ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba370563348 Consell de Govern del Consorci Institut de Ciències Polítiques i Socials ICPS 2022-06-09 16:00:00 2021-12-09 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-de-govern-del-consorci-institut-de-ciencies-politiques-i-socials-ic-1 Reunió a través de Mirosoft Teams Reunió a través de Mirosoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Díaz Romero, Pilar; Marín Martínez, Núria; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona fernandez_gonzalez_daniel; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; diaz_romero_pilar; marin_martinez_nuria; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona 16:40h <p>Núria Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Pilar Díaz, diputada adjunta a l'Àrea de Presidència i delegada per a les Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona</p> <p>Javier Lafuente, rector de la Universitat Autònoma de Barcelona i president del Consorci</p> <p>Dani Fernández, cap del Gabinet de Serveis de Presidència de la Diputació de Barcelona</p> <p>Vocals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370563653 Comissió Executiva del Consorci Institut de Ciències Polítiques i Socials ICPS 2022-06-09 16:00:00 2021-12-09 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-de-govern-del-consorci-institut-de-ciencies-politiques-i-socials-ic-2 Reunió a través de Mirosoft Teams Reunió a través de Mirosoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Fernández González, Daniel; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Presidència; diputat/diputada; Personal directiu professional; Presidència; Díaz Romero, Pilar; Marín Martínez, Núria; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona fernandez_gonzalez_daniel; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_presidencia; diputatdiputada; personal_directiu_professional; presidencia; diaz_romero_pilar; marin_martinez_nuria; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona 16:30h <p>Núria Marín, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Pilar Díaz, diputada adjunta a l'Àrea de Presidència i delegada per a les Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona</p> <p>Javier Lafuente, rector de la Universitat Autònoma de Barcelona i president del Consorci</p> <p>Dani Fernández, cap del Gabinet de Serveis de Presidència de la Diputació de Barcelona</p> <p>Vocals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370669495 Reunió de seguiment de la recepció i estada de les persones desplaçades d'Ucraïna i del CREADE 2022-06-09 16:00:00 2022-06-09 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-de-seguiment-de-la-recepci%C3%B3-i-estada-de-les-persones-despla%C3%A7ades-d%C2%B4ucra%C3%AFna-i-del-creade 934049444 casanovaspl@diba.cat Delegació del Govern a Catalunya, c. Mallorca 278 Delegació del Govern a Catalunya, c. Mallorca 278 41.3956851,2.1650944 1 Ajuntaments; Administració local; Barcelonès; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Reunió; Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona ajuntaments; administracio_local; barcelones; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; reunio; barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370657401 Inauguració Mostra gastronòmica i del Vi - Tast de Tiana 2022-06-10 00:00:00 2022-06-10 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-mostra-gastron%C3%B2mica-i-del-vi-tast-de-tiana 934 049 296 gs.comerc@diba.cat Can Riera i Plaça de la Vila, Tiana Can Riera i Plaça de la Vila, Tiana 41.4820500,2.2691400 1 Ajuntaments; Comerç i consum; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Vilamala Bastarras, Sergi; Inauguració i/o cloenda; Tiana ajuntaments; comerc_i_consum; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; vilamala_bastarras_sergi; inauguracio_io_cloenda; tiana De 19.00h a 21.00h <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Isaac Salvatierra, alcalde de Tiana</p> <p>Sra. Mercè Marín, Alcaldessa de Montgat.</p> <p>Sr. Sergi Vilamala, gerent de servis de comerç de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Pregó a càrrec del xef Víctor Quintillà del restaurant Lluerna.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370588485 Reunió amb Apartur 2022-06-10 09:00:00 2022-06-10 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-apartur 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3814728,2.1254961 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Grup d'interès turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; grup_dinteres <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Per part d’Apartur:</span></span> <ul style='list-style-type:circle'> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Enrique Alcántara, President</span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sílvia Pastor, Relacions Institucionals</span></span></li> </ul> </li> </ul> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <ul> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Per part de Diputació de Barcelona</span></span> <ul style='list-style-type:circle'> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Soledad Bravo, Gerenta de Serveis de Turime </span></span></li> <li><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Anna Sánchez, Cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic</span></span></li> </ul> </li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba371547275 Fòrum català per l’orientació a la Facultat de Geografia “CAP UN NOU MODEL D'ORIENTACIÓ SOCIOCOMUNITÀRIA” 2022-06-10 09:00:00 2022-06-10 10:00:00 Fòrum català per l’orientació https://www.diba.cat/web/agenda/-/f%C3%B2rum-catal%C3%A0-per-l-orientaci%C3%B3-a-la-facultat-de-geografia-cap-un-nou-model-d-orientaci%C3%93-sociocomunit%C3%80ria- Aula Magna de la Facultat de Filosofia, Geografia i Història de Barcelona. Carrer de Montalegre, 6, 08001 Barcelona Aula Magna de la Facultat de Filosofia, Geografia i Història de Barcelona. Carrer de Montalegre, 6, 08001 Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Jornades, congressos i seminaris; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Educació; Silva Pérez, Javier; Cultura, Educació i Esports; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona jornades_congressos_i_seminaris; area_deducacio; diputatdiputada; educacio; silva_perez_javier; cultura_educacio_i_esports; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Sr. Javier Silva, Diputat delegat de Joventut</p> Fòrum català per l’orientació a la Facultat de Geografia “CAP UN NOU MODEL D'ORIENTACIÓ SOCIOCOMUNITÀRIA” nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370938929 I JORNADA SOBRE PREVENCIÓ I INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA- 'Ciutats Amigues de la infància i Plans Locals d’Infància i Adolescència' 2022-06-10 09:00:00 2022-06-10 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/i-jornada-sobre-prevenci%C3%93-i-intervenci%C3%93-comunit%C3%80ria-ciutats-amigues-de-la-inf%C3%A0ncia-i-plans-locals-d-inf%C3%A0ncia-i-adolesc%C3%A8ncia- Sala Palmanova-Carrer de Diego Salvà Lezaún, 2, 07181 Calvià, Illes Balears Sala Palmanova-Carrer de Diego Salvà Lezaún, 2, 07181 Calvià, Illes Balears 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Viatge; Jornada llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; viatge; jornada <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Tòfol Sastre. Cap de servei de prevenció comunitària i suport territorial. IMAS</span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social- Diputació de Barcelona</span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Carmen Martinez. Tècnica equip serveis especialitzats del servei de prevenció comunitària i suport territorial. IMAS.</span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Antoni Matas, regidor de Participació Ciutadana i Consell de la Infància i Adolescència. Ajuntament de Santanyí.</span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Xisco Guarí, responsable de projectes d’àmbit social. Ajuntament de Calvià.</span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Jerònia Arbona Roca. Treballadora social/ coordinació tècnica del Pla d'Infància. Ajuntament de Palma.</span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Violeta Rojas González. Educadora social. Ajuntament de Felanitx.</span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Joana A. Coli Corró, tècnica de cultura i educació. Ajuntament d’Inca.</span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Carme Feliu. Tècnica equip serveis especialitzats del servei de prevenció comunitària i suport</span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>territorial. IMAS. Participació dels ajuntaments de Calvià, Binissalem, Felanitx, Santanyi, Palma, Sa Pobla.</span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Àngels Candel. Directora insular de suport territorial. IMAS.</span></span></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:normal'><span style='text-autospace:none'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sílvia Casanovas Abancó (Responsable Polítiques locals y participació, Direcció de Sensibilització i Polítiques de Infància, UNICEF)</span></span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370662490 Reunió amb el Consorci de Turisme del Baix Llobregat 2022-06-10 12:00:00 2022-06-10 13:00:00 Presentació del projecte que volen presentar a la propera convocatòria dels PSTD. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-consorci-de-turisme-del-baix-llobregat Videoconferència Videoconferència 41.3822020,2.1258700 1 Baix Llobregat; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garrido Tinta, Abigail; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió baix_llobregat; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; garrido_tinta_abigail; bravo_letelier_soledad_paula; reunio <p>Abigail Garrido Tinta, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Soledad Bravo Letelier, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Xavier Font Urgell, cap de l’Oficina Tècnica de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Eva Maria Martínez Morales, presidenta del Consorci de Turisme i del Consell Comarcal del Baix Llobregat.</p> <p>Enric Giner Rodríguez, gerent del Consorci de Turisme i del Consell Comarcal del Baix Llobregat.</p> <p>Gemma Rodriguez Quiñonero, consellera de Turisme del Baix Llobregat.</p> <p>Laura García Ureña, coordinadora del Consorci de Turisme del Baix Llobregat.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba371361866 Acte entrega de Diplomes Biosphere i Presentació projecte E-Bike Land Next Generation 2022-06-10 12:00:00 2022-06-10 12:00:00 Presentació del projecte Vies Blaves https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-projecte-e-bike-land-next-generation Sala de Plens del Consell Comarcal de l'Anoia - Plaça Sant Miquel, 5 - Igualada Sala de Plens del Consell Comarcal de l'Anoia - Plaça Sant Miquel, 5 - Igualada 41.5787488,1.6177016 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Anoia; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Més de 75.000; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Lliurament de premis; Presentació; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; anoia; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; mes_de_75000; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; lliurament_de_premis; presentacio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Sr. Dani Gutiérrez, conseller de Turisme, Relacions Institucionals i Programes Europeus del Consell Comarcal de l'Anoia</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370725572 34a commemoració del decés del Molt Hble. Sr. Josep Tarradellas (Delegació Presidenta) 2022-06-10 17:00:00 2022-06-10 20:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/34a-commemoraci%C3%B3-del-dec%C3%A9s-del-molt-hble.-sr.-josep-tarradellas-delegaci%C3%B3-presidenta- Cervelló - Església parroquial de St. Esteve (c. Major, 23) ​​​​​​​i Rbla. Josep Tarradellas Cervelló - Església parroquial de St. Esteve (c. Major, 23) ​​​​​​​i Rbla. Josep Tarradellas 1 Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Naharro Rodríguez, Jesús; Altres esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; naharro_rodriguez_jesus; altres <ul> <li>Sr. Josep Tarradellas i Macià, fill del president.</li> <li>Sr. Vicenç Villatoro director del Memorial Democràtic representant al govern de la Generalitat de Catalunya.</li> <li>Sra. Eva Martínez Morales, presidenta del Consell Comarcal del Baix Llobregat</li> <li>Sr. Jesus Naharro, diputat de la Diputació de Barcelona</li> <li>Sr. Antoni Morral, delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya a Barcelona</li> <li>Sr. Jose Ignacio Aparicio, alcalde de Cervelló​​​​​​​</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370216379 XXXIV Commemoració del decés del president Tarradellas 2022-06-10 18:00:00 2022-06-10 20:00:00 El diputat de Salut Pública i Consum, Jesús Naharro, assistirà en nom de la corporació als actes de commemoració del 34è aniversari del decés del Molt Honorable president de la Generalitat Josep Tarradellas. https://www.diba.cat/web/agenda/-/xxxiv-commemoraci%C3%B3-del-dec%C3%A9s-del-president-tarradellas Església parroquial de St. Esteve de Cervelló (c. Major, 23) Església parroquial de St. Esteve de Cervelló (c. Major, 23) 41.3961277,1.9589249 1 PROGRAMA 17.45 h Recepció a l'església parroquial de St. Esteve de Cervelló (c. Major, 23) 18.00 h Solemne ofici religiós i pregària en memòria del M. Hble. Sr. Josep Tarradellas i Joan 19.00 h Parlaments a la rambla Josep Tarradellas 19.20 h Solemne ofrena floral al monument del president 20.00 h Refrigeri a les institucions i entitats, a la mateixa rambla Josep Tarradellas. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370663392 Inauguració Fira medieval de Castellet i la Gornal 2022-06-11 11:00:00 2022-06-11 12:00:00 Inauguració de la Fira medieval. https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-fira-medieval-de-castellet-i-la-gornal C/ Nou,17. Castellet i la Gornal C/ Nou,17. Castellet i la Gornal 41.3084900,1.6041800 1 Alt Penedès; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garrido Tinta, Abigail; Inauguració i/o cloenda; Castellet i la Gornal alt_penedes; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; garrido_tinta_abigail; inauguracio_io_cloenda; castellet_i_la_gornal <p>Abigail Garrido Tinta, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Xavier Revuelta Esteve, alcalde de Castellet i la Gornal.</p> <p>Regidors i regidores del consistori de Castellet i la Gornal.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370598760 Inauguració del Mercat Medieval de Castellet i la Gornal 2022-06-11 11:00:00 2022-06-11 12:00:00 La diputada de Turisme, Abigail Garrido, inaugura el Mercat Medieval de Castellet i la Gornal https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-del-mercat-medieval-de-castellet-i-la-gornal 41.2646457,1.6362290 https://www.castelletilagornal.cat/el-municipi/turisme/festes-i-fires/fira-medieval.html#prettyMap260/0/ 1 Es tracta d’un autèntic mercat medieval: la gent i els carrers es disfressen per a l’ocasió, s’organitza una mostra d’oficis antics i es duen a terme espectacles al carrer i la cercavila medieval. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370598898 Inauguració de la remodelació del camp de futbol de Sant Martí de Tous 2022-06-11 12:00:00 2022-06-11 14:00:00 Inauguració de les obres de remodelació que s'han dut a terme en l'edifici de vestidors i l'espai de joc del camp de futbol de Sant Martí de Tous. https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-de-la-remodelaci%C3%B3-del-camp-de-futbol-de-sant-mart%C3%AD-de-tous 1 Les obres han consistit en la transformació d'un camp de futbol de sauló en un camp de gespa artificial. S'ha fet una reforma integral de l'edifici de vestidors (actualment de 138,24 m2 construïts) i la seva ampliació fins a 161,28 m2. A. A la zona Nord s’ha enderrocat un magatzem obsolet per poder ampliar el camp de futbol. I s'ha substituït l'enllumenat per tecnologia LED que allarga la seva vida útil i en redueix el manteniment. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba372080868 XIV Jocs Catalans d'Esport Adaptat: Copa Catalana de Bàsquet en cadira de rodes 2022-06-11 20:00:00 2022-06-11 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/xiv-jocs-catalans-d-esport-adaptat-copa-catalana-de-b%C3%A0squet-en-cadira-de-rodes Pavelló El Congost: Carrer de Maria Palau, 08401 Granollers Pavelló El Congost: Carrer de Maria Palau, 08401 Granollers 41.3955350,2.1575980 1 Esports; Esdeveniments; Àrea d'Educació; Alta direcció i gerents; Sarraute Sainz, Santi; Granollers; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona esports; esdeveniments; area_deducacio; alta_direccio_i_gerents; sarraute_sainz_santi; granollers; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona 20:15 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba364980938 Circuit de caminades de marxa nòrdica en família 2022-06-12 00:00:00 2022-06-12 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/circuit-de-caminades-de-marxa-nordica-en-famil-2 Gironella Gironella 41.3955350,2.1575980 https://www.diba.cat/es/web/esports/marxa-nordica-en-familia 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370669866 Reunió del Bureau Executiu de CGLU (Ciutats i Governs Locals Units) 2022-06-13 00:00:00 2022-06-15 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-del-bureau-executiu-de-cglu-ciutats-i-governs-locals-units- 934049444 casanovaspl@diba.cat Palau de Congressos i Exposicions de Sevilla Palau de Congressos i Exposicions de Sevilla 1 Ajuntaments; Administració local; Àrea de Presidència; Alta direcció i gerents; Montseny Domènech, Antoni; Viatge; Jornada ajuntaments; administracio_local; area_de_presidencia; alta_direccio_i_gerents; montseny_domenech_antoni; viatge; jornada <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals<br /> Olívia Paton, cap de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370592621 Tractament Maternitat-2022-06-13 2022-06-13 00:00:00 2022-06-17 23:59:59 Tractament enfront morrut de les palmeres https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-maternitat-2022-06-13 Recinte Maternitat, Travessera de les Corts, 131-159, Barcelona Recinte Maternitat, Travessera de les Corts, 131-159, Barcelona 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 07:00 a 15:00 Empresa: ARBORICULTURA URBANA I PAISATGE, S.L. Tipus de tractament: morrut de les palmeres Productes utilitzats: EPIK (acetamiprid 20 %) Mètode d'aplicació: dutxa Termini de seguretat: fins que la planta deixi de gotejar, i en tot cas fins 24 h després de l’aplicació A més a més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. Mesures de precaució No estarà permès l'accés de persones alienes a l'empresa aplicadora a les zones tractades. Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancament de les portes i finestres, així com de les entrades dels sistemes de ventilació i climatització que es trobin prop de les zones tractades. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370584389 Dia Europeu de Prevenció del Càncer de Pell Agenda 2022-06-13 00:00:00 2022-06-13 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/dia-europeu-de-prevenci%C3%B3-del-c%C3%A0ncer-de-pell-agenda-1 https://www.diba.cat/web/salutpublica/butlletins/-/newsletter/35521038/118/369934446/dia-europeu-de-prevenci%C3%B3-del-c%C3%A0ncer-de-pell-2 1 Diputació; Entitats; Salut pública; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona diputacio; entitats; salut_publica; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba369856892 Tractament Recinte Mundet 2022-06-13 2022-06-13 00:00:00 2022-06-17 23:59:59 Tractament front al morrut de les palmeres https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-recinte-mundet-2022-06-13 Passeig Vall d'Hebron, 171, Barcelona Passeig Vall d'Hebron, 171, Barcelona 1 Salut pública; general; Barcelona; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; barcelona; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona Recinte Mundet 07:00 a 15:00 Empresa: ARBORICULTURA URBANA I PAISATGE, S.L. Productes utilitzats: EPIK (acetamiprid 20 %) Mètode d'aplicació: Inundació Termini de seguretat: Fins que la planta deixi de gotejar, i en tot cas fins 24 h després de l’aplicació A més a més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. Abans: Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancar portes i finestres, així com les entrades dels sistemes de ventilació i climatització que es trobin prop de les zones tractades. Durant: Evitar la presència de personal aliè sense equips de protecció durant l'aplicació i el termini de seguretat i assecat. No es permetrà l'accés abans que transcorri aquest temps, a excepció que calgui intervenir en cas d'emergència, cas per al qual es faran servir els equips indicats a les fitxes de dades de seguretat dels productes. Telèfon de l'Institut Nacional de Toxicologia (91 562 04 20). En cas d'intoxicació, avisar al metge i seguir les indicacions de la fitxa de dades de seguretat del producte. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372427043 Reunió amb la Direcció General de Turisme 2022-06-13 09:00:00 2022-06-13 10:00:00 Presència de Barcelona a FITUR 2023 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-direcci%C3%B3-general-de-turisme-2 Direcció General de Turisme - Passeig de Gràcia, 105 9a planta - Barcelona Direcció General de Turisme - Passeig de Gràcia, 105 9a planta - Barcelona 41.3966896,2.1596214 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Grup d'interès villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; grup_dinteres <p>Sra. Marta Domènech, directora general de turisme de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Sra. Marian Muro, directora general de Turisme de Barcelona</p> <p>Sr. Xavier Suñol, director operatiu de Turisme, Esdeveniments i Indústries Creatives de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Sr. Patrick Torrent, director executiu de l'Agència Catalana de Turisme</p> <p>Sr. Narcís Ferrer, director de l'Agència Catalana de Turisme</p> <p>Sra. Meritxell Canals, cap d'Accions de Promoció de l'Agència Catalana de Turisme</p> <p>Sr. Miquel Alabern, director de Màrqueting Relacional de l'Agència Catalana de Turisme</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sra. Soledad Bravo, gerent de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba370831014 Presentació I Pla d'inclusió social de l'Ajuntament de Rubí 2022-06-13 09:00:00 2022-06-13 09:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-presentacio-pla-local-d-infancia-i-adolescencia-de-canovelles Auditori del Museu Municipal El Castell- Carrer del Castell, 35, 08191 Rubí Auditori del Museu Municipal El Castell- Carrer del Castell, 35, 08191 Rubí 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Presentació; Rubí llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; presentacio; rubi <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'><font color='#000000'>Per part de l'Ajuntament de Rubí:</font></span></span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'><font color='#000000'>Ana María Martínez Martínez, alcaldessa de Rubí</font></span></span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'><font color='#000000'>Moisés Rodríguez Canton, 1r tinent d'Alcaldia</font></span></span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'><font color='#000000'>Andrés Medrano Muñoz, regidor de Medi Ambient, Transició ecològica i Benestar Animal</font></span></span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'><font color='#000000'>Maria del Carmen Cebrián Ordóñez, 3a tinenta d'Alcaldia</font></span></span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'><font color='#000000'>Yolanda Ferrer Polo, 6a tinenta d'Alcaldia</font></span></span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'><font color='#000000'>Marta Oliva Martín, regidora de Seguretat Ciutadana, Protecció Civil, Salut, Promoció de l'Esport Femení </font></span></span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'><font color='#000000'>​​​​​​​Per part de Diputació de Barcelona:</font></span></span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'>Teresa Llorens Carbonell - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba368364134 Metodologies d'assessorament (I): Design Thinking. Del repte a la idea 2022-06-13 09:00:00 2022-06-22 12:00:00 La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè puguin ampliar les seves competències professionals per millorar la relació amb el teixit empresarial. https://www.diba.cat/web/agenda/-/metodologies-d-assessorament-i-design-thinking.-del-repte-a-la-idea 934 022 222 ext. 61306 stp.formacio@diba.cat videoformació videoformació 41.3955350,2.1575980 1 Ajuntaments; Exposició virtual; Economia i treball; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme ajuntaments; exposicio_virtual; economia_i_treball; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme <p style='text-align: justify;'>Es prioritza el personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses. Haver assessorat empreses i/o persones emprenedores.</p> 30 http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=15257 Objectius: Aprendre a assessorar a persones emprenedores o empreses que estiguin en procés de creació o diversificació des d'una perspectiva d'impuls la innovació del teixit empresarial. Conèixer les diferents fases de la innovació. Saber identificar el repte. Saber utilitzar metodologies d'ideació disruptiva. Continguts: La persona. Utilització d'entrevistes i del Customer journey map per identificar els pain point. La definició del repte. Utilització dels 5 perquès i/o de l'Ishikawa. Generació de solucions mitjançant millores qualitatives i ideació disruptiva. Utilització del Sistematic Inventive Thinking. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370790545 Reunió amb Fundació Ajuda i Esperança 2022-06-13 10:00:00 2022-06-13 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-fundaci%C3%B3-ajuda-i-esperan%C3%A7a 934022160 g.serveissocials@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres 10:00-11:00 <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>-Sra. Esperança Esteve, Direcció Fundació</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>-Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba370593191 Presentació de la composició 'Hyperorgan', al Palau Güell 2022-06-13 10:00:00 2022-06-13 12:00:00 El Palau Güell i Sónar presenten, en roda de premsa, la composició “Hyperorgan”. Es tracta d’una peça única per a hiperorgue concebuda pel grup berlinès Gamut Inc. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-la-composici%C3%B3-hyperorgan-al-palau-g%C3%BCell Palau Güell (c/ Nou de la Rambla, 5) de Barcelona Palau Güell (c/ Nou de la Rambla, 5) de Barcelona 41.3788851,2.1742398 1 Una experiència sonora inèdita creada en col·laboració amb el mestre orguener Albert Blancafort (Blancafort OM), amb els músics alemanys gamut inc -que han creat una peça específica per a l'ocasió-, i amb el tecnòleg Santi Vilanova (Playmodes). L’acte estarà encapçalat pel diputat de Cultura, Joan Carles Garcia Cañizares; el mestre orguener de Blancafort OM, Albert Blancafort; el tecnòleg de Playmodes, Santi Vilanova; el codirector i cofundador de Sónar, Ricard Robles; i la comissària de Sónar+D, Antònia Folguera. L’orgue del Palau Güell és un instrument construït el 2011 pel prestigiós taller Blancafort OM, que disposa de 1.386 tubs, dos teclats manuals de 56 notes i un teclat de pedal de 30 notes. És un dels pocs orgues de Catalunya equipat amb tecnologia MIDI i dotat d’un sistema replay que permet fer-lo sonar automàticament. Hyperorgan és un nou concepte que defineix els orgues tocats mitjançant un ordinador que, a través del sistema MIDI, permet accionar-ne els mecanismes i les sonoritats, de tal manera que s’arriben a assolir interpretacions impossibles per a un organista humà. Art, ciència i tecnologia es donen la mà per portar la música i les arts als terrenys més avançats de la creació. La Diputació de Barcelona dona suport a aquest projecte que forma part de SonarExtra, la ruta que Sónar proposa pel centre neuràlgic de Barcelona durant la setmana del festival. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370552397 Presentació de la Campanya de Platges 2022 2022-06-13 10:00:00 2022-06-13 11:00:00 El diputat de Salut Pública i Consum, Jesús Naharro, presenta la Campanya de Platges 2022 de suport als municipis costaners, en un acte organitzat en col·laboració amb l'Ajuntament de Castelldefels. https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-de-la-campanya-de-platges-2022 Platja de Castelldefels Platja de Castelldefels 41.2669561,1.9571358 1 Els 25 ajuntaments del litoral barceloní, com a gestors de les seves platges, ofereixen un servei de salvament i socorrisme durant la temporada de bany amb l’objectiu de prevenir accidents. Per tal de garantir aquest servei, així com per al lloguer i manteniment del material sanitari i de les infraestructures necessàries per a prestar-lo, el Servei de Salut Pública de la Diputació de Barcelona els dona suport. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370740469 Visita Equipament Multifuncional Ajuntament Montseny 2022-06-13 10:00:00 2022-06-13 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-equipament-multifuncional-ajuntament-montseny 41.3955350,2.1575980 1 Esports; Vallès Oriental; Àrea d'Educació; Educació; Escudé Rodríguez, David; Montseny; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona esports; valles_oriental; area_deducacio; educacio; escude_rodriguez_david; montseny; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Diputat delegat d'Esports, David Escudé</p> <p>Assessor Àrea Educació, Esports i Joventut, Antonio Carmona</p> <p>Alcaldessa, Núria Masnou</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370726659 Acte de presentació de la campanya de platges 2022 2022-06-13 10:00:00 2022-06-13 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-de-presentaci%C3%B3-de-la-campanya-de-platges-2022 Castelldefels - Accés 3 de la Platja del Baixador (Alçada C. Veneçuela)​​​​​​​ Castelldefels - Accés 3 de la Platja del Baixador (Alçada C. Veneçuela)​​​​​​​ 41.2649402,1.9487755 1 Llorens Carbonell, Teresa; Esdeveniments; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Obrador Solé, Guida; Naharro Rodríguez, Jesús; Presentació llorens_carbonell_teresa; esdeveniments; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; obrador_sole_guida; naharro_rodriguez_jesus; presentacio <ul> <li>Jesús Naharro, diputat delegat de Salut Pública i Consum</li> <li>Teresa Llorens, coordinadora de l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social</li> <li>Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</li> <li>Clara Quirante, regidora de Joventut, Platges, Neteja i Gestió d'Espais Verds i Naturals de l'Ajuntament de Castelldefels.</li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370831275 Presentació assessorament al SIS de Sant Joan Despí 2022-06-13 10:00:00 2022-06-13 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentacio-i-pla-d-inclusio-social-ajuntament-de-rubi Sala d'Actes de l'Àrea de Serveis a la Persona, Av. Barcelona, 41, Sant Joan Despí Sala d'Actes de l'Àrea de Serveis a la Persona, Av. Barcelona, 41, Sant Joan Despí 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Presentació; Sant Joan Despí llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; presentacio; sant_joan_despi <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'><font color='#000000'>Per part de l'Ajuntament de Rubí:</font></span></span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'>Alex Medrano, tinent d'alcaldia i president de l'Àrea de Serveis a la Persona</font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'>Margi Gual, tinenta d'alcaldia i regidora de Polítiques Socials, Comunitàries i Diversitat</font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><font color='#000000'>​​​​​​​</font></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'><font color='#000000'>​​​​​​​Per part de Diputació de Barcelona:</font></span></span></span></p> <p style='margin-bottom: 11px;'><span style='font-size: 11pt;'><span style='line-height: 107%;'><span style='font-family: Calibri,sans-serif;'>Teresa Llorens Carbonell - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370790563 Reunió amb Associació PrevenSI 2022-06-13 13:00:00 2022-06-13 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-associaci%C3%B3-prevensi 934022160 g.serveissocials@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Esdeveniments; Alta direcció i gerents; Muñoz Luque, José; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès esdeveniments; alta_direccio_i_gerents; munoz_luque_jose; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres 13:00-14:00 <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>-Sra. Meritxell Campmajó Garcia, presidenta Associació PrevenSI</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>-Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba370664080 10a. edició dels Premis Vinari 2022 de Rubí 2022-06-13 20:00:00 2022-06-13 23:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/10a.-edici%C3%B3-dels-premis-vinari-2022-de-rub%C3%AD C/ Pintor Coello, 17-25. Rubí C/ Pintor Coello, 17-25. Rubí 41.4877600,2.0332300 1 Vallès Occidental; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Garrido Tinta, Abigail; Lliurament de premis; Rubí valles_occidental; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; garrido_tinta_abigail; lliurament_de_premis; rubi <p>Abigail Garrido Tinta, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Anna Maria Martínez, alcaldessa de Rubí.</p> <p>Josep Pena Sant, director dels Serveis Territorials d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural a Barcelona de la Generalitat de Catalunya.</p> <p>Xavier Agell Tuser, cap de Secretaria de l'Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI).</p> <p>Eva Candela López, diputada del grup PSC al Parlament de Catalunya.</p> <p>Noemí Trucharte Cervera, alcaldessa de Vilanova del Camí.</p> <p>Carlota Silva Solís, regidora de Cultura i Participació Ciutadana de Vilanova del Camí.</p> <p>Salvador Cot Belmonte, periodista i editor de Vadevi.cat i director del diari digital El Mon.cat</p> <p>Eva Vicens Andrés, directora de Va de Vi.</p> <p>Ramon Roset Morera, director Premis Vinari.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370730210 Visita i reunió a l'espai municipal Can Malé: Lliçà d'Amunt 2022-06-14 00:00:00 2022-06-14 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-i-reuni%C3%B3-a-l-espai-municipal-can-mal%C3%A9-lli%C3%A7%C3%A0-d-amunt 934 049 296 gs.comerc@diba.cat Espai Municipal Can Malé. Can Malé, s/n. Lliçà d'Amunt Espai Municipal Can Malé. Can Malé, s/n. Lliçà d'Amunt 41.6114900,2.2358700 1 Comerç i consum; Vallès Oriental; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Martínez Martínez, Ana María; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Altres comerc_i_consum; valles_oriental; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; martinez_martinez_ana_maria; vilamala_bastarras_sergi; reunio; altres De 10.00h a 12.00h <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p>Ignasi Simón, alcalde de Lliçà d’Amunt</p> <p>Emili Cordero, president del Consell Comarcal del Vallès Oriental</p> <p>Anna M. Martinez, diputada delegada de Comerç de Diputació de Barcelona</p> <p>Marc Palet, Regidor de Promoció econòmica de Lliçà d’Amunt</p> <p>Carles Fernández, gerent del Consell Comarcal del Vallès Oriental</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç de Diputació de Barcelona</p> <p>Personal de l’equip tècnic de l’Àrea de Promoció Econòmica de Lliçà d’Amunt</p> <p>Carme Garrido, tècnica de dinamització del sector agroalimentari del Vallès Oriental</p> <p> Pilar Orús, tècnica de Comerç de Diputació de Barcelona </p> <p style='margin-left:-47px'><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'> </span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba368912407 Acció formativa 'Ús d’additius en petits obradors. Vigilància i control de la carn madurada. Actualització de coneixement en el sector carni' Agenda 2022-06-14 09:00:00 2022-06-16 14:00:00 Programat pels dies 14 i 16 de juny a l'Escola de la Carn de Barcelona. https://www.diba.cat/web/agenda/-/acci%C3%B3-formativa-%C3%9As-d-additius-en-petits-obradors.-vigil%C3%A0ncia-i-control-de-la-carn-madurada.-actualitzaci%C3%B3-de-coneixement-en-el-sector-carni-agenda C. Rocafort, 30. Barcelona. C. Rocafort, 30. Barcelona. 41.3762886,2.1578356 1 Diputació; Salut pública; Jornades, congressos i seminaris; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona diputacio; salut_publica; jornades_congressos_i_seminaris; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona © Shutterstock.com / Milanchikov Sergey Curs organitzat per la Diputació de Barcelona, adreçat a personal tècnic municipal de l'àmbit de Salut Pública. L'objectiu del curs és actualitzar els coneixements del personal tècnic municipal responsable de la seguretat alimentària, en relació a dos aspectes concrets del sector carni: l'ús d'additius en els petits obradors d'àmbit local i la producció de carn madurada. Més informació i inscripcions. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370600885 Inauguració de la nova oficina de Terrassa especialitzada en la rehabilitació i l'eficiència energètica 2022-06-14 10:00:00 2022-06-14 11:00:00 L'acte comptarà amb la presència de l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart; la tinenta d'alcalde de Serveis Territorials i regidora d'Habitatge, Lluïsa Melgares, i el diputat d'Infraestructures i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona, Pere Pons. https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-de-la-nova-oficina-de-terrassa-especialitzada-en-la-rehabilitaci%C3%B3-i-l-efici%C3%A8ncia-energ%C3%A8tica Plaça de Ca n'Anglada de Terrassa Plaça de Ca n'Anglada de Terrassa 41.5641617,2.0300688 1 A la nova Oficina es podran sol·licitar totes les ajudes relacionades amb la rehabilitació d'edificis plurifamiliars i habitatges; i també es podran tramitar les sol·licituds i demandes pertinents amb suport del personal municipal. L'oficina s'ha concebut com un nou espai de trobada entre els diferents agents implicats en el sector -gremis, col·legis professionals i administració local- per crear noves sinergies i impulsar estratègies locals que potenciïn el desenvolupament sostenible de les llars. A més, l'oficina local oferirà suport a la ciutadania interessada en el programa de Mediació per al lloguer social i el programa de Mobilització d'habitatges buits, que impulsa l'accés a habitatges existents a través del lloguer o la compra. Aquest mateix dia, també s'inaugurarà en aquest espai l'exposició Rehabilitem, promoguda per la Diputació de Barcelona. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba369456694 La programació cultural en els micromunicipis i municipis petits 2022-06-14 10:00:00 2022-06-16 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/la-programaci%C3%B3-cultural-en-els-micromunicipis-i-municipis-petits 934 022 565 oerc.formacio@diba.cat Edició virtual (plataforma ZOOM) Edició virtual (plataforma ZOOM) 1 Aquest curs té com a objectiu principal analitzar el món de la cultura des de la perspectiva dels petits municipis i dels micropobles, tot evidenciant que hi existeix una rica programació cultural, ben sovint desconeguda pels habitants de les ciutats catalanes. Tanmateix, en els últims anys hi ha una gran vitalitat en els petits municipis, en forma de programacions estables, festivals de música, teatre, dansa i poesia o bé per mitjà d’intervencions artístiques en equipaments culturals o bé a l’aire lliure. Justament aquesta mena de municipis solen tenir un riquíssim patrimoni natural, arquitectònic, històric i etnogràfic, per la qual cosa aquests factors són la llavor per a formulacions contemporànies que connectin la tradició amb les fórmules més arriscades i avantguardistes d’entendre la cultura. El curs, per tant, no vol tant teoritzar des de la distància sinó donar la veu als veritables protagonistes de la cultura en els petits municipis i els micromunicipis. Persones que treballen cada dia per fer realitat activitats i programacions en aquest àmbit. Creure en la grandesa d’allò petit és confiar en totes les enormes potencialitats que presenten aquests nuclis, sovint massa oblidats. Anar del més local al més universal és un dels objectius que es plantegen aquestes dues sessions. El curs es plantejarà la situació actual i real de la cultura en els petits municipis, tot incidint també en com s’hi pot treballar la cultura. Un altre dels plats forts és una sessió dedicada íntegrament a bones pràctiques que ens duran de l’Empordà a Gósol, i de Duesaigües a Susqueda. Festivals, iniciatives per fomentar la lectura i concerts itinerants són algunes de les propostes que us oferirem. Programa 14 de juny 10:00 -11:00 h: La situació de la cultura en els petits municipis. Reptes i propostes de futur | Lluís Vall i Carrillo, Regidor de Cultura, Festes i Patrimoni de Gironella | Jordi Batriu i Font, regidor de Cultura, Turisme i Festes de Prats de Lluçanès 11:00 -12:00 h: Com podem treballar la cultura des dels micromunicipis? Impulsar el talent, establir aliances | Joan Solà. President de la sectorial de cultura de Micropobles de Catalunya. Alcalde de Riner 16 de juny Presentació d’experiències i bones pràctiques en els petits municipis i micropobles 10:00 - 10:20 h: El servei diari de transports de documents bibliogràfics | Marta Cano. Gerent de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona 10:20 - 10:40 h: Veus Collsacabra (L’Esquirol, Pruit, Rupit i Tavertet) | Alba Molas. Primera tinent d’alcalde de l’Esquirol. Regidora de Benestar Social i Gent Gran i d’Educació 10:40 - 11:00 h: L’Empordanet a Escena | Pep Vila, responsable de l’Empordanet a Escena 11:00 - 11:20 h: Festival Itinera. Música de qualitat als micropobles | Marcel Marata, responsable del Festival Itinera. 11:20 - 12:00 h: Micro obert, presentació de noves experiències, i debat entre els assistents Ponents Jordi Batriu i Font es actualment regidor de cultura, turisme i festes de l'Ajuntament de Prats de Lluçanès. Diplomat en Turisme, treballa des del 2008 en el conjunt turístic i cultural de Món Sant Benet. Lluís Vall i Carrillo. Tècnic en Màrqueting i Publicitat i tècnic esportiu per l’escola catalana de l’esport. Regidor de Cultura i Turisme i Promoció econòmica de Gironella. Conseller comarcal de turisme. Responsable de l’Agència de Desenvolupament Econòmic del Berguedà. Des de la regidoria ha apostat per la creació artística i el patrimoni cultural. Joan Solà i Bosch. Del 2003 al 2007 va ser regidor de l'Ajuntament de Riner. Del 2007 al 2011 va ser regidor i tinent d'alcalde de l'Ajuntament i vicepresident del Consell Comarcal del Solsonès, alhora que era president del Patronat de Turisme durant els anys 2010 i 2011. Del 2011 al 2015 va ser alcalde de l'Ajuntament de Riner i President del Consell Comarcal del Solsonès. Des del 2015 és alcalde de l'Ajuntament de Riner i el 2015 i 2016 va ser president de la Mancomunitat d'Abastament d'Aigua del Solsonès. Marta Cano Vers. Diplomada en Biblioteconomia i llicenciada en Documentació. Gerent de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona. Fins l’any 2016 fou la cap del Servei de Coordinació Bibliotecària de la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona. La seva experiència professional ha estat molt vinculada a les Biblioteques públiques i especialment a l’àmbit de la gestió. Alba Molas i Rifà. Primera tinent d’alcalde de l’Esquirol. Regidora de Benestar Social i Gent Gran. Regidora d’Educació. Des del 1979 és empresària de cinema. El 1992 va començar a treballar a la Coordinadora Catalana de Fundacions, tot compaginant les dues funcions. Mamen Gallego. Junt amb l'Helena López forma el tàndem impulsor de Projecte Veus, del qual és directora i productora. Treballa com a dinamitzadora d'envelliment actiu a la Fundació Assistencial d'Osona i com a tallerista i productora freelance per l'Ajuntament de l'Esquirol i pel Consorci d'Osona de Serveis Socials. Pep Vila. Actor, director, formador i activista teatral. Treballà com actor amb Els Joglars, Circ Perillós, o Los Los. El 2007 creà el seu propi espai de treball a Tor (Baix Empordà). Ha creat i dirigit 20 espectacles amb 16 companyies de teatre. Formador de clowns, Cofundador de l’escola de teatre 'El Galliner'. L'any 2018 crea i dirigeix 'Empordanet Escena'. El 2022 ha creat CRAC Empordà. Marcel Marata. Activista multicultural i creatiu. És un apassionat de les relacions humanes, del màrqueting i del jazz. Ha realitzat campanyes de màrqueting per mitjans de comunicació europeus i llatinoamericans. Actualment viu a un Micropoble de l'Empordà on la tramuntana l'ha ajudat a crear el Festival Itinera Parlem, juntament amb l'Associació de Micropobles de Catalunya. Itinera va guanyar el Premi Impulsa 2021! de la Fundació Catalunya Cultura al millor projecte cultural. (PREINSCRIPCIONA TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370551335 Què és un Refugi Climàtic i com ens podem beneficiar? - Sant Feliu de Llobregat 2022-06-14 11:00:00 2022-06-14 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/qu%C3%A8-%C3%A9s-un-refugi-clim%C3%A0tic-i-com-ens-podem-beneficiar-sant-feliu-de-llobregat Biblioteca Montserrat Roig Carrer Verge de Montserrat, 1-3, Sant Feliu de Llobregat Biblioteca Montserrat Roig Carrer Verge de Montserrat, 1-3, Sant Feliu de Llobregat 41.3827990,2.0496510 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba370732378 EXPOSICIÓ REHABILITEM 2022-06-14 11:00:00 2022-06-14 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/exposici%C3%93-rehabilitem Plaça de Ca n'Anglada, 8-12 - 08222 Terrassa Plaça de Ca n'Anglada, 8-12 - 08222 Terrassa 41.5635700,2.0306600 1 Vallès Occidental; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Xalabarder Aulet, Maria; Inauguració i/o cloenda; Pons i Vendrell, Pere; Terrassa valles_occidental; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; xalabarder_aulet_maria; inauguracio_io_cloenda; pons_i_vendrell_pere; terrassa <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Lluïsa Melgares, 3a tinent d'Alcalde de l'Ajuntament de Terrassa</p> <p>Jordi Ballart, alcalde de Terrassa</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370388433 Acte d'inauguració de l'exposició Rehabilitem a la seu de la nova Oficina de Rehabilitació de Terrassa 2022-06-14 11:00:00 2022-06-14 13:00:00 Rehabilitem és una exposició interactiva promoguda per la Diputació de Barcelona i el Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona (CAATEEB) que vol acostar la cultura de la rehabilitació a la ciutadania. https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-d-inauguraci%C3%B3-de-l-exposici%C3%B3-rehabilitem-a-la-seu-de-la-nova-oficina-de-rehabilitaci%C3%B3-de-terrassa Oficina de Rehabilitació de Terrassa (Plaça de Ca n'Anglada, 8-12. 08222 - Terrassa) Oficina de Rehabilitació de Terrassa (Plaça de Ca n'Anglada, 8-12. 08222 - Terrassa) 1 Inauguració Després d'inaugurar-se l'exposició el març passat i romandre fins a finals de maig a la seu de Barcelona del CAATEEB, comença ara la itinerància de l'exposició i s'instal·larà a diferents municipis de la demarcació de Barcelona començant per les noves instal·lacions de l'Oficina de Rehabilitació de Terrassa (Plaça de Ca n'Anglada, 8-12. Terrassa). Amb aquest motiu us convidem a l'acte d'inauguració de la mateixa que tindrà lloc el proper dia 14 de juny. Com a complement a aquesta exposició hem programat pel mateix dia 14 de juny una taula rodona prèvia sobre els fons euopeus Next Generation EU destinats a la rehabilitació energètica d'edificis i habitatges en la que hi participaran per a explicar aquesta convocatòria pública de subvencions i resoldre dubtes sobre la seva tramitació: L'Agència de l'Habitatge de Catalunya (AHC). Els col·legis professionals que col·laboren amb l'AHC en aquesta convocatòria: Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona, Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona - Lleida. En representació de les administracions locals: la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Terrassa. Inscripcions i programa Per raons d'aforament es prega confirmació d'assistència per correu electrònic a: o.habitatge@diba.cat nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba372428710 Reunió amb Joieria Rabat 2022-06-14 12:00:00 2022-06-14 13:00:00 Turisme de shopping https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-joieria-rabat-1 Joieria Rabat - Passeig de Gràcia, 94 Barcelona Joieria Rabat - Passeig de Gràcia, 94 Barcelona 41.3956172,2.1615361 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Grup d'interès villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; grup_dinteres <p>Sra. Odilia Nebot, directora de relacions institucionals de la Joieria Rabat</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba370937407 Reunió amb la Federació d'Associacions Gitanes de Catalunya - FAGIC 2022-06-14 13:00:00 2022-06-14 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-ajuntament-de-manre-5 Microsoft Teams Microsoft Teams 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Reunió; Grup d'interès llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; reunio; grup_dinteres <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></b></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Assistents FAGIC:</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></p> <p class='MsoPlainText'><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Chantal Hernández-Directora de Projectes FAGIC </span></span></p> <p class='MsoPlainText'><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Esther Fernàndez Zapata-Coordinadora Àrea Salut i Dona de la FAGIC</span></span></p> <p><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size: 14.6667px;'><b> </b></span></font></p> <p><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size: 14.6667px;'></span></font><span style='font-size:11.0pt'><span style='font-family:&quot;Calibri&quot;,sans-serif'>Assistents Diputació de Barcelona:</span></span><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size: 14.6667px;'></span></font></p> <p><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size: 14.6667px;'> </span></font><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elena Lledós - Gerenta de Serveis d’Igualtat i Ciutadania</span></span></p> <p><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size: 14.6667px;'></span></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba371228152 Comitè tècnic de seguiment del risc d'incendis forestals del CECAT. 2022-06-14 13:00:00 2022-06-14 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/comit%C3%A8-t%C3%A8cnic-de-seguiment-del-risc-d-incendis-forestals. Reunió virtual mitjançant eines informàtiques. Reunió virtual mitjançant eines informàtiques. 41.3888230,2.1490500 1 Padrós Selma, Jordi; Territori i parcs naturals; Àrea d’Infraestructures i Territori; Personal directiu professional; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió padros_selma_jordi; territori_i_parcs_naturals; area_dinfraestructures_i_territori; personal_directiu_professional; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio <p>Jordi Padrós, coordinador en matèria d'Espais Naturals.</p> <p>Mercè Salvat, directora general de Protecció Civil.</p> <p>Membres del Comitè tècnic de seguiment del risc d'incendis forestals del CECAT.</p> Reunions realitzades els dies 14, 16, 17, 18 i 19 de juny de 2022, una al matí i altra a la tarda, del Comitè tècnic de seguiment del risc d'incendis forestals del CECAT. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372429002 Reunió amb el Patronat de la Muntanya de Montserrat 2022-06-14 16:00:00 2022-06-14 17:00:00 Presentació projecte https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-patronat Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a Planta - Travessera de les Corts, 131-159 - Barcelona Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a Planta - Travessera de les Corts, 131-159 - Barcelona 41.3817076,2.1257886 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio <p>Sra. Montserrat Garcia, membre del Patronat de la Muntanya de Montserrat</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Sra. Soledad Bravo, gerent de Serveis de Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372655072 Reunió Copa Amèrica de Vela 2024 2022-06-14 18:00:00 2022-06-14 19:00:00 Seguiment del projecte https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-copa-am%C3%A8rica-de-vela-2024-1 Seu FNOB - Moll de Llevant, 1 - 08039 Barcelona Seu FNOB - Moll de Llevant, 1 - 08039 Barcelona 41.3680966,2.1871243 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sra. Aurora Cata, presidenta de Barcelona Global</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Mateu Hernández, CEO de Barcelona Global</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Albert Dalmau, gerent d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Xavier Paton, gerent de l'Àrea d'Agenda 2030 de l'Ajuntament de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Agustí Abelaira, director de Serveis Generals de l'Ajuntament de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Jordi Cases, secretari general de l'Ajuntament de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Albert Castellanos, secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sra. Matilde Villarroya, departament d'Economia i Hisenda de la Generalitat de Catalunya</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. José A. Carbonell, director general d’Autoritat Portuària de Barcelona (APB)</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. David Pino, cap de Planificació Territorial, gestió tècnica, concessions i mediambient del port de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sra. Olga Cerezo, directora del Port Olímpic de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Eduard Torres, president de Turisme de Barcelona</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Narcís Ferrer, director de l'Agència Catalana de Turisme</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sra. Susana Closa, gerent de l'Institut Municipal Barcelona Esports</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Ignacio Toda, soci fundador Toda&amp;Nel-lo Abogados</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Javier Hernández, assessor general en dret regulatori en Toda&amp;Nel-lo Abogados</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Carles Murillo, president de la Societat Espanyola d'Economia de l'Esport</font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font face='Calibri'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Angel Garcia, CEO de Barcelona&amp;Partners</font></font></font></p> <p style='margin-bottom:11px'><font color='#000000'><font face='Calibri'>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona​​​​​​</font></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:07
agendadiba371447429 Administració Oberta de Catalunya: 20 anys fent país digital 2022-06-14 18:00:00 2022-06-14 20:00:00 Administració Oberta de Catalunya: 20 anys fent país digital https://www.diba.cat/web/agenda/-/administraci%C3%B3-oberta-de-catalunya-20-anys-fent-pa%C3%ADs-digital Palau del Parlament de Catalunya Palau del Parlament de Catalunya 41.3955350,2.1575980 1 Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Verdaguer Montanyà, Marc; Forcadell Esteller, Francesc Xavier; Jornada; Barcelona area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; verdaguer_montanya_marc; forcadell_esteller_francesc_xavier; jornada; barcelona nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372263222 22a Assemblea general de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat 2022-06-15 00:00:00 2022-06-15 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/plantilla-xesco-go-23 Montcada i Reixac, Carrer Tarragona, 32, Teatre Municipal Montcada i Reixac, Carrer Tarragona, 32, Teatre Municipal 1 Domènech Montagut, Martí; Medi ambient; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Acció Climàtica i Transició Energètica; Gomar Martín, Francesc Xavier; Pruna González, Immaculada; Agenda; Inauguració i/o cloenda; Jornada; Roda de premsa; general; Montcada i Reixac; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona domenech_montagut_marti; medi_ambient; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; accio_climatica_i_transicio_energetica; gomar_martin_francesc_xavier; pruna_gonzalez_immaculada; agenda; inauguracio_io_cloenda; jornada; roda_de_premsa; general; montcada_i_reixac; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona De les 9:30 a les 13:00 hores <p>Diputació de Barcelona:</p> <p>Xesco Gomar, president delegat de l'Àrea d'Acció Climàtica</p> <p>Martí Domènec, coordinador de l'Àrea d'Acció Climàtica</p> <p>Inma Pruna, gerent de serveis de Medi Ambient</p> <p>Ajuntament de Montcada i Reixac:</p> <p>Laura Campos, alcaldessa</p> <p>Oriol Serratusell Basachs, regidor de Medi Natural i Salut Pública, Transició Ecològica</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370596100 Junta de Govern de l'Institut del Teatre 2022-06-15 00:00:00 2022-06-15 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/junta-de-govern-de-l-institut-del-tea-66 Aula P1.S1 - Seu de l'Institut del Teatre Aula P1.S1 - Seu de l'Institut del Teatre 41.3717450,2.1571960 1 Pericàs Torguet, Jordi; Cultura; Educació; Àrea de Cultura; Àrea d'Educació; diputat/diputada; Cultura; Educació; Garcia i Cañizares, Joan Carles; Marín Martínez, Núria; Mascarell Canalda, Ferran; Institut del Teatre; Reunió; general pericas_torguet_jordi; cultura; educacio; area_de_cultura; area_deducacio; diputatdiputada; cultura; educacio; garcia_i_canizares_joan_carles; marin_martinez_nuria; mascarell_canalda_ferran; institut_del_teatre; reunio; general Inici a les 12:00h <p>Presidenta, Núria Marín Martínez</p> <p>Vicepresident, Joan Carles Garcia i Cañizares</p> <p>Vocal, Ferran Mascarell i Canalda</p> <p>Vocal, Jordi Pericàs Torguet</p> <p>Vocal, Francesc X. Marcé Carol</p> <p>Vocal, Josep Altayó i Morral</p> <p>Vocal, Gemma Sendra Planas</p> <p>Vocal, Sílvia Ferrando Luquin</p> <p>Vocal, Toni Pérez Rodríguez</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370828457 29è CONGRÉS DE FIRES DE CATALUNYA Vic_ Inauguració 2022-06-15 00:00:00 2022-06-15 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/29%C3%A8-congr%C3%89s-de-fires-de-catalunya-vic_-inauguraci%C3%B3 934 049 296 gs.comerc@diba.cat Ronda Francesc Camprodon, 2 Vic Ronda Francesc Camprodon, 2 Vic 41.9346800,2.2569300 1 Exposició presencial (dades bàsiques); Comerç i consum; Jornades, congressos i seminaris; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Vilamala Bastarras, Sergi; Inauguració i/o cloenda exposicio_presencial_dades_basiques; comerc_i_consum; jornades_congressos_i_seminaris; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; vilamala_bastarras_sergi; inauguracio_io_cloenda De 9.30h a 12.00h <p>Sra. Anna Erra Solà, alcaldessa de Vic</p> <p>Sr. Jordi Torrades, director general Comerç Generalitat de Catalunya</p> <p>Sr. Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Começ de Diputació de Barcelona</p> <p>Sra. Coralí Cunyat, presidenta FEFIC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba372447083 Taula de Reindustrialització de Robert Bosch 2022-06-15 09:00:00 2022-06-15 10:00:00 Seguiment i posada al dia de les actuacions del projecte de reindustrialització https://www.diba.cat/web/agenda/-/taula-de-reindustrialitzaci%C3%B3-de-robert-bosch-1 Zoom Zoom 41.3951989,2.1884887 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Sra. Cristina de la Cruz, consellera d'Empresa i Ocupació del Consell Comarcal de l'Alt Penedès</p> <p>Sr. Èric Gómez, cap del Servei de Desenvolupament i Ocupació del Consell Comarcal de l'Alt Penedès</p> <p>Sr. Jordi Carbonell, subdirector general d'Inversió Industrial de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Sr. Àlex Llovet, responsable 'Area de Serveis a l'Empresa del SOC de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Sr. Carlos Teruel, UGT</p> <p>Sra. Imma Telló, UGT</p> <p>Sr. Pedro Giménez, CCOO</p> <p>Sr. Oriol Solé, CCOO</p> <p>Sr. Santiago Sans, representant de l'empresa GCR</p> <p>Sr. Juan José Berbel, soci Consultoria Metyis</p> <p>Sr. Javier Nieto, soci Consultoria Metyis</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370946699 Assistència a la inauguració del 7è Congrés del Tercer Sector Social de Catalunya 2022-06-15 09:00:00 2022-06-15 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-l-associacio-d-assistencia-a-dones-agredides-sexualment-aadas- Petit Palau - Palau de la Música Catalana, carrer de Sant Pere Més Alt, 3, Barcelona Petit Palau - Palau de la Música Catalana, carrer de Sant Pere Més Alt, 3, Barcelona 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Inauguració i/o cloenda llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; inauguracio_io_cloenda <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><b><span style='font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif'></span></b></span></span></p> <p style='border:none; margin-left:83px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Hble. Sr. Roger Torrent, Conseller d’Empresa i Treball</span></span></span></p> <p style='border:none; margin-left:83px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Hble. Sra. Violant Cervera, Consellera de Drets Socials</span></span></span></p> <p style='border:none; margin-left:83px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Im. Sr. Jaume Collboni, 1r Tinent d’alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona</span></span></span></p> <p style='border:none; margin-left:83px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Ima. Sra. Laura Pérez, Tinenta d’alcaldia de drets socials, justícia global, feminismes i LGTBI de l’Ajuntament de Barcelona</span></span></span></p> <p style='border:none; margin-left:83px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sra. Montserrat Ballarín, Vicepresidenta de l’Àrea Metropolitana de Barcelona</span></span></span></p> <p style='border:none; margin-left:83px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sra. Teresa Llorens, Coordinadora d’igualtat i sostenibilitat social</span></span></span></p> <p><font face='Calibri, sans-serif'><span style='font-size: 14.6667px;'> </span></font></p> <p><font face='Calibri, sans-serif'><span style='font-size: 14.6667px;'> </span></font></p> <p><font face='Arial, sans-serif'><span style='font-size: 14.6667px;'></span></font></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba370557190 22a Assemblea de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat 2022-06-15 09:00:00 2022-06-15 13:00:00 Els membres de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat estan estan convidats a la 22a Assemblea General de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, que se celebrarà a Montcada i Reixac. https://www.diba.cat/web/agenda/-/22a-assemblea-de-la-xarxa-de-ciutats-i-pobles-cap-a-la-sostenibilitat Teatre Municipal de Montcada i Reixac Teatre Municipal de Montcada i Reixac 41.4924370,2.1853358 https://xarxaenxarxa.diba.cat/sites/xarxaenxarxa.diba.cat/files/22a_assemblea_proposta_convocatoria_i_ordre_del_dia_enviament_9_maig.pdf 1 L’assemblea de la Xarxa és l’òrgan de decisió de l’associació però, també és l’espai natural de trobada per als representants electes membres de la Xarxa. Aquesta edició de l’assemblea serà la del retrobament amb la presencialitat i per tant bona part de la jornada es destinarà als espais de trobada i intercanvi. CONVOCATÒRIA I ORDRE DEL DIA INSCRIPCIONS: Cal confirmar l'assistència al Formulari d'aquest enllaç. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 38,60 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc