ID
Títol
Data d'inici
Data de finalització
Descripció
Imatge
Organitzadors
Enllaç web
Telèfon
Correu de contacte
Nom del lloc
Adreça
Codi postal
Nom del municipi
Localització
Web
Col·laboradors
Municipi
Temes
Etiquetes
Categoria
Relació amb el punt
Preu
Peu Imatge
Durada
Observacions d'horari
Dies
Tipus
Públic
Observacions
Comarca
Documentació
Assistents
Aforament
Inscripció
Cos
Cercador/Codi
Url Inscripcions
Identificador secundari
Conjunt de dades
Últim canvi
agendadiba431424399 Presentació de la 41a Mitja Marató de Sitges 2025-agenda del coordinador d'esports Conrad Felip 2025-01-08 13:00:00 2025-01-08 14:00:00 Presentació de la 41a Mitja Marató, 13è Quart de Marató i 6a Cursa Infantil de Sitges. Sport Bar Sitges. Passeig de La Ribera, 48. Sport Bar Sitges. Passeig de La Ribera, 48. 41.2348730,1.8065310 1 Esports; Sitges; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Garraf; Personal directiu professional; Grup d'interès; Presentació; Àrea d’Esports i Activitat Física; Esports i Activitat Física; Felip Benach, Conrad esports; sitges; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; garraf; personal_directiu_professional; grup_dinteres; presentacio; area_desports_i_activitat_fisica; esports_i_activitat_fisica; felip_benach_conrad De 13.00 h a 14.00 h <p>Jaume Monasterio, regidor d’Esports, Obres i Projectes de l’Ajuntament de Sitges</p> <p>Abel Garcia, secretari general del Departament d’Esports de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Conrad Felip, coordinador de l’Àrea d’Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona</p> <p>Mercè Rosich, presidenta de la Federació Catalana d’Atletisme</p> <p>Jaime Grau, promotor Zona Vip Events</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba430959044 Presentació de la gran final de la V edició dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa 2025 2025-05-12 12:00:00 2025-05-12 23:59:59 Presentació de la gran final de la V edició dels Premis Lladonosa, que tindrà lloc el 21 de maig al Palau de Pedralbes. Des de 2021 els Premis Lladonosa trien els millors estudiants de cuina i sala de tot Catalunya —i des d’aquest any també d’Andorra— en un format de concurs presencial, amb una selecció prèvia amb dues semifinals i un Premi Social (ja celebrats), una jornada de formació i l’esmentada final. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentacio-gran-final-v-edicio-premis-gastronomics-josep-lladonosa-2025 Espai Francesca Bonnemaison (c/ de Sant Pere Més Baix, 7) de Barcelona Espai Francesca Bonnemaison (c/ de Sant Pere Més Baix, 7) de Barcelona 41.3865891,2.1762515 1 La Diputació de Barcelona, a través de la Gerència de Turisme, dona suport als Premis Lladonosa per tal de posar en valor l’enogastronomia de les comarques de Barcelona, la Xarxa de Productes de la Terra, i de reforçar el compromís amb el teixit empresarial vinculat als productes locals i de qualitat, així com amb la professionalitat del sector de la restauració. Aquesta acció s’emmarca en la celebració de Catalunya com a Regió Mundial de la Gastronomia.En la presentació intervindran:Joan Gòdia. Director general d'Empreses Agroalimentàries. Generalitat de Catalunya.Josep Lladonosa. President dels Premis.Soledad Bravo. Gerent de Turisme de la Diputació de BarcelonaJuan S. Rodríguez Moranta. Direcció Premis Lladonosa.Pep Moreno. Cuiner. Estrella Michelin Deliranto Salou Jordi Castany. Brand ambassador de Royal Bliss.Durant la presentació es projectaran dos audiovisuals sobre la recepta d'un plat i un còctel inspirats en la Xarxa de Productes de la Terra de la Diputació de Barcelona, i després de la presentació es podran degustar les creacions. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba439443473 Presentació del nou servei de codis NaviLens a Sant Miquel del Fai 2025-10-13 11:00:00 2025-10-13 23:59:59 Presentació de la primera prova pilot que impulsa la Diputació de Barcelona per instal·lar codis NaviLens, una eina que permet a les persones cegues o amb discapacitat visual visitar l’espai amb audiodescripcions accessibles. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/presentaci-servei-codis-navilens-sant-miquel-del-fai 41.7160671,2.1905293 1 La implementació d’aquesta tecnologia s’emmarca en el Pla transversal d’atenció a la discapacitat de la Diputació de Barcelona.La presentació consistirà en un breu recorregut amb parada a diferents punts d’interès natural i patrimonial del recinte per mostrar el funcionament d’aquesta nova eina. Tot seguit, tindrà lloc el parlament del diputat de l’Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda de la Diputació de Barcelona, Xesco Gomar, acompanyat del director de Sant Miquel del Fai, Lluís Martínez, així com de Carme Guillamon, que ha desenvolupat les audiodescripcions, i Laura Coca, cap de la Unitat de Promoció Sociocultural Artística i Esportiva de l’ONCE. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-09 04:47
agendadiba434378963 Acte de presentació de l’Acceleradora de formació professional dual, projecte pilot al delta del Llobregat - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-07-04 12:00:00 2025-07-04 13:30:00 Presentació de l’Acceleradora de formació professional dual, projecte pilot al delta del Llobregat. 41.3230400,2.0313900 1 Viladecans; Baix Llobregat; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Presentació; Alvarez Jurado, Anna viladecans; baix_llobregat; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; presentacio; alvarez_jurado_anna <p style='margin-bottom:11px'>Anna Álvarez Jurado, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p style='margin-bottom:11px'>Kontxi Odriozola, assessora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p style='margin-bottom:11px'>Àngel Tarriño, coordinador de l’Observatori de l’FP Fundació BCN Formació Professional</p> <p style='margin-bottom:11px'>Olga Morales, alcaldessa de Viladecans i consellera delegada de Polítiques Socials i d'Igualtat de l’AMB</p> <p style='margin-bottom:11px'>Esther Monterrubio, secretària general de Formació Professional del Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports</p> <p style='margin-bottom:11px'>Ester Pujol, directora de l’Àrea de Desenvolupament Social i Econòmic de l’AMB</p> <p style='margin-bottom:11px'>Esther Niubó, consellera d’Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba435099242 Reunió President Associació Constcat-Presidenta delegada Àrea Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana Diputació Barcelona 2025-07-17 00:00:00 2025-07-17 23:59:59 Presentació de l’Associació Catalana d’Empreses Constructores d’Obra Pública (CONSTCAT) i comentar la situació actual del sector. https://www.diba.cat/web/agenda/-/reuni%C3%B3-president-associaci%C3%B3-constcat-presidenta-delegada-%C3%A0rea-urbanisme-habitatge-i-regeneraci%C3%B3-urbana-diputaci%C3%B3-barcelona 41.3884677,2.1496004 1 Urbanisme i habitatge; Diputació de Barcelona; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Barcelonès; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Grup d'interès; 11 - Ciutats i comunitats sostenibles; Habitatge; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa; Badia Cequier, Gemma; Habitatge i salut urbanisme_i_habitatge; diputacio_de_barcelona; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; barcelones; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; grup_dinteres; 11__ciutats_i_comunitats_sostenibles; habitatge; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa; badia_cequier_gemma; habitatge_i_salut De 11:00 h a 12:00 h <p><u>Per part de Constcat:</u></p> <p>Sr. Manuel Romero Colomé, President de l’Associació.</p> <p>Sr. Jose Pablo Rodriguez Marin Sastre, Vicepresident de l’Associació.</p> <p><u>Per part de la Diputació de Barcelona:</u></p> <p>Sra. Gemma Badia Cequier, Presidenta de l’Àrea, d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana</p> <p>Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana</p> L'Associació Catalana de Constructors d'Obra Pública, per la característica bàsica de les empreses associades, omple un buit dins de l'associacionisme empresarial català. ConstCAT es constitueix com una organització empresarial d'àmbit català, amb l'ànim d'estimular les relacions empresarials entre els seus membres i fomentar els vincles amb la resta d'associacions empresarials existents.L'objectiu de constCAT és aportar la seva experiència i solidesa per generar el clima de confiança imprescindible per iniciar una nova etapa de prosperitat econòmica. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba438022735 Avantprojecte de la Llei del transport de persones en vehicles de fins a 9 places - agenda del diputat Sr. Jesús Naharro 2025-10-02 00:00:00 2025-10-02 23:59:59 Presentació de l’avantprojecte de la Llei del transport de persones en vehicles de fins a 9 places, que substituirà l’actual Llei del taxi de 2003 i el Decret llei 9/2022, pel qual es regulen les condicions d'accés i d'explotació de l'activitat de vehicles de turisme amb conductor (VTC) a Catalunya. Aquesta nova norma té com a objectiu adaptar la prestació d’aquests serveis i les seves formes de contractació a les noves demandes socials i de mobilitat, tot establint el marc jurídic per a una organització innovadora i sostenible d’aquestes tipologies de transport. 41.3812740,2.1427250 1 Medi ambient; Acció Climàtica i Transició Energètica; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; 13 - Acció pel clima; Naharro Rodríguez, Jesús; Altres; Canvi climàtic, sostenibilitat i salut medi_ambient; accio_climatica_i_transicio_energetica; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; 13__accio_pel_clima; naharro_rodriguez_jesus; altres; canvi_climatic_sostenibilitat_i_salut 16:00 - 13:00 hores <p style='margin-bottom:11px'>Sr. Jesús Naharro, diputat delegat de Mobilitat Sostenible</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba430638905 Reunió amb Fundació Impulsa Talentum - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez 2025-04-30 10:30:00 2025-04-30 11:30:00 Presentació del Manifest pel Talent i Projecte Observatori Internacional del Talent i la Capitalitat Mundial del Talent a Barcelona. https://www.diba.cat/documents/890286/0/Foto+1+%283%29.jfif/69c0b340-8f80-1c90-d832-5e60985faf7e?t=1747393481598 Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Bru Recolons, president Fundació Impulsa Talentum</p> <p>Albert Torras, patró Fundació Impulsa Talentum</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba431868020 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-27 16:00:00 2025-05-27 18:00:00 Presentació del Pla Transformació Digital a l'Àrea de Cultura 41.3885080,2.1497292 1 Cultura; Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Cultura; Àrea de Presidència; Àrea de Cultura; Innovació i Governs Digitals; Lomas Pascual, Nuria; Cano Vers, Marta; Alta direcció i gerents; Mateos Guerrero, Mònica; Aguilar Ricart, Sara; Giménez Bruque, Francisco Javier cultura; diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; cultura; area_de_presidencia; area_de_cultura; innovacio_i_governs_digitals; lomas_pascual_nuria; cano_vers_marta; alta_direccio_i_gerents; mateos_guerrero_monica; aguilar_ricart_sara; gimenez_bruque_francisco_javier <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>Núria Lomas, gerent de Serveis de Cultura</p> <p>Marta Cano, gerent de Serveis de Biblioteques</p> <p>Mònica Mateos, coordinadora de l'Àrea de Cultura</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Francisco Javier Giménez, director de l’àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Maria Eugènia Saurina, subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> <p>Àssun Juan, cap de Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba431417327 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-23 12:00:00 2025-05-23 14:00:00 Presentació del Pla Transformació Digital a l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital 41.3957650,2.1585101 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Brinquis Pérez, Manuel; Innovació i Governs Digitals; Miró Folgado, Maria Dolores; Alta direcció i gerents; Juvillà Ballester, Eloi; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; brinquis_perez_manuel; innovacio_i_governs_digitals; miro_folgado_maria_dolores; alta_direccio_i_gerents; juvilla_ballester_eloi; aguilar_ricart_sara <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>Manuel Brinquis, Coordinador de l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Francisco Javier Giménez, director de l’àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Maria Dolores Miró, directora del Servei de Recursos Humans</p> <p>Eloi Juvillà, director del Servei d'Edificació i Logística</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Maria Eugènia Saurina, subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> <p>Àssun Juan, cap de Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials</p> <p>Josu Urrutia, oficina de Gestió de Recintes</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba431870835 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-28 16:00:00 2025-05-28 18:00:00 Presentació del Pla de Transformació Digital a l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica 41.3885080,2.1497292 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Acció Climàtica i Transició Energètica; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Innovació i Governs Digitals; Pruna González, Immaculada; Alta direcció i gerents; Realp Campalans, Elisenda; Aguilar Ricart, Sara; Giménez Bruque, Francisco Javier diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; accio_climatica_i_transicio_energetica; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; innovacio_i_governs_digitals; pruna_gonzalez_immaculada; alta_direccio_i_gerents; realp_campalans_elisenda; aguilar_ricart_sara; gimenez_bruque_francisco_javier <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>Elisenda Realp, coordinadora de l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Francisco Javier Giménez, director de l’àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Inmaculada Pruna, gerent de Serveis de Medi Ambient</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Maria Eugènia Saurina, subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> <p>Àssun Juan, cap de Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials </p> <p>David Casabona, cap de l'Oficina Tècnica d'Avaluació i Gestió Ambiental</p> <p>Blanca Martínez de Romance, cap de l'Oficina Tècnica d'Educació i Promoció Ambiental</p> <p>Francisco José de Sagarra, cap de l'Oficina Tècnica de Canvi Climàtic i Sostenibilitat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba431407043 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-20 09:00:00 2025-05-20 11:00:00 Presentació del Pla de Transformació Digital a l'Àrea d'Infraestructures i Territori 41.3885080,2.1497292 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Àrea d’Infraestructures i Territori; Innovació i Governs Digitals; Closa Pujabet, Joan; Alta direcció i gerents; Aceña Ramos, Valentín; Infraestructures i Territori; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; area_dinfraestructures_i_territori; innovacio_i_governs_digitals; closa_pujabet_joan; alta_direccio_i_gerents; acena_ramos_valentin; infraestructures_i_territori; aguilar_ricart_sara <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Francisco Javier Giménez, director de l’àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Valentín Aceña, gerent de Serveis d'Infraestructures Viàries i Mobilitat</p> <p>Joan Closa, gerent de Serveis d'Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Maria Eugènia Saurina, subdirecció de Desenvolupament</p> <p>Montserrat Tordera, coordinadora de l'Àrea d'Infraestructures i Territori</p> <p>Àssun Juan, cap de Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials</p> <p>Laura Jiménez, Àrea d'Infraestructures i Territori</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba431412819 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-20 16:00:00 2025-05-20 18:00:00 Presentació del Pla de Transformació Digital a l'Àrea de Presidència 41.3957650,2.1585101 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Brinquis Pérez, Manuel; Innovació i Governs Digitals; Montseny Domènech, Antoni; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; brinquis_perez_manuel; innovacio_i_governs_digitals; montseny_domenech_antoni; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>Manuel Brinquis, Coordinador de l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Francisco Javier Giménez, director de l’àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals</p> <p>Ana Maria Berruezo, subdirectora d’Imatge Corporativa i Promoció Institucional</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Maria Eugènia Saurina, subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> <p>Juan Miguel Capell, cap de gabinet de Prevenció i Seguretat</p> <p>Neus Tarragona, cap de gabinet de Relacions Publiques i Protocol</p> <p>Àssun Juan, cap de Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials</p> <p>Ana Maria Sendra, gabinet de Premsa i Comunicació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba431414715 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-21 16:00:00 2025-05-21 18:00:00 Presentació del Pla de Transformació Digital a l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital 41.3957650,2.1585101 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Abella Albiñana, Josep; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Corella Colás, Aurelio; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Barnés Garcia, Carles Manel; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; abella_albinana_josep; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; corella_colas_aurelio; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; barnes_garcia_carles_manel; aguilar_ricart_sara <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>Josep Abella, tresorer</p> <p>Aurelio Corella, interventor</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Francisco Javier Giménez, director de l’àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Carles Manel Barnés, director de Serveis de Compra Pública</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Maria Eugènia Saurina, subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> <p>Àssun Juan, cap de Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials</p> <p>Montserrat Boada, cap de Servei de Programació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba433980812 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-06-26 16:00:00 2025-06-26 18:00:00 Presentació del Pla de Transformació Digital a la DS de Compra Pública 41.3914602,2.1478030 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Abella Albiñana, Josep; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Barnés Garcia, Carles Manel; Aguilar Ricart, Sara; Giménez Bruque, Francisco Javier diputacio_de_barcelona; esdeveniments; abella_albinana_josep; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; barnes_garcia_carles_manel; aguilar_ricart_sara; gimenez_bruque_francisco_javier <p>Andreu Calvo, gerent territorial del grup TRAGSA</p> <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>José Àngel Torres, coordinador d'actuacions i projectes del grup TRAGSA</p> <p>Martí Santiago, consultor analista en Transformació Digital del grup TRAGSA</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Francisco Javier Giménez, director de l’àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Carles Manel Barnés, director de Serveis de Compra Pública</p> <p>Josep Abella, tresorer</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Maria Eugènia Saurina, subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> <p>Àssun Juan, cap de Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials</p> <p>Carme Vilatimo, cap de Servei de Gestió de la Contractació</p> <p>José Navarro, cap d'Oficina de Compra Pública Local i Publicitat</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba431872270 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-29 09:00:00 2025-05-29 11:00:00 Presentació del Pla de Transformació Digital-Govern de la Dada a l’Organisme de Gestió Tributària 41.3835121,2.1241446 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>Cristina Casablanca, gerent de l'Organisme de Gestió Tributària</p> <p>Eva Fernández, adjunt a la gerent de l'Organisme de Gestió Tributària</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Mireia Jubert, directora de Serveis d'Informàtica de l'Organisme de Gestió Tributària</p> <p>Isabel Escorza, directora de Serveis de l'Administració Digital Tributària de l'Organisme de Gestió Tributària</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Àssun Juan, cap de Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials </p> <p>Jose Maria Olañeta, direcció de Serveis d'Administració Digital Tributària i Relació amb els Contribuents de l'Organisme de Gestió Tributària</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba430637729 Reunió amb Barcelona Clúster Nàutic - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez 2025-04-23 11:00:00 2025-04-23 12:00:00 Presentació del nou pla del Clúster. Pavelló Mestral. Recinte Maternitat. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Pavelló Mestral. Recinte Maternitat. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Alvarez Jurado, Anna personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Soledad Bravo, gerenta de Serveis de Turisme</p> <p>Clàudia Parera, directora Barcelona Clúster Nàutic</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba434231869 Cloenda del Cercle de Comparació Intermunicipal de Seguretat Alimentària 2025-07-03 09:30:00 2025-07-03 13:30:00 Presentació dels resultats més rellevants dels indicadors de la 16a edició del CCISAM i explicació del paper de l’Agència Catalana de Seguretat Alimentària (ACSA) en l’avaluació i la comunicació del risc: l’eina del Mapa de Perills, el paper del Comitè Científic i els seus treballs científics de més interès. https://www.diba.cat/web/el-diari/-/cloenda-cercle-comparacio-intermunicipal-seguretat-alimentaria 41.3876875,2.1494252 https://www.diba.cat/ca/web/salutpublica/2025-jornada-de-cloenda-del-cercle-de-comparacio-intermunicipal-de-seguretat-alimentaria 1 Programa nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-20 22:07
agendadiba434904656 Reunió a l'ajuntament de Viladecans 2025-07-09 13:00:00 2025-07-09 14:00:00 Presentació equip tècnic 41.3955350,2.1575980 1 Educació; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Personal directiu professional; Reunió; Educació; Alta direcció i gerents; Bosch i Costa, Marcel·lina; Garcia Chicano, Lidia educacio; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; personal_directiu_professional; reunio; educacio; alta_direccio_i_gerents; bosch_i_costa_marcellina; garcia_chicano_lidia <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> <p>Lidia Garcia Chicano, gerenta de serveis d'educació</p> <p>Irene Reus, regidora d'educació</p> <p>Ruth Cebador, tècnica d'educació Aj.</p> <p>Elisabet Moreno, directora servei acció comunitària</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba425158901 Reunió amb Fundació PIMEC - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-02-05 11:00:00 2025-02-05 12:30:00 Presentació nova directora de la Fundació PIMEC, Sra. Marta Amorós. https://www.diba.cat/documents/890286/0/Foto+1+%285%29.jfif/15bbf359-6d43-e930-c211-e02f149335d5?t=1747394640255 Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. Recinte Maternitat. Pavelló Mestral. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona. 41.3822020,2.1258700 1 Barcelona; Barcelonès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna barcelona; barcelones; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora ADET</p> <p>Roger Pumares, gerent GSPEiO</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora ADET</p> <p>Josep González, president Fundació PIMEC</p> <p>Marta Amorós, directora Fundació PIMEC</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba439572566 Acte de presentació Diagnòstic del projecte ConciliAcció - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-10-08 12:00:00 2025-10-08 14:30:00 Presentació oficial del diagnòstic del projecte ConciliAcció i de la seva nova eina d’autoavaluació. 41.3528000,2.0227700 1 Sant Boi de Llobregat; Baix Llobregat; Personal directiu professional; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Presentació; Alvarez Jurado, Anna sant_boi_de_llobregat; baix_llobregat; personal_directiu_professional; desenvolupament_economic_i_turisme; presentacio; alvarez_jurado_anna <p style='margin-bottom:11px'>Anna Álvarez Jurado, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba433604918 Reunió amb la Federación de Asociaciones de Mujeres Rurales (FADEMUR) - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-06-17 10:00:00 2025-06-17 11:30:00 Presentar la trajectòria i les activitats de la Federació d'Associacions de Dones Rurals, i explorar possibles col·laboracions per millorar la vida i les oportunitats de les dones rurals catalanes. 41.3822020,2.1258700 1 Barcelona; Barcelonès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Alvarez Jurado, Anna barcelona; barcelones; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Anna Martí Abella, presidenta de ADR- FADEMUR Catalunya </p> <p>Pilar Font Gonzàlez, vicepresidenta de ADR- FADEMUR Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba432068125 Acte de cloenda del Cicle de passejades per a la gent gran 2024-2025-agenda del coordinador d'esports Conrad Felip 2025-05-13 10:00:00 2025-05-13 16:30:00 Primera jornada de l'acte de cloenda del Cicle de passejades per a la gent gran, que s'ha celebrat els dies 13, 14 i 15 de maig a Caldes de Montbui, amb l'assistència de més de 3.000 participants. 41.6132000,2.1698540 https://www.diba.cat/ca/web/el-diari/-/mes-3000-participants-cloenda-cicle-passejades-gent-gran-2024-2025 1 Esports; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Personal directiu professional; Inauguració i/o cloenda; Grup d'interès; Àrea d’Esports i Activitat Física; Esports i Activitat Física; Felip Benach, Conrad esports; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; personal_directiu_professional; inauguracio_io_cloenda; grup_dinteres; area_desports_i_activitat_fisica; esports_i_activitat_fisica; felip_benach_conrad De 10.00 h a 16.30 h <p>Conrad Felip, coordinador de l'Àrea d'Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona</p> <p>Enric Campàs, assessor de l'Àrea d'Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona</p> <p>Autoritats i representants del municipis participants</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba421825103 Curs: Gestió documental i arxius municipals (1a Edició) 2025-05-06 10:00:00 2025-05-15 12:00:00 Professor: Marc Garriga i Albert Rumbo Soler (tècnics OPC). la Diputació de Barcelona. Un curs per conèixer breument el context legislatiu dels arxius i la gestió documenta i els valors i els suports dels documents i el circuit documental, entre d'altres objectius. https://www.diba.cat/web/opc/-/curs-gestio-documental-i-arxius-municipals Aula: Videoformació. Aula: Videoformació. 1 Formació de la Xarxa d'Arxius Municipals; 2025 formacio_de_la_xarxa_darxius_municipals; 2025 Dies: 6, 8, 13 i 15 de maig de 2025. Durada: 8 hores (4 sessions de 10 a 12 hores). Edició virtual. <p>Destinatari: Personal administratiu dels Ajuntaments. </p> Objectius:-Conèixer què es la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona.-Conèixer breument el context legislatiu dels arxius i la gestió documental.-Per a què serveix un Sistema de Gestió Documental i Arxiu Corporatiu (SGDAC).-Saber interpretar el Quadre de Classificació.-Què són i com es fan les transferències a l'arxiumunicipal.-Saber identificar els diferents tipus documentals que formen part d’un expedient.-Saber l’antiguitat màxima dels documents a custodiar en l’arxiu de gestió.-Sol·licitar documentació en préstec a l’arxiu municipal.-Realitzar el seguiment i retorn de la documentació prestada per l’arxiu municipal.-Comprendre els lligams dels arxius de gestió amb l’arxiu municipal i a la inversa.-Conèixer i ser conscients de les tasques fonamentals que es realitzen en els arxius de gestió per a tota l’administració municipal.-Millorar la qualitat del servei oferta des dels arxius de gestió dins el SGDAC.Continguts:-La Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona.-Els documents municipals: valors i suports.-Gestió documental i arxiu: legislació i conceptes.-Els documents de treball i documents d’arxiu. Què cal fer amb cadascun d’ells.-Els arxius de gestió dins el SGDAC. El circuit documental.-El quadre de classificació (QdC):Què és?Com s’ha d’interpretar el quadre de classificació ?Com s’hauria d’aplicar a la documentació que produeix la nostra unitat o dependència?-Els tipus documentals. Què són? Per a què serveixen i-La descripció i el sistema de recuperació de la documentació.-La Norma de Descripció Arxivística deCatalunya (NODAC): conceptes bàsics.-Gestió del préstec en l’arxiu de gestió (sol·licitud; seguiment i retorn de la documentació a l’arxiu municipal). Diferència entre el procedimentde consulta i préstec.-Transferència documental:Què és?Com es prepara?Com s’executa. La instrucció de treball de la transferència.-Avaluació dels documents. El valor dels documents. Eliminació, tria i conservació.-Calendari de conservació. Conservació parcial; temporal i permanent.-Els arxius municipals dins la societat. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-01 16:27
agendadiba432974462 Jornada:Què pot fer la IA pel territori?: Traiem la IA a passejar- Agenda vicepresident 2n, Dionís Guiteras 2025-06-10 10:00:00 2025-06-10 14:00:00 Programa: 10.00 a 10.15 h: Obertura de la jornada, a càrrec de Dionís Guiteras Rubio (vicepresident 2n de la Diputació i president delegat de l'Àrea de Bon Govern, Assistència local i Cohesió Territorial). 10.15 a 10.45 h: Per què Local.IA?, a càrrec d'Antoni Vélez i Barajas (diputat delegat d'Innovació Digital i Integritat Institucional). 10.45 a 11.30 h: Pausa Cafè. 11.30 a 12.00 h: Què pot fer la IA pel Territori?, a càrrec de Josep Gonzàlez-Cambray (coordinador de l'Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial). 12.00 a 13.00 h: Espai Obert d'Escolta Activa, a càrrec de Josep Miquel Salgado (cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local). 13.00 a 13.15 h: Tancament de la sessió, a càrrec de Dionís Guiteras Rubio. https://www.diba.cat/web/agenda/-/jornada-qu%C3%A8-pot-fer-la-ia-pel-territori-traiem-la-ia-a-passejar-agenda-vicepresident-2n-dion%C3%ADs-guiteras 41.7246565,1.8218974 1 Diputació de Barcelona; Presidència; Guiteras i Rubio, Dionís; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; Alt Penedès; Anoia; Bages; Baix Llobregat; Berguedà; Garraf; Maresme; Moianès; Osona; Vallès Occidental; Vallès Oriental; Personal directiu professional; Bon Govern, Transparència i Participació; Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació; Jornada; Alta direcció i gerents; Vélez Barajas, Antoni; Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial; González Cambray, Josep; Salgado Páez, Josep Miquel diputacio_de_barcelona; presidencia; guiteras_i_rubio_dionis; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; alt_penedes; anoia; bages; baix_llobregat; bergueda; garraf; maresme; moianes; osona; valles_occidental; valles_oriental; personal_directiu_professional; bon_govern_transparencia_i_participacio; area_de_bon_govern_transparencia_i_participacio; jornada; alta_direccio_i_gerents; velez_barajas_antoni; area_dinnovacio_governs_locals_i_cohesio_territorial; gonzalez_cambray_josep; salgado_paez_josep_miquel <p>Dionís Guiteras Rubio, v<i>icepresident 2n de la Diputació i president delegat de l'Àrea de Bon Govern, Assistència local i Cohesió Territorial</i></p> <p>Antoni Vélez i Barajas, <i>diputat delegat d'Innovació Digital i Integritat Institucional</i></p> <p>Josep Gonzàlez-Cambray, c<i>oordinador de l'Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial</i></p> <p>Josep Miquel Salgado, <i>cap del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</i></p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> Jornada adreçada a presidents i gerents dels consells comarcals. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba437840203 Jornada d'intercanvi ASDE - Com apropar el servei de la deixalleria a la ciutadania 2025-10-02 09:45:00 2025-10-02 14:00:00 ProgramaDocumentació https://www.diba.cat/documents/471041/394719592/Logo+ASDE.jpg/9db05572-6f48-861a-6564-27f5cbb103f5?t=1710775595525 41.3557240,2.0706225 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba434746217 Presentació del documental 'Superolímpics, la competició de les seves vides'-agenda del gerent d'esports Santi Sarraute 2025-07-09 19:00:00 2025-07-09 20:30:00 Projecció del documental que se centra en la història de superació de dos esportistes catalans amb discapacitat intel·lectual, que afronten els Jocs Special Olympics d’Hivern, celebrats a Torí el març del 2025. 41.3856080,2.1841040 1 Esports; Barcelona; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Barcelonès; Grup d'interès; Sarraute Sainz, Santi; Alta direcció i gerents; Presentació; Altres; Àrea d’Esports i Activitat Física; Esports i Activitat Física esports; barcelona; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; barcelones; grup_dinteres; sarraute_sainz_santi; alta_direccio_i_gerents; presentacio; altres; area_desports_i_activitat_fisica; esports_i_activitat_fisica De 19.00 h a 20.30 h <p>Berni Álvarez, conseller d'Esports de la Generalitat de Catalunya</p> <p>Santi Sarraute, gerent de l'Àrea d'Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona</p> <p>Núria de José, consellera delegada de la Xarxa Audiovisual Local (XAL)</p> <p>Georgina Ferri, directora general de Betevé</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba437460335 Reunió amb Idencity Consulting - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-09-03 11:30:00 2025-09-03 12:30:00 Projecte DIBA - Idencity - renovació Llicència IDDIGO i gestió d'usuaris 41.3957650,2.1585101 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Àrea de Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; area_de_presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Javier Serra, director general d'Idencity Consulting</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba431406391 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-19 09:00:00 2025-05-19 10:00:00 Projecte DIGGTUR 1 Turisme; Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Àrea de Presidència; Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara turisme; diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; desenvolupament_economic_i_turisme; area_de_presidencia; area_de_desenvolupament_economic_i_turisme; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>Esteban Piliponsky, consultor de govern de la dada del grup TRAGSA</p> <p>Adrià Lloreda, analista del grup TRAGSA</p> <p>Maria Rosa Domínguez, analista programador del grup TRAGSA</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Àssun Juan, cap de Serveis de la Secció del Cercador d'Informació i Documentació Oficials</p> <p>Elisabet González, cap de l'oficina tècnica de Turisme</p> <p>Montserrat Giró, oficina tècnica de Turisme</p> <p>Bernat Valls, gerència de Serveis de Turisme</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba430530523 Reunió amb el Grup Tragsa - Agenda Sara Aguilar – Reunió 2025-05-06 12:00:00 2025-05-06 13:00:00 Projecte Transformació Digital <> Equip de Treball - Gabinet d'Innovació Digital Virtual Virtual 41.3968315,2.1532416 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Serveis Generals i Transició Digital; Àrea de Presidència; Àrea de Serveis Generals i Transició Digital; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; serveis_generals_i_transicio_digital; area_de_presidencia; area_de_serveis_generals_i_transicio_digital; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>Emma Cabús, consultora d'analítica de dades del grup TRAGSA</p> <p>José Ángel Torres, coordinador d'actuacions i projectes del grup TRAGSA</p> <p>Santiago Martí, consultor analista en Transformación Digital del grup TRAGSA</p> <p>Adrià Lloreda, analista del grup TRAGSA</p> <p>Maria Rosa Domínguez, grup TRAGSA</p> <p>Esteban Piliponsky, grup TRAGSA</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Francisco Javier Giménez, director de l’àrea de Serveis Generals i Transició Digital</p> <p>Antonio M. Solanes, tècnic assessor de la Direcció de Serveis de la Presidència</p> <p>Àssun Juan, cap de Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i altres publicacions oficials</p> <p>Magdalena Lorente, cap d'oficina de Suport i Assistència Municipal en Serveis Digitals i Orientació a la Dada</p> <p>Maria Dolores Cáceres, Gabinet d’Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</p> <p>Carlos Sinoga, Gabinet d’Innovació, Integritat i Transformació Digital Local</p> <p>Roger Serra, Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius</p> <p>Sergio Alonso, subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d'Informació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba429037343 Reunió amb Energia Pública de Catalunya - agenda del diputat Marc Serra Solé 2025-04-07 17:00:00 2025-04-07 18:00:00 Projecte de la central reversible de La Baells 41.3955350,2.1575980 1 Medi ambient; Berguedà; Reunió; Acció Climàtica i Transició Energètica; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Grup d'interès; 07 - Energia neta i assequible; 13 - Acció pel clima; Serra Solé, Marc; Canvi climàtic, sostenibilitat i salut medi_ambient; bergueda; reunio; accio_climatica_i_transicio_energetica; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; grup_dinteres; 07__energia_neta_i_assequible; 13__accio_pel_clima; serra_sole_marc; canvi_climatic_sostenibilitat_i_salut 17:00h - 18:00h <p style='margin-bottom:11px; margin-left:8px'>Marc Serra, president delegat de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica (Diputació de Barcelona)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-01 16:27
agendadiba432763866 Reunió Associació Ruví - agenda coordinador Josep Pena 2025-06-02 12:00:00 2025-06-02 13:00:00 Projecte de promoció de les Denominacions d'Origen (DOs) vinícoles. 41.4357475,2.1444590 1 Comerç i consum; Barcelona; Diputació de Barcelona; Barcelonès; #DIBAOBERTA; Reunió; Grup d'interès; Alta direcció i gerents; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Pena Sant, Josep comerc_i_consum; barcelona; diputacio_de_barcelona; barcelones; dibaoberta; reunio; grup_dinteres; alta_direccio_i_gerents; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; pena_sant_josep <ul> <li> <p style='margin-bottom:11px'>Josep Pena Sant, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> </li> <li> <p style='margin-bottom:11px'>Núria Escudé Escolà, Servei de Coordinació i Gestió territorial. Serveis Territorials a Barcelona. Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació</p> </li> <li> <p>Jordi, Associació Ruví</p> </li> </ul> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba439557019 Taula Tècnica d'Esports-agenda del coordinador d'esports Conrad Felip 2025-10-07 09:30:00 2025-10-07 12:00:00 Quarta jornada de la Taula Tècnica d'Esports organitzada per l'Àrea d'Esports i Activitat Física i amb l'assistència de diferents equips tècnics municipals d'esports de la província. 41.3955350,2.1575980 1 Esports; Barcelona; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Jornades, congressos i seminaris; Barcelonès; Personal directiu professional; Jornada; Grup d'interès; Sarraute Sainz, Santi; Alta direcció i gerents; Àrea d’Esports i Activitat Física; Esports i Activitat Física; Felip Benach, Conrad esports; barcelona; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; jornades_congressos_i_seminaris; barcelones; personal_directiu_professional; jornada; grup_dinteres; sarraute_sainz_santi; alta_direccio_i_gerents; area_desports_i_activitat_fisica; esports_i_activitat_fisica; felip_benach_conrad De 9.30 h a 12 h <p>Conrad Felip, coordinador de l'Àrea d'Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona</p> <p>Santi Sarraute, gerent de l'Àrea d'Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona</p> <p>Equip tècnic de l'Area d'Esports i Activitat Física</p> <p>Personal tècnic de diferents municipis de la província de Barcelona</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba437685296 Reunió amb l'Institut de Turisme Responsable - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-09-05 12:00:00 2025-09-05 13:00:00 Qüestions relacionades amb el desenvolupament del turisme sostenible al territori i explorar possibles vies de col·laboració amb la Diputació de Barcelona, incloent el marc del programa Compromís Biosphere. 41.3822020,2.1258700 1 Turisme; Barcelona; Barcelonès; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Grup d'interès; Bravo Letelier, Soledad Paula; Alta direcció i gerents; Alvarez Jurado, Anna turisme; barcelona; barcelones; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; grup_dinteres; bravo_letelier_soledad_paula; alta_direccio_i_gerents; alvarez_jurado_anna <p style='margin-bottom:11px'>Anna Álvarez Jurado, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p style='margin-bottom:11px'>Soledad Bravo Letelier, gerenta de Serveis de Turisme</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba436504605 Zero residus a les platges de Sitges! 2025-10-25 10:00:00 2025-10-25 13:00:00 Recollida de deixalles marines a les platges de la Barra i Terramar de Sitges on donarem a conèixer els projectes de ciència ciutadana d'Observadors del mar.Amb la col·laboració de Custòdia de platges. Activitat per a tots els públics. https://www.diba.cat/documents/7543782/408941414/CLEAN+UP+DAY+WEB_pixiz.jpg/79d37f36-6a0b-293c-57bb-2df8b850433e?t=1713868172000 https://www.diba.cat/web/cem/-/zero-residus-a-les-platges-de-sitges-2 41.2271169,1.7894064 1 ProgramaEl punt de trobada és a les 10 h al CEM ( Passeig marítim, 72 de Sitges). 10:00h – 11:00h: Benvinguda, presentació de l'activitat i introducció sobre la problemàtica de residus marins, plàstics i microplàstics..11:00h – 12:30h: Recollida de residus a les platges de la Barra i Terramar on prestarem especial a atenció a la detecció de microplàstics a la sorra. 12:30- 13:00: Presentació de la plataforma de ciència ciutadana d'Observadors del Mar i tancament de l'activitat. És una activitat a l'aire lliure, recordeu de portar gorra, ulleres de sol, aigua i crema solar.Descripció de l'activitatLa presència de residus i productes contaminants a platges, mars i oceans es presenta com un dels reptes més importants per la sostenibilitat d’uns ecosistemes cada vegada més fràgils i amb una pèrdua de biodiversitat alarmant.Els plàstics i els microplàstics constitueixen una de les puntes d’aquesta problemàtica ja que engloben a tots els ecosistemes litorals i marins afectant a gran part de les espècies que hi viuen.S'estima que l'any 2050 la quantitat de plàstics al mar pot ser superior a la de peixos. Una bona mostra d'aquesta problemàtica és l'existència de grans illes flotants de deixalles marines i plàstics que per la influència de les corrents es concentren a determinades zones marítimes del Pacífic i de l'Índic. El pas del temps i l'erosió produïda per les onades i el sol fragmenta els residus plàstics en microplàstics que passen a formar part de la cadena tròfica de les espècies marines ocasionant greus perjudicis per la seva supervivència. Durant l'activitat aportarem informació sobre aquesta problemàtica i reflexionarem sobre com podem posicionar-nos com a ciutadans i consumidors per a contribuir activament a pal·liar els efectes ambientals i de salut provocats per aquesta realitat.Podeu trobar informació sobre la problemàtica dels microplàstics a mars, oceans i platges al monogràfic de la revista Sostenible Una activitat de ciència ciutadana: La ciència ciutadana és la recerca científica conduïda, parcialment o completament, per científics amateurs o no professionals. Els projectes sota aquesta accepció s'orienten a la generació de nou coneixement amb la participació activa i imprescindible de la ciutadania en alguna etapa del procés de recerca. La seva utilitat per la societat és important ja que vincula la sensibilització amb la recerca activa de coneixement del medi natural més proper.Des del CEM volem contribuir a donar visibilitat sobre la problemàtica de les deixalles marines alhora que donar a conèixer experiències de ciència ciutadana en aquest àmbit.Per tant, més enllà de recollir els residus que trobem a la platja aprendrem com podem copsar l'existència de microplàstics que no són visibles a primer cop d'ull i incorporarem les dades i observacions a la plataforma de ciència ciutadana Observadores del Mar , en el seu projecte específic de recerca: “Microplastic Watchers”.Aquí podeu trobar l’enllaç del projecte: www.observadoresdelmar.es Custòdia de platgesAquesta activitat està organitzada amb la col·laboració de l'entitat Custòdia de platges que està formada per activistes per un planeta on cap residu acabi a la natura i que així persones i animals puguem gaudir del medi ambient.Més informació: Custòdia de platges InscripcionsActivitat per a tots els públics a partir de 12 anys. Formulari d'inscripció nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba431368604 Reunió Ajuntament Sant Pere de Ribes - agenda coordinadora ADET Anna Álvarez Jurado 2025-05-12 11:30:00 2025-05-12 14:00:00 Recursos per oferir als municipis. Ajuntament. Plaça de la Vila, 1. Sant Pere de Ribes. Ajuntament. Plaça de la Vila, 1. Sant Pere de Ribes. 41.2625600,1.7720300 1 Sant Pere de Ribes; Garraf; Personal directiu professional; Reunió; Desenvolupament Econòmic i Turisme; Alvarez Jurado, Anna sant_pere_de_ribes; garraf; personal_directiu_professional; reunio; desenvolupament_economic_i_turisme; alvarez_jurado_anna <p>Anna Álvarez, coordinadora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Kontxi Odriozola, assessora Àrea Desenvolupament Econòmic i Turisme</p> <p>Maria Olmos, regidora Promoció Econòmica de Sant Pere de Ribes</p> <p>Equip tècnic de Promoció Econòmica de Sant Pere de Ribes</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba431879412 Jornada 0-3 On tot comença 2025-05-31 10:00:00 2025-05-31 17:00:00 Reflexió al voltant de l'educació infantil. 41.3955350,2.1575980 1 Educació; Vic; Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Personal directiu professional; Educació; Jornada; Bosch i Costa, Marcel·lina educacio; vic; activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; personal_directiu_professional; educacio; jornada; bosch_i_costa_marcellina <p>Marcel.lina Bosch, coordinadora àrea d'educació</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba435542216 Ajuntament de Manlleu - agenda Rosa Sanz - reunió 2025-07-21 12:00:00 2025-07-21 13:00:00 Regeneració urbana, pla de barris 41.3884919,2.1497184 1 Manlleu; Osona; Exposició presencial (dades bàsiques); Personal directiu professional; Reunió; Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana; Sanz Sánchez, Rosa manlleu; osona; exposicio_presencial_dades_basiques; personal_directiu_professional; reunio; area_durbanisme_habitatge_i_regeneracio_urbana; sanz_sanchez_rosa <ul> <li>Rosa Sanz, coordinadora de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Reg. Urbana</li> <li>Ferran Barba, tècnic Assessor en Regeneració Urbana</li> <li>Arnau Rovira, alcalde de Manlleu</li> <li>Josep Madrid, regidor d’Urbanisme</li> <li>Josep Pou, Coordinadora ‘Area serveis territorials</li> <li>Betlem Pares, coordinadora ‘Area Serveis a les Persones</li> </ul> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba431003413 Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits: El cas de Font-rubí' 2025-05-30 10:00:00 2025-05-30 13:00:00 Reprenem el Cicle de visites: “Les polítiques d’habitatge dels municipis petits”. https://www.diba.cat/web/hua/-/cicle-de-visites-les-pol%C3%ADtiques-d-habitatge-dels-municipis-petits-el-cas-de-font-rub%C3%AD- Davant de l’Ajuntament de Font-rubí (Plaça de l’Ajuntament, 1. Guardiola de Font-rubí. 08736 – Font-rubí). Davant de l’Ajuntament de Font-rubí (Plaça de l’Ajuntament, 1. Guardiola de Font-rubí. 08736 – Font-rubí). 41.4140500,1.6517700 1 https://www.diba.cat/documents/479934/299164219/Fitxa+resum+pr%C3%A8via+visita+Font-rub%C3%AD.pdf/4e1bced5-00e3-a74d-58e0-38798375ba1d?t=1746778797257 <p style='text-align:justify'>L’activitat s’adreça principalment a càrrecs electes i personal tècnic de municipis petits i consells comarcals, així com a professionals interessats en conèixer experiències innovadores en matèria d’habitatge.</p> <p style='text-align:justify'>El termini d’inscripció finalitza el dia <b>26 de maig.</b> La inscripció és<b> gratuïta</b>.</p> <p>Aforament màxim de <b>25 persones.</b></p> Visita al poble de Font-rubí, a la comarca de l’Alt Penedès, que té una població de poc més de mil habitants però que viu disseminada en setze nuclis poblacionals diferents, sent Guardiola de Font-rubí el nucli de capçalera. L’Ajuntament de Font-rubí va adquirir un edifici plurifamiliar situat a Guardiola de Font-rubí, al bell mig de la trama urbana. L’edifici compta amb un espai comunitari i sis habitatges d’ús privatiu estan adaptats però dissenyats per a persones que gaudeixen d’autonomia personal. nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba429334926 Reunió amb el BOPB i la Diputació de Lleida - Agenda Sara Aguilar - Reunió 2025-04-07 08:30:00 2025-04-07 09:30:00 Requeriments i valoració experiència desplegament aplicatiu Virtual Virtual 1 Diputació de Barcelona; Esdeveniments; Reunió; Presidència; Innovació i Governs Digitals; Alta direcció i gerents; Aguilar Ricart, Sara diputacio_de_barcelona; esdeveniments; reunio; presidencia; innovacio_i_governs_digitals; alta_direccio_i_gerents; aguilar_ricart_sara <p>David Colomina, tècnic NNTT a la Diputació de Lleida</p> <p>Sara Aguilar, directora de Serveis de la Presidència</p> <p>Laura Olmos, cap de secció de BOPB</p> nominatim/OK Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba428738097 Recuwaste 2025 2025-05-20 00:00:00 2025-05-21 23:59:59 Reserveu-vos el 20 i 21 de maig per al Recuwaste, el congrés dels professionals del tractament, la gestió de residus i els seus recursos.L'eix central de la 8a edició ens permetrà aprofundir sobre els residus, l'economia circular i la transició energètica: trilema o cercle virtuós? https://www.diba.cat/documents/471041/423972784/Recuwaste_1000x563.png/4d5cb9b6-5c1e-a243-1eac-b7ab08acdc7a?t=1743605410220 https://www.diba.cat/web/mediambient/-/recuwaste-2025 TecnoCampus Carrer d'Ernest Lluch, 32 08302 Mataró TecnoCampus Carrer d'Ernest Lluch, 32 08302 Mataró 41.5398348,2.4448926 https://recuwaste.com 1 Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica area_daccio_climatica_i_transicio_energetica Descàrrega del programa nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba428694391 Reunió Anna Maria Sendra amb Lau Delgado del Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC) 2025-03-04 12:30:00 2025-03-04 13:30:00 Reunió Anna Maria Sendra amb el Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC). Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Lau Delgado, director del Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC)</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-24 23:17
agendadiba432760222 Visita Ajuntament de Jorba - agenda diputat Josep Ramon Mut 2025-05-28 00:00:00 2025-05-28 23:59:59 Reunió a l'Ajuntament de Jorba https://www.diba.cat/web/agenda/-/visita-ajuntament-de-jorba-agenda-diputat-josep-ramon-mut 41.6010093,1.5493413 1 Comerç i consum; Jorba; Mut i Bosque, Josep Ramon; Reunió; Grup d'interès; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; jorba; mut_i_bosque_josep_ramon; reunio; grup_dinteres; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <ul> <li style='margin-bottom: 11px;'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</li> <li>Pilar Queralt Canet, Alcaldessa de Jorba</li> </ul> Visita comerç nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba432759710 Reunió Ajuntament de Masquefa - agenda diputat Josep Ramon Mut 2025-05-21 09:30:00 2025-05-21 10:30:00 Reunió amb el regidor de desenvolupament econòmic, Roger Vazquez 41.4988424,1.8071432 1 Comerç i consum; Masquefa; Mut i Bosque, Josep Ramon; #DIBAOBERTA; Reunió; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública comerc_i_consum; masquefa; mut_i_bosque_josep_ramon; dibaoberta; reunio; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica <p style='margin-bottom:11px'>Josep Ramon Mut i Bosque, president delegat de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p style='margin-bottom:11px'>Roger Vázquez, regidor de desenvolupament econòmic, Roger Vazquez</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba434461733 Reunió amb l'empresa Fluidra - agenda d'Elisenda Realp 2025-07-02 00:00:00 2025-07-02 23:59:59 Reunió amb l'empresa Fluidra per tractar temes relacionats amb l'aigua. 41.3955350,2.1575980 https://www.fluidra.com/es/ 1 Medi ambient; Reunió; Acció Climàtica i Transició Energètica; Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica; Grup d'interès; 13 - Acció pel clima; Realp Campalans, Elisenda; Canvi climàtic, sostenibilitat i salut medi_ambient; reunio; accio_climatica_i_transicio_energetica; area_daccio_climatica_i_transicio_energetica; grup_dinteres; 13__accio_pel_clima; realp_campalans_elisenda; canvi_climatic_sostenibilitat_i_salut 16:30 - 18:00 hores <p style='margin-bottom:11px'>Elisenda Realp Campalanas, coordinadora de l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba434237917 Reunió amb l'Agència Catalana del Consum - agenda coordinador Josep Pena Sant 2025-07-03 12:00:00 2025-07-03 13:00:00 Reunió amb l’objectiu de tractar diversos assumptes relatius a la col·laboració entre la Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Consum. 1 Comerç i consum; Agenda; Activitats organitzades per la Diputació de Barcelona; Esdeveniments; #DIBAOBERTA; Personal directiu professional; Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública; Comerç, Consum i Salut Pública; Pena Sant, Josep comerc_i_consum; agenda; activitats_organitzades_per_la_diputacio_de_barcelona; esdeveniments; dibaoberta; personal_directiu_professional; area_de_comerc_consum_i_salut_publica; comerc_consum_i_salut_publica; pena_sant_josep <p style='margin-bottom:11px'>Josep Pena Sant, coordinador de l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública</p> <p>Isidor Garcia Sanchez, director de l’Agència Catalana del Consum</p> <p>Judit Pujol Codinach, subdirectora general de Disciplina de Mercat</p> <p>Marta Rovira Romà, subdirectora general d’Atenció i Formació en Consum</p> nominatim/ZERO_RESULTS Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba437438531 Visita Institut Guttmann - Hospital de Neurorehabilitació 2025-09-04 10:30:00 2025-09-04 23:59:59 Reunió amb representants de l'Institut Guttman a la Sala de Juntes. 41.4787941,2.2368770 1 Activitats d’altres amb suport de la Diputació de Barcelona; Presidència; Àrea de Presidència; Tarragona Piñol, Neus activitats_daltres_amb_suport_de_la_diputacio_de_barcelona; presidencia; area_de_presidencia; tarragona_pinol_neus 10:30 h <p>Lluïsa Moret, presidenta de la Diputació de Barcelona</p> <p>Núria Basi, presidenta del Patronat de l'Institut Guttmann</p> <p>Montse Caldés, gerent i codirectora de l'Institut Guttmann</p> <p>Montserrat Bernabeu, directora assistencial i codirectora de l'Institut Guttmann</p> <p> </p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba431364115 Reunió amb l'Àrea d’Acció Climàtica i Agenda Estratègica Metropolitana - agenda d'Elisenda Realp 2025-05-13 00:00:00 2025-05-13 23:59:59 Reunió consultiva amb experts Bases del Programa metropolità de qualitat de l’aire 2030 (PMQA30) 41.3955350,2.1575980 1 Medi ambient; Reunió; Acció Climàtica i Transició Energètica; Realp Campalans, Elisenda; Canvi climàtic, sostenibilitat i salut medi_ambient; reunio; accio_climatica_i_transicio_energetica; realp_campalans_elisenda; canvi_climatic_sostenibilitat_i_salut 16:00h - 18:00h <p style='margin-bottom:11px'>Elisenda Realp Campalanas, coordinadora de l'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-10-13 17:37
agendadiba428695278 Reunió Anna Maria Sendra amb Enric Casas de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) 2025-03-06 14:30:00 2025-03-06 15:30:00 Reunió d'Anna Maria Sendra amb Enric Cases de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA). Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Enric Casas, conseller i secretari de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 09:37
agendadiba428887685 Reunió Anna Maria Sendra amb Francesc Robert d'Onda Cero 2025-03-13 10:30:00 2025-03-13 11:30:00 Reunió d'Anna Maria Sendra amb Francesc Robert, d'Onda Cero, per presentació d'un projecte conjunt amb La Sexta. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació</p> <p>Francesc Robert, director d'Onda Cero a Catalunya</p> <p>Esperança García, delegada de La Sexta a Catalunya</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-29 08:27
agendadiba427932892 Reunió Anna Maria Sendra amb Tate Santaeulària i Daniel Guillem de Something to Say 2024-12-17 14:30:00 2024-12-17 15:30:00 Reunió d'Anna Maria Sendra amb Tate Santaeulària i Daniel Guillem de Something to Say per a presentació anual. Rambla de Catalunya, 126. Barcelona Rambla de Catalunya, 126. Barcelona 41.3955350,2.1575980 1 Personal directiu professional; Reunió; Presidència; Grup d'interès; general; Sendra González, Anna Maria personal_directiu_professional; reunio; presidencia; grup_dinteres; general; sendra_gonzalez_anna_maria <p>Anna Maria Sendra, cap del Gabinet de Premsa i Comunicació de la Diputació de Barcelona.</p> <p>Tate Santaeulària, directora general de Something to Say.</p> <p>Daniel Guillem, soci de Something to Say.</p> nominatim/TIMEOUT Agenda corporativa 2025-09-26 14:57
Estadístiques 2025
Agenda corporativa

Mitjana 2025: 23,11 consultes/dia

Sabies que...?

...pots recuperar les cinc biblioteques públiques més properes al cim de la Mola?

La nostre API Rest et permet interrogar les dades per recuperar, filtrar i ordenar tot allò que et puguis imaginar.

Exemple: https://do.diba.cat/api/dataset/biblioteques/geord-camp/localitzacio/geord-cord/41.641289,2.017917/pag-fi/5