ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba431873650 Seminari Les cultures del turisme: De la gènesi al fenomen global - Agenda Soledad Bravo- esdeveniment 2025-05-20 18:30:00 2025-05-20 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/seminari-les-cultures-del-turisme-de-la-g%C3%A8nesi-al-fenomen-global-agenda-soledad-bravo-esdeveniment 41.3838815,2.1669161 1 Turisme; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Altres turisme; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; altres <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> Conferència pública del sociòleg i autor de El selfie del mundo. Una investigación sobre la edad del turismo (Anagrama, 2020) Marco d'Eramo: L'edat del turisme. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431872296 Reunió amb Viladecans The Style Outlets - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-05-20 13:30:00 2025-05-20 15:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-viladecans-the-style-outlets-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 41.3068666,2.0258214 1 Turisme; Viladecans; Baix Llobregat; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Altres turisme; viladecans; baix_llobregat; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; altres <ul> <li><span style='tab-stops:list 36.0pt'>María Jesús Montesinos, gerent de Viladecans The Style Outlets Reunió per explorar suport en el posicionament internacional i donar a conèixer el projecte d'ampliació de l'espai. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431870980 Reunió amb l’Ajuntament de Saldes 2025-06-05 11:00:00 2025-06-05 12:00:00 Xarxa de Governs Locals 1 Administració local; Ajuntaments; Saldes; Berguedà; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; 16 - Pau, justícia i institucions sòlides; 17 - Aliança per a assolir els objectius; Balbàs Garrido, Maribel; Alta direcció i gerents; Àrea de Presidència administracio_local; ajuntaments; saldes; bergueda; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; 16__pau_justicia_i_institucions_solides; 17__alianca_per_a_assolir_els_objectius; balbas_garrido_maribel; alta_direccio_i_gerents; area_de_presidencia <p>Alcaldessa - Dolors Jiménez</p> <p>Primera tinenta d’alcaldia - Ma. Mercè Olivé</p> <p>Regidor d’Esports - Xavier Hernández</p> <p>Regidor d’Obres i Serveis - Oriol Pérez</p> <p>Coordinadora de Cooperació i Assistència Local - Marina Espinosa</p> <p>Directora de Serveis de Cooperació - Maribel Balbàs</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431870963 Consell de la Taula del Turisme de Catalunya - Agenda Soledad Bravo - reunió 2025-05-19 16:00:00 2025-05-19 18:00:00 La Taula del Turisme és la plataforma d’interlocució amb el sector on agents públics i privats que incideixen en l’activitat turística de Catalunya participen per cooperar, assessorar i col·laborar amb els responsables turístics del país. https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-de-la-taula-del-turisme-de-catalunya-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 41.3977688,2.1574989 1 Turisme; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>El Consell de la Taula, presidit per la directora general de Turisme, Sra. Cristina Lagé, el formen 22 representants de l’administració turística catalana i del sector empresarial turístic.</p> <p>Assistents per part de la Diputació de Barcelona:</p> <p>- Sra. Soledad Bravo Letelier, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>Altres assistents:</p> <p>El conseller d’Empresa i Treball, Sr. Miquel Sàmper</p> <p>El secretari d'Empresa i Competitivitat, Sr. Jaume Baró,</p> <p>La directora general de Turisme, Cristina Lagé</p> <p>Representants de l'administració i del sector hoteler, apartaments i càmpings, entre d'altres.</p> Reunió constitutiva de la Taula de Turisme. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431414715 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-21 16:00:00 2025-05-21 18:00:00 Presentació del Pla de Transformació Digital a l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital 41.3957650,2.1585101 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Abella Albiñana, Josep; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Corella Colás, Aurelio; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Barnés Garcia, Carles Manel; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; abella_albinana_josep; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; corella_colas_aurelio; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; barnes_garcia_carles_manel; aguilar_ricart_sara <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>Josep Abella, tresorer</p> <p>Aurelio Corella, interventor</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Francisco Javier Giménez, director de l’àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Carles Manel Barnés, director de Serveis de Compra Pública</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Maria Eugènia Saurina, subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> <p>Àssun Juan, cap de Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials</p> <p>Montserrat Boada, cap de Servei de Programació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431413083 Reunió amb Club Excelencia en Gestión - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-05-21 15:30:00 2025-05-21 16:00:00 Compartir novetats estratègiques Club i DIBA 41.3957650,2.1585101 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Susana Fábregas, directora de Club Excelencia en Gestión</p> <p>Miquel Romero, director de Serveis a Club Excelencia en Gestión</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431412819 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-20 16:00:00 2025-05-20 18:00:00 Presentació del Pla de Transformació Digital a l'Àrea de Presidència 41.3957650,2.1585101 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Brinquis Pérez, Manuel; Innovació i Governs Digitals; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; brinquis_perez_manuel; innovacio_i_governs_digitals; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>Manuel Brinquis, Coordinador de l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Francisco Javier Giménez, director de l’àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> <p>Ana Maria Berruezo, subdirectora d’Imatge Corporativa i Promoció Institucional</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Maria Eugènia Saurina, subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> <p>Juan Miguel Capell, cap de gabinet de Prevenció i Seguretat</p> <p>Neus Tarragona, cap de gabinet de Relacions Publiques i Protocol</p> <p>Àssun Juan, cap de Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials</p> <p>Ana Maria Sendra, gabinet de Premsa i Comunicació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431407043 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-20 09:00:00 2025-05-20 11:00:00 Presentació del Pla de Transformació Digital a l'Àrea d'Infraestructures i Territori 41.3885080,2.1497292 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Àrea d’Infraestructures i Territori; Innovació i Governs Digitals; Closa Pujabet, Joan; Alta direcció i gerents; Aceña Ramos, Valentín; Infraestructures i Territori; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; area_dinfraestructures_i_territori; innovacio_i_governs_digitals; closa_pujabet_joan; alta_direccio_i_gerents; acena_ramos_valentin; infraestructures_i_territori; aguilar_ricart_sara <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Francisco Javier Giménez, director de l’àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Valentín Aceña, gerent de Serveis d'Infraestructures Viàries i Mobilitat</p> <p>Joan Closa, gerent de Serveis d'Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Maria Eugènia Saurina, subdirecció de Desenvolupament</p> <p>Montserrat Tordera, coordinadora de l'Àrea d'Infraestructures i Territori</p> <p>Àssun Juan, cap de Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials</p> <p>Laura Jiménez, Àrea d'Infraestructures i Territori</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431406391 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-19 09:00:00 2025-05-19 10:00:00 Projecte DIGGTUR 1 Turisme; Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Presidència; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara turisme; diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_presidencia; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>Esteban Piliponsky, consultor de govern de la dada del grup TRAGSA</p> <p>Adrià Lloreda, analista del grup TRAGSA</p> <p>Maria Rosa Domínguez, analista programador del grup TRAGSA</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Àssun Juan, cap de Serveis de la Secció del Cercador d'Informació i Documentació Oficials</p> <p>Elisabet González, cap de l'oficina tècnica de Turisme</p> <p>Montserrat Giró, oficina tècnica de Turisme</p> <p>Bernat Valls, gerència de Serveis de Turisme</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431828497 Sessió d'actualitat en participació ciutadana: Què es això de la ciència ciutadana? 2025-06-13 10:00:00 2025-06-13 13:00:00 https://www.diba.cat/web/participacio/-/sessi%C3%B3-d-actualitat-en-participaci%C3%B3-ciutadana-qu%C3%A8-es-aix%C3%B2-de-la-ci%C3%A8ncia-ciutadana- 1 <p>Electes i personal tècnic municipal interessat en la temàtica de la sessió.</p> L’objectiu d’aquesta activitat formativa és tractar temes innovadors i d'actualitat al voltant de la participació ciutadana. En aquesta ocasió parlarem de ciència ciutadana, coneixerem en què consisteix aquesta metodologia i compartirem algunes experiències desenvolupades al nostre territori.Les inscripcions ja estan obertes via Cercaforma. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431822009 Comissió de Seguiment de la Xarxa de Governs Oberts de Catalunya - Agenda Sr. Antoni Vélez Barajas, diputat delegat d'Innovació Digital i Integritat Institucional 2025-05-21 16:30:00 2025-05-21 18:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Reunió; Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Vélez Barajas, Antoni; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial; Salgado Páez, Josep Miquel activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; reunio; bon_govern_transparencia_i_participacio; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; velez_barajas_antoni; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial; salgado_paez_josep_miquel nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431405318 Activitats regulades: Procediment sancionador 2025-05-13 10:00:00 2025-05-20 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/activitats-regulades-procediment-sancionador-2 Aula S7 planta - 1 Edifici 25. Recinte de l’Escola Industrial. C/ Comte d’Urgell, 187. Barcelona Aula S7 planta - 1 Edifici 25. Recinte de l’Escola Industrial. C/ Comte d’Urgell, 187. Barcelona 1 (Dates: 13 i 20 de maig de 2025) PresentacióLa gestió de la intervenció en les activitats té per finalitat facilitar l’activitat econòmica i, alhora, garantir la protecció del medi ambient, la seguretat de les persones i els béns i la salut de les persones. La normativa que regula aquesta intervenció és nombrosa, complexa i canviant i, per això, és necessari que el personal dels ajuntaments que gestiona els diversos procediments tingui formació suficient i conegui les eines que poden ajudar-lo en el seu dia a dia.Un dels aspectes claus de la gestió de les activitats regulades és el procediment sancionador. Aquest curs té per objectiu oferir coneixements específics de la potestat sancionadora, en concret: Principis generals de la potestat sancionadora, procediments sancionadors i règims sancionadors en matèria d'activitats.ContingutRègim sancionador en matèria d’activitats (1): Principis generals de la potestat sancionadora. Procediments sancionadors.Els principis generals de la potestat sancionadoraLes actes d’inspeccióEl procediment sancionadorRègim sancionador en matèria d’activitats (2): Règims sancionadors aplicables.Llei 18/2020 de facilitació de l'activitat econòmicaLlei 20/2009 de prevenció i control ambiental de les activitatsLlei 11/2009 de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreativesAltres normatives sectorialsDestinatarisPersonal tècnic que presta serveis en matèria d’activitats des d’una vessant jurídica.Programa PresentacióSessió 1. 13/05/25. Règim sancionador en matèria d’activitats (1): Principis generals de la potestat sancionadora. Procediments sancionadors.Sessió 2. 20/05/25. Règim sancionador en matèria d’activitats (2): Règims sancionadors aplicables.InscripcionsEl període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431700329 L'Arxiu General obre les portes per celebrar la Setmana Internacional dels Arxius 2025-06-12 11:00:00 2025-06-13 17:00:00 Els dies 12 i 13 de juny, l’Arxiu General obre les seves portes per celebrar la Setmana Internacional dels Arxius, enguany amb el lema “Arxius i Democràcia”. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/arxiu-general-obre-portes-per-celebrar-setmana-internacional-dels-arxius 41.3887854,2.1489286 1 L'Arxiu General de la Diputació de Barcelona ha organitzat visites guiades els dies 12 i 13 de juny, a les 11 h i a les 17 h, per conèixer la Casa de Maternitat, descobrir l’evolució arquitectònica del recinte i els canvis que ha anat experimentant la institució al llarg dels anys. A l’Arxiu General hi ha una mostra de documents sobre la influència de la Diputació de Barcelona durant els anys de la Transició democràtica i els primers anys de la democràcia. Inscripcions Pel que fa al recinte de l'Escola Insdustrial, s'han programat visites guiades el 12 de juny, a les 11 h i a les 17 h, per fer un recorregut històric guiat, des dels orígens de la fàbrica Batlló fins al primer terç del segle XIX. Es podrà accedir al dipòsit de l’Arxiu i s'explicarà la tasca que desenvolupa com a custodi del patrimoni documental de la Diputació de Barcelona. Inscripcions nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431695177 Experiències en rehabilitació de petits municipis. El cas de Font-rubí 2025-05-30 10:30:00 2025-05-30 13:00:00 La diputada d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona, Gemma Badia, acompanyada per l'alcalde de Font-rubí, Xavier Lluch, coneixerà les actuacions en matèria de política d’habitatge impulsades en aquest municipi. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/experiencies-en-rehabilitacio-de-petits-municipis-cas-font-rubi 41.4141441,1.6516850 1 El programa de la jornada inclou una visita a l’edifici rehabilitat de l’Avinguda Catalunya, 24 de Guardiola de Font-rubí, amb una explicació del procés de rehabilitació a càrrec de l'arquitecta municipal, Isabel Rabal Lluch. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431648855 2a jornada de turisme rural al Lluçanès 2025-05-29 10:00:00 2025-05-29 13:30:00 En el decurs de la jornada es farà la presentació de l’estudi anual de l’Observatori de Turisme Rural. La trobada inclourà una dinàmica de networking i un taller per crear experiències gastronòmiques. 41.9212234,2.0809329 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431416701 La presidenta de la Diputació de Barcelona visita la rotonda de les Ovelletes a Sant Vicenç dels Horts 2025-05-22 10:00:00 2025-05-22 11:00:00 La presidenta de la Diputació de Barcelona, acompanyada per l'alcalde de Sant Vicenç dels Horts, Miguel Comino, el delegat del Govern a Catalunya, Carlos Prieto, i el diputat d'Infraestructures i Territori, Sergi Vallès, fa una visita a la rotonda de les Ovelletes per conèixer com les obres que s'han dut a terme en els darrers mesos han millorant l'accés i la fluïdesa del trànsit. També s'hi han afegit nous carrils i un pas inferior per a vianants. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presidenta-diputacio-barcelona-visita-rotonda-ovelletes-sant-vicen-horts Rotonda Ovelletes (c/ Nou, 170) de Sant Vicenç dels Horts Rotonda Ovelletes (c/ Nou, 170) de Sant Vicenç dels Horts 41.3870162,2.0154679 1 Les obres a la rotonda de les Ovelletes, a Sant Vicenç dels Horts, van començar el juny del 2023 i han suposat un gran avenç per al municipi, ja que es tracta d'un dels principals accessos a Sant Vicenç i una intersecció triple amb la carretera de Sant Boi (BV-2002), la carretera de Torrelles (BV-2005) i el vial que connecta amb l'autovia. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431642201 Reunió amb AESCO - Agenda coordinadora Sonia Ruiz Garcia 2025-04-02 11:00:00 2025-04-02 12:00:00 41.3866032,2.1735414 1 Reunió; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Àrea de Feminismes i Igualtat; Feminismes i Igualtat; Ruiz Garcia, Sonia reunio; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; area_de_feminismes_i_igualtat; feminismes_i_igualtat; ruiz_garcia_sonia <ul> <li style='margin-left:7px'>Sonia Ruiz Garcia, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li style='margin-left:7px'>Sandra Garcia Urizarna, cap del Servei de Polítiques d’Igualtat</li> <li style='margin-left:7px'>Felipe Gonzalo Reyes González. Coordinador de la seu de Barcelona.</li> <li style='margin-left:7px'>Melica Félix Carvalho. Tècnica àrea social</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431642617 Reunió Fundació Step by Step - Agenda coordinadora Sonia Ruiz Garcia 2025-05-07 12:00:00 2025-05-07 13:00:00 41.3866032,2.1735414 1 Reunió; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Àrea de Feminismes i Igualtat; Feminismes i Igualtat; Franco Ortiz, Laia; Ruiz Garcia, Sonia reunio; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; area_de_feminismes_i_igualtat; feminismes_i_igualtat; franco_ortiz_laia; ruiz_garcia_sonia <ul> <li>Sonia Ruiz Garcia, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Laia Franco Ortiz, Gerenta de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Natalia Bettonica, directora de la Fundació Step by Step</li> <li>Emma Crespo, fundació Step by Step</li> <li>Xavier de Balaguer, Concept Agency</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431642743 Reunió amb Social.cat - agenda coordinadora Sonia Ruiz Garcia 2025-05-14 12:00:00 2025-05-14 13:00:00 41.3866032,2.1735414 1 Reunió; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Àrea de Feminismes i Igualtat; Feminismes i Igualtat; Franco Ortiz, Laia; Ruiz Garcia, Sonia reunio; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; area_de_feminismes_i_igualtat; feminismes_i_igualtat; franco_ortiz_laia; ruiz_garcia_sonia <ul> <li style='margin-bottom:24px'>Sonia Ruiz Garcia, Coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li style='margin-bottom:24px'>Laia Franco Ortiz, Gerenta de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li style='margin-bottom:24px'>Augusto Magaña, cap de projectes de social.cat</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431642421 Reunió amb La Cambra de Comerç - Agenda coordinadora Sonia Ruiz Garcia 2025-04-30 10:30:00 2025-04-30 11:30:00 41.3955880,2.1550233 1 Reunió; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Àrea de Feminismes i Igualtat; Feminismes i Igualtat; Ruiz Garcia, Sonia reunio; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; area_de_feminismes_i_igualtat; feminismes_i_igualtat; ruiz_garcia_sonia <ul> <li>Sonia Ruiz Garcia, coordinadora de l’Àrea de Feminismes i Igualtat</li> <li>Laura Llinàs, coordinadora de l'Observatori Dona, Empresa i Economia de la Cambra de Comerç de Barcelona</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431639164 Reunió amb l'Ajuntament de Montgat - agenda Daniel Fernández i Estrella Argüelles - reunió 2025-05-20 11:00:00 2025-05-20 12:00:00 41.3955350,2.1575980 1 Montgat; Maresme; Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Espinosa de Castro, Marina; Fernández González, Daniel; Argüelles Busto, Estrella montgat; maresme; personal_directiu_professional; reunio; presidencia; area_de_presidencia; espinosa_de_castro_marina; fernandez_gonzalez_daniel; arguelles_busto_estrella <ul> <li>Andreu Absil, alcalde</li> <li>Lluís Solé, interventor municipal</li> <li>David Aguilà, tècnic d'administració general</li> <li>Daniel Fernández, coordinador general DIBA</li> <li>Estrella Argüelles, directora del Gabinet de la Presidència DIBA</li> <li>Marina Espinosa, coordinadora de Cooperació i Assistència Local DIBA</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431597215 Sistemes de protecció passiva contra incendis (PPCI) dels edificis 2025-04-30 09:30:00 2025-05-14 14:00:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/sistemes-de-protecci%C3%B3-passiva-contra-incendis-ppci-dels-edificis-1 1 (Dates: 30 d’abril, 7 i 14 de maig de 2025) PresentacióLa Gerència d’Urbanisme, Habitatge i Activitats organitza, amb l’Associació Clúster de seguretat contra incendis de Catalunya aquest curs amb l’objectiu de formar als tècnics municipals sobre la necessitat d'exigir una correcta instal·lació, certificació i manteniment dels elements de protecció passiva que s'instal·lin en edificis. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431606107 Àrea Metropolitana de Barcelona - agenda Rosa Serra - reunió 2025-05-21 09:30:00 2025-05-21 10:30:00 Trobada per poder parlar sobre Pla de Barris 41.3460009,2.1428778 1 Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa <ul> <li>Rosa Sanz –Coordinadora Urbanisme Diputació BCN </li> <li>Ferran Barba – Tècnic assessor en regeneració urbana – Diputació- </li> <li>Ramon Torra – Gerent AMB</li> <li>Xavier Tiana - Coordinador de l’Oficina Tècnica de Gerència AMB</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431605607 Comissió Territorial d'Urbanisme del Penedès - agenda Rosa Sanz - comissió 2025-05-16 10:00:00 2025-05-16 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comissi%C3%B3-territorial-d-urbanisme-del-pened%C3%A8s-agenda-rosa-sanz-comissi%C3%B3-1 41.5845089,1.6279885 1 Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa <p>President: el secretari de Territori, Urbanisme i Agenda Urbana, Víctor Puga i López.<br> Vicepresident: la directora general d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura, Elisabet Cirici i Amell. </p> <p> Vocals:<br> a) Una persona en representació de la Direcció General d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura: Xavier Rehues Estivill.<br> b) El cap del Servei Territorial d'Urbanisme: Siliva Segura Baro.<br> c) La persona titular de la delegació territorial del Govern de la Generalitat: Lluís Valls Comas<br> d) La persona titular de la direcció dels serveis territorials de Territori: Miguel Corral Ortega<br> e) Tres persones en representació del Departament de lTerritori en matèria d’urbanisme: Josep Casas Miralles, Mercè Albiol Núñez i Daniel José Gallego i Martínez.<br> f) Una persona en representació del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural en matèria de medi ambient: Laura Fonts i Torres.<br> g) Una persona de cadascun dels departaments de la Generalitat que tinguin competència en alguna de les matèries següents o en diverses: agricultura, medi natural, cultura, comerç, demarcació territorial, energia, habitatge, indústria, mobilitat, ordenació del territori, patrimoni cultural, protecció civil, salut, turisme, ensenyament i patrimoni immobiliari de la Generalitat: David Agustí Belart, Irene Mercader Prats, Romà Cano Franco, Sofia Moya Pereira, Lourdes Sànchez i López, Alba Brugués Brugués, Belén Alcón Vidal i Clàudia Casadevall Massuet.<br> h) Vuit persones, membres dels ens locals, designades per els organitzacions associatives d'entitats locals més representatives de Catalunya: Joan Serra Muset, Jaume Monasterio Miró, Cèsar Herráiz Pujol, Jaume Casañas Carballido, Montserrat Ventosa, Dolors Carreras, Gerard Llobet i Dani Gutiérrez.<br> i) Una persona en representació de la Diputació de Barcelona: Rosa Sanz Sánchez.<br> j) Dotze persones d’un reconegut prestigi professional o acadèmic en matèria d’urbanisme, d’habitatge i de medi ambient: Camil Queraltó i Ventura, Rosa Isabel Peña Sastre, Àlvar Garola Crespo, Josep Torrents Font, Laura Ivern Oliveras, Diego Teruel Roca, Antoni Ferran i Mèlich, Carles Cortès i Ribas, Mar López Almagro, Tomàs Bonilla Núñez i Joan Marc Torrent Dedeu. </p> <p>Estanislau Vidal-Folch de Balanzó, designat per l’Administració general de l’Estat amb veu i sense vot.</p> <p>Secretària: Cristina Garcia Perera, jurista; actua amb veu i sense vot.</p> Correspon a la Comissió Territorial d'Urbanisme del Penedès:• Emetre informes en el procediment d’avaluació ambiental• Resoldre expedients de planejament:a) L’aprovació definitiva dels plans d’ordenació urbanística municipal i els programes d’actuació urbanística municipal l’aprovació definitiva dels quals no correspongui al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat.b) L’aprovació definitiva dels plans de millora urbana i els plans parcials urbanístics, en el cas que els ens locals no tinguin atribuïda o no hagin d’exercir aquesta competència, d’acord amb el que estableix aquesta Llei.c) Els plans especials urbanístics de desenvolupament, llevat dels que correspon d'aprovar als ajuntaments de conformitat amb l'article 81 del Text refós de la Llei d'urbanisme.d) L’aprovació definitiva dels plans i els programes urbanístics plurimunicipals l’aprovació definitiva dels quals no correspongui al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat.e) L’aprovació definitiva dels plans parcials urbanístics de delimitació que no correspongui aprovar al conseller o consellera de Territori i Sostenibilitat.• Autoritzacions d’obres en sòl no urbanitzable• Informar estudis de detall• Informes sobre l’autorització d’usos i obres provisionals nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431522674 Reunió amb l'Ajuntament de Barcelona - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-05-15 11:30:00 2025-05-15 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-barcelona-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 41.4066422,2.1926674 1 Turisme; Barcelona; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; barcelona; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Elisabet González, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> <p>Ajuntament de Barcelona:</p> <p>- Sívia Villaró, tècnica de Turisme Sostenible</p> <p>- Judit Romera</p> Turisme Sostenible. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431522273 Reunió amb la Direcció General de Turisme de la Generalitat de Catalunya - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-05-14 15:30:00 2025-05-14 16:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-direcci%C3%B3-general-de-turisme-de-la-generalitat-de-catalunya-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 41.3816105,2.1258419 1 Turisme; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Elisabet González, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> <p>Direcció General de Turisme:</p> <p>- Xavier Font, subdirector general de Desenvolupament Turístic Territoria</p> <p>- Clara Plana</p> Estudi impacte PSTD NGEU nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431521512 Presentació Premis Lladonosa - Agenda Soledad Bravo- presentació 2025-05-12 12:00:00 2025-05-12 13:30:00 41.3866497,2.1761136 1 Turisme; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Presentació turisme; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; presentacio <p>Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</p> <p>Altres assistents: </p> <p>-Organització Premis LLadonosa- empresa Inside Consultores<br> -Joan Gòdia, director general d'Empreses Agroalimentàries. Generalitat de Catalunya<br> -Josep Lladonosa. President dels Premis.<br> Juan S. Rodríguez Moranta, Direcció Premis Lladonosa<br> Pep Moreno, cuiner. Estrella Michelin Deliranto Salou<br> Jordi Castany, brand ambassador de Royal Bliss.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431521009 Reunió amb l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès - Agenda Soledad Bravo- reunió 2025-05-09 10:00:00 2025-05-09 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-vilafranca-del-pened%C3%A8s-agenda-soledad-bravo-reuni%C3%B3 41.3463527,1.6962961 1 Turisme; Vilafranca del Penedès; Alt Penedès; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents turisme; vilafranca_del_penedes; alt_penedes; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents <p>Ajuntament de Vilafranca del Penedès:</p> <p>- Gemma Romeu i Creixell. 3a Tinenta d'Alcalde i Regidora de Educació, Esport, Turisme, Promoció econòmica.</p> <p>- Emília Torres, Directora de Turisme<br> - David Puig, Tècnic de Turisme</p> <p>Diputació de Barcelona:</p> <p>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>- Elisabet González, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</p> Reunió per presentar algunes actuacions turístiques recents amb impacte en la dinamització econòmica local. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba425848289 Al teu costat, fem un entorn més segur, prevenció de robatoris i estafes [Castellbell i el Vilar] 2025-05-19 11:00:00 2025-05-19 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/mossos+%281%29.jpg/8a5eb6de-7f72-f951-a69b-3d07cd845c14?t=1675077280115 Casal de la Gent Gran Carrer Joaquim Borràs, 38, Castellbell i el Vilar Casal de la Gent Gran Carrer Joaquim Borràs, 38, Castellbell i el Vilar 41.6290370,1.8611290 1 nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431007236 Reunió amb el Consorci Administració Oberta de Catalunya - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-15 10:00:00 2025-05-15 11:00:00 Ús de les dades de l’API del CIDO 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>David Pastor, cap de Servei – Subdirecció d’Innovació i Dades<b> </b>al Consorci Administració Oberta de Catalunya</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Àssun Juan, cap de Serveis de la Secció del Cercador d'Informació i Documentació Oficials</p> <p>Anabel Díaz, tècnica de la de la Secció del Cercador d'Informació i Documentació Oficials</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431006944 Reunió amb Barcelona Supercomputing Center - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-15 12:00:00 2025-05-15 13:00:00 Trobada per explorar sinergies en IA i comunicació clara 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Albert Cañiqueral, responsable de coordinació i desenvolupament de tecnologies del llenguatge i intel·ligència artificial a Barcelona Supercomputing Center</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Ana Maria Berruezo, subdirectora d’Imatge Corporativa i Promoció Institucional</p> <p>Laura Olmos, cap de secció de BOPB</p> <p>Àssun Juan, cap de Serveis de la Secció del Cercador d'Informació i Documentació Oficials</p> <p>Gemma Péres, subdirecció d’Imatge Corporativa i Promoció Institucional</p> <p>Sergio Alonso, subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> <p>Arnau Arqué, subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> <p>Marcos Muñoz, subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431413466 (AJORNADA) Trobada dels presidents i presidentes de les quatre diputacions catalanes 2025-05-21 12:00:00 2025-05-21 17:00:00 La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret; es reuneix amb els seus homòlegs: la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, el president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer; i el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; a Can Serra, seu central de la Diputació de Barcelona. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/trobada-presidents-presidentes-quatre-diputacions-catalanes Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 La reunió s'emmarca en les trobades periòdiques que mantenen els caps de govern d'aquestes institucions supramunicipals per tractar temes comuns que puguin beneficiar el món local i la ciutadania. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431429065 Seminari 'Seguiment, manteniment i avaluació de les accions d'adaptació i naturalització' 2025-06-13 10:00:00 2025-06-19 11:30:00 Cicle de seminaris tècnics sobre adaptació al canvi climàtic i naturalització de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/seminari-seguiment-manteniment-i-avaluaci%C3%B3-de-les-accions-d-adaptaci%C3%B3-i-naturalitzaci%C3%B3- En línia En línia 1 Aquests seminaris estan coorganitzats per la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, la Diputació de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona, amb el suport tècnic d’Anthesis. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba431428008 Acte presentació Informe indicadors de salut local 2024 Granollers - agenda Josep Pena Sant 2025-05-09 12:30:00 2025-05-09 13:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-presentaci%C3%B3-informe-indicadors-de-salut-local-2024-granollers-agenda-josep-pena-sant Sala de Plens de l'Ajuntament de Granollers. Plaça de la Porxada, 6. Granollers Sala de Plens de l'Ajuntament de Granollers. Plaça de la Porxada, 6. Granollers 41.6177564,2.2882430 1 Salut pública; Granollers; Vallès Occidental; Jornada; Grup d'interès; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Pena Sant, Josep salut_publica; granollers; valles_occidental; jornada; grup_dinteres; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; pena_sant_josep <p style='margin-bottom: 11px; text-align: justify;'>Josep Pena Sant, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> La jornada és per presentar els resultats de l’Informe d’Indicadors de Salut Local 2024 de Granollers. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431427755 Entrevista Ràdio Rubí - agenda Josep Pena Sant 2025-05-14 09:30:00 2025-05-14 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/entrevista-r%C3%A0dio-rub%C3%AD-agenda-josep-pena-sant telefònicament telefònicament 1 Comerç i consum; Agenda; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Pena Sant, Josep comerc_i_consum; agenda; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; pena_sant_josep <p style='margin-bottom:11px'>Josep Pena Sant, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> Entrevista de l'enquesta d’hàbits de consum i compra nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431427633 Reunió amb Josep Tous, Product Safety Management and solutions - ieConsumo SL - agenda Josep Pena 2025-05-16 12:00:00 2025-05-16 13:30:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-josep-tous-product-safety-management-and-solutions-ieconsumo-sl-agenda-josep-pena Recinte Mundet, Edifici Serradell Recinte Mundet, Edifici Serradell 41.4389397,2.1445508 1 Comerç i consum; #DIBAOBERTA; Personal directiu professional; Reunió; Obrador Solé, Guida; Alta direcció i gerents; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Pena Sant, Josep comerc_i_consum; dibaoberta; personal_directiu_professional; reunio; obrador_sole_guida; alta_direccio_i_gerents; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; pena_sant_josep <p style='margin-bottom:11px'>Josep Pena Sant, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Guida Obrador, gerenta de serveis de consum i salut pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Albert de Gregorio, cap del servei de consum</p> Reunió amb Josep Tous, Product Safety Management and solutions - ieConsumo SL i amb la Delegació Uncraïnesa. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba420925554 IX edició Premis Talent Femení - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2024-11-15 19:00:00 2024-11-15 21:30:00 IX edició Premis Talent Femení. https://www.diba.cat/documents/890286/0/Foto+2.jpeg/f2c40f80-6335-d0aa-69f2-98e0606487ac?t=1747395777186 Hotel Melià. C/ Joan Salvat Papasseit, 38. Sitges. Hotel Melià. C/ Joan Salvat Papasseit, 38. Sitges. 41.2369600,1.8240500 1 Sitges; Garraf; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Lliurament de premis; Alvarez Jurado, Anna sitges; garraf; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; lliurament_de_premis; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez Jurador, coordinadora ADET</p> <p>Susana Villagrasa, presidenta de Talent Femení</p> <p>Aurora Carbonell, alcaldessa de Sitges</p> <p>Eva Menor, consellera d’Igualtat i Feminisme. Generalitat de Catalunya</p> <p>Anna Ribera, regidora Àrea de Projecció de Ciutat, Capitalitat i Universitat de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú</p> <p>Ricard Checa, president de l’Observatori dels Drets Humans </p> <p>Anna Herrera, alcaldessa de Sant Pere de Ribes</p> <p>Keneth Martinez, alcalde del Vendrell</p> <p>Mònica Gallardo, presidenta del Consell Comarcal del Garraf</p> <p>David Martínez, regidor de l'Ajuntament de Sitges </p> <p>Rosa Huguet, alcaldessa de Canyelles</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba421617514 VI Gala de Premis ADE Vallès 2024 - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2024-11-29 20:00:00 2024-11-29 22:30:00 La Nit dels Premis ADE és un esdeveniment obert a totes les persones que recolzen la visió, l'activitat i els valors d’ADE Vallès, l'Associació de Dones Empresàries, Directives i Professionals del Vallès, creada el 2012. Any rere any ADE Vallès persisteix en fer visibles l’emprenedoria, el lideratge i el talent femení, amb l'esperit de crear entre totes les entitats i les empreses, un món laboral més amable i equitatiu, amb igualtat d’oportunitats entre les dones i els homes. https://www.diba.cat/documents/890286/0/Foto+1+%281%29.jpeg/3017d0f3-e298-cd86-b90e-9e346a66a8b0?t=1747395337381 Masia Can Magí. Av. de Can Magí, 5. Sant Cugat del Vallès. Masia Can Magí. Av. de Can Magí, 5. Sant Cugat del Vallès. 41.4812900,2.0907400 1 Sant Cugat del Vallès; Vallès Occidental; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Lliurament de premis; Alvarez Jurado, Anna sant_cugat_del_valles; valles_occidental; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; lliurament_de_premis; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez Jurado, coordinadora ADET</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba422559558 Reunió Brussels House de Barcelona - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2024-12-18 12:30:00 2024-12-18 13:30:00 https://www.diba.cat/documents/890286/0/Foto+2+%281%29.jfif/ed1da96d-5c2e-8e72-f6a5-bd31ad3ba201?t=1747395085072 C/ Pujades, 340. Barcelona. C/ Pujades, 340. Barcelona. 41.4075200,2.2083900 1 Barcelona; Barcelonès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna barcelona; barcelones; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez Jurado, coordinadora ADET</p> <p>Kontxi Odriozola Eizaguirre, assessora ADET</p> <p>Carme Coca, Brussels House de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431424399 Presentació de la 41a Mitja Marató de Sitges 2025-agenda del coordinador d'esports Conrad Felip 2025-01-08 13:00:00 2025-01-08 14:00:00 Presentació de la 41a Mitja Marató, 13è Quart de Marató i 6a Cursa Infantil de Sitges. Sport Bar Sitges. Passeig de La Ribera, 48. Sport Bar Sitges. Passeig de La Ribera, 48. 41.2348730,1.8065310 1 Esports; Sitges; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Garraf; Personal directiu professional; Grup d'interès; Presentació; Àrea d’Esports i Activitat Física; Esports i Activitat Física; Felip Benach, Conrad esports; sitges; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; garraf; personal_directiu_professional; grup_dinteres; presentacio; area_desports_i_activitat_fisica; esports_i_activitat_fisica; felip_benach_conrad De 13.00 h a 14.00 h <p>Jaume Monasterio, regidor d’Esports, Obres i Projectes de l’Ajuntament de Sitges</p> <p>Abel Garcia, secretari general del Departament d’Esports de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Conrad Felip, coordinador de l’Àrea d’Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona</p> <p>Mercè Rosich, presidenta de la Federació Catalana d’Atletisme</p> <p>Jaime Grau, promotor Zona Vip Events</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba425158901 Reunió amb Fundació PIMEC - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-02-05 11:00:00 2025-02-05 12:30:00 Presentació nova directora de la Fundació PIMEC, Sra. Marta Amorós. https://www.diba.cat/documents/890286/0/Foto+1+%285%29.jfif/15bbf359-6d43-e930-c211-e02f149335d5?t=1747394640255 Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Barcelona; Barcelonès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna barcelona; barcelones; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> <p>Roger Pumares, gerent GSPEiO</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora ADET</p> <p>Josep González, president Fundació PIMEC</p> <p>Marta Amorós, directora Fundació PIMEC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba428424072 40a edició Premis CETT Alimara - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-03-27 18:00:00 2025-03-27 21:00:00 Premis CETT Alimara: creats l'any 1984, són organitzats pel CETT en col·laboració amb B-Travel, ONU Turisme i els Departaments de Turisme i Cultura de la Generalitat de Catalunya. Aquests guardons premien els productes, serveis, estratègies i iniciatives que destaquen per la seva innovació en àmbits com la comunicació, la digitalització, la sostenibilitat i la recerca en els sectors turístic, hoteler i gastronòmic.La celebració del 40è aniversari dels Premis Alimara és un acte de gran significat, que té per objectiu reconèixer l'esforç, la trajectòria i la contribució de les persones, institucions i projectes que impulsen un sector més sostenible i regeneratiu. https://www.diba.cat/documents/890286/0/Foto+2.jfif/f0f3df2b-d0ef-cfb5-d378-ddb8d4222442?t=1747393808581 Carrer de Berruguete, 126. Barcelona. Carrer de Berruguete, 126. Barcelona. 41.4342900,2.1475000 1 Barcelona; Barcelonès; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Lliurament de premis; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Alvarez Jurado, Anna barcelona; barcelones; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; lliurament_de_premis; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> <p>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>Altres assistents als Premis CETT Alimara </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba430638905 Reunió amb Fundació Impulsa Talentum - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez 2025-04-30 10:30:00 2025-04-30 11:30:00 Presentació del Manifest pel Talent i Projecte Observatori Internacional del Talent i la Capitalitat Mundial del Talent a Barcelona. https://www.diba.cat/documents/890286/0/Foto+1+%283%29.jfif/69c0b340-8f80-1c90-d832-5e60985faf7e?t=1747393481598 Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Bru Recolons, president Fundació Impulsa Talentum</p> <p>Albert Torras, patró Fundació Impulsa Talentum</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431422261 Seminari UB 'Administración compartida, bienes comunes y gobernanza conductual' - agenda Josep Ramon Mut 2025-05-07 16:00:00 2025-05-07 18:00:00 Universitat de Barcelona, Salón de grados, Facultat de Dret. Avda. Diagonal 684, Barcelona Universitat de Barcelona, Salón de grados, Facultat de Dret. Avda. Diagonal 684, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Comerç i consum; Salut pública; Mut i Bosque, Josep Ramon; Inauguració i/o cloenda; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; salut_publica; mut_i_bosque_josep_ramon; inauguracio_io_cloenda; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba431420704 20a edició de la Jornada Catalana de Voluntariat i Salut, agenda diputada Gemma Tarafa 2025-05-16 09:00:00 2025-05-16 10:30:00 Centre Esther Koplowitz – Hospital Clínic de Barcelona Centre Esther Koplowitz – Hospital Clínic de Barcelona 41.3888250,2.1517540 1 Salut pública; Tarafa Orpinell, Gemma; Jornada; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública salut_publica; tarafa_orpinell_gemma; jornada; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p>- Gemma Tarafa, <i>diputada de Salut Pública de la Diputació de Barcelona</i></p> <p>- Dr. Campistol, <i>Director general de l'hospital Clínic Barcelona</i></p> <p>- Marta Villanueva, <i>regidora de Salut, Persones amb Discapacitat i Estratègia contra la Soledat de l’Ajuntament de Barcelona</i></p> <p>- Sra. Gloria Gálvez<i>, secretària d’Atenció Sanitària i Participació de la Generalitat de Catalunya</i></p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba429440098 Seminari d’Actualització Urbanística 2025 2025-05-15 10:00:00 2025-06-05 12:30:00 https://www.diba.cat/web/hua/-/seminari-d-actualitzaci%C3%B3-urban%C3%ADstica-2025 Videoformació Videoformació 1 (Dates: 15, 22 i 29 de maig i 5 de juny) PresentacióLa Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb ajuntaments i consells comarcals per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania i el desplegament de models territorials sostenibles.Des de la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l'Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana us presentem el Seminari d’Actualització Urbanística, una acció formativa l’objectiu de la qual és acollir aportacions i novetats d’interès en relació a l’acció urbanística local, que contribueixin a aprofundir en el coneixement disciplinar, incentivar la reflexió, el debat i l’intercanvi, i promoure el reciclatge i l’actualització dels tècnics locals que desenvolupen la seva activitat en aquest àmbit.El Seminari consisteix en un conjunt d’intervencions, a càrrec de responsables i professionals del sector públic o privat vinculats a la temàtica objecte de la seva intervenció, desenvolupades al llarg de les quatre sessions en format telemàtic integrades per dues ponències del mateix bloc temàtic.El Seminari conclourà amb una jornada presencial, Jornada d’Actualització Urbanística. Per d’assistir a la jornada serà necessari una inscripció prèvia que us comunicarem quan s’obrin inscripcions.DestinatarisTècnics municipals. Atesa l’orientació del curs, aquest va adreçat al personal de les administracions amb experiència en la temàtica objecte del curs.ProgramaSessió 1 (15 maig): Urbanisme i SalutSessió 2 (22 maig): Urbanisme i Transició energèticaSessió 3 (29 de maig): Urbanisme i ResiliènciaSessió 4 (5 juny): Urbanisme i accessibilitatInscripcions Per motius logístics i de dinàmica de la sessió el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Per afavorir la participació del màxim d’assistents es podrà limitar l’assistència al curs a una persona per ens local. L’organització es reserva el dret a fer canvis en la programació establerta. Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.Podeu fer efectives les vostres inscripcions fins 28 d’abril mitjançant el següent enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 05:37
agendadiba431186173 Consells pràctics que ens fan la vida més fàcil, mobilitat segura i prevenció de caigudes [Castellví de la Marca] 2025-05-15 10:30:00 2025-05-15 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/caigudes.JPG/f48918c8-4120-3c23-6d20-d6a6f0d6b822?t=1675077283544 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/consells-pr%C3%A0ctics-que-ens-fan-la-vida-m%C3%A9s-f%C3%A0cil-mobilitat-segura-i-prevenci%C3%B3-de-caigudes-castellv%C3%AD-de-la-marca-1 Sala Polivalent Maset dels Cosins Maset dels Cosins, 10, Castellví de la Marca Sala Polivalent Maset dels Cosins Maset dels Cosins, 10, Castellví de la Marca 41.3334600,1.5931300 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba427307471 Gestió de les emocions i aprèn a relaxar-te [Avinyó] 2025-05-15 11:00:00 2025-05-15 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/gestioemocions.JPG/9e95728e-98e2-8a4c-8dce-1917cfb52329?t=1675077285971 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/gesti%C3%B3-de-les-emocions-i-apr%C3%A8n-a-relaxar-te-aviny%C3%B3- El Refugi Carrer Major 9, Avinyó El Refugi Carrer Major 9, Avinyó 41.8646800,1.9712410 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba428677802 Al teu costat, fem una llar més segura -Prevenció i actuació en cas d'incendi [Santa Maria d'Oló] 2025-05-15 10:30:00 2025-05-15 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/bombers.JPG/5d42be91-c32a-8a43-1f1d-73c713a4ae58?t=1675077282404 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/al-teu-costat-fem-una-llar-m%C3%A9s-segura-prevenci%C3%B3-i-actuaci%C3%B3-en-cas-d-incendi-santa-maria-d-ol%C3%B3- Casal de la Gent Gran Passeig Carme Vidal, 32, Santa Maria d'Oló Casal de la Gent Gran Passeig Carme Vidal, 32, Santa Maria d'Oló 41.8759740,2.0347940 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
agendadiba425849092 Mantenir una ment activa [La Palma de Cervelló] 2025-05-15 10:30:00 2025-05-15 23:59:59 https://www.diba.cat/documents/130988625/354254588/ment+activa+%281%29.jpg/17f2fc56-40d6-1fc9-19bc-d7f33b87d4b1?t=1675077278898 https://www.diba.cat/web/teleassistencia/-/mantenir-una-ment-activa-la-palma-de-cervell%C3%B3- Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló Casal de la Gent Gran Carrer Cadí s/n - La Palma de Cervelló 41.4129720,1.9682930 1 Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat.Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu següent: teleassistencia@diba.cat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 08:27
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 22,91 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5