ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba386044219 Junta General del Consorci Besòs Tordera 2023-03-01 18:00:00 2023-03-01 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/junta-general-del-consorci-bes%C3%B2s-tordera Oficines del Consorci. Av. Sant Julià, 241 - P.I. Congost (Granollers). Oficines del Consorci. Av. Sant Julià, 241 - P.I. Congost (Granollers). 41.5766700,2.2734900 1 Ajuntaments; Territori i parcs naturals; Vallès Oriental; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Junyent Torras, Valentí; Granollers ajuntaments; territori_i_parcs_naturals; valles_oriental; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; junyent_torras_valenti; granollers <p>Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals, Valentí Junyent.</p> <p>Membres de la Junta.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba386031843 Jornada Municipis Cuidadors 2023-03-09 10:00:00 2023-03-09 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-municipis-cuidadors Espai Francesca Bonnemaison Espai Francesca Bonnemaison 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Muñoz Luque, José; Obrador Solé, Guida; Jornada llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; munoz_luque_jose; obrador_sole_guida; jornada <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Lluïsa Moret, vicepresidenta primera i presidenta de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens, coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Francisca Carrasquilla, regidora de Gent gran i Educació de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Giulia Mirto, regidora d’Acció social, Servei de Mediació, Educació, Infància i Habitatge d’Abrera</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Mercè Civit, vicedegana de la junta de govern del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pilar Rodríguez, presidenta de la Fundación Pilares para la Autonomía Personal</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Antoni Salvà, director de la Fundació Salut i Envelliment de la Universitat Autònoma de Barcelona</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Joseba Zalakain, director del SIIS-Servei d’Informació i Investigació Social de la Fundación Eguía-Careaga Fundazioa</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Xavier Garcia-Milà, director d’Arquitectura i Accessibilitat SLP</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Dolors Comas, catedràtica d'antropologia social i cultural de la Universitat Rovira i Virgili</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elena Lledós, gerenta de Serveis d’igualtat i Ciutadania de l’àrea</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz, gerent de Serveis de Benestar Social</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Guida Obrador, gerenta de Serveis de Salut Pública i Consum</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sandra Ezquerra, professora de Sociologia i directora de la Càtedra UNESCO Dones, Desenvolupament i Cultures de la Universitat de Vic</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Sara Moreno, professora de Sociologia a la Universitat Autònoma de Barcelona i investigadora del Centre d’Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pilar Zueras, investigadora del Centre d’Estudis Demogràfics de la Universitat Autònoma de Barcelona</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elba Mansilla, investigadora especialitzada en l’àmbit de les cures i membre de la Cooperativa La Ciutat Invisible</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Raquel Calatayud, referent d'Atenció Integral Social i Sanitària de Barcelona</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Mayte Sancho, psicòloga experta en planificació gerontològica</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Blanca Valdívia, sociòloga urbana i membre del Col·lectiu Punt 6</span></span></span><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'></span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385912397 Reunió amb l'Associació Profesional de Guies de Turisme de Catalunya 2023-01-18 15:00:00 2023-01-18 15:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-associaci%C3%B3-profesional-de-guies-de-turisme-de-catalunya 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Estand Barcelna-Catalunya a la fira FITUR 2023-IFEMA Madrid Estand Barcelna-Catalunya a la fira FITUR 2023-IFEMA Madrid 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de Diputació de Barcelona</span></span></p> <p>- Ines Calzado i Carme Sanchez per part de l'Associació Profesional de Guies de Turisme de Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba386459618 Invitació Acte Entrega dels III Premis Rosa M. Garriga a l'emprenedoria femenina 2023-03-16 18:00:00 2023-03-16 19:00:00 Acte de lliurament dels III PREMIS ROSA M. GARRIGA A L’EMPRENEDORIA FEMENINA a les sis categories d’enguany: trajectòria professional, iniciativa i creativitat, implementació en el territori, sostenibilitat i digitalització. https://www.diba.cat/web/agenda/-/invitaci%C3%B3-acte-entrega-dels-iii-premis-rosa-m.-garriga-a-l-emprenedoria-femenina Palau Macaya - Pg. de St. Joan, 108, 08037 Barcelona Palau Macaya - Pg. de St. Joan, 108, 08037 Barcelona 41.3999013,2.1695430 1 Villamayor Caamaño, Javier; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Jornada; Lliurament de premis; Molina Melero, Trinidad villamayor_caamano_javier; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; jornada; lliurament_de_premis; molina_melero_trinidad <p style='text-align:justify'>Sra. Montserrat Pineda, Secretaria d'igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya</p> <p>II-il·lma. Sra. Eva Menor, Presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Sra. Sara Berbel, Gerent Municipal Ajuntament de Barcelona</p> <p>Sra. Eugenia Bretones Espejo, Vicepresidenta 2ª del Consell<br /> Nacional de Dones de Catalunya.</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç.</p> <p>Sra. Trinidad Molina, Gerent de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba386505996 Tallers del programa Va d'Aigua pel Dia Mundial de l'Aigua 2023 2023-03-20 00:00:00 2023-05-05 23:59:59 Programa de tallers i activitats per fomentar l’educació per a la sostenibilitat vinculada als sistemes aquàtics continentals, la protecció de la natura i la sensibilització sobre la biodiversitat local. https://www.diba.cat/web/agenda/-/tallers-dia-mundial-aigua-2023 1 Els sistemes aquàtics continentals són espais de gran valor ecològic i social que cal preservar: juguen un paper important en la connectivitat entre espais naturals, aporten diversitat paisatgística, acullen gran biodiversitat, faciliten la recàrrega d’aigües subterrànies, són punts de contacte entre persones i natura... Amb la sequera i les conseqüències del canvi climàtic, aquests espais son més fràgils i cal valorar-los i conservar-los encara més. Per aquest motiu, en el marc de la campanya del Dia Mundial de l'Aigua hem organitzat amb diversos ajuntaments tallers i activitats del programa Va d'Aigua. El Dia Mundial de l'Aigua (World Water Day) se celebra anualment el 22 de març com un mitjà per centrar l'atenció en la importància de l'aigua dolça i la defensa de la gestió sostenible dels recursos d'aigua dolça. Programa d'activitats: 20 de març, 10h: Contacontes el Sr. Riu a Sant Feliu de Codines 22 de març:, 19:30h Contacontes el Sr. Riu a Montornès del Vallès 22 de març, matí: Ombres del riu a Abrera 22 de març, 10h: Contacontes el Sr. Riu a Hospitalet de Llobregat 23 de març, 17:30h: Contacontes el Sr. Riu a Santa Maria de Palautordera 24 de març, tarda: Contacontes el Sr. Riu a Palafolls 25 de març, 12h: Contacontes el Sr. Riu a La Garriga 26 de març, matí: Ombres del riu a la Festa del Riu de Cornellà de Llobregat 12 d'abril, 10h: Ombres del riu a Sant Vicenç de Castellet 13 d'abril, 17:30h: Contacontes el Sr. Riu a Santa Margarida i els Monjos 5 de maig: Contacontes el Sr. Riu a Sant Fruitós de Bages 5 de maig: Els Jocs de les espècies exòtiques a Navarcles nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba386466779 Reunió amb Metyis 2023-02-16 17:00:00 2023-02-16 18:00:00 Seguiment dels preparatius de la propera jornada de tancament de projecte d'automoció https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-metyis-2 Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta - Travessera de les Corts, 131-159 - Barcelona Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta - Travessera de les Corts, 131-159 - Barcelona 41.3817559,2.1258101 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio <p>Sr. Juanjo Berbel, soci consultor en Metyis</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba386290988 Reunió amb el Grup impulsor de Comerç i Restauració del Vallès Occidental 2023-03-14 00:00:00 2023-03-14 23:59:59 Presentació de l’Estratègia comarcal de comerç i restauració del Vallès Occidental 2023-2025 Presentació del pla d’acció 2023 Aprovació de l’acord de l’Estratègia comarcal i pla d’acció 2023 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-grup-impulsor-de-comer%C3%A7-i-restauraci%C3%B3-del-vall%C3%A8s-occidental 93 404 90 25 m.comerc@diba.cat El Mirador de Castellar del Vallès, Plaça del Mirador, s/n, Castellar del Vallès El Mirador de Castellar del Vallès, Plaça del Mirador, s/n, Castellar del Vallès 41.6368700,2.0872300 1 Consum; Comerç i consum; Vallès Occidental; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Vilamala Bastarras, Sergi; Reunió; Castellar del Vallès; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona consum; comerc_i_consum; valles_occidental; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; vilamala_bastarras_sergi; reunio; castellar_del_valles; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona De 11:00 h a 11:30 h <p class='Default' style='text-align:justify'>Xavier Garcés, vicepresident del Consell Comarcal del Vallès Occidental i alcalde de Barberà del Vallès</p> <p>Joan Creus, primer tinent alcalde de l'Ajuntament de Castellar del Vallès</p> <p>Encarnación Rodrigo, quarta tinenta alcaldia de l'Ajuntament de Castellar del Vallès</p> <p>Carme Arché, Quarta tinenta d’alcaldia de l’Ajuntament de Cerdanyola</p> <p>Xavier Mampel, regidor de Comerç de l’Ajuntament de Matadepera</p> <p>Moisés Rodríguez Canton, Regidor de Comerç de l’Ajuntament de Rubí</p> <p>Montserrat González, quarta tinenta alcaldia de l’Ajuntament de Sabadell</p> <p>Elena Vila, Tinència d'alcaldia de Promoció Econòmica, Ocupació, Empresa i Comerç. Ajuntament Sant Cugat del Vallès</p> <p>Neus Garcia, regidora de Comerç de l’Ajuntament de Santa Perpetua de la Mogoda</p> <p>Jennifer Ramírez, regidora de l’Ajuntament de Terrassa</p> <p>Sergi Vilamala Bastarras, gerent de serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona</p> <p>Josep Milà de CIESC</p> <p>Cristina Escudé de CECOT</p> <p>Miquel Angel de Garro, PIMEC</p> <p>Jaume Bercial, Cambra Comerç Sabadell</p> <p>Josep Prats, Cambra Comerç Terrassa</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba386289812 Acte de Constitució del Cercle de Pilotatge de l’Estratègia Viladecans 2030 2023-03-07 17:00:00 2023-03-07 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-de-constituci%C3%B3-del-cercle-de-pilotatge-de-l-estrat%C3%A8gia-viladecans-2030 Passeig de la Marina, 31, 08840 Viladecans, Barcelona Passeig de la Marina, 31, 08840 Viladecans, Barcelona 41.3142951,2.0261518 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Alta direcció i gerents; Reunió area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; alta_direccio_i_gerents; reunio nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba386269692 Visita d'obra 'Implementació de pas de vianants semaforitzat a la carretera BV-2002 a l'alçada del Pk 6+500 a Sant Boi de Llobregat 2023-03-14 10:00:00 2023-03-14 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-d-obra-implementaci%C3%B3-de-pas-de-vianants-semaforitzat-a-la-carretera-bv-2002-a-l-al%C3%A7ada-del-pk-6-500-a-sant-boi-de-llobregat Carretera BV-2002 a l'alçada del Pk 6+500 a Sant Boi de Llobregat Carretera BV-2002 a l'alçada del Pk 6+500 a Sant Boi de Llobregat 1 Baix Llobregat; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Aceña Ramos, Valentín; Altres; Sant Boi de Llobregat baix_llobregat; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; acena_ramos_valentin; altres; sant_boi_de_llobregat <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba386096101 JORNADA 'FEMFUTUR' DE FEMAREC 2023-03-20 10:00:00 2023-03-20 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-femfutur-de-femarec Carrer Torrent de l'Estadella, 46 Barcelona Carrer Torrent de l'Estadella, 46 Barcelona 41.4341540,2.1989640 https://femarec.cat/femfutur/ 1 Entitats; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona entitats; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona https://femarec.cat/femfutur/#Form_FemFutur El 20 de març celebrem la Jornada FemFutur, la diada anual de Femarec, el dia en que obrim les nostres portes de bat a bat per mostrar i difondre a tots nivells la tasca que duem a terme. En aquesta ocasió, el fil conductor de la jornada és la celebració dels 30 anys del Cente Especial de Treball. Hi són convidades persones vinculades al Projecte Femarec com usuàries, familiars, treballadores, clientes, proveïdores, patrones i ambaixadores de la Fundació, entitats del Tercer Sector, així com representants de les principals institucions de casa nostra. Al llarg del matí podràs conèixer el centre, recorrent els seus 15.000 m2 dedicats al benestar de les persones i a la cura del medi ambient. A través d’una visita guiada per diversos punts d’interès al llarg de tot l’Espai Femarec, participaràs en una pila d’activitats que et permetran interactuar i conèixer de primera mà els nostres principis rectors i les accions que duem a terme diàriament a la nostra entitat. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba386067609 Reunió al Parlament de Catalunya 2023-02-17 09:00:00 2023-02-17 11:00:00 Reunió amb els impulsors de la solució de la nova pista sobre el mar per l'ampliació de l'aeroport de Barcelona https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-al-parlament-de-catalunya Parlament de Catalunya Parc de la Ciutadella, s/n, 08003 Barcelona Parlament de Catalunya Parc de la Ciutadella, s/n, 08003 Barcelona 41.3881529,2.1887445 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Sr. Joaquim Coello, consultor</p> <p>Sr. Guillem López, consultor</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba384304727 Reunió amb l'Associació Sant Cugat Empresarial i l'Ajuntament de Sant Cugat 2023-02-08 11:00:00 2023-02-08 12:00:00 Impuls de projectes en l'àmbit de desenvolupament econòmic local https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-sant-cugat-empresarial-i-ajuntament-de-sant-cugat Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta - Travessera de les Corts, 131-159 - Barcelona Recinte Maternitat - Pavelló Mestral 2a planta - Travessera de les Corts, 131-159 - Barcelona 41.3817398,2.1257886 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Vallès Occidental; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Més de 75.000; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Sant Cugat del Vallès villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; valles_occidental; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; mes_de_75000; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; sant_cugat_del_valles <p>Sr. Jaume Vives, president de l'associació Sant Cugat Empresarial</p> <p>Sra. Elena Vila, tinenta d'Alcaldia de Promoció econòmica, Ocupació, Empresa i Comerç de l'Ajuntament de Sant Cugat</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba386065402 Reunió amb la Fundació Barcelona Capital Nàutica 2023-02-14 16:00:00 2023-02-14 18:00:00 Seguiment projecte Copa Amèrica de Vela https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-fundaci%C3%B3-barcelona-capital-n%C3%A0utica-7 Seu FBCN - Moll de Llevant, 1 - Barcelona Seu FBCN - Moll de Llevant, 1 - Barcelona 41.3681025,2.1871261 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Grup d'interès villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; grup_dinteres <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sr. Albert Dalmau, gerent d'Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l'ajuntament de Barcelona</span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sr. Jordi Cases, secretari general de l'ajuntament de Barcelona</span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sr. Ignacio Toda, soci fundador Toda &amp; Nel·lo Abogados</span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sr. Eduard Torres, president de Turisme de Barcelona</span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sra. Maite Barrera, CEO de Bluecap</span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sr. Ignasi Armengol, director general de la FBCN</span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sra. Pepa Roig, responsable d'administració d la FBCN</span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sr. Joan Torrella, director de Turisme i Esdeveniments de l'ajuntament de Barcelona</span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sr. Manel Parejo, assessor jurídic a la Gerència de Promoció Econòmica de l'ajuntament de Barcelona</span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sr. Albert Castellanos, secretari d'Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya</span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sra. Eugenia Gay, delegada del Govern a Catalunya</span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sr. Jose Alberto Carbonell, director general d'Autoritat Portuària de Barcelona</span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sr. Antoni Fito, representant de la Cambra de Comerç i Indústria</span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sr. Pol Fontbote, advocat en Toda &amp; Nel·lo Abogados</span></span></p> <p><span style='font-size:12pt'><span style='font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif'>- Sr. Javier Villamayor, coordinador del Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385912331 Reunió amb Diputació Foral de Guipúscoa 2023-01-18 14:00:00 2023-01-18 14:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-diputaci%C3%B3-foral-de-guip%C3%BAscoa Estand de Barcelona-Catalunya a la fira FITUR 2023- IFEMA Madrid Estand de Barcelona-Catalunya a la fira FITUR 2023- IFEMA Madrid 1 Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de Diputació de Barcelona</span></span></p> <p>- Iker Goiria Etxebarria, Director general de Turisme de Diputació de Guipúscoa</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385911213 Reunió amb la Secretaria d'Estat de Turisme i el president de AENA 2023-01-18 17:00:00 2023-01-18 18:00:00 Temes en l'àmbit del turisme https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-secretaria-d-estat-de-turisme-i-el-president-de-aena Sala reunions de l'estand de la Diputació en IFEMA Sala reunions de l'estand de la Diputació en IFEMA 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Reunió villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; reunio <p>Sra. Rosana Morillo, Secretaria d'Estat de Turisme del Govern d'Espanya</p> <p>Sr. Maurici Lucena, president d'AENA</p> <p>Sra. Nuria Marin, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Sra. Eva Menor, diputada presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> <p>Sr Daniel Fernández, cap del Gabinet d'Estudis de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385910572 Inauguració de l'estand de la Diputació de Barcelona a FITUR 2023-01-18 12:00:00 2023-01-18 12:00:00 Inauguració de l'estand de la Diputació de Barcelona i del Consorci Turisme de Barcelona https://www.diba.cat/web/agenda/-/inauguraci%C3%B3-de-l-estand-de-la-diputaci%C3%B3-de-barcelona-a-fitur Espai expositiu de l'estand a IFEMA Espai expositiu de l'estand a IFEMA 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Turisme; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Inauguració i/o cloenda; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; turisme; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; inauguracio_io_cloenda; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Sr. Xavier Marcé, regidor de turisme i industries creatives de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Sr. Eduard Torres, president del Consorci de turisme de Barcelona</p> <p>Sr Xavier Suñol, director de turisme i industries creatives de l'Ajuntament de Barcelona</p> <p>Sra. Arantxa Calvera, gerent del Consorci de Turisme de Barcelona</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç </p> <p>Sra. Soledad Bravo, gerent de Serveis de Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385908058 Roda de Premsa- Expo Controles Vilafranca del Penedès 2023-03-07 18:00:00 2023-03-07 19:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/roda-de-premsa-expo-controles-vilafranca-del-pened%C3%A8s Espai Jove La Nau - Carrer de Baltà de Cela, 45, 47, 08720 Vilafranca del Penedès Espai Jove La Nau - Carrer de Baltà de Cela, 45, 47, 08720 Vilafranca del Penedès 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Roda de premsa llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; roda_de_premsa <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens Carbonell- Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Anna Doblas i Ruiz- Regidora d’Esports, Salut Pública i Consum de Vilafranca del Penedès</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:115%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Miquel Medialdea i Guijo- Regidor de Joventut i Governació de Vilafranca del Penedès</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385908013 Reunió amb la Fundación Edad&Vida 2023-03-07 09:00:00 2023-03-07 09:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-la-fundaci%C3%B3n-edad-vida Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Maria José Abraham- Directora general de la Fundación Edad&amp;Vida</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Dr. Josep Ma Via- Fundación Edad&amp;Vida</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385895977 Acte d'entrega de Reconeixement Públic a les empreses col·laboradores de Fira PRO 2023-03-02 16:00:00 2023-03-02 18:00:00 Lliurament de diplomes a les empreses https://www.diba.cat/web/agenda/-/acte-d-entrega-de-reconeixement-p%C3%BAblic-a-les-empreses-col%C2%B7laboradores-de-fira-pro Auditori Fira de Sabadell - Plaça de la Sardana, 7 - Sabadell Auditori Fira de Sabadell - Plaça de la Sardana, 7 - Sabadell 41.5457832,2.1174562 1 Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Vallès Occidental; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Més de 75.000; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Lliurament de premis; Sabadell; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; valles_occidental; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; mes_de_75000; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; lliurament_de_premis; sabadell; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Sra. Marta Farrés, alcaldessa de Sabadell</p> <p>Sra. Montserrat González, tinenta d'alcaldessa de l'àrea de desenvolupament econòmic i impuls administratiu</p> <p>Sra. Eva Menor, diputada presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba386476130 Reunió amb l'Ajuntament de Argençola_ Projecte NGEU Rural 2023-03-16 00:00:00 2023-03-16 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-argen%C3%A7ola_-projecte-ngeu-rural 934049296 gs.comerc@diba.cat Virtual. Plataforma Microsoft Teams Virtual. Plataforma Microsoft Teams 41.3830000,2.1249900 1 Comerç i consum; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Vilamala Bastarras, Sergi; Agenda; Reunió; Argençola comerc_i_consum; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; vilamala_bastarras_sergi; agenda; reunio; argencola De 13.00h a 14.00h <p>Gumersind Parcerisas, alcalde d’Argençola</p> <p>Anna Marçal, representant Unió empresarial de l’Anoia</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç de Diputació de Barcelona</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit comercial local. Gerència Serveis de Comerç</p> <p>Cristina Izquierdo, tècnica referent Projecte NGEU Rural. Gerència Serveis de Comerç<span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'><span style='color:#252424'></span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba386472554 Jornada “Innovació social, transformant els municipis” 2023-03-16 11:00:00 2023-03-16 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-innovaci%C3%B3-social-transformant-els-municipis- ZOOM ZOOM 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Seminari web llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; seminari_web <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Representants ajuntaments i entitats socials</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba352194121 Parcs eòlics i plantes solars fotovoltaiques. Del procediment d’autorització a la implantació en el territori 2021-06-17 09:00:00 2021-06-17 12:00:00 L'obejctiu de la jornada és donar a conèixer el procediment d’autorització dels parcs eòlics i de les plantes solars fotovoltaiques i la gestió dels projectes presentats. https://www.diba.cat/web/agenda/-/parcs-e%C3%B2lics-i-plantes-solars-fotovoltaiques.-del-procediment-d-autoritzaci%C3%B3-a-la-implantaci%C3%B3-en-el-territori 1 Modalitat: En línia via Zoom Presentació Amb l'aprovació del Decret Llei 16/2019 de 26 de novembre, de mesures urgents per a l’emergència climàtica i l’impuls a les energies renovables, l'any 2020 es va incrementar la presentació de projectes de parc eòlics i plantes solars fotovoltaiques als municipis de la demarcació de Barcelona. Per això es considera necessari aprofundir en el coneixement dels procediments d'autorització d'aquests projectes que impliquen una avaluació i intervenció a tres nivells: energètica, urbanística i ambiental. Destinataris Personal tècnic i càrrecs electes de les administracions locals vinculat a la prestació de serveis en matèria d’activitats. Programa 9:30 – 10:00. Presentació de la jornada. Pere Pons, President de l’Àrea d’Infraestructures i Espais Naturals 10:00 – 10:20. L’emergència climàtica i l’impuls a les energies renovables a Catalunya. El Decret llei 16/2019, de 26 de novembre, de mesures urgents per a l’emergència climàtica. Francesc Vidal, Cap d’Àrea d’Energies Renovables i Internacional de l’Institut Català d’Energia 10:20 -11:00. La Ponència d’Energies Renovables. Procediment administratiu. L’impacte ambiental de les instal·lacions. Antoni Sorolla. Cap del Servei de Projectes de la Direcció General de Polítiques Ambientals i Medi Natural 11:00 – 11:20. Tràmits urbanístics. El projecte d’actuació específica d’interès públic en sòl no urbanitzable. Xavier Rehues. Subdirector General de Coordinació Urbanística 11:20-11:40. La instal·lació d’energies renovables en el sòl agrícola. Antoni Enjuanes Puyol, Subdirector General d’Infraestructures Rurals 11:40-12:00. L’experiència municipal: La implantació de parcs eòlics a l’Alta Anoia. Xavier Nadal, Alcalde de Calonge de Segarra. 12:00-12:30 Debat Inscripcions El període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin esgotat les places ofertades, o en tot cas, el dia 10 de juny. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds. Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç. nominatim/ZERO_RESULTS Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba386350945 Activitats Bo, sa i d'aquí i àpat de treball a Badia del Vallès 2023-03-14 00:00:00 2023-03-14 23:59:59 Bo, sa i d'aquí, promogut per Taelus, està compromès amb una alimentació saludable a les escoles el producte de proximitat i un consum responsable. Per portar a terme aquesta iniciativa, visiten mercats i escoles dels nostres municipis fent participar als més petits d'activitats i actuacions musicals. En aquesta ocasió les activitats es van desenvolupar a l'escola Las Seguidillas, CEIP La Jota i l'escola La Sardana, de Badia del Vallès. https://www.diba.cat/web/agenda/-/activitats-bo-sa-i-d-aqu%C3%AD-i-%C3%A0pat-de-treball-a-badia-del-vall%C3%A8s 934049296 gs.comerc@diba.cat Restaurant Can Badia, c/ dels Infants s/n. Badia del Vallès Restaurant Can Badia, c/ dels Infants s/n. Badia del Vallès 41.5107700,2.1135400 1 Comerç i consum; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Vilamala Bastarras, Sergi; Altres; Badia del Vallès; Grup d'interès comerc_i_consum; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; vilamala_bastarras_sergi; altres; badia_del_valles; grup_dinteres De 13.30h a 17.00h <p>Eva Menor, alcaldessa de Badia del Vallès</p> <p>Rafael Moya, 1r tinent d'alcaldia de Badia del Vallès</p> <p>Josep Martínez, 3r tinent d'alcaldia de Badia del Vallès</p> <p>Sergi Vilamala, gerent de Serveis de Comerç de Diputació de Barcelona</p> <p>Encarna Peran, cap Oficina Suport al Teixit Comercial Local. Gerència Serveis de Comerç</p> <p>Pilar Orus, responsable Xarxa Productes de la Terra Gerència Serveis de Comerç</p> <p>Representants de l'escoles Las Seguidillas, La Jota i La Sardana</p> <p>Productors locals</p> <p>Representants empreses càtering de l'escoles Las Seguidillas, La Jota i La Sardana</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385624066 Roda de Premsa del projecte conjunt amb l'UICN, Huawei i Ecounion al Parc de Sant Llorenç del Munt i Serra de l'Obac 2023-02-16 12:00:00 2023-02-16 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/roda-de-premsa-del-projecte-conjunt-amb-l-uicn-huawei-i-ecounion-al-parc-de-sant-lloren%C3%A7-del-munt-i-serra-de-l-obac MNACTEC. Rambla d’Ègara, 270 (Terrassa) MNACTEC. Rambla d’Ègara, 270 (Terrassa) 41.5654500,2.0072700 1 Territori i parcs naturals; Vallès Occidental; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Roda de premsa; Presentació; Junyent Torras, Valentí; Terrassa; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona territori_i_parcs_naturals; valles_occidental; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; roda_de_premsa; presentacio; junyent_torras_valenti; terrassa; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals, Valentí Junyent.</p> <p>Vicepresidenta, Huawei España, Therese Jamaa.</p> <p>Responsable del Programa de Ecosistemas, Centro de Cooperación del Mediterráneo de la UICN, Arnau Teixidor.</p> <p>Presentador, Daniel Pons. Tècnic de conservació del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac.</p> <p>Director del Parc, Àngel Miño.</p> <p>Cap de la Subsecció de Comunicació, Formació i Coordinació, Assumpta Gorriz.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385929280 Conferència: 'Homologació, obertura i oportunitats' 2023-02-02 13:00:00 2023-02-02 16:00:00 Assistència a la conferència i al col·loqui posterior https://www.diba.cat/web/agenda/-/confer%C3%A8ncia-homologaci%C3%B3-obertura-i-oportunitats- Hotel Melià Sarrià - Av. de Sarrià, 50 - Barcelona Hotel Melià Sarrià - Av. de Sarrià, 50 - Barcelona 41.3912814,2.1416363 1 Villamayor Caamaño, Javier; Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Altres; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona villamayor_caamano_javier; diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; altres; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Sr. Xavier Espot, cap de govern d'Andorra</p> <p>Sr. Miquel Roca, president de la Societat Econòmica Barcelonesa d'Amics del País</p> <p>Sr. Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385896811 Plenari del Consell Econòmic i Social del Baix Llobregat 2023-03-06 12:00:00 2023-03-06 14:00:00 Intervenció al CES del Baix Llobregat https://www.diba.cat/web/agenda/-/plenari-del-consell-econ%C3%B2mic-i-social-del-baix-llobregat Sala de Plens - Seu del CC del Baix Llobregat - Parc Torreblanca - CN 340 - Sant Feliu del Llobregat Sala de Plens - Seu del CC del Baix Llobregat - Parc Torreblanca - CN 340 - Sant Feliu del Llobregat 41.3798378,2.0568984 1 Diputació de Barcelona; Economia i treball; Esdeveniments; Baix Llobregat; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Menor Cantador, Eva; Plens diputacio_de_barcelona; economia_i_treball; esdeveniments; baix_llobregat; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; desenvolupament_economic_i_turisme; menor_cantador_eva; plens <p>Sra. Eva M. Martínez, presidenta del Consell Comarcal del Baix Llobregat</p> <p>Sra. Eva Menor, diputada presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona</p> <p>Conselleres, consellers, sindicats, patronals, empresaris, empresàries i membres del CES</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385677715 Projecte de reurbanització de les travesseres urbanes BP-2427 i BP-2151 a Sant Sadurní d’Anoia 2023-03-07 12:00:00 2023-03-07 23:59:59 El diputat d'Infraestructures i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona, Pere Pons, acompanyat de l'alcalde de Sant Sadurní d'Anoia, Anton Amat, presenten el projecte de reurbanització de les travesseres urbanes de les carreteres BP-2427, entre els PK 7,760 i 8,275, i la BP-2151, entre els PK 8,275 i 8,325. https://www.diba.cat/web/agenda/-/projecte-de-reurbanitzacio-de-les-travesseres-urbanes-bp-2427-i-bp-2151-a-sant-sadurni-d-anoia Sala de Plens de l'Ajuntament (Plaça de l'Ajuntament, 1) de Sant Sadurní d'Anoia Sala de Plens de l'Ajuntament (Plaça de l'Ajuntament, 1) de Sant Sadurní d'Anoia 41.4240960,1.7867971 1 Actualment, la travessera BP-2151, anomenada carrer de Sant Antoni i després carrer de Montserrat, compta amb una calçada de sentit únic i voreres no accessibles en alguns trams. Disposa d’aparcament en cordó i semi-bateria, i el tram final, adjacent a la plaça de l’Era d’en Guineu, té dos sentits de circulació. D’altra banda, la travessera BP-2427, anomenada carrer de la Diputació, entra al municipi pel sud-est, travessant la riera de Lavernó i finalitza al PK 8,275 on entronca amb l’inici de la BP-2151 fins a la rotonda de la Font de la Mela, al nord-oest del municipi. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba384508910 Curs 'Relat i comunicació en participació ciutadana'. Sessió 1 2023-03-16 09:00:00 2023-03-16 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/curs-relat-i-comunicaci%C3%B3-en-participaci%C3%B3-ciutadana-.-sessi%C3%B3-1 Recinte Escola Industrial Recinte Escola Industrial 41.3955350,2.1575980 1 nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-18 17:17
agendadiba385383887 Reunió amb l'Ajuntament de Fonollosa 2023-02-28 11:30:30 2023-02-28 12:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-fonollosa-1 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Eloi Hernàndez- Alcalde de l’ajuntament de Fonollosa</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Elisa Carvajal- Regidora d’Acció Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Joaquim Busom- Regidor de Salut Pública</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385195379 Entrevista SER- Resultats de l’enquesta de 4t d’ESO (2015-2022) 2023-02-23 13:00:00 2023-02-23 13:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/entrevista-ser-resultats-de-l-enquesta-de-4t-d-eso-2015-2022- Telefònica Telefònica 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Entrevista llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; entrevista <p style='margin-bottom:11px'><span style='font-size:11pt'><span style='line-height:107%'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba384571334 Al teu costat, fem una llar més segura -Prevenció i actuació en cas d'incendi [Cornellà de Llobregat] 2023-02-22 11:00:00 2023-02-22 23:59:59 De la mà de Bombers es donen consells de seguretat per a les persones grans. https://www.diba.cat/web/agenda/-/al-teu-costat-fem-una-llar-m%C3%A9s-segura-prevenci%C3%B3-i-actuaci%C3%B3-en-cas-d-incendi-cornell%C3%A0-de-llobregat- Sala Raimont Llort . Biblioteca Central Carrer de Mossèn Andreu, 15 Barri Gavarra. Cornellà de Llobregat Sala Raimont Llort . Biblioteca Central Carrer de Mossèn Andreu, 15 Barri Gavarra. Cornellà de Llobregat 41.3611940,2.0784150 https://www.diba.cat/documents/130988625/373166414/BOMBERS-CAT_LF.pdf/8127ca08-d368-71eb-d273-f4de33ecfec1?t=1659000721308 1 Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona Gratuït Des del Servei Local de Teleassistència, dins del Programa de prevenció de riscos i foment de l’envelliment actiu i saludable, es realitzen campanyes preventives amb l’objectiu de fomentar l'autonomia personal i afavorir l'empoderament de les persones grans, així com incorporar hàbits de vida saludable, incrementar-ne la participació social i reforçant els vincles amb la comunitat. Aquestes campanyes es poden fer en format xerrades al territori sota sol·licitud dels serveis socials municipals. Si com a municipi voleu sol·licitar una xerrada us podeu posar en contacte a través del correu teleassistencia@diba.cat Activitat gratuïta, per a més informació consulta al teu ajuntament. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385859668 Reunió amb l'Associació d'Enginyers Industrials de Catalunya 2023-03-07 09:00:00 2023-03-07 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-associaci%C3%B3-d-enginyers-industrials-de-catalunya Rambla de Catalunya 126, Barcelona Rambla de Catalunya 126, Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Echániz Sans, Juan; Fernández González, Daniel; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Personal directiu professional; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Reunió echaniz_sans_juan; fernandez_gonzalez_daniel; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; personal_directiu_professional; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; reunio <p>Maria Salamero, presidenta de l'Associació d'Enginyers Industrials </p> <p>Llum Llosa, vicepresidenta 2a de l'Associació d'Enginyers Industrials</p> <p>Pere Homs, director general de l'Associació d'Enginyers Industrial</p> <p>Juan Echániz, coordinador general de la Diputació de Barcelona</p> <p>Daniel Fernández, director de Serveis de l'Àrea de Presidència</p> <p>Eloi Juvillà, comissionat per a Projectes Singulars en Matèria d'Espais</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba381386639 Taller famílies pantalles Sant Vicenç de Castellet 2023-03-16 18:00:00 2023-03-23 20:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. Cal inscripció prèvia -> https://bit.ly/Inscripcionstallerpantalles https://www.diba.cat/web/agenda/-/taller-fam%C3%ADlies-pantalles-sant-vicen%C3%A7-de-castellet 934 049 417 spott@diba.cat Auditori Mª Carme Grauvilardell. Carrer Creixell, 6. Sant Vicenç de Castellet. Auditori Mª Carme Grauvilardell. Carrer Creixell, 6. Sant Vicenç de Castellet. 41.6654549,1.8625379 1 (2 hores per sessió) Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. Amb la col·laboració de l'entitat Cafè i Social Media. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385755543 Assistència a l'acte Presentació Jocs Special Olympics Catalunya 2023 2023-03-06 00:00:00 2023-03-06 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reunio-amb-la-junta-de-l-observatori-de-les-dones-en-els-mitjans-de-comunicac-2 Palau de la Generalitat, plaça Sant Jaume, Barcelona Palau de la Generalitat, plaça Sant Jaume, Barcelona 1 Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Barnusell Ortuño, Alba; Presentació area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; barnusell_ortuno_alba; presentacio a les 11.30 h <p>Alba Barnusell i Ortuño, diputada delegada de Polítiques d'Igualtat</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385672694 Presentació projecte final 'Plan de Sostenibilidad Turística en Destino COSTA BCN – DELTA' 2023-03-01 13:00:00 2023-03-01 15:00:00 Presentació per part del Consell Comarcal de Turisme del Baix Llobregat https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-projecte-final-plan-de-sostenibilidad-tur%C3%ADstica-en-destino-costa-bcn-delta- 93 402 29 75 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817398,2.1257564 1 Turisme; Baix Llobregat; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Presentació; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona turisme; baix_llobregat; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; presentacio; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>Per part de Diputació de Barcelona:</p> <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</span></span></p> <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</span></span></p> <p>- Elisabet González, tècnica Turisme</p> <p>- Josep Rodríguez, tècnic Turisme</p> <p>Per part del Baix Llobregat:</p> <p>- Laura Garcia, coordinadora</p> <p>- Gemma Rodríguez</p> <p>Per part del Gabinet Gaudí: Georgina Andreu</p> <p>Per part d'Icloud: Javier Vall </p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385669792 Presentació resultats Estudi Oferta de Turisme Nàutic a Catalunya 2023-03-01 12:30:30 2023-03-01 13:30:30 Presentació de la Generalitat de Catalunya https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-resultats-estudi-oferta-de-turisme-n%C3%A0utic-a-catalunya 93 402 29 75 trigueroam@diba.cat Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3817076,2.1257779 1 Turisme; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Bravo Letelier, Soledad Paula; Presentació; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona turisme; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; desenvolupament_economic_i_turisme; bravo_letelier_soledad_paula; presentacio; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Per part de Diputació de Barcelona</p> <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</span></span></p> <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Anna Sánchez, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic</span></span></p> <p><span style='font-size:11.5pt'><span style='font-family:Arial'>- Xavier Font, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme</span></span></p> <p>- Mercè José, cap de la Unitat del Cercle de Turisme</p> <p>- Susana Garcia, tècnica de Turisme</p> <p>- Quim Vizcaino, tècnic de Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba383734944 L'avaluació de les activitats i polítiques culturals - 2a edició 2023-03-07 10:00:00 2023-03-09 12:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/l-avaluaci%C3%B3-de-les-activitats-i-pol%C3%ADtiques-culturals-2a-edici%C3%B3 +34934022565 oerc.formacio@diba.cat Videoformació (plataforma ZOOM) Videoformació (plataforma ZOOM) 1 Avaluar és una acció essencial a l’hora d’emprendre qualsevol projecte o activitat vinculada a les polítiques culturals. Massa sovint l’avaluació és un procés que es fa de manera apressada, ja que la programació no s’atura i no hi ha temps de reflexionar sobre el que s’ha fet. Aquest curs vol dotar d’eines bàsiques i contrastades d’avaluació, que tinguin en compte qüestions d’impacte i dades contrastades, però que també introdueixin maneres d’analitzar la realitat des d’una perspectiva qualitativa, que inclogui nous valors als merament estadístics. El curs donarà veu a diferents institucions de primer nivell per veure com aborden aquest tema i també oferirà eines útils per facilitar l’avaluació de l’acció cultural des de l’àmbit local. Programa 07 de març 10'00 - 11’15 h: La necessitat d’avaluar les programacions i les polítiques culturals municipals. Anna Villaroya. Directora del Centre de Recerca en Informació, Comunicació i Cultura de la UB 11’15 - 12'00 h: L’experiència de l’avaluació en el camp de la cultura des del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de la Diputació de Barcelona. Xavier Gómez i Guillem Miralles, tècnics del CERC 09 de març 10'00 - 11'00 h: Com poden ajudar-nos les dades en l’avaluació de les polítiques culturals? Ramon Castells, Cap d’Estudis del Consell Nacional de la Cultura i les Arts 11'00 - 12'00 h: A l’entorn de la 'Guia para la evaluación de las políticas culturales locales'. Juana Escudero, subdirectora d’Educació, Cultura, Patrimoni, Esports i Oci a la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP) Docents Anna Villarroya Llicenciada en Dret i Economia i doctora en Economia del sector Públic per la Universitat de Barcelona (UB). Des de l’any 1993 és professora al Departament d’Economia de la UB, on imparteix classes relacionades amb l’economia de la cultura i les polítiques culturals. És autora de l’informe sobre política cultural a Espanya inclòs en el Compendium of Cultural Policies and Trends i presidenta de l’European Association of Cultural Researchers. És també coordinadora del Programa de Doctorat Interuniversitari en Estudis de Gènere: Cultures, Societats i Polítiques. Autora de nombrosos articles, capítols de llibre i publicacions científiques sobre diferents aspectes relacionats amb la política cultural i l’economia de la cultura, ha publicat part de la seva recerca en prestigioses revistes com ara el Journal of Cultural Economics, l’International Journal of Cultural Policy, l’European Journal of Cultural Studies o l’European Journal of Women’s Studies. Es també directora del Centre de Recerca en Informació, Comunicació i Cultura de la UB (CRICC). Juana Escudero Méndez Llicenciada en dret per la Universitat Complutense de Madrid i especialitzada en Dret Comunitari Europeu, així com Màster en Propietat Intel·lectual i Industrial per la Universitat d’Alacant. Posseeix el Títol d’Especialista en Estudis Jurídics i Econòmics de la Unió Europea per la Universitat Complutense de Madrid y el DESUP en Estudis Superiors Jurídics i Econòmics de la Unió Europea del Centre d’Hautes Etudes Européennes de la Sorbona. Entre 2010 i 2012 fou Subdirectora de Cultura de l’Instituto Cervantes, responsable dels departaments d’activitats culturals, de biblioteques i documentació, així com de les propostes de programació de la xarxa de centres de l’Instituto. Des de l’any 2000, és directora de l’Àrea de Cultura de la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP) i secretaria de la Comisssió de Cultura. Actualment és Subdirectora d’Educació, Cultura, Patrimoni, Esports i Oci de la FEMP, secretaria de les Comissions d’Educació i Cultura i responsable tècnica del desenvolupament dels programes d’actuacions en aquestes àrees. Ramon Castells Ros Doctor en Gestió de la Cultura i el Patrimoni, llicenciat en econòmiques i gestor cultural. Investigador en l’àmbit de les industries culturals i especialista en finançament de la cultura. Responsable de l’àrea de coneixement del Consell Nacional de la Cultura i de les Arts (CoNCA) des d’on fa seguiment de les polítiques culturals i de l’evolució dels sectors culturals i artístics catalans. Familiaritzat en l’ús d’indicadors que utilitza en la seva activitat professional d’avaluació de les polítiques i de l’activitat cultural del país. En l’àmbit docent, és professor associat de la Universitat de Barcelona on imparteix les assignatures de “Viabilitat Econòmica de Projectes Culturals” i de “Finançament i Captació de Recursos” en el Màster oficial en Gestió Cultural. Xavier Gómez Serrano Llicenciat en Sociologia (UAB) i màster en Gestió d’Institucions i Empreses Culturals (IL3-UB). Durant els darrers 7 anys ha estat tècnic a l’Ajuntament de Rubí, amb responsabilitats en diversos projectes de promoció cultural i de projecció de la ciutat des de la gestió d’equipaments, la coordinació del programa de festes populars i el disseny i producció de cicles d’arts en viu i esdeveniments d’identitat i marca de ciutat. Actualment forma part de l’equip del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, vinculat al programa d’estudis i recerca, al d’assessoraments en matèria de polítiques i projectes culturals, i al projecte Cercle de Comparació Intermunicipal (CCI) de Serveis Culturals. Guillem Miralles Puig Llicenciat en Ciències Econòmiques per la UPF, compta amb els postgraus en Direcció d’Organització i Sistemes d’Informació per l’IDEC-UPF i en Periodisme Digital per la UOC. En l’àmbit professional té una experiència de més de 15 anys treballant a la Diputació de Barcelona, en primer lloc a l’Àrea de Desenvolupament Econòmic com a coordinador del programa Xarxa Productes de la Terra, amb la realització i implementació de dos plans estratègics i operatius (2010-14 i 2016-20) en coordinació amb 12 ens locals de caràcter comarcal i amb treball transversal amb diferents gerències de la Diputació. Des de fa un any i mig, forma part de l’equip del CERC on participa en projectes de diferents programes. En l’àmbit cultural, és impulsor i coeditor, conjuntament amb Tina Vallès, del portal digital Paper de vidre, una de les primeres revistes digitals culturals catalanes, nascuda l’any 2002, i que ara és exclusivament un portal de contes en català, i des del qual ha impulsat també l’edició de tres llibres, amb Labreu Edicions i Godall Edicions, i la realització de nombrosos actes amb la participació de destacats escriptors i músics de l’escena cultural catalana dels darrers 20 anys. (PREINSCRIPCIONS TANCADES) nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385570062 Benvinguda Institucional del 'Dia Mundial de l'Educació Ambiental' 2023-01-27 09:00:00 2023-01-27 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/benvinguda-institucional-del-dia-mundial-de-l-educaci%C3%B3-ambiental- Espai Francesca Bonnemaison. C. Sant Pere Més Baix, 7 (Barcelona) Espai Francesca Bonnemaison. C. Sant Pere Més Baix, 7 (Barcelona) 41.3865050,2.1761840 1 Territori i parcs naturals; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Inauguració i/o cloenda; Junyent Torras, Valentí; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona territori_i_parcs_naturals; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; inauguracio_io_cloenda; junyent_torras_valenti; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals, Valentí Junyent.</p> <p>Cap de la Secció d'Ús Públic i Educació Ambiental, Josep Melero.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385568418 Assemblea del Consorci de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona 2022-12-21 16:00:00 2022-12-21 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/assemblea-del-consorci-de-l-espai-natural-de-les-guilleries-savassona-1 Centre Cultural. Carrer de la Rambla, 17 (Folgueroles) Centre Cultural. Carrer de la Rambla, 17 (Folgueroles) 41.9390900,2.3209400 1 Ajuntaments; Osona; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Reunió; Junyent Torras, Valentí; Folgueroles; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona ajuntaments; osona; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; reunio; junyent_torras_valenti; folgueroles; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona <p>Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals, Valentí Junyent.</p> <p>Membres de l'Assemblea.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385390277 Reunió amb l'Ajuntament d'Argentona 2023-02-28 17:00:00 2023-02-28 18:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-d-argentona-3 Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta 41.3882970,2.1490500 1 Maresme; Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Reunió; Pons i Vendrell, Pere; Argentona maresme; area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; reunio; pons_i_vendrell_pere; argentona <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>Montse Cervantes, regidora de mobilitat i seguretat d'Argentona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385384046 Reunió amb l'Ajuntament de Cornellà 2023-02-28 12:30:30 2023-02-28 13:30:30 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-cornell%C3%A0-2 Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Joana Piñero Romera- Tinenta d’Alcalde- Àrea de Polítiques Socials, Igualtat i Salut- Ajuntament de Cornellà</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Enric Térmens López- Cap de Gestió d’Accio Social- Ajuntament de Cornellà</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385309708 Assistència - Premis Martí Gasull i Roig 2023-02-20 19:00:00 2023-02-20 21:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/assist%C3%A8ncia-premis-mart%C3%AD-gasull-i-roig Palau de la Música, C/ Palau de la Música, 4-6, 08003 Barcelona Palau de la Música, C/ Palau de la Música, 4-6, 08003 Barcelona 41.3875791,2.1710856 1 Roca i Ventura, Jordi; Cultura; Àrea de Cultura; Personal directiu professional; Cultura; Inauguració i/o cloenda; Cultura, Educació i Esports; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona roca_i_ventura_jordi; cultura; area_de_cultura; personal_directiu_professional; cultura; inauguracio_io_cloenda; cultura_educacio_i_esports; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona <p>- Sr. Jordi Roca i Ventura, coordinador de l'Àrea de Cultura</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385299215 Reunió Projecte Vies Blaves 2023-02-23 09:00:00 2023-02-23 10:00:00 Projecte Vies Blaves. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-projecte-vies-blaves Recinte Escola Industrial. Edifici El Vagó. Sala 2B. 2a planta. C/ Compte d'Urgell, 187. Barcelona. Recinte Escola Industrial. Edifici El Vagó. Sala 2B. 2a planta. C/ Compte d'Urgell, 187. Barcelona. 41.3895900,2.1482800 1 Pericàs Torguet, Jordi; Villamayor Caamaño, Javier; Barcelonès; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; diputat/diputada; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Serveis Generals i Transició Digital; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Ruíz Novella, Carlos; Garrido Tinta, Abigail; Bravo Letelier, Soledad Paula; Reunió; Barcelona pericas_torguet_jordi; villamayor_caamano_javier; barcelones; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; diputatdiputada; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; serveis_generals_i_transicio_digital; desenvolupament_economic_i_turisme; ruiz_novella_carlos; garrido_tinta_abigail; bravo_letelier_soledad_paula; reunio; barcelona <p>Abigail Garrido, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Javier Villamayor, coordinador Àrea Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Elisabet Gonzàlez, tècnica responsable de Programes Europeus de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Carles Ruiz, president delegat de Recursos Humans, Hisenda i Serveis Interns de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Jordi Pericas, coordinador Àrea Recursos Humans, Hisenda i Serveis Interns de la Diputació de Barcelona.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385195716 Reunió amb l'Ajuntament de Calella 2023-02-24 13:00:00 2023-02-24 14:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-l-ajuntament-de-calella Microsoft Teams Microsoft Teams 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Personal directiu professional; Alta direcció i gerents; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Muñoz Luque, José; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; personal_directiu_professional; alta_direccio_i_gerents; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; munoz_luque_jose; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Pep Muñoz- Gerent de Serveis Socials</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Montserrat Mateu- Tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Calella</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Salvador Maneu-Director Serveis Socials Sant Joan de Déu</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Javier Prieto- Subdirector Serveis Social Sant Joan de Déu</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Charo Sillero- Directora projecte Malla</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Puri Rojo- Germana de Sant Josep</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>S. Herrero- Tècnica Política Social Ajuntament de Calella</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385861793 Consell Directiu de l'Organisme de Gestió Tributària (ORGT) 2023-03-13 00:00:00 2023-03-13 23:59:59 https://www.diba.cat/web/agenda/-/consell-directiu-de-l-organisme-de-gestio-tributaria-or-17 Reunió telemàtica: Microsoft Teams Reunió telemàtica: Microsoft Teams 1 Administració local; diputat/diputada; Díaz Romero, Pilar; Ruíz Novella, Carlos; Garcia i Cañizares, Joan Carles; Fortuny Camarena, Carmela; Guijarro Palma, Rubén; Reunió; general administracio_local; diputatdiputada; diaz_romero_pilar; ruiz_novella_carlos; garcia_i_canizares_joan_carles; fortuny_camarena_carmela; guijarro_palma_ruben; reunio; general A les 9:30h <p>President: Carles Ruiz Novella</p> <p>Vocals:</p> <p>- Pilar Díaz Romero</p> <p>- Rubén Guijarro Palma</p> <p>- Carmela Fortuny i Camarena</p> <p>- Joan Carles Garcia i Cañizares</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385846484 Reunió amb el director dels Serveis Territorials del Departament de la Presidència de Barcelona - Generalitat de Catalunya 2023-03-07 09:00:00 2023-03-07 10:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-amb-el-director-dels-serveis-territorials-del-departament-de-la-presid%C3%A8ncia-de-barcelona-generalitat-de-catalunya Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta Recinte de l'Escola Industrial Edifici del Rellotge, 4ª planta 41.3882970,2.1490500 1 Àrea d’Infraestructures i Territori; diputat/diputada; Alta direcció i gerents; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Izquierdo Camón, Vicente; Xalabarder Aulet, Maria; Palacio Pastor, María Ángeles; Reunió; Pons i Vendrell, Pere area_dinfraestructures_i_territori; diputatdiputada; alta_direccio_i_gerents; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; izquierdo_camon_vicente; xalabarder_aulet_maria; palacio_pastor_maria_angeles; reunio; pons_i_vendrell_pere <p>Pere Pons, president delegat Àrea Infraestructures i Espais Naturals</p> <p>David Agustí, director Serveis Territorials, Generalitat de Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385660145 Taller famílies pantalles Campins 2023-03-07 18:00:00 2023-03-14 20:00:00 Taller gratuït adreçat a famílies interessades en educar els seus fills i filles en l'ús saludable de les pantalles. Cal inscripció prèvia trucant a l'Ajuntament de Campins 938 47 50 30. https://www.diba.cat/web/agenda/-/taller-fam%C3%ADlies-pantalles-campins 934 049 417 spott@diba.cat Casal de Cultura. Plaça de la Vila, 4, 08472 Campins, Barcelona Casal de Cultura. Plaça de la Vila, 4, 08472 Campins, Barcelona 41.7248123,2.4635665 1 (2 hores per sessió) Espai de reflexió i acompanyament on les famílies obtindran eines i recursos per prevenir i gestionar les situacions problemàtiques derivades de l’ús de les pantalles i proporcionarà pautes bàsiques per aprendre a fer-ne un ús responsable a l'àmbit familiar. Taller realitzat pel Centre SPOTT. nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385766389 Exposició per a la prevenció del consum de drogues: 'Controles?' a Vilafranca del Penedès 2023-03-06 09:00:00 2023-03-27 23:59:59 Exposició adreçada a adolescents, joves, adults, professionals i famílies https://www.diba.cat/web/agenda/-/exposici%C3%B3-per-a-la-prevenci%C3%B3-del-consum-de-drogues-controles-a-vilafranca-del-pened%C3%A8s-1 934 049 417 spott@diba.cat Espai Jove La Nau al Carrer de Baltà de Cela 45-47. Vilafranca del Penedès Espai Jove La Nau al Carrer de Baltà de Cela 45-47. Vilafranca del Penedès 41.3553640,1.7035256 1 L’exposició Controles? proporciona informació sobre les drogues i l’ús problemàtic de pantalles i treballa els factors de protecció per prevenir-ne el consum. Està adreçada a tres col·lectius: adolescents d’entre 12 i 15 anys, joves a partir dels 16 anys, famílies, professionals i adults que desitgin informació sobre la temàtica. Actualment l’exposició també disposa d'un format digital, consistent en un tour virtual 360º i la recreació dels panells en 3D. Segueix-nos a les xarxes socials nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385630746 Tractament Recinte Torribera 2023-03-09 2023-03-09 00:00:00 2023-03-09 23:59:59 Tractament enfront el morrut de les palmeres/paysandisia https://www.diba.cat/web/agenda/-/tractament-recinte-torribera-2023-03-09 Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet Recinte Torribera, Avda. Prat de la Riba, 171, Santa Coloma de Gramenet 1 Salut pública; general; Activitats recomanades NO participades per la Diputació de Barcelona salut_publica; general; activitats_recomanades_no_participades_per_la_diputacio_de_barcelona 07:00 a 18:00 Empresa: FITOPATOLOGIA I NATURA SL Tipus de tractament: front el morrut de les palmeres/paysandisia Productes utilitzats: Palmanem Mètode d'aplicació: dutxa dirigida a l’ull Termini de seguretat: fins que deixi de gotejar Es tracta d’un tractament biològic, no químic. A més a més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: COVID-19 L'empresa haurà de seguir el seu protocol per evitar la propagació de la COVID-19, a més de les instruccions que pugui establir la Diputació de Barcelona als seus centres de treball. A més de les mesures preventives indicades per l'aplicador, s'hauran de considerar les següents: Retirar de la zona tractada els aliments, begudes, objectes personals o animals domèstics que puguin exposar-se al producte utilitzat. Tancar portes, finestres i sistemes de ventilació dels edificis, durant el tractament. Treure animals i aliments de les finestres i balcons Telèfon de l'Institut Nacional de Toxicologia (91 562 04 20). nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
agendadiba385615486 Presentació Nou punt de l'SPOTT CC Berguedà 2023-03-02 10:00:00 2023-03-02 11:00:00 https://www.diba.cat/web/agenda/-/presentaci%C3%B3-nou-punt-de-l-spott-cc-bergued%C3%A0 Can Serra, 2a planta, despatx Vicepresidència 1a Can Serra, 2a planta, despatx Vicepresidència 1a 41.3955350,2.1575980 1 Llorens Carbonell, Teresa; Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; diputat/diputada; Personal directiu professional; Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat; Moret Sabidó, Lluïsa; Reunió llorens_carbonell_teresa; area_de_sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; diputatdiputada; personal_directiu_professional; sostenibilitat_social_cicle_de_vida_i_comunitat; moret_sabido_lluisa; reunio <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Lluïsa Moret – Vicepresidenta 1a i Presidenta delegada de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social<b> </b></span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Teresa Llorens - Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Josep Lara- President del Consell Comarcal del Berguedà</span></span></p> <p><span style='font-size:11pt'><span style='font-family:Calibri,sans-serif'>Abel Garcia- vicepresident del Consell Comarcal del Berguedà</span></span></p> nominatim/TIMEOUT Agenda electes 2025-05-28 12:08
Estadístiques 2025
Agenda electes

Mitjana 2025: 38,62 consultes/dia

Sabies que...?

...pots personalitzar les consultes a la API amb diversos filtres?

La API ofereix tant filtres per modificar la cerca de les dades (operadors LIKE, AND, OR...) com filtres per tractar-ne el retorn (paginació, ordenació...).

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/puntesports/camp-all-like/poliesportiu/ord-adreca_nom/desc