseller d'Empresa i treball de la Generalitat de Catalunya<br> Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme de Govern d'Espanya<br> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-01 04:07
agendadiba428916364 Reunió amb la Generalitat de Catalunya 2025-04-08 12:00:00 2025-04-08 13:00:00 Fons Europeus Edifici Can Serra 8a planta – Rambla Catalunya, 126 Barcelona Edifici Can Serra 8a planta – Rambla Catalunya, 126 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Administració local; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Next Diba administracio_local; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; 16__pau_justicia_i_institucions_solides; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; next_diba <p>Subdirectora Gral. Programació Fons Europeus (GC) - Teresa Medina</p> <p>Responsable Projectes Europeus (GC) - Georgina Ubach</p> <p>Subdirector Gral. de Cooperació Local (GC) - Jordi Castells</p> <p>Tècnica Àrea de Millora de la Regulació (GC) - Brígida Lorenzo</p> <p>Responsable de Fons Estructurals de Desenvolupament Regional (GC) - Isabel Solà</p> <p>Coordinadora de Cooperació i Assistència Local (DIBA) - Marina Espinosa</p> <p>Responsable Unitat NextDiba (DIBA) - Maria Lúria</p> <p>Responsable Anàlisi i Prospectiva Territorial (DIBA) - Josep Bàguena</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-29 15:17
agendadiba428916234 Reunió amb l’Ajuntament del Papiol 2025-04-07 13:00:00 2025-04-07 14:00:00 Xarxa de Governs Locals Edifici Can Serra 8a planta – Rambla Catalunya, 126 Barcelona Edifici Can Serra 8a planta – Rambla Catalunya, 126 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Administració local; Ajuntaments; El Papiol; Baix Llobregat; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Balbàs Garrido, Maribel administracio_local; ajuntaments; el_papiol; baix_llobregat; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; 16__pau_justicia_i_institucions_solides; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; balbas_garrido_maribel <p>Alcalde - Josep Bou i Compte</p> <p>Tinent d’alcalde – Antoni Majó</p> <p>Coordinadora de Cooperació i Assistència Local - Marina Espinosa</p> <p>Directora de Serveis de Cooperació - Maribel Balbàs</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-29 08:27
agendadiba428916005 Reunió Fundació Oncovallès, agenda diputada Gemma Tarafa 2025-04-03 00:00:00 2025-04-03 23:59:59 Rambla Catalunya, 126 Rambla Catalunya, 126 41.3955350,2.1575980 1 Salut pública; Reunió; Tarafa Orpinell, Gemma; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública salut_publica; reunio; tarafa_orpinell_gemma; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p></p> <p>Pere Cladellas</p> <p>Mònica Cladellas</p> <p>Núria Vilamala</p> <p>Gemma Tarafa Orpinell, diputada delegada de Salut Pública</p> <p>Tània Corrons, assessora diputada delegada</p> <p>Pilar Solanes, comissionada de la Xarxa de Salut Mental</p> <p></p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-29 08:27
agendadiba428887685 Reunió Anna Maria Sendra amb Francesc Robert d'Onda Cero 2025-03-13 10:30:00 2025-03-13 11:30:00 Reunió d'Anna Maria Sendra amb Francesc Robert, d'Onda Cero, per presentació d'un projecte conjunt amb La Sexta. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Francesc Robert, director d'Onda Cero a Catalunya</p> <p>Esperança García, delegada de La Sexta a Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-29 08:27
agendadiba428888709 Reunió Anna Maria Sendra amb Laura Lacalle d'El Confidencial 2025-03-13 12:00:00 2025-03-13 13:00:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb Laura Lacalle, d'El Confidencial, per presentar els projectes anuals. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat</p> <p>Laura Lacalle, directora comercial d'El Confidencial a Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-29 08:27
agendadiba428888796 Reunió Anna Maria Sendra amb Marc Argemí de SIBILARE 2025-03-26 13:00:00 2025-03-26 14:00:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb Marc Argemí, de SIBILARE, per presentar els seus projectes de comunicació. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Anna Berruezo, subdirectora d'Imatge Corporativa i Promoció Institucional</p> <p>Jordi Navarro, cap del Servei de Premsa, Contingut Digital i Suport a la Comunicació Local</p> <p>Marc Argemí, director de SIBILARE</p> <p>Míriam Habiti, consultora de comunicació de SIBILARE</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-28 20:37
agendadiba428889162 Reunió Anna Maria Sendra amb Tate Santaeulària de Something to Say 2025-04-01 09:30:00 2025-04-01 10:30:00 Reunió d'Anna Maria Sendra amb Tate Santaeulària, de Something to Say, per presentar un projecte de comunicació. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Comunicació</p> <p>Tate Santaeulària, directora general de Something to Say</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 14:57
agendadiba427932892 Reunió Anna Maria Sendra amb Tate Santaeulària i Daniel Guillem de Something to Say 2024-12-17 14:30:00 2024-12-17 15:30:00 Reunió d'Anna Maria Sendra amb Tate Santaeulària i Daniel Guillem de Something to Say per a presentació anual. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Tate Santaeulària, directora general de Something to Say.</p> <p>Daniel Guillem, soci de Something to Say.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 14:57
agendadiba428886168 Reunió Anna Maria Sendra amb Cristina Mont de LAVINIA 2025-03-12 15:30:00 2025-03-12 16:30:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb Cristina Mont de LAVINIA per parlar de l'aplicació de l'IA. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; Innovació i Governs Digitals; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; innovacio_i_governs_digitals; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Anna Berruezo, subdirectora d'Imatge Corporativa i Promoció Institucional</p> <p>Jordi Navarro, cap del Servei de Premsa, Contingut Digital i Suport a la Comunicació Local</p> <p>Cristina Mont, directora de LAVINIA</p> <p>Xavier Fisa, director d'Estratègia i Desenvolupament de Negoci de LAVINIA</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 09:37
agendadiba428868854 Jornada sobre la Intel·ligència artificial al món local: Local.IA - agenda diputat Sr. Antoni Vélez i Barajas, diputat delegat d'Innovació digital i integritat institucional president de l'àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial 2025-04-03 09:00:00 2025-04-03 14:00:00 Objectius: Lloc: Espai Francesca Bonnemaison. Carrer de Sant Pere Més Baix, 7. Barcelona Lloc: Espai Francesca Bonnemaison. Carrer de Sant Pere Més Baix, 7. Barcelona 41.3869594,2.1762086 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Jornada; 08 - Treball decent i creixement econòmic; Vélez Barajas, Antoni; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial; González Cambray, Josep; Salgado Páez, Josep Miquel activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; bon_govern_transparencia_i_participacio; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; jornada; 08__treball_decent_i_creixement_economic; velez_barajas_antoni; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial; gonzalez_cambray_josep; salgado_paez_josep_miquel <p>Antonio Vélez i Barajas, diputat delegat <span style='letter-spacing:.35pt'>d’Innovació Digital i Integritat Institucional nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 09:37
agendadiba426142325 Exposició itinerant 'Cures en la comunitat' [Abrera] 2025-03-21 00:00:00 2025-03-31 23:59:59 https://www.diba.cat/web/benestar/-/exposici%C3%B3-itinerant-cures-en-la-comunitat-abrera- Casa de Cultura d’Abrera Carrer de Federico García Lorca, 17, Abrera Casa de Cultura d’Abrera Carrer de Federico García Lorca, 17, Abrera 41.5213380,1.9015730 1 Diputació diputacio Matins de dimarts, dijous i dissabtes de 10.00 h a 13.30 h i totes les tardes de dilluns a divendres de 16.00 h a 20.30 h. Exposició on es convida a reflexionar sobre el valor social de les cures, situa les persones cuidadores com a protagonistes i contribueix a sensibilitzar entorn les desigualtats socials i de gènere vinculades a l'organització social de les cures. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 09:37
agendadiba425846328 Mantenir una ment activa [Premià de Mar] 2025-04-03 10:30:00 2025-04-03 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-premi%C3%A0-de-mar- Auditori de l’Ajuntament Carrer del Nord, 60, Premià de Mar Auditori de l’Ajuntament Carrer del Nord, 60, Premià de Mar 41.4916500,2.3582930 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 09:37
agendadiba427470078 L’Aplec de les Remeieres 2025-03-31 19:00:00 2025-03-31 23:59:59 Entremès escènic musical en memòria de les lluites d’Anselm Clavé https://www.diba.cat/web/cultura/-/l-aplec-de-les-remeieres.-homenatge-a-anselm-clav%C3%A9 Sala Gran de l’Espai Francesca Bonnemaison. Carrer Sant Pere més Baix 7, Barcelona Sala Gran de l’Espai Francesca Bonnemaison. Carrer Sant Pere més Baix 7, Barcelona 1 L'Aplec de les Remeieres és el títol de la sarsuela bilingüe d’Anselm Clavé, que es va estrenar el 1858 al Gran Teatre del Liceu. Com explica Albert Arribas, el nom de la verge del Remei de Caldes volia subratllar el fet que aplegar-se és el remei. Probablement, aquest títol va permetre esquivar la censura de l’època. L'Aplec de les Remeieres és una proposta escènica i musical, que recupera aquesta idea, que el remei és aplegar-se i, en aquest cas, a través d’una societat de dones que lluiten pels drets de les persones vulnerables, i ho fan amb les eines que va fer servir Anselm Clavé: la literatura, la llengua, la música i la política.L’Aplec de les remeieres contemporitza les lluites de Clavé, a través dels moviments eco-feministes, interseccionals, interculturals i decolonials.Fitxa artísticaLaura Aubert, actriu. Imma Colomé, actriu. Adeline Flaun, actriu. Cristina Gàmiz, direcció escènica. Cor de dones L’ARC de l’EMM Can Ponsic, de Barcelona (dir. Laia de las Heras) Cor de dones de Xamfrà, de Barcelona (dir. Magalí Sala) Eir Grup Vocal, de Terrassa. Simbiath Eboh, baix, veu i percussió. Maria Gil, violí, veu i percussió. Paula Espinet, piano, veu i percussió. Sílvia Raventós, violí, veu, bateria i percussió. Amidea Clotet, guitarra, veu i percussió. Ester Bonal, idea, text i direcció artística.Organitza: Àrea de Cultura de la Diputació de BarcelonaProposta creativa: Xamfrà-Centre de Música i Escena i L'Arc FundacióRecursosPrograma de màLlegiu-ne la notícia nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba428696526 Reunió Anna Maria Sendra amb Pablo Canals del diari ARA 2025-03-11 16:00:00 2025-03-11 17:00:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb el diari ARA per a presentació del nou director general i dels projectes del 2025. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat</p> <p>Pablo Canals, director general del diari ARA</p> <p>Sergi Germán, director comercial del diari ARA</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 09:37
agendadiba428695278 Reunió Anna Maria Sendra amb Enric Casas de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) 2025-03-06 14:30:00 2025-03-06 15:30:00 Reunió d'Anna Maria Sendra amb Enric Cases de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA). Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Enric Casas, conseller i secretari de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 09:37
agendadiba428695201 Reunió Anna Maria Sendra amb Eduard Voltas de TimeOut 2025-03-06 13:30:00 2025-03-06 14:30:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb TimeOut per a presentació anual. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat</p> <p>Eduard Voltas, director gerent de TimeOut</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 09:37
agendadiba428694465 Reunió Anna Maria Sendra amb Fèlix Noguera de Prensa Ibérica 2025-03-06 12:00:00 2025-03-06 13:00:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació amb Prensa Ibérica per a presentació anual. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicació</p> <p>Fèlix Noguera, director general de Prensa Ibérica</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba428694391 Reunió Anna Maria Sendra amb Lau Delgado del Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC) 2025-03-04 12:30:00 2025-03-04 13:30:00 Reunió Anna Maria Sendra amb el Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC). Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Lau Delgado, director del Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba428693160 Reunió Anna Maria Sendra amb Jordi Casoliva de COPE Catalunya 2025-03-04 10:30:00 2025-03-04 11:30:00 Reunió del Gabinet de Premsa i Comunicació i COPE Catalunya per a presentació anual de projectes. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Àngels Bardina, cap de la Secció de Publicitat</p> <p>Jordi Casoliva, director de COPE Catalunya</p> <p>Cristina Montori, cap comercial de COPE Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba428692809 Visita Anna Maria Sendra a Ràdio TV de Cardedeu 2025-02-25 11:00:00 2025-02-25 12:00:00 Visita Anna Maria Sendra a Ràdio TV de Cardedeu. Av. Jaume Morató, s/n. Cardedeu Av. Jaume Morató, s/n. Cardedeu 41.6490500,2.3627500 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Núria de José, consellera delegada de La Xarxa Audiovisual Local</p> <p>Maria López, directora de Ràdio TV de Cardedeu</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba428692546 Reunió Anna Maria Sendra amb Imma Lucas 2025-02-20 10:00:00 2025-02-20 11:00:00 Reunió d'Anna Maria Sendra i Imma Lucas per presentació de projectes. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Imma Lucas, periodista independent</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba428688720 5a Setmana de la Solidaritat i la Cooperació a Torrelles de Llobregat 2025-04-03 00:00:00 2025-04-09 23:59:59 https://www.torrelles.cat/media/repository/CreuantMansiMurs__1_.jpg https://www.diba.cat/web/ri/-/5a-setmana-de-la-solidaritat-i-la-cooperaci%C3%B3-a-torrelles-de-llobregat Torrelles de Llobregat. Diferents emplaçaments. Torrelles de Llobregat. Diferents emplaçaments. 41.3551916,1.9795726 1 Del 3 al 9 d’abril, Torrelles celebrarà la 5a Setmana de la Solidaritat i la Cooperació amb un ampli programa d’activitats pensades per fomentar la reflexió i la conscienciació sobre la justícia global, les migracions i els drets humans.Sota el lema 'Creuant mars i murs', la setmana inclourà propostes educatives i culturals per a petits i grans. Entre els actes destacats, hi haurà l’exposició “Indestructibles”, que recull històries de superació de nens i nenes africans, i la presentació del llibre “Migracions. Obrir les fronteres a un món desigual”, que posarà sobre la taula la realitat de les persones migrants.El programa comptarà amb tallers com el de màscares del món i el de dansa africana, així com activitats lúdiques com els jocs gegants del món. També es faran sessions formatives per a infants i joves, com el conte “El Petit Toubab” per a primària o la xerrada sobre migracions per a l’alumnat de l’ESO.La setmana es tancarà amb la projecció del documental “Viatge de Kalilu”, que explicarà el dur camí de la migració i donarà peu a una taula rodona sobre el tema.Aquest esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament de Torrelles amb el suport d’entitats locals i la Diputació de Barcelona, serà una oportunitat per reforçar els valors de la solidaritat i la cooperació al municipi.Programa complet nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba428222982 Urbanisme pràctic_taller: Actuacions en sòl no urbanitzable 2, els actes previs a la llicència, el Pla Especial vs Projecte d’Actuació específica 2025-04-28 09:30:00 2025-04-28 14:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/urbanisme-pr%C3%A0ctic_taller-actuacions-en-s%C3%B2l-no-urbanitzable-2-els-actes-previs-a-la-llic%C3%A8ncia-el-pla-especial-vs-projecte-d-actuaci%C3%B3-espec%C3%ADfica Sala S7, Edifici 25. Comte Urgell 187 Recinte Escola Industrial. Sala S7, Edifici 25. Comte Urgell 187 Recinte Escola Industrial. 1 PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania. L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana s’organitza una formació continuada per resoldre les casuístiques i conflictes del dia a dia dels ens municipals, en aquest sentit el cicle urbanisme pràctic està compost per diferents càpsules i tallers que donen resposta a les necessitats de les entitats locals. Els tallers, en format presencial intenten resoldre casos pràctics d’una matèria concreta, sent un espai de treball entre diferents tècnics i juristes municipals que comparteixes dubtes i neguits sobre la matèria.En el últims anys el règim d’intervenció del sòl no urbanitzable ha estat objecte de nova regulació ha generat molta controvèrsia, per una banda les directrius de preservació dels valors naturals del territori i per altre la pressió per a la implantació d’usos en aquest tipus de sòl (càmping, piscina, ampliació i implementació turisme rural, autocaravanes...) han generen sovint dubte i conflictes d’aplicació del marc legal. En aquest taller, el segon que es fa en matèria de sòl no urbanitzable, es treballaran els actes previs a la llicència, en especial els plans especials i els projectes d’actuació especifica. El taller el conduiran dos tècnics representant dels serveis territorials d’urbanisme de la Catalunya Central, que ens ajudaran a entendre la interpretació en els diferents casos plantejats.Aquest taller es realitza en format presencial, on els ponents exposaran els continguts teòrics acompanyats de casos pràctics amb la participació activa dels assistents.PonentsAnna Comellas, arquitecta, Cap del Servei Territorial d’Urbanisme de la Catalunya Central.Oriol Roca, arquitecte del Servei Territorial d’Urbanisme de la Catalunya Central.DestinatarisAquesta formació està adreçada al personal tècnic i jurídic dels ens locals amb experiència en la tramitació de llicències, en especial a municipis on el sòl no urbanitzable té una especial rellevància. Les places s’atorgaran preferentment a personal tècnic i jurista, es podrà tenir en consideració l’equilibri entre els diferents perfils professionals, de municipis amb característiques similars per maximitzar l’eficàcia dels casos pràctics i exemples treballats durant la sessió. Es tindrà en consideració l’ordre d’inscripció.RequisitsEls assistents hauran de portar la legislació vigent en matèria urbanística, així com el material necessari per a participar en la sessió i resoldre els diferents casos que s’aniran plantejant.Programa9:30-14:30 h. El sòl no urbanitzable: els actes previs a la llicència, el Pla Especial Urbanístic i el Projecte d’Actuació Específica. Taller, casos pràctics, d’activitats d’interès públic.InscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.La inscripció es pot formalitzar fins el 17 d’abril en aquest enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba425846084 Mantenir una ment activa [Vilanova i la Geltrú] 2025-04-02 10:30:00 2025-04-02 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-vilanova-i-la-geltr%C3%BA- Casal de la Gent Gran Carrer de Josep Llanza, 4, Vilanova i la Geltrú Casal de la Gent Gran Carrer de Josep Llanza, 4, Vilanova i la Geltrú 41.2222750,1.7248360 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba428670278 Reunió amb l'Ajuntament de Castellar del Vallès - agenda Daniel Fernández - Reunió 2025-03-31 17:00:00 2025-03-31 18:00:00 Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona Rambla de Catalunya 126, 1a planta, 08008 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Vallès Occidental; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Fernández González, Daniel; Argüelles Busto, Estrella valles_occidental; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; fernandez_gonzalez_daniel; arguelles_busto_estrella <p>Yolanda Rivera, alcaldessa de l'Ajuntament de Castellar del Vallès</p> <p>Joan Creus, regidor d'Urbanisme de l'Ajuntament de Castellar del Vallès</p> <p>José Luiva, regidor d'Espai Públic de l'Ajuntament de Castellar del Vallès</p> <p>Daniel Fernández, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Estrella Argüelles, directora del Gabinet de la Presidència de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-23 08:47
agendadiba421899379 Internet, xarxes socials i tràmits en línia [Manresa] 2025-03-28 10:30:00 2025-03-28 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/internet.JPG/ca8e01a2-8766-c5c9-fe9b-beb4cde23660?t=1675077287164 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/internet-xarxes-socials-i-tramits-en-linia-manresa-1 Sala de reunions el Casino Passeig Pere III, 27, Manresa Sala de reunions el Casino Passeig Pere III, 27, Manresa 41.7270120,1.8234750 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-23 08:47
agendadiba424976912 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Sant Llorenç d'Hortons] 2025-03-27 11:00:00 2025-03-27 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-pr%C3%A0ctics-que-ens-fan-la-vida-m%C3%A9s-f%C3%A0cil-mobilitat-segura-i-prevenci%C3%B3-de-caigudes-sant-lloren%C3%A7-d-hortons- Casal de la Gent Gran de Sant Llorenç d' Hortons Carrer de la Diputació 27, Sant Llorenç d'Hortons Casal de la Gent Gran de Sant Llorenç d' Hortons Carrer de la Diputació 27, Sant Llorenç d'Hortons 41.4667690,1.8251220 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-23 08:47
agendadiba425841856 Mantenir una ment activa [Montgat] 2025-03-26 16:00:00 2025-03-26 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-montgat- Casal de la Gent Gran Carretera de Mataró, 114, Montgat Casal de la Gent Gran Carretera de Mataró, 114, Montgat 41.4646640,2.2747190 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/OK Agenda corporativa 2025-09-23 08:47
agendadiba428528326 Segona sessió del cicle 'Conversem sobre edatisme' 2025-04-08 16:00:00 2025-04-08 23:59:59 Segona sessió del cicle Conversem sobre edatisme, un espai per posar a debat què és l'edatisme cap a les persones grans, de quines formes es manifesta i com podem identificar-lo i combatre'l, tot conversant amb persones autores de llibres i publicacions expertes sobre aquest tema. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/segona-sessio-cicle-conversem-sobre-edatisme Vestíbul de Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona i en streaming Vestíbul de Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona i en streaming 41.3955350,2.1575980 1 Aquestes converses tenen lloc el marc del projecte transformador 'Generacions diverses: cap a la igualtat d'oportunitats', de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat, per combatre l'edatisme cap a les persones grans, una de les discriminacions més esteses i invisibilitzades socialment.La sessió comptarà amb Elisabeth Justicia, il·lustradora, dissenyadora gràfica i integradora social, impulsora del projecte social Dominga habla sola. A través d'aquesta publicació, que recull il·lustració, vinyetes, preocupació social i una mica d'humor, l'autora reflexiona i impulsa activitats per lluitar contra l'edatisme i el sexisme i canviar la idea d'envelliment.Aquesta conversa serà conduïda per la periodista Milagros Pérez Oliva.L’acte es podrà seguir en streaming a través d’aquest enllaç: https://youtube.com/live/id_O4xVabIk?feature=share nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba428527258 Seminari web: Espais d'Experimentació i Sandboxes Urbans 2025-04-29 11:00:00 2025-04-29 12:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/seminari-web-espais-d-experimentaci%C3%B3-i-sandboxes-urbans 1 El pròxim 29 d'abril, tindrà lloc un seminari web clau per als apassionats de la innovació urbana: Espais d'Experimentació i Sandboxes Urbans. Aquest seminari web formatiu té com a objectiu explorar el concepte i l'aplicació dels Sandboxes dins del context urbà, oferint un espai d'aprenentatge i debat per als ens XAUL sobre un dels mecanismes més prometedors per fomentar la innovació a les ciutats.La sessió formativa abordarà diferents temàtiques relacionades amb els Sandboxes, des de la seva conceptualització fins a exemples pràctics d'implementació a nivell estatal i municipal. Els assistents tindran l'oportunitat de comprendre el marc estatal i europeu de referència, així com el valor i l'impacte d'un Sandbox en la transformació urbana. A més, es proporcionarà un espai de consultes i debat on els participants podran intercanviar idees i experiències. Amb aquest seminari web es reafirma el compromís de la XAUL en l'impuls de les Agendes Urbanes Locals i totes les accions que contribueixen a millorar la capacitació del personal implicat. La XAUL està dedicada a oferir suport continu als seus membres, facilitant recursos, formacions i espais de col·laboració que permeten una aplicació efectiva i innovadora de les polítiques urbanes. A través d'iniciatives com aquesta jornada d'Espais d'Experimentació i Sandboxes Urbans, reforcem el nostre compromís amb el desenvolupament professional dels agents implicats i amb l'avanç cap a una gestió més sostenible i adaptativa dels entorns urbans. Aquest esforç conjunt és vital per assegurar que les Agendes Urbanes no només siguin plans teòrics, sinó eines dinàmiques i efectives en la transformació de les nostres ciutats.Una vegada finalitzat el seminari web, es penjarà en la Comunitat de Coneixement de la XAUL, accessible per a tots els membres. google/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba428423832 Reunió amb l'Ajuntament d'Igualada - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-03-26 11:00:00 2025-03-26 12:00:00 Presentació Projecte Singulars. Proposta d’articulació agroalimentària. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Igualada; Anoia; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alvarez Jurado, Anna igualada; anoia; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez Jurado, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Jordi Marcé, regidor de l'Ajuntament d'Igualada</p> <p>Adrianna Requena Corredor, Ajuntament d'Igualada</p> <p>Marc Talavera Roma, Ajuntament d'Igualada</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-22 07:47
agendadiba428423266 Reunió amb Daleph - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-03-26 09:00:00 2025-03-26 10:00:00 Línies estratègiques. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Barcelona; Barcelonès; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna barcelona; barcelones; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora ADET</p> <p>Jaume Amill Miralles, soci-director d'Empresa Territori i Sostenibilitat</p> <p>Oriol Valentí Bassa, gerent d'Ocupació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-22 07:47
agendadiba428419567 Acte d'entrega del Segell Infoparticipa 2024 2025-03-31 16:00:00 2025-03-31 23:59:59 El Segell Infoparticipa, atorgat per la UAB, reconeix les bones pràctiques als webs de les administracions públiques locals de Catalunya. La Diputació de Barcelona és receptora de la distinció. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/acte-entrega-segell-infoparticipa Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona (Campus UAB. Edifici A. Plaça Acadèmica, s/n) de Bellaterra Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona (Campus UAB. Edifici A. Plaça Acadèmica, s/n) de Bellaterra 41.5036494,2.1008780 1 Entre els aspectes analitzats hi ha el nivell de transparència en l’explicació de qui són els representants polítics de la institució, com es gestionen els recursos econòmics i les eines que s’ofereixen per a la participació ciutadana. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba438341587 Reunió Ajuntament de Vilassar de Mar - agenda Josep Pena Sant, coordinador 2025-09-04 10:00:00 2025-09-04 11:00:00 Reunió temes de consum amb l'Ajuntament de Vilassar de Mar 41.5157845,2.3909188 1 Comerç i consum; Diputació de Barcelona; Vilassar de Mar; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Maresme; #DIBAOBERTA; Personal directiu professional; Reunió; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Pena Sant, Josep comerc_i_consum; diputacio_de_barcelona; vilassar_de_mar; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; maresme; dibaoberta; personal_directiu_professional; reunio; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; pena_sant_josep <p style='margin-bottom:11px'>Josep Pena Sant, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Albert de Gregorio, cap de serveis de consum de la Diputació</p> <p>Nuria Paricio, regidora de consum de l'Ajuntament</p> <p>Rafael López, cap de l’Àrea de Serveis</p> <p>Oriol Contreras, assessor jurídic (tècnic de consum de la OMIC<i><u>)</u></i></p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-08 02:47
agendadiba438341611 Inauguració botiga Pacs del Penedès - agenda Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea 2025-09-05 18:00:00 2025-09-05 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-botiga-pacs-del-pened%C3%A8s-agenda-josep-ramon-mut-i-bosque-president-delegat-de-l-%C3%A0rea 41.3717060,1.6675053 1 Comerç i consum; Diputació de Barcelona; Pacs del Penedès; Mut i Bosque, Josep Ramon; Esdeveniments; Alt Penedès; #DIBAOBERTA; Inauguració i/o cloenda; Grup d'interès; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; diputacio_de_barcelona; pacs_del_penedes; mut_i_bosque_josep_ramon; esdeveniments; alt_penedes; dibaoberta; inauguracio_io_cloenda; grup_dinteres; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p>Montse Amat Domènech, alcaldessa de l'Ajuntament de Pacs del Penedès</p> Inauguració botiga botiga de comerç a Pacs del Penedès nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-08 02:47
agendadiba438374747 Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura de la província de Barcelona 2025-10-01 12:30:00 2025-10-01 23:59:59 Espai impulsat per la Diputació, en el marc del Pla estratègic CULTURA 311+, per connectar els responsables polítics locals de cultura, compartir reptes i línies d’acció, i reforçar el caràcter estratègic de les polítiques culturals municipals. https://www.diba.cat/web/cultura/-/f%C3%B2rum-de-regidors-i-regidores-de-cultura-de-la-prov%C3%ADncia-de-barcelona 41.3843600,2.1663600 1 La primera trobada del Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura de la província de Barcelona s’alinea amb els debats del Compromís Metropolità 2030 i la Missió de Vitalitat Cultural, amb voluntat d’obrir, posar a prova i adaptar aquests marcs a la realitat dels 311 municipis. Programa 12:30 – 12:45 hBenvinguda institucionalPer Pau Gonzàlez Val, president delegat de l’Àrea de Cultura de la Diputació de BarcelonaPresentació del Fòrum dins el Pla CULTURA 311+ i la Declaració de Barcelona12:45 – 12:50 hInauguració del Fòrum de Regidors/esPer Laia Gargallo, cap de l’Oficina del CERC12:50 – 12:55 hPresentació de la Missió de Vitalitat Cultural del Compromís Metropolità 2030Per Lluïsa Guàrdia, PEMB12:55 – 13:55 hTaula rodona de regidors/esModera: Laia GargalloAmb la participació de:Anna Martín Cuello, regidora de Cultura de l'Ajuntament de El Prat de LlobregatRosa M. Rodríguez Malé, regidora de Drets Culturals de l'Ajuntament de BergaVanessa Jiménez, regidora de l'Ajuntament de Cultura de GranollersA partir d’una conversa oberta, debatrem com garantir els drets culturals des de la proximitat, reforçar la participació amb criteris d’equitat i sostenibilitat, impulsar aliances entre municipis i projectar una veu col·lectiva cap a Mondiacult 2025.Programació inclosa a l’Àgora Cívica, l'espai impulsat per a les administracions locals al voltant de Mondiacult, la trobada de ministres membres de la UNESCO que es celebra a Barcelona entre el 29 de setembre i l'1 de octubre de 2025.Si esteu interessats en assistir a la jornada escriviu a o.estudisrc@diba.cat nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-22 21:47
agendadiba438373692 CULTUROPOLIS 2025 2025-09-30 00:00:00 2025-10-01 23:59:59 Com contribuixen les pràctiques culturals d’avui a la promoció els drets humans? Com la cultura reaccionària els està erosionant?La segona edició de CULTUROPOLIS es pregunta sobre la dimensió cultural dels drets humans en un context global d’expansió de cultura reaccionària. https://www.diba.cat/web/cultura/-/culturopolis-2025 41.3843600,2.1663600 1 Jornades dedicades a explorar la dimensió cultural dels drets humans i que formen part de la programació de l’Àgora Cívica, l'espai impulsat per a les administracions locals al voltant de Mondiacult, la trobada de ministres membres de la UNESCO que es celebra a Barcelona entre el 29 de setembre i l'1 de octubre de 2025.CULTUROPOLIS és un espai clau perquè les múltiples veus de la cultura puguin influir en la definició de polítiques globals, aportant una mirada diversa i integradora que impulsi la cultura com a motor de transformació social i garantia de drets per a tothom.El programa inclou espectacles, taules rodones, mostres de projectes, conferències i altres propostes per escenificar la Declaració de Barcelona dels drets culturals que serà presentada en el marc de les jornades.Enllaç al programa i inscripcions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-22 19:27
agendadiba438373622 Inauguració de l’espai memorial Bosc d’empremtes, de l’artista Francesc Abad- Delegació de Presidència 2025-09-22 12:30:00 2025-09-22 13:30:00 41.3955350,2.1575980 1 Inauguració i/o cloenda; Presidència; Borrell Moreno, Lourdes inauguracio_io_cloenda; presidencia; borrell_moreno_lourdes <p style='margin-bottom:11px'>M. Hble. Sr. Salvador Illa i Roca, president de la Generalitat de Catalunya</p> <p style='margin-bottom:11px'>Hble. Sr. Ramon Espadaler, conseller de Justícia i Qualitat Democràtica</p> <p style='margin-bottom:11px'>Il·lma. Sra. Lourdes Borrell Moreno, diputada delegada de Memòria Democràtica de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-08 02:47
agendadiba438362655 Reunió amb l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-09-19 10:00:00 2025-09-19 11:00:00 Oficina Tècnica Laboral de l’Hospitalet. 41.3822020,2.1258700 1 L'Hospitalet de Llobregat; Barcelonès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Alvarez Jurado, Anna; Pumares Carceller, Roger lhospitalet_de_llobregat; barcelones; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; alvarez_jurado_anna; pumares_carceller_roger <p>Anna Álvarez Jurado, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Roger Pumares, gerent de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació</p> <p>Cristina Santón, regidora Promoció Econòmica de l’Hospitalet</p> <p>Carme González, directora Promoció Econòmica de l’Hospitalet</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-08 02:47
agendadiba438354622 Protecció de la legalitat urbanística 2025-10-22 00:00:00 2025-11-12 23:59:59 https://www.diba.cat/web/hua/-/protecci%C3%B3-de-la-legalitat-urban%C3%ADstica-1 41.3882800,2.1479660 1 Sessions presencials 22 i 29 d’octubre i 5 i 12 de novembre PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.L’acció urbanística és una activitat de gran transcendència en el dia a dia dels governs locals. Hi conflueixen, si més no, un ampli conjunt de competències a exercir, una complexitat tècnica i jurídica notables i la concurrència en la matèria d’interessos i responsabilitats rellevants.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració urbana s’organitza aquest cicle de tres cursos amb l’objectiu d’aprofundir en les matèries d’urbanisme, planejament urbanístic, gestió i el règim d’intervenció i protecció de la legalitat urbanística. El curs que tot seguit presentem, és el tercer curs del cicle, dedicat als temes regulats al Decret 64/2014, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament sobre protecció de la legalitat urbanística.El curs té per objecte el coneixement bàsic i integral del contingut del reglament sobre protecció de la legalitat urbanística i la seva aplicació a qüestions concretes de l’acció urbanística local. Al llarg de les quatre sessions programades, que abordaran successivament els diferents blocs temàtics del reglament, es farà un repàs sistemàtic de la regulació normativa de cada bloc vinculant-los amb problemàtiques específiques que apareixen en el dia a dia de l’activitat desenvolupada des dels ajuntaments.En aquest curs els ponents exposaran els continguts teòrics acompanyats de casos pràctics amb la participació activa dels assistents. En quant al format, aquest curs és presencial i amb un límit de 40 inscripcions.ProgramaSessió 1. Intervenció en l’ús del sòl i en l’execució de les obres: llicències urbanístiques i comunicacions prèvies. Sessió 2. Procediment de restauració de la legalitat urbanística vulnerada. Revisió de títols administratius habilitants nuls i anul·lables.Sessió 3. El deure de conservació urbanística: Ordres d’execució, inspeccions tècniques d’edificis i supòsits de ruïna i figures connexes. Sessió 4. Procediment sancionador urbanístic: infraccions urbanístiques, responsabilitat i sancions.InscripcionsPer motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins al dia 6 d’octubre en aquest enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-22 19:27
agendadiba438010386 Ajuntament de Terrassa (TXT) - agenda Rosa Sanz - reunió 2025-09-23 11:30:00 2025-09-23 12:30:00 41.3875861,2.1488847 1 Urbanisme i habitatge; Terrassa; Vallès Occidental; Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa urbanisme_i_habitatge; terrassa; valles_occidental; personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa <p>Ignasi Sagalés, coordinador grup polític (TXT) <p>Vicenta Villar, cap protecció civil i via pública de l’Aj. de Terrassa</p> <p> </p> <p>Rosa Sanz, coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Reg. Urbana</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-08 02:47
agendadiba438458420 Entendre la Unió Europea per millorar les polítiques públiques locals. 2025-09-17 00:00:00 2025-09-19 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/entendre-la-uni%C3%B3-europea-per-millorar-les-pol%C3%ADtiques-p%C3%BAbliques-locals. 1 Jornades, congressos i seminaris; Presidència; Àrea de Presidència; Jornada; Gay Rosell, M. Eugènia jornades_congressos_i_seminaris; presidencia; area_de_presidencia; jornada; gay_rosell_m_eugenia <p>- M. Eugènia Gay Rosell - Vicepresidenta sisena i Diputada Delegada de Relacions Internacionals i Agenda 2030</p> Estada formativa per a electes locals de la província de Barcelona. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-08 02:47
agendadiba438453586 I Trobada local Canviar l'educació per canviar el món 2025-10-04 09:00:00 2025-10-04 23:59:59 https://intercom.lafede.cat/sites/default/files/styles/wide/public/activity/images/Poster_A3_trobada_CECM_Vilanova.jpg?itok=8UHv8MQm https://www.diba.cat/web/ri/-/i-trobada-local-canviar-l-educaci%C3%B3-per-canviar-el-m%C3%B3n 41.2203408,1.7100870 1 La Xarxa Garraf per a la Justícia Global i Lafede organitzen una trobada educativa a Vilanova. La trobada tindrà lloc al Centre Cívic Molí de Vent, de Vilanova i la Geltrú, i té la voluntat de promoure una comunitat educativa compromesa amb l’Educació per a la Justícia global a la comarca.Aquesta iniciativa està inspirada en les trobades impulsades per Lafede i un consorci de diferents entitats i administracions des de fa 10 anys, i per les quals ja han passat més de 800 persones. Compta amb el suport de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú -i d’altres com el de Sitges que hi col·laboren-, i la Diputació de Barcelona.La jornada, en horari de matí, permetrà visibilitzar experiències educatives locals, promoure l’intercanvi i crear aliances per a una educació crítica, compromesa i transformadora. Està adreçada a docents, educadores, entitats, joves, tècniques municipals i membres d’administracions que vulguin conèixer i/o promoure i fomentar la Justícia global des dels seus àmbits.Més informació i inscripcions. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-08 02:47
agendadiba438453160 Seminari: Cap a una acollida feminista interseccional 2025-10-16 09:00:00 2025-10-16 17:00:00 https://acollidesfeministes.com/wp-content/uploads/2025/09/cartelito-mailing-seminario-cat.jpg https://www.diba.cat/web/ri/-/seminari-cap-a-una-acollida-feminista-interseccional 41.3841598,2.1663912 1 El seminari ‘Cap a una acollida feminista interseccional’, que se celebrarà el 16 d’octubre al Pati Manning de Barcelona, de 9:00 a 17:30 hores en el marc del projecte ‘Acollides Feministes’, coincidint amb la visita de les companyes i defensores de drets Diana Diana Damián (Formación y Capacitación, Chiapas, Mèxic) i Carolina Gutiérrez (Red de Gestoras de Derechos i APROSUVI, Guatemala). Aquest esdeveniment compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.Aquest seminari vol generar un espai per reflexionar, compartir i construir pràctiques d’acollida des d’una perspectiva feminista interseccional amb una mirada global-local que posarà en relació diversos territoris i agents.A qui va adreçat?Adreçat a professionals de l’administració pública que treballen en l’acollida, així com a entitats, col·lectius i activistes que es dediquen a aquest àmbit.InscripcióEl nombre de places és limitat, per la qual cosa es recomana inscriure’s com més aviat millor.Enllaç: https://www.encuestafacil.com/respweb/cuestionarios.aspx?EID=2993889 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-08 02:47
agendadiba438649948 14è Laboratori d’Arxius Municipals 2026 2026-10-30 00:00:00 2026-10-30 23:59:59 41.3955350,2.1575980 1 Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals; 2026 formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals; 2026 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-08 02:47
agendadiba438649200 Curs: Gestió documental i arxius municipals (1a. edició) 2026-05-05 10:00:00 2026-05-14 14:00:00 Curs que presenta els fonaments de la gestió documental municipal i el funcionament dels arxius, amb especial atenció al paper de l’arxiu municipal com a servei corporatiu. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-gesti%C3%B3-documental-i-arxius-municipals-2 1 Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals; 2026 formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals; 2026 8 hores (4 sessions de 10:00 a 12:00 hores, en sessió virtual). <p>Personal administratiu dels Ajuntaments.</p> S’hi expliquen les eines bàsiques (quadre de classificació, tipologies, transferències, avaluació i conservació) per ordenar, localitzar i preservar la documentació al llarg del seu cicle de vida.Sessió orientada al personal administratiu, en format de videoformació, per homogeneïtzar pràctiques i millorar l’eficiència en la tramitació i l’atenció a la ciutadania.Dates: 5, 7, 12 i 14 de maigProfessorat: Tècnics OPC: Marc Garriga i Albert Taulé nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-08 02:47
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 22,58 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc